Ik weet een betere oplossing. Hij koopt zich een Brits paspoort.
Vettel vs Hamilton remde Hamilton ook best abrupt net nadat ie was opgetrokken. Ja, Vettell kreeg straf wat daarna gebeurde, maar Hamilton werd niet eens bekritiseerd. Hier laat Max Lewis voorbij, maar Lewis wilt niet vanwege de drs. Prima, maar wat geeft hem wel het recht om dan op de achterbumper van Max langzaam te rijden op het rechte stuk ? Met zoveel voorsprong moet Max hetzelfde doen, gewoon weigeren ervoorbij te gaan, dan krijgt Lewis 5 seconden straf en dan gewoon volgen en klaar.
En stel Max had een probleem, en Hamilton wist het niet, waarom blijf je er vlak achter rijden?
Of nog leuker, als Max Hamilton weer de plek moet opgeven, gewoon even liften en dan weer vol het gas op. Tsja, ik heb gelift, moet Hamilton maar opletten

Ik bedoel als zelfs een Hill zegt dat Max weinig anders kon doen.......
Zoals boven al eerder aangegeven, Hamilton mag dus ook Ocon van de baan drukken, waar Gasly nog voor minder bestraft werd in Turkije. En afremmen op het rechte stuk mag niet als je Max heet, ook al laat je iemand voorbij.
Zuur of niet zuur, dit wekt alleen maar nog meer de schijn dat de stewards alles verdraaien zoals het ze uitkomt. Ik vraag me af of Hamilton wel gezegd heeft tegen de stewards dat hij Max niet voor de drs lijn wilt inhalen ofdat ie gewoon gelogen heeft en verrast was door het afremmen van zijn voornaamste tegenstander en om hem dan niet voorbij te gaan. Hij wist precies wat Max deed en dus heeft ie gelogen bij de stewards. Het is een klucht van begin tot einde. Vertel dat maar eens aan een racefan die het niet gezien heeft: 'Zijn voornaamste concurrent kon hij inhalen, voorbij gaan, maar deed het niet'. Ik vraag me nog steeds af wat Max dan wel moest doen. Gas los laten was niet goed, afremmen ook niet. Volgende keer gewoon liften en doorgassen.
Het eniige verweer van Hamilton kan dus zijn dat hij verrast was dat Max afremde. Hoe kan dat nou een geldige reden zijn, kan er gewoon niet bij. Kan Max dus gewoon vol bij Hamilton achterin rijden als ie voor een bocht moet afremmen en dan zeggen dat ie het niet verwachtte. Kan toch geen verdediging zijn? Hamilton wist precies wat hij deed en de stewards slikken het als zoete peperkoek. Overduidelijk wat er gebeurd, wat Max wilde, maar Hamilton kan gewoon erachterin rijden en nog de schuld aan zijn voorganger geven omdat hij niet kan begrijpen dat Max hem er voorbij wilde laten, niet alsof er in diezelfde ronde iets gebeurd was waarom Max Hamilton ervoorbij zou laten

Met een dergerlijk kort geheugen is het levensgevaarlijk om een F1 bolide te besturen.
[
Voor 20% gewijzigd door
siggy op 06-12-2021 06:31
]