VSC. Max FL.
Dat de banden nu eerder dan verwacht kapot gaan zal wel aan de kiezels liggen op de baan
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Afgelopen!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat is SC tot einde, max FL, Perez geen 3rde.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die heb 'ie al?miicker schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:24:
Dit kan roet in het eten gooien voor FL van Verstappen
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max pit
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit lijkt me afgelopen inderdaad.. Mooi voor alonso, en lekker voor max dat hij de FL heeft.
Wtf? Ruim die auto dan na de race op.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Max pit
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Komen ze laat mee. Naja, Max tenminste extra puntje.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Lekker bijtijds hoor die sc. Mijn god. Ik ben sneller wakker als de wekker gaat.
VSC doet niks, je rijd even hard.
Gedurfd die stop, maar de snelste ronde is dan zeker.
Gedurfd die stop, maar de snelste ronde is dan zeker.
- DaniëlWW2
- Niet online
Radio: Hamilton wil boxen voor softs.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
FTFYmiicker schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:24:
Dit kan roet in het eten gooien voor FL van Verstappen Hamilton

Dat "neppe blije gedoe voor de camera" van die fans tussendoor begint nu wel eentonig te worden.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
En dan weer zo'n mooi kapot wielboutje.. Ooh wat een einde zou dat zijn voor deze race.
Verwijderd
Dat gezeur over Hamilton hoeft hier niet.Slavy schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:26:
Dat "neppe blije gedoe voor de camera" van die fans tussendoor begint nu wel eentonig te worden.
[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-11-2021 16:31 ]
En dan de pitstop verkloten. Daar gaan je punten
Ik geloof wel dat ze daar blij zijnSlavy schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:26:
Jemig, hoe lang kan het duren om een auto weg te halen die nota bene bij een kraan staat...
Die worden gewoon betaalt door de organisatie...Slavy schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:26:
"When you grow up your heart dies"
Hop max pakt lewis nog even. Zou mooi zijn
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
ALO gewoon ongewoon op het podium, ha wat mooi.

Betaalde figuranten denk ik, je gaat toch niet vrijwillig naar Qatar?Slavy schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:26:
Of misschien hebben ze gewoon plezier...Slavy schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:26:
- DaniëlWW2
- Niet online
Radio: Max mag geen snelle ronde doen omdat Hamilton al niet meer kan.
Hamilton reed al in lap 57, dus kan geen FL meer halen
Met expatlonen wel ja.Gaat niet door schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:27:
[...]
Ik geloof wel dat ze daar blij zijn
Louis van Gaal entered the chatdutchgio schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:27:
Betaalde figuranten denk ik, je gaat toch niet vrijwillig naar Qatar?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ja tuurlijk 28 seconden in 1 rondje.Mel33 schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:27:
Hop max pakt lewis nog even. Zou mooi zijn
HAM kan de FL niet meer halen dus dat punt is voor VER.
Mooi voor Alonso ook
Mooie race wel
Mooie race wel
Ze hebben daar geen fans, ze hebben daar airco's.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Max wederom de schade maximaal beperkt. De strijd is nog niet over met 2 races te gaan
- DaniëlWW2
- Niet online
Alonso op het podium.

Toch gewoon gedaan.DaniëlWW2 schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:27:
VER FL: 1:23:196
Max heeft er schijt aanDaniëlWW2 schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:27:
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Alsonso mazzel met de VSC, de banden hebben het overleefd.
Zonder die VSC had Perez het misschien gewoon gehaald..
Flickr PSN ID= cheironnl
Geloof dat Max even niet geluisterd heeftDaniëlWW2 schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:27:
- DaniëlWW2
- Niet online
Max is stout ja.
Waarom altijd Bottas met de pech, één keertje andersom zou leuk zijn.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Let's have some fun. Toch?

Mooi, weer 6 punten ingelopen en Alonso op het podium. Prima dag zo
Telt die FL punt ook mee voor de Constructor Standings?
Slechte dag voor AT zeg. Totaal teruggevallen in de race.
PSN: xMaurice93
Strategisch niet slim van verstappen. Deze moter moet nog meer races mee, waarom nog de limieten opzoeken?
Paar van die ingebelde expats voor de camera.
Ja?Silent Thunder schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:30:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Gek genoeg was max op wit net zo snel als HAM.
Normaal is het andersom en zijn ze op medium minder.
Normaal is het andersom en zijn ze op medium minder.
Nee alleen voor de airmilesSilent Thunder schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:30:
Ham zuigt alle geluk weg van Bot. Daar heb wingman voor.hoevenpe schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:29:
Waarom altijd Bottas met de pech, één keertje andersom zou leuk zijn.
Nee, dat punt is voor de coureur en een mooie band met je handtekening...Silent Thunder schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:30:
Ben benieuwd hoe Max en Alonso feesten op het podium
Leuk dat Alonso op het podium staat!
Gok dat we de komende races ongeveer hetzelfde kunnen verwachten van Lewis en Max, dus tenzij er iets kapot gaat wordt het niet heel spannend meer.
Gok dat we de komende races ongeveer hetzelfde kunnen verwachten van Lewis en Max, dus tenzij er iets kapot gaat wordt het niet heel spannend meer.
Schade maximaal beperkt voor VER, opnieuw.
Alonso op het podium
RBR loopt flink in op Mercedes
Alonso op het podium
RBR loopt flink in op Mercedes

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Leuke race.
Top voor alonso.
Jammer van die ietwat onnodige vsc op het eind.
Top voor alonso.
Jammer van die ietwat onnodige vsc op het eind.
erutangiS
Alonso podium, een van de mooiste momenten van dit jaar.
Triviavraag: Hamilton en Alonso op het podium, hoe lang geleden is dat?
Triviavraag: Hamilton en Alonso op het podium, hoe lang geleden is dat?
Is dat zo? 4-1=3 motoren in de pool..groggy schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:30:
[...]
Strategisch niet slim van verstappen. Deze moter moet nog meer races mee, waarom nog de limieten opzoeken?
[ Voor 3% gewijzigd door jgj82 op 21-11-2021 16:32 ]
Weer wat geleerd.. ik dacht van wel.sjaool schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:31:
[...]
Nee, dat punt is voor de coureur en een mooie band met je handtekening...
In retrospect was het toch te gevaarlijk voor Perez om hem op een 1 stop te zetten.
Lewis heeft blijkbaar nog voldoende brandstof om per direct door te rijden naar Saudi-Arabië, als ik Toto goed begrijp.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Die motor heeft niks meer te lijden met 1 zo'n rondje, rode banden en lege tank was al genoeg.groggy schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:30:
[...]
Alonso kan het nummer drie bordje nie vinden?
Vrij zeker dat ie ook voor de constructeurs telt
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Mwah 2 sectoren jagen op softs zal niet meteen het verschil maken, door de nieuwe banden ging dat waarschijnlijk vrij makkelijk.groggy schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:30:
[...]
Mag hopen toch
De stewards hadden een heel rustig dagje...
Waarom staat het hoofd van HAM naast de stand in het WK?
2e weekend op rij dat Red Bull het heeft over damage limitation... daar gaan ze de komende 2 races het WK niet mee winnen, ben benieuwd of ze daar toch nog iets kunnen zodat ze echt voor de winst kunnen gaan.
Het is nu nog 2 races wachten op een foutje van Hamilton of Mercedes. Verder maak je qua pace geen schijn van kans. Dat gelul over "elke circuit is anders" is gewoon bs. Er moet wat gebeuren anders is het klaar.
Dat dacht ik ookBM schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:32:
[...]
Vrij zeker dat ie ook voor de constructeurs telt
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |