De tering VER gaat hard
Bam bam bam
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
P1 is rechts op het grid neem ik aan?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Radio: Max wil een tow.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoeveel weerstand geeft het zo dicht rijden langs de muur? Ik zie Hamilton redelijk ver van de muur blijven (meeste stukken) t.o.v. Verstappen.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:58
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Wauw dat was echt een goede ronde. Kijken of Hamilton zich nog zover kan verbeteren
Perez komt hopelijk tussen de Mercedessen.
Foutloze ronde Max.
Max wordt gevraagd of hij naar binnen moet voor verse set -> ja..
Daarna gaat hij op zoek naar een tow.
Max wordt gevraagd of hij naar binnen moet voor verse set -> ja..
Daarna gaat hij op zoek naar een tow.
Zo, VER strak langs het wandje bij het uitkomen van de laatste bocht, heel netjes! Wat een mooie tijd
Daar kan Mercedes zich zomaar op druk gaan bijten.
Verstappen is wel echt een monster van een coureur.
Verstappen is wel echt een monster van een coureur.
[ Voor 15% gewijzigd door Arjan90 op 04-12-2021 18:56 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik zou eerder denken dat je er wat mee kunt winnen, side draftenHippocampus schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:55:
Hoeveel weerstand geeft het zo dicht rijden langs de muur? Ik zie Hamilton redelijk ver van de muur blijven (meeste stukken) t.o.v. Verstappen.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ik vind dat die wagen van RBR qua stuurbewegingen veel soepeler ligt dan die van MER (geen FP’s gezien)
per aspera ad astra
Hij kan het ook aan Bottas vragen...poor Leno schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:56:
Ga je weer op Perez moeten rekenen voor de tow..
Aaargh... Té spannend dit

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Pohh Gasly is zo ontzettend goed bezig
PSN: xMaurice93
Het viel me ook al op hoe ‘planted’ die auto lijkt.LAD93 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:56:
Ik vind dat die wagen van RBR qua stuurbewegingen veel soepeler ligt dan die van MER (geen FP’s gezien)
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Wie anders?poor Leno schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:56:
Ga je weer op Perez moeten rekenen voor de tow..
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Hartkloppingen hier
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
En Max weer naar buiten voor 2e stint. Verse softs. Front-wing 1click erbij.
Verdorie 🤬
Kolere, Hamilton vliegt ook over de baan, zit er dicht bij! Lekker hoor, echt spannende Q
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Bwaaah dat was wel een rondje hoor van Lewis damn
HAM BAM
I have no special talent. I am only passionately curious.
Voor wie je ook bent, dit is gewoon knap van Hamilton.
Haha, wij Nederlandees en te vroeg juichen….

Eens.JackBol schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:59:
Voor wie je ook bent, dit is gewoon knap van Hamilton.
Toch weer bizar goed hoor van HamMektheb schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:59:
Bwaaah dat was wel een rondje hoor van Lewis damn
DUGG
GP vertelt heel rustig aan Max wat er aan de hand is.. Let's go.
Hamilton volgens Sky met "volle" tank gaan rijden en daardoor nu zo snel op het einde. Goeie tactiek van Mercedes.
Hoe dicht was die auto bij de muur zeg!
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Jajoh. Schakel ff over naar Jack

2x paars huppa
Damn spannend!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Blijven gewoon continu de 2 beste coureurs ongeacht de auto die ze rijden.
Push. Push.
Max komt het kampioenschap halen...
Max komt het kampioenschap halen...
FFFFUUUUU
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Neeeee
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Iedereen staat naar me te kijken nu...
Daar ga je dan........ Titel aspiraties....
Mijn god dit meen je niet
Dit kon wel eens een hele, hele, hele dure worden.
Srghhhhhhhhhhh
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat was dik drie keer paars geweest...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En stuk. Vanuit de pit starten nu? Of flinke gridstraf voor nieuwe gearbox. Dag kampioenschap.
Kak
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ow ow, wat een drama..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hopelijk geen onoverkomelijke schade, dan start je gewoon nog 3de. Jammer maar helaas
Dat was het WK… bak stuk… grid penalty.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Verdomme wat ongelooflijk zuur dit. Ik ook met mijn voorspelling.
Yonix schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:40:
Dit kan een leuke Q3 gaan worden. Misschien een MER die iets té dicht tegen de wand komt?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |