Toch knap van een VER. Koud de baan op, 1e rondje meteen snelste, en weer naar binnen.
Dat klapperen moet toch op te lossen zijn
Dat klapperen moet toch op te lossen zijn
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Brought to you by AWSDaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:31:
[...]
De laatste tijd is het bijna elk race weekend wel. Het is ook steeds S3 waar het geel is terwijl dat gewoon niet klopt.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
[ Voor 19% gewijzigd door MikeyMan op 20-11-2021 12:33 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Denk je dat ze bij RBR het expres zo doen?MikeyMan schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:32:
Ze moeten echt die drs fixen. Is nu al weken aan de gang. Op Mercedes zeiken en vervolgens je eigen shit niet voor elkaar kan m.i. niet. Zoveel gezeik wil je niet.
Nee, dat was gewoon paars.Snowdog schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:32:
[...]
Lewis was sneller in S3 toch? Maar goed, bij hem was het ook geel, dus dat klopte sowieso niet. Denk voor Max groen though?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee ik denk dat ze er te lang over doen om het te fixen. Slaat nergens op.Playa del C. schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:33:
[...]
Denk je dat ze bij RBR het expres zo doen?
Dat maakt niet uit, aangezien dat statisch wordt getest.MikeyMan schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:35:
Ben sowieso benieuwd of ie met dat geklapper ook niet >85mm gaat.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat geldt dan waarschijnlijk voor Mercedes net zo goedSpotmatic schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:37:
RBR duidelijk nog aan het sandbaggen gezien Gasly.
[ Voor 14% gewijzigd door d0s op 20-11-2021 12:38 ]
PSN: xMaurice93
Yeah, er kunnen natuurlijk nog gekke dingen gebeuren, maar t lijkt uit te gaan als een nachtkaars.Maurice079 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:38:
Het beeld van vorige week lijkt zich toch door te zetten. Mercedes duidelijk een klap sneller. En met nog snellere circuits op de kalender is dat erg slecht nieuws voor RBR en Verstappen.
Het ziet er niet best uit nee, de kwalificatie gaat het echte beeld laten zien, dus ik heb nog (ijdele) hoop...Maurice079 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:38:
Het beeld van vorige week lijkt zich toch door te zetten. Mercedes duidelijk een klap sneller. En met nog snellere circuits op de kalender is dat erg slecht nieuws voor RBR en Verstappen.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Zag eerder weerstand gebeuren op dit circuit dan de laatste 2. Dit is veel medium speed corners waar RB gewoon beter in is. Kunnen ze hier niet bij blijven dan is het voor de echte high speed circuits helemaal over en sluiten. Je weet het pas echt aan het einde van Q3.LZ86 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:40:
[...]
Yeah, er kunnen natuurlijk nog gekke dingen gebeuren, maar t lijkt uit te gaan als een nachtkaars.
Zeer jammer. Lijkt die torpedoactie van HAM op Silverstone en die torpedo van BOT in Hongarije toch beslissend te worden.
Laten we hopen dat RBR nog weerstand kan bieden op de laatste circuits. Hier in Qatar zie ik t niet gebeuren.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Repairs being made to the top flap as well as the actuator / linkage, again. pic.twitter.com/9QEyjhYlrf
— Matthew Somerfield 🅢🅞🅜🅔🅡🅢Ⓕ① (@SomersF1) 20 november 2021
Ja dat zeggen ze van allerlei vleugels ook.TheBrut3 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:37:
[...]
Dat maakt niet uit, aangezien dat statisch wordt getest.
Sector 1 is DRSKenny_026 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:45:
Max had een beroerde eerste sector en de twee erna liep hij in op de tijd dus ik snap de paniek niet zo…
[ Voor 10% gewijzigd door OMD op 20-11-2021 12:46 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
En dat Dolby het DRS systeem gaat sponsoren in de F1 voor alle teamsnachtnet schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:45:
[Afbeelding]
[Twitter]
Als netflix voor een van de afleveringen dts niet een titel maakt met "gives you wings" missen ze een goal voor open doel.
Daar twijfel ik zwaar aan eerlijk gezegd, het lijkt er meer op dat ze de setup (nog) niet op orde hebben.Spotmatic schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:37:
RBR duidelijk nog aan het sandbaggen gezien Gasly.
Testing, one, two ...
Maakt niet uit aangezien perez er gewoon bij zit in sector 1OMD schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:46:
[...]
Sector 1 is DRS
Daar zit het probleem een beetje in met de achtervleugel.
Die heeft het probleem ook niet (meer).Kenny_026 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:47:
[...]
Maakt niet uit aangezien perez er gewoon bij zit in sector 1
Ik denk dat je te vroeg conclusies trekt.OMD schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:48:
[...]
Die heeft het probleem ook niet (meer).
Zijn wij dezelfde trainging aan het kijken?
?Kenny_026 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:49:
[...]
Ik denk dat je te vroeg conclusies trekt.
[ Voor 17% gewijzigd door OMD op 20-11-2021 12:51 ]
De conclusie of het 4 tiende scheelt vind ik voorbarigOMD schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:50:
[...]
?
Conclusie trekken?
Achtervleugel Perez -> geen probleem
Achtervleugel Max -> wel probleem
Niet heel moeilijk constateerbare conclusie.
Probleem is dat ze niet weten of de achtervleugel een hele race kan flapperen zonder kapot te gaan. Daar zit de pijn.
De pijn zit hem in dat ze het blijkbaar niet met zekerheid kunnen repareren.OMD schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:50:
[...]
?
Conclusie trekken?
Achtervleugel Perez -> geen probleem
Achtervleugel Max -> wel probleem
Niet heel moeilijk constateerbare conclusie.
Probleem is dat ze niet weten of de achtervleugel een hele race kan flapperen zonder kapot te gaan. Daar zit de pijn. Tijdverschil is daarom ook niet de issue. Max voelt dan ook een beetje onbelans in de auto wat resulteert in slechtere sectortijden.
Kan gewoon opgelost zijn vanmiddag of morgen hoor
Je bol is dan stuk.Sniffels schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:52:
Poleronde: 1:21.700 denk. Max gaat niet onder de 1.28 komen (zegt mijn glazen bol)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik trek die conclusie ook niet, Max heeft pas 1 ronde gereden maar het speelt zeker mee.Kenny_026 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:52:
[...]
De conclusie of het 4 tiende scheelt vind ik voorbarig
7 seconde trager?Sniffels schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:52:
Poleronde: 1:21.700 denk. Max gaat niet onder de 1.28 komen (zegt mijn glazen bol)
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Dit dus. Hoop het niet voor ze.asing schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:55:
Er zal een ontwerpfout in de drs van red bull zitten. Tokens zijn op dus er is denk ik bijna niets aan te doen.
Ik zag zijn 1:28 ook, maar hij deed een ninja edit
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Convergence of issues IMO
▪️ Late in the season and parts are at their fatigue limit in a season where we have more races than ever and a cost cap.
▪️ The actuator/linkage isn't within tolerance for the speeds / wing design (ie pushing limits) https://t.co/Q1sLt8mRAJ
▪️ They can't just redesign the actuator / linkage as they're homologated parts and you can only have two variants and the design was frozen in mid 2020.
[ Voor 53% gewijzigd door Razr op 20-11-2021 13:00 ]
Schijnt dat pitlane alarm ding te zijn die hij hoort.Razr schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:59:
Engineer heel verhaal aan Max, Max terug: Someone's phone is ringing(geluid op achtergrond)
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Bottas is altijd snel over 1 lap.Dadona schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:03:
Ai, Bottas ook echt snel hier. Dat is dan wel echt listig.
Maar dat zegt toch niet dat het daarmee legaal is? Of niet op te lossen?
Inderdaad, als zélfs Bottas snel is......Dadona schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:03:
Ai, Bottas ook echt snel hier. Dat is dan wel echt listig.
Nou inderdaad zeg, ik heb ze in m'n pool ook gewisseld voor AT. Had ik niet durven voorspellen 4 GP's terug.NotSoSteady schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:05:
Seizoen van McLaren gaat ook als een nachtkaars uit.
Dit is ongeveer 1/3 van dat interview.
BOT heeft dit seizoen meer poles dan HAM 😉
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Is het origineel nog ergens te vinden?PalingDrone schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:22:
[...]
Het grootste gedeelte hebben ze voor het gemak (en voor het imago van Hill?) maar ff weggeknipt.
Verwijderd
Waarom krijgt die kerel nog zendtijd? Ook zo’n figuur die in een dominante auto een keertje kampioen is geworden, maar goed hij is natuurlijk from the UK.PalingDrone schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:22:
[...]
Het grootste gedeelte hebben ze voor het gemak (en voor het imago van Hill?) maar ff weggeknipt.
Ik vrees dat er de komende races nog een moment komt waarop BOT zich wederom voor VER kwalificeert en hij weer, vóórdat ze de eerste bocht ingaan, wordt ingehaald door VER. Waarbij hij uit frustratie VER probeert uit te remmen en hij zijn auto in de auto van VER boort..Stefie2010 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:24:
[...]
BOT heeft dit seizoen meer poles dan HAM 😉
Más problemas para Mazepin. Durante libres 3 se cambió la centralita y ahora se está cambiando la instalación eléctrica.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 20 november 2021
More problems on Mazepin's. ECU was changed during FP3. The engine loom now being replaced.
Ik zie Bot dat eigenlijk helemaal niet doen.zerocool82 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:41:
[...]
Ik vrees dat er de komende races nog een moment komt waarop BOT zich wederom voor VER kwalificeert en hij weer, vóórdat ze de eerste bocht ingaan, wordt ingehaald door VER. Waarbij hij uit frustratie VER probeert uit te remmen en hij zijn auto in de auto van VER boort..
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Ik ook niet, niet bewust in ieder geval, maar het is natuurlijk wel een risico. Maar goed, dat geldt voor Ham - Perez acties ook. Al zal hij daar waarschijnlijk niet mee te maken krijgen dit weekend.Inspired schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:50:
[...]
Ik zie Bot dat eigenlijk helemaal niet doen.
Ik vrees dat RB helemaal niet meer voor een Merc qualified. Die zijn .5 a .6 te snel voor RB . Het is hopen op problemen voor Lewis .zerocool82 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:41:
[...]
Ik vrees dat er de komende races nog een moment komt waarop BOT zich wederom voor VER kwalificeert en hij weer, vóórdat ze de eerste bocht ingaan, wordt ingehaald door VER. Waarbij hij uit frustratie VER probeert uit te remmen en hij zijn auto in de auto van VER boort..
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Gridstraffen van p20 naar p20nachtnet schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:47:
[Twitter]
MAZ heeft echt niet een goed weekeinde.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Nee hoor, we zitten weer gewoon begin 2020 toen het hele veld op meer dan een seconde werd gereden door Mercedes..
Ik zie het hem ook zeker niet bewust doen, maar als VER hem voor de zoveelste keer voorbij komt zetten dan verwacht ik toch dat hij een keer iets gaat proberen. In Brazilië remde hij bijv. ook te laat toen PER achter hem zat.Snowdog schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 14:01:
[...]
Ik ook niet, niet bewust in ieder geval, maar het is natuurlijk wel een risico. Maar goed, dat geldt voor Ham - Perez acties ook. Al zal hij daar waarschijnlijk niet mee te maken krijgen dit weekend.
Max kan al geen 3e meer worden dacht ik.Giem schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 14:16:
[...]
Nee hoor, we zitten weer gewoon begin 2020 toen het hele veld op meer dan een seconde werd gereden door Mercedes..
Dit wordt fluitend 1 en 2 en dat gaat zo tot het einde van het seizoen.
Max mag zijn 3e plek stoel er weer bij gaan halen van vorig jaar.
Niet? Remactie van de GP van Hongarije vergeten toen BOT iets goed wilde maken (na een slechte start)Inspired schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:50:
[...]
Ik zie Bot dat eigenlijk helemaal niet doen.
Ik niet echt, ik denk niet dat Valt op die manier het WK wil beïnvloeden. Ik zie hem dan eerder gewoon genoegen nemen met wat minder. Voor hem staat er niks meer op het spel en ik zie hem daarin geen risico nemen. Wil natuurlijk niet zeggen dat er niks kan gebeuren, maar ik om zoiets maak ik me persoonlijk weinig zorgen.zerocool82 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 14:17:
[...]
Ik zie het hem ook zeker niet bewust doen, maar als VER hem voor de zoveelste keer voorbij komt zetten dan verwacht ik toch dat hij een keer iets gaat proberen. In Brazilië remde hij bijv. ook te laat toen PER achter hem zat.
I served in a company of heroes.
Want? WK's winnen/zo hoog mogelijk eindigen is niet gewoon het allerhoogste doel wat elke driver heeft?Snowdog schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 14:22:
[...]
Ik niet echt, ik denk niet dat Valt op die manier het WK wil beïnvloeden. Ik zie hem dan eerder gewoon genoegen nemen met wat minder. Voor hem staat er niks meer op het spel en ik zie hem daarin geen risico nemen. Wil natuurlijk niet zeggen dat er niks kan gebeuren, maar ik om zoiets maak ik me persoonlijk weinig zorgen.
Ik zit verder itt velen hier ook nog niet in de fase dat ik dit al als een eenvoudig kampioenschap voor Merc bestempel. Ze zien er idd nu wel wat beter uit, maar er zijn nog 3 races te gaan. We zien wel wat er gaat gebeuren. Het is dit seizoen al regelmatig helemaal omgeslagen.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Hij wint er persoonlijk alleen helemaal niks mee. Hij zal achter Max eindigen in het WK, wat 'ie ook doet. Dat hij Hamilton helpt een WK te winnen, daar denkt later niemand meer aan. Als hij het WK zou beïnvloeden door een rare move uit te halen, daarmee haal je wellicht wel nog de geschiedenisboeken, maar niet op de juiste manier.Damian schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 14:25:
[...]
Want? WK's winnen/zo hoog mogelijk eindigen is niet gewoon het allerhoogste doel wat elke driver heeft?
Ik denk dat de meeste drivers wel een clausule hebben dat elke punt meer extra euri's in het laatje brengt. Als hij Hammy voor moet laten voor het WK neem ik aan dat hem dat elke keer ook niet in dank word afgenomen, als in een financiële compensatie...Snowdog schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 14:26:
[...]
Hij wint er persoonlijk alleen helemaal niks mee. Hij zal achter Max eindigen in het WK, wat 'ie ook doet. Dat hij Hamilton helpt een WK te winnen, daar denkt later niemand meer aan. Als hij het WK zou beïnvloeden door een rare move uit te halen, daarmee haal je wellicht wel nog de geschiedenisboeken, maar niet op de juiste manier.
Niet alles draait om geld. Verder ben ik het eens met de poster boven je, ik zie Valtteri ook als een integere coureur die niet zo'n rare fratsen gaat uithalen.Damian schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 14:29:
[...]
Ik denk dat de meeste drivers wel een clausule hebben dat elke punt meer extra euri's in het laatje brengt. Als hij Hammy voor moet laten voor het WK neem ik aan dat hem dat elke keer ook niet in dank word afgenomen, als in een financiële compensatie...
Ik heb het niet over rare fratsen uithalen, maar wel over het "genoegen nemen met"...Snowdog schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 14:30:
[...]
Niet alles draait om geld. Verder ben ik het eens met de poster boven je, ik zie Valtteri ook als een integere coureur die niet zo'n rare fratsen gaat uithalen.
Nouja, als Max sneller is in de race of een voordeel heeft, dan verwacht ik niet dat hij er alles aan gaat doen om zijn positie te behouden met kunst en vliegwerk. That's all. Dat valt wel enigszins onder de noemer rare fratsen. Als Max hem bij de start passeert en hij is sneller, dan pakt hij hem later in de race wel. Ik zie hem gewoon geen 'do or die' moves uithalen.Damian schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 14:31:
[...]
Ik heb het niet over rare fratsen uithalen, maar wel over het "genoegen nemen met"...
Zat er ook al over na te denken. Zou me niks verbazen dat er toch een paar net wat te vlot doorheen gaan en dan de muur aan de buitenkant aantikken. Dus misschien afgebroken wielophanging of vleugel.DoubleDutch schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 14:38:
Ik ben benieuwd hoe ze morgen de pit entry gaan gebruiken en wie de meeste risico gaat nemen, je kunt daar flink wat tijd pakken of de auto in de muur parkeren.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Brundle krijgt toch ook zendtijd? Paul di Resta, Button, D.C. etc.Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:39:
[...]
Waarom krijgt die kerel nog zendtijd? Ook zo’n figuur die in een dominante auto een keertje kampioen is geworden, maar goed hij is natuurlijk from the UK.
[ Voor 21% gewijzigd door PalingDrone op 20-11-2021 14:51 ]
Als ik Mercedes zou zijn dan zou ik nu dus absoluut niet met een illegale vleugel gaan rijden. Die ligt deze week onder een vergrootglas in de vorm van de hubble telescoop. Als die gewoon legaal is dan lekker als een struisvogel je kop in het zand steken en je best doen om te winnen. Laat de rest dan maar lekker lullen.PalingDrone schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 14:49:
In other news:
Horner geeft nu op Sky wel aan waar iedereen de komende races naar gaat kijken: De achtervleugel van de Mercedes, zal mij benieuwen of ze dat nog ff vast gaan lijmen aan de zijplaat en wat er dan van de snelheid van die Mercedessen overblijft
Horner hoopt dat ze voor de Q het geflapper van de DRS flap onder controle hebben, het heeft iig geen positief effect op de aero van de RB.
[ Voor 50% gewijzigd door AtlAntA op 20-11-2021 14:52 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dat gevoel bekroop me ook tijdens FP3. Kleine vervelende probleempjes bij Red Bull, dit keer gelukkig niet de motor. En Mercedes die weer een tandje bij hebben gezet (zandzakje eruit hebben gehaald).Giem schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 14:16:
[...]
Dit wordt fluitend 1 en 2 en dat gaat zo tot het einde van het seizoen.
Max mag zijn 3e plek stoel er weer bij gaan halen van vorig jaar.
Hill houd er anders ook nogal vreemde theorien over na over de dood van Senna, niks met gebroken stuurkolom. Hij is wel een naam, zijn papa was natuurlijk een groot F1 man, dus ja. Dan heb ik liever Irvine of zelfs Eddie Jordan. Hill heeft zover ik weet sinds zijn retirement niet echt ooit interesse getoond als pundit. Dat begin pas een paar jaar terug meen ik.PalingDrone schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 14:45:
[...]
Brundle krijgt toch ook zendtijd? Paul di Resta, Button, D.C. etc.
Hij maakte het Schumi en Villeneuve best lastig destijds, zo'n prutser was het nou ook weer niet.
Vind 'm alleen een beetje te gekleurd als interviewer en niet echt geweldig als commentator of analist.
Ik trek Jan Lammers ook niet zo, niet iedereen die een F1 auto kan sturen heeft het communicatieve vermogen om een boeiend verslag te doen, er zullen vast mensen zijn die Hill prettig vinden, ik hoor daar iig niet bij.
Heb het idee dat hij er al een beetje te lang uit is en de aansluiting met de coureurs mist itt Brundle.
Jos V. doet ook geen commentaar (gelukkig), daar is Olav dan weer veel beter in, die kwekt 5 kwartier in een uur en weet 3 uur baanstaren in Spa vol te lullen, wat je ook van hem vind, dat is ook een vak.
Gelukkig lopen er meer mensen rond en heeft Hill maar een beperkte rol in het hele weekend.
at your service
PSN: xMaurice93
WinterdipThe_Butler schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 14:58:
nou, fijne quali iedereen; wel lekker rustig hier?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik verwacht wel een spin (op zijn minst).Quad schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 14:59:
Goede qualy, verwacht, gezien de brede baan, weinig spektakel of een rode vlag.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Is de TV crew met Olav (wel) (weer) ter plekke? Ik meen dat ze jaren terug alleen Olav in een hikje duwde, maar net op locatie.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 14:59:
Net bij Ziggo: Max is blijkbaar naar een grotere achtervleugel gewisseld.
Ja. Jack, Olav en cameraman zijn gewoon op het circuit aanwezig.siggy schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:01:
[...]
Is de TV crew met Olav (wel) (weer) ter plekke? Ik meen dat ze jaren terug alleen Olav in een hikje duwde, maar net op locatie.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq