Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Oh.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wel flink verschil qua achtervleugel voor deze 2StefanVerkerk schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:07:
Perez en Sainz al lekker aan het racen op het rechte stuk.
[Afbeelding]
PSN
Dat Maz hem zelf gesloopt had was idd wel een nieuwtje
PSN
Maar dat blijft ook een observatie van mij puur wat ik zie op de baan heb nog geen onboard gezien van Hamilton bijvoorbeeld.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
[ Voor 12% gewijzigd door JB op 19-11-2021 15:12 ]
Mijn boefje is liev!
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
- DaniëlWW2
- Niet online
En dan zie je dat die DRS weer kapot is...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De bochten zijn inderdaad langzaam, maar de aanloop ernaartoe bestaat uit bochtensecties waar het lastig volgen is en je dus niet tot nauwelijks kan inlopen. Eerder verlies je daar wat tijd, waardoor de afstand bij het ingaan van bocht 6, 7 en 10 veel te groot is om überhaupt een poging tot een aanval te doen.nachtnet schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:54:
[...]
[Afbeelding]
Bocht 6,7,10 zijn voor F1 best wel langzaam.
Ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb, maar met de huidige auto's hebben we de laatste jaren nauwelijks inhaalacties gezien bij dat soort bochten. De meeste acties vinden plaats in langzame bochten die voorafgegaan worden door een sectie op hoge snelheid en dat heb je op dit circuit eigenlijk niet.
Zorgwekkend idd, alsnog een goede tijd.hansvk schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:12:
Weer een klapperende achtervleugel bij RBR.
Hij krijgt nu ook de melding dat hij geen DRS mag gebruiken.JB schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:12:
Vleugel van Max ziet er wederom degelijk uit... Sapperdeflap!
-
"Dit is geen kwalificatie. Als je denkt iets te kunnen leren, doe dan het rondje. Anders box box"Edd schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:14:
[...]
Hij krijgt nu ook de melding dat hij geen DRS mag gebruiken.
safe betjaapstobbe schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:14:
Ik ga inzetten op 1-2 voor MER.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
- DaniëlWW2
- Niet online
Max kreeg op de radio te horen dat zijn volgende ronde geen DRS meer mocht gebruiken.LAD93 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:16:
Vraag me toch ergens af of die vleugel niet by design zo heen en weer gaat...
Hij verbeterde wel bij sommige bochten, maar alleen S1 was het al 0,3s op Perez verloren en 0,5s op Bottas.
Er is iets mis met die DRS en ze krijgen het maar niet onder controle.
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:18:
[...]
Max kreeg op de radio te horen dat zijn volgende ronde geen DRS meer mocht gebruiken.
Hij verbeterde wel bij sommige bochten, maar alleen S1 was het al 0,3s op Perez verloren en 0,5s op Bottas.

per aspera ad astra
Mijn boefje is liev!
Misschien wil een postelastiek helpenDaniëlWW2 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:18:
[...]
Max kreeg op de radio te horen dat zijn volgende ronde geen DRS meer mocht gebruiken.
- DaniëlWW2
- Niet online
Uh nee. Het probleem lijkt te zijn dat er zoveel druk op die actuator staat dat dit steeds gebeurd. En zo lang als de FIA het je ook onder parc ferme laat vervangen, doet RBR dat ook gewoon.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Dat was toch dat die vleugel het erg zwaar te verduren had bij die hoge snelheden? Daardoor zou die klep het niet goed doen o.i.d.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:18:
[...]

- DaniëlWW2
- Niet online
Ja en dat gebeurde dan ook tijdens een snelle ronde.De_Bastaard schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:25:
[...]
Dat was toch dat die vleugel het erg zwaar te verduren had bij die hoge snelheden? Daardoor zou die klep het niet goed doen o.i.d.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Precies, en sowieso wordt zo een nieuwe baan ook gewoon constant sneller doordat er meer grip komt (rubber/inslijten).renzo4000 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:27:
als TSU voor Max kan komen zit er nog wel 5-6 tienden in denk ik zo...
Ik denk dat hij uitvalt.jaapstobbe schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:27:
Ik denk dat HAM 10 punten inloopt dit weekend
Bensimpel
Positieve meneer
Dat denken we iedere weekend. Misschien dat we dit eens niet denken zodat hij daadwerkelijk uitvalt?
😆 - Denk ook eens om ;)
Bensimpel
Positieve meneer
Juist goed, ik had hetzelfde gedaan.d0s schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:30:
RBR gaat dus protesteren tegen de Brazilië vleugel als ze deze erop zetten. Keeps on going..
😆 - Denk ook eens om ;)
Op hetzelfde als jij je baseert (niks). Of jouw glazen bol werkt beter?
Even serieus. Je kunt nu toch nog niet zeggen hoe het uit gaat pakken. Ze rijden met de vrijdagmotor en bak. De baan evolueert. Morgen wordt pas de motorstand gekozen voor Q en race. De rijders evolueren. etc. etc.

Mijn boefje is liev!
Nergens op gebaseerd? Mercedes sneller en geen last van flapperende veleugels...dus best kans dat VER met een 3e plaats de schade kan beperken.hansvk schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:33:
[...]
Op hetzelfde als jij je baseert (niks). Of jouw glazen bol werkt beter?
Even serieus. Je kunt nu toch nog niet zeggen hoe het uit gaat pakken. Ze rijden met de vrijdagmotor en bak. De baan evolueert. Morgen wordt pas de motorstand gekozen voor Q en race. De rijders evolueren. etc. etc.
Zou me toch niks verbazen als ze hier nog een douw voor krijgen. Is al meerdere races aan de gang.De_Bastaard schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:34:
Haha jeetje die vleugel gaat te keer bij Perez
En in die zin terecht dat Toto zegt dat ie het vreemd vindt dat ze drie achtervleugels per weekend gebruiken. In uiterste flapperstand zal ie ook best verder dan 85mm open staan
Is Mercedes morgen ook nog sneller? Weet niemand.jaapstobbe schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:35:
[...]
Nergens op gebaseerd? Mercedes sneller en geen last van flapperende veleugels...dus best kans dat VER met een 3e plaats de schade kan beperken.
De vleugel van VER klapperde zojuist niet meer --> VER wordt 1.
Kunnen ze niet even bij AT goed kijken hoe ze dat kunnen fixen? Ik voel het aankomen dat MERC weer iets heeft om te klagen en te onderzoeken.
Hier zal @nachtnet toch wel trots op zijn dat zijn grafiekjes nu ook worden getoond.
Vind bovenstaande alleen een stuk minder als ik kijk naar het grafische aspect tov @nachtnetWoudloper schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:41:
[...]
Hier zal @nachtnet toch wel trots op zijn dat zijn grafiekjes nu ook worden getoond.
Mijn boefje is liev!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
\aluhoedjemodus
per aspera ad astra
"When you grow up your heart dies"
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Je ziet ook dat hij nog flink van de curbs af blijft om de boel heel te houden.Woudloper schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:45:
Dat Verstappen steeds geel laat zien in de laatste sector lijkt erop dat hij vooral de baan aan het verkennen is en alle racelijnen aan het uitproberen is, hierbij de verhouding meenemen tussen de verschillende sectoren. Met geel in de laatste sector laten ze bij RBR nog niet het achterste van hun tong zien.
Blijft toch vooral een motorcircuit.
Maar misschien valt het in de race nog mee.
Ineens? Is al een race of vijf aan de gang volgens mij.Damian schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:44:
Toch wel vreemd dat een team als RBR daar ineens problemen mee heeft
Die pit-entry ziet er ook wat link uit zeg.
[ Voor 8% gewijzigd door MikeyMan op 19-11-2021 15:52 ]
Ik heb de indruk dat ze wat aan het testen zijn met de motor.sjaool schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:48:
Is Gasly iets aan het testen voor Red Bull?
[ Voor 16% gewijzigd door Zewatanejo op 19-11-2021 15:52 ]
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Je zag even geleden Hamilton inderdaad scheef (of juist heel recht) de pitlane inrijden. Ik vond het al wat vreemd, net alsof ie over de witte strepen reed, duidelijk een andere lijn.Jasphur schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:49:
Vervelend dat ik Brundle allemaal dingen hoor zeggen over hoe je secondes kan winnen via de pit lane, maar dat F1TV daar geen beelden van laat zien
Geen idee of jij, of Brundle dat bedoelde?
dat weet ik dus ook nietGoofyduck384 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:52:
[...]
Je zag even geleden Hamilton inderdaad scheef (of juist heel recht) de pitlane inrijden. Ik vond het al wat vreemd, net alsof ie over de witte strepen reed, duidelijk een andere lijn.
Geen idee of jij, of Brundle dat bedoelde?
Ik blijf het apart vinden dat ze dit niet vanaf het begin al zo hebben. Bij zo'n beetje elke sport zijn de lijnen gewoon de grens, maar bij F1 moet daar weer eerst jaren over nagedacht wordenYakuzA schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 14:52:
[...]
Omdat er nog geen universele regels voor waren. (en over het algemeen was contact met de kerb de algemeen geaccepteerde standaard)
Vanaf volgend jaar is tracklimits altijd de witte lijn.
[removed]
Klopt, maar dit zijn wel de omstandigheden waarin de race wordt verreden, dus in dat opzicht is FP2 het meestzeggendrenzo4000 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:55:
Het is SWS koffiedik kijken natuurlijk, want rijden ze nu niet allemaal mij free practice motoren en versnellingsbakken? Ik dacht dat ze pas vanaf FP3 met de daadwerkelijke "race" motor/bak rijden?
Ik moet echt aan Galloping Gertie denken :renzo4000 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:37:
Die vleugels van RBR is echt niet normaal .... heb meteen dit liedje in mijn hoofd zitten...pfff
[YouTube: Pilfingerdansen (FLIP FLAP) - Official Video]
Kunnen ze niet even bij AT goed kijken hoe ze dat kunnen fixen? Ik voel het aankomen dat MERC weer iets heeft om te klagen en te onderzoeken.
Mercedes gaat denk ik niet klagen. Laat dat ding lekker flapperen. En als dan de DRS weer dicht gaat en dat ding doet krak, dan vliegt Max rechtdoor de baan af want geen druk meer achter.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Red Bull Bar voorvleugel?sjaool schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:48:
Is Gasly iets aan het testen voor Red Bull?
alles kan off-topic
"When you grow up your heart dies"
€200! Dat zijn bijna Nederlandse boetes.tweakduke schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 16:05:
Leclerc is te snel door de pit lane gereden.
[Afbeelding]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dit soort dingen blijf ik me over verbazen. Zeker in een FP.tweakduke schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 16:05:
Leclerc is te snel door de pit lane gereden.
[Afbeelding]
maar.... komt daar nog 9 euro administratiekosten bij?
alles kan off-topic
Als je het contant betaald nietAnkona schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 16:07:
[...]
Dit soort dingen blijf ik me over verbazen. Zeker in een FP.
Veiligheid in de pitstraat staat hoog in het vaandel, daar geldt een ZT beleid.
Je moet toch je rempunt voor de pit limiter ook uitproberen.Ankona schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 16:07:
[...]
Dit soort dingen blijf ik me over verbazen. Zeker in een FP.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |