Hooguit diskwalificatie.dglavimans schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:27:
[...]
Dan rijdt Perez nooit meer een wedstrijd in de F1
Toen ze in de studio zeiden is er dan niemand die zegt dat Hamliton het gaat winnen? Ik zei ik

Is er deze week aangegeven dat ze overigens niet wat met dit soort situaties(ver-ham) zouden doen? Want dan heb ik het ff gemist.
Het enige dat nu nog kan helpen is een VSC of Perez die Ham eraf tikt.
Mag weg.
[ Voor 94% gewijzigd door saert op 12-12-2021 14:29 ]
Ik denk dat die opmerkingen nog best eens sarcastisch bedoeld zijn.Verwijderd schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:27:
Hamilton eraf rijden door Perez gaat echt niet gebeuren. Dat heeft niets met sport te maken.
Zei hij tegen de FIA.tweakduke schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:27:
[modbreak]Geen 'beuk hem eraf hier' hou het sportief.[/]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik zou Gasly/Tsunoda daar voor gebruiken als ik RedBull was. Dan houdt je enige deniability.nadroJ schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:27:
Na deze shitshows van de stewards de afgelopen recaes moet Perez Ham er rustig en beheerst aftikken..
Wat een shitshow dit.
How do you save a random generator ?
Net zo sportief als de stewards?tweakduke schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:27:
[modbreak]Geen 'beuk hem eraf hier' hou het sportief.[/]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Moet wel heel wat geks nog gebeuren anders is het klaar.
Dat is onmogelijk. Geen één jurisdictie laat dat toe.dglavimans schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:27:
[...]
Dan rijdt Perez nooit meer een wedstrijd in de F1
En wat nu als Perez de bus parkeert en Lewis meeneemt? Heeft Max er niks mee van doen en toch kampioen.
Voor iemand expres eraf schieten? Gewoon licentie kwijt dan hoor
Dat gat is veel en veel te groot met zo'n 7 seconden. Als er niks geks gebeurt, is deze wedstrijd gespeeld.
PSN: xMaurice93
Ja, ik vond het ook allemaal te optimistisch.desalniettemin schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:28:
Toen ze in de studio zeiden is er dan niemand die zegt dat Hamliton het gaat winnen? Ik zei ik
Als (ja 'als'), die klapband er niet was geweest, dan was dit wellicht anders geweest.
Dat gaat niet zomaar gebeuren hoor. Tenzij je iemand T-Boned. 10 seconden penalty meen ik mij te herinneren van Silverstone.dglavimans schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:28:
[...]
Voor iemand expres eraf schieten? Gewoon licentie kwijt dan hoor
[ Voor 11% gewijzigd door djmelvee op 12-12-2021 14:29 ]
Hamilton blijft knallen op de harde band, wat een pace zeg.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ham is echt on fire. Snelste na snelste na snelste ronde

Verwijderd
Mee eens, maar wat we dit seizoen gezien hebben meerdere keren heeft ook niets met sport te maken.Verwijderd schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:27:
Hamilton eraf rijden door Perez gaat echt niet gebeuren. Dat heeft niets met sport te maken.
Koekje van eigen deeg zeg ik maar zo.
(En dat is natuurlijk ook wel een opmerking compleet uit frustratie en machteloosheid omdat we allemaal weten hoe deze race gaat eindigen....
We zien nu hoe Hamilton kampioen wordt. Al is Max wellicht de beste coureur, met een Fiat Panda win je gewoon niet van een raket al ben je nog zo behendig. Dus ik zeg het niet graag... maar dat Hamilton kampioen wordt staat in mijn ogen al vast, tenzij er iets wereldschokkends gebeurt.
Als je Saintz al niet in kan halen, dan zeker Lewis niet.
Dat auto van Hamilton is echt overdreven snel, je kan me niet wijs maken dat Bottas zo overdreven slecht is dat hij die snelle auto niet eens ergens in de top 5 kan rijden.
Wij hebben hem afgezet, je kan niet winnen van deze externe factoren. Fijne race iedereen.
Q is geen race.....Vos schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:29:
Man waar is de pace van RBR, matig hoor!
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ja die motor staat vol open, en gewoon klein beetje gesanbaggd in qualiDutchOwnage schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:29:
Ham is echt on fire. Snelste na snelste na snelste ronde
Fiaplay bedoel je?Exocet schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:29:
Viaplay zal wel spijt hebben, wie gaat er in godsnaam betalen voor deze corrupte bende
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ik ga wat anders doen, veel plezier!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Het is hoe Alonso het zei, Merc mag de WCC hebben voor snelste auto, Max de WCC voor snelste coureur.Joseph schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:29:
We zien nu hoe Hamilton kampioen wordt. Al is Max wellicht de beste coureur, met een Fiat Panda win je gewoon niet van een raket al ben je nog zo behendig. Dus ik zeg het niet graag... maar dat Hamilton kampioen wordt staat in mijn ogen al vast, tenzij er iets wereldschokkends gebeurt.
Maarja.. zo is het niet
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Achter Ferrari, die gaat gewoon niet zo snel rond en dat kost Max tijd...Vos schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:29:
Man waar is de pace van RBR, matig hoor!
"When you grow up your heart dies"
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:08
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
We hoeven het gedrag niet na te doen
De FIA blijft als atlijd discutabel, maar het begint toch met die prut start van Max. Nu is Hamilton in de race pace ook snel met die volle tank. Nee, het gaat niet eenvoudig worden. De punten worden echter pas gegeven na de finish.
Heb ik eerder hier en op youtube gezegd,als Bakoe niet dan Max allang kampieon geweest. Tegen al het geluk van Ham is niemand opgewassenHollowGamer schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:29:
[...]
Ja, ik vond het ook allemaal te optimistisch.
Als (ja 'als'), die klapband er niet was geweest, dan was dit wellicht anders geweest.
Joh die man rijdt lekker z'n laatste seizoen voor MER uit. Geen zin in gezeik...Fordius schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:30:
Dat auto van Hamilton is echt overdreven snel, je kan me niet wijs maken dat Bottas zo overdreven slecht is dat hij die snelle auto niet eens ergens in de top 5 kan rijden.
Ik denk iedereen behalve een paar Nederlandse (voormalig) F1 fans 😉Exocet schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:29:
Viaplay zal wel spijt hebben, wie gaat er in godsnaam betalen voor deze corrupte bende
Hij ziet VER toch aankomen? Er zit toch een rem op die auto's?SadisticPanda schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:15:
[...]
Als dit niet de andere wagen volledig de kant in duwen is, dan weet ik het ook niet meer. Lewis kan zichzelf ook niet wegtoveren.
Trouwens wat een start van HAM trouwens
Max deed hetzelfde en die gaf toen ook de positie terug.
Waarom neemt Max die bocht daar steeds, Hamilton heeft toch laten zien dat je ook gewoon rechtdoor mag rijden daar.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zonder de FIA had Hamilton hier ook geen iedereen aan gort gereden met deze pace…..Justevo schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:30:
Wij hebben hem afgezet, je kan niet winnen van deze externe factoren. Fijne race iedereen.
*knip*
Commentaar op de moderatie niet hier.
Commentaar op de moderatie niet hier.
[ Voor 73% gewijzigd door tweakduke op 12-12-2021 14:32 ]
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Leuk dat Sainz nu uit de weg is maar succes met de achterstand inhalen. Harde band vs harde band, Lewis rijdt in vrije lucht. Dan heeft Max enkel een poging bij een SC.
Wel veel slechte verliezers hier. Dit viel toch wel te verwachten. De Mercedes is sneller.
Precies, het is nog een lange race, waar veel kan gebeuren..nachtnet schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:31:
nog een kleine 40 rondjes
carpebios schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:31:
Waarom neemt Max die bocht daar steeds, Hamilton heeft toch laten zien dat je ook gewoon rechtdoor mag rijden daar.
Idd. Hamilton mag alles..
Zoals die Sainz inhaalt, zo snij je die bocht aan MAX. Gewoon clean zonder iemand de berm in te duwen
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Perez is echt zo ontzettend veel langzamer dan Hamilton, die gaat echt niks kunnen betekenen hoor.
Tuurlijk, in dirty air...Aghanim schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:31:
[...]
Zonder de FIA had Hamilton hier ook geen iedereen aan gort gereden met deze pace…..
Kan je via Ziggo een abo nemen kreeg ik vandaag als bericht binnen van Ziggo.CornermanNL schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:31:
[...]
Ik denk iedereen behalve een paar Nederlandse (voormalig) F1 fans 😉
Hoe snel gaat Max het podium verlaten straks?
Beker ophalen en naar huis vliegen…
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Een lastige situatie, bij 'redelijk' duidelijke regels, lijkt mij dat je dan dus goed gaat kijken wat er gebeurd is en niet met 3 minuten nadat het is gebeurd gaat zeggen 'no further investigation necessary'.NiaX schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:16:
De regels zijn redelijk duidelijk, en dit was een lastige situatie. Ren straf had gekund, maar was zeker niet vanzelfsprekend.
Alsof perez het snelheidsverschil kan tegenhouden. Die rijdt hem het eerste de beste rechte stuk voorbij.
We zullen nu zien wat Perez gaat doen..
En dan was z'n winst clean en niet besmeurt geweest.Aghanim schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:31:
[...]
Zonder de FIA had Hamilton hier ook geen iedereen aan gort gereden met deze pace…..
We kunnen er lang over discussiëren, maar met deze snelheid hebben ze gewoon verdiend gewonnen bij Mercedes. Maar de FIA heeft er wel een aardig naar tintje aan gegeven.
Verwijderd
Ja, dat heb je altijd. Gefrustreerde types.PLAE schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:31:
Wel veel slechte verliezers hier. Dit viel toch wel te verwachten. De Mercedes is sneller.
Het ziet er slecht uit, maar het kan nog.
HAM pakt met DRS zodadelijk PER supersimpel.
www.google.nl
Mede geholpen door een discutabele beslissing van de stewards... Had Lewis dit gedaan dan had Max de positie terug moeten geven dat kan ik je op een briefje geven...PLAE schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:31:
"When you grow up your heart dies"
Lewis is gewoon bloedsnel.. kansloze missie..
Bl44t
verkeerde quoteDentist schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:31:
[...]
Precies, het is nog een lange race, waar veel kan gebeuren..
[ Voor 15% gewijzigd door Grindtegel op 12-12-2021 14:33 ]
Idd, maar dan moet ie er wel langs en dat kost toch wel tijd.Aghanim schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:31:
[...]
Wanneer je achter iemand rijd is het wat lastiger dan wanneer je ervoor rijd, maar het is wel duidelijk dat die auto van Hamilton gewoon even dik vet sneller is. Het verschil is echt gigantisch.
Ja precies, gewoon op de radio even zeggen dat je moest uitwijken voor een beschermde woestijn rat en dan keihard doorrijden.carpebios schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:31:
Toevallig loopt die rat 40 keer rondjes over dat stuk, kan gebeuren toch
Perez

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
PER en HAM doen wel hun best om het spannend te maken.
PEREZ!
Checo baaaaaaas!!!!!
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Hij zou sowieso langer blijven om wat tests te gaan doen, aldus De Telegraaf.ZeRoC00L schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:32:
Hoe snel gaat Max het podium verlaten straks?
Perez wordt volledig opgeofferd hier

Oh heerlijk perez!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Jaaaajaaaa PEREZ PEREZ PEREZ HEEEEEELD!!!
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Ze zaten op Langs De Lijn Perez wel af te zeiken, dat slikken ze nu in.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Okay so it wil be a saying in 2022 “Lewis cheated with gaining a second, and must give the trophy to Max”
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Huilie ham
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Let op, perez penalty 'gaining advantage off track'.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Jank Hamilton!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |