Hele seizoen bedoel jeJasphur schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:20:
Wat is er met Aston Martin aan de hand hier?
Die Astons worden met het weekend trager.

Dat valt ook wel mee
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hebben waarschijnlijk aan het begin van het seizoen al de ontwikkeling stopgezet en bezig met 2022.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Hij kwam met BOT de pits in en die zat in die chaos.ricardo246 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:20:
[...]
Die stond in de pits, imho, not 100% sure
Lewis zat achter Max.Justevo schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:19:
Reedt Hamilton daar ook niet langzaam?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Er waren toch echt vlaggen. Verwacht nog wel een protest van RBR.Blokker_1999 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:57:
[...]
Max had ze niet gezien maar ze waren er wel. Volgens het document van de stewards was er niets voor Lewis om te zien. Geen vlag, geen lichtpaneel en geen oplichting op zijn stuur. Op de beelden kon je bij Max de vlaggen zien aan de linkerkant van het circuit.
een treffende spreuk
Denk dat ze nog een hele kluif hebben aan de boordradio van max...
Was Max zo blocken met z'n allen prima of volgt daar nog wat uit?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat zal wel meevallen. Gewoon een lange piep.MikeyMan schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:21:
JaSpotmatic schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:21:
Maar achter VER lees ik hierBlackMonkey schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:21:
[...]
Hij kwam met BOT de pits in en die zat in die chaos.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Iedereen straf behalve Max!
Met een beetje pech krijgen gas/tsu/per straf
Met een beetje pech krijgen gas/tsu/per straf
ga wel vanuit dat er nog wel een paar duwen daar uit zullen komen.Spotmatic schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:21:
De eerste 15 binnen 1 seconde! De rest niet door naar Q2.
Volgens mij ook inderdaad. volgens mij was het Bottas in die melee.
Maar geen gele vlaggen.pro_6or schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:21:
[...]
Er waren toch echt vlaggen. Verwacht nog wel een protest van RBR.
Heb je de verklaring van de stewards gelezen?pro_6or schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:21:
[...]
Er waren toch echt vlaggen. Verwacht nog wel een protest van RBR.
Ja, ik heb verschillende clips gezien met lichtpanelen, maar in al die gevallen ging het niet om dubbel geel waar het onderzoek van de stewards wel over ging.
Daar kan gewoon een enkele dikke 130 decibel BLEEP overheen.MikeyMan schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:21:
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Dat was iemand fucken tijdens een FP, kom je meestal wel mee weg. Was niet echt gevaarlijk.chevsticks schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:58:
Raar eigenlijk dat hij voor Gasly niet bij de stewards hoeft te komen. Dat is toch net zo goed iemand in de weg rijden? Of is dat alleen bij de kwalificatie een ding?
een treffende spreuk
Ja dat zal wel zo zijn. De reactie van Vettel zegt het wel.Blokker_1999 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:21:
[...]
Hebben waarschijnlijk aan het begin van het seizoen al de ontwikkeling stopgezet en bezig met 2022.
Ze lieten in de studio iets zien met vlaggen voor de qualy begon.
een treffende spreuk
Die band van HAM wtf is dat de juiste bandenspanning?
Volgend jaar gelukkig lagere wangen,, kan me niet voorstellen dat een bandd die harder klappert dan de wing van RB zo geweldig is voor de laterale grip.
Volgend jaar gelukkig lagere wangen,, kan me niet voorstellen dat een bandd die harder klappert dan de wing van RB zo geweldig is voor de laterale grip.
Als ik die beelden zo zie verwacht ik ook geen duw voor Bottas, die zat helemaal aan de binnenkant en hinderde Max zo te zien niet. Werd mogelijk zelf wel gehinderd.
Ik heb alleen maar een Fucking Hell gehoord, verder niet...MikeyMan schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:21:
"When you grow up your heart dies"
Sky kwam tijdens FP3 wel met een goeie suggestie. Er zou voor in en outlaps een soort VSC systeem ingevoerd moeten worden, dat je je aan een minimale delta moet houden. Zou met de (aangepaste) VSC software te doen moeten zijn.
Ben er groot voorstander van, dan zijn dit soort files ook verleden tijd.
Ben er groot voorstander van, dan zijn dit soort files ook verleden tijd.
Die klopt vaak niet. In Oostenrijk destijds klopte het ook niet.Blokker_1999 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:23:
[...]
Heb je de verklaring van de stewards gelezen?
Ja, ik heb verschillende clips gezien met lichtpanelen, maar in al die gevallen ging het niet om dubbel geel waar het onderzoek van de stewards wel over ging.
een treffende spreuk
Ik zag bij de herhaling van dat moment bij VER inderdaad geen HAM. BOT reedt al aan de kant, en het was vooral een melee van lagere teams
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Gasly is waarschijnlijk ook in de problemen...
https://streamja.com/d5WPB
En Verstappen
https://streamja.com/XQPrZ
https://streamja.com/d5WPB
En Verstappen
https://streamja.com/XQPrZ
[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-12-2021 18:25 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hamilton komt in de achtergrond achter verstappen aan.LZ86 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:24:
Ik zag bij de herhaling van dat moment bij VER inderdaad geen HAM. BOT reedt al aan de kant, en het was vooral een melee van lagere teams
Toon me dan de juiste beelden, 1 waar Hamilton dubbel geel negeert. Dat heb ik namelijk nog altijd niet gezien.pro_6or schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:24:
[...]
Die klopt vaak niet. In Oostenrijk destijds klopte het ook niet.
2 Hazen en een AM reden daar vooral gruwelijk in de weg. En dan vooral de Hazen.Kenny_026 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:24:
Perez, Bottas, Stroll, Schumacher en Mazepin zag ik daar rijden.
Reset.
Dat waren geen dubbele gele vlaggen. Zie je aan het patroon en de snelheid van het pinken.pro_6or schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:24:
[...]
Ze lieten in de studio iets zien met vlaggen voor de qualy begon.
Note to Teamschevsticks schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:18:
Dat worden een hoop straffen voor het in de weg rijden.
En Bottas natuurlijk weer stuk.
In order to ensure that cars are not driven unnecessarily slowly on in laps during and after the end of
qualifying or during reconnaissance laps when the pit exit is opened for the race, drivers must stay
below 1:49.0 between the Safety Car lines shown on the pit lane map
Ze zijn bij de regie echt gek op de nosecam van Max zijn wagen...
Medium dus.
Misfire net in de snelle ronde van Max, en nu doet ie t weer gewoon.
Just saying...
Just saying...
Dat is echt maar een een klein stukje, dus daar kan je met bijna 2 minuten alsnog tergend langzaam rijden. Zoals je net zag.jan390 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:26:
[...]
Note to Teams
In order to ensure that cars are not driven unnecessarily slowly on in laps during and after the end of
qualifying or during reconnaissance laps when the pit exit is opened for the race, drivers must stay
Ja en ik ben al bere zenuwachtig van deze baan....sjaool schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:27:
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Hier staat dus niet expliciet out laps in en dit document is op zichzelf niet voldoende om straffen op uit te delen voor out laps, dit komt namelijk elk raceweekend. Er staat wel iets onduidelijks in de Event Notes hierover maar de eindbeoordeling lijkt me volledig bij de stewards te liggen.jan390 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:26:
[...]
Note to Teams
- DaniëlWW2
- Niet online
Net deed Max trouwens 31,9 in S1.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vind die graphics wel cool, zeker met de bochten erbij geprojecteerd.sjaool schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:27:
Kijk en luister even naar de onboard, en VER had geen last van BOT.albino71 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:27:
Just saying...
Beetje dingen zoeken die er niet zijn. Just saying
Op geel, paarse sectors rijden. Holy…
Het is niet dat het nou echt iets uitmaakt. De banden waren al oud en q2 was al zeker.albino71 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:27:
Just saying...
Hamilton moet nog.Jasphur schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:28:
Max haalt echt totaal niet de apex in de laatste bocht, terwijl Ham wel die lijn rijdt, wel leuk dat er dus verschillende lijnen snel kunnen zijn hier.
die sectortijden worden elke sessie gereset hèJasphur schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:28:
Je vergeet deJasphur schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:28:
Of ben je serieus vergeten dat die kleurtjes ook gereset worden elke Q?
Nee, werden al meer gebruikt dit seizoen, maar zijn wel leuk.HollowGamer schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:28:
Coole (nieuwe?) graphics! 😍
Blijft mn opmerking staan. Interessant dat op hardere banden snellere tijden gezer kunnen worden
Het is toch gvd wel doodeng eigenlijk he als je zo meekijkt vanaf de auto’s
Een foutje van wie dan ook in t veld kan gigantische gevolgen hebben hier ivm safetycars.
Een foutje van wie dan ook in t veld kan gigantische gevolgen hebben hier ivm safetycars.
Als je als 1 van de eerste rijdt is het altijd paars hè als je zoveel overspeed hebt tov de restJasphur schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:28:
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
teveel verkeer voor HAM, wordt hem niet deze ronde.
Baan wordt ook sneller. Vaak genoeg dat ze in Q2 gewoon sneller gaan dan in Q1, ook als ze dan de mediums pakken.Jasphur schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:30:
[...]
Blijft mn opmerking staan. Interessant dat op hardere banden snellere tijden gezer kunnen worden
Is dat zo? Damn, ik pak nog even een omnipolloLA-384 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:30:
[...]
Je vergeet de
Of ben je serieus vergeten dat die kleurtjes ook gereset worden elke Q?
Ontzettend veel verkeer voor HAM. Die kan nog veel en veel harder.
PSN: xMaurice93
Valt mij op dat de topsnelheid het zelfde is van Max en Hamilton? Of zie ik dat toch verkeerd?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Achter Leclerc, dat moet absoluut sneller kunnen.LZ86 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:30:
HAM lijkt er niet aan te komen
Waar is die rakket motor?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Nadat hij weer nieuwe benzine kreeg, leek de motor het een stuk beter te doen. Heel aparthoevenpe schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:31:
Ik zie Bottas gewoon rijden?
- DaniëlWW2
- Niet online
Max ging er bijna af na een nog snellere ronde ingezet te hebben. Die gaat naar binnen.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:25
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
q3 zien we de beste tijden wel, iedere keer verkeer of andere zaken wat dwars ligt geeft voor niemand nog de perfecte ronde.
Ja, zat is zoJasphur schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:31:
[...]
Is dat zo? Damn, ik pak nog even een omnipollo
Pow PER laat wel ff zien dat hij toch ook best kan knallen
Sparen voor morgen en Q3 zometeen.spartacusNLD schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:31:
Waar is die rakket motor?
Poeh zo heej... bijna Ferrari #2 plat... zou maar ff een chassis laten aanvliegen uit Italië
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
SAI bijna zijn rechter achterlichtje kwijt daaro. pfff
Morgen gaan ze een stuk langzamer.groggy schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:33:
Waar kan inzetten op een SC morgen?
Zo Sainz gaat ook nog even door het oog van de naald...
Tracklimitalbino71 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:33:
Pfooooeh SAI
Hamilton: "I don't know what we're doing, I have no grip out here"
Die zal wel pole pakken dus.
Kan niet. Motorstand nu = motorstand morgen.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
HAM = Q3Ypuh schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:33:
Hamilton: "I don't know what we're doing, I have no grip out here"
Rechtervoetje bepaalt natuurlijk ook een deel van de motorstand.Spotmatic schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:33:
[...]
Wat gaat dit toch allejezus hard zeg zo vlak naast die muren.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Maar soms ben ik t ff kwijt. Voor nu VEr, PER, BOT, HAM is t toch prima en op naar Q3?
Waarom zou je nog een rondje rijden op deze baan waarin iedereen levensgevaarlijke outlaps heeft.
Waarom zou je nog een rondje rijden op deze baan waarin iedereen levensgevaarlijke outlaps heeft.
Klopt, maar je hoeft niet vol te gaan natuurlijk.Spotmatic schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:33:
[...]
Hoe veilig is dit circuit, die wandjes zijn wel erg dun?
- DaniëlWW2
- Niet online
Perez zit er ook goed bij. Meestal is dat een teken dat die auto goede balans heeft en Verstappen misschien nog meer heeft.
Omdat de baan met de ronde sneller wordt. Al zal de top 5 wel veilig zijn.readytoflow schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:34:
Maar soms ben ik t ff kwijt. Voor nu VEr, PER, BOT, HAM is t toch prima en op naar Q3?
Waarom eigenlijk?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |