Hoeveel minuten tot de eerste rode vlag dit weekend?
Ik verwacht er een binnen 15 minuten in deze eerste sessie.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Op Zandvoort was dat bijvoorbeeld aan het begin van het rechte stuk linksaf.Transportman schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:11:
[...]
Heel veel races hebben de paddock waar de auto's van de support races staan niet in de F1 pits, maar ergens anders. Na de sessie moeten die auto's natuurlijk wel weer naar die paddock, en in SA is de ingang toevallig daar, bij andere races kan het wel vanuit de pitsingang te bereiken zijn en valt het niet zo op.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik zeg bocht 1. Zodra er iemand in de muur staat, moet het red-flagged worden om op te ruimen.Homeland schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:14:
PS4 PSN: Dazzler2120
[ Voor 11% gewijzigd door Alfa Novanta op 03-12-2021 14:21 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Zal wel Latifi of 1 van de Hazen wordenHomeland schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:14:
PSN
Ik zou inzetten op latifi én ten minste een van de hazen
PS4 PSN: Dazzler2120
qua gemiddelde wel, qua top haalt het het niet in de buurt van Mexico of Baku.jan390 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:24:
Wat zijn het toch een bizarre snelheden die ze halen:
[Afbeelding]
PSN
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Mazepin telt niet als antwoord.xNikobellicx schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:28:
Wie ramt hem als eerste in de muur ?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Leclerc.xNikobellicx schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:28:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Tsunoda.xNikobellicx schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:28:
Ik doe mee, Tsunoda zal wel de muur in gaan.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Leclerc of NorrisxNikobellicx schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:28:
Zo, alleen goedemorgen typen mag blijkbaar niet van onze vriendelijke moderator. Maar het is ongelooflijk dat mensen zulke reacties hebben? Het is ongelooflijk dat hij het laat voorkomen alsof ie geen keuze heeft. En dat heeft ie dus wel. Dat is het enige wat ik zeg.Migrator schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 10:43:
[...]
Man man man, hoe kun je iemands woorden verdraaien zeg. Het is meer dan duidelijk wat Hamilton bedoelt: als het aan hem lag kwam de F1 niet in Qatar en Saudi Arabië. Maar het is letterlijk niet zijn keuze.
En nee, je kunt niet van een sportman verwachten om contractbreuk te plegen en een kans op een historische achtste wereldtitel te laten schieten uit principes.
De beste man doet (net als Vettel) enorm veel om aandacht te vragen voor de situaties in die landen, en dat mensen dan dit soort reacties hebben is echt ongelooflijk.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die is veel te voorzichtig. Rijdt veel langzamer dan de rest maar houdt de boel wel heel.Riqy schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:28:
Mazepin denk ik
alles kan off-topic
Mijn boefje is liev!
Mis alleen de drempels.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...
Die hebben we daardoor (ook) niet
Mijn boefje is liev!
Hij kon de draai niet maken met die vrachtwagen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Mijn boefje is liev!
Iemand heeft er op de sim geoefendSpotmatic schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:35:
Typisch Max weer. Geen gelul, 1e rondje meteen snel.
-
Vond je? Zag er echt mega traag uit vond ik onboard bij Max. Wat een gaap baan.Insert12 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:34:
Op die onboard beelden zie je echt goed hoe enorm snel het is!
Het is heel erg smal. Bijna Monaco smal en dan zo snel. Het vloeit wel, maar inhalen zie ik niet gebeuren.alexbl69 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:34:
Ligt het aan mij of is die baan wel heel erg smal?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bij een subtiel bewegende flexwing wel, bij zo'n ordinaire legale plank valt dat wel mee.DataGhost schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:34:
Zo dat was volgens mij minimaal 150000 euro boete voor de pitcrew voor het naar achter trekken van Tsunoda's auto aan de DRS-flap. En tegelijk probeerde Mercedes te argumenteren dat een aanraking al schade had kunnen veroorzaken
alles kan off-topic
Ja leuk die enorme lange DRS zone, maar als de baan slingert, mag je dat als coureur ook neem ik aan, dus inhalen daar wordt lastig.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:36:
[...]
Het is heel erg smal. Bijna Monaco smal en dan zo snel. Het vloeit wel, maar inhalen zie ik niet gebeuren.
Denk dat Zandvoort dat beter voor elkaar heeft.
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
zit daar nu weer 1,9 sec onderAlfa Novanta schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:38:
[Afbeelding]
Max trapt af met een 33er.. ik zeg dat is een teken
I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...
Inmiddels 31Alfa Novanta schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:38:
[Afbeelding]
Max trapt af met een 33er.. ik zeg dat is een teken
Nu dan Hammertime?asing schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:40:
De rest op rood komt er gewoon niet aan.
Nee hoor
Quali is key... dit is veel te smal en bochtig om in te halen.boxlessness schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:41:
Denk wel dat dit een beetje een ballenbaan is: hoe groter de ballen, hoe beter het resultaat.
Mss dat de auto wel minder het verschil maakt?
Mijn boefje is liev!
Liggen er ook verkeersdrempels?
alles kan off-topic
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En dat op de hards...meenkdrie schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:43:
Wat een baas, stalen ballen hoor. Nieuwe baan meteen bloedsnel.
met 300+Homeland schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:42:
Vrees er wel voor als er een crash is, auto die op de baan staat en je komt om een bocht waarbij je niets ziet...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
(helaas) niet in de eerste 15 minuten in ieder geval....Homeland schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:14:
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ja maar HAM is ook de GOAT!jaapstobbe schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:44:
Ik kan me genoeg FP1s herinneren waar MAX bloedsnel was maar HAM uiteindelijk veel sneller in de Q en wedstrijd
Mijn boefje is liev!
Whut? Ik vind dat VER toch behoorlijk aan het stampen is hoor... 0.7 sec sneller op de harde band vs de zachtste..Quad schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:43:
Tijden vind ik nu nog niet interessant. Ze zullen vandaag in VT1 niet op de limieten gaan rijden, misschien een run in VT2/VT3.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ja zegt ook weinig, alleen dat verstappen gewoon direct snel is. Niet of de auto/rijder combi dit weekend het snelste is.jaapstobbe schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:44:
Ik kan me genoeg FP1s herinneren waar MAX bloedsnel was maar HAM uiteindelijk veel sneller in de Q en wedstrijd
Mazepin zit ruim 7 seconden achter Max, als hij iets meer zou proberen dan zou mijn voorspelling uit zijn gekomenZeRoC00L schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:44:
[...]
(helaas) niet in de eerste 15 minuten in ieder geval....
[ Voor 49% gewijzigd door pietr op 03-12-2021 14:47 ]
NOR ook op hard toch? Die doet wel mee atm.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:45:
Wel opvallend en ook een goed teken dat Verstappen meteen zo snel is op harde banden terwijl de rest op mediums of softs zit.
Mijn boefje is liev!
Het is HAM zijn beurt om aan het kortste eind te trekken.BlackMonkey schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:46:
Ik ben wel bang dat de Q echt een ramp wordt als ik zo naar deze baan kijk. Ramp met het verkeer in Q1 en Q2 en het is wachten tot iemand op pole weer rood veroorzaakt (zoals we al eerder zagen dit jaar).
Zouden ze die geïmporteerd hebben of gewoon lokaal deze keer?
Ja, de regie is weer eens bezig met dingen eerst verkeerd weergegeven.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Daar trekt ie zich vaak weinig van aanSpotmatic schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:47:
[...]
Het is HAM zijn beurt om aan het kortste eind te trekken.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik denk eerste bocht 1de enigste kans om iemand uit te remmen.Insert12 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:49:
Ik vind het wel een tof circuit, geen ruimte voor fouten en ze worden gedwongen om continu op de limiet te rijden. Alleen geen ruimte voor uitremacties.
Schijnt van شركة أكياس الرمل الخاصة af te komenHippocampus schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:48:
[...]
Zouden ze die geïmporteerd hebben of gewoon lokaal deze keer?
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq