xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
vandaar de verwijzing naar Zandzakken B.V.pietr schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:50:
Toch geen valse hoop door de tijden in deze FP1? Ik ken de status van FP1, maar ken Mercedes goed genoeg om het beste voor het laatst te bewaren.
I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Auto zit weer vol zand...pietr schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:50:
Toch geen valse hoop door de tijden in deze FP1? Ik ken de status van FP1, maar ken Mercedes goed genoeg om het beste voor het laatst te bewaren.
Mijn boefje is liev!
Dat mag ik wel hopen ja!dreester schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:50:
Volgens Ted (F1TV) zou RBR de "fluttering" van de achtervleugel hebben gefixed.
1x maar?hoevenpe schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:50:
Één keertje Lewis die de muur een kusje geeft op zondag...

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
*knip*Damian schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:50:
Witte vlag? Die is nieuw voor mij....
off-topic en sowieso laat dit aub erbuiten het voegt niks toe.
Ontopic: Witte vlag geeft aan dat mensen proefstarts aan het maken zijn.
[ Voor 27% gewijzigd door tweakduke op 03-12-2021 15:37 ]
Die helm moet hij gewoon houden! Gave livery!BlackMonkey schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:27:
Helm van RUS als eerbetoon naar Frank Williams:
[Twitter]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik zag op motorsport.com dat het probleem inderdaad verholpen is en RBR over alle configuraties kan beschikken.dreester schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:50:
Volgens Ted (F1TV) zou RBR de "fluttering" van de achtervleugel hebben gefixed.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Slow moving vehicle ahead - often waved on the last corner during free practice when drivers do practice starts. Also used when a miscellanious vehicle, such as the medical car or an ambulance, is on track.Damian schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:50:
Witte vlag? Die is nieuw voor mij....
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Het is bij de FPs sowieso verstandiger om niet te kijken naar op welk niveau men zit. Men kan van alles aan het testen zijn, dus het geeft geen goed beeld.
Mentaal tikje naar Hamilton, je zit hier zo in de muur en overdriven is erg risicovol.xNikobellicx schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:53:
Max aan het knallen op de limiet.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
dat is Max ... en dat is Q3_HamiltonSpotmatic schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:53:
Het lijkt wel of Max er 200% voor gaat en HAM totaal geen risico wil nemen nu.
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Verwijderd
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Nou idd, en dan vindt men dat Monaco qua veiligheid niet meer kan tegenwoordig, maar dit gaat 2x zo hard bij die betonnen muren langspoor Leno schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:53:
Ik weet niet of t komt doordat er ook extra spanning op t kampioenschap staat nu, maar wat een enge baan zeg..

Lewis zal straks of bij VT2 wel alles open gooien maar het is een leuk begin
RB heeft gewoon een Mercedesje gedaan... paar races sandbaggen en dan helemaal inpakkenHeijmenberg99 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:55:
Ben benieuwd naar de snelheid van de RedBull op de zachte band. Als Max nu al zo snel is op de harde band denk ik dat RedBull nog iets gevonden heeft aan het einde van het seizoen.
Wishful thinking

Is dat de Khashoggi-corner?Quad schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:54:
Ging hartslag een tikje hoger..
Nee Meshogge
sommige 'zijn nu eenmaal beter'
zo is er een verhaal dat een clubje f1 drivers zo nu en dan eens ging karten - tussen events door. Daardoor vaak op baantje waar de jongens nog niet eerder geweest waren. Steenvast, zette Kubica 'altijd' binnen 5rondjes de snelste tijd neer. Waarna de rest, het overige deel van de dag bezig waren om die tijd van Kubica te verbeteren.
Sommige zijn nu eenmaal beter, sneller in het 'begrijpen' van een baan.,
bron? geen zin/tijd in om op te zoeken, die anekdote moet ergens in het internet archief staan
[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 03-12-2021 14:59 ]
FTFYpietr schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:57:
Ham heeft zijn raketmotor er NOG niet in liggen natuurlijk.

Niet om het een of ander maar dit is altijd al het kenmerk van Max geweest, in alle raceklasses waar hij in reed. Traditioneel staat hij er meteen, geen getrut.d-vine schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:55:
blijf het indrukwekkend vinden hoe Max in een paar rondes maar zo snel is op een nieuw circuit.
Lewis zal straks of bij VT2 wel alles open gooien maar het is een leuk begin
Haha ja je hebt amper referentiepunten hier op deze baanGiel1 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:56:
Het is wel echt verschrikkelijk om naar te kijken, heb steeds het idee op die snelle stukken dat ik naar dezelfde herhaling zit te kijken als ze met die camera van links naar rechts gaan haha.
Op dit circuit is een raketmotor vragen om een net te hard genomen bochtje?pietr schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:57:
Ham heeft zijn raketmotor er niet in liggen natuurlijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Razr op 03-12-2021 14:58 ]
Deze jongens kunnen wel een potje sturen, zeker HAM. En hij zal het extra motorvermogen toch vooral op de rechte stukken merken.hoevenpe schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:58:
[...]
Op dit circuit is een raketmotor vragen om een net te hard genomen bochtje?
Meer oranje oranje.Razr schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:58:
Jongens, Max zijn huidige tijd gaat er gewoon aan hoor. Het zijn de eerste rondjes. HAM ook paars as we speak. Rustig aan
Ik weet niet welke camera's ze hier gebruiken, maar de rolling shutter is echt dramatisch bij elke camera pan van links naar rechts (of andersom). Het beeld trekt elke keer zo schuin en ik heb echt nog geen alcohol op!Giel1 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:56:
Het is wel echt verschrikkelijk om naar te kijken, heb steeds het idee op die snelle stukken dat ik naar dezelfde herhaling zit te kijken als ze met die camera van links naar rechts gaan haha.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Wit vs rood... Verder geen peil op te trekken met al dat zand...Razr schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:58:
Jongens, Max zijn huidige tijd gaat er gewoon aan hoor. Het zijn de eerste rondjes. HAM ook paars as we speak. Rustig aan
Mijn boefje is liev!
Visueel gezien voor de kijker is het echt verschrikkelijk, wat een visueel saaie baan. Vast leuk voor de coureurs, maar ik ben heel blij dat ik de driver tracker er bij kan kijken via F1TV want anders heb ik echt geen idee waar ze ongeveer rijden, behalve bij bocht 13 en 27.De_Bastaard schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:58:
[...]
Haha ja je hebt amper referentiepunten hier op deze baan
Zonder dat de toeschouwers het opmerken en waar geen camera's zijnJeroenTheStig schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:59:
[...]
Ja, daar gaan ze wat sneller het hoekje om
[ Voor 57% gewijzigd door De_Bastaard op 03-12-2021 15:00 ]
Inherent aan dit type baan waar je geen groot overzicht shot kan maken door die hekkentunnel waar ze in rijden maar relaxed kijken is anders.
Rondje onboard is dan wel weer erg gaaf dus hopelijk mogen we zondag lang en vaak over de schouders van coureurs meekijken.
Check even de onboards. Volgens mij een geweldige baan om te rijden als coureur. Net zoals dat de piloten Monaco geweldig vinden, maar wij als kijker wat minderStefanVerkerk schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:59:
[...]
Visueel gezien voor de kijker is het echt verschrikkelijk, wat een visueel saaie baan. Vast leuk voor de coureurs, maar ik ben heel blij dat ik de driver tracker er bij kan kijken via F1TV want anders heb ik echt geen idee waar ze ongeveer rijden, behalve bij bocht 13 en 27.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hij test de high downforce vleugel.Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:02:
PER mag zich wel verbeteren. Wel in de buurt van BOT blijven.
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 03-12-2021 15:03 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
PER moet altijd wat vertrouwen tanken. Hopelijk lukt dat.Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:02:
PER mag zich wel verbeteren. Wel in de buurt van BOT blijven.
geloof ik vrij weinig van.hoevenpe schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:54:
[...]
Mentaal tikje naar Hamilton, je zit hier zo in de muur en overdriven is erg risicovol.
HAM is altijd rustiger in de FPs
Zodat de MAX fans nog hoop houden.
Zodra Q3 start is het feest aan bij Merc.
Voor nu lijkt het gewoon scouten en de auto heel proberen te houden
*sowieso
Tijdens de race in het donker heb je helemaal geen idee waar op het circuit de coureurs zich bevinden.StefanVerkerk schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:59:
[...]
Visueel gezien voor de kijker is het echt verschrikkelijk, wat een visueel saaie baan. Vast leuk voor de coureurs, maar ik ben heel blij dat ik de driver tracker er bij kan kijken via F1TV want anders heb ik echt geen idee waar ze ongeveer rijden, behalve bij bocht 13 en 27.
Volgend jaar in maart al zoals ik begrepen heb.GrooV schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:46:
Wat een lelijk circuit is dit, is het sowieso een vereiste om alle lelijke banen aan het eind van de kalender te zetten?
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
ZIjn we al aan quali bezig?asing schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:03:
[...]
PER moet altijd wat vertrouwen tanken. Hopelijk lukt dat.
Bahrein en Saudi Arabië inderdaad in Maart; https://www.formula1.com/...cIP34fK3Zznx7YZfWL6P.htmlthunder8 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:05:
Volgend jaar in maart al zoals ik begrepen heb.
VER vroeg intussen hoe de gear sync was zo te horen. Dus lijkt erop dat hij dat toch nog niet helemaal vertrouwd. Wordt het nog druk in 2022 Q1 voor Saudi Arabië; in januari Dakar en in maart alweer F1.
[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 03-12-2021 15:09 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
*sowieso
Even met 200 langs een muurtjeRivanov schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:08:
Damn want een snelheid in die baan.
KERS zit al een paar jaar niet meer in de auto, dus KERS kan het niet zijn.DonJunior schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:09:
Waarom knipperen die lampen van Max de hele tijd? Normaal is dat bij opladen KERS maar nu iss het continu?
De KERS was een boost bovenop het vermogen van de ICE, maar nu is het gehele concept hybride, dus elektrisch + ICE.
[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 03-12-2021 15:12 ]
Bernie Ecclestone moet toch ergens slapen
[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 03-12-2021 15:11 ]
[ Voor 42% gewijzigd door jan390 op 03-12-2021 15:11 ]
Sowieso CWC gaat naar Mercedes. Peres is geen bottas
Maar wel even met 2 compounds zachterxNikobellicx schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:10:
Bottas eerste die sneller is als Max
Kan me niet voorstellen dat hij dat op zijn leeftijd op zee wilt doen.Alfa Novanta schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:10:
[...]
Mr. One Lap Pace.xNikobellicx schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:10:
Bottas eerste die sneller is als Max
Max zag er echter nog niet heel lekker uit op rood.
Ja taalnazi, maar tering wat irriteer ik me hier aan

ontopic:
Max lijkt toch iets raars te hebben met zijn auto...Die lampen horen niet zo lang te blijven knipperen...
De hoeveelheid knipperen kan gewoon ingesteld worden in de vorm van het regeneratieve remmen. Hoe meer knipperen hoe meer ze de batterij laden.Damian schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:11:
[...]
ontopic:
Max lijkt toch iets raars te hebben met zijn auto...Die lampen horen niet zo lang te blijven knipperen...
klopt, maar niet op de rechte stukken meestal, en al helemaal niet de hele lap.Heijmenberg99 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:13:
[...]
De hoeveelheid knipperen kan gewoon ingesteld worden in de vorm van het regeneratieve remmen. Hoe meer knipperen hoe meer ze de batterij laden.
FTFY 😉Damian schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:11:
[...]
Ja taalnazi, maar tering wat irriteer erger ik me hier aan
Wat erger ik me hier aan, of wat irriteert het mij...Damian schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:11:
[...]
ontopic:
*Iets irritteert je, of je ergert je ergens aanDamian schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:11:
[...]
Nee, maar wel lekker veel inhaalmanoeuvresjaapstobbe schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:13:
Wat een hoop crashes he?
Maar goed ook, tis pas fp 1.
[ Voor 133% gewijzigd door tweakduke op 03-12-2021 15:28 ]
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
Olie op het vuur gooienSpotmatic schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:15:
Waarom de F laten ze dat lachje van Wolff zien???
Lift geeft je toch juist al meer snelheid?cfeijt schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:16:
Max Lifte hevig in S3 op de main straight toen hij de rode bandjes eronder had, die kan nog 'n stuk harder.
Hij had twee keer geel daarvoor, ik denk dat er iets mis wat met dat KERS-systeem, lampen bleven ook knipperen. Hij voelde dat denk ik ook aan en liet de ronde lopen.cfeijt schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:16:
Max Lifte hevig in S3 op de main straight toen hij de rode bandjes eronder had, die kan nog 'n stuk harder.
MGU-K is KERS, dus zit er nog steeds in. Het vermogen wordt apart toegepast, niet continu.CH4OS schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:10:
[...]
KERS zit al een paar jaar niet meer in de auto, dus KERS kan het niet zijn.Het systeem is sinds 2014 totaal veranderd met de hybride motoren.
De KERS was een boost bovenop het vermogen van de ICE, maar nu is het gehele concept hybride, dus elektrisch + ICE.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Kan ie gelijk ff lekker goedkoop tanken zo vlak bij de bronAlfa Novanta schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:10:
[...]
Hier moet je van genieten, vaak van Nederlandse makelij, dit soort bootjes
PS4 PSN: Dazzler2120
Als ik het me goed herinner waren de "gele" tijden een kwestie van duizenden trager.Razr schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:17:
[...]
Hij had twee keer geel daarvoor, ik denk dat er iets mis wat met dat KERS-systeem, lampen bleven ook knipperen. Hij voelde dat denk ik ook aan en liet de ronde lopen.
Je zou ook kunnen zeggen dat ie het hele rondje aan het opladen was en alsnog bijna de snelste tijd zou neerzetten
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
Zuchtjaapstobbe schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:18:
Zonder crashes wordt het een simpele 1-2 voor Mercedes.

Jij niet gezien dat Max op wit zijn tijd heeft gezet en Merc op rood?
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |