Sowieso schrijf je zo!
Hahaha, nou ze is nu nog vier en ik weet dat ze het leuk vindt als ik mee ga met haar ;-). Het wordt dus een kwestie van opnemen en dan alle vrienden appen dat ze me niet tussentijds gaan appen over vanallesWognummer schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:08:
[...]
en kuch niets met verkouden?![]()
helaas ook wel eens ingetrapt nu zijn de kids oud genoeg om te snappen dat ik F1 wil kijken haha
[ Voor 14% gewijzigd door De_Bastaard op 19-11-2021 11:31 ]
De zandbak-circuits zitten voor ons aan de goede kant qua tijdzones
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Bensimpel
Positieve meneer
Hij vind het in ieder geval een leuk baantje
😆 - Denk ook eens om ;)
In Qatar vind ik dan toch wel sterk om een statement te maken
I served in a company of heroes.
Top wat mij betreft. Ook als Mercedes zijnde om hieraan mee te werken.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Bensimpel
Positieve meneer
Weet niet wat ik hier nou van moet denken
😆 - Denk ook eens om ;)
Je moet een goede reden hebben voor die nieuwe motor natuurlijk.nachtnet schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:39:
HAM "I feel massively down on power"
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Ja te gek deze opmerking :-)nachtnet schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:39:
Gelijk weer stof voor 4 nieuwe pagina's aan posts...
Het toneelstukje begint al na 10 minutennachtnet schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:39:
PSN: xMaurice93
Vrijdagmotor in plaats van de warp drive van afgelopen zondag, dat merkt die wel.nachtnet schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:39:
Nieuwe motorBensimpel schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:40:
Lewis : I feel massively down on power.
Weet niet wat ik hier nou van moet denken
Dit inderdaad. Die dekt zich alvast in.mjjveldt schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:40:
[...]
Je moet een goede reden hebben voor die nieuwe motor natuurlijk.
Haha, lijkt me ook logisch in vergelijking met de motor van vorige week....ze hadden hem van tevoren wel even mogen waarschuwen dat de vrijdagmotor geen raketbrandstof aan boord heeftnachtnet schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:39:
Bensimpel
Positieve meneer
Half het gas indrukken, zie je wel? Die motor is nu al stuk.sNielz123 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:40:
[...]
Dit inderdaad. Die dekt zich alvast in.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ja inderdaad. Wel mooi toch. Heerlijk al die emotie, daar draait sport toch om.PaulBloem schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:40:
[...]
Ja te gek deze opmerking :-)
Gelijk weer stof voor 4 nieuwe pagina's aan posts...
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Misschien is hij vergeten dat hij met karten al had geleerd dat je geen gas mag geven tijdens het remmenBensimpel schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:41:
[...]
Half het gas indrukken, zie je wel? Die motor is nu al stuk.
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
zie je tijdens Q en race helemaal niets van dan is het gewoon donker.Soggney schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:43:
ik ben onder de indruk van alle sfeer naast de baan.
Duh! Hij rijd nu met de vrijdag-motor, morgen heeft die gewoon weer de motor van afgelopen race...nachtnet schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:39:
Bensimpel
Positieve meneer
Lijkt inderdaad op de races zonder publiek vorig / begin dit jaar..Soggney schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:43:
😆 - Denk ook eens om ;)
Opgelost.nachtnet schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:43:
[...]
zie je tijdens Q en race helemaal niet van dan is het gewoon donker.
Mijn boefje is liev!
MERC en AM hadden 1.20 verwacht
en Merc misschien nog wel een 1.16
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat heb ik eigenlijk met al die races in het Midden-Oosten, nagenoeg sfeerloze banen die ik soms nauwelijks uit elkaar kan houden.Soggney schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:43:
weekeinde is nog jong, meer rubber op de baan en vanavond en morgen in wat "koudere" omstandigheden rijden.basvn schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:44:
1.25 valt me toch wel tegen
MERC en AM hadden 1.20 verwacht
en Merc misschien nog wel een 1.16
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 19-11-2021 11:47 ]
Haha en dan gisteren proberen de track schoon te blazen.. in de woestijnBensimpel schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:46:
Wel stoffig baantje hoor.

Bijna net zo erg als confetti opruimen na een kantoorfeestje
Ik hou echt niet van zand.. het is ruw, het schuurt, irriteert en gaat overal zitten
Was het nou op deze baan dat het kon regenen of in Jeddah? Meen wat beelden van de motogp gezien te hebben die savonds reden dat er hoosbuien kunnen komen. Naja, gezien de starttijd niet heel relevant voor de f1, maar als er in de avond of nacht zou regenen, is het circuit weer terug bij af qua grip levels.poor Leno schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:52:
[...]
Haha en dan gisteren proberen de track schoon te blazen.. in de woestijn
Bijna net zo erg als confetti opruimen na een kantoorfeestje![]()
Ik hou echt niet van zand.. het is ruw, het schuurt, irriteert en gaat overal zitten![]()
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Als je dat van de MotoGP hebt gezien, moet het dit circuit zijn. Jeddah is nog niet klaar en dus kan de MotoGP daar nog niet gereden hebben.siggy schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:54:
[...]
Was het nou op deze baan dat het kon regenen of in Jeddah? Meen wat beelden van de motogp gezien te hebben die savonds reden dat er hoosbuien kunnen komen. Naja, gezien de starttijd niet heel relevant voor de f1, maar als er in de avond of nacht zou regenen, is het circuit weer terug bij af qua grip levels.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Zal er om spannen denk ik, eerste 2 sectoren zouden wel goed voor RBR moeten zijn, maar als Hamilton weer die snelheid heeft dan gaat het gedeelte na bocht 12 ze wel pijn doen. Hamilton nu wat te mokken over de motor, klinkt alsof ze op voorsorteren op 'ah deze is stuk, we pakken een nieuwe'.tweakduke schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:49:
Hamilton komt nog wel bij het is pas FP1Denk wel dat het een circuit is waar RBR weer zeer competitief is en daarmee hoop ik dus ook dat Perez weer goed mee doet.
Om alvast aan de ambiance en de warmte van het lokale publiek te wennen ben ik gisteren de hele dag over bouwterreinen in Almere gereden, topsfeer! Ben al helemaal in de stemming.Soggney schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:43:
Deze baan doet me erg denken aan Almere Duin minus de sfeervolle bebouwing.
Mijn boefje is liev!
Hoogstwaarschijnlijk een vrijdag motor inderdaad zoals ze ook met een vrijdag bak rijden.De_Bastaard schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:57:
Hij rijdt toch sowieso nu niet met die motor waarmee hij afgelopen zondag de race reed of wel?
Ik hoop dat ze een goed luchtfilter gemonteerd hebben.
Mwoa, met al die floodlights is eigenlijk alleen de achtergrond/lucht donker:nachtnet schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:01:
Hoe zou dat in het donker zijn? Het is nu al spectaculair als een wagen over het gras rijdt. (grote stofwolken zojuist bij GAS.) Ik vermoed dat dat onder kunstlicht nog een stap extremer is.
Wat is dat nou met die Steward? Die was tegen straf van Verstappen en nou is ie door Mercedes verwijderd?.. “Overmacht”
-
Wat dan
PSN-id: Chrasher
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Rijden ze hier met filters dan?Willem30 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:01:
Sandbaggen is bij dit circuit letterlijk.
Ik hoop dat ze een goed luchtfilter gemonteerd hebben.
Wanneer je hier zo'n uitloopactie tussen Max en Ham zou zien heeft 'ie de volgende race zeker een paar krassen in de cilinders.
Hele hydraulics zelfs.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:04:
Stroll zijn remmen zijn stuk. BBW failure. Altijd fijn.
- DaniëlWW2
- Niet online
Yup, einde FP1 voor hem lijkt me.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zou dus een strategische actie kunnen zijnPalingDrone schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:05:
[...]
Rijden ze hier met filters dan?![]()
Wanneer je hier zo'n uitloopactie tussen Max en Ham zou zien heeft 'ie de volgende race zeker een paar krassen in de cilinders.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom je plussen krijgt voor deze opmerking, aangezien dit al een tijdje niet klopt.
Gary Connolly en Max staan op erg goede voet, sinds Max' 2-daagse straf waarbij hij die dagen met de stewards mee mocht/moest lopen. Er zijn ook foto's van hen samen tijdens een FIA gala.
Niet alles geloven wat je leest, en zeker geen oude berichten...
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, het is weer in de ene bocht wel track limits, andere bochten weer niet.hansvk schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:07:
Hebben ze de Track Limits uitgeschakeld voor MER?
Problemas para Alonso. Estan levantando el coche. Parece algo roto en el suelo del coche. Volverá a salir antes de terminar.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 19 november 2021
Problems for Alonso. Car is on high stands. Looks something broken on the floor. He will be back on track before the end pic.twitter.com/LxGdsxAZXx
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Niet online
Stond air clutch op zijn stuur dus koppeling?
[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-11-2021 12:13 ]
F1 at this point 30 seconds faster at Losail International Circuit than MotoGP ace Marc Márquez with his track record in 2019. The miracle of downforce ...
— Mathias Brunner (@Mathiasbrunner6) 19 november 2021
Dat verklaart een en andernachtnet schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:13:
FIA "massi" pas na fp1 tracklimits.
nachtnet schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:13:
FIA "massi" pas na fp1 tracklimits.

Radio Red Bull: "What are you doing with track limits at the moment, just taking a view?"
Masi: "Just taking a view of where the issues are overall, and then we'll make an assessment after FP1, letting everyone find their feet basically"
+ 2x zo veel wielen met nog veel meer contactoppervlak
Mijn boefje is liev!
Even wennen zo'n vrijdag motor na afgelopen zondag lijkt het.
Doe daar dan maar geen tracklimits en laat het materiaal beslissenMartin0 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:16:
turn 15 sloopt toch wat vloertjes lijkt het zo. Als ik de replays zie.
En zo is het weer genoeg met het gezeur over Hamilton.dutchgio schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:16:
"Are we slow on the straights"
Even wennen zo'n vrijdag motor na afgelopen zondag lijkt het.
[ Voor 33% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-11-2021 12:19 ]
Mijn boefje is liev!
turn 15 heeft volgens mij geen track limits, 14 en 16 welPalingDrone schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:17:
[...]
Doe daar dan maar geen tracklimits en laat het materiaal beslissen
Flickr PSN ID= cheironnl
Er zijn nog geen limits, pas na FP1 worden die bekend gemaaktMartin0 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:18:
[...]
turn 15 heeft volgens mij geen track limits, 14 en 16 wel
I have no special talent. I am only passionately curious.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Zal waarschijnlijk ook iets met curbs geweest zijn. en hydrologisch probleem daardoor
Ik verstond "car issue"cheiron schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:20:
Hamilton met een power issue. Of car issue?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
knipJB schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:18:
[...]
[mbr] En zo is het weer genoeg met het gezeur over Hamilton.[/]
[ Voor 22% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-11-2021 12:26 ]
Mijn boefje is liev!
Nieuwe motertje erin en extra pk's erbijBensimpel schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:20:
Lol, en nou is de auto stuk.. toneelstuk zeg. De oscar gaat naar...
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
eigenlijk heel logischbasvn schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:20:
[...]
Zal waarschijnlijk ook iets met curbs geweest zijn. en hydrologisch probleem daardoor
Motoren en versnellingsbakken zijn twee compleet verschillende dingen en regels.Martin0 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:58:
[...]
Hoogstwaarschijnlijk een vrijdag motor inderdaad zoals ze ook met een vrijdag bak rijden.
Motor heb je een poule en je moet altijd met een motor uit de poule rijden.
Versnellingsbakken moeten 6 achtereenvolgende events meegaan "maar vrijdag telt niet mee".
Oftewel: op vrijdag mag je naar gelang een versnellingsbak gebruiken en die telt niet mee voor de regels (dat Russell vorige week of in Mexico op vrijdag zijn race-bak aan gord reed is dan ook raar. Enige reden dat die op vrijdag er in lag die ik mij kan bedenken is i.v.m. budget).
Maar op vrijdag moet je wel rijden met een motor die in de poule zit (en dus onderdeel is van de "maximaal drie en anders penalty"). Een vrijdagmotor hebben ze aan het begin van het seizoen dus ook niet. De eerste motor die ze gebruiken wordt meestal gewoon iets eerder vervangen (bij bv race 5 of 6 i.p.v. na race 7) om vervolgens dan op vrijdag gebruikt te worden.
Dus ja, mogelijk / waarschijnlijk dat Hamilton met een andere motor rijdt dan de race in Brazilië, maar de regels hieromtrent zijn volledig afwijkend ten opzichte van de versnellingsbak.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |