"When you grow up your heart dies"
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als dat is, dan zou dat verboden moeten worden!dcell schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:47:
[...]
Yup, bij Stroll in de auto zit een knopje “release random parts”
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire
3 stopper toch?
I have no special talent. I am only passionately curious.
En wat als je banden eraan zijn? Vind het moeilijk, je kunt dit bijna a niet controleren.sjaool schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:49:
[...]
Alleen met schade naar binnen mag wel denk ik dan. Maar het zou voor iedereen hetzelfde zijn als de pitstraat dicht gaat bij een SC/VSC.
Ben je een herhaling van een oude race aan het kijken?.ScorpionSquad schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:49:
Samenvattend: Wel spannende race, geen leuke race 😅
Ik heb al voor anderhalve race peentjes gezweet, dat wordt nog wat.Exocet schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:48:
We zijn nog niet eens op de helft....
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Zie eigenlijk niet hoe, afhouden zal wel even kunnen, maar dit gaat hij niet houdenQuad schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:49:
Ik vind het belachelijk spannend, haalt ie het of haalt ie het niet?
Een foutje van Max in S2 en HAM zit er wel op. Er mag wel iets meer marge komen tussen VER en HAM.DaniëlWW2 schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:49:
Verstappen pakte nu 0,3s in S2. Zo breekt hij steeds de DRS.
Regels aanpassen in voordeel VER. Natuurlijk….sjaool schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:49:
[...]
Alleen met schade naar binnen mag wel denk ik dan. Maar het zou voor iedereen hetzelfde zijn als de pitstraat dicht gaat bij een SC/VSC.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Je ziet HAM ook glijden in de laatste bochten voor de straight, het is zeker niet makkelijk daar in dirty air.DaniëlWW2 schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:49:
Verstappen pakte nu 0,3s in S2. Zo breekt hij steeds de DRS.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:37
Dit gaat spannend blijven tot het einde van de race.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gelukkig hebben we budgetcaps met motors ohne ende.ricardo246 schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:50:
[...]
Regels aanpassen in voordeel VER. Natuurlijk….
Mijn boefje is liev!
Die houden het nog wel op een lagere snelheid.HollowGamer schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:50:
[...]
En wat als je banden eraan zijn? Vind het moeilijk, je kunt dit bijna a niet controleren.
FIA kennende: niks of doofpot.Wognummer schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:50:
ik ben echt heel benieuwd of er nog wat gebeurd met Flexwing gate
- DaniëlWW2
- Niet online
Praise the Wall of Newey.Chefbierrr schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:51:
[...]
Je ziet HAM ook glijden in de laatste bochten voor de straight, het is zeker niet makkelijk daar in dirty air.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hamilton wint gewoon halve seconde gratis op het rechte stuk zowat. Niet echt een kunstje, rechtervoet omlaagtweakduke schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:51:
Toch bijzonder dat Max Hamilton nog steeds van zich af kan houden als je ziet hoeveel sneller hij is ten opzichte van de rest.
Dit gaat spannend blijven tot het einde van de race.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Kijk jij een andere wedstrijd? Perez is langzamer..SinergyX schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:51:
Perez gaat toch redelijk rap richting Bottas, die WCC is er natuurlijk ook nog.
Je bedoeld als destijds met hun DAS systeem? Nee, pas op het einde van het seizoen.Wognummer schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:50:
ik ben echt heel benieuwd of er nog wat gebeurd met Flexwing gate
Mag voor de verandering wel eens keer, zoals een pitstop wijziging waar vooral toevallig RBR vooral last van heeft.ricardo246 schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:50:
[...]
Regels aanpassen in voordeel VER. Natuurlijk….
Ze moeten gewoon per extra engine 5 extra gridstraf plekken toevoegen, zodat het niet te verleidelijk wordt om te gaan doen, wat ik van Mercedes verwacht de komende races en dat is elke race een nieuwe motor.JB schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:51:
[...]
Gelukkig hebben we budgetcaps met motors ohne ende.
PSN: bollsie
Gaat het een beetje? Ik kom niet hoger dan 59...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
nee ik denk eerder want er is dit seizoen al iets over gezegd (of RBR heef het mis en alles is binnen de regels hoor dat kan ook prima)HollowGamer schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:52:
[...]
Je bedoeld als destijds met hun DAS systeem? Nee, pas op het einde van het seizoen.
Hij verliest alleen maar tijd? Nu 4+ dit was 3+SinergyX schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:51:
Perez gaat toch redelijk rap richting Bottas, die WCC is er natuurlijk ook nog.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 14-11-2021 18:53 ]
Besef je wel dat bijna iedere bocht perfect moet zijn. Echt respect voor alle rijders.
Mercedes kan toch gewoon 10 motoren aan Mercedes leveren voor een euro per stuk?JB schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:51:
[...]
Gelukkig hebben we budgetcaps met motors ohne ende.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
- DaniëlWW2
- Niet online
Het kan gewoon een twee stopper strategie zijn.sjufke schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:53:
Ham lijkt totaal niet te denken aan banden sparen. Hij blijft al rijden lang kort erachter rijden. Je zou zeggen dat dit op den duur zijn bandjes gaat kosten.
Verstappen zei op de radio ook al dat ze niet nog een keer een undercut kunnen laten gebeuren.
Hij probeert Max tot een fout te dwingen, beetje extra druk zetten.sjufke schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:53:
Ham lijkt totaal niet te denken aan banden sparen. Hij blijft al rijden lang kort erachter rijden. Je zou zeggen dat dit op den duur zijn bandjes gaat kosten.
Dit zorgt er ook weer voor dat Max flink moet pushen en daarbij ook z'n banden sneller op brandt.
Dat viel me ook op? Dirty air? Motor?siggy schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:53:
Hamilton ineens maar 310 top op het rechte stuk.
Dit is gewoon niet goed voor mijn hart, okéKenny_026 schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:50:
[...]
Ben je een herhaling van een oude race aan het kijken?
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire
Batterijen opladen?siggy schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:53:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
En hoe gaat het met jou? Heb je wel genoeg koffie op vandaag?sjaool schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:53:
[...]
Gaat het een beetje? Ik kom niet hoger dan 59...
Het kan niet eeuwig feest zijn.siggy schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:53:
311 zelfs. Is daar ruim 7 km/u sneller dan Max en dat is zonder DRS.siggy schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:53:
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ik drink alleen thee...Hippocampus schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:55:
[...]
En hoe gaat het met jou? Heb je wel genoeg koffie op vandaag?
Jij apt in je slaap?
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Het zou me niet verbazen als Hamilton genoeg snelheid heeft voor een overcut.sly___ schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:54:
Binnen 5 rondjes komt Max binnen voor medium. Geen risico op undercut.
Want, 30 plus rondjes op geel gaat werken?sly___ schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:54:
Aangezien RB nu wel de strategie van Mercedes called geeft wel mogelijkheden om nog eens te pitten op een redelijk vroeg moment. Denk dat RB dan weer mee gaat als het vroeg is.. en dan zou hij met een snelle outlap best dichtbij kunnen zitten.chevsticks schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:54:
[...]
Hij probeert Max tot een fout te dwingen, beetje extra druk zetten.
Dit zorgt er ook weer voor dat Max flink moet pushen en daarbij ook z'n banden sneller op brandt.
Thanks! Not to discredited HAM - want t is knap - maar dan heeft t middenveld ook echt als een pannekoek gereden.SinergyX schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:39:
[...]
Gecombineerd, eerst paar plekken, toen SC, toen een Bottas
- tweakduke
Waar de rest het veel sneller moesten afleggen weet Max wel een zelfde pace neer te leggen als die snelle Mercedes.siggy schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:52:
[...]
Hamilton wint gewoon halve seconde gratis op het rechte stuk zowat. Niet echt een kunstje, rechtervoet omlaag
Denk zelf ook een 2 stopper, banden sparen is er deze race niet bij op deze manier.
PSN: xMaurice93
Heeft in dit geval geen nut, Mercedes komt van P20 gewoon naar P1 als het moet met de extra PKs. 😔chevsticks schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:52:
[...]
Ze moeten gewoon per extra engine 5 extra gridstraf plekken toevoegen, zodat het niet te verleidelijk wordt om te gaan doen, wat ik van Mercedes verwacht de komende races en dat is elke race een nieuwe motor.
In mijn slaap kan die zelfs nog lager, tegen de 50. Sommige zeggen de laag, maar wat is te laag?
Wat is er met NOR? Hij was nog eerder 10-12?
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 14-11-2021 18:58 ]
Wat wordt de uitslag oh grote waarzegger?sly___ schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:54:
Flickr PSN ID= cheironnl
- tweakduke
- DaniëlWW2
- Niet online
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Nu moet max goede outlap hebben.
En hopen dat deze banden en de mindere vleugel wat ruimte geven.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hij gaat naar hard he.. nu ff snel voorbij de williams..renegrunn schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:57:
[...]
Wat wordt de uitslag oh grote waarzegger?
Hallo met Tim
Goed van Latifi, direct ervoor weg.
nggyu nglyd
Mercedes will voor een P1/P2 gaan.
Idd, hoe gaat dit werken? Ham straks naar geel?Bart-Willem schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:58:
Da's wel heel vroeg!
Denk het ookricardo246 schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:59:
[...]
Idd, hoe gaat dit werken? Ham straks naar geel?
Hongarije?Vos schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:59:
Hamilton gaat denk ik lang.
PSN: xMaurice93
Moet haast wel, binnen de 5-10 rondes.ricardo246 schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:59:
[...]
Idd, hoe gaat dit werken? Ham straks naar geel?
nggyu nglyd
- DaniëlWW2
- Niet online
Daarom kwam Bottas nu. Die dekt Perez af zodat hij nu niet kan.
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/0SYuFYq5SGLV1vNR5EYBpJnh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BKPbN1alQVpqF4CMOc9zVwRG.jpg?f=fotoalbum_large)