Nu wel weerTuupie schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:28:
[...]
Ala Coulthard toen met Schumacher?
Kan al niet meer
Lekker checo, dit mag van mij nog wel 5x
Dit kost ham tijd dus gunstig voor max
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Perez -1 
Perez +1
Perez +1
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
GENIETEN!!!
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Wat is het snelheidsverschil, lijkt wel 30 km/uur. Ziek.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 14-11-2021 18:30 ]
Kijk die pace van HAM joh. Ik blijf het zeggen. Helemaal gestoord
PSN: xMaurice93
teveel afstand helaas...
En klaar. PER kan BOT gaan afhouden...
"When you grow up your heart dies"
Perez te licht helaas
Tsja, blijf erbij dat perez Hamilton beter had kunnen ophouden in de langzame bochten en dan een superexit regelen voor het rechte stuk....
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
DRS naar max, die zo ook hoor
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Klaar dus, TV kan uit.
nggyu nglyd
Hier was helemaal niets tegen te doen...tuinïnen schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:30:
Perez te licht helaas
Heeft niks met Perez te maken. Dit gaat Max ook overkomen als Lewis binnen DRS zit.tuinïnen schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:30:
Perez te licht helaas
sorry maar tegen die snelheid ben je gewoon kansloostuinïnen schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:30:
Perez te licht helaas
Heeft Mercedes de Ferrari Truuk van 2 of 3 jaar terug toegepast?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ja maar echt oh zo knap dat hij iedereen inhaaltdutchgio schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:30:
Die Mercedes van Hamilton loopt niet normaal hard, dat gaat echt nergens over.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Tja. Maar wie niet tov Maxtuinïnen schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:30:
Perez te licht helaas
DUGG
tov een snellere mercedes met Ham achter het stuur? Wat verwacht je?tuinïnen schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:30:
Perez te licht helaas
Ik vrees voor Max z'n P1 zelfs.
Kritiekloos verslag van Olav. Zijn wij de enige die de snelheid op zijn minst vraagtekens doet opwerpen?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ik had m'n ellebogen wat meer uitgestoken als ik Perez was, maar goed.
Nee, tegen zo'n materiaalverschil kan je niet opboksen. Hele mooie actie van Perez, maar Hamilton is gewoon sneller.tuinïnen schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:30:
Perez te licht helaas
Gewoon kansloos tegen de Mercedes. Hamilton laadt even de batterijen op en gaat er bij Verstappen zo ook voorbij. Dat is het moment waarop hier de tv uit gaat.tuinïnen schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:30:
Perez te licht helaas
Dit is ook niet leuk meer. Heeft niets met racen te maken maar gewoon wie heeft de snelste motor.
Hoe dan? Je mag niet permanent gaan weaven.Justevo schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:31:
Verwijderd
Inderdaad…simons schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:31:
Kritiekloos verslag van Olav. Zijn wij de enige die de snelheid op zijn minst vraagtekens doet opwerpen?
Een P2 voor Max is op zich nog steeds gewoon prima. Hij levert dan wel wat punten in maar blijft aan de leiding.JackBol schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:31:
[...]
tov een snellere mercedes met Ham achter het stuur? Wat verwacht je?
Ik vrees voor Max z'n P1 zelfs.
Is makkelijk inhalen als je de snelste auto hebt, zo kun je ook 7 keer wereldkampioen worden.Jeroenvde89 schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:31:
[...]
Ja maar echt oh zo knap dat hij iedereen inhaalt
Welkom in de Formule 1.Robbie T schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:32:
Dit is ook niet leuk meer. Heeft niets met racen te maken maar gewoon wie heeft de snelste motor.
Perez had veel betere exit, maar tegen ruim 30km/h op rechte stuk doe je simpel helemaal niets.siggy schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:30:
Tsja, blijf erbij dat perez Hamilton beter had kunnen ophouden in de langzame bochten en dan een superexit regelen voor het rechte stuk....
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Waarom gaat de tv uit? Lekker racen toch?KlaasjeNL schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:31:
[...]
Gewoon kansloos tegen de Mercedes. Hamilton laadt even de batterijen op en gaat er bij Verstappen zo ook voorbij. Dat is het moment waarop hier de tv uit gaat.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ja en de volgende drie power circuits?sjaool schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:32:
[...]
Een P2 voor Max is op zich nog steeds gewoon prima. Hij levert dan wel wat punten in maar blijft aan de leiding.
tja, dat is ook wel beetje het dna van de Formule 1 heRobbie T schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:32:
Waar koop je die Braziliaanse pepers om je motor op te voeren?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Hamilton kan toch gewoon elke race die 5 plekken straf pakken voor een nieuwe motor? Dit is echt bizar hoe snel.
Meer afgeremd nadat hij HAM opnieuw inhaalde.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Ondertussen al twee ronden dezelfde rondetijd.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:37
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Hij heeft hem lang afgehouden, maar een keer ben je de pineut als de DRS + snelheid verschil te groot is.siggy schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:30:
Hamilton profiteert flink van al die ICE wissels die Bottas heeft moeten doen. Marge tussen Hamilton en Verstappen is 3 seconden. Max krijgt hem niet cadeau als die hem mag winnen vandaag.
Deze power unit lijkt wel enorm veel meer power te hebben dan de vorige keren dat er een nieuwe power unit in kwam. Vind het altijd wel bijzonder zoiets, lijkt best een upgrade te zijn t.a.v. de vorige unit gezien ook verschillen met Bottas in snelheid. Hoop niet dat het echt zo blijkt te zijn, maar er is niet veel wat me nog verbaast als je naar Mercedes en F1 kijkt.Exocet schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:30:
Dit lijkt wel een grap. De dominantie is terug
Als die voorin rijdt is het niet knap als die mensen inhaalt is het niet knap. Make up your mind folksJeroenvde89 schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:31:
[...]
Ja maar echt oh zo knap dat hij iedereen inhaalt
Uhm, zo gaat het meestal in de racewereld. Niks vreemds...Robbie T schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:32:
Gewoon te laat remmen in T1. Hebben we HAM en BOT dit jaar ook al een paar keer zien doen.
Brazilie is een circuit waar RBR verwachtte uit te lopen.sjaool schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:32:
[...]
Een P2 voor Max is op zich nog steeds gewoon prima. Hij levert dan wel wat punten in maar blijft aan de leiding.
Qatar, Saudi Arabie en Abu Dhabi zijn top-snelheid circuits. Dit zet het hele kampioenschap op scherp.
Dat hoort bij het spelletje.Robbie T schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:32:
Alleen lijkt er nu wel veel meer power dan ooit te zijn voor de mercs.
Wat ze ook gedaan/gevonden hebben.
Dit gaat ze zo het kampioenschap brengen als RB niet iets vind voor de laatste races
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
En dan? Retourtje hospitaal? Grosjean scenario? Auto in kreukels?Justevo schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:31:
nggyu nglyd
De vraag is hoelang deze motor van HAM mee gaat met deze snelheid... Volgende race wordt het echt wel terug geschroefd.
Sure, why not. De grootste zijn zo kampioen geworden.Quad schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:33:
[...]
En dan? Retourtje hospitaal? Grosjean scenario? Auto in kreukels?
[ Voor 8% gewijzigd door Justevo op 14-11-2021 18:34 ]
Ja, maar niemand bij red bull heeft hier wat aan. Hij had tenminste Hamilton nog wat kunnen ophouden. Afgezien van het teruginhalen heeft het niks uitgehaald, topsnelheid of niet. Dit wordt een eitje voor Hamilton als red bull perez niet taktisch wilt inzetten.SinergyX schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:32:
[...]
Perez had veel betere exit, maar tegen ruim 30km/h op rechte stuk doe je simpel helemaal niets.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
snap niet dat iedereen zo verwonderd is over de pace van hamilton dit was de afgelopen 5 jaar al zo ongeveer zo
Kijk trouwens wel hoe bizar plat die wagen is op rechte stuk, zullen ze iets meer hebben gedaan met die doorzakkende rake?jbdeiman schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:33:
[...]
Deze power unit lijkt wel enorm veel meer power te hebben dan de vorige keren dat er een nieuwe power unit in kwam. Vind het altijd wel bijzonder zoiets, lijkt best een upgrade te zijn t.a.v. de vorige unit gezien ook verschillen met Bottas in snelheid. Hoop niet dat het echt zo blijkt te zijn, maar er is niet veel wat me nog verbaast als je naar Mercedes en F1 kijkt.
Ophouden hoe? Je mag 1x sturen, hij deed de binnenkant, maar voordat uberhaubt de bocht kwam (of remzone) was Ham er al voorbij.siggy schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:33:
[...]
Ja, maar niemand bij red bull heeft hier wat aan. Hij had tenminste Hamilton nog wat kunnen ophouden. Afgezien van het teruginhalen heeft het niks uitgehaald, topsnelheid of niet. Dit wordt een eitje voor Hamilton als red bull perez niet taktisch wilt inzetten.
[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 14-11-2021 18:34 ]
Dat was toch al jaren zo? Nu was het dit seizoen eindelijk spannend en dan zag je dat Hamilton onder druk ook zijn foutjes had. Nu hebben ze kennelijk weer een trucje uitgehaald.Robbie T schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:32:
Heeft niets met racen te maken maar gewoon wie heeft de snelste motor.
Hoe zit het eigenlijk met die team orders dat je iemand zo opzichtig voorbij mag laten?
Twente komt eraan!
Wel jammer dat we geen Ferrari/McLaren gevecht gaan zien deze race.
HAM zijn motor zal dan weer in vermogen zijn afgenomen en Max heeft vorig jaar Bahrein ook gewonnen... Er komen ook nog 2 circuits die nog niemand kent aan. Niet zo pessimistisch denken...
Naja dit dus. Ben wel benieuwd of daar nog wat over naar buiten komt.. RB gaat natuurlijk wel vragen stellen bij de FIA.jbdeiman schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:33:
[...]
Deze power unit lijkt wel enorm veel meer power te hebben dan de vorige keren dat er een nieuwe power unit in kwam. Vind het altijd wel bijzonder zoiets, lijkt best een upgrade te zijn t.a.v. de vorige unit gezien ook verschillen met Bottas in snelheid. Hoop niet dat het echt zo blijkt te zijn, maar er is niet veel wat me nog verbaast als je naar Mercedes en F1 kijkt.
Rest van het seizoen ook bekeken toevallig?The_Scarabial schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:34:
snap niet dat iedereen zo verwonderd is over de pace van hamilton dit was de afgelopen 5 jaar al zo ongeveer zo
AllowedJoteW schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:34:
Hoe zit het eigenlijk met die team orders dat je iemand zo opzichtig voorbij mag laten?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Het is ongeveer zo:
S1 pakt Ham 0,1 a 0,2s
S2 pakt Ver 0,2s
S3 pakt Ham 0,1s
Onder de streep vergelijkbaar.
S1 pakt Ham 0,1 a 0,2s
S2 pakt Ver 0,2s
S3 pakt Ham 0,1s
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Dan pakt hij toch fijn voor 5 plekken een nieuwe, komende banen en dat extra vermogen is insta win.Brakius schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:33:
De vraag is hoelang deze motor van HAM mee gaat met deze snelheid... Volgende race wordt het echt wel terug geschroefd.
Jelmer93 schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:32:
[...]
tja, dat is ook wel beetje het dna van de Formule 1 he
sjaool schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:33:
[...]
Uhm, zo gaat het meestal in de racewereld. Niks vreemds...
Hij pakt echt nog wel een paar nieuwe blokken.sjaool schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:34:
[...]
HAM zijn motor zal dan weer in vermogen zijn afgenomen en Max heeft vorig jaar Bahrein ook gewonnen... Er komen ook nog 2 circuits die nog niemand kent aan. Niet zo pessimistisch denken...
Super spannend dit hoor! Strategie wordt ook bepalend nu.
Als Mercedes de motor weer gaat wisselen bij Ham en Bot na deze wedstrijd ben ik klaar met kijken. 😔
Perez is als Bottas?DaniëlWW2 schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:34:
Het is ongeveer zo:
S1 pakt Ham 0,1 a 0,2s
S2 pakt Ver 0,2s
S3 pakt Ham 0,1s
Tuurlijk maar alle voorgaande jaren hoorde je er niets over, alleen nu VER leading is. Oja en VER wint gewoon vandaagMikeyMan schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:34:
[...]
Rest van het seizoen ook bekeken toevallig?
Ik kan wel respect hebben voor het "out of the box" denken van Mercedes.DoubleDutch schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:35:
Als Mercedes de motor weer gaat wisselen bij Ham en Bot na deze wedstrijd ben ik klaar met kijken. 😔
Ze willen het kampioenschap winnen, en ze hebben wellicht een manier gevonden om dat te doen.
Ook RBR kan dit gewoon. Wat is het probleem?DoubleDutch schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:35:
ALS Max vandaag wint, dan is die WDC wel echt verdiend...
Weet iemand of de baan-en lucht temperatuur aan het toe- of afnemen is?
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire
Dat is ook niet alles. HAM is snel op de rechte stukken maar Max is beter op de rest van het circuit.AW_Bos schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:32:
Waar koop je die Braziliaanse pepers om je motor op te voeren?
Plus het feit dat HAM misschien zijn banden sneller naar de klote werkt met al dat aanvallen en stress rijden.
Dus er is nog hoop
Het goede nieuws is dat Max er wel goed over poft.
Ik hoop dat ze het wel doen. Dan wordt er tenminste fatsoenlijke regelgeving op gemaakt voor volgend seizoen.DoubleDutch schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:35:
En ik wil het Toto wel eens zien uitleggen hoe ze het kampioenschap eerlijk op de baan gewonnen hebben
Afnemen, al 5/6 graden koeler dan bij de start..ScorpionSquad schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:37:
AIR 22,8ºC.ScorpionSquad schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:37:
TRACK: 49,1ºC
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:37
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Op de mediums valt het nog mee hoe Hamilton nu naar Max toe komt, ik ben alleen bang voor die C2. Het gaat nog spannend worden
Daalt, aldus de Engelsen.ScorpionSquad schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:37:
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Gezien het aantal punten dat hij buiten zijn schuld is misgelopen is dat sowieso al het geval...Dentist schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:37:
ALS Max vandaag wint, dan is die WDC wel echt verdiend...
Dat een nieuw Mercedes blok 75pk extra pakt. En een nieuwe Honda -in Japanse traditie- precies hetzelfde doet als een oude.ricardo246 schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:37:
[...]
Ook RBR kan dit gewoon. Wat is het probleem?
Iedereen zeurt over Merc en Lewis en hoe oneerlijk en huilen.. Gaan we echter echt vergelijken zijn Max en Lewis qua pace gelijk??
Klopt. F1 is veel meer dan alleen maar rondjes rijden. En dirty (maar binnen de regels) winnen is ook winnen. Tis geen charityJackBol schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:36:
[...]
Ik kan wel respect hebben voor het "out of the box" denken van Mercedes.
Ze willen het kampioenschap winnen, en ze hebben wellicht een manier gevonden om dat te doen.
DUGG
Bedankt, is helaas in het voordeel van Mercedes dus.Dentist schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:37:
[...]
Afnemen, al 5/6 graden koeler dan bij de start.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire
Omdat Honda dit nooit zal doen, en het voelt voor mij gewoon als vals spelen. 🤐ricardo246 schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:37:
[...]
Ook RBR kan dit gewoon. Wat is het probleem?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |