Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Omdat die eerste staat..U123456 schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:33:
Waarom staat het hoofd van HAM naast de stand imhet WK?
Net zoals het hoofd van toto bij de WCC scores staat.
Lijkt me stug, want de constructors points zijn precies het totaal van de drivers points. Als FL punten niet voor het WCC zouden tellen zou er een verschil zijn.sjaool schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:31:
[...]
Nee, dat punt is voor de coureur en een mooie band met je handtekening...
erutangiS
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Wat er vandaag met Bottas gebeurde inderdaad, bij normale races is Hamilton kampioenJustevo schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:33:
Het is nu nog 2 races wachten op een foutje van Hamilton of Mercedes. Verder maak je qua pace geen schijn van kans. Dat gelul over "elke circuit is anders" is gewoon bs. Er moet wat gebeuren anders is het klaar.
HULK?MrOleo schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:34:
Hoeveelste is hulkenberg geworden met zijn 5 seconden penalty?
Ik ben vooral benieuwd naar de uitkomst van gister het testen van de rear wings, daar komen zo iezo geen straffen op maar misschien dus wel een TD dat ze vanaf de volgende race weer moeten voldoen. Kijken of dat dan iets van de snelheid van Mercedes afhaaltJustevo schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:33:
Het is nu nog 2 races wachten op een foutje van Hamilton of Mercedes. Verder maak je qua pace geen schijn van kans. Dat gelul over "elke circuit is anders" is gewoon bs. Er moet wat gebeuren anders is het klaar.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Je kijkt wel naar Hammilton fan tv..U123456 schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:33:
Waarom staat het hoofd van HAM naast de stand imhet WK?
Kijk maar eens op de Facebook pagina van f1 al precies hetzelfde. Alonso had wel een goed punt.
"When you grow up your heart dies"
Ja? Dat is snel gegaan danTemujin schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:33:
[...]
Omdat die eerste staat..
Net zoals het hoofd van toto bij de WCC scores staat.
Wat hebben wij allemaal gemist? Volgens de meeste mensen staat Max nog 8 punten voor.Temujin schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:33:
Omdat die eerste staat..
Jammer niet tijdens de racesjaool schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:35:
Leuke lichtshow daar in Qatar... lol

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Oops. Je hebt helemaal gelijk.Harrie schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:35:
[...]
Ja? Dat is snel gegaan danJij bent al volgende week?
Weet je zeker dat het de current standings waren en niet de huidige race results ?
Dat hadden ze tijdens de race moeten doensjaool schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:35:
Leuke lichtshow daar in Qatar... lol
Ach Button weer. Zucht.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Dat zijn wel duurdere lampen heh dan de normale witte licht versies
Denk dat hij bedoelde dat de rest van het weekend er niemand was..dutchgio schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:35:
Mr. Best fans. Ze racen toch ook voor het eerst in Qatar?
Als je het op die manier stelt wel. Maar uiteindelijk krijgt de coureur zelf het punt. Het is niet zo dat het team en de coureur een punt krijgen. Ik bedoel dus dat het team een extra punt krijgt bovenop het totale aantal punten van de coureurs.Dido schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:33:
[...]
Lijkt me stug, want de constructors points zijn precies het totaal van de drivers points. Als FL punten niet voor het WCC zouden tellen zou er een verschil zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 21-11-2021 16:37 ]
In Qatar is geld geen probleem.dglavimans schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:36:
[...]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Ja geld is wel een probleem in die staatdglavimans schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:36:
[...]
Knopje does wat Knopje does best, British propogandasiggy schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:35:
[...]
Dat hadden ze tijdens de race moeten doen
Ach Button weer. Zucht.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
P21 wrsMrOleo schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:34:
Hoeveelste is hulkenberg geworden met zijn 5 seconden penalty?
Goed opgevoed.. Niet door mensen met status heenpraten.. Anders kan het een koppie kostenMel33 schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:36:
Wat is het publiek stil ja
Lonely zei hij.mnarijnm schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:36:
Zei Hamilton nou dat hij het vrij saai vond om beetje alleen voorin te cruisen
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Gebruikte niet de brazilie motorTransportman schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:36:
Dit geeft mij eigenlijk wel hoop voor de laatste races, ik had niet het idee dat HAM nou echt veel meer snelheid had, dus het kan nog alle kanten op gaan.
Maar dat was niet het geval, er werd zelfs genoemd dat het gisteren drukker was.renegrunn schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:36:
[...]
Denk dat hij bedoelde dat de rest van het weekend er niemand was..
[ Voor 8% gewijzigd door Nilvo op 21-11-2021 16:38 ]
Haha goeieTemujin schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:37:
[...]
Goed opgevoed.. Niet door mensen met status heenpraten.. Anders kan het een koppie kosten
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Ah, mijn vrouw is niet de enige die hem Knopje noemtSlavy schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:36:
[...]
Knopje does wat Knopje does best, British propoganda
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Was dat niet een handschoen?Nilvo schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:37:
Alonso kreeg zojuist iets zwarts overhandigd, vlak voor de gewichtsmeting. Iemand een idee wat dat was? Is de meting dan nog wel correct?
Petje, mondkapje, gesponsord horloge, etc.Nilvo schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:37:
Alonso kreeg zojuist iets zwarts overhandigd en deed dit in zijn helm, vlak voor de gewichtsmeting. Iemand een idee wat dat was? Is de meting dan nog wel correct?
Hamilton krijgt ook altijd z'n haarnetje aangereikt.
Of die weet dat ze eigenlijk al verloren hebben en blij is dat ie nog niet kansloos is voor de titelmiicker schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:38:
Toch als ik Max hoor en zie praten heb ik het idee 'die weet iets wat wij niet weten, die heeft nog iets achter de hand'.
Volgens mij vergat hij zijn handschoenenNilvo schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:37:
Alonso kreeg zojuist iets zwarts overhandigd en deed dit in zijn helm, vlak voor de gewichtsmeting. Iemand een idee wat dat was? Is de meting dan nog wel correct?
Thatsthejoke.gifrenegrunn schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:36:
[...]
Ja geld is wel een probleem in die staat
Hoelang is eigenlijk de pauze na deze twee races?
Daarnaast, idd damage limitation, gewoon veilig en strak gereden. Ik neem aan dat RBR nu 1e in de constructor championsship?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Waren z'n handschoentjes volgensmij, hij kreeg ze van de FIA man die m naar de weegschaal stuurdeNilvo schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:37:
(EDIT: verkeerde quote whoeps)
[ Voor 33% gewijzigd door NLDViane op 21-11-2021 16:41 ]
2 weken. 5 december is de volgende.dglavimans schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:39:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 21-11-2021 16:40 ]
Ik zat ook te denken of ze nog een konijn uit de hoed kunnen toveren bij Honda…Exocet schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:39:
[...]
Of die weet dat ze eigenlijk al verloren hebben en blij is dat ie nog niet kansloos is voor de titel
De pace was vandaag al minder dan vorige week.wowly schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:39:
Tsja, nu maar hopen dat er een technical directive komt waardoor Mercedes die belachelijk pace weer mag inleveren en max weer een kans krijgt.
Daarnaast, idd damage limitation, gewoon veilig en strak gereden. Ik neem aan dat RBR nu 1e in de constructor championsship?
Heerlijk geslapenHKLM_ schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:53:
Fijne race allemaal! Hopelijk krijgen we weer wat spanning

Cloud ☁️
🥲wowly schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:39:
Tsja, nu maar hopen dat er een technical directive komt waardoor Mercedes die belachelijk pace weer mag inleveren en max weer een kans krijgt.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Jij kijkt de race met een kwartier vertraging?desalniettemin schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:40:
Alonso driver of the day.
Dat klopt, maar in brazilie, dat was echt niet meer normaal. Als RBR nets meer vind dan hoop ik dat Hamilton eens een keetje pech krijgtGaat niet door schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:40:
[...]
De pace was vandaag al minder dan vorige week.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Saai inderdaad, maar Verstappen heeft de schade beperkt gehouden.
Dit was de laatste van een triple header. 3 races dusdglavimans schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:39:
[...]
Thatsthejoke.gif
Daily driver; MB R171 SLK280
Hopen dat Jeddah niet door kan gaan. Dan is p2 voldoendewowly schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:41:
[...]
Dat klopt, maar in brazilie, dat was echt niet meer normaal. Als RBR nets meer vind dan hoop ik dat Hamilton eens een keetje pech krijgt
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat het een kansloos verhaal lijkt te worden. 2 races op 8+ sec achterstand op HAM en met de komende 2 circuits lijkt het niet veel beter te worden.miicker schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:38:
Toch als ik Max hoor en zie praten heb ik het idee 'die weet iets wat wij niet weten, die heeft nog iets achter de hand'.
Er staan nochtans wel een paar Stormtroopers op het podium.poor Leno schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:41:
Maar goed dat George Lucas niets meer met StarWars te maken heeft anders had Hamilton vast een rolletje gekregen

Denk idd dat je daar op moet hopen.wowly schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:41:
[...]
Dat klopt, maar in brazilie, dat was echt niet meer normaal. Als RBR nets meer vind dan hoop ik dat Hamilton eens een keetje pech krijgt
Het is toch om doodziek van te worden. Bottas heeft dit jaar al meerdere keren ellende gehad met pitstops, hij heeft echt altijd geluk. Ongelofelijk, als hij het zelf verpest pakt het nog goed uit.wowly schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:41:
[...]
Hmm, ik denk niet dat RBR nu al boven Mercedes staat.wowly schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:39:
Ze zijn 6 punten ingelopen volgens mij, gap was 11 punten. Dus nog 5 verschil?
De oude motor hing ik dit weekend in.Gaat niet door schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:40:
[...]
Of het gat werd gewoon op 7 seconden gehouden, zonder vol te rijden.Gaat niet door schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:40:
[...]
erutangiS
1 week? Leg uit...
Ze reden echt niet voluit vandaagGaat niet door schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:40:
[...]
[ Voor 31% gewijzigd door wowly op 21-11-2021 16:45 ]
Jar Jar Hamiltonpoor Leno schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:41:
Maar goed dat George Lucas niets meer met StarWars te maken heeft anders had Hamilton vast een rolletje gekregen
Blijft een gokU123456 schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:44:
Jos en Helmut: mondkapje hoort ook over neus, zelfs bij Prost lukt dat!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 21-11-2021 16:46 ]
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Titel van je sextape?dglavimans schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:45:
Da spuit niet
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Misschien niet het moment of locatie om hierover te beginnen maar ik vind het mondkapjes beleid bij het gehele circus sowieso maar wat willekeur hebben. Voor de start op de grid was het ook mar wat half om half. Vooral bij de bobo's. Sommige deden nog wel snel dat lapje voor toen ze een camera zagen maar dat ziet er alleen maar knullig uit dan.U123456 schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:44:
Jos en Helmut: mondkapje hoort ook over neus, zelfs bij Prost lukt dat!
Viel wel mee tochSlavy schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:45:
Het enthousiasme tijdens de champagneviering is te snijden...
I have no special talent. I am only passionately curious.
Rozenwater...dglavimans schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:45:
Da spuit niet
Nee, zit geen alcohol in. Altijd bij de moslimlanden.Hupske schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:46:
Ws dure champagne. Zonde om te spuiten.
Wie kijkt dan ook met commentaar van Olav?miicker schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:46:
Was het even lekker stil, moet Olav het knopje weer vinden
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |