Sneller op de harde band dan of de soft band vooralsnog, daar is nog wel wat te halen.
Eerst maar eens zien dat iedereen morgen een leuke Q kan doen. Voor hetzelfde geld is het een totale clusterfuck qua drukte of ramt iemand hem in Q3 op 8 minuten in de muur en wordt de sessie niet vervolgd.
En je ziet ook dat Max op rood geen deuk in een pakje boter rijdt?Damian schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:20:
[...]
Zucht![]()
Jij niet gezien dat Max op wit zijn tijd heeft gezet en Merc op rood?
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
KERS is Kinetic Energy Recovery System, dat kan mechanisch maar ook elektrisch. Mechanisch is het volgens mij nooit in F1 gebruikt, alleen maar elektrisch dus dan is het gewoon een MGU met batterijen geweest, precies zoals nu.CH4OS schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:10:
[...]
KERS zit al een paar jaar niet meer in de auto, dus KERS kan het niet zijn.Het systeem is sinds 2014 totaal veranderd met de hybride motoren.
De KERS was een boost bovenop het vermogen van de ICE, maar nu is het gehele concept hybride, dus elektrisch + ICE.
Max probeert de Kerbs wat af te vlakken
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Die Russel bocht en Russel curb zit Max wel in de weg he?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Prima toch? Gewoon op Wit en of Geel het weekend doorknallenWok schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:21:
[...]
En je ziet ook dat Max op rood geen deuk in een pakje boter rijdt?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Wat?CH4OS schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:10:
[...]
KERS zit al een paar jaar niet meer in de auto, dus KERS kan het niet zijn.Het systeem is sinds 2014 totaal veranderd met de hybride motoren.
De KERS was een boost bovenop het vermogen van de ICE, maar nu is het gehele concept hybride, dus elektrisch + ICE.
Voor zover mij bekend is ERS een Energy Recovery System dat zowel door MGU-K (Kinetic) als MGU-H (Heat) gevoed wordt.
Het MGU-K deel is dan toch gewoon te benoemen als KERS. ??
Met ERS wordt daar nog MGU-H aan toegevoegd.
*sowieso
Lekker politiek verhaaltje van Mercedes weer, je verwacht het niet.
Wat bespreekt Mercedes daar met de FIA? Ik zit namelijk zonder geluid te kijken
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik zou het wel een stunt vinden als Max op wit pole paktDamian schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:22:
[...]
Prima toch? Gewoon op Wit en of Geel het weekend doorknallen
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Je wilt nooit lift op racewagens. Kijk maar naar de Mercedes CLR. De "lift" die hier gebruikt wordt is het optillen van je voet van het gaspedaal, en ik weet vrij zeker dat dat ervoor zorgt dat de auto langzamer gaat.jaapstobbe schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:17:
[...]
Lift geeft je toch juist al meer snelheid?
Hoe goed ze de baan aangeveegd hebben.G_Dragon schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:22:
Wat bespreekt Mercedes daar met de FIA? Ik zit namelijk zonder geluid te kijken
Lifting in bochten wordt veelal gedaan om fuel en temp te controleren. Door 10/20m voordat je remt op de motor te remmen kan je gebruiken om fuel te besparen. Dat is wat ik dacht dat lifting is.DataGhost schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:23:
[...]
Je wilt nooit lift op racewagens. Kijk maar naar de Mercedes CLR. De "lift" die hier gebruikt wordt is het optillen van je voet van het gaspedaal, en ik weet vrij zeker dat dat ervoor zorgt dat de auto langzamer gaat.
Deze oogt Italiaans.Dazzler2120 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:18:
[...]
Hier moet je van genieten, vaak van Nederlandse makelij, dit soort bootjes
Dat type split schoorsteen zie je ook vaak op cruiseschepen van een werf uit Genua. Maar correct me gerust if i'm wrong.
Poh... ze moeten de bandjes nog wel aan het werk krijgen ... kan eigenlijk niet dat de rode trager is dan wit
maar goed .... ik heb eerlijk gezegd liever dat ze een keigoede auto hebben op wit voor de race dan snel op rood voor de kwali. De kans is toch groot dat Max 2e of 3e is in de kwali, dan maar een goede racepace om de Mercedessen voorbij te kunnen (met een undercut oid) en da weg te rijden op wit.
wishfull thinking...
maar goed .... ik heb eerlijk gezegd liever dat ze een keigoede auto hebben op wit voor de race dan snel op rood voor de kwali. De kans is toch groot dat Max 2e of 3e is in de kwali, dan maar een goede racepace om de Mercedessen voorbij te kunnen (met een undercut oid) en da weg te rijden op wit.
wishfull thinking...
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Volgens mij werd MAX zn ronde flink verpest door OCO
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Ja, dat klopt. Er zijn dus twee verschillende termen "lift", waarvan de verkeerde gehanteerd werd in de post waar ik op reageerde.mnarijnm schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:25:
[...]
Lifting in bochten wordt veelal gedaan om fuel en temp te controleren. Door 10/20m voordat je remt op de motor te remmen kan je gebruiken om fuel te besparen. Dat is wat ik dacht dat lifting is.
Lift and coastmnarijnm schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:25:
[...]
Lifting in bochten wordt veelal gedaan om fuel en temp te controleren. Door 10/20m voordat je remt op de motor te remmen kan je gebruiken om fuel te besparen. Dat is wat ik dacht dat lifting is.
Je weet toch helemaal niet of die boot CO2 neutraal is gebouwd en is voorzien van batterijen (namelijk ook een Nederlands bedrijf dat battery powerd boten maakt). Niet zo bevooroordeeld aubchrisO schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:20:
[...]
Goed zoDie bootjes zijn super goed voor het klimaat
VER verremde zich ook, dus denk dat het wel meevalt. Zie de herhalingen.Zewatanejo schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:27:
Liet Max dat ook meteen even weten aan OCO, of was ie downforce kwijt daar?Zewatanejo schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:27:
Dit vond ik meer even laten zien wie de baas is, hallo Ocon even opletten.CH4OS schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:27:
[...]
VER verremde zich ook, dus denk dat het wel meevalt. Zie de herhalingen.
Max ook op rood te langzaam. Dit gaat heel lastig worden…
Ik zie dat we weer overschakelen naar gathering.libelle.net voor de rest van het weekend.
Zit nu in een snelle ronde.. ben benieuwd..S2 ziet er goed uithenkklaas1994 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:28:
Wat was er aan de hand dan? Dat heb ik een beetje gemist dan? Tijdens de uitzendingen mag er toch wel een beetje luchtig gepost worden? Vind dit wel een beetje een domper zo aan het begin van het raceweekend. Niet te streng zijn voor elkaar in deze tijden.tweakduke schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:25:
[modbreak]De bezem gaat er door en de quick reply gaat de rest van het weekend uit. Zorg dat je wat zinnigs te melden hebt of reageer niet.[/]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Heeft iemand een kaart van de mini sectoren van dit circuit?
Temperatuur zal komende uren wel snel dalen. Dus erg representatief zijn deze tijden niet vrees ik.jaapstobbe schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:30:
Ok dit ziet er iets beter uit.
Geen rode vlag, zoals verwacht ....
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
FP2 zal representatiever zijn, gelijke omstandigheden aan de race.Justevo schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:31:
[...]
Temperatuur zal komende uren wel snel dalen. Dus erg representatief zijn deze tijden niet vrees ik.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:52
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
We kunnen ook te ver gaan en het werd al weer 1 grote bash Mercedes maar raak show. Hou het serieus en gezellig dat kan primarenzo4000 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:30:
[...]
Wat was er aan de hand dan? Dat heb ik een beetje gemist dan? Tijdens de uitzendingen mag er toch wel een beetje luchtig gepost worden? Vind dit wel een beetje een domper zo aan het begin van het raceweekend. Niet te streng zijn voor elkaar in deze tijden.
Waarom nou dan? Dit is FP1, we hebben nog FP2 en FP3 te gaan om de setup te verbeteren. Hoe vaak stond Hamilton of Bottas niet achter Max in FP1 en kwamen die weer sterker terug?henkklaas1994 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:28:
Zo suggestief soms hier de reacties

*knip* Dat willen we dus niet meer zien het voegt niks toe.Siebeh schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:32:
Wat is dat witte voorop de neus bij Max?
[ Voor 17% gewijzigd door tweakduke op 03-12-2021 15:33 ]
HAM heeft P1 gewonnen. Hij heeft een enorme psychologische tik naar Max uitgedeeld.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Eerste training... Kom op zeg! Dit zegt helemaal niks over de rest van het weekend.Max ook op rood te langzaam. Dit gaat heel lastig worden…

[ Voor 44% gewijzigd door TakeAway op 03-12-2021 15:33 ]
Ik denk dat hij wat vuil/tape heeft opgepikt, ik had het idee dat er wat tape over de baan waaide bij het uitkomen van de laatste bocht tijdens zijn snelste ronde.Siebeh schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:32:
Volgens mij reed hij door wat afval heen. Leek op tapeSiebeh schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:32:
Dat was m'n punt ook juist. De tijden van vanavond zeggen hoe dan ook meer dan nu qua temperatuur, dat zou ook het geval zijn bij een bekend circuit waar ze in de avond gaan racen.TakeAway schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:32:
[...]
Eerste training... Kom op zeg! Dit zegt helemaal niks over de rest van het weekend.
Des Tweakers dit. Als we uit moesten gaan van de reacties hier na de trainingen, dan had Hamilton al minstens met 100 punten voorgestaan op VerstappenStefanVerkerk schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:32:
[...]
Waarom nou dan? Dit is FP1, we hebben nog FP2 en FP3 te gaan om de setup te verbeteren. Hoe vaak stond Hamilton of Bottas niet achter Max in FP1 en kwamen die weer sterker terug?
Zo suggestief soms hier de reacties. De onderbuikgevoelens komen er al snel uit dit weekend.

Vaak bu'j te bang!
Commentaar op de moderatie doen we niet hier.
[ Voor 64% gewijzigd door tweakduke op 03-12-2021 16:18 ]
Psychologische tik moet ik.nog zien.... Het is fp1, geen idee van fuel loads etc.
[ Voor 77% gewijzigd door Waah op 03-12-2021 15:36 ]
Leek op een tearoff van de helm ofzo
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
in de nachten kan het daar zomaar tussen de 25 en 27 graden zijn, afkoelen is ook maar een relatief begripJustevo schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:31:
[...]
Temperatuur zal komende uren wel snel dalen. Dus erg representatief zijn deze tijden niet vrees ik.
Ach, die vrije trainingen zeggen niets en elke keer komen deze reacties naar boven.-tom-562 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:34:
[...]
Des Tweakers dit. Als we uit moesten gaan van de reacties hier na de trainingen, dan had Hamilton al minstens met 100 punten voorgestaan op Verstappen
Vrijdag motoren en versnellingsbakken zitten er hoogstwaarschijnlijk nog in, de motoren voor de Q en Race staan waarschijnlijk nog ergens in een kistje (o.a. die jetmotor van Brazillie van HAM
Tenzij je alleen op teletekst krijgt zou je inmiddels wel moeten weten dat Verstappen daar niet zo vatbaar voor is.Spotmatic schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:32:
HAM heeft P1 gewonnen. Hij heeft een enorme psychologische tik naar Max uitgedeeld.
Dit was al bestempeld als Mercedes circuit, op 56 duizendste met maar 1 goede ronde op soft valt dan heel erg mee.
Dan zou ik niet expres van de baan rijden om dat te laten zien. Helemaal niet met blokkerende banden.meenkdrie schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:28:
Dit vond ik meer even laten zien wie de baas is, hallo Ocon even opletten.
Vraag me af hoe de baan eruit ziet bij donker. Bij daglicht lijkt elke bocht op elkaar en kan ik maar moeilijk de flow van de track volgen. Ik hoop dat dat in het donker wat makkelijker is.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik weet niet hoe het bij andere broadcasters is, maar bij F1TV staat links onderin het scherm het bochtnummer. Extreem fijne featureAtlAntA schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:39:
Vraag me af hoe de baan eruit ziet bij donker. Bij daglicht lijkt elke bocht op elkaar en kan ik maar moeilijk de flow van de track volgen. Ik hoop dat dat in het donker wat makkelijker is.
Oefenen voor bocht 1 na de start?CH4OS schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:27:
[...]
VER verremde zich ook, dus denk dat het wel meevalt. Zie de herhalingen.
(en nee, hoop gewoon op een leuke race)
Ik dacht dat dit een slowchat topic was voor tijdens de sessies? Mag dat niet meer?
Ik vond de actie van Max een beetje jammer om eerlijk te zijn. Niet nodig en risicovol; Ocon had ook niet op kunnen zitten letten en Max aangetikt. Ocon zat voor hem, maar niet onnodig lopen blokken of hinderen volgens mij. Dat Max er last van heeft is logisch; maar het is ook maar FP1.
In deze stage van het seizoen en met wat er op het spel staat: onnodig.
Ik vond de actie van Max een beetje jammer om eerlijk te zijn. Niet nodig en risicovol; Ocon had ook niet op kunnen zitten letten en Max aangetikt. Ocon zat voor hem, maar niet onnodig lopen blokken of hinderen volgens mij. Dat Max er last van heeft is logisch; maar het is ook maar FP1.
Ik vond het persoonlijk echt niet prettig om fp1 te volgen. De constante snelle shots afgewisseld met helikopter waarbij je eerst moet zoeken waar de auto's zijn. Ik denk dat ik maar onboard ga volgen. Dan zie je tenminste iets.
Ja klop ik zag dat ook maar toch zou ik het prettiger vinden als de boch an sich wat makkelijker te herkennen zou zijn. Maar dat zal na de andere trainingen en de F2 wellicht alweer wat beter gaan.Jasphur schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:40:
[...]
Ik weet niet hoe het bij andere broadcasters is, maar bij F1TV staat links onderin het scherm het bochtnummer. Extreem fijne feature
Ik ben niet zoals de coureurs, zal de baan niet na 10 ronden kennen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik dacht dat ik de enige was, ik werd er misselijk van.mnarijnm schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:43:
Ik vond het persoonlijk echt niet prettig om fp1 te volgen. De constante snelle shots afgewisseld met helikopter waarbij je eerst moet zoeken waar de auto's zijn. Ik denk dat ik maar onboard ga volgen. Dan zie je tenminste iets.

Ik zou het doen!
Volgens mij zoeken mensen er teveel achter.StealthyPeanut schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:42:
Ik dacht dat dit een slowchat topic was voor tijdens de sessies? Mag dat ook al niet meer?
Ocon zat in zijn out lap, Max zou een lap gaan doen volgens mij. Ocon wijkt uit, Max remt te hard en blokkeert.
Geen opzet, Max wil gewoon een snelle lap zetten. En Ocon moet zorgen dat die uit de weg is.
Gewoon een rem foutje, die nu extra opvalt omdat er net een coureur in de bocht zit.
Zou zeggen, lees de topic warning. Ook is er recent eea gewijzigd en is men nu gewoon strenger. Sommige reacties sloegen echt nergens op en zouden ook in zelfs de HK 'not done' zijn.StealthyPeanut schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:42:
Ik dacht dat dit een slowchat topic was voor tijdens de sessies? Mag dat ook al niet meer?
Ik zie nergens in de topic warning staan dat je niet een grap mag maken omdat iemand iets dubbelzinnig verwoord.CH4OS schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:48:
[...]
Zou zeggen, lees de topic warning. Ook is er recent eea gewijzigd en is men nu gewoon strenger. Sommige reacties sloegen echt nergens op en zouden ook in zelfs de HK 'not done' zijn.
Snap best dat "raceweek!" niet gewenst is elke pagina. Maar een grap?
Ik maakte dezelfde grap trouwens, heb hem snel aangepast omdat ik de modbreak zag daarna. Maar in die 15 seconden al 4 duimpjes. Dus blijkbaar vind men het ook niet zo storend.
Maar als we enkel als een stel Britten met de pink omhoog wat mogen melden als het iets toevoegt (tov wat, we zien allemaal wat er gebeurt toch?)... Dan bij deze fijne race allemaal, ik volg het wel elders.
Geen idee, ik bepaal de regels verder niet. Ik geef alleen aan wat ik zag en ik zie dat de moderators daarop gereageerd hebben... Ik kijk verder niemand aan of zo, geef alleen duiding op de vraag (hoewel ik mogelijk niet de meest geschikte persoon ben daarvoor). Zie voor meer info hierover ook DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"Waah schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:53:
Ik zie nergens in de topic warning staan dat je niet een grap mag maken omdat iemand iets dubbelzinnig verwoord.
Snap best dat "raceweek!" niet gewenst is elke pagina. Maar een grap?
Ik maakte dezelfde grap trouwens, heb hem snel aangepast omdat ik de modbreak zag daarna. Maar in die 15 seconden al 4 duimpjes. Dus blijkbaar vind men het ook niet zo storend.
Maar als we enkel als een stel Britten met de pink omhoog wat mogen melden als het iets toevoegt (tov wat, we zien allemaal wat er gebeurt toch?)... Dan bij deze fijne race allemaal, ik volg het wel elders.
[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 03-12-2021 15:59 ]
Nou, nu ff de raket achterin de Merc bouwen en dan weten wij om 19:00 meer
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Dat doen ze morgen pas voor FP3, dus geen kans.backupdevice schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:56:
Nou, nu ff de raket achterin de Merc bouwen en dan weten wij om 19:00 meer
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Misschien toch stress bij MaxStealthyPeanut schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:42:
Oh ja…Spotmatic schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:56:
[...]
Dat doen ze morgen pas voor FP3, dus geen kans.
Verwijderd
de brazil motor zit er al in bij hamilton staat op f1.com dus vraag is alleen hoever staat die open..
maar ik verwacht niet veel meer dan een zacht scheetje dat verschil in brazilie kwam echt niet alleen van de motor.
maar ik verwacht niet veel meer dan een zacht scheetje dat verschil in brazilie kwam echt niet alleen van de motor.
But he was usurped not long after as team mate Hamilton, who is running the power unit he last used in Brazil where he introduced a fresh internal combustion engine, became the first driver into the 1m 29s to move to the top of the times.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2021 16:02 ]
Wat irritatie, dat misschien, stress daar geloof ik geen bal van.
Testing, one, two ...
G4sly 

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Giovinazzi kunnen ze misschien nog naar RB halen volgend jaar, die heeft toch niks te doen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Die gaat Formule E rijden in 2022Phusebox schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:08:
[...]
Giovinazzi kunnen ze misschien nog naar RB halen volgend jaar, die heeft toch niks te doen.
Commentaar op de moderatie doen we niet in het topic.
[ Voor 74% gewijzigd door tweakduke op 03-12-2021 16:18 ]
Ik had de cockpit cam met teamradio aan op dat moment, en Max bleef verdacht stil. Lambiase begon ook meteen met 'okay lets try it again in a new lap'.hardware-lover schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:02:
[...]
Wat irritatie, dat misschien, stress daar geloof ik geen bal van.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ach, daar heeft RBR ervaring mee. Hallo Albon!
Alle andere teams die niet op de foto staan hebben ook eerbetoon aan Frank
[ Voor 20% gewijzigd door Jasphur op 03-12-2021 16:18 ]
Ik kan me prima voorstellen dat een grapje richting een team (zeker wanneer onhandig verwoord, maar heb die grap in kwestie niet gezien) hier snel kan ontbranden. Zeker tijdens de race als de emotie hoog is.dutchgio schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:13:
[...]
Er was eigenlijk niet zo veel aan de hand, een grapje op Mercedes moet toch kunnen zou je zeggen.
Verpest het zelf op deze manier.
Maar als iemand vraagt wat voor wits er op de neus van max zit. En daar maak je een grap over?

Anyway. Opvallendst vond ik nog dat niemand hem in de muur heeft gezet. Zo zie je maar weer: Als ze willen kunnen ze prima tussen de lijnen blijven tijdens een race
Het is bijna alsof ze normaal gesproken opzettelijk de grens van de baan opzoeken en erover gaan

Kimi deed het bijna!Waah schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:17:
[...]
Ik kan me prima voorstellen dat een grapje richting een team (zeker wanneer onhandig verwoord, maar heb die grap in kwestie niet gezien) hier snel kan ontbranden. Zeker tijdens de race als de emotie hoog is.
Maar als iemand vraagt wat voor wits er op de neus van max zit. En daar maak je een grap over?...
Anyway. Opvallendst vond ik nog dat niemand hem in de muur heeft gezet. Zo zie je maar weer: Als ze willen kunnen ze prima tussen de lijnen blijven tijdens een race![]()
Het is bijna alsof ze normaal gesproken opzettelijk de grens van de baan opzoeken en erover gaan
Ik denk wel als het eenmaal mis gaat, dat het dan ook goed mis gaat.Waah schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:17:
[...]
Ik kan me prima voorstellen dat een grapje richting een team (zeker wanneer onhandig verwoord, maar heb die grap in kwestie niet gezien) hier snel kan ontbranden. Zeker tijdens de race als de emotie hoog is.
Maar als iemand vraagt wat voor wits er op de neus van max zit. En daar maak je een grap over?...
Anyway. Opvallendst vond ik nog dat niemand hem in de muur heeft gezet. Zo zie je maar weer: Als ze willen kunnen ze prima tussen de lijnen blijven tijdens een race![]()
Misschien helpt het als we ophouden met praten over een grap die niemand meer kan lezen, dus niet kan beoordelen of het wel/niet gepast is...
De tributes zien wel écht mooi uit iig.Jasphur schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:16:
[Afbeelding][Afbeelding]
Alle andere teams die niet op de foto staan hebben ook eerbetoon aan Frank
PS4 PSN: Dazzler2120
Heeft iemand de nieuwe flexwings van Red Bull al gezien of wachten ze op Q3?
? Is dat iets nieuws?RRCreations schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:08:
Ik denk dat er niet veel aan te zien is als ze goed werken. Aangezien ik geen geklapper heb gezien ga ik ervan uit dat de boel erop zit.RRCreations schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:08:
De low downforce versie, die zat er (volgens Sky > Ted), idd op.DataGhost schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:22:
[...]
Ik denk dat er niet veel aan te zien is als ze goed werken. Aangezien ik geen geklapper heb gezien ga ik ervan uit dat de boel erop zit.
Testing, one, two ...
Verwijderd
Hoe max vooral niet moet rijden denk
Nee perez is zijn mojo wel redelijk weer kwijt inmiddels.. maar ook lijkt red bull wat minder sterk zeker als gasly met een RB13A zo dichtbij kan komen op de RB13B.
Nou mijn conclusie is dat de baan reuze mee valt. Is best wel spectaculair. En het lijkt dat de coureurs het ook een fijne baan vinden. Wat me wel opviel is dat bij meer dan de helft van de bochten je totaal niks kan zien wat er achter de bocht zit. Als er iets gebeurt zit de achterligger direct er boven op. Dat zag je al bij FP1 dat coureurs aan de kant proberen te gaan / of langzaam rijden vanwege een snelle run van wie dan ook. Ze zijn ineens in het zicht / zitten in de weg. Dat wordt nog wat bij de Q of laat staan een crash op de verkeerde plek.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
RB13?Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:44:
Hoe max vooral niet moet rijden denk![]()
Nee perez is zijn mojo wel redelijk weer kwijt inmiddels.. maar ook lijkt red bull wat minder sterk zeker als gasly met een RB13A zo dichtbij kan komen op de RB13B.
Haha, Max wil meer communicatie op de teamradio.
"Hello mate, gaps??"
"Hello mate, gaps??"
Hoe is het design van deze curbs anders dan anders?
Veel lock-ups met geel trouwens
Oei lekker dan met die nieuwe Mercedes sponsor, Kingspan.. behoorlijke backlash nu 
Even opgezocht wat t ook alweer was..
https://www.skysports.com...nal-hurt-of-kingspan-deal

Even opgezocht wat t ook alweer was..
https://www.skysports.com...nal-hurt-of-kingspan-deal
Perez mag toch wel even een tandje bijzetten, valt wel teleur na FP1 en de huidige tijden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |