Ja erg vet !Franko P. schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:34:
Wat gaat dit toch allejezus hard zeg zo vlak naast die muren.
Paars, groen, geel en dan toch P1 pakken, netjes van PER hoor...
"When you grow up your heart dies"
Sainz rijdt wel iedereen in de weg zeg....
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
voelen hoe de grip veranderd.readytoflow schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:34:
Maar soms ben ik t ff kwijt. Voor nu VEr, PER, BOT, HAM is t toch prima en op naar Q3?
Waarom zou je nog een rondje rijden op deze baan waarin iedereen levensgevaarlijke outlaps heeft.
Welke bandjes voor Q3? Want rood werkt blijkbaar minder goed.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hamilton has to be careful through practice/qualifying in Abu Dhabi as a third reprimand would be a 10-place drop
Baancondities zijn intussen weer veranderd, zeker als ze nu even op rood de boel weer gaan aanvoelen nadat de eerste run in Q2 op geel was. Ronde wordt normaliter ook niet afgemaakt omdat het niet nodig is en dus gewoon even aanvoelen op rood en ze dus niet naar de andere band willen.readytoflow schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:34:
Maar soms ben ik t ff kwijt. Voor nu VEr, PER, BOT, HAM is t toch prima en op naar Q3?
Waarom zou je nog een rondje rijden op deze baan waarin iedereen levensgevaarlijke outlaps heeft.
Teken voor deze startopstelling. Checo die max rechts voorbij laat en lewis een breaktest geeft in de eerste bocht.
Fingers crossed voor q3. Rbr zit er toch goed bij! Ben benieuwd wat ze er bij rbr nog uit kunnen persen
Pokerface.mir4dor schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:36:
Bezorgde koppies bij Mercedes ?
Wacht maar tot Mercedes de zandzakken weg haaltLZ86 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:36:
RBR komt goed mee
Bl44t
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Voor Max in ieder geval softs. Die ronde die hij moest afbreken was erg snel in S1.Spotmatic schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:36:
Welke bandjes voor Q3? Want rood werkt blijkbaar minder goed.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wel veel zandzakken dan… bijna dday Normandië hoeveelhedenOcGuru schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:37:
[...]
Wacht maar tot Mercedes de zandzakken weg haalt
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Waarom wil Checo de pauze van Lewis testen? pssst het is braketestKenny_026 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:36:
Teken voor deze startopstelling. Checo die max rechts voorbij laat en lewis een breaktest geeft in de eerste bocht.
Het zit wel heel lekker dicht bij elkaar
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
- DaniëlWW2
- Niet online
Max komt op nieuwe softs.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
TSU doet echt lekker mee dit weekend...
waar gaat dit over?jan390 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:36:
Hamilton has to be careful through practice/qualifying in Abu Dhabi as a third reprimand would be a 10-place drop
Uiteraard, motor zo veel mogelijk besparen.dcell schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:38:
Gaan de zandzakken bij Mercedes er af in Q3 ?? 🤔
Omdat regels. En uiteindelijk maakt het natuurlijk toch niet uit. Je verdient er niks mee.
En het hangt natuurlijk ook samen met snelste ronde etc. En als de baan langzamer wordt (regen bv) kun je moeilijk zeggen dat diegene met de snelste tijd in Q1 op pole start omdat die de snelste rijd van de kwalificatie heeft gereden.
Fok Sainz

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Iemand enig idee hoeveel publiek erbij is? Heb het idee maximaal een paar duizend man.
Giovinazzi
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ik heb nog niet eens een tribune gezienGemini NL schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:40:
Iemand enig idee hoeveel publiek erbij is? Heb het idee maximaal een paar duizend man.
Heb afgezien van start finish überhaupt nog geen tribune gezien.... waren nog niet klaar zekerGemini NL schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:40:
[ Voor 4% gewijzigd door Alfa Novanta op 04-12-2021 18:41 ]
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
- DaniëlWW2
- Niet online
Bij RBR hebben ze geleerd. Max kreeg meteen die gele vlaggen te horen en afbreken.
Red Bull en Mercedes aan mekaar gewaagd.
Spannend zo
Spannend zo
Kenny_026 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:41:
Schrijf maar op, 1.27.258 pole voor max.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
HAM heeft gewoon pole. Niet moeilijk doen mensen...
Ach, nu SAI ook niet door gaat naar q3 is het wel lekker spannend tussen Ferrai McLaren.
Verwijderd
Sainz laat zien waarom hij niet meer bij RB zit. Kan leuk rijden maar wordt dan te overmoedig.
Done.Kenny_026 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:41:
Q3 gewoon Hamilton op 1 met 3 tiende ofzo…Joehoe900 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:41:
Red Bull en Mercedes aan mekaar gewaagd.
Spannend zo
Ben je inmiddels zo gewend
Zonder geld is er geen F1, tenminste dat denk men.LZ86 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:41:
[...]
En dan te bedenken dat ie is gewipt voor die Chinees.
Die gaat meedoen voor de laatste plekken
Of heeft Ferrari een wispelturige auto gebouwd?Verwijderd schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:42:
Sainz laat zien waarom hij niet meer bij RB zit. Kan leuk rijden maar wordt dan te overmoedig.
...en daarna heeft hij een motorfailure zoals BOT.Mektheb schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:42:
[...]
Q3 gewoon Hamilton op 1 met 3 tiende ofzo…
Ben je inmiddels zo gewend
Giovanazzi heeft 3 jaar gekregen om zich te bewijzen en heeft niks laten zien. Elke andere coureur was allang gewipt.LZ86 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:41:
[...]
En dan te bedenken dat ie is gewipt voor die Chinees.
Die gaat meedoen voor de laatste plekken
Ach tuurlijk niet, achterkant van die Ferrari blijkt gewoon te tricky. Sainz kan prima rijden.Verwijderd schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:42:
Vraag me af waarom Hamilton zoveel rondjes op die banden heeft gereden in Q2... dat was een beetje zinloos.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
We zien de regie veelte weinig gebruik maken van die 360 graden camera’s. Of zenden die niet live uit?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Die AWS prognose voorspelde het alSpotmatic schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:42:
Zenden niet live uitJasphur schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:44:
We zien de regie veelte weinig gebruik maken van die 360 graden camera’s. Of zenden die niet live uit?
Volgens mij komt er nog een Q3.Spotmatic schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:42:
Atlas#22744
Kenny_026 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:41:
:strip_exif()/f/image/jEczyPQSmeMstvJMHuTMjxEI.jpg?f=fotoalbum_large)
Als dat geenstraf is voor Bottas......
Wat deed Bottas daar nou met Raikkonen? Dat was potentieel wel erg gevaarlijk zeg... Heftige baan qua snelheid, breedte, etc.
We zitten klaar voor Q3
We zitten klaar voor Q3
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Is niet mogelijk live. Die beelden moeten eerst bewerkt worden wil je ze kunnen gebruiken.Jasphur schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:44:
De ophoping vanuit Mazepin gezien
- DaniëlWW2
- Niet online
En Bottas mag denk ik ook naar de stewards ja.
We gaan de definitieve start grid denk ik vijf minuten voor de start weten.
Kan me niet voorstellen dat dat geen straf wordt.siggy schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:45:
Als dat geenstraf is voor Bottas......
Voor Perez verwacht ik ook nog wel een gridstraf. Die reedt Noris erg in de weg.
Deze zag ik ook voorbij komen. Ik weet niet wat we nog allemaal kunnen verwachten.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:45:
Nouja als hier geen straf voor komt, dan snap ik er definitief niks meer vanDaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:45:
Echt NIET normaal dit.... Jezus...
Hahaha die oudere Ferrari fan. Heerlijk rustug tussen alle malle andere fans
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh no...jan390 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:47:
[...]
Deze zag ik ook voorbij komen. Ik weet niet wat we nog allemaal kunnen verwachten.
Inmiddels begin ik me zorgen te maken over de F5 key van mijn mechanische toetsenbord.
MER nu wel opvallend vroeg naar buiten en RB niét..
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Heh wat? Waarom en waar gaat het over?jan390 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:47:
[...]
Deze zag ik ook voorbij komen. Ik weet niet wat we nog allemaal kunnen verwachten.
Vorig raceweekend ook al toch?Jeroenvde89 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:48:
MER nu wel opvallend vroeg naar buiten en RB niét..
Kom op jongens, niet trutten!
Red bull niet twee stints maar gewoon 1 lange want de banden worden elke ronde beter?
Idiocracy: it is real!
Sky sport (F1 TV) zit suggestie te wekken dat RB gaat protesteren tegen de Hamilton straf/repimande...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Tuurlijk anders vallen ze SIR Hamilton afIllegal_Alien schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:50:
Sky sport (F1 TV) zit suggestie te wekken dat RB gaat protesteren tegen de Hamilton straf/repimande...
Weg HAM zijn lap...
Waarschijnlijk omdat er een random document is verschenen dat ze de deadline voor protest verlengen ivm de kwalificatieIllegal_Alien schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:50:
Wat gebeurde er voor geks bij Toto? Zijn mondhoeken trokken wat opzij en omhoog?
Ze rijden echt allemaal maar 2 centimeter van de wand af bij de exit van T2.
Leek erop alsof ie Sky speculaties zat te luisteren over een mogelijk protestExorcist schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:51:
Wat gebeurde er voor geks bij Toto? Zijn mondhoeken trokken wat opzij en omhoog?
Kattenfilmpjes op Dumpert verwacht ik.Exorcist schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:51:
Of hij lacht om de RBR strategie van het laat naar buiten gaan
Pwoah mooi man die onboard bij HAM, wat een geweldenaar hij rijdt zo erg op de limiet van de auto... mooi om naar te kijken... net iets er overheen dus..
Nou, deze kan het putje inKenny_026 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:41:
Ehm, 1.28 deed Bottas. My bad. Maar alsnog, bijna een seconde?
[ Voor 17% gewijzigd door xPhantom op 04-12-2021 18:54 ]
Bot +.10 tov Q1 en Q2.
Lach ik ook om. Ze blijven dezelfde dingen fout doen. Risico nemen wanneer het niet moet en geen risico nemen wanneer het wel moet.Jasphur schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:52:
[...]
Kattenfilmpjes op Dumptert verwacht ik.
Of hij lacht om de RBR strategie van het laat naar buiten gaan
Die Mercedes gaat niet lekker. Deze wordt er eentje voor Max. Met misschien Perez hoger dan 4.
Lewis maakt wel heel veel foutjes dit weekend. Niet gewend van hem. Hij voelt de druk echt ontiegelijk.
Volgens mij is dit echt genieten voor de coureurs, pfoe wat gaan ze hard! Elke fout wordt keihard afgestraft, natuurlijk is de kwalificatie belangrijk maar morgen is minstens zo belangrijk op zo'n baan.
Verstappen ruim paars in Q1.
Verstappen ruim paars in Q1.
Deze baan is niet goed voor mijn oude hart. Veel te smal
DUGG
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |