Microkid schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:52:
Ik vind de verklaring van HAM over de rem-actie van MAX totale onzin. Als je aan het racen bent, en iemand gaat langzamer rijden, dan ga je er meteen overheen. Dan blijf je er niet eerst nog een stukje achteraan rijden en gelijk mee terugschakelen. HAM praat poep....
Sorry maar nee, gewoon nee. Verstappen reed in een relatief blind stuk behoorlijk langzaam. Gezien hoe de race tot dat moment liep was het ZEKER niet onwaarschijnlijk dat er 'iets' aan de hand was, of dat nou een potentiële VSC was of een technisch probleem. Hoewel ik oprecht denk dat de paranoia-achtergrond van Hamilton soms niet helpt, is het tweehonderd procent begrijpelijk dat je er niet meteen langsvliegt. Er zijn al teveel momenten geweest dat een gele vlag 'ergens aan de zijkant' voor verwarring of straffen zorgde. Ik snap hem volkomen.
For reference, kijk even naar Australië 2009 met de perniek tussen Hamilton en Trulli nadat die van de baan schoot. En dat was niet eens zulke madness zoals vandaag. Vind jij het gek? Ik niet.
[
Voor 9% gewijzigd door
Racing_Reporter op 05-12-2021 21:02
]
Als je dit leest, heb je teveel tijd.