5+3 plekken
Race control kan de marshalls naast de baan overrulen, maar in de basis zijn het die marshalls die de vlaggen bedienen. En een beschadigde wagen die over het circuit rijdt kan dus tot gevolg hebben dat het probleem verschuift en je kortstondig groen ziet verschijnen om even later weer geel te zien daar de marshall van de ene sector zijn sector als veilig verklaard voordat de volgende zijn sector op geel zet.hjvg schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:40:
[...]
vorige race faalde de fia toch ook met geel nee weer groen weer geel maakte uit eindelijk niet veel uit straffen kwamen er toch
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Dus een we see it through the fingers…Pjottski schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:41:
Mogelijk 8 plekken gridstraf ?

Mijn boefje is liev!
Zegt Red Bull dus laten we maar even wachtenPjottski schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:41:
Mogelijk 8 plekken gridstraf ?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat zou makkelijk zijn, 'team was het schuld '.DataGhost schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:41:
[...]
Verantwoordelijkheid ligt ook gewoon bij het team hoor. Op sommige banen / stukken baan wordt een blauwe vlag pas veel te laat gegeven en moet je eigenlijk veel eerder al een heads-up krijgen zodat je jezelf op een veilige plek kan positioneren. Als je tegen de tijd dat je een blauwe vlag ziet niet veilig aan een kant van de racelijn af kan zijn, verpest je alsnog de ronde van degene die achterop komt.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Mooi uitzicht daar
Tomorrow is not today!
Net of het veel uitmaakt. Lewis zal wel weer als boter door het circuit snijden.
Ik denk dat we elkaar niet helemaal goed begrijpen dan, ook als iets de schuld is van het team heeft de straf impact op de rijder. Een gridstraf voor een auto van het team is natuurlijk ook een gridstraf voor de rijder, of hij moet graag gaan rennen vanaf pole positionsiggy schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:42:
[...]
Dat zou makkelijk zijn, 'team was het schuld '.Nee zeg, dat kun je wel bij elke straf zeggen.
En jij bepaalt of dat onzin is? Wat een onzin.Blokker_1999 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:40:
[...]
Kunnen we aub eens ophouden met dat soort onzin. Neen, dat was niet met opzet net zo min dat Max met opzet zijn wagen boven op die van Hamilton parkeerde in Italie.
Er bestaat geen mens op deze aardkloot die mij anders kan overtuigen.
En Italie was ook HAM z'n eigen schuld.
Valt nog te zien hoe vlot je kunt inhalen in de race.BramViking schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:44:
Net of het veel uitmaakt. Lewis zal wel weer als boter door het circuit snijden.
Met die raketmotor en dat lange drs stuk is hij er zo voorbij inderdaad. Niemand zal hem in de weg zitten ook.BramViking schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:44:
Waarom vragen ze inderdaad zoiets aan Red Bull, als je zeker wilt zijn dat je geen objectief antwoord gaat krijgen.Player1S schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:42:
[...]
Zegt Red Bull dus laten we maar even wachten
Volgens dit overzicht heeft HAM maar 1 reprimande op zijn lijstje.
https://www.motorsport.co...e=Driver&class=Reprimands
heb de f2 gekeken het is zeker mogelijkBlokker_1999 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:44:
[...]
Valt nog te zien hoe vlot je kunt inhalen in de race.
No further action: https://www.fia.com/sites...20-%20double%20yellow.pdf
Omdat er per ongeluk voor 1 sec geel was en hij het niet had kunnen zien.
The Race Director reported to the Stewards that the double yellow flag warning on the FIA Marshalling System was activated at Light Panel Number 6 accidentally, for less than 1 second. As the on-board video of Car 44 (to be released by the Commercial Rights Holder following this Decision) clearly shows, there was no yellow flag displayed, no yellow lights were displayed to that driver and the yellow warning light was not visible on the driver’s steering wheel.
Unlike other incidents this year, there was no yellow flag or yellow light displayed to the driver (the driver already being well into the marshalling sector when the system was briefly activated) hence no breach of the regulations has occurred.
[ Voor 59% gewijzigd door Skidmarks op 04-12-2021 17:46 ]
Dit wordt een druk topicChocoball schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:45:
No further action voor dubbel geel.
https://www.fia.com/sites...20-%20double%20yellow.pdf
Inderdaad.siggy schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:42:
[...]
Dat zou makkelijk zijn, 'team was het schuld '.Nee zeg, dat kun je wel bij elke straf zeggen.
(mede-) Oorzaak zou het team kunnen zijn maar de rijder is eindverantwoordelijk. Het team kan je ook niet 5 pitboxen terugzetten ;-)
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
No further action
terecht/onterecht?
terecht/onterecht?
Sowieso schrijf je zo!
Prijs de dag niet eer het avond is. Het kan Max dadelijk ook overkomen in de Quali.
Ok, dus toch meten met 2 maten. Ook weer duidelijkChocoball schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:45:
No further action voor dubbel geel.
https://www.fia.com/sites...20-%20double%20yellow.pdf
Geen straf, nu gewoon een mooie Quali en dan een gave race, laat ze het alsjeblieft gewoon 1 op 1 op de baan uitvechten. Geen straffen, geen gebeuk, gewoon racen.
Geen straf helaas.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Er was per ongeluk geel?
Dat neemt toch niet weg dat je nog steeds door geel bent gereden.
Ik heb nog geen beeld gezien waarbij dubbel geel getoond is bij Ham. Dus lijkt me terecht
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Het was te kort dubbel geel.
Zelfde had Max in Zandvoort waar hij geen straf voor kreeg
Zelfde had Max in Zandvoort waar hij geen straf voor kreeg
Ze laten net bij Ziggo de beelden zien.
Dit is toch hetzelfde als wat Max deed. Absurd.
Dit is toch hetzelfde als wat Max deed. Absurd.
Enkel geel negeren zou ook al +3 moeten zijn.LoeWn schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:46:
[...]
Ik heb nog geen beeld gezien waarbij dubbel geel getoond is bij Ham. Dus lijkt me terecht
Groetjes
FIA twee weken terug: Dubbel geel is dubbel geel, of dat perongeluk is of niet, dat kan dan de rijder niet beoordelen
FIA deze week: Dubbel geel mag je best soms negeren, want het was perongeluk
FIA deze week: Dubbel geel mag je best soms negeren, want het was perongeluk
I9900K - RTX4070TI - 64GB DDR4 3200 Ghz RAM
Prima dan toch? Met uitleg de juiste beslissing.Skidmarks schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:45:
[...]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Met max was het de vorige keer ook per ongeluk geel. Neem aan dat hier een protest op komt.Justevo schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:46:
Er was per ongeluk geel?
OK dus het argument is dat de rijder het niet heeft kunnen zien/ te onduidelijk was.
Maar in Qatar was het allemaal super duidelijk? OKOK.
Maar in Qatar was het allemaal super duidelijk? OKOK.
Kan hij een waarschuwing krijgen voor zowel Gasly als Mazepin en daarmee alsnog op 3 komen, of telt dat niet in 1 vrije training?Frappuccino schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:45:
Volgens dit overzicht heeft HAM maar 1 reprimande op zijn lijstje.
Verstappen moet gewoon zijn achternaam veranderen in Hamilton om de FIA in de war te brengen
Wat betekent een dubbel witte vlag?Catmandos schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:48:
[...]
ik denk dat dit wit is. en dus geen geel.
Haha haha, nee.computerjunky schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:48:
Verstappen moet gewoon zijn achternaam veranderen in Hamilton om de FIA in de war te brengen
[ Voor 16% gewijzigd door Outerspace op 05-12-2021 01:46 ]
Bij Max was er een vlag die gebruikt wordt, hier gaat het erom dat een marshall per ongeluk op een knop heeft geduwd waardoor de sector zelf wel naar dubbel geel is gegaan in het computersysteem maar waarbij Hamilton zelf geen enkel signaal heeft gezien. Hij is geen vlag gepasseerd, heeft geen lichtpaneel zien aangaan en ook op zijn stuurwiel is geen enkele indicatie geweest.MikeyMan schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:48:
[...]
Met max was het de vorige keer ook per ongeluk geel. Neem aan dat hier een protest op komt.
De situatie is dus iets anders. Je kan niet zeggen dat hij van het gas af moet als er geen indicatie is voor hem.
OK dan is het duidelijk, maar waarom dan dit hele theater met stewards?hoevenpe schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:48:
Geen zichtbaar geel is geen straf, terecht.
Er nadert een snellere wagen (tijdens FP en Q)
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Last minute change of plans vanwege regen. Heuj. Ben er bij! Lang geleden dat ik mij zo verheugd heb op een Q
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Net als in Qatar bij Max dus?Skidmarks schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:45:
[...]
Nee dan is het logisch.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Huh, regen in SA? Oh het gaat over jezelf.Jasphur schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:50:
Last minute change of plans vanwege regen. Heuj. Ben er bij! Lang geleden dat ik mij zo verheugd heb op een Q
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Omdat het incident wel genoteerd is geweest en dus onderzocht moet worden.Chefbierrr schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:50:
[...]
OK dan is het duidelijk, maar waarom dan dit hele theater met stewards?
Dit dus. Iedereen zit wel in HAM naai modus hier vandaag zeg.Blokker_1999 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:50:
[...]
Bij Max was er een vlag die gebruikt wordt, hier gaat het erom dat een marshall per ongeluk op een knop heeft geduwd waardoor de sector zelf wel naar dubbel geel is gegaan in het computersysteem maar waarbij Hamilton zelf geen enkel signaal heeft gezien. Hij is geen vlag gepasseerd, heeft geen lichtpaneel zien aangaan en ook op zijn stuurwiel is geen enkele indicatie geweest.
De situatie is dus iets anders. Je kan niet zeggen dat hij van het gas af moet als er geen indicatie is voor hem.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Maar dan hoeven ze toch niet te wapperen met die vlaggen?Blokker_1999 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:51:
[...]
Omdat het incident wel genoteerd is geweest en dus onderzocht moet worden.
Ah, per ongeluk geel, net als eerdere races
alleen werd er toen wel bestraft, logisch

Dat was witJackBol schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:51:
[...]
Maar dan hoeven ze toch niet te wapperen met die vlaggen?
Met dit soort beslissingen denk ik altijd arme moderators.... Hang on hang on....
A simple email would have sufficedBlokker_1999 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:51:
[...]
Omdat het incident wel genoteerd is geweest en dus onderzocht moet worden.

Het is weer Sinterklaas.
Laat ik het daar op houden.
Laat ik het daar op houden.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Na zijn ronde vroeg hij of hij het correct had gezien (boardradio). Hij heeft het wel degelijk gezien.Blokker_1999 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:50:
[...]
Bij Max was er een vlag die gebruikt wordt, hier gaat het erom dat een marshall per ongeluk op een knop heeft geduwd waardoor de sector zelf wel naar dubbel geel is gegaan in het computersysteem maar waarbij Hamilton zelf geen enkel signaal heeft gezien. Hij is geen vlag gepasseerd, heeft geen lichtpaneel zien aangaan en ook op zijn stuurwiel is geen enkele indicatie geweest.
Ik geniet met volle teugen omdat het iedere keer weer een shitshow is
Bedankt voor de tip! De "Formula 1 calendar by RaceFans.net" doet het inderdaad goedZorro schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:38:
[...]
Van f1calender.com
Ik zie nu dat ik ook een kalender heb die uitgevinkt stond van racefans.net. Die is echter wel goed. Meteen maar switch gedaan
Niet dat ik de kalender nog vaak ga gebruiken. Dit weekend voor de TV, volgend weekend ben ik er live bij
[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 04-12-2021 17:54 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Max is zichtbare vlaggen gepasseerd, Hamilton heeft geen enkel signaal gezien. Dat is hier het verschil. Hoe wil je dat Hamilton zijn snelheid mindert als hij geen enkele indicatie heeft? Of zouden we in elke wagen nog 4 schermen moeten monteren zodat ze altijd naar die schermen moeten kijken om alle informatie op te nemen?PalingDrone schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:52:
Ah, per ongeluk geel, net als eerdere racesalleen werd er toen wel bestraft, logisch
Duidelijk... FIA is er meer aan gelegen dat HAM als GOAT de boeken in gaat dan dat er eindelijk eens een andere WDC komt... Dit is niet eens meer meten met twee maten, maar met twintig maten

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Dan staat er iets fout in het document met de beslissing want daarin wordt toch echt aangegeven dat er geen indicatie naar hem toe was.jan390 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:53:
[...]
Na zijn ronde vroeg hij of hij het correct had gezien (boardradio). Hij heeft het wel degelijk gezien.
Dat komt omdat er nu niet gezwaaid is met de vlaggen, een marshal heeft per ongeluk de knop aangeraakt waardoor het systeem op dubbel geel sprong en dat meteen weer te corrigeren, HAM leek niet af te remmen in die periode, dus automatische melding. Uiteindelijk geen straf omdat er daadwerkelijk geen dubbel geel was (in tegenstelling tot vorige race waar daadwerkelijk met vlaggen gezwaaid werd).PalingDrone schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:52:
Ah, per ongeluk geel, net als eerdere racesalleen werd er toen wel bestraft, logisch
Als er iets knippert of vlagt moet je reageren, iets met Maxico enzoBlokker_1999 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:53:
[...]
Max is zichtbare vlaggen gepasseerd, Hamilton heeft geen enkel signaal gezien. Dat is hier het verschil. Hoe wil je dat Hamilton zijn snelheid mindert als hij geen enkele indicatie heeft? Of zouden we in elke wagen nog 4 schermen moeten monteren zodat ze altijd naar die schermen moeten kijken om alle informatie op te nemen?
Dan zal er nog wel een protest van Red Bull volgen als dat echt zo is.Blokker_1999 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:54:
[...]
Dan staat er iets fout in het document met de beslissing want daarin wordt toch echt aangegeven dat er geen indicatie naar hem toe was.
Ik dacht heel even dat dit over regen in Jeddah ging...Jasphur schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:50:
En hoe moet je iemand straffen voor het negeren van iets wat hij niet gezien kan hebben?Wok schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:54:
Duidelijk... FIA is er meer aan gelegen dat HAM als GOAT de boeken in gaat dan dat er eindelijk eens een andere WDC komt... Dit is niet eens meer meten met twee maten, maar met twintig maten![]()
Max had ze ook niet gezien, sterker nog, de track was zojuist weer vrijgegeven, hij had dus geen indicatie. Ik zie vrij weinig verschil. Alleen in de uitkomst.Blokker_1999 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:53:
[...]
Max is zichtbare vlaggen gepasseerd, Hamilton heeft geen enkel signaal gezien. Dat is hier het verschil. Hoe wil je dat Hamilton zijn snelheid mindert als hij geen enkele indicatie heeft? Of zouden we in elke wagen nog 4 schermen moeten monteren zodat ze altijd naar die schermen moeten kijken om alle informatie op te nemen?
een treffende spreuk
Geen idee, totale chaos. Nu vooral kop erbij houden en op naar de kwalificatie.Chefbierrr schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:50:
OK dan is het duidelijk, maar waarom dan dit hele theater met stewards?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ja, waren ze maar zo onpartijdig als de Tweakers.Wok schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:54:
Duidelijk... FIA is er meer aan gelegen dat HAM als GOAT de boeken in gaat dan dat er eindelijk eens een andere WDC komt... Dit is niet eens meer meten met twee maten, maar met twintig maten![]()
Zullen we voor de vorm nog even een polletje doen of het wel/geen straf was?
(Ik heb ook snel even naar het weer daar gekekenautje schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:55:
[...]
Ik dacht heel even dat dit over regen in Jeddah ging...
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 16:32
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ik denk dat het grote verschil is dat Gasly de vorige keer daadwerkelijk gevaarlijk op de baan stond en er nu geel was voor een minder gevaarlijke situatie.
Op geen andere manier kan ik dit verder uitleggen, want de marshall stond gewoon te zwaaien met de vlag.
Maar goed, laten we ons richten op de kwalificatie daar gaat het immers nu om.
Op geen andere manier kan ik dit verder uitleggen, want de marshall stond gewoon te zwaaien met de vlag.
Helemaal waar, echter, de leiding had in Qatar juist doorgegeven aan de teams dat er geen gele vlag zou komen voor Gasly. Er was geen nieuw iets waardoor die gele vlag zou moeten komen, dus foutje. Het gaat omtegenstrijdige communicatie. En F1 blijft er een held in.Blokker_1999 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:53:
[...]
Die witte vlaggen zijn nauwelijks van geel te onderscheiden op screenshots en in videobeelden.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
En we hebben nog een uitspraak te goed op de actie van HAM bij MAZtweakduke schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:55:
Ik denk dat het grote verschil is dat Gasly de vorige keer daadwerkelijk gevaarlijk op de baan stond en er nu geel was voor een minder gevaarlijke situatie.
Have fun allemaal, hopen dat het goed komt met RBR.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Max had ze niet gezien maar ze waren er wel. Volgens het document van de stewards was er niets voor Lewis om te zien. Geen vlag, geen lichtpaneel en geen oplichting op zijn stuur. Op de beelden kon je bij Max de vlaggen zien aan de linkerkant van het circuit.pro_6or schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:55:
[...]
Max had ze ook niet gezien, sterker nog, de track was zojuist weer vrijgegeven, hij had dus geen indicatie. Ik zie vrij weinig verschil. Alleen in de uitkomst.
Hij stond op de baan, maar gevaarlijk???tweakduke schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:55:
Hij stond helemaal aan de andere zijde ver weg van de racelijn en bijna in de muur.
Voor het focus van Hamilton natuurlijk niet heel erg tof dit, even naar de stewards voor dit soort puntjes vlak voor de QTrekDr0p schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:56:
[...]
En we hebben nog een uitspraak te goed op de actie van HAM bij MAZ
Als Lewis voor Mazepin een reprimande krijgt zit hij dus op 2 en daarmee kan hij zich de volgende race niets meer veroorloven.... Dat is ook wel een dingetje.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Als Verstappen in deze situatie had gezeten had hij zonder twijfel wel een gridstraf gehad.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Wel heel gaaf hoor die verlichting
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En als er eentje is die nu wel wat extra oplet voor vlaggen, lampjes en achteropkomend verkeer is het wel....tweakduke schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:55:
Hopelijk geeft het niet te veel stress en kan hij zich na dit intermezzo nog wel 100% concentreren op de Q, zo niet dan is er gelijk weer een goed excuus
Raar eigenlijk dat hij voor Gasly niet bij de stewards hoeft te komen. Dat is toch net zo goed iemand in de weg rijden? Of is dat alleen bij de kwalificatie een ding?
Op naar Co de Rood. 
Hopelijk niet veroorzaakt doordat HAM voor de 3e keer hetzelfde doet...
Nou heb ik een grondige hekel aan SA, maar die baan zo in het donker ziet er wel gaaf uit zeg. Die helikoptershot is goud.
Kijk deze nog maar eensBlokker_1999 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:57:
[...]
Max had ze niet gezien maar ze waren er wel. Volgens het document van de stewards was er niets voor Lewis om te zien. Geen vlag, geen lichtpaneel en geen oplichting op zijn stuur. Op de beelden kon je bij Max de vlaggen zien aan de linkerkant van het circuit.
Enkel in kwalichevsticks schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:58:
Raar eigenlijk dat hij voor Gasly niet bij de stewards hoeft te komen. Dat is toch net zo goed iemand in de weg rijden? Of is dat alleen bij de kwalificatie een ding?
Gemiep de hele tijd..M@cer schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:58:
Als Verstappen in deze situatie had gezeten had hij zonder twijfel wel een gridstraf gehad.
Max focused zich allang weer op de kwalificatie hoor
Als dat tot een code rood leidt dan heeft hij iemand in zijn versnellingsbak hangen, dus daar heeft hij ook zichzelf mee.Amphiebietje schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:58:
Op naar Co de Rood.
Max moet nu gewoon in elke sessie vroeg een bankerlap neerzetten. Niet trutten, niet wachten!
Als dat met fikse (materiaal) schade gepaard gaat, mag hij een code rode organiseren van mij.Amphiebietje schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:58:
Op naar Co de Rood.
Checo moet hetzelfde doen.Spotmatic schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:00:
Max moet nu gewoon in elke sessie vroeg een bankerlap neerzetten. Niet trutten, niet wachten!
Charlie Whiting? Olav?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Dat is een paneel dat oplicht dat Lewis passeert, maar dat is sowieso geen dubbel geel waarvan hij verdacht werd want dan zou je driehoeken zien. De beelden van het incident zouden vrijgegeven worden nadat het oordeel is vrijgegeven. Dus nog even wachten.
Charlie RIPasing schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:00:
[...]
Checo moet hetzelfde doen.
Charlie Whiting? Olav?
Tja...asing schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:00:
[...]
Checo moet hetzelfde doen.
Charlie Whiting? Olav?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |