Voor wie zijn al die bn'ers daar? Geloof niet dat een max op een Ali B zit te wachten
[ Voor 10% gewijzigd door stekkiekiller op 12-12-2021 17:14 ]
[ Voor 10% gewijzigd door stekkiekiller op 12-12-2021 17:14 ]
Ja man, mensen die blij zijnmiicker schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:13:
Haal die Ali snel van de buis, verschrikkelijk.
Haters everywhere but I don’t really care
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Verwijderd
Daar ben ik het helemaal mee eens.DaniëlWW2 schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:08:
Krijgen we nu serieus, serieus weer een kansloze sessie met de stewards over details die het kampioenschap alsnog de andere kant op kunnen beslissen, terwijl diezelfde wedstrijdleiding zelf hun regels niet kan handhaven?![]()
Deze sport is zo ongelofelijk kapot en ongeacht de uitslag, is het voor mij nu alweer verpest.
Mercedes betwist dat dus juist, en zegt dat VER wel een fout heeft gemaakt, dat gaat dus om inhalen tijdens een VSC, zie de screenshots die ik eerder heb geplaatst.BramViking schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:12:
[...]
Max heeft nergens een fout gemaakt. Het gaat om de FIA. Kansloos.
[ Voor 36% gewijzigd door Loekoe op 12-12-2021 17:18 ]
Het recht om een protest in te dienen is hun recht. Maar daar gaat echt niks mee gedaan worden.Krukar schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:15:
[...]
Mercedes betwist dat dus juist, en zegt dat VER wel een fout heeft gemaakt, dat gaat dus om inhalen tijdens een VSC, zie de screenshots die ik eerder heb geplaatst.
Dat zal uiteindelijk ten hoogst een reprimande worden, maar dat protest is er dus wel degelijk
Max zat er op 1 of twee momenten een paar cm voor.NoahAmber schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:15:
Snap het protest van MER niet. VER was er toch niet voorbij of aan het in halen
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Doe mij maar zo een vest, zijn die ergens te koop?Pyr0_ schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:15:
Zou wel zo'n Verstappen kampioen petje willen hebben!
(en behooooorrrlijke cringe met die Ali B .....)
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Hamilton trapte nog net niet op de rem. Gewoon een boete en door.siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:15:
[...]
Max zat er op 1 of twee momenten een paar cm voor.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
En toch ben ik er niet gerust op ...Phusebox schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:16:
Max wat punten op zijn licentie en dan moet ie volgend jaar een race missen ... Maar ga nu niet die uitslag aanpassen. Dan gelooft niemand deze sport nog.
uh die worden zoveel beterdutchgio schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:15:
Gelukkig zijn we van die nep BNers af met Viaplay volgend jaar.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Yep, allemaal weer netjes stil op de bank zitten. Knietjes tegen elkaar en een korte "hoezee" als Max de race wint. Daarna gewoon weer stil zijn.dutchgio schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:15:
Haters everywhere but I don’t really care
Moet zeggen dat zoals ik ook al eerder postte, ik na het lezen van 48.12 dit protest wel heel logisch vind. Wat ze daar deden is gewoon een beetje knip en plakwerk.DaniëlWW2 schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:08:
Krijgen we nu serieus, serieus weer een kansloze sessie met de stewards over details die het kampioenschap alsnog de andere kant op kunnen beslissen, terwijl diezelfde wedstrijdleiding zelf hun regels niet kan handhaven?![]()
Deze sport is zo ongelofelijk kapot en ongeacht de uitslag, is het voor mij nu alweer verpest.
Die proberen het gewoon. Verbaasd me ook niet dat het nu weer bij de stewards ligt gezien het verloop van de laatste races, maar ben er wel goed klaar mee.NoahAmber schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:15:
Snap het protest van MER niet. VER was er toch niet voorbij of aan het in halen
[ Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 12-12-2021 17:18 ]
Tenzij je de ziggo samenvattingen gaat bekijkendutchgio schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:15:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dagen...Cheezborger schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:18:
Hoe lang kan dat protest bij de stewards duren?
Mwah Coronel zit er dus dat lijkt me niet.matthijst schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:17:
[...]
Yep, allemaal weer netjes stil op de bank zitten. Knietjes tegen elkaar en een korte "hoezee" als Max de race wint. Daarna gewoon weer stil zijn.
Ik quote mijzelf maar even... Sorry voor het jinxen.Homeland schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 17:07:
[...]
Of op maandag, als de FIA er eindelijk uit is.
Die is het verlies van zijn Rolex nog aan het verwerken. Arme jongen.Daan XVII schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:14:
Ali heeft aardig in het glaasje gekeken... heel ongemakkelijk
Ik vind Ali B niet meer bij de tijdPyr0_ schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:15:
Zou wel zo'n Verstappen kampioen petje willen hebben!
(en behooooorrrlijke cringe met die Ali B .....)
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Dat is toch niet inhalen. In mij optiek is inhalen er volledig voorbij gaan of zijnsiggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:15:
[...]
Uiterlijk 31 december 2021; dan moet/wil de FIA "het sportieve jaar" afsluiten...Cheezborger schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:18:
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Precies dit. Leuk dat AliB helemaal blij is, maar dit is waarschijnlijk de eerste race die die ooit gezien heeft. Laat die gozer lekker achterwegen.dutchgio schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:18:
[...]
Mwah Coronel zit er dus dat lijkt me niet.
Vond Kluivert net ook wel prima, (voormalig) topsporters snap ik nog wel.
Maar een Gordon of Ali B mag wel wegblijven.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Als de FIA nu de uitslag wijzigt krijgen ze een rechtzaak van de FOM tegen zich omdat dan veel inkomsten gaan mislopen door ongeloofwaardigheid van de sport.
Dat deed ie dus wel, maar de vorige race was Max nog heel erg fout bezig toen hij remde om HAM voor te laten, nu het andersom is mag je blijkbaar remmen wat je wil.... zuchtAMARONE|IA schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:16:
[...]
Hamilton trapte nog net niet op de rem. Gewoon een boete en door.
Of is de Red Bull gewoon een stukje korter? Vergelijk de voorwielen en achterwielen van de Mercedes ernaast.siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:15:
[...]
Mijn boefje is liev!
Volgens mij krijgt de kampioen pas woensdag de beker, dus kan nog even duren.Cheezborger schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:18:
Denk dat NENT dan ook wel aan de deur gaat kloppen dan.Slavy schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:20:
[...]
Als de FIA nu de uitslag wijzigt krijgen ze een rechtzaak van de FOM tegen zich omdat dan veel inkomsten gaan mislopen door ongeloofwaardigheid van de sport.
Ja heerlijk! Al die zogenaamde gasten die ‘iets’ met Formule 1 hebben. Dat neppe gedrag daar aan tafel. Om van te kotsen. Laat de frisse wind maar waaien!dutchgio schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:15:
Rare redenatie; volgens mij heeft NENT net een enorme bak met geld (meer dan anderen) betaald voor bepaalde uitzendrechten...Slavy schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:20:
[...]
Geldt dat ook bij de laatste ronde op de finishlijn?NoahAmber schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:19:
[...]
Dat is toch niet inhalen. In mij optiek is inhalen er volledig voorbij gaan of zijn
erutangiS
Vraag is natuurlijk of dat vergelijkbare situaties zijn, ik verwacht regeltechnisch eigenlijk van niet.PalingDrone schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:20:
[...]
Dat deed ie dus wel, maar de vorige race was Max nog heel erg fout bezig toen hij remde om HAM voor te laten, nu het andersom is mag je blijkbaar remmen wat je wil.... zucht
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat ontlokt bij mij een: zout dan op naar Sky.. ZwaaiTyphone schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:21:
[...]
Ja heerlijk! Al die zogenaamde gasten die ‘iets’ met Formule 1 hebben. Dat neppe gedrag daar aan tafel. Om van te kotsen. Laat de frisse wind maar waaien!
Nee dat is niet vergelijkbaar, dit mag gewoon wat Ham deed.Dennism schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:21:
[...]
Vraag is natuurlijk of dat vergelijkbare situaties zijn, ik verwacht regeltechnisch eigenlijk van niet.
[ Voor 18% gewijzigd door PalingDrone op 12-12-2021 17:23 ]
Gezellig allemaal.Lewis Hamilton heeft al zijn mediamomenten afgezegd en gaat volgens Sky Sports pas weer praten als de uitkomst van het protest binnen is.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Hoe zou je het zien als dit het finishmoment zou zijn? Moet je er dan ook volledig voorbij zijn of geldt dan iedere mm dat je eerder bij de finish bent?NoahAmber schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:19:
[...]
Dat is toch niet inhalen. In mij optiek is inhalen er volledig voorbij gaan of zijn
mm...Napo schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:23:
[...]
Hoe zou je het zien als dit het finishmoment zou zijn? Moet je er dan ook volledig voorbij zijn of geldt dan iedere mm dat je eerder bij de finish bent?
Het is geen finish moment. Appels perenNapo schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:23:
[...]
Hoe zou je het zien als dit het finishmoment zou zijn? Moet je er dan ook volledig voorbij zijn of geldt dan iedere mm dat je eerder bij de finish bent?
Wel zo logisch, de pers zou hem nu toch alleen maar over die protesten vragen gaan stellen. Even stil houden is dan zo gek niet.
alles kan off-topic
Daar gaat het gewoon nog over de race ipv over c-categorie BNersNoahAmber schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:22:
[...]
Dat ontlokt bij mij een: zout dan op naar Sky.. Zwaai
Ik zou er bijna om willen lachen, maar het zou mij ook niet verbazen als dit echt ver kan gaan juridisch, tot aan het CAS aan toe. Daar zie ik zowel Mercedes als Red Bull toe in staat.siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:22:
Denk dat we nu wél kunnen zeggen dat de beslissingen van deze protesten ruim vóór de volgende race zal plaatsvinden![]()
Laten we inderdaad de regels nog gecompliceerde maken door afhankelijk van het moment de definite van inhalen te veranderen.
Dit. Kappen met die onzin. Max is er niet voorbij gegaan maar ik zat al te vloeken op de bank toen ie er naast en een beetje voor zat. DOE NOU NIET!!!!!AMARONE|IA schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:24:
En op het moment dat ze herstarten zit Max er gewoon netjes achter.
Mijn boefje is liev!
Bl44t
Ach kom, wacht eerst even af wat er gebeurt.Verwijderd schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:14:
[...]
Daar ben ik het helemaal mee eens.
En ik zal ook niet gaan overstappen op de nieuwe provider om F1 te volgen.
De sport is altijd wel een beetje kapot/corrupt geweest.
Ferarri, Red Bull, Brawn, Mercedes.
Altijd weer die regels die niet consequent worden uitgedeeld en de teams die hun macht uitoefenen tegenover de leiding omdat die bang zijn om deze ploegen te verliezen.
Het is een mooie sport met hele mooie momenten jaarlijks, maar eerlijk... is het helaas al jaren niet meer.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
PSN: Finally_Chris
Je mag onder SC niemand inhalen tot de race hervat is. De race wordt pas hervat als de koploper (HAM in dit geval) een dusdanige dot gas geeft op de telemtrie, dat het "full throttle" is om te gaan racen.AMARONE|IA schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:24:
En op het moment dat ze herstarten zit Max er gewoon netjes achter.
Jup. Maar tis niet alsof geen advantage krijgen bij verremmen de eindstand gaat veranderen.Ankona schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:24:
[...]
Wel zo logisch, de pers zou hem nu toch alleen maar over die protesten vragen gaan stellen. Even stil houden is dan zo gek niet.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Leek mij wel overduidelijk dat Max Lewis aan het opnaaien was door er zo overduidelijk naast te gaan rijden. Vond het ook al direct een domme actie toen ie er voorbij ging. Die regel is al zo oud als de weg naar RomePalingDrone schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:20:
[...]
Dat deed ie dus wel, maar de vorige race was Max nog heel erg fout bezig toen hij remde om HAM voor te laten, nu het andersom is mag je blijkbaar remmen wat je wil.... zucht
Als FIA zou ik dan heel snel klaar zijn met Mercedes. Er was toch nog iets over die vleugel? Bij nader inzien worden er nog wat resultaten geschrapt en gaat ook het WCC naar RBR.Dennism schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:24:
[...]
Ik zou er bijna om willen lachen, maar het zou mij ook niet verbazen als dit echt ver kan gaan juridisch, tot aan het CAS aan toe. Daar zie ik zowel Mercedes als Red Bull toe in staat.
alles kan off-topic
[ Voor 13% gewijzigd door Technofreakz op 12-12-2021 17:28 ]
Dat hebben ze wel correct gedaan.Dennism schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:17:
[...]
Moet zeggen dat zoals ik ook al eerder postte, ik na het lezen van 48.12 dit protest wel heel logisch vind. Wat ze daar deden is gewoon een beetje knip en plakwerk.
Ik ben geen regel expect, maar als ik die regel correct lees hadden ze alle lapped cars moeten laten inhalen (en niet maar een selectie), maar denk ik nog belangrijker, had de race pas een ronde later nadat de laatste lapped car de safety car had gepasseerd en niet na een paar honderd meter pas.
let the past be the past.
Uh nee de leider bepaalt de paceWoudloper schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:25:
Blijft bijzonder dit protest. Verstappen en Hamilton gaan op het gas zodra het kan. Mag je niet inhalen omdat de safety car nog niet voor de finishlijn is. Daar heb je als rijder toch geen grip op?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Zijn team heeft een fout gemaakt door niet naar binnen te gaan.rolandos582 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:38:
[...]
En terecht, absoluut gestolen. Die man heeft niks fout gedaan en word keihard genaaid door de FIA en hun beslissingen
Max gaf het verschil ook dik terug. Als HAM dat ook mocht bij de start van de race, mag VER dat ook bij de herstart.Loekoe schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:15:
Maar wat zijn de regels. Mag je iemand 100% niet voorbij gaan achter de safety car? Max zat er denk ik wel wat voor, maar of dat helemaal te voorkomen is weet ik niet. In dat geval kun je als voorganger gaan remmen om de achterligger ervoor te krijgen. Lewis reed ook geen constant tempo.
Dat gebeurd eigenlijk constant, de FIA is namelijk in hun oordeel namelijk nooit consistent, dat gaan ze nooit worden ook. ;):EDIT: Maar de FIA heeft natuurlijk telemetry..
Maar zoals iemand zei: er worden dit seizoen wel heel vaak nieuwe precedenten gemaakt.
Het is vooral hoe de wind van de FIA icm de race direction (Michael Masi) waait.Hoe dan ook, het is doodvermoeiend, dat we niet gewoon ofwel een nederlaag kunnen slikken of overwinning kunnen vieren. Dit is niet de eerste keer dit seizoen. En het hoort voor mij niet bij de 'fun', de spanning van de sport is gaaf en geeft adrenaline - het verlies kan zuur zijn maar verliezen hoor bij de sport. Maar dit.. Dit is een ander geval. Een bitter en naar gevoel.
Remember when everyone thought they were going to be arguing about lap 1 of the #AbuDhabiGP ?
— Glenn Freeman (@glennfreeman39) 12 december 2021
Simpler times 😂#F1
Bij mij had ie het krediet al verloren toen ie zich bij Williams inkocht en toen ineens bij Mercedes zat, terwijl hij nog aandelen van Williams had. Die man heeft veel te veel invloed in F1, nog even afgezien van al zijn politiek geladen uitspraken. Zijn deals met Papa Stroll de hele saga omtrent de pink Mercedes, wat een grote no-no is in de F1. Die vent is een doodzonde voor de F1 op het sportgebied.CR1691 schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:26:
Toto wolf heeft dit jaar alle krediet die hij heeft opgebouwd volledig verloren. Wat waanzinnig kansloos om je zo te laten gaan steeds.
Maar ze hadden vervolgens nog moeten wachten, sowieso 1 ronde afaikSPee schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:27:
[...]
Dat hebben ze wel correct gedaan.Alle auto's die door P1 (Hamilton) zijn gelapt, mochten door. Tot de auto van P2 (Max), want die was niet gelapt. Dus daarom gingen alle tussenliggende auto's weg.
Eerder in het seizoen had Hamilton er voordeel van, want toen liep hij niet meer een ronde achter. Nu was het voor hem een nadeel.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Tja, er zijn miljoenen gemoeid, dus zo raar is dat aan de andere kant ook niet. Als het team ook maar een greintje sportiviteit heeft erkennen ze VER gewoon als de winnaar van de race.PWM schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:27:
Mercedes heeft advocaten mee naar de stewards. Lijkt me ook geen standaard.
Pfff....Helixes schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:25:
"Dit kampioenschap wordt beslist op details"
- Iedereen
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
En het constante afremmen en dan weer gas geven van HAM was geen opnaaien?apis29 schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:26:
[...]
Leek mij wel overduidelijk dat Max Lewis aan het opnaaien was door er zo overduidelijk naast te gaan rijden. Vond het ook al direct een domme actie toen ie er voorbij ging. Die regel is al zo oud als de weg naar Rome
..
Misschien ligt het aan mij, maar dat lijkt me juist heel erg standaard?PWM schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:27:
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Inderdaad, Hamilton was sneller maar ze zijn tactisch afgetroefd.Barfman schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:27:
[...]
Zijn team heeft een fout gemaakt door niet naar binnen te gaan.
De juridische knokploegPWM schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:27:
Dat is dus niet correct, want normaliter mogen alle lapped cars (ook die achter P2 e.d) inhalen, waardoor iedereen weer in dezelfde ronde komt (tenzij je op +2 laps ligt al).SPee schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:27:
[...]
Dat hebben ze wel correct gedaan.Alle auto's die door P1 (Hamilton) zijn gelapt, mochten door. Tot de auto van P2 (Max), want die was niet gelapt. Dus daarom gingen alle tussenliggende auto's weg.
Eerder in het seizoen had Hamilton er voordeel van, want toen liep hij niet meer een ronde achter. Nu was het voor hem een nadeel.
PSN: xMaurice93
Hoe lang kijk je het spelletje al? Dit is "best practice" sinds jaar & dag.Daan XVII schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:29:
[...]
En het constante afremmen en dan weer gas geven van HAM was geen opnaaien?
Masi kan volgens mij doen wat hij wilt. Zoals het hele seizoen al. Ik zie niet in waarom dit ineens anders zou moeten zijn. Of het hele seizoen mag geschrapt worden ofniks.Jebus4life schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:29:
Stop met mekkeren over die cm onder safety car, dat wordt weggevaagd. Die regel 48.12 wordt het hem. Ik ben geen jurist maar dit gaat echt naar het TAS om het voor de groene tafel te beslissen.
[Afbeelding]
"Once the last lapped car has passed the leader the safety car will return to the pits at the end of the following lap"
Indien dit was gedaan waren ze onder safety car gefinisht, dit is de kaart die Mercedes op tafel gaat gooien bij de FIA (die gaan nu absoluut niets meer omdraaien imo) en dan het TAS (en dus de beslissing voor de groene tafel).
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Einde VER (en wellicht ook RB) in de F1.Maurice079 schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:29:
Ik wil er echt niet aan denken wat de gevolgen zijn als er ook nog maar iets aan de uitslag gedaan wordt
Dat doen ze pas als de fans de stad uit zijn.Maurice079 schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:29:
Ik wil er echt niet aan denken wat de gevolgen zijn als er ook nog maar iets aan de uitslag gedaan wordt
Zie de DTMPhusebox schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:30:
Triest. Mercedes snapt niet dat ze hun eigen sport kapot maken.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Niet zodra ham gas geeft maar op de lijn.MAX3400 schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:26:
[...]
Je mag onder SC niemand inhalen tot de race hervat is. De race wordt pas hervat als de koploper (HAM in dit geval) een dusdanige dot gas geeft op de telemtrie, dat het "full throttle" is om te gaan racen.
Elke milliseconde daarvoor is het geen herstart of hoe je het wil noemen en "dus" zou Verstappen dus bij het hotel illegaal ingehaald hebben onder SC-regels.
Staat er niet ergens in dat boek dat de wedstrijdleiding ten allen tijde kan afwijken van de regels? Zo'n zin staat in bijna elk regelboek.Jebus4life schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:29:
Stop met mekkeren over die cm onder safety car, dat wordt weggevaagd. Die regel 48.12 wordt het hem. Ik ben geen jurist maar dit gaat echt naar het TAS om het voor de groene tafel te beslissen.
[Afbeelding]
"Once the last lapped car has passed the leader the safety car will return to the pits at the end of the following lap"
Indien dit was gedaan waren ze onder safety car gefinisht, dit is de kaart die Mercedes op tafel gaat gooien bij de FIA (die gaan nu absoluut niets meer omdraaien imo) en dan het TAS (en dus de beslissing voor de groene tafel).
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dan heeft in ieder geval Viaplay NL een probleem voor 2022Maurice079 schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:29:
Ach ga toch weg... Het kwartje valt normaal gesproken altijd richting Hamilton/Mercedes (zelfs aan het begin van deze race nota bene). Nu een keertje niet, tough luckrolandos582 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:38:
[...]
En terecht, absoluut gestolen. Die man heeft niks fout gedaan en word keihard genaaid door de FIA en hun beslissingen
Vaak bu'j te bang!
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq