Vooraf aan het DRS-detectiepunt gaat een wat langer recht stuk (geen bochten), wat mijns inziens voordelig is voor de Mercedessen.
Hier ben ik het wel mee eens eigenlijk. Ik zit net nog even de onboard-beelden van Brazilie van Hamilton te bekijken, en daar zit ie uiteindelijk zo'n 8 seconden in z'n hoogste versnelling op het rechte stuk. Terwijl in een stukje van een Assetto Corsa filmpje van Qatar de hoogste versnelling pas op start-finish bereikt wordt (uiteindelijk nog zo'n 3 seconden tot het rempunt voor de bocht). Da's een flink verschil van zo'n 5 seconden, toch het deel waar het grootste verschil in topsnelheid gemaakt wordt. Al hangt één en ander natuurlijk ook wel af van hoe snel je de hoogste versnelling kunt bereiken. Maar het rechte stuk in Brazilie lijkt op het eerste oog problematischer dan het rechte stuk in Qatar.alexbl69 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:10:
[...]
Gelukkig zit er een vrij haakse bocht voor dat rechte stuk waardoor je niet met een 'sling-shot' het rechte stuk op komt. Zie het nog niet zo negatief in.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Het wordt een stuk heter dit weekend, en ook bandenslijtage wordt een ding.
Daarnaast hoop ik dat er niet teveel gezeur is om dat incidentje in Brazilië. Hamilton heeft gewonnen, het is eigenlijk allang done and dusted, maar Toto wil blijven stangen door alles uit de kast te trekken. Vooraf zeiden ze nog dat ze het kampioenschap op de baan wilden winnen, is dus niets van waar.
Daarnaast hoop ik dat er niet teveel gezeur is om dat incidentje in Brazilië. Hamilton heeft gewonnen, het is eigenlijk allang done and dusted, maar Toto wil blijven stangen door alles uit de kast te trekken. Vooraf zeiden ze nog dat ze het kampioenschap op de baan wilden winnen, is dus niets van waar.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[knip] inmiddels "opgelost"
[ Voor 96% gewijzigd door hardware-lover op 18-11-2021 14:04 ]
Testing, one, two ...
In 2007 nog met drie kandidatenMystikal schreef op donderdag 18 november 2021 @ 08:50:
Ik ben nog nooit gedurende het seizoen zo vaak geswitcht tussen 2 rijders die ik het kampioenschap toedicht....
Maar ook 1994 was stuivertje wisselen als ik me zo goed kan herinneren.
Er zullen vast nog wel wat close finishes geweest zijn, maar mijn geheugen heeft andere prioriteiten.
yup, trippleheader deel 3, Judgement dayWe gaan er weer lekker voor zitten!
Hoe komen ze bij Pirelli nou aan die data? Het asfalt is amper droogtweakduke schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:02:
En de gebruikelijke info van Pirelli
[Afbeelding]
Hardste compounds mee, een veilige keuze. Interessante baan en ik ga niet voorspellen, maar genieten wat het weekend gaat brengen
Ze rijden best veel in het donker (FP2, Q en Race). Zal dan toch wel wat afgekoeld zijn toch?kevlar01 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:44:
Het wordt een stuk heter dit weekend, en ook bandenslijtage wordt een ding.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik las vanmorgen op een website dat het het hele weekend ongeveer hetzelfde weer blijft. Overdag 28-30 graden en savonds 23 graden. De wind waait vanaf zee dus weinig kans op zandstormen.Jasphur schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:10:
[...]
Ze rijden best veel in het donker (FP2, Q en Race). Zal dan toch wel wat afgekoeld zijn toch?
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Scariest corner in Qatar Losail for the F1 race will be pit lane entry 90 deg right hander, skirting inside the final turn. It will be taken as fast as possible between wall and barrier, the 80kph speed limit is 400 mts later. Track’s very smooth, perfectly cambered, easy kerbs pic.twitter.com/Pq2oQNMa8c
— Martin Brundle (@MBrundleF1) 18 november 2021
Wie gaat 'm daar dit weekend in de muur hangen? Hamilton à la China 2007? Of Hamilton a là Rusland 2021?
Kimi ala Spa 2021DeKaerften schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:31:
Wie gaat 'm daar dit weekend in de muur hangen? Hamilton à la China 2007? Of Hamilton a là Rusland 2021?
Kan ook zomaar een vergelijkbare situatie ontstaan met wat er tussen perez en Hamilton gebeurde in (?) Turkije.
Al met al ben ik erg benieuwd hoe de F1 zal gaan op deze baan. Erg jammer dat het nog maar Donderdag is eigenlijk
Alleen was de pit entry in Turkije in de buitenbocht en hier in de binnenbocht dus dat gebeurt zeker weten niet. Anders is het Mazepin-in-Bahrein-F2-2020 levels of viezigheid maar ook daarvoor lijkt het me te dicht na de bocht, hij deed zoiets pas ter hoogte van de pit exit en is daar ook voor (1 van de keren) bestraft.AtlAntA schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:44:
[...]
Kan ook zomaar een vergelijkbare situatie ontstaan met wat er tussen perez en Hamilton gebeurde in (?) Turkije.
Ah ja dat was de buitenbocht. Mocht het hier gebeuren dan is het dus van de lijn af wat inderdaad wel erg stout/fout zou zijn.DataGhost schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:47:
[...]
Alleen was de pit entry in Turkije in de buitenbocht en hier in de binnenbocht dus dat gebeurt zeker weten niet. Anders is het Mazepin-in-Bahrein-F2-2020 levels of viezigheid maar ook daarvoor lijkt het me te dicht na de bocht, hij deed zoiets pas ter hoogte van de pit exit en is daar ook voor (1 van de keren) bestraft.
Watching first TX of Losail with Safety cars pounding round. Standouts are:
— Alex Brundle (@AlexBrundle) 18 november 2021
Massive amount of sand on circuit for early laps.
Tyre loading will be huge, potential for the ‘Silverstone problem’ of tyre inside shoulder failure.
It’s going to be tough to follow.
Hopelijk werken alle lucht filters op de wagens goed. Zand in de motor lijkt mij niet echt goed. En zelfs dan nog, zand gaat overal zitten, dus zullen de diverse onderdelen wel extra slijtage ondervinden.
Tracklimits in 5 bochten..... Dat wordt een druk weekend!
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Nee, eerder vandaag. Nu is het donker
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:16
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Voorspellende gavenHippocampus schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:01:
[...]
Hoe komen ze bij Pirelli nou aan die data? Het asfalt is amper droog

Nou ja wat er zo rondging is dat het circuit veel bandenslijtage zal hebben en dat lijkt als je de layout bekijkt wel logisch. Pirelli is dan doorgaans conservatief en gaat dan voor de hardste compounds.
Heeft het geregend dan? Die baan ligt er al een paar jaar hoorHippocampus schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:01:
[...]
Hoe komen ze bij Pirelli nou aan die data? Het asfalt is amper droog
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Alcohol is officieel een nono in Qatar dus de Singha sponsor is wat aangepast:
For the #QatarGP, @alfaromeoracing will advertise Singha Drinking Water in place of @Singha_Beer on the C41 and team kit. #F1
— Decalspotters (@decalspotters) 18 november 2021
📸 Motorsport Images / Steven Tee & Andy Hone pic.twitter.com/MvqixuODST
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Gebruik dan de inkopper: Amazon Insights, Duh!tweakduke schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:09:
[...]
Voorspellende gaven![]()
Nou ja wat er zo rondging is dat het circuit veel bandenslijtage zal hebben en dat lijkt als je de layout bekijkt wel logisch. Pirelli is dan doorgaans conservatief en gaat dan voor de hardste compounds.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Het is een 'nieuw' circuit voor F1 en dan is Pirelli sowieso conservatief, in Zandvoort werden ook de hardste compounds neergezet. Dat zal volgend jaar wel een of twee zachter zijn.tweakduke schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:09:
[...]
Voorspellende gaven![]()
Dan heb ik weer niet goed opgelet. Ik zag vorige week ergens een post over de voortgang op het nieuwe circuit, ik dacht dat het helemaal nieuw was.Chiron schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:31:
[...]
Heeft het geregend dan? Die baan ligt er al een paar jaar hoor
Die komt hierna nog. Saoedi ArabiëHippocampus schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:38:
[...]
Dan heb ik weer niet goed opgelet. Ik zag vorige week ergens een post over de voortgang op het nieuwe circuit, ik dacht dat het helemaal nieuw was.
Mijn boefje is liev!
hahaha, dan heb ik helemaal niet op zitten letten dus
Lekker geluidje hoor!
Mijn boefje is liev!
Ha is dat de Aston? klinkt goed
Maakt voor de motor niet uit toch?
Oh zo te zien hebben ze de pit entry (filmpje hierboven) voor F1 een bocht naar voren gehaald (op Google Maps lag 'ie na de laatste bocht) zodat 'ie technisch gezien wel aan de buitenbocht ligt, maar op het punt dat ze allang bezig zijn met overkruisen naar de andere kant van de baan dus het zal wel meevallen.AtlAntA schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:49:
[...]
Ah ja dat was de buitenbocht. Mocht het hier gebeuren dan is het dus van de lijn af wat inderdaad wel erg stout/fout zou zijn.
Ziet eruit als een glad baantje
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Wat ik had begrepen doet hij het in dit geval alleen omdat het echt een nieuwe track is waar hij nog niet heeft geracet.Frappuccino schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:26:
[...]
Ik dacht dat Max niet aan track walks deed.
Blijkbaar alleen bij banen waar hij nog nooit gereden heeft, in Zandvoort deed hij het toch ook?Frappuccino schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:26:
Ik zie nog niks over een mogelijk vervolg van #turn4gate voor Max. Zou het gewoon met een sisser afgelopen zijn?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Geen idee; ik kijk F1 en druk F5...asing schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:35:
Ik zie nog niks over een mogelijk vervolg van #turn4gate voor Max. Zou het gewoon met een sisser afgelopen zijn?
at your service
Tijdens de drivers pers conferentie is er ook weinig over gezegd.asing schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:35:
Wel als vader Jos erbij is?Frappuccino schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:26:
[...]
Er is een officiele right to review ingediend, dus de FIA zal sowieso nog met een officiele uitspraak daarop komen verwacht ik. Ik meende dat Mercedes zich om 17:00 mocht melden bij de stewards voor een toelichting, maar ik weet niet of dat lokale of onze tijd was. De uitspraak zou volgens mij ook vandaag komen, dus het zal vanavond wel bekend gemaakt worden.asing schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:35:
Dat was o.a HAMFrappuccino schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:26:
[...]
Wow, je zou maar bij bocht 7 op de tribune zitten... oh wacht die is er niet.

HAM deed ook nooit aan simulatorwerk. Nu met Max op z'n hielen doet hij het opeens wel...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Geen bocht 7? InteressantHippocampus schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:55:
[...]
Nee, ze geloven niet in even nummers in Quatar
- DaniëlWW2
- Niet online
Gaan we weer.

Het lijkt erop dat er voorlopig nog geen duidelijkheid komt over de Right of Review van Mercedes. De eerdere videocall is slechts onderbroken en gaat om 20.00 uur lokale tijd (18.00 uur NL) weer verder... #F1
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 18 november 2021
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wieltjetikken oefenen op de sim.Spotmatic schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:56:
[...]
HAM deed ook nooit aan simulatorwerk. Nu met Max op z'n hielen doet hij het opeens wel...
Jup. Mercedes motor
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
17:00 uur lokale tijd.Erwin186 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:48:
[...]
Er is een officiele right to review ingediend, dus de FIA zal sowieso nog met een officiele uitspraak daarop komen verwacht ik. Ik meende dat Mercedes zich om 17:00 mocht melden bij de stewards voor een toelichting, maar ik weet niet of dat lokale of onze tijd was. De uitspraak zou volgens mij ook vandaag komen, dus het zal vanavond wel bekend gemaakt worden.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch
Ander uitlaatje dan, deze klinkt toch een stuk rauwer dan de rode.
Ben benieuwd welk team het beste uit de sim is gekomen met een setup
Dat is al even geleden dus, maar ik lees hierboven nu ook dat ze om 18:00 onze tijd dus nog weer verder gaan bakkeleien. Zal wel weer laat vanavond worden of morgen pas.
Juist Jos lachte Max uit als hij over trackwalks begon, die vond het maar flauwekul.
Dit is alleen nog maar de beslissing of het nieuwe bewijs als nieuw bewijs kan worden gezien.... Het is mij niet duidelijk of ze meteen de uitslag geven van de herziening zelf.Erwin186 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 18:35:
[...]
Dat is al even geleden dus, maar ik lees hierboven nu ook dat ze om 18:00 onze tijd dus nog weer verder gaan bakkeleien. Zal wel weer laat vanavond worden of morgen pas.
Als ze het zichzelf makkelijk willen maken is het "het bewijs geeft geen nieuw inzicht" en is de zaak gesloten. Op het moment dat ze het wel accepteren gaat er nog een sessie achteraan wat dan het besluit moet worden.
Dat het tot 4 dagen na de race spannend kan blijven wat de uitslag is. Ongekend
Blijkbaar is er dus al een 'tweede sessie'. Om 15:00CET en om 18:00CET gingen ze weer 'verder'. Of dat de eerste sessie is in tweeën of een echte tweede sessie is alleen de vraag. Het kan beide denk ik.asing schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:01:
[...]
Dit is alleen nog maar de beslissing of het nieuwe bewijs als nieuw bewijs kan worden gezien.... Het is mij niet duidelijk of ze meteen de uitslag geven van de herziening zelf.
Als ze het zichzelf makkelijk willen maken is het "het bewijs geeft geen nieuw inzicht" en is de zaak gesloten. Op het moment dat ze het wel accepteren gaat er nog een sessie achteraan wat dan het besluit moet worden.
Ik zou mij geen zorgen maken om de review... ook al was deze wellicht terecht (zeg niet dat dat zo is). Tijdens de race was er een "no further action". Logisch dat Max ervoor koos de auto veilig thuis te brengen (banden en motor managen) toen Ham er als een raket vandoor ging. Nu, achteraf 5 sec geven betekend ook dat Max het gat met Bot niet meer kon verdedigen.. lijkt me nogal unfair.
Begint overigens wel irritant te worden deze soap om het racen heen.
[ Voor 11% gewijzigd door talkatoo op 18-11-2021 19:06 ]
Eens, maar het zou me niets verbazen als ze het omzetten in een 3 plaatsen gridstraf.talkatoo schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:05:
Ik zou mij geen zorgen maken om de review... ook al was deze wellicht terecht (zeg niet dat dat zo is). Tijdens de race was er een "no further action". Logisch dat Max ervoor koos de auto veilig thuis te brengen (banden en motor managen) toen Ham er als een raket vandoor ging. Nu, achteraf 5 sec geven betekend ook dat Max het gat met Bot niet meer kon verdedigen.. lijkt me nogal unfair.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Doe dan 1 plaats (weet niet eens of die bestaat en anders een Max special ) 😅BillSpaarbank schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:09:
[...]
Eens, maar het zou me niets verbazen als ze het omzetten in een 3 plaatsen gridstraf.
- DaniëlWW2
- Niet online
En dit is puur om de vraag of ze het verzoek van Mercedes voor een review gaan honoreren.
Er komt vandaag GEEN uitsluitsel. De stewards gaan zich beraden na conclaaf met Red Bull en Mercedes en maken hun beslissing morgen bekend. #F1
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 18 november 2021
Max en Horner na de Brazilië right to review meeting.
Zouden ze het hebben over de verjaardag van Horner?
Of vragen ze zich af welke ***actie Toto dit kampioenschap nog meer uit de la trekt om Max geen kampioen te laten worden...
Of vragen ze zich af welke ***actie Toto dit kampioenschap nog meer uit de la trekt om Max geen kampioen te laten worden...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ITAVZgTQfr18MYwbunFTPLwP.jpg?f=user_large)
Een getergde Max is een...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
En daarna nog de review zelf, en daarna nog welke straf ze er eventueel aan gaan verbinden…DaniëlWW2 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:21:
En dit is puur om de vraag of ze het verzoek van Mercedes voor een review gaan honoreren.![]()
[Embed]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat is uren geleden geplaatst, we weten niet eens waar het precies vandaan komt en zelfs als het na de eerste vergadering was, dan is er alsnog eentje geweest.upzidedown schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:22:
Max en Horner na de Brazilië right to review meeting.
[Afbeelding]
Nah, ze lijken nu in discussie te zijn geweest of ze überhaupt iets gaan doen. Anders heeft RBR er ook weinig te zoeken. En zo ja, dan zullen ze wel meteen gaan straffen.Chiron schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:27:
[...]
En daarna nog de review zelf, en daarna nog welke straf ze er eventueel aan gaan verbinden…
[ Voor 21% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-11-2021 19:29 ]
Geloof je het zelf? Het verzoek is al lang geaccepteerd anders had RB niet langs hoeven komen.Chiron schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:27:
[...]
En daarna nog de review zelf, en daarna nog welke straf ze er eventueel aan gaan verbinden…
Mogen al die Posts over een verzoek tot review van Mercedes over een actie uit de vorige race in dat andere topic? Zolang het niets betekent voor deze Grand Prix heeft dat hier geen extra waarde.
Je hebt helemaal gelijk maar dat andere topic is 2 dagen geleden gesloten.nachtnet schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:29:
Mogen al die Posts over een verzoek tot review van Mercedes over een actie uit de vorige race in dat andere topic? Zolang het niets betekent voor deze Grand Prix heeft dat hier geen extra waarde.
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
Aan de andere kant heeft een mogelijke (grid)straf natuurlijk wel invloed op déze race.Barre73 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 20:10:
Je hebt helemaal gelijk maar dat andere topic is 2 dagen geleden gesloten.
Trouwens: Netflix volgt Mercedes dit weekend 😬😅
— Daan de Geus (@DaanDeGeus) 18 november 2021
En volgens sommige berichten lopen ze ook mee bij Red Bull, spanning gegarandeerd dus😉
— Daan de Geus (@DaanDeGeus) 18 november 2021
- DaniëlWW2
- Niet online
Toch weer typerend dat zowel Verstappen als Hamilton al die vragen meer dan zat lijken te zijn. Ook dat Hamilton lekker eens zegt dat het helemaal niet de motor was. Iets dat goed kan kloppen gezien het ontwikkelverbod tijdens het seizoen. Oh en Verstappen zegt ook nog even dat de het wel gaan redden dit seizoen met die PU die ze nu hebben. 
YouTube: Weekend Warm-Up! | 2021 Qatar Grand Prix

pitbox indeling
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Daniel "Magnum pi" Ricciardo
Dit dus, kinderachtig gedoe. Of geef die straf tijdens de race of sluit het af zoals het was: no further action..talkatoo schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:05:
Anyway, ben benieuwd komend weekend, hopelijk een betere uitslag.
Ellende hoor, nieuwe weekend begint en we weten de uitslag nog niet. Krijg ballen en sta achter je keuzes. Iemand niet mee eens? Prima we kijken ernaar en evt doen we het volgende keer anders. Beetje feedback naar degene van de klacht en door.
Ik snap dit wel van Mercedes, maar niet van de F1.
Dat gevoel ken ik - het lijkt ook erg te stoken op verschillende forums. Nu het kampioenschap zo neck aan neck het laatste stadium in gaat zijn de meningen en spanningen al extreem. Dit soort pauzes en klachten en gehakketak is alleen maar oilie op het vuur. Hier op tweakers valt het trouwens mee; een paar generaliserende opmerkingen daar gelaten is vrijwel iedereen hier volwassen en blij met een super spannend seizoen. Op Reddit lijkt het al alsof je alleen extreem voor HAM of Max mag zijn - nuance is few and far between.meenkdrie schreef op donderdag 18 november 2021 @ 22:39:
Ellende hoor, nieuwe weekend begint en we weten de uitslag nog niet. Krijg ballen en sta achter je keuzes. Iemand niet mee eens? Prima we kijken ernaar en evt doen we het volgende keer anders. Beetje feedback naar degene van de klacht en door.
Hoop dat we morgen gewoon horen dat de FIA no further action laat horen en we weer kunnen gaan racen, maar we gaan het zien.
at your service
Het is sinds 2016 niet meer echt spannend geweest in de F1 dus misschien zijn veel F1 fans nog aan het leren om met die spanning om te gaan?The_Butler schreef op donderdag 18 november 2021 @ 22:45:
[...]
Dat gevoel ken ik - het lijkt ook erg te stoken op verschillende forums. Nu het kampioenschap zo neck aan neck het laatste stadium in gaat zijn de meningen en spanningen al extreem. Dit soort pauzes en klachten en gehakketak is alleen maar oilie op het vuur. Hier op tweakers valt het trouwens mee; een paar generaliserende opmerkingen daar gelaten is vrijwel iedereen hier volwassen en blij met een super spannend seizoen. Op Reddit lijkt het al alsof je alleen extreem voor HAM of Max mag zijn - nuance is few and far between.
Hoop dat we morgen gewoon horen dat de FIA no further action laat horen en we weer kunnen gaan racen, maar we gaan het zien.
..Ik voel gouden handel voor stress balletjes en fidget spinners.... gemiste kans misschien.AtlAntA schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:04:
[...]
Het is sinds 2016 niet meer echt spannend geweest in de F1 dus misschien zijn veel F1 fans nog aan het leren om met die spanning om te gaan?
at your service
Ik ga de komende paar races iig heel bewust weinig snacks en snaaispul in mijn buurt zetten vlak voor de wedstrijdThe_Butler schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:15:
[...]
..Ik voel gouden handel voor stress balletjes en fidget spinners.... gemiste kans misschien.
Spannend tot de laatste race, veel beter dan wanneer het al halverwege het seizoen beslist was dat Mercedes weer eens ging winnen.
Het zou fantastisch zijn als Max Qatar zou winnen, dat zou al heel wat drukverlagend werken.PalingDrone schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 02:48:
[...]
Ik ga de komende paar races iig heel bewust weinig snacks en snaaispul in mijn buurt zetten vlak voor de wedstrijd
Spannend tot de laatste race, veel beter dan wanneer het al halverwege het seizoen beslist was dat Mercedes weer eens ging winnen.
Met 21+ punten voorsprong de laatste 2 races in, dan mag het zeker niet meer ontgaan (mechanische pech of onnodige botsing kan nog roet in het eten geven).
Eerlijk gezegd vind ik de spanning fantastisch dus laat Lewis maar 2e worden en Max 5e. Voor de verandering iemand anders zoals Lando als winnaar zou Qatar een onvergetelijke GP maken.DarkFire1985 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 07:45:
[...]
Het zou fantastisch zijn als Max Qatar zou winnen, dat zou al heel wat drukverlagend werken.
Met 21+ punten voorsprong de laatste 2 races in, dan mag het zeker niet meer ontgaan (mechanische pech of onnodige botsing kan nog roet in het eten geven).
Mag het dan Russell zijn?AtlAntA schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:16:
[...]
Eerlijk gezegd vind ik de spanning fantastisch dus laat Lewis maar 2e worden en Max 5e. Voor de verandering iemand anders zoals Lando als winnaar zou Qatar een onvergetelijke GP maken.
PSN: Alvanosa
Ohja natuurlijk maar laten we eerlijk zijn. Als het Russel is dan is het wel een knotsgekke race geweest. Misschien nog wel gekker dan de race in Hongarije waarbij Hamilton als enige op de grid stond na de herstart.

Do i dare to say Spa maar dan met Darude Sandstorm en Russel op pole?AtlAntA schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:15:
[...]
Ohja natuurlijk maar laten we eerlijk zijn. Als het Russel is dan is het wel een knotsgekke race geweest. Misschien nog wel gekker dan de race in Hongarije waarbij Hamilton als enige op de grid stond na de herstart.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ze hebben daar nog tribunes bijgebouwd 👍Hippocampus schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:55:
[...]
Het was niet de motorDaniëlWW2 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:58:
Toch weer typerend dat zowel Verstappen als Hamilton al die vragen meer dan zat lijken te zijn. Ook dat Hamilton lekker eens zegt dat het helemaal niet de motor was. Iets dat goed kan kloppen gezien het ontwikkelverbod tijdens het seizoen. Oh en Verstappen zegt ook nog even dat de het wel gaan redden dit seizoen met die PU die ze nu hebben.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
MB kon het contract niet nakomen, er gingen te veel FTE's naar het maken van motoren voor een prestige project.DoubleDutch schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:20:
Zou er iemand Max fan zijn bij de defentie.![]()
https://www.defensie.nl/a...ontract-met-mercedes-benz
https://untappd.com/user/OzzBier
Zo, bijna FP1 tijd. Heb dr zin in 
Ben benieuwd naar dit circuit
Ben benieuwd naar dit circuit
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Op Ziggo wordt VT1 pas vanaf 11.25 uur uitgezonden zie ik. Weet iemand of het nog ergens anders wordt uitgezonden vanaf het begin?
11:30 is het beginzilver7 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:01:
Op Ziggo wordt VT1 pas vanaf 11.25 uur uitgezonden zie ik. Weet iemand of het nog ergens anders wordt uitgezonden vanaf het begin?
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
My god, moet ik zondag de race missen omdat Sinterklaas op bezoek komt.
Ook leuk met de kleine meid, maar ja dit stuk van het seizoen wordt toch wel erg spannend
Ook leuk met de kleine meid, maar ja dit stuk van het seizoen wordt toch wel erg spannend

en kuch niets met verkouden?De_Bastaard schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:04:
My god, moet ik zondag de race missen omdat Sinterklaas op bezoek komt.
helaas ook wel eens ingetrapt nu zijn de kids oud genoeg om te snappen dat ik F1 wil kijken haha
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |