Maar eerst een gridstraf voor VER, dus op 14!Amphiebietje schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:20:
Ze hebben besloten dat het veld achterstevoren start, met HAM op 20 en VER op 19?
Elke rijder heeft het recht op een verdediging.talkatoo schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:20:
Snap sowieso niet waarom elke rijder met afgevaardigde een uitgebreid gesprek moet met de stewards bij een (kleine) overtreding. Moet je nagaan als dat zo bij voetbal ging
Bottas 3 plaatsen gridstraf voor single yellow :
https://www.fia.com/docum...one-world-championship-14
Dat voorspelt weinig goeds voor double yellow van Verstappen
Dat voorspelt weinig goeds voor double yellow van Verstappen
[ Voor 74% gewijzigd door Humma Kavula op 21-11-2021 13:22 ]
Nee he, dan zie je de bui al hangen dat Verstappen 5 plaatsen straf krijgt.

- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Pre race show.
YouTube: F1 LIVE: Qatar Grand Prix Build-Up
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Flauw grapje - al weggehaald
[ Voor 192% gewijzigd door LAD93 op 21-11-2021 13:22 ]
per aspera ad astra
Misschien blijkt uit de data dat ie langzamer is gegaan? Verloor wel veel in q3 en gat naar een Alpine is wel heel klein.Bart-Willem schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:21:
[...]
Nee he, dan zie je de bui al hangen dat Verstappen 5 plaatsen straf krijgt.
Dan is Mercedes er dus voor gaan liggen.Humma Kavula schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:21:
Bottas 3 plaatsen gridstraf voor single yellow :
Ze wilden 3 1 1 doen en Mercedes boos, 5 3 3. Redbull boos. Nog even wachten.
Maar bij publicatie Bottas is het wel klaar denk ik, 5 voor Max.
een treffende spreuk
Bottas reed voor Verstappen. Bij Verstappen stond er geen geel (meer) op de display (want die had race control weer uitgezet), bij Bottas stond dat volgens mij nog aan. Verstappen had wel double yellow, maar toen ik de onboard de eerste keer keek had ik de marshalls niet eens zien staan.
Ik vind dat soort van insinuaties echt doodzonde en net datgene wat het volgen van de sport miinder leuk maakt voor mij.pro_6or schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:23:
[...]
Dan is Mercedes er dus voor gaan liggen.
Ze wilden 3 1 1 doen en Mercedes boos, 5 3 3. Redbull boos. Nog even wachten.
Maar bij publicatie Bottas is het wel klaar denk ik, 5 voor Max.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Terechte straf toch? Vlag genegeerd met z'n allen en nu op de blaren zitten.
Wordt wel last voor Max om het kampioenschap te halen zo, zonde voor hem.
Precies, het is echt jammer als het zo is maar regels zijn regels - ook voor VER natuurlijk. En ja ik wil dat VER ook kampioen wordtchevsticks schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:24:
In het document word niet gerept over een paneel maar over een vlag.ThomasG schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:24:
[...]
Bottas reed voor Verstappen. Bij Verstappen stond er geen geel (meer) op de display (want die had race control weer uitgezet), bij Bottas stond dat volgens mij nog aan. Verstappen had wel double yellow, maar toen ik de onboard de eerste keer keek had ik de marshalls niet eens zien staan.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Zo zwart wit is het in dit geval jammer genoeg niet. Geel ging ook 2x snel weer weg en was toen max en valteri eraan kwamen (op mijn scherm dan) niet zichtbaar.chevsticks schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:24:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Met het verschil in snelheid dat er momenteel is gaat het sowieso lastig worden. We gaan maar hopen op een uitvalbeurt van Hamilton of een crash in bocht 1.chevsticks schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:24:
Dit wordt toch wel het seizoen van F5 op de fia site
Max 5 plaatsen gridstraf
❗️Vijf plaatsen gridstraf voor Max Verstappen. Start Grand Prix van Qatar vanaf P7.
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 21 november 2021
[ Voor 61% gewijzigd door rammes op 21-11-2021 13:28 ]
Ik zou het doen!
Bij deze het document voor de Max +5 nog: https://www.fia.com/sites...uble%20yellow%20flags.pdf
[ Voor 4% gewijzigd door Dadona op 21-11-2021 13:28 ]
max plus 5
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Hoe zit het dan met volgorde, degene die het het eerst heeft begaan worden de plekken als eerste bij opgeteld etc? Of de eerste van wie straf bekend is?
DECISION: Max Verstappen given five-place grid penalty for failing to respect double waved yellow flags in qualifying #F1 #QatarGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 21 november 2021
*knip*
Laat dat nou eens.
Laat dat nou eens.
[ Voor 80% gewijzigd door tweakduke op 21-11-2021 13:30 ]
Nou dat maakt het nog wat spannender straks. Gek genoeg vind ik Max niet naast Hamilton op de voorste rij wat relaxter.
Er zal alleen over een paneel gesproken worden als er iets relevant is met het paneel. Bij Verstappen, als deze een straf krijgt, zou men bijvoorbeeld kunnen verduidelijken waarom het paneel dat groen toonde op 1 foto die we gezien hebben niet in overweging werd genomen. In principe horen vlaggen en panelen hetzelfde beeld te tonen en hoeft men dus enkel maar over de vlag te spreken.Just_I schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:26:
[...]
In het document word niet gerept over een paneel maar over een vlag.
Deze verwensingen zijn hier dus niet welkom.
[ Voor 74% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-11-2021 13:31 ]
Als hij gewoon nog naar P2 rijdt is er weinig anders dan als hij van P2 start maar Ham niet in weet te halen.LZ86 schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:29:
Nou, dat was het WDC.....
Hij had hem bij een P1 wel vrij zeker in handen gehad en dat kan nu dus bijna niet inderdaad.
[ Voor 16% gewijzigd door Shinji op 21-11-2021 13:31 ]
Jup. Nu kunnen we alleen nog hopen dat het geluk nu echt keer afgelopen is en hij de finish niet meer haalt dit seizoenBart-Willem schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:29:
Oftewel: men wil Hamilton hoe dan ook kampioen maken.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Tot zover de spanning dit seizoen. Mercedes krijgt weer de titel gegund.
Wel een beetje suf. Geen lampje op dash, geen geluidswarning, maar wel vlaggen naast de baan: ja dan moet je maar opletten.
Wat uiteraard zo is, maar sjongejonge, hoeveel geld gaat er in die sport om.
Haters everywhere but I don’t really care
Inmiddels is niet meer te tellen hoe vaak dit al gezegt is op tweakers dit seizoen.LZ86 schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:29:
Nou, dat was het WDC.....
Als Max een straf krijgt dan is het toch echt Max zelf die de voet op het gaspedaal heeft gehouden onder geel. De regels zijn daar duidelijk in en elk seizoen zijn er meerdere die zich erop laten betrappen. Waarom zou men hier ineens een uitzondering moeten maken? Omdat het Max is?Bart-Willem schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:29:
Dat is gewoon BS. Verstappen heeft de dubbele gele vlaggen genegeerd en krijgt daarvoor de straf, niet omdat ze HAM kampioen willen maken.Bart-Willem schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:29:
GAS start nu als 2e!Plenkske schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:30:
Kom op Gasly !
Einde van het seizoen begint wel steeds meer een anti-climax te worden.
Bullshit. Er zijn regels, en ook Max moet zich daar aan houden. Niet van het gas af tijdens dubbel geel is een straf. En een straf hebben is kut.LZ86 schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:31:
2e keer in 3 races dat AT RBR naait.
Waarom krijgt max zwaardere straffen dan
lewis. Of ben ik te oranje en krijgt lewis hardere straffen
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Voor zover ik weet worden alle penalties tegelijk toegepast (je kan zeggen dat 3 + 3 = 6.1, 2 + 5 = 7.1 en 7 + 3 = 10.1) en dat na het toepassen van alle penalties de plaatsen in elkaar worden geschoven. Dan verwacht ik dus HAM - GAS - ALO - NOR - BOT - SAI - VER - TSU - OCO - VET en de rest ongewijzigd. Aangenomen dat Sainz ook 3 plekken straf krijgt dus, die is ook UI. Sainz no further action dus volgorde aangepastShinji schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:29:
Hoe zit het dan met volgorde, degene die het het eerst heeft begaan worden de plekken als eerste bij opgeteld etc? Of de eerste van wie straf bekend is?
[ Voor 5% gewijzigd door DataGhost op 21-11-2021 13:44 ]
Die zal eerder extra extra voorzichtig doen ipv do or die ff een rondje aan de leiding. Hopen maar op drama start van Hamilton.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
yeah, maar met die MERC die ineens uit het niets als een raket gaat, en dan nu van p7 starten terwijl HAM dus straks na de start aan de horizon verdwijnt maakt deze race wel gereden, tenzij HAM eindelijk een keer pech krijgt.Plenkske schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:31:
[...]
Inmiddels is niet meer te tellen hoe vaak dit al gezegt is op tweakers dit seizoen.
En de overige banen zijn MERC territorium.
En een race engineer die normaalgezien waarschuwt in je oren dat er een wagen stilstaat en risico is op gele vlaggen. Techniek kan falen, vlaggen doen dat niet.matthijst schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:31:
Wel een beetje suf. Geen lampje op dash, geen geluidswarning, maar wel vlaggen naast de baan: ja dan moet je maar opletten.
Dus RBR kan dit nu ook aanvechten? Vraag me af wat er bij een right to review zou gebeuren als dit (uiteraard) na de race teruggedraaid zou worden…
per aspera ad astra
Simpel. Enkel VS dubbel geel.Mel33 schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:32:
@LAD93 welk nieuw en overtuigend bewijs verwacht je dat ze mee op de proppen komen?
[ Voor 15% gewijzigd door MikeyMan op 21-11-2021 13:33 ]
Dit is echt met geen mogelijkheid op Mercedes af te schuiven, kom op nou jongens.
Ik snap dat men teleurgesteld is dat hun coureur nu hele slechte zaken doet en eigenlijk het kampioenschap bijna weggegooid heeft. Maar dat doet hij toch echt zelf.
De rest heeft ook gewoon die gridplaatsen straf gehad.
Ik snap dat men teleurgesteld is dat hun coureur nu hele slechte zaken doet en eigenlijk het kampioenschap bijna weggegooid heeft. Maar dat doet hij toch echt zelf.
De rest heeft ook gewoon die gridplaatsen straf gehad.
Veel leukere race zo ... Een boze Max is sneller. Tweede worden moet lukken. Bottas in verkeer is een eitje.
Mooi alle slappe excuusjes zijn van tafel geveegd en een terechte straf voor een duidelijke gele vlag. Helaas nu starten van p6 als sainz ook een straf krijgt, maar inhalen die gasten en tweede worden en/of hopen op een safety car, er zal vast nog wel iemand zijn vleugel kapot rijden op een kerb.
erutangiS
Het zit hem erin dat er niet een constant geel was. Het was groen, geel, groen, geel, groen met een vlagger achter een bord verschoven en led borden die wat anders aangeven. Niemand had hier straf moeten hebben.groggy schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:32:
[...]
Bullshit. Er zijn regels, en ook Max moet zich daar aan houden. Niet van het gas af tijdens dubbel geel is een straf. En een straf hebben is kut.
Dat kan, maar dan moeten ze met nieuw bewijs komen. Lijkt me kansloos.LAD93 schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:32:
Dus RBR kan dit nu ook aanvechten? Vraag me af wat er bij een right to review zou gebeuren als dit (uiteraard) na de race teruggedraaid zou worden…
Valteri blijft lekker relaxed onder zijn straf. Hij is sws een stuk relaxter de laatste paar races. Ook wel een beetje logisch natuurlijk.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
- Omdat die 2 gele vlaggen niet zichtbaar warenBlokker_1999 schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:31:
[...]
Als Max een straf krijgt dan is het toch echt Max zelf die de voet op het gaspedaal heeft gehouden onder geel. De regels zijn daar duidelijk in en elk seizoen zijn er meerdere die zich erop laten betrappen. Waarom zou men hier ineens een uitzondering moeten maken? Omdat het Max is?
- omdat op dat moment op tv en op de schermen groene vlaggen getoond werden
- omdat de marshalls maar wat deden
- en omdat op het stuur zelf ook geen dubbel geel getoond werd
Redenen genoeg om in zo'n extreem onduidelijke situatie dus geen straffen uit te delen.
Tsunoda vorige keer Gasly nu bedoelt ie.groggy schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:32:
[...]
Bullshit. Er zijn regels, en ook Max moet zich daar aan houden. Niet van het gas af tijdens dubbel geel is een straf. En een straf hebben is kut.
En max niet dan?Frappuccino schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:27:
Bottas is den bok.
Ja gek heAtlAntA schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:33:
Valteri blijft lekker relaxed onder zijn straf. Hij is sws een stuk relaxter de laatste paar races. Ook wel een beetje logisch natuurlijk.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ja, die hebt geen kans om wereldkampioen te worden....AtlAntA schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:33:
Verwijderd
Zonde en terecht. Ham cruised naar de overwinning. Voor MAX zaak om die tweede plek te pakken en te houden.
Nee dat is zeker waar, maar ik vraag me af wat er zou gebeuren als dit wel teruggedraaid zou worden? Max eindigt op P3 en ze draaien die +5 terug?chevsticks schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:33:
[...]
Dat kan, maar dan moeten ze met nieuw bewijs komen. Lijkt me kansloos.
per aspera ad astra
5 plaatsen voor Max
3 voor Bottas, geen straf voor Sainz
3 voor Bottas, geen straf voor Sainz
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PeOdLs2JgE5bpXQwfQtWyB7E.jpg?f=user_large)
[ Voor 92% gewijzigd door jan390 op 21-11-2021 13:36 ]
De modjes zijn weer lekker bezig.
Was niets ergs aan wat ik zei, en gezien de plusjes hebben velen hetzelfde gevoel.

Helaas maar terecht.
Grootste fout vind ik het van het team. Die zien dat Gasly in sector 3 een lekke band en kapotte voorvleugel heeft. Af en aan gele vlag melding in die sector.
Onnodig risico genomen en nu op de blaren zitten.
Grootste fout vind ik het van het team. Die zien dat Gasly in sector 3 een lekke band en kapotte voorvleugel heeft. Af en aan gele vlag melding in die sector.
Onnodig risico genomen en nu op de blaren zitten.
Hopelijk kan Alonso nog wat schade aanrichten.
Alonso op 3 en is een hele goede starter.
Dat gaat interessant worden.
Dat gaat interessant worden.
nee, Sainz gaat vrijuit.DataGhost schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:32:
[...]
Aangenomen dat Sainz ook 3 plekken straf krijgt dus, die is ook UI.
Decision from the FIA - Max Verstappen - 5 place grid penalty for ignoring double waved yellow flags. Valtteri Bottas - 3 place grid penalty for ignoring single waved yellow flag. Carlos Sainz - no further action
https://twitter.com/CroftyF1
Die vlaggen waren prima te zien op de onboards, en zij zijn er op getraind en weten waar de marshal staat. Dus als ze die gemist hebben ligt het echt aan hunzelf.Bart-Willem schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:33:
[...]
- Omdat die 2 gele vlaggen niet zichtbaar waren
- omdat op dat moment op tv en op de schermen groene vlaggen getoond werden
- omdat de marshalls maar wat deden
- en omdat op het stuur zelf ook geen dubbel geel getoond werd
Redenen genoeg om in zo'n extreem onduidelijke situatie dus geen straffen uit te delen.
Of de marshals het nu mis hadden of niet, er werd met vlaggen gezwaaid en dan moet je daar als coureur naar luisteren.
Vlaggen gaan bovendien boven het stuur.
Dat maakt het niet minder suf.Blokker_1999 schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:32:
[...]
En een race engineer die normaalgezien waarschuwt in je oren dat er een wagen stilstaat en risico is op gele vlaggen. Techniek kan falen, vlaggen doen dat niet.
Of ben je ook zo nuchter als je stream er elke week uit klapt?
"Ah shit, weer geen F1 kijken, maar ja, techniek kan falen"
Dat getrol hoeft hier dus ook echt niet.Frappuccino schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:34:
Hopelijk kan Alonso nog wat schade aanrichten.
[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-11-2021 13:51 ]
Bij twijfel niet inhalen.. Die vlagen, panelen what ever zijn er voor de veiligheid.Robbie T schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:33:
[...]
Het zit hem erin dat er niet een constant geel was. Het was groen, geel, groen, geel, groen met een vlagger achter een bord verschoven en led borden die wat anders aangeven. Niemand had hier straf moeten hebben.
Er bestaat niet zoiets als een Mercedes baan. Dan had RBR ook zonder problemen Mexico gewonnen. Teams werken elk jaar aan hun zwakke punten van het vorige jaar. Een baan waar het ene jaar een team het laat afweten of net enorm dominant is kan het jaar erop weer net andersom zijn. Of zijn we bijvoorbeeld Mercedes in Singaport ook al weer vergeten. 2 jaar op rij nergens te bekennen om dan ineens weer gewoon te winnen.LZ86 schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:32:
[...]
yeah, maar met die MERC die ineens uit het niets als een raket gaat, en dan nu van p7 starten terwijl HAM dus straks na de start aan de horizon verdwijnt maakt deze race wel gereden, tenzij HAM eindelijk een keer pech krijgt.
En de overige banen zijn MERC territorium.
Verwijderd
Waarschijnlijk zonder die straf had Hammie ook wel naar de overwinning gecruised met hun snelheid. Je krijgt nu een leukere race (ik ga hem niet kijken) i.p.v kijken hoe Max gaat undercutten en het niet haalt.Verwijderd schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:33:
Zonde en terecht. Ham cruised naar de overwinning. Voor MAX zaak om die tweede plek te pakken en te houden.
DitRobbie T schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:33:
[...]
Het zit hem erin dat er niet een constant geel was. Het was groen, geel, groen, geel, groen met een vlagger achter een bord verschoven en led borden die wat anders aangeven. Niemand had hier straf moeten hebben.
Wel interessant dat in de uitleg van de hoogte van de straf nog even expliciete verwijziging is gemaakt naar Lewis: " The penalty for the driver of Car 44 in Austria 2020 resulted in a grid penalty of 3 positions which is the usual penalty for breaching a single flag situation, and the penalty for the driver of Car 5 in Bahrain 2021 which resulted in a grid penalty of 5 positions which is the usual penalty for breaching a double flag situation"
Ben ik een complotdenker als Mercedes/Bottas maar al te graag toegeeft dat ze fout zaten, zodat de stewards niet anders kunnen dan Max ook te straffen?
Ach, een safetycar in ronde 15 net voordat Max bij de pitstraat is kan ook nog. Ik probeer mezelf wat moed in te spreken. 😁
Even de oranje bril afzetten! Max heeft geen straf gehad voor Hamilton van de baan forceren en krijgt nu straf vanwege negeren dubbel geel. Bottas heeft ook een straf voor het negeren van geel, Saintz is denk door het oog van de naald gekropen.Mel33 schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:32:
[ Voor 7% gewijzigd door Dj-sannieboy op 21-11-2021 13:36 ]
+ snelste rondeVerwijderd schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:33:
Maar zo dom dit.... waarom greep het team niet in?
[ Voor 10% gewijzigd door Alfa Novanta op 21-11-2021 13:37 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Als de stream eruit knalt staan er geen miljoenen op het spel voor mij. Als de stream eruit knalt is het niet omdat ik mijn werk niet gedaan heb. Als de stream eruit knalt is het niet omdat de reflexen waar ik jarenlang aan gewerkt heb het laten afweten.matthijst schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:35:
[...]
Dat maakt het niet minder suf.
Of ben je ook zo nuchter als je stream er elke week uit klapt?
"Ah shit, weer geen F1 kijken, maar ja, techniek kan falen"
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nee, want Max wordt niet bestraft omdat ze Mercedes kampioen willen maken. Dat ongefundeerde domme gezeur willen we dus niet.Bart-Willem schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:34:
De modjes zijn weer lekker bezig.Was niets ergs aan wat ik zei, en gezien de plusjes hebben velen hetzelfde gevoel.
Het is zuur dat Max wordt bestraft, maar er is tevens wel duidelijkheid. Een vlaggende marshall is leidend er zijn geen excuses dat andere hulpmiddelen dan niet werken.
En het is ergens ook wel zo. Gasly stond daar stil op de baan, die Marshall gaat terecht vlaggen en dan ga je van het gas af. Zonde en jammer, we gaan de race zien.
Plusjes betekenen niet dat je goed bezig bent. Dat gajes wat rel heeft geschopt afgelopen dagen krijgen ook pluimpje van mensen, dat betekent niet dat ze goed bezig zijnBart-Willem schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:34:
De modjes zijn weer lekker bezig.Was niets ergs aan wat ik zei, en gezien de plusjes hebben velen hetzelfde gevoel.
Man o man
Nee, dat zou ik ook doen als ik Mercedes was. Lekker voordeel halen uit de situatie.Helix schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:35:
Ben ik een complotdenker als Mercedes/Bottas maar al te graag toegeeft dat ze fout zaten, zodat de stewards niet anders kunnen dan Max ook te straffen?
Ik vind dit echt een megaleuk topic met het snelle delen van de beschikbare informatie en de vaak knappe analyses en beschouwingen van mensen...
Maar ik wordt zo moe van al die zure figuren die elke dag een fles azijn opdrinken bij het ontbijt. Hoe negatief kun je zijn.
Gridstraf of niet. Beetje eigen schuld. Ik wil ook graag dat Max wereldkampioen wordt, maar schijnbaar is Mercedes nog een maatje te groot voor Redbull. Daarnaast zijn er nog 3 races te gaan en staat Max waarschijnlijk na deze race nog steeds 1e.
Oftewel ontspan, geniet van een getergde Max die een mega inhaalrace gaat laten zien hopelijk.
Het kampioenschap is pas voorbij als Hamilton genoeg punten heeft.
Maar ik wordt zo moe van al die zure figuren die elke dag een fles azijn opdrinken bij het ontbijt. Hoe negatief kun je zijn.
Gridstraf of niet. Beetje eigen schuld. Ik wil ook graag dat Max wereldkampioen wordt, maar schijnbaar is Mercedes nog een maatje te groot voor Redbull. Daarnaast zijn er nog 3 races te gaan en staat Max waarschijnlijk na deze race nog steeds 1e.
Oftewel ontspan, geniet van een getergde Max die een mega inhaalrace gaat laten zien hopelijk.
Het kampioenschap is pas voorbij als Hamilton genoeg punten heeft.
Kans is nog altijd reëel dat Verstappen 2e wordt, maar Hamilton heeft nu wel meer tijd om een voorsprong op te bouwen.
Goed, het maakt de race interessanter om te kijken.
Goed, het maakt de race interessanter om te kijken.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Geweldig om te zien hoe die coureurs lol hebben onder elkaar.
Vreemd dat RIC zich afsluit, neemt die het misschien allemaal te serieus?
Geweldig om te zien hoe die coureurs lol hebben onder elkaar.
Vreemd dat RIC zich afsluit, neemt die het misschien allemaal te serieus?
Heb steeds minder zin om te kijken, Max had wereldkampioen moeten worden gezien zijn prestaties, maar door allerlei pech en benadelen, lijkt het wel klaar
Behalve dat mijn opmerkingen als een grap cq sneer (richting Fia/Mercedes/weetikveelwie) waren, dat kan je van de rellen niet zeggen.groggy schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:36:
[...]
Plusjes betekenen niet dat je goed bezig bent. Dat gajes wat rel heeft geschopt afgelopen dagen krijgen ook pluimpje van mensen, dat betekent niet dat ze goed bezig zijn
Man o man
Wel godwin-achtig dit trouwens.

It aint over till the fat lady sings…Exocet schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:37:
Heb steeds minder zin om te kijken, Max had wereldkampioen moeten worden gezien zijn prestaties, maar door allerlei pech en benadelen, lijkt het wel klaar
Goh, dus misschien was het dan inderdaad wel een extreem onduidelijke situatieBlokker_1999 schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:36:
[...]
Als de stream eruit knalt staan er geen miljoenen op het spel voor mij. Als de stream eruit knalt is het niet omdat ik mijn werk niet gedaan heb. Als de stream eruit knalt is het niet omdat de reflexen waar ik jarenlang aan gewerkt heb het laten afweten.
Max Verstappen fan zijn is voor mij net als Feyenoord fan zijn. Elke keer hoop je op wat meer maar eindigt het met een domper
per aspera ad astra
omdat BOT 1x geel had en MAX 2x geelpoor Leno schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:38:
WTF waarom Bottas 3 en Verstappen 5
En Sainz dan?
2+5=7Verwijderd schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:38:
Start Ver op P6 wegens snellere tijd dan BOT? Of Start BOT op P6?
3+3=6
Enkel versus dubbele gele vlag.poor Leno schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:38:
En Sainz dan?
Enkel geel, dubbel geel en geen geel.poor Leno schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:38:
En Sainz dan?
Bottas enkele vlag, Verstappen dubbele gele vlag.poor Leno schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:38:
En Sainz dan?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |