Ze hadden er net een paar rondjes voor nodig om de rode banden aan de praat te krijgen, dus wellicht dat ze er nu een paar rondes uit moeten gooien.
Ging het beeld net bij jullie ook sloom? Geluid lijkt opzicht goed te gaan, maar de beelden lijken wat vertraagd?
Tja, 30 jaar commentaar geven waarvan er heel veel met Charlie Whiting dan krijg je dat niet zomaar uit je systeem... Ik kan het wel waarderen... Charlie heeft veel te weinig eer gekregen na zijn overlijden.
"When you grow up your heart dies"
Geen problemen op F1TV met Engels commentaar.HollowGamer schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:02:
Ging het beeld net bij jullie ook sloom? Geluid lijkt opzicht goed te gaan, maar de beelden lijken wat vertraagd?
Beeld en opmerkingen over Olav mogen in andere topicsHollowGamer schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:02:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Heb 3 streams openstaan waarbij er eentje 10 sec vertraging heeft, zo heb ik altijd mij eigen replay beschikbaar mocht ik wat missenHollowGamer schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:02:
Q1 volg ik hier, moet het Sinterklaas-journaal kijken...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Sorry, was geen kritiek, wilde gewoon even weten of het bij jullie net ook slowmotion aanvoelde.ricardo246 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:02:
[...]
Beeld en opmerkingen over Olav mogen in andere topics
Misschien moet ik niet meer drinken op een lege maag..
Fijne Q allemal!
Dit gaat zo fout straks...

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
HAM onder druk. Perez ook aan het kloten.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Fijne Q allemaal.
Ergens bekruipt mij het gevoel dat het wdc deze qualificatie wel eens bepaald kan worden. Max of Lewis die schade rijd en morgen achteraan moet starten zou titel bepalend kunnen zijn.
Ergens bekruipt mij het gevoel dat het wdc deze qualificatie wel eens bepaald kan worden. Max of Lewis die schade rijd en morgen achteraan moet starten zou titel bepalend kunnen zijn.
Die vertraging is niet zo erg, weet inmiddels dat ik 10-30 sec. achterloopt. Het ging mij om de beelden zelf.PalingDrone schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:03:
[...]
Heb 3 streams openstaan waarbij er eentje 10 sec vertraging heeft, zo heb ik altijd mij eigen replay beschikbaar mocht ik wat missen
Ontopic: ben benieuwd, hoe vooral dingen over hoe gevaarlijk dit circuit is, eerste keer dat ik het zie.
Jawel, maar er is een maximale tijd dat je tussen de safetycar lijnen mag zijn. (maar die is zo lang, dat het alsnog nergens over gaat)LZ86 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:06:
Ham stond daar gewoon bijna stil in de laatste bocht. Dat mocht toch niet?
Hoofdpiet heeft namens zichzelf en alle pieten het ontslag aangeboden bij Sinterklaas?
TSU/gas op milimeters vanaf de muur.
[ Voor 5% gewijzigd door Catmandos op 04-12-2021 18:08 ]
Baan warmt goed op iig.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Heeft iemand een video van RIC en een stroopwafel in T13 want ik kan echt niet zien dat die bocht 12 graden helt
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Behoorlijke track evolution.. dat wordt nog wat aan het einde van Q1.
[YouTube: DANIEL RICCIARDO doing the "STROOPWAFEL TEST" on the banking at Zandvoort | DutchGP 2021]Jasphur schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:09:
Heeft iemand een video van ROC en een stroopwafel in T13 want ik kan echt niet zien dat die bocht 12 graden helt
Lol. Wat zit die man te juichen dan. Dit is pas Q1 hoor
Bottas heeft zijn raket knop gevonden
. Das een stuk beter dan in FP3
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Q3 neem ik aan?Dentist schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:10:
Behoorlijke track evolution.. dat wordt nog wat aan het einde van Q1.
Volgens mij komt de helling er ook pas halverwege in. Best moeilijk te zien in de onboards.Jasphur schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:09:
Heeft iemand een video van ROC en een stroopwafel in T13 want ik kan echt niet zien dat die bocht 12 graden helt
Nee Q1.. Waarbij eigenlijk iedereen nog een keer moet om Q2 te halen.
In Q3 heb je maar 10 auto's in de baan. Scheelt een hoop.
iedereen komt er zo tegelijk uit, dus wordt heel druk einde Q1
Nee Q1, op het einde alle 20 op de baan.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:58
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Wat zit het allemaal dicht bij elkaar. Vettel en Stroll doen het nog niet goed daar onderin.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max had trouwens een slechte eerste sector.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wel verrassend dat iedereen op rood bezig is in Q31... Dat zou de snelste band moeten zijn maar hier dus schijnbaar niet?
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 04-12-2021 18:15 ]
Voor alsnog geen rede om te denken dat mercedes dit weekend makkelijk gaat winnen. Die twee alpha tauris erbij is ook wel lekker hoor 😊
Hops, de motor van Bottas is goed aangesloten dus. Voorlopig p1 1:28.057
de baan wordt ook snel sneller, pow
Hier zitten ze nog in Q1sjaool schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:12:
Wel verrassend dat iedereen op rood bezig is in Q3... Dat zou de snelste band moeten zijn maar hier dus schijnbaar niet?
Ach, die volgorde krijg ik nooit goed in mijn hoofd...
RUS trapt ook het gaspedaal even door de vloer. Wat een run!
- DaniëlWW2
- Niet online
Max gaat voor een derde run op deze set. Veel brandstof dus.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Heb ik ooksjaool schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:14:
[...]
Ach, die volgorde krijg ik nooit goed in mijn hoofd...
Ik hoorde mol net zeggen dat er nog geen beslissing bekend is over het tweede incident van HAM.
Nu lees ik dat hij geen straf heeft gekregen voor het negeren van geel, waar gaat dat tweede onderzoek dan over???
Nu lees ik dat hij geen straf heeft gekregen voor het negeren van geel, waar gaat dat tweede onderzoek dan over???
- DaniëlWW2
- Niet online
Hamilton heeft blijkbaar €25K boete en een reprimande gekregen.
Reprimande voor Lewistalkatoo schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:15:
Geen straf Ham. Boete.
Boete is voor het teamDaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:15:
Kan men hier nog een tow proberen te geven trouwens?
Deze had ik even gemist. Watskeburt?talkatoo schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:15:
Geen straf Ham. Boete.
Incident met mazepin. Wel reprimande dus. Is dat nou de 3e?
Te langzaam en in de wegrijden fp3?sofort schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:15:
Ik hoorde mol net zeggen dat er nog geen beslissing bekend is over het tweede incident van HAM.
I am the great Cornholio!
Nee 2esNielz123 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:16:
- DaniëlWW2
- Niet online

Nee, de 2e.sNielz123 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:16:
Dus op de baan uitvechten. Mooi, zo zie ik het graag….Justevo schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:16:
Een reprimande.. poe poe, nou nou.
Nou dat zijn wel tegenvallers als Verstappen fan. Eerst hopen op 8 plekken straf. Uiteindelijk komt die met een boete van 25 duizend ervan af. Nja.
2e volgens skysNielz123 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:16:
Nou, goed statement voor de veiligheid. Had dus ook in Brazilie reprimande mogen zijn... Lol.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:15:
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Tot zover de claim dat veiligheid voorop staat. Een vleugel aanraken bij stilstand is duurder...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:15:
- DaniëlWW2
- Niet online
Die is heel wat sneller hoor in S1.
De tering. wat is dat dan?!?!
Dat kan toch niet. zoveel traffic in je flying lap
Dat kan toch niet. zoveel traffic in je flying lap
[ Voor 52% gewijzigd door nadroJ op 04-12-2021 18:18 ]
Sowieso schrijf je zo!
Woede-uitbarsting Max in 3-2-1.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zo! Dat is een hele rits aan gridstraffen
PSN: xMaurice93
Wat zei ik, wat zei ik.. precies die bocht... bullshit.SinergyX schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 22:30:
Maar onder de 1:49, dus je neemt 90% pace van een goeie 1:30, vervolgens 15 seconde met 3km/h richting start/finish..
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Told you so

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Wat is er gebeurd?
Lekker dan! Kom maar op met die strafjes!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:58
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Jemig wat een opstopping daar. Nou ja Max kan dus nog een stuk sneller zijn 
Bottas zijn motor doet het niet goed.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max werd gewaarschuwd voor de chaos. Maar daar gaat gedoe over komen...
Dat worden een hoop straffen voor het in de weg rijden.
En Bottas natuurlijk weer stuk.
En Bottas natuurlijk weer stuk.
Bot uitgevallen.. en moet een andere ice krijgen.... dus zal geen quallie rijden
Reed Ham daar ook toevallig?

Die was binnend0s schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:18:
Zat Hamilton daar ook tussen?
Toevallig, precies daar, precies dan.tweakduke schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:18:
Jemig wat een opstopping daar. Nou ja Max kan dus nog een stuk sneller zijn
Als BOT echt een motorproblemen heeft verliest Mercedes hier mogelijk het WCC mee...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja hoor, problemen met Bottas zijn stapel aan motoren.
Het zal ook een keer niet BOT zijn...Catmandos schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:19:
Bot uitgevallen.. en moet een andere ice krijgen.... dus zal geen quallie rijden
Bottas zet 'm daar ook lekker (in de) weg.
Motortje dus toch niet zo fris als gehoopt?
Motortje dus toch niet zo fris als gehoopt?
Waarom echt altijd Bottas???Catmandos schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:19:
d0s schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:18:
Zat Hamilton daar ook tussen?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2lDPvgyJr7wGrIOARD1jvN3H.gif?f=user_large)
Reedt Hamilton daar ook niet langzaam?
Omdat hij het testpaard is?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Wat is er met Aston Martin aan de hand hier?
Die stond in de pits, imho, not 100% sureJustevo schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:19:
Leek er wel op. Die zat vlak achter BOT in de pitsraatJustevo schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:19:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |