[F1 2021] Race 21 GP van Saoedi-Arabië Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 72 Laatste
Acties:
  • 223.091 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-10 15:20
Huh, quali is dus over een uur? Bij mij in m'n f1 calendar staat nu. Hele planning over hoop :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

Ik hoor Toto al zijn tafel doormidden schreeuwen "THEY ARE AGAINST US"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:43
LoeWn schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:04:
Huh, quali is dus over een uur? Bij mij in m'n f1 calendar staat nu. Hele planning over hoop :(
Ja om 18:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:40

Quad

Doof

Hier ook, komt ervan dat er geen rekening gehouden wordt met wintertijd.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-10 15:20
Quad schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:05:
[...]

Hier ook, komt ervan dat er geen rekening gehouden wordt met wintertijd.
Nee want de andere tijden kloppen wel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2AZUtXE-W91ZGrCiBa2KQuRkYsQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/L4yDic1RVjiOTCo4dkbMSl81.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

Frappuccino schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:02:
[...]

En aan het eind van de sector nog even liften is voldoende. Sainz kwam er zo ook mee weg.
Om eerlijk te zijn verwacht ik er niet enorm veel van, maar als hij inderdaad paars zette in die sector lijkt me dat toch een zeer lastig te verdedigen standpunt. Bovendien gaat dat in principe ook in tegen artikel 12.2.1.h van de International Sporting Code, waar ze Sainz m.i. gewoon voor hadden moeten bestraffen. Alleen is de vraag of dat artikel in deze situatie opgaat, als er geen overduidelijk gevaar was waar hij actie op had moeten ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:56
Hier hetzelfde. Ik vond het al heel kort tussen FP3 en Q, maar mijn kalender zat ernaast.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ik wordt gek van alle spanning dit seizoen en nu dit weer.
Als Hammie daadwerkelijk 5 grid straf krijgt dan kan Max nu al WK worden.. als alles meezit natuurlijk maar het is wel weer een stuk dichterbij.

Pff, wat een seizoen zeg.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-10 20:22
"Hamiltons teamgenoot Valtteri Bottas rijdt de kwalificatie met een andere motor uit zijn pool. Bij de krachtbron die hij gebruikte in de derde training werd een benzinelek gevonden."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:40

Quad

Doof

LoeWn schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:07:
[...]

Nee want de andere tijden kloppen wel

[Afbeelding]
Heb denk ik sowieso niet de goede kalender geïmporteerd, want de race begint volgens die van mij op 17u morgen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Tja. Aan alles komt een eind. Zo ook Ham's hegemonie/geluk. :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik lees op reddit ook dat Hamilton al 2 reprimandes heeft, ik heb alleen iets kunnen vinden over een reprimande in Mexico waar hij niet aan de juiste kant langs het paaltje ging in FP1. Weet iemand waar hij die andere heeft gehad, of heeft hij er maar 1 dit seizoen?

Een 3e reprimande in hetzelfde seizoen zou betekenen dat hij 10 plaatsen gridstraf krijgt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
dawg schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:09:
Eerst maar eens de FIA uitspraak afwachten, zou me niet verbazen als hij ermee wegkomt.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06-10 19:45
Blijkbaar zit Hamilton in de penarie, zelfs als dit wordt afgedaan met een reprimande. Dat zou immers zijn derde dit jaar zijn, wat automatisch een gridstraf van 10 plaatsen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tripel7
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 16:31
Humma Kavula schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:08:
Als Hammie daadwerkelijk 5 grid straf krijgt dan kan Max nu al WK worden.. als alles meezit natuurlijk maar het is wel weer een stuk dichterbij.

Hamilton heeft al twee vermanningen gehad, kennelijk komt een derde met tien plaatsen terug naar achteren, dus dit kan nog interessant worden

I9900K - RTX4070TI - 64GB DDR4 3200 Ghz RAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-10 21:57
Humma Kavula schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:08:

Met deze uitgesproken hoop verwacht ik dat er geen straf komt.

Zie het ze eerlijk gezegd ook liever tijdens de race uitvechten dan zoiets nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10:58
dawg schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:09:
[...]

niet te vroeg juichen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-10 22:30
badboynova schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:08:
"Hamiltons teamgenoot Valtteri Bottas rijdt de kwalificatie met een andere motor uit zijn pool. Bij de krachtbron die hij gebruikte in de derde training werd een benzinelek gevonden."
Ok, dan was het na z'n uitval slechts een gerucht dat ie weer een verse zou krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:39

Amphiebietje

In de blubber

Dus krijgen we nu Bottas 3.1 omdat Bottas 3.0 leeg liep? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Vrijdag blok er weer in dus :) . Of zouden ze ALLE motoren uit de pool plus een reserve overal mee heen slepen?

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
  • Laatst online: 12:42
Ik denk dat Hamilton met de dubbel geel gaat wegkomen. Na 22 minuten in vrije training. Geel knippert bij Perez die voor hem zit. ze zijn uit bij Hamilton.

Misschien toch niet: verderop in zijn lap lijkt het nogmaals dubbel geel.

[ Voor 20% gewijzigd door jan390 op 04-12-2021 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-09 15:01
Oef, je zal maar 2x naar de FIA moeten voor incidenten uit dezelfde vrije training. Zal wel met een sisser aflopen, het is tenslotte een FP sessie geweest.
Dit kan je achterwege laten

[ Voor 19% gewijzigd door Outerspace op 05-12-2021 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

hoevenpe schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:10:
[...]

Eerst maar eens de FIA uitspraak afwachten, zou me niet verbazen als hij ermee wegkomt.
Maar bij gele vlag moeten ze wel. En dat incident met Maz was - als ik me niet vergis - ook op de racelijn. We zullen zien. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:43
Die derde reprimande zou wel terecht zijn. Zeker gezien het aantal incidenten. Mag ie zijn team voor bedanken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catmandos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:28
iemand enig idee?

Ik zie dat een aantal redditers het hebben over dat HAM al 2 reprimands heeft gehad dit seizoen, 1 in mexico voor de bollard issue (verkeerde kant gepasseerd). jullie enig idee wanneer die andere was, en of die er was.

Want dan zou het zo maar kunnen zijn dat als HAM een reprimand krijgt hij 10 plaatsen straf krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:22

Zorro

Z

Quad schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:09:
[...]

Heb denk ik sowieso niet de goede kalender geïmporteerd, want de race begint volgens die van mij op 17u morgen.
Mij kalender is nog nooit fout geweest en ook die zit er dit keer het hele weekend een uur naast. Behalve de race, die staat wel goed.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:52
chevsticks schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:13:
Oef, je zal maar 2x naar de FIA moeten voor incidenten uit dezelfde vrije training. Zal wel met een sisser aflopen, het is tenslotte een FP sessie geweest.
Denk wel dat je dan 200 pagina's met schuimbekkende Max fans krijgt :D
Heel gek is dat niet. VER kreeg tenslotte ook 5 plaatsen en voor enkel geel 3 plaatsen. Is vorige keer een soort standaar geworden toch?

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Martinusz schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:04:
Ik zou de gezichten nu willen zien van al die Engelsen op hun forumpjes :+
Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/57jsLnrVAMMAAAAC/derp-herrdurr.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10:58
jan390 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:12:
Ik denk dat Hamilton met de dubbel geel gaat wegkomen. Na 22 minuten in vrije training. Geel knippert bij Perez die voor hem zit. ze zijn uit bij Hamilton
dat denk ik niet. Geel = geel = straf. Waren ze bij Verstappen vrij duidelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
Phusebox schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:14:
Die derde reprimande zou wel terecht zijn. Zeker gezien het aantal incidenten. Mag ie zijn team voor bedanken.
Dat incident met Mazepin is wel een reprimande waard ja. Ook al komt het door z'n team.
In zijn voordeel is het wel dat er geen vlaggen gezwaaid werden.

Dat met Gasly was eigenlijk ook wel een reprimande waard, en daar waren wel vlaggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frappuccino
Ypuh schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:11:
[...]

Zie het ze eerlijk gezegd ook liever tijdens de race uitvechten dan zoiets nutteloos.
Met alle fratsen die Mercedes dit jaar al uitgehaald heeft is er op de baan van de kant van Mercedes ook al niks fairs meer aan dus laat ze maar lekker straffen.

En Silverstone moet ook nog op een of andere manier gecompenseerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
LZ86 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:14:
[...]

Heel gek is dat niet. VER kreeg tenslotte ook 5 plaatsen en voor enkel geel 3 plaatsen. Is vorige keer een soort standaar geworden toch?
Maar dat was tijdens de kwalificatie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
chevsticks schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:15:
[...]

Dat incident met Mazepin is wel een reprimande waard ja. Ook al komt het door z'n team.
In zijn voordeel is het wel dat er geen vlaggen gezwaaid werden.

Dat met Gasly was eigenlijk ook wel een reprimande waard, en daar waren wel vlaggen.
5 plaatsen voor dubbel geel en een reprimande voor Mazepin? Phoe, dat zou wel goed uit kunnen komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 08:43
chevsticks schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:16:
[...]

Dat maakt niet uit. Gaat om de veiligheid.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ypuh schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:11:
[...]

Want? ik heb het gejinxed?

Dit hele seizoen staat al bol van de penalty's dus ja als team/coureur dien je je aan de regels te houden.
En als nu Ham de pineut is dan is dat jammer maar het gevecht is toch nog steeds altijd op de baan ;)

Kijk naar Ham zijn straf voor een nieuwe motor en toch winnen.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
aljooge schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:15:
[...]

dat denk ik niet. Geel = geel = straf. Waren ze bij Verstappen vrij duidelijk in.
Hoe ik de reactie van @jan390 lees is dat het twijfelachtig is of Hamilton geel gezien heeft. IMO zou dat ook het enige discussiepunt moeten zijn; was er geel? Zo ja, straf.

Zie bv ook Oostenrijk vorig jaar met de kwalificatie, Hamilton "zat fout" maar geen geel te zien "dus goed" (ook al was er dikke stofwolk waar die vol gas doorheen ging). Vervolgens zet FOM leuk de 360° beelden van Hamiltons auto op YouTube, daarop is geel te zien, Red Bull tekent protest aan en het is meteen een "slam dunk" penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-10 19:23

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

chevsticks schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:16:
[...]

De functie van de vlag word niet anders, of het nu training, kwalificatie of de race is.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
Pjottski schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:19:
[...]

De functie van de vlag word niet anders, of het nu training, kwalificatie of de race is.
De functie niet, de straf vaak wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:43

pro_6or

amateur_60r

Martinusz schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:04:
Ik zou de gezichten nu willen zien van al die Engelsen op hun forumpjes :+
Die hebben 2 standaarden. 1 voor hen en een voor de rest. En voor de mensen die zeggen, wij ook. Niet waar. Ik accepteerde de geel vorige race en ik accepteerde de bewegende RBR vleugel meteen toen Ik het zag aan het begin van het seizoen. Die lui zeggen gewoon dat de vleugel main plane NIET beweegt.

een treffende spreuk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jan390
Op weg naar de stewards en hij is inmiddels al weer buiten
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I8dz7MO7x_1yPUHI5SL24U4yL2g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/E2XG9LRiWXCew1NrElDWtov0.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

xPhantom schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:10:
Ik lees op reddit ook dat Hamilton al 2 reprimandes heeft, ik heb alleen iets kunnen vinden over een reprimande in Mexico waar hij niet aan de juiste kant langs het paaltje ging in FP1. Weet iemand waar hij die andere heeft gehad, of heeft hij er maar 1 dit seizoen?

Een 3e reprimande in hetzelfde seizoen zou betekenen dat hij 10 plaatsen gridstraf krijgt.
Ja, een van die twee is minimaal een reprimande waard. Ik kan overigens niet echt een lijstje vinden van de reprimandestanden.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• asing
Catmandos schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:14:
iemand enig idee?

Ik zie dat een aantal redditers het hebben over dat HAM al 2 reprimands heeft gehad dit seizoen, 1 in mexico voor de bollard issue (verkeerde kant gepasseerd). jullie enig idee wanneer die andere was, en of die er was.

Want dan zou het zo maar kunnen zijn dat als HAM een reprimand krijgt hij 10 plaatsen straf krijgt.
Je hebt nog gelijk ook!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QL0-feYz2QkieUxe6ZIUMpwlr-s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/S7jVkRegPvEcTqDYBfJmgerW.png?f=fotoalbum_large

Dat zijn 15 plaatsen straf.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:43

pro_6or

amateur_60r

Ok, dus die krijgt ook een raketmotor.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
asing schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:21:
[...]

Je hebt nog gelijk ook!

[Afbeelding]

Dat zijn 15 plaatsen straf.... :X
15?

Ah, vanwege de gele vlaggen?

[ Voor 4% gewijzigd door chevsticks op 04-12-2021 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
pro_6or schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:21:
[...]

Ok, dus die krijgt ook een raketmotor.
Nee, daar duwen ze een vrijdag motor in. Die raket was speciaal gebouwd voor Lewis. Daar is geen tweede van denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
chevsticks schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:22:
[...]

15?

10 voor de derde reprimande en 5 voor dubbel geel zullen velen zich al rijk rekenen ja.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jan390

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
Kan de kleur niet goed zien, maar er knippert daar zeker nog wel een vlag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
asing schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:22:
[...]

Nee, daar duwen ze een vrijdag motor in. Die raket was speciaal gebouwd voor Lewis. Daar is geen tweede van denk ik.
Er is niks speciaal gebouwd want motor ontwikkeling is bevroren gedurende het seizoen. "Some say" day Honda ook al is teruggefloten voor extra performance in een nieuwe spec (de tweede motor).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
  • Laatst online: 10:04
Ongekend spannend dit. Gedoe met diebstraffen, ik hou ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:38

Blokker_1999

Full steam ahead

chevsticks schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:24:
[...]

kan geel zijn, kan wit zijn op dat punt. Fragment had langer moeten duren

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
sNielz123 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:24:
Ongekend spannend dit. Gedoe met diebstraffen, ik hou ervan.
Dit weekend hou ik er ook van.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Geluid loopt niet bepaald synchroon. Als dat geel is.... tsja.

Denk als er geen straf komt dat het topic dan weer ontploft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
chevsticks schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:22:
[...]

15?

Yep, 5 voor dubbel geel en 10 voor 3 reprimandes. Mexico was er eentje, die andere weet ik niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 05-10 20:39
chevsticks schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:24:
[...]

Mijn bril zegt oranje 8).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sNielz123
Oranje vlag negeren is DSQ

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Hamilton heeft momenteel maar 1 reprimande zover ik kan vinden. En dat is die uit Mexico tijdens FP1

https://www.motorsport.co...e=Driver&class=Reprimands

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vol vlak? dubbel geel is driehoek toch? Linksboven en rechtsonder die elkaar afwisselen. Dan zou het dus geen dubbel geel zijn geweest, of in ieder geval niet dit bord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:11

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En zwarte vl... ooooh.. laat maar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:19

Wok

Dakloos...

xPhantom schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:26:
Hamilton heeft momenteel maar 1 reprimande zover ik kan vinden. En dat is die uit Mexico tijdens FP1

G*dver... heeft die *** wéér geluk... Kan-ie wéér wegkomen met een halfzachte reprimande :'(

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-10 20:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TsRbrtbkRyO0jnftrBEh8fd0uA0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3ns8yA8ahuiZ3P3M2pidpepy.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

SinergyX schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:26:
[...]

En zwarte vl... ooooh.. laat maar.
Deze is sowieso leuk om te zien:

YouTube: Top 10 Infamous Black Flag Moments

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Laatst online: 10:59

vliegnerd

Nintendo fan.

jan390 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:12:
Ik denk dat Hamilton met de dubbel geel gaat wegkomen. Na 22 minuten in vrije training. Geel knippert bij Perez die voor hem zit. ze zijn uit bij Hamilton.

Misschien toch niet: verderop in zijn lap lijkt het nogmaals dubbel geel.
Op 29:50 in de f1tv stream, net nadat HAM PER (die langzaam rijdt) inhaalt, zie je duidelijk geel knipperen rechts. (HAM haalt net TSU in die links ruimte maakt).

HAM rijdt volgas door IMO. Maar dat is wel lastig te zien.

Het is echt duidelijk geel. Ook op de world feed is er dan even geel te zien.

EDIT: O, er is ook al een streamable ;-)

EDIT 2: Op sky hebben ze het toch over het moment dat door @jan390 wordt bedoeld: Op het rechte stuk nog voor start finish. Daar zie je in de verte dubbel-geel (bij PER) maar als HAM daar aankomt is het weg.

[ Voor 17% gewijzigd door vliegnerd op 04-12-2021 17:35 ]

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Als Max daadwerkelijk deze gele vlag veroorzaakt heeft dan is hij geraffineerder dan ik dacht, F1 als 4D schaak...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 22:25
Is die gordel losmaken geen reprimande geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Lijkt het wel op. Alhoewel niet echt een lijstje van de FIA ergens snel te vinden. Google vindt geen verdere nieuwsberichten over Hamilton en reprimandes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 11:40
AlxRoelofs schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 16:58:
[...]

Ik denk dat je liever op P1/P2 start dan op P6/P7. Met het middenveld die eerste bocht in lijkt me risicovoller voor Hamilton dan met alleen Max.
Als Verstappen op P1 staat omringd door Honda motoren heeft hij niet veel te vrezen 8)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Kasper schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:27:
Nee, kleinere geldboete dan Max voor het aanraken van de vleugel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks

Ik hoorde de collectieve grom van alle Verstappen fans vanaf hier :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 11:32

Spotmatic

Ken sent me

hoevenpe schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:27:
Als Max daadwerkelijk deze gele vlag veroorzaakt heeft dan is hij geraffineerder dan ik dacht, F1 als 4D schaak...
Ook Max wil niet zo kampioen worden.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Kasper schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:27:
Nee, dat is alleen 5.000 euro boete en 20.000 voorwaardelijk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Spotmatic schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:29:
[...]

Natuurlijk wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:50
Jasphur schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 18:07:
Hoe is het design van deze curbs anders dan anders?
Normaal is de hoogte buiten de baan gelijk aan de hoogte van de buitenkant van de curbs.
Op dit circuit zijn er een paar curbs, waarbij de auto op een ongelukkig moment met alle vier de wielen van de grond komt.
Ik snap niet dat de commissie die de veiligheid van de baan beoordeelt, dit heeft laten gaan. Zal wel met geld hebben te maken.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
siggy schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:28:
[...]

Lijkt het wel op. Alhoewel niet echt een lijstje van de FIA ergens snel te vinden. Google vindt geen verdere nieuwsberichten over Hamilton en reprimandes.
Ik kon verder ook deze nog vinden;

https://the-race.com/form...can-gp-practice-incident/
Hamilton avoided serious punishment, instead earning his first reprimand of the 2021 season.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Wat denk je zelf...

Hadden wij het WK2010 willen winnen, ook al moest het met een karatetrap van De Jong?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
DataGhost schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:07:
[...]

Om eerlijk te zijn verwacht ik er niet enorm veel van, maar als hij inderdaad paars zette in die sector lijkt me dat toch een zeer lastig te verdedigen standpunt. Bovendien gaat dat in principe ook in tegen artikel 12.2.1.h van de International Sporting Code, waar ze Sainz m.i. gewoon voor hadden moeten bestraffen. Alleen is de vraag of dat artikel in deze situatie opgaat, als er geen overduidelijk gevaar was waar hij actie op had moeten ondernemen.
Verstappen heeft 2 weken geleden ook een douw gekregen terwijl er absoluut geen ongevaarlijke situatie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

siggy schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:28:
[...]

Ik vond deze nog, waar ze weten te melden dat die in Mexico de eerste van Hamilton is. Over die gordel in Brazilie kan ik alleen maar een boete vinden, geen reprimande dus geen idee hoe 'ze' erbij komen dat ie er al twee heeft. Bovendien is het me ook niet helemaal duidelijk wat een "driving infringement" is :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T-UdFknCbIWCQlxMO8OinW_Rixc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oyroR452zN6DDp3ddMknemQs.jpg?f=user_large

[ Voor 45% gewijzigd door Yonix op 04-12-2021 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

naitsoezn schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:31:
[...]

Ik vond deze nog, waar ze weten te melden dat die in Mexico de eerst van Hamilton is. Over die gordel in Brazilie kan ik alleen maar een boete vinden, geen reprimande dus geen idee hoe 'ze' erbij komen dat ie er al twee heeft. Bovendien is het me ook niet helemaal duidelijk wat een "driving infringement" is :P
Wil zeggen dat het op de baan gebeurd is. Soms krijg je ook een vermaning voor incidenten in de pitlane bijvoorbeeld, omdat je instructies niet hebt opgevolgd bij bijv. het wegen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

alexbl69 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:31:
[...]

Verstappen heeft 2 weken geleden ook een douw gekregen terwijl er absoluut geen ongevaarlijke situatie was.
je bedoelt
geen ongevaarlijke of
geen ongevaarlijke

denk ik?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Ben ik nou te erg om te zeggen dat het wachten op een eventuele straf spannender zal zijn dan de kwalificatie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Heeft ie er geen gehad voor het omrjden van die monteur in de pits? Of was dat Mexico?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DataGhost
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

Tsja, gridstraffen zijn eigenlijk heel jammer voor de spanning in het kampioenschap (zolang die Merc niet toch achterlijk snel is) dus in dat opzicht is het logisch om te vinden dat dat het een beetje verpest. Aan de andere kant, er is wel degelijk een flinke gevaarzetting bij die situaties en bijv. bij het impeden had Bono hem allang moeten waarschuwen voor snel verkeer achter hem. Dat hoort er ook allemaal gewoon bij. Als er straffen komen is dat, net als bij Verstappen vorige race, helemaal zijn/hun eigen stomme schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:09

FeaR

In GoT we trust

Zorro schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:14:
[...]
Mij kalender is nog nooit fout geweest en ook die zit er dit keer het hele weekend een uur naast. Behalve de race, die staat wel goed.
Welke kalender heb je? Ik zou zweren dat de tijden van de vrije training eergisteren ook niet goed stonden maar gisteren opeens wel. In andere woorden, ik zit ook al sinds 17:00 voor de TV mezelf af te vragen waar de kwalificatie is :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

BOT weer een nieuwe motor?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Catmandos
  • Laatst online: 12:28
nee ze zetten er een andere vanuit de pool in dus geen straf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
Als Mazepin achterop Ham was geklapt had die zeker straf gekregen. Nu stuurt Maz net op tijd weg en zou ham geen straf krijgen? Dat is raar.
Net zoals je moet vallen bij voetbal voor een vrije trap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
Ik ben door alle FIA documenten van dit seizoen gegaan en kan maar 1 reprimande vinden. Die in Mexico.

Andere documenten : de gordel in Brazilië, de vleugel aldaar, en de 2 crashes met Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

sNielz123 schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:36:
Als Mazepin achterop Ham was geklapt had die zeker straf gekregen. Nu stuurt Maz net op tijd weg en zou ham geen straf krijgen? Dat is raar.
Als Mazepin er achter op was geknald dan hadden we Hamilton waarschijnlijk sowieso achteraan zien starten wegens niet op tijd hersteld voor de Q en mogelijks nog een defecte versnellingsbak erbij. Of hij er nog een straf bovenop zou krjgen zou me dan weer verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:11

Player1S

Probably out in the dark

Als mazepin op Hamilton was geklapt hadden we het enkel over hoe het met mazepin en mogelijk lewis zou zijn……

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:43
DataGhost schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:34:
Tsja, gridstraffen zijn eigenlijk heel jammer voor de spanning in het kampioenschap (zolang die Merc niet toch achterlijk snel is) dus in dat opzicht is het logisch om te vinden dat dat het een beetje verpest. Aan de andere kant, er is wel degelijk een flinke gevaarzetting bij die situaties en bijv. bij het impeden had Bono hem allang moeten waarschuwen voor snel verkeer achter hem. Dat hoort er ook allemaal gewoon bij. Als er straffen komen is dat, net als bij Verstappen vorige race, helemaal zijn/hun eigen stomme schuld.
Het maakt mij echt totaal niet uit hoe hij de titel wint. Regels zijn regels.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Frappuccino
[...]

HAM wel door er iemand (eerder in het seizoen) vanaf te kegelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:22

Zorro

Z

FeaR schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:35:
[...]

Welke kalender heb je? Ik zou zweren dat de tijden van de vrije training eergisteren ook niet goed stonden maar gisteren opeens wel. In andere woorden, ik zit ook al sinds 17:00 voor de TV mezelf af te vragen waar de kwalificatie is :P
Van f1calender.com
Ik zie nu dat ik ook een kalender heb die uitgevinkt stond van racefans.net. Die is echter wel goed. Meteen maar switch gedaan :P

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
Het lastige van die situatie is dat er voor beide geen vlaggen getoond werden. Dus vanuit de FIA is er ook gefaald. Dus dan wordt het uitdelen van straffen al een stuk lastiger.
Als er wel vlagen waren geweest, dan zou het volgens mij een makkelijk uit te delen straf/reprimande zijn.

Dit moment maakt wel duidelijk dat ze nu eens iets moeten gaan doen met minimale sectortijden. Dat langzaam rijden zorgt zo vaak voor ellende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
Wel grappig... In Hongarije hebben een hele trits coureurs een reprimande gekregen voor het dragen van een protest t-shirt tijdens het spelen van het Hongaarse volkslied. Maar daar zat Hamilton niet bij.

Normaal staat hij altijd vooraan met dit soort acties, maar hij doet het dus wel heel weloverwogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Frappuccino schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:38:
[...]

HAM wel door er iemand (eerder in het seizoen) vanaf te kegelen.
Kunnen we aub eens ophouden met dat soort onzin. Neen, dat was niet met opzet net zo min dat Max met opzet zijn wagen boven op die van Hamilton parkeerde in Italie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-10 20:07
chevsticks schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:38:
[...]

Het lastige van die situatie is dat er voor beide geen vlaggen getoond werden. Dus vanuit de FIA is er ook gefaald. Dus dan wordt het uitdelen van straffen al een stuk lastiger.
Als er wel vlagen waren geweest, dan zou het volgens mij een makkelijk uit te delen straf/reprimande zijn.

Dit moment maakt wel duidelijk dat ze nu eens iets moeten gaan doen met minimale sectortijden. Dat langzaam rijden zorgt zo vaak voor ellende.
vorige race faalde de fia toch ook met geel nee weer groen weer geel maakte uit eindelijk niet veel uit straffen kwamen er toch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Van Reddit: https://www.formula1.com/...fUaE1MCFeMd61tswxXaw.html

Dus ja, slam dunk? Ja, klein beetje anders, maar toch. In de zin van grid penalties tijdens FP's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

chevsticks schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:38:
[...]

Verantwoordelijkheid ligt ook gewoon bij het team hoor. Op sommige banen / stukken baan wordt een blauwe vlag pas veel te laat gegeven en moet je eigenlijk veel eerder al een heads-up krijgen zodat je jezelf op een veilige plek kan positioneren. Als je tegen de tijd dat je een blauwe vlag ziet niet veilig aan een kant van de racelijn af kan zijn, verpest je alsnog de ronde van degene die achterop komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Laatst online: 06-10 19:23

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Mogelijk 8 plekken gridstraf ?

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Pagina: 1 ... 12 ... 72 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord