[F1 2021] Race 21 GP van Saoedi-Arabië Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 72 Laatste
Acties:
  • 223.057 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Ik blijf het toch ook vreemd vinden dat Hamilton nooit under investigation is geweest voor die inhaalactie waarbij hij gewoon niet instuurt. Rosberg deed dit in 2016 op de Hockenheim bij Verstappen en kreeg daar vijf seconden straf voor. Dat is meer met elkaar te vergelijken dan Brazilië drie weken geleden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-09 18:17
Op zich zou ik ook niet kwaad zijn als Hamilton ‘m pakt dit seizoen. Dan is het eindelijk een keer gedaan met Schumachers record.

Wat een robot is het ook, echt een goede coureur.

We gaan het meemaken. Spannend dat het word volgende week!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

AMARONE schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:02:
[...]

En welke straf zou hiervoor staan normaal? (even los van de FIA momenteel)
Tsja, wat is normaal? Probleem is dat de FIA zelf hier partij in is, als ze al blaam treft in deze, dan gaan ze al helemaal geen straf uitdelen. Eigenlijk gewoon 10 sec. 5 sec voor een onnodige botsing is te weinig. Maar ze kunnen alle kanten ermee op. Het is maar wat ze willen. Verstappen lag 7+5 sec achter, dus ze kunnen net zo goed in deze race nog ff 10 sec penalty aan Hamilton geven zonder enige consequentie. Ze kunnen ook een grid penalty geven voor de volgende race, ze kunnen een reprimande geven wat resulteert in een 10 plaatsen grid straf.

Puur qua keuze ga ik gokken op als er een straf is op een 10 sec straf in deze race, omdat het dan geen enkele consequentie heeft en de fia zelf wegkomt met dit circus en kunnen zeggen dat ze adequaat gestraft hebben.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 20:01

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Soccer98 schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:06:
Ik blijf het toch ook vreemd vinden dat Hamilton nooit under investigation is geweest voor die inhaalactie waarbij hij gewoon niet instuurt. Rosberg deed dit in 2016 op de Hockenheim bij Verstappen en kreeg daar vijf seconden straf voor. Dat is meer met elkaar te vergelijken dan Brazilië drie weken geleden.
Volgens mij kreeg hij hier een waarschuwing voor / zwart-witte vlag? Zoiets leek het op via de radio iig. Merc ging snel akkoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sly___
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 05:35
Als ze Hamilton een straf geven zal t 10s zijn idd. En gaan we vrolijk verder .... Pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
tuinïnen schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:08:
[...]

Volgens mij kreeg hij hier een waarschuwing voor / zwart-witte vlag? Zoiets leek het op via de radio iig. Merc ging snel akkoord.
klopt waarschuwing, en daarmee officieel afgehandeld.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Dit gaat volgende week drama worden met mij, de spanning is veel te hoog en dan zit ik met een zere mond die race te kijken omdat er 3 verstandskiezen uit gehaald worden aanstaande Donderdag. Word nog wat als er iets gebeurd....

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Chefbierrr schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:08:
[...]

klopt waarschuwing, en daarmee officieel afgehandeld.
Borderline noemde ze het..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:51
dindr schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:07:
Op zich zou ik ook niet kwaad zijn als Hamilton ‘m pakt dit seizoen. Dan is het eindelijk een keer gedaan met Schumachers record.

Als die echt zo'n robot en goede coureur zou zijn, was die niet achterop Max geknald..

Neemt niet weg dat het natuurlijk een geweldige coureur is, maar hij maakt ook zeker fouten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:40

Als je jarenlang de snelste wagen hebt is het ook niet zo moeilijk cool te blijven. Nu het wel spannend is zie je hem juist ook onrustig worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:14

sjaool

Every life should have 9 cats

AMARONE schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:02:
[...]

En welke straf zou hiervoor staan normaal? (even los van de FIA momenteel)
Het is een Causing a Collision incident dus ga maar na wat voor straf dat zou moeten zijn.
Max kreeg voor Monza 3 plaatsen gridstraf in Rusland.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
G_Dragon schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:08:
Dit gaat volgende week drama worden met mij, de spanning is veel te hoog en dan zit ik met een zere mond die race te kijken omdat er 3 verstandskiezen uit gehaald worden aanstaande Donderdag. Word nog wat als er iets gebeurd....
Heb je in ieder geval een goede reden om jezelf plat te drogeren :D

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19:00
D-e-n schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:09:
[...]

Als je jarenlang de snelste wagen hebt is het ook niet zo moeilijk cool te blijven. Nu het wel spannend is zie je hem juist ook onrustig worden.
Niet alleen onrustig, maar aan het einde van races ook regelmatig compleet uitgeput als het hem niet aan komt waaien maar er echt moeite voor moet doen zoals vandaag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:51

FunkyTrip

Funky vidi vici!

iichel schreef op zondag 5 december 2021 @ 22:14:
[...]

En nu de 2e rijder van Mercedes?
2021: 3F Ret 3PF 3 Ret 12 4 3 2 3 3 Ret 2 3 5 1PF 6 15PF 3 P Ret 3
2020: 1P 2 3 11 3P 3F 2 5 2 1F RetP 2 2P 14 8 8P 2
2019: 1F 2 2P 1P 2 3 4F 2 3 2P Ret 8 3 2 5 2 1 3 1P RetF 4

't is beetje lelijk geformateerd, maar ik zie hier gewoon heel veel 2tjes en 3tjes en een verdwaald 1tje. Dat noem je dus gewoon de beste auto. Die 3tjes komen ook alleen doordat Max er tussen zit.

Proves my point dus gewoon.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Transportman schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:10:
[...]

Niet alleen onrustig, maar aan het einde van races ook regelmatig compleet uitgeput als het hem niet aan komt waaien maar er echt moeite voor moet doen zoals vandaag.
En je gelooft dat toneelstukje? Ik vind het een vrij doorzichtig toneelstukje. Sommige circuits zijn lastiger en zwaarder dan anderen, maar dit was niet echt een circuit waarop het moeilijk zou moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

cy-gor25 schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:09:
[...]

meer dan duizend euro. Nu ja als je rijk bent, maakt dat weinig uit, maar ik had 'm wel willen hebben:

https://www.bosebelgium.b...a20-aviation-headset.html
Duizend euro voor een headset.? Gouden connectoren? Als je rijk bent dan leef je echt in een bubble. Verklaard overigens wel meteen het een en ander. ;) >:) :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:26

Vuvuzela

My spire is forming

We hebben sowieso echt een mega F1 seizoen gehad _/-\o_

En na 10 uur neuken maakt het klaarkomen me ook weinig meer uit, om het zo maar te zeggen..

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-09 18:17
Helix schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:09:
[...]

Als die echt zo'n robot en goede coureur zou zijn, was die niet achterop Max geknald..

Neemt niet weg dat het natuurlijk een geweldige coureur is, maar hij maakt ook zeker fouten.
Ik vind het helemaal geweldig dat Max hem laat kantelen en trillen. Eindelijk maken we het een keer mee. Dat het volgend jaar net zo spannend mag blijven, hier doe je het voor. Laatste keer dat ik zo genoot was toen Rosberg ‘m pakte.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:50

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Vuvuzela schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:13:
En na 10 uur neuken maakt het klaarkomen me ook weinig meer uit, om het zo maar te zeggen..
Nou, wil de volgende dag wel pijnloos kunnen plassen hoor :+

www.google.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
PalingDrone schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:05:
[...]

Doel bereikt, het gaat weer eens tot (en tot na) middernacht over F1, niemand heeft het over schaatsen, voetbal of andere sporten.
Geloof dat de eigenaren van dit circus het wel fijn vinden op deze manier continu lang in het nieuws zijn.
Sponsors krijgen waar voor hun geld.
Dat kan van korte duur zijn want mensen zijn hier echt zo klaar mee... Bijna iedereen die ik ken met Ziggo gaat vanaf volgend jaar stoppen met het kijken van F1 (of kijken het via minder legale bronnen). En de mensen die er wél geld voor over hebben en met twee/drie of vier schermen kijken (zoals ik) zijn er principieel al langer klaar mee..

F1 heeft z'n glans al lang geleden verloren.. Toevallig dat er een nieuw talent de tribunes in Oostenrijk, Spa & Zandvoort weer vol kreeg maar zodra die eruit stapt is het snel klaar.. Dat er zelfs in Duitsland geen F1 race meer op de kalender staat en Silverstone ook de laatste jaren het zwaar heeft zegt genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:53

Ik wel. Eerder Schumi-fan en nu Verstappen. Zou dubbel zuur zijn. :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Loekoe schreef op zondag 5 december 2021 @ 22:15:
Mijn overwegingen:
Max rijdt minder slim dan Hamilton. Hamilton kan zich beter positioneren op de baan, kan makkelijker zijn verlies nemen en weet daardoor geluk soms ook af te dwingen. Max komt vaker in risicovolle situaties. Dat is altijd zo geweest. Met Max is het alles of niets, zo zag je gisteren ook in de qualy. Hamilton rijdt altijd op 95%, neemt iets minder risico en komt daardoor ook in iets minder penibele situaties. Natuurlijk ook geholpen door overspeed op de motor.
Mijn inschatting: Max moet deze risico's nu ook echt nemen omdat hij de mindere auto heeft. De kansen zijn in het voordeel van Hamilton. De auto is de laatste races van Mercedes gewoon beter. Max haalt alles uit wat erin zit, maar daar horen in het geval van vandaag terechte straffen bij.

Alleen: Hamilton is echt op weinig fouten te betrappen. Maar dat hij Max in z'n kont boort, totaal onnodig, waardoor Max schade heeft en zijn banden niet meer werken, is Hamilton toch gewoon echt aan te rekenen? Dit moet een straf worden voor Hamilton. Maar ook met straf gaat Hamilton in de slotrace gewoon weer de betere auto hebben. En dan moet Max inderdaad weer alle risico's nemen..
Dat het beide kanten op kan vallen, zeker. Maar stel dat het kwartje twee kanten op kan vallen, is de zijde waarop Hamilton is getekend iets zwaarder dan dat van Max. ;-) Het kan altijd, maar goed uit ziet het er niet.
Lewis kán ook op 95% rijden. Om Lewis bij te blijven moet Max áltijd 120% uit zijn auto halen daar waar Lewis zijn auto 'normaal' kan berijden. Max moet pushen en pushen, altijd net over de limit.

Dit dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

FunkyTrip schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:16:
[...]

Lewis kán ook op 95% rijden. Om Lewis bij te blijven moet Max áltijd 120% uit zijn auto halen daar waar Lewis zijn auto 'normaal' kan berijden. Max moet pushen en pushen, altijd net over de limit.
Omdat Max het moet hebben van de bochten en Lewis alleen maar op de rechte stukken het gaspedaal hoeft in te drukken. Het ene is een stuk minder risicovol dan het andere. Knap stukje techniek, maar heeft echt niks met betere coureur te maken.Op een recht stuk zijn we allemaal nagenoeg even snel, in de bochten komt het talent naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Laatst online: 08:15
FunkyTrip schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:16:
[...]

Dat noemen ze toch F1? De koningsklasse in autosport waar het maximale uit een auto wordt gehaald? Of is 95% cruising ook genoeg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Race Highlights | 2021 Saudi Arabian Grand Prix

Klikken want FOM en let op je hartslag. :+

[ Voor 17% gewijzigd door Illegal_Alien op 05-12-2021 23:19 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Eigenlijk heel simpel, gewoon geen worden voor.
Waar heb ik naar zitten kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 19:36
Illegal_Alien schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:18:

Race Highlights | 2021 Saudi Arabian Grand Prix

[YouTube: Race Highlights | 2021 Saudi Arabian Grand Prix]

Klikken want FOM en let op je hardslag. :+
Deze video bevat content van Formula One Management. Deze partner heeft de weergave van deze video via deze website of app geblokkeerd.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:57
Wat een onvoorstelbare race en wat creëert de fia een hoop onduidelijkheid. Zeggen dat ze veiligheid voorop hebben staan kan ook in de prullenbak. Gisteren tijdens de qualificatie blokkeren een aantal rijders zeer langzaam rijden de baan en er gebeurt niets mee.

Hamilton die mazepin bijna het ziekenhuis in helpt en je krijgt 25.000 boete. Max die een stilstaande auto van een ander team 2 seconden aanraakt kost 50.000. Het is niet in verhouding.

Vandaag geef je je plek terug en krijg je alsnog 5 seconden straf.

En het is topsport. Ik snap dat je elkaar niet van de baan moet beuken maar je auto laten staan in een bocht hoort erbij. Je zit in die auto om te winnen, niet om maar rondjes voor de leuk te rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

dnhelle schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:18:
[...]

Dat noemen ze toch F1? De koningsklasse in autosport waar het maximale uit een auto wordt gehaald? Of is 95% cruising ook genoeg?
Sommige auto's gaan een seconde harder dan de rest, dus ja, 95% cruising is dan genoeg.

Dit dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Ik zie nu pas hoevee die kerels over de baan hangen :P had bijna een vsc geweest :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FF4GaC-WYAAD6Vz?format=jpg&name=large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 16:14
Die voorvleugel van HAM kan echt niet stuk he... Elke andere coureur had 3 keer een nieuwe vleugel moeten. Halen maar hij niet, geluk zat ook even niet mee 🤷

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
alwind schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:19:
[...]

Deze video bevat content van Formula One Management. Deze partner heeft de weergave van deze video via deze website of app geblokkeerd.
Ja... En wat staat er onder getypt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PP_Sound
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
DarkFire1985 schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:18:
Eigenlijk heel simpel, gewoon geen worden voor.
Waar heb ik naar zitten kijken?
Naar Formule 1 anno 2021 ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Lewis Hamilton And Max Verstappen Collide! | 2021 Saudi Arabian Grand Prix

HET Moment. Ow en weer klikken want FOM, want blijkbaar wel nodig om erbij te zetten.

[ Voor 14% gewijzigd door Illegal_Alien op 05-12-2021 23:26 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:03
Jasphur schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:20:
Ik zie nu pas hoevee die kerels over de baan hangen :P had bijna een vsc geweest :+

[Afbeelding]
"Unsafe release of Mercedes staff". Staat daar nog een penalty op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
siggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:11:
[...]

En je gelooft dat toneelstukje? Ik vind het een vrij doorzichtig toneelstukje. Sommige circuits zijn lastiger en zwaarder dan anderen, maar dit was niet echt een circuit waarop het moeilijk zou moeten zijn.
Ik denk dat het wel enigszins echt is, ook Bottas en Verstappen zagen er enigszins vermoeid uit. Ook bij de F2 na de sprint races zagen ze er bij de interviews behoorlijk uitgeblust uit.

En dit circuit kan stiekem nog best pittig zijn, klimaat en temperatuur zijn in het nadeel, en de concentratie moet volledig 100% zijn terwijl het een knotsgekke race was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-09 19:06
Krijgen we vanavond nog uitslag over al die summons of laten ze iedereen weer tot dinsdag wachten?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:01
Vuvuzela schreef op zondag 5 december 2021 @ 22:59:
[...]

Dit meen je niet toch?
Vettel had een goede reden om boos te zijn? nee?
Klein tikje band op band behoorlijk netjes noemen.. waanzin!
Hamilton torpedeert niemand.. (bekijk de F2 start voor een torpedeer actie). Die 2 begrijpen elkaar niet en Ham wijkt net op tijd uit omdat hij het tempo van Max onderschat.
Dat was een belachelijke braketest van hamilton, dus ja vettel had wel reden.
Ik had niet het idee dat vettel dat bewust deed, die wou verhaal halen door er naast te rijden,maar was iets te enthousiast. Wiel op wiel en niet superhard is nauwelijks gevaarlijk bij die lage snelheid en netjes is natuurlijk relatief in die context. Vettel is daar geheel terecht voor gestraft.

Verstappen rijdt helemaal aan de zijkant, gaat van zijn gas en Hamilton blijft er als een idioot achter rijden. Je bent toch aan het racen, rij er gewoon langs. Als die ander dan nog meer afremt, dan wijk je uit terwijl je mee afremt, maar je blijft er niet achter zitten. Je weet dat die ander net iets illegaals heeft gedaan en mogelijk de instructie krijgt om de plek terug te geven en vervolgens ramt ie zijn concurrent bijna uit de race.... Sorry dat is geen, oh we begrijpen elkaar niet...

erutangiS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:28:
Krijgen we vanavond nog uitslag over al die summons of laten ze iedereen weer tot dinsdag wachten?
Kan zo maar donderdag worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
AtlAntA schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:28:
Ik zou vandaag niet te veel verwachten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pietr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-09 13:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kAOfcUymvcQUVGrruN7PN_ZSLYc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lUzIPOoJLBpqaH0I0YgCTyak.jpg?f=fotoalbum_large
Bron: skysports.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:26
randomice schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:20:
Die voorvleugel van HAM kan echt niet stuk he... Elke andere coureur had 3 keer een nieuwe vleugel moeten. Halen maar hij niet, geluk zat ook even niet mee 🤷
Dat krijg je met die flex wings. Kunnen tegen een stootje 😊Ook aan de flexibele voorvleugel van Mercedes is nooit wat gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En ook vanuit Hamilton. Die krijgt dus net na de crash te horen dat het om positie wisselen gaat. Het antwoord is beginnen over "brake testing". Ook lijkt er afdoende ruimte aan de binnenkant te zijn geweest.

https://streamable.com/43m2k2

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Transportman schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:27:
[...]

Ik denk dat het wel enigszins echt is, ook Bottas en Verstappen zagen er enigszins vermoeid uit. Ook bij de F2 na de sprint races zagen ze er bij de interviews behoorlijk uitgeblust uit.

En dit circuit kan stiekem nog best pittig zijn, klimaat en temperatuur zijn in het nadeel, en de concentratie moet volledig 100% zijn terwijl het een knotsgekke race was.
Ik bedoel dan meer om het zuchten, steunen en kreunen. Andere coureurs kunnen zonder al dat gehijg en gedoe interviews geven, Max zag er ook rood en bezweet uit. Lewis is dan de enige die net doet alsof ie aan het hijgen is enzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

MrOleo schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:29:
[...]

Dat was een belachelijke braketest van hamilton, dus ja vettel had wel reden.
Ik had niet het idee dat vettel dat bewust deed, die wou verhaal halen door er naast te rijden,maar was iets te enthousiast. Wiel op wiel en niet superhard is nauwelijks gevaarlijk bij die lage snelheid en netjes is natuurlijk relatief in die context. Vettel is daar geheel terecht voor gestraft.

Verstappen rijdt helemaal aan de zijkant, gaat van zijn gas en Hamilton blijft er als een idioot achter rijden. Je bent toch aan het racen, rij er gewoon langs. Als die ander dan nog meer afremt, dan wijk je uit terwijl je mee afremt, maar je blijft er niet achter zitten. Je weet dat die ander net iets illegaals heeft gedaan en mogelijk de instructie krijgt om de plek terug te geven en vervolgens ramt ie zijn concurrent bijna uit de race.... Sorry dat is geen, oh we begrijpen elkaar niet...
Max reed niet ‘helemaal rechts’ en natuurlijk wil Lewis er niet voorbij op een punt waar hij Max dan direct DRS geeft.

Verder wist Lewis niet dat Max zo aan het vertragen was om hem er voorbij te laten want dat wordt pas er na gemeld.

[ Voor 5% gewijzigd door Dj-sannieboy op 05-12-2021 23:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d0s
  • Laatst online: 20:44

d0s

sssst

Wow, zelfs Hill :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PP_Sound
  • Niet online
Transportman schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:29:
[...]

Ik zou vandaag niet te veel verwachten.
Het worden gridstraffen nu dus daar moeten ze wat nachtjes over slapen waarschijnlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:44
Net pas de race gekeken omdat ik pestpiet voor mijn nichtje moest spelen maar mijn god ik heb nog nooit een race gezien met zo veel gezeur van Hamilton en zo veel voordelen terwijl hij echt enorm veel aan zijn laars lapt.
Ik walg er echt gewoon van.
Welke flapperd geeft verstappen een penalty terwijl Hamilton gewoon een penalty voor gevaarlijk rijgedrag moet krijgen. Echt als dit niet aan toont dat de FIA biased AF is dan weet ik het ook niet meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Laatst online: 20:50

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

DaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:30:
En ook vanuit Hamilton. Die krijgt dus net na de crash te horen dat het om positie wisselen gaat. Het antwoord is beginnen over "brake testing". Ook lijkt er afdoende ruimte aan de binnenkant te zijn geweest.

[Embed: 2021-12-05 20-31-23]
https://streamable.com/43m2k2
Vond deze wel grappig:
Hamilton: He's brake testing me.
Vettel: That's my quote!
:+

www.google.nl

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Als Hill dit zo schrijft dan vind ie eigenlijk dat Hamilton 100% fout zat, maar hij moet er toch nog iets infrotten waarbij Verstappen ook nog enigszins schuldig lijkt.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 18:02
PP_Sound schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:32:
[...]

Het worden gridstraffen nu dus daar moeten ze wat nachtjes over slapen waarschijnlijk.
Mag hopen alleen voor Lewis dan. Max was niet fout.

Verder is het bizar wat Mercedes allemaal mag dit weekend zonder straf te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Dj-sannieboy schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:31:
[...]

Max reed niet ‘helemaal rechts’ en natuurlijk wil Lewis er niet voorbij op een punt waar hij Max dan direct DRS geeft.
Je bent aan het racen en je voorganger gaat ineens langzaam nadat die je van de baan heeft gedrukt. Wat is dan de meest logische actie?
A) Er voorbij gaan
B) Remmen
C) Afremmen en er dan vol achterin rammen
D) Iets anders

Als dit een vraag op het cbr rijexamen was kan ik niet begrijpen hoe C het juiste antwoord is. Ze zijn aan het racen, Hamilton is al sneller zonder DRS op het rechte stuk. Het was een complete flater van Hamilton. En daar mag hij best voor bestraft worden want het was werkelijk nergens voor nodig.

Stel je voor, 'hey ik ben sneller dan iemand. Help wat moet ik doen?' En dat dan de voorligger straf krijgt, 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 18:40
PP_Sound schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:32:
[...]

Hoezo meervoud? Vsrstappen heeft én al twee seconden gehad én hij moest de plek teruggeven. Daar kun je hem niet nog eens voor straffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:54
Is nu eigenlijk alleen het Max / Lewis positie wisselen en het daarbij horende contact nog onder investigation of ook andere incidenten nog?

Moet zeggen dat ik dat moment wel vrij onduidelijk vond (net als de nasleep), ik had echt het idee dat Lewis geen idee had dat Max die positie ging opgeven, waarna ze elkaar raakten natuurlijk. En toen gaf Max ineens de positie niet meer terug, toen weer wel (en haalde direct weer in) en gaf daarna de positie nog eens terug of was die laatste een actie van Lewis op snelheid? Die miste ik namelijk net even.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

[...]

Ruimte zat, en inderdaad is DRS detectie exact de reden waarom Lewis inhield.

Hij wist precies wat hij deed, maakte een foute inschatting, raakte de RBR 33 vanachter, dus gewoon een reprimande. Dat is dan de 3e, dus -10 plaatsen volgende race.

Het is niet zo moeilijk. ;)

Te koop....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 17:58
Ik ga de beslissing van de stewards niet meer afwachten. Welterusten mannen. Hopelijk lees ik morgenochtend dat HAM een onwaarschijnlijke DSQ aan de broek heeft gekregen en Max alsnog WDC is. Scheelt volgende week een hoop stress...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PP_Sound
  • Niet online
albino71 schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:36:
[...]

Hij wist precies wat hij deed, maakte een foute inschatting, raakte de RBR 33 vanachter, dus gewoon een reprimande. Dat is dan de 3e, dus -10 plaatsen volgende race.

De grote vraag is of de FIA het ook zo ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

albino71 schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:36:
[...]

Of niet, want remmen op de racelijn en het rechte stuk lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:59

Qu3st

KlaasjeNL schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:38:
Ik ga de beslissing van de stewards niet meer afwachten. Welterusten mannen. Hopelijk lees ik morgenochtend dat HAM een onwaarschijnlijke DSQ aan de broek heeft gekregen en Max alsnog WDC is. Scheelt volgende week een hoop stress...
Toch te vroeg gaan slapen, minuutje wachten was je erachter gekomen dat Max 10 sec straf heeft gekregen..... ongelooflijk

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 13:19

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:48

ricardo246

Life's what you make it!

KlaasjeNL schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:38:
Want zo wil je winnen, zodat jij geen stress hebt. <+:)

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
DECISION: 10 second time penalty for Verstappen for causing a collision. Stays P2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Qu3st schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:39:
[...]

Toch te vroeg gaan slapen, minuutje wachten was je erachter gekomen dat Max 10 sec straf heeft gekregen..... ongelooflijk
Dit is een grapje? Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

alwind schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:39:
[...]

DECISION: 10 second time penalty for Verstappen for causing a collision. Stays P2.
Sprakeloos....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Dj-sannieboy schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:39:
[...]

Of niet, want remmen op de racelijn lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling?
Que?

Op deze onzin ga ik niet inhoudelijk reageren.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Dj-sannieboy schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:39:
[...]

Of niet, want remmen op de racelijn en het rechte stuk lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling?
Max remde ook niet.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Justice.
Goede beoordeling. En het maakt a voor beiden geen drol uit :+

[ Voor 6% gewijzigd door ricardo246 op 05-12-2021 23:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:59

Qu3st

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Max remde dus wel! 69 bar zelfs.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02:17
69 Bar, 2.4G. Dus toch wel blijkbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Telemetrie helaas, ik zag ook wel een iet wat abruptere afremming op het moment voor impact dus tja.. Geen probleem, nog steeds 2e

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:54
Telemetrie laat dus schijnbaar toch een 'braketest' zien?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

djmelvee schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:41:
[...]

69 Bar, 2.4G. Dus toch wel blijkbaar..
Toch wel smerig van VER ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Ahja, dus hij moest Hamilton ervoorbij laten doet er compleet niet toe. Dit verzin je niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwind
Maar door 1 fout is Max dus wel 15 seconde verloren en 3 strafpunten erbij.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Echt wat een grap begint dit te worden, ik krijg serieus steeds minder zin om nog F1 te kijken. Eigenlijk moet RBR gewoon besluiten om volgende week niet te starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

siggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:43:
[...]

Ahja, dus hij moest Hamilton ervoorbij laten doet er compleet niet toe. Dit verzin je niet.
Plotseling remmen terwijl er eentje achter je rijdt, dat verzin je inderdaad niet. Vandaar de straf.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Melantrix
In deciding
to penalise the driver of Car 33, the key point for the Stewards was that the driver of
Car 33 then braked suddenly (69 bar) and significantly, resulting in 2.4g deceleration.
Whilst accepting that the driver of Car 44 could have overtaken Car 33 when that car
first slowed, we understand why he (and the driver of Car 33) did not wish to be the
first to cross the DRS.
Dus ze snappen dat Hamilton er niet langs gaat terwijl die een eeuwigheid heeft om er langs te gaan vanwege de drs lijn. Maar ze snappen niet dat max op de rem gaat om Hamilton extra duidelijk te maken dat ie er langs moet vanwege de drs lijn??

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

Verder wist Lewis niet dat Max zo aan het vertragen was om hem er voorbij te laten want dat wordt pas er na gemeld.
Max krijgt een opdracht om Ham te laten passeren en doet dit op de relatief gezien beste plek (breed deel) en voor hem (toevallig?) gunstig moment... Dan kun je wel zeiken als achterligger zijnde maar Ham had dit moment gewoon aan moeten zien komen.. En zo niet..

"if you no longer go for a gap that exists you are no longer a racing driver"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Humma Kavula schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:42:
[...]

Telemetrie helaas, ik zag ook wel een iet wat abruptere afremming op het moment voor impact dus tja.. Geen probleem, nog steeds 2e
Ik kan dit gewoon niet geloven, hij laat eerst gas los, Hamilton gaat er niet aan voorbij en dan remt hij vervolgens om hem alsnog voorbij te laten. Het is niet aan Hamilton om te wanneer en waar hij Verstappen voorbij gaat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:45

HaterFrame

Well... Poo came out!

Wtf... Wat had ie dan moeten doen? Laten uitrollen tot ze stil stonden omdat ham er niet voorbij wilde?

Deze sport is een lachertje geworden, erger nog dan voetbal.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PP_Sound
  • Niet online
Ik gok dat VER net voor die streep nog ff vol op de rem ging :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Dj-sannieboy schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:44:
[...]

Plotseling remmen terwijl er eentje achter je rijdt, dat verzin je inderdaad niet. Vandaar de straf.
Hamilton werd voorbij gelaten en bleef bewust achter Max rijden. What's next, remmen voor een bocht mag ook niet? Dit is heel ver gezocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 11:00

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

MrOleo schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:29:
Hij begreep de situatie heel prima, zei zelf bij Jack dat Max m voor de DRS lijn voorbij wilde laten dus hij remde mee af maar bleef er kaarsrecht achter rijden om Max als eerste over die streep te dwingen, want als Hamilton er schuin achter had gereden, dan zou Max dus wel op de rem hebben kunnen trappen en zo Hamilton er voorbij kunnen dwingen, dus hij moest er wel recht achter blijven rijden, maar Max denkt dikke vinger en gaat nog langzamer en nog langzamer tot Hamilton zich vergallopeerd en erin knalt. Als het aan Max had gelegen was ie volledig stil gaan staan. Dus ja, de heren wisten EXACT waar ze mee bezig waren alleen was Max Hamilton vaak even te slim af.

Uiteindelijk was het doorrijden op geel hetgeen wat Max de das om deed, al las ik dat hij schade aan zijn achterband had... Nog een wonder dat ie niet lek reed. En natuurlijk valt Hamilton niet uit of dat ie een nieuwe vleugel moet. Die gast lijkt wel familie van Guus Geluk.

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

siggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:43:
[...]

VER heeft dus een brake test gedaan, terwijl hij HAM voorbij wilde laten, waar HAM niets van wist, maar toch is het HAM zijn schuld.
Vat ik het zo goed voor je samen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Melantrix schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:44:
[...]

Dus ze snappen dat Hamilton er niet langs gaat terwijl die een eeuwigheid heeft om er langs te gaan vanwege de drs lijn. Maar ze snappen niet dat max op de rem gaat om Hamilton extra duidelijk te maken dat ie er langs moet vanwege de drs lijn??
Sorry hoor, ik ben F1 en Max fan maar iemand brake checken is nooit ok. Ik snap alle frustratie maar blijkbaar heeft Max die ook ;)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

D-Ed schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:44:
[...]

Max krijgt een opdracht om Ham te laten passeren en doet dit op de relatief gezien beste plek (breed deel) en voor hem (toevallig?) gunstig moment... Dan kun je wel zeiken als achterligger zijnde maar Ham had dit moment gewoon aan moeten zien komen.. En zo niet..

"if you no longer go for a gap that exists you are no longer a racing driver"
Max doet het op een strategische plek, zoals zijn team dat aangeeft. Nee, Lewis gaat ‘m dan logischerwijs niet inhalen om vervolgens weer ingehaald te worden met DRS open. Dan heeft het namelijk geen zin om er voorbij te gaan.

Uiteindelijk gaat Max zelf op de rem staan, wat natuurlijk niet de bedoeling is als er een achter je rijdt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:44
FIA = Mercedes....

Wat een bias clubje. Walgelijk.

Ze noemen Hamilton de beste rijder maar naar links sturen en inhalen kan hij blijkbaar niet. Max liet duidelijk eerst gas los en daarna moest hij zelfs terug schakelen en nog besloot Hamilton niet in te halen.... Zelfs mazepin had deze minder dan rooky fout niet gemaakt.... Ronduit belachelijk.

Ben bijna blij dat F1 na dit seizoen voor mij dood is.

[ Voor 7% gewijzigd door computerjunky op 05-12-2021 23:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

ricardo246 schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:46:
[...]

VER heeft dus een brake test gedaan, terwijl hij HAM voorbij wilde laten, waar HAM niets van wist, maar toch is het HAM zijn schuld.
Nee, want het was geen brake test...
Hij remde alleen iets verder af, in de hoop dat Hamilton er voorbij ging. Alleen Hamilton begreep de boodschap niet.

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
[...]

Inderdaad, ik vind de verklaring vrij duidelijk. Had sowieso het gevoel dat Max het niet erg zou vinden als ze beide niet de finish zouden halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb vrede met deze straf op zichzelf. Was best een aardig getimede braketest.

Maaaaar... Waarom komt hamilton nu weer met alles weg zonder enige implicaties dan? Fucking shitshow dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 10:39
ik222 schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:44:
Echt wat een grap begint dit te worden, ik krijg serieus steeds minder zin om nog F1 te kijken. Eigenlijk moet RBR gewoon besluiten om volgende week niet te starten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CVVWYjOQ6oT7qWluuqpkrDaiDUY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Br34ferxeunpbS08GJG51fvf.jpg?f=fotoalbum_large

Maar je kiest er zelf voor. Als de sport je geen plezier meer brengt, en het gewoon oneerlijk lijkt (inconsequent is ook oneerlijk) kan je blijven kijken (in 4K tegenwoordig) of conclusies trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PP_Sound
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:47:
[...]

Max doet het op een strategische plek, zoals zijn team dat aangeeft. Nee, Lewis gaat ‘m dan logischerwijs niet inhalen om vervolgens weer ingehaald te worden met DRS open. Dan heeft get namelijk geen zin om er voorbij te gaan.

Uiteindelijk gaat Max zelf op de rem staan, wat natuurlijk niet de bedoeling is als er een achter je rijdt.
Klopt maar achterop knallen is altijd fout. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
Humma Kavula schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:46:
[...]

Sorry hoor, ik ben F1 en Max fan maar iemand brake checken is nooit ok. Ik snap alle frustratie maar blijkbaar heeft Max die ook ;)
Ik ben het eens met die braketest hè, maar de logica is er niet. Als hij daar had gereden met motor pech en op de rem had gestaan zoals in q3, wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:02
[...]

Max reed al een tijdje langzaam voordat ie remde.
Hamilton speelt het spel goed, dat wel.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 20:01

tuinïnen

Eventus stultorum magister

[...]

HAM wist het niet, maar wilde toch niet voor de DRS lijn er voorbij. Praat zichzelf aan alle kanten tegen.

Maar goed, verspilde energy tegen de crybaby's van Mercedes en de hangende pootjes van de FIA bij 1 van de laatste grote fabrieksteams in de F1 (waar ze dus van afhankelijk zijn of er uberhaupt nog een Formule 1 is)

Met dat grote plaatje in gedachte is het gewoon zaak de laatste race te winnen voor VER en dan is het dik en dik verdiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Edd schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:47:
[...]

Nee, want het was geen brake test...
Hij remde alleen iets verder af, in de hoop dat Hamilton er voorbij ging. Alleen Hamilton begreep de boodschap niet.
Met HAM zo dicht erachter.. Max had ook eerst opzij kunnen gaan en dan remmen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
MikeyMan schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:47:
Ik heb vrede met deze straf op zichzelf. Was best een aardig getimede braketest.

Maaaaar... Waarom komt hamilton nu weer met alles weg zonder enige implicaties dan? Fucking shitshow dit.
Wat heeft Hamilton voor ergs gedaan dan? Zijn auto iets breder maken in de laatste bocht was nou ook niet bepaald schokkend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

[...]

Hoe is het een brake test als hij hem er voorbij moest laten, op een recht stuk. Er was geen enkele reden om voro Hamilton achter Verstappen te blijven. Dat Hamilton er niets van wist doet er niet toe, hij word voorbij gelaten, zijn voorligger gaat langzamer rijden en dan ga je op een recht stuk ook rijden? Wat had Max dan moeten doen? Stilstaan? Doorrijden?

Pagina: 1 ... 58 ... 72 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord