Wat gebeurt er als max en lewis er volgende week beide afvliegen? Wie wint er dan?
Neen? Hadden nochtans allemaal een kleed aanknakworst schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:52:
[...]
En geen vrouwen, dus dit keer heeft hij gelijk.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max.Polycom schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:54:
Wat gebeurt er als max en lewis er volgende week beide afvliegen? Wie wint er dan?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De tv kijkersPolycom schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:54:
Nee want straf.CryptoNL schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:53:
Wat als MAX Hamilton eraf beukt volgende week? Gewoon wereldkampioen?
Max want meer winsPolycom schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:54:
Zo reageren we hier dus niet.
[ Voor 79% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-12-2021 23:06 ]
Hopelijk hebben ze Tom Coronel een valiumpje gegeven voor zometeen terug in de Ziggo studio?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Het is niet dat HAM met zijn auto gemiddeld 16 man moet inhalen per race ivm blauwe vlaggen. Dus je zou zeggen dat hij dat wel aardig onder de knie heeft...
Max haalt me de woorden uit de mond met zijn radio over Driver Of The Day
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Maar penalty’s kunnen niet terug getrokken worden of wel? Want ze moeten het met Max nog even goed onder de loep nemen wat betreft positie terug geven. Want zijn gaining advantage was weinig van over toen Hamilton erop reed.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dan telt het aantal wins, dus dan wint Max (9 vs 8 )Polycom schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:54:
Max, die heeft de meeste overwinningenPolycom schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:54:
Vaak bu'j te bang!
Verstappen vanwege meer overwinningenPolycom schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:54:
Helemaal eens die had nooit gegeven mogen worden..GAIAjohan schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:54:
Die 5 sec voor Max moet worden ingetrokken aangezien Max hem vaak genoeg heeft laten (willen) passeren, Hamilton 10sec
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Is al door WTF1 besproken, dan wordt het dacht ik Max, maar geen idee na deze race.Polycom schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:54:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja maar ook op deze manier?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hamilton/Mercedes heeft echt definitief afgedaan, wat een treurige bende jankzakken zijn dat geworden. Mag hopen op een keiharde DNF voor Hamilton volgende week
Dan hou ik rekening met een DSQ voor Max. Schiet je ook niet zoveel mee op denk ik?CryptoNL schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:53:
Wat vinden jullie van dit circuit? Gaan ze het nog verbeteren? Anders verwacht ik nog veel (V)SC's.
zo reageren we hier niet.Dj-sannieboy schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:54:
Alle oranje fans hebben op Max gestemd? Haha wat een kul.
[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-12-2021 23:07 ]
BT Sport 2 heeft imho het meest kundige commentaar.
Zijn wel Britten...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Volgens mij degene die de meeste GP's heeft gewonnen dit jaar.Polycom schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:54:
Verwijderd
Ik heb toevallig net Dopesick gekeken, Oxicontin voor TomPatrickC schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:54:
Hopelijk hebben ze Tom Coronel een valiumpje gegeven voor zometeen terug in de Ziggo studio?
Heeft Hamilton ‘m ooit in een achterblijver geparkeerd? Nee, toch? Dan verkondigt hij onzin. Die gooien hem ook niet in de rem. Elke coureur gaat langs een langzaam rijdende auto.
[ Voor 31% gewijzigd door Soccer98 op 05-12-2021 20:55 ]
Leuke droneshow
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
HAM kan dan ook niet verder rijden dus Max gewoon wereldkampioen dan?StefanVerkerk schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:55:
[...]
Dan hou ik rekening met een DSQ voor Max. Schiet je ook niet zoveel mee op denk ik?
Yuki inzetten?shoombak schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:54:
Hamilton/Mercedes heeft echt definitief afgedaan, wat een treurige bende jankzakken zijn dat geworden. Mag hopen op een keiharde DNF voor Hamilton volgende week
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
MaxPolycom schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:54:
- DaniëlWW2
- Niet online
Nadat je Max zijn 5s ook schrapt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoe is het eigenlijk mogelijk dat Hamilton nadat zijn voorvleugel wat aero aanpassingen had gekregen en de wielophanging ook een flinke tik had gehad in staat daarna nog zo hard te racen?
alles kan off-topic
Slecht, Veel blinde bochten, geen zicht naar links en rechts vanwege de vele schermen. Snel afdanken.HollowGamer schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:55:
Wat vinden jullie van dit circuit? Gaan ze het nog verbeteren? Anders verwacht ik nog veel (V)SC's.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Vreselijk circuit. Leuk voor de kwalificatie. In de race vind ik het onoverzichtelijk en gewoon geen kloot aanHollowGamer schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:55:
PSN: xMaurice93
Oh Gary Connely zit bij de stewards, dat wordt dus geen staartje...
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Verwijderd
En dan hebben we het nog niet gehad over die idioterie van Mercedes rondom de SC. Bewust ophouden. Niet aansluiten…desalniettemin schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:55:
Penalty grandprix
Max, tenzij het Max was die Lewis eraf rijd, dan is het waarschijnlijk Lewis van achter de groene tafel.Polycom schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:54:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Max, daarop kon hij al niet meer ingehaald worden.SinergyX schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:54:
[...]
Is al door WTF1 besproken, dan wordt het dacht ik Max, maar geen idee na deze race.
En de constructeurs is ook klaar met een falende Perez dus er staat je niets in de weg om hem in de Mercedes van Hamilton te parkeren
Nee hoor dan krijgt Max een punt aftrek.SinergyX schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:54:
[...]
Is al door WTF1 besproken, dan wordt het dacht ik Max, maar geen idee na deze race.
Max heeft helaas met de FIA een extra tegenstander
Dan wordt het nr 3 toch?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Is dat muziek of loopt mijn TV vast?
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
En nog under investigation allebei. Wat gaat daar dan uitkomen?
Niet naar Ham zijn niveau afglijden. Max gewoon eerlijk blijven racen.CryptoNL schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:53:
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Strontgeluk uiteraard. Dat heeft ie al zijn hele carriere.Ankona schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:55:
Hoe is het eigenlijk mogelijk dat Hamilton nadat zijn voorvleugel wat aero aanpassingen had gekregen en de wielophanging ook een flinke tik had gehad in staat daarna nog zo hard te racen?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Volgens mij zijn er veel meer Fish and Chips vreters die kunnen stemmen tegenover die paar oranje brillen.Dj-sannieboy schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:54:
Alle oranje fans hebben op Max gestemd? Haha wat een kul.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ondanks alle bullshit op de track en van de FIA vandaag. Is dit wel de kampioenschap strijd waar ik al echt jaren op zit te wachten. En wat dat punt betreft ben ik zeer tevreden.
hoi
Lekker aan de Ferarri champagne en het Heineken bier!
Oh wacht, islam.
Oh wacht, islam.
Ik denk dat die al (ziek geworden) arbeiders enorm blij zijn als ze deze lichtshow zien..
Geef mij maar het vuurwerk
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die motor is nog steeds veel te snel (in vergelijking RB); zelfs Bottas kon auto's inhalen op dit krappe circuitAnkona schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:55:
Gewoon erachterin rijden en dan klagen dat ie een brake check doet.Mel33 schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:56:
[...]
Niet naar Ham zijn niveau afglijden. Max gewoon eerlijk blijven racen.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
neePolycom schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:56:
Lekker aan de Ferarri champagne en het Heineken bier!
Oh wacht, islam.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-12-2021 20:58 ]
Bijzonder podium.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Jos, bemoei je er gewoon niet mee, zo onprofessioneel imo
Dan verliest hij al zijn punten (net als Schumi in 1997) en is Hamilton kampioen.CryptoNL schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:53:
Wij allemaal heel groen leven hier en over elke vuurpijl een discussie, Midden Oosten? 'Groen'? Dat zien we nergens hier in het land, overal lampen, drones en vuurwerk bij.
[ Voor 13% gewijzigd door Jumpman op 05-12-2021 20:57 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Kappen met de politiek.
[ Voor 82% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-12-2021 20:58 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja en Max heeft ook nog eens 5s en eindigde op meer dan 5s.Verwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:57:
[...]
Hij heeft er al 2, een derde is tien plekken gridstraf.
Als de race voorbij is geven ze toch geen time penalties meer? Dat deden ze bij Verstappen ook niet, die kreeg een gridstraf volgende race.
Man man man... volgende week laatste race... met even veel punten. Dat verzien je niet..
Om alles even bij te houden en wat er eventueel gaat komen?
Ham:
- Gat laten tijdens eerste herstart
- Achterop Max rijden
Ver:
- 5 sec voor gaining advantage maar Ham 2x voorlaten gaan
Wat gaat er nog veranderen aan deze race met al deze punten waar er nog over gediscussieerd moet worden?
Ham:
- Achterop Max rijden
Ver:
Wat gaat er nog veranderen aan deze race met al deze punten waar er nog over gediscussieerd moet worden?
Was ‘the best crowd ever’ nog langsgekomen?
Ik vraag dit voor een vriend.
Ik vraag dit voor een vriend.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Wat doet Jos eigenlijk daar? Heeft die een funtie bij Redbull of Max zijn coach of iets?groggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:57:
Horner heeft het ook maar taai, moet hij ook nog een tweede verstappen in het gareel houden.
Wat een prachtige seizoensontknoping. Hamilton zal er wel met de bloemen vandoor gaan dankzij Silverstone en Hongarije, maar wat een spektakel op, naast de baan, in de paddock, media. Je raakt niet snel uitgepraat zo en dat is toch waar het om draait.
Niks.. Iemand kan nog wat secondes straf krijgen. Tenzij het 15 seconde voor Hamilton is veranderd er niksdesalniettemin schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:56:
En nog under investigation allebei. Wat gaat daar dan uitkomen?
Lekker dat gebeuk dat even vol door gaat tijdens het eerste deel van het volkslied

Als Lewis een reprimande krijgt, dan is het zijn 3e toch?
Ja he? En dan nog. Achterin rijden. Causing a collitionsiggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:57:
[...]
Gewoon erachterin rijden en dan klagen dat ie een brake check doet.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Als Verstappen nog eventuele gridstraffen krijgt voor de volgende race, dan zijn echt alle rapen gaar
PSN: xMaurice93
Het is zijn vader.dglavimans schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:58:
[...]
Wat doet Jos eigenlijk daar? Heeft die een funtie bij Redbull of Max zijn coach of iets?
Misschien kan z'n zoon wereldkampioen worden? Boeit verder niet zoveel natuurlijk.dglavimans schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:58:
[...]
Wat doet Jos eigenlijk daar? Heeft die een funtie bij Redbull of Max zijn coach of iets?
Was er niet eens kans dat Max kampioen kon worden? Daar wil je dan als vader vast bij zijn. Of niet soms?dglavimans schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:58:
[...]
Die interesseert het veel minder dan ons chauvinisten.M@cer schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:56:
[...]
Volgens mij zijn er veel meer Fish and Chips vreters die kunnen stemmen tegenover die paar oranje brillen.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Is de vader van Max.dglavimans schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:58:
[...]
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
OeiiiTuupie schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:58:
Was eerder ook besproken, maar niemand kon z'n tweede vinden dacht ik.Tuupie schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:58:
Jos heeft toch verder niet zo veel in te brengen? Ik verwacht dat Horner proffesioneel genoeg is om goed om te gaan met personen als Verstappen srHumma Kavula schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:57:
Jos, bemoei je er gewoon niet mee, zo onprofessioneel imo
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Bakoe een zekere 25 punten zo het putje in.
Hij is de vader van Max.dglavimans schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:58:
[...]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Jup en dat betekent 10 plaatsen grid straf volgende raceTuupie schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:58:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Serieus? Met al dit gezeik eromheen ben ik er eerlijk gezegd nogal klaar mee. De FIA is veel te inconsequent en dat kost ons een eerlijk gevecht op de baan.ReVision. schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:56:
Ondanks alle bullshit op de track en van de FIA vandaag. Is dit wel de kampioenschap strijd waar ik al echt jaren op zit te wachten. En wat dat punt betreft ben ik zeer tevreden.
Hebben Max en Hamilton elkaar al gefeliciteerd dan überhaupt al aangekeken?
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Nee was al tijdens de race door de FIA gemeld dat het geen formation lap was en het dus mocht.Yamotek schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:58:
Ham:
Het lijkt wel alsof de duvel ermee speelt. Heb dit jaar al talloze keren gedacht dat het niet spannender kan dit seizoen en elke keer had ik ongelijk.renegrunn schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:57:
Man man man... volgende week laatste race... met even veel punten. Dat verzien je niet..
Fantastisch gewoon.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik zou het niet riskeren, daar kom je niet weg met een weekendje ponies kammen.aschja schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:58:
Krijgen we zo een wet jurken contest? 😆
Daar is volgens mij nog nooit wat uitgekomen met impact; zo wel, dan geven ze HAM een tijdstraf dan is hij nog P1 en gridstraffen voor de volgende GP is ook geen optie.AMARONE schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:57:
Laat red bull maar volgas procederen en de beslissingen aan te vechten. All in
En Baku had ook kat in bakkie voor Max moeten zijn met dank aan Pirelli.Ypuh schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:58:
Wat een prachtige seizoensontknoping. Hamilton zal er wel met de bloemen vandoor gaan dankzij Silverstone en Hongarije, maar wat een spektakel op, naast de baan, in de paddock, media. Je raakt niet snel uitgepraat zo en dat is toch waar het om draait.
Gewoon een vraag johYpuh schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:58:
[...]
Misschien kan z'n zoon wereldkampioen worden? Boeit verder niet zoveel natuurlijk.
Die tweede heeft Hamilton dit weekend al verdiend met Mazepin. In VT3 dacht ik?SinergyX schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:58:
[...]
Was eerder ook besproken, maar niemand kon z'n tweede vinden dacht ik.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
GB, je concurrent zeker 18 punten eraf beukendesalniettemin schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:58:
Bakoe een zekere 25 punten zo het putje in.
Hongarije, je concurrent er laten afbeuken
[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 05-12-2021 21:00 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
Nee maar Mercedes heeft de snellere auto, dus dat kan je niet winnen zonder geluk. En als Mercedes WK gaat worden dan zullen ze nog steeds roepen dat het een extreme prestatie is in een langzamere auto.renegrunn schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:57:
- DaniëlWW2
- Niet online
Bottas die onder de SC bewust langzamer gaat rijden.Yamotek schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:58:
Ham:
- Achterop Max rijden
Ver:
Die slaan elkaar neer met de alcohol vrije champoepelAlfa Novanta schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:59:
Hebben Max en Hamilton elkaar al gefeliciteerd dan überhaupt al aangekeken?
Vaak bu'j te bang!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |