Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Die is ondertussen maar opnieuw de voicemail van NENT aan het volspreken denk ik?miicker schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:46:
Was het even lekker stil, moet Olav het knopje weer vinden
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Oh echt. Das balen idd.desalniettemin schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:47:
Phoe 2 weken wachten. Waren ze maar om.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Volgende keer ga je d'r aanMel33 schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:47:
Zo benieuwd wat Alonso tegen Max zei
Is dat niet gewoon Binnenlandse Zaken?sofort schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:49:
Ben toch benieuwd waar de "interior minister" verantwoordelijk voor is.........
Damn, dat gat had nog kleiner moeten zijn als RB eens fatsoenlijk met Perez zijn strategie omgaat. Dat gaat nog spannend worden als Bottas weer eenoff day heeft.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Idd. 5 races achter elkaar is een beetje veel van het goede. Ook voor de teamsAtlAntA schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:49:
[...]
Nou eerlijk gezegd kan ik wel een weekendje rust gebruiken.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Het is altijd zo eenvoudig op papier, het even doen is altijd wat moeilijker. En daarom dat ik benieuwd ben naar de TD van de FIA komende week.Player1S schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:47:
1x 1e en 1x 2e is voldoende voor Max
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Die wordt ook wel "chef Xenos" genoemdsofort schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:49:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
YouTube: F1 LIVE: Qatar Grand Prix Post-Race Show
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PER mooi gereden, jammer dat er geen SC kwam, dat had de boel op kop nog wel s om kunnen schudden maargoed prima damage limitation en fijn voor RB dat BOT uitviel.
Onverwacht toch nog leuk geworden
(ondanks het decor van de Maasvlakte)
Moet ie niet als eerste klappenChefbierrr schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:52:
Stel je voor dat ze bij RBR hadden gedacht dat ze voor een 1 stop zouden gaan, dan hadden zo maar een bandje of 2 kunnen ploffen bij Max of Ham...
Is de baas van de schoonmakerssofort schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:49:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Komen al deze punctures nu door Pirelli of hebben de teams te lang willen door rijden.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Klopt, maar ik wil niet pessimistisch doen maar Hamilton was weer oppermachtig en de volgende banen weer langere rechte stukken... Denk op dit moment 2 wins voor Ham en dan 2x 2e voor Max met snelste ronde.. is niet genoegPlayer1S schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:47:
1x 1e en 1x 2e is voldoende voor Max

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
1x 2e en die verwensingen om maar te crashen hoeven hier niet.
[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-11-2021 17:23 ]
Gaat dat nu volgende race in? Dus een achtervleugel conform de specificaties?Chevy454 schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:51:
Het is altijd zo eenvoudig op papier, het even doen is altijd wat moeilijker. En daarom dat ik benieuwd ben naar de TD van de FIA komende week.
Al heb ik niet het vermoeden dat het de achtervleugel is, Mercedes reed naar mijn idee in safemode begin van het seizoen, toen de kans er kwam dat ze volledig overrompeld zouden worden hebben ze de motor in de maximale stand gedraaid. Wat ik echt denk is dat het niet helemaal legaal is, gezien McLaren steeds verder weg zakt.
Het enige wat je over dit seizoen kan zeggen is dat het telkens heen en weer gaat, Wat dat betreft is er misschien nog een klein beetje hoopAlfa Novanta schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:54:
[...]
Klopt, maar ik wil niet pessimistisch doen maar Hamilton was weer oppermachtig en de volgende banen weer langere rechte stukken... Denk op dit moment 2 wins voor Ham en dan 2x 2e voor Max met snelste ronde.. is niet genoeg

Wat een race! Ondanks de gridstraffen hebben de correurs ontzettend goed reden, het kampioenschap is nog steeds niet bepaald en het lijkt er toch echt op dat het tot de laatste race spannend gaat blijven. Ik zit bij de laatste race met een zere mond omdat ze 3 verstandskiezen gaan trekken, word nog leuk als ik niet oplet bij een spannend moment

Maar Alonso op het podium! Wauw wat een geweldig uitkomst van deze race
Ik heb zelf die volgende baan al gereden op de Xbox met F1 2021 en heb het idee dat het een Mercedes baan is, hoop natuurlijk dat het in de werkelijkheid anders gaat zijn.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:07
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Aan beste auto lijkt het de kant van Mercedes op te vallen, maar in principe kan Hamilton als Verstappen geen punten morsen en dat maakt het zo spannend.Alfa Novanta schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:54:
[...]
Klopt, maar ik wil niet pessimistisch doen maar Hamilton was weer oppermachtig en de volgende banen weer langere rechte stukken... Denk op dit moment 2 wins voor Ham en dan 2x 2e voor Max met snelste ronde.. is niet genoeg
Beide kunnen nog winnen en we moeten het maar gewoon gaan zien wie uiteindelijk zich kampioen mag noemen
WDC of WCC..... Als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Het klinkt misschien vies, naar het zou niet de eerste keer zijn dat een teammate zich verremt of iets vreemds doet.
Missc dat ie zoeits zei. “I almost driven you off the track man”
[ Voor 3% gewijzigd door Mel33 op 21-11-2021 17:07 ]
Je bedoelt dat PER een do or die actie moet doen?Tuupie schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:57:
Nu kom je natuurlijk op een punt waar je moet gaan kijken wat je belangrijker vindt.
WDC of WCC..... Als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Het klinkt misschien vies, naar het zou niet de eerste keer zijn dat een teammate zich verremt of iets vreemds doet.

I have no special talent. I am only passionately curious.

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Bittersweet victory, jammer van die ene punt, lekke band BOT kwam uit het niets.
Kleine vibratie maar niks om te pitten.
SA wordt goede race voor Merc en ze gaan de pittige motor daar gebruiken.
Lewis zit in the zone.
Mochten ze geen kampioen worden komen ze volgend jaar hard terug... (houd blijkbaar slag om de arm)
Triple headers zijn te doen maar iedereen is wel moe.
Dan hadden we dezelfde race gezien. Het verschil in race pace was gewoon te groot.Alfa Novanta schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:59:
Wat een start van Max!! Hij had absoluut naast Hamilton kunnen komen... wat voor race hadden we dan gehad? Redbull/Max hebben imho echte een HELE dure fout gemaakt met die penalty vandaag!
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Het is een beetje 'nep' spanning in mijn ogen. Dat er iets kán gebeuren, dát is de spanning, maar als er geen hele gekke dingen gebeuren, wint Lewis nog de laatste 2 races. En dan zie ik Bottas eerder volgende race punten van Max afpakken dan ooit Perez wat van Lewis.tweakduke schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:56:
[...]
Aan beste auto lijkt het de kant van Mercedes op te vallen, maar in principe kan Hamilton als Verstappen geen punten morsen en dat maakt het zo spannend.
Beide kunnen nog winnen en we moeten het maar gewoon gaan zien wie uiteindelijk zich kampioen mag noemen
Als Jeddah echt een zandbakhockenheim is, dan is dat een easy 1-2 voor Merc. En dan is het praktisch einde verhaal voor Max. Ik ben benieuwd of ze wel Perez strategisch willen inzetten om Max aan de titel te helpen ten koste van de constructeurs.
Zelfs Max kan dat doen als hij op P2 rijd aan HAM moet pakken. Beide de baan af in de laatste reeks is in het voordeel van VER als volgende week het weer P1 en P2 wordtricardo246 schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:59:
[...]
Je bedoelt dat PER een do or die actie moet doen?
Ach gutPalingDrone schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:00:
Toto op Sky:
Bittersweet victory, jammer van die ene punt, lekke band BOT kwam uit het niets.
Kleine vibratie maar niks om te pitten.
Lewis zit in the zone.
Mochten ze geen kampioen worden komen ze volgend jaar hard terug... (houd blijkbaar slag om de arm)
Triple headers zijn te doen maar iedereen is wel moe.
Hoe kun je nu de Calimero spelen als je duidelijk de beste bent...
Als Max voor Ham had weten te komen, en dat had gekund, dan had Lewis moeten volgen en had een undercut wel kunnen werken enz.. nu waren bij voorbaat alle kansen verkeken.miicker schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:01:
Dan hadden we dezelfde race gezien. Het verschil in race pace was gewoon te groot.
Op medium ja. Op hard was het aardig gelijk. Als max 1e was geweest na de 1e bocht had hij m best kunnen winnen.miicker schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:01:
[...]
Dan hadden we dezelfde race gezien. Het verschil in race pace was gewoon te groot.
Ja eens. Het komt gewoon neer op banden managen. En zelfs daarin reed HAM .3s sec per ronde weg, en waar Max begon te klagen vond HAM z'n banden nog tiptop.miicker schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:01:
[...]
RIPPalingDrone schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:00:

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
That's very much stonecoalenglishMel33 schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:59:
[...]
Missc dat ie zoeits zei. “I almost drived you of man”
MER staat 8 punten achter in WDC en maar 5 punten voor in WCC: hoezo duidelijk de beste?Exocet schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:02:
[...]
Ach gut
Hoe kun je nu de Calimero spelen als je duidelijk de beste bent...
Het is zo close
Lewis was enorm aan het managen als je het mij vraagt in die stint. Dus niet helemaal meer te vergelijken.d0s schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:03:
[...]
Op medium ja. Op hard was het aardig gelijk. Als max 1e was geweest na de 1e bocht had hij m best kunnen winnen.
Max was hoe dan ook kansloos geweest deze race, en dat wist hij zelf ook als ik de boordradio's goed gehoord heb.
Hij hoefde nu ook niet, en met DRS had hij makkelijk kunnen inhalen.d0s schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:03:
[...]
Op medium ja. Op hard was het aardig gelijk. Als max 1e was geweest na de 1e bocht had hij m best kunnen winnen.
Hamilton was het hele weekend sneller, die had hij echt niet zomaar gewonnen.
Hahaha ja ik was wat te snel met typen
Kheb het verbeterd.
[ Voor 5% gewijzigd door Mel33 op 21-11-2021 17:06 ]
Ook nu nog bij Jack.
Viel mij ook op ja..ricardo246 schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:06:
Max zag er wel erg moe uit toen hij uit de auto kwam, in vergelijk met 44 en ALO.
Ook nu nog bij Jack.
Ik zeg ook niet dat het makkelijk was geweest. Maar kansloos was hij niet.dutchgio schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:04:
[...]
Hij hoefde nu ook niet, en met DRS had hij makkelijk kunnen inhalen.
Hamilton was het hele weekend sneller, die had hij echt niet zomaar gewonnen.
Zo kan je nog 's een 3 stopper doen vergeleken met de jongens die hoog in de 2 zitten
[ Voor 23% gewijzigd door PalingDrone op 21-11-2021 17:08 ]
Als ik elke week in een ander werelddeel, andere tijdzone en mega klimaatverschillen terecht kom, dan ben ik al moe van op een terrasje zitten. Dat speelt ook wel mee, 't is veel en kort op elkaar, ik vind ze er nu allemaal wat afgemat uitzien.ricardo246 schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:06:
Max zag er wel erg moe uit toen hij uit de auto kwam, in vergelijk met 44 en ALO.
Ook nu nog bij Jack.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:07
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Klopt zeker hoor en ik hou zelf ook rekening met dat scenario. De andere kant is wel dat dit seizoen wel echt onvoorspelbaar was. Hamilton volgende race een uitvalbeurt of voor hetzelfde geldt Max en het is gedaan, er is in ieder geval geen ruimte meer voor fouten.siggy schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:01:
[...]
Het is een beetje 'nep' spanning in mijn ogen. Dat er iets kán gebeuren, dát is de spanning, maar als er geen hele gekke dingen gebeuren, wint Lewis nog de laatste 2 races. En dan zie ik Bottas eerder volgende race punten van Max afpakken dan ooit Perez wat van Lewis.
Als Jeddah echt een zandbakhockenheim is, dan is dat een easy 1-2 voor Merc. En dan is het praktisch einde verhaal voor Max. Ik ben benieuwd of ze wel Perez strategisch willen inzetten om Max aan de titel te helpen ten koste van de constructeurs.
https://www.fia.com/sites...%20Christian%20Horner.pdf
[ Voor 73% gewijzigd door Heijmenberg99 op 21-11-2021 17:10 ]
--
The Team Principle is required to report to the Stewards at 19:15, in relation to the incident below.
Team Principle :Christian Horner
Reason Alleged breach of Article 12.2.1 f) and 12.2.1 k) of the FIA International Sporting Code.
--
Ik benoem specifiek het verschil tussen VER en de rest, iedereen heeft dezelfde agenda, maar Max stapte echt niet fris uit die auto. In de F1 beelden zie je hem ook even zijn moment pakken, net nadat hij uit de auto is.TweakMDS schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:08:
[...]
Als ik elke week in een ander werelddeel, andere tijdzone en mega klimaatverschillen terecht kom, dan ben ik al moe van op een terrasje zitten. Dat speelt ook wel mee, 't is veel en kort op elkaar, ik vind ze er nu allemaal wat afgemat uitzien.
Stiekem toch in het openbaar Toto's kont gekust?sverzijl schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:09:
Waar gaat dit over ? Horner moet zich melden
--
The Team Principle is required to report to the Stewards at 19:15, in relation to the incident below.
Reason Alleged breach of Article 12.2.1 f) and 12.2.1 k) of the FIA International Sporting Code.
--
Ahhh, gelukkig, ik was al bang dat we twee weken zonder hangende straffen uit moesten zingenHeijmenberg99 schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:09:
Horner naar de stewards!

Ben heel benieuwd, mag hopen niet voor uitspraken, want dan had Toto vorige race ook wel mogen meldensverzijl schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:09:
--
--
Dat mag daar niet he, staan strenge straffen op in SAAtlAntA schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:10:
[...]
Stiekem toch in het openbaar Toto's kont gekust?
12.2.1.f Any words, deeds or writings that have caused moral injury or loss to the FIA, its bodies, its members or its executive officers, and more generally on the interest of motor sport and on the values defended by the FIA.sverzijl schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:09:
--
--
en
12.2.1.k Any Misconduct towards:
• licence-holders,
• officials,
• officers or member of the staff of the FIA,
• members of the staff of the Organiser or promoter,
• members of the staff of the Competitors,
• doping control officials or any other person involved in a doping control carried out in accordance with Appendix A.
[ Voor 26% gewijzigd door Valar op 21-11-2021 17:13 ]
Zeker, maar als Lewis deze snelheid heeft, hoeft ie maar op 90% te rijden. Dan moet het wel een freak-thing worden wil ie achter Max raken. Ik betwijfel of Max in Abu Dahbi weer snel is. Bottas zal daar zeker zeer dichtbij zitten. RBR moet echt iets uit de hoed toveren en eens beslissen wat ze met Perez willen. Het is en blijft gewoon net niet met Perez.tweakduke schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:08:
[...]
Klopt zeker hoor en ik hou zelf ook rekening met dat scenario. De andere kant is wel dat dit seizoen wel echt onvoorspelbaar was. Hamilton volgende race een uitvalbeurt of voor hetzelfde geldt Max en het is gedaan, er is in ieder geval geen ruimte meer voor fouten.
Perez oogt bij Jack nu ook aardig aangeslagen hoor.ricardo246 schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:10:
[...]
Ik benoem specifiek het verschil tussen VER en de rest, iedereen heeft dezelfde agenda, maar Max stapte echt niet fris uit die auto. In de F1 beelden zie je hem ook even zijn moment pakken, net nadat hij uit de auto is.
Deze temperaturen helpen ook niet mee.
Really, maar 'fuck them all' van Toto was prima.Valar schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:11:
12.2.1.f Any words, deeds or writings that have caused moral injury or loss to the FIA, its bodies, its members or its executive officers, and more generally on the interest of motor sport and on the values defended by the FIA.
en
12.2.1.k Any Misconduct towards: • licence-holders, • officials, • officers or member of the staff of the FIA, • members of the staff of the Organiser or promoter, • members of the staff of the Competitors, • doping control officials or any other person involved in a doping control carried out in accordance with Appendix A.

Of is dit een grap?
Ik had m'n tiepvingers al opgewarmd voor een live verslag van het interview bij Sky...sverzijl schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:09:
--
--

- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Red Bull's Helmut Marko not holding back to DAZN in his opinions of the Max Verstappen grid penalty decision: "It's ridiculous. You know the FIA can't organize a proper marshalling system and they are hiding their incompetence on the shoulders of the driver. Unbelievable."
— Jon Noble (@NobleF1) 21 november 2021
edit: en dit:
https://www.planetf1.com/...rner-qatar-rogue-marshal/“To be honest with you, we are really struggling to understand it. It looks like a complete balls-up,” Horner told Sky F1.
“The FIA effectively said ‘play on’ on the circuit and it was safe and clear, and Max was in the beginning of the first sector so he had so much time to look at it. The dashboard on his steering wheel is indicating everything is fine, otherwise we would have informed him.
“Unfortunately, there’s a yellow flag and he just didn’t see it.
“I think it’s just a rogue marshal that stuck a flag out and he hasn’t been instructed to by the FIA. They’ve got to have control of their marshals. It’s as simple as that.
“What’s frustrating is the race director has said it’s fine, it’s a safe track to finish your lap. All the GPS and data said to us the track was safe. There was nothing to communicate to the driver.
“And DRS was re-enabled.”
[ Voor 85% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-11-2021 17:15 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
laten we het hopen..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Hij heeft een punt, echter die vlaggen waren er wel dus daar valt niet veel aan af te dingen..
Naja, gelijk heeft ie wel, maar zijn woordkeuze is (zoals altijd) niet tactisch. Maar nou ook niet echt strafwaardig
Maar Sainz geen straf is absurditeit van de hoogste plank.Chefbierrr schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:15:
[...]
Hij heeft een punt, echter die vlaggen waren er wel dus daar valt niet veel aan af te dingen..
Maar dit is gewoon hypocriet. Je mag dus wel 'fuck them all' roepen, waar het duidelijk is naar wie het gericht is, maar expliciet wat zeggen weer niet.
Mooi, Helmut Marko die zegt waar het op staat. Politieke correctheid is hem vreemd. Ik hou ervan...DaniëlWW2 schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:14:
Blijkbaar voor dit.
[Embed]
edit: en dit:
[...]
https://www.planetf1.com/...rner-qatar-rogue-marshal/
"When you grow up your heart dies"
Dat (wat Marko zegt) had ik de FIA ook al verteld. Niet dat ze daar waarde aan hechten maar irritatie wekken is al voldoende.
Edit:
Voor de duidelijkheid, niet de FIA getipt over wat Marko zei, maar wel dat ze (deels) hun incompetentie afreageren op de rijders.
[ Voor 17% gewijzigd door Frappuccino op 21-11-2021 17:19 ]
Maar goed dat Niki dit niet meer mee hoeft te maken, die was ook altijd nogal pittig met uitspraken maar Marko heeft helemaal nergens wat mee te maken,, lachen die ongenuanceerde oudjes.stekkiekiller schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:16:
[...]
Naja, gelijk heeft ie wel, maar zijn woordkeuze is (zoals altijd) niet tactisch. Maar nou ook niet echt strafwaardig
Arme Horner, moest eerst om de haverklap Max verdedigen en nu dat wat rustiger is moet ie de oude knarren uit het vuur slepen
[ Voor 13% gewijzigd door PalingDrone op 21-11-2021 17:19 ]
Is die in de F1 ooit in de top 10 gefinisht?
Ik vind die uitspraken van Marko ook niet kunnen. Maar probleem is dat ze Toto van alles en nog wat laten zeggen wat geen probleem is, dát is gewoon hypocriet en absurd. Technische regels niet naleven en dan insinueren dat er van alles loos is. Dat treft meer schade dan zeggen dat de marshalls incompetent zijn. Tsja.Frappuccino schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:17:
[...]
Dat (wat Marko zegt) had ik de FIA ook al verteld. Niet dat ze daar waarde aan hechten maar irritatie wekken is al voldoende.
Grumpy old men:pPalingDrone schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:18:
[...]
Maar goed dat Niki dit niet meer mee hoeft te maken, die was ook altijd nogal pittig met uitspraken maar Marko heeft helemaal nergens wat mee te maken,, lachen die ongenuanceerde oudjes.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Doornbos dan?Frappuccino schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:18:
Waarom is die Joylon Palmer eigenlijk 'expert'?
1x 10e en 1x 6e.Frappuccino schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:18:
Hij is Brits, bekende naam (racefamilie), dus ja dan zit je al snel daar als je wilt
2 maal zelfsFrappuccino schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:18:
37 F1 races, dan heb je in ieder geval wel enige ervaring.Frappuccino schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:18:
Jij vindt hem biased. Ik heb het idee dat hij relatief neutraal is.siggy schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:20:
[...]
1x 10e en 1x 6e.
Hij is Brits, bekende naam (racefamilie), dus ja dan zit je al snel daar als je wiltHij doet het an sich goed, maar het is zo extreem biased als het over Hamilton gaat.
Doornbos heeft het nogal beter gedaan in de VS. Coronel is gewoon een ueberbekende Nederlander met zijn ondernemingen, Dakar, etc etc.
Nu we het toch over NL coureurs hebben,whatever happened to Phil Bastiaans?
Hier word je toch topsporter voor? Op het scherpst van de snede, met alle adrenaline en spanning die erbij hoort, strijden om het hoogst haalbare. Alles wordt uit de kast getrokken nu. Maar niets is nog beslist. De druk ligt gewoon nog steeds bij Mercedes.
Nou, zo neutraal is ie de laatste tijd niet.AtlAntA schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:21:
[...]
Jij vindt hem biased. Ik heb het idee dat hij relatief neutraal is.
Harakiri van Tsunoda ten bate van de grote rodesiggy schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:01:
[...]
Het is een beetje 'nep' spanning in mijn ogen. Dat er iets kán gebeuren, dát is de spanning, maar als er geen hele gekke dingen gebeuren, wint Lewis nog de laatste 2 races. En dan zie ik Bottas eerder volgende race punten van Max afpakken dan ooit Perez wat van Lewis.
Mijn reviews al gezien?
Jammer want hij heeft die punten zo hard nodig met Leclerc nu nog maar één puntje achter hem.
Helemaal prima! Dat gedoe van Horner, Wolf, ... moet ophouden.
Loopt Helmut ook naar de stewards?
Horner zegt nu dat marshalls geweldig zijn, commentaar was niet aan de marshalls maar ging over de situatie, niks persoonlijks offending.
Frustrerende gridstraf.
Was gefrustreerd maar had niet lopen swearen en pointing at cameras ...
Inconsistente beslissingen gaven frustraties.
Meeting met stewards was fine.
Lewis had snellere auto, Max kwam in de 2e stint weer goed terug.
in turn 6 waren ze (mercedes) 2 tienden sneller.
Kerbs waren ok, tweede rij gaf schade, Max had klein beetje schade aan endplate.
Jedda wordt sneller dan Azabedjan
PER strategie was krap, banmden deg was te groot risico.
Blij met 5 punten constructeurs, komen nog 2 pittige weekenden aan.
Maar dan wel consequent zijnDadona schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:29:
[...]
Waarom Wolff vorig weekend niet met zijn 'fuck em all'?? Regels lijken nooit consequent te zijn, of je laat wat zaken toe, of je handhaaft strict, maar niet zo half half...Dadona schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:29:
[...]
Zoals wel meer dingen moeten ze ergens beginnen. Verstappen met de auto aanraken, dit soort dingen, ... Verre van perfect, maar dat met modder gooien en doen, roepen dat de ander voordelen krijgt, ... Simpel, heb je een probleem ermee, kom met een echte klacht bij de FIA, niet die stemmingmakerijk de hele tijd.
Daar hadden ze ook gewoon wat moeten doen. Maar beter laat dan nooit. Maar de actie van Horner is natuurlijk nog wel een standje erger, richting mensen die ook ongetwijfeld hun best doen.mark-k schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:31:
[...]
Waarom Wolff vorig weekend niet met zijn 'fuck em all'?? Regels lijken nooit consequent te zijn, of je laat wat zaken toe, of je handhaaft strict, maar niet zo half half...
[ Voor 34% gewijzigd door Dadona op 21-11-2021 17:34 ]
Het team stewards is ook niet elke week hetzelfde, wellicht dat daar ook wat interpretatie bij komt kijken van watt ego's die er de ene week wel zitten en de andere niet..mark-k schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:31:
[...]
Waarom Wolff vorig weekend niet met zijn 'fuck em all'?? Regels lijken nooit consequent te zijn, of je laat wat zaken toe, of je handhaaft strict, maar niet zo half half...
Maar dat was niet aan de stewards gericht...mark-k schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:31:
[...]
(geen reclame voor de sport, absoluut maar niet aan de organisatie gericht das wel een verschil)
F1 TV pro heeft het niet eens opgemerkt. Voelt toch beetje als een budget Sky uitzending.PalingDrone schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:30:
Horner op Sky:
Loopt Helmut ook naar de stewards?
Horner zegt nu dat marshalls geweldig zijn, commentaar was niet aan de marshalls maar ging over de situatie, niks persoonlijks offending.
Frustrerende gridstraf.
Was gefrustreerd maar had niet lopen swearen en pointing at cameras ...
Inconsistente beslissingen gaven frustraties.
Meeting met stewards was fine.
Lewis had snellere auto, Max kwam in de 2e stint weer goed terug.
in turn 6 waren ze (mercedes) 2 tienden sneller.
Kerbs waren ok, tweede rij gaf schade, Max had klein beetje schade aan endplate.
Jedda wordt sneller dan Azabedjan
PER strategie was krap, banmden deg was te groot risico.
Blij met 5 punten constructeurs, komen nog 2 pittige weekenden aan.
FIA is hier wel heftig hypocriet/partijdig. En nee dat is geen gezeur. Wolff zeikt en scheld en insinueert over alles wat hen overkomt. Van mij mogen ze allemaal op het matje komen, dit voelt, nee, dit ís scheef.
Wel opvallend dan dat ze altijd bij hetzelfde team ergens mee beginnen.Dadona schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:32:
[...]
Zoals wel meer dingen moeten ze ergens beginnen. Verstappen met de auto aanraken, dit soort dingen, ... Verre van perfect, maar dat met modder gooien en doen, roepen dat de ander voordelen krijgt, ... Simpel, heb je een probleem ermee, kom met een echte klacht bij de FIA, niet die stemmingmakerijk de hele tijd.
Daar zit gewoon een luchtje aan.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |