☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ja Ham on Fire.Quad schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:09:
P3 what the f.
IK vind het ook raar....Exocet schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:09:
Dit kan toch bijna niet? Die ligt over 10 rondes gewoon eerste
Banden aan gort rijden...jip_86 schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:09:
Hoe dan? (HAM)
"When you grow up your heart dies"
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Serieus als je de snelheid ziet zou dit best een optie kunnen zijn. Ben bang dat HAM hem easy gaat winnen.vhal schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:08:
Ik stel voor om gewoon iedere race vanaf nu een verse motor aan Hamilton te geven.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PSN: xMaurice93
Flickr PSN ID= cheironnl
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Wat een geluk erbij... Wie verzint dit. Doe dan VSC
*knip*heeft weer mazzel hoor.
Geen naamverbasteringen aub.
[ Voor 43% gewijzigd door tweakduke op 14-11-2021 18:12 ]
Hoe niet?d0s schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:10:
Hoe is dit een safety car???
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:37
Gezien HAM z'n snelheid deze race wel ja.Deruxian schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:11:
Als VER en HAM elkaar eraf rijden is dat best gunstig voor Max toch?
Terecht toch?d0s schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:10:
Hoe is dit een safety car???
nggyu nglyd
[ Voor 21% gewijzigd door Formula one op 14-11-2021 18:11 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
PER en Max graagDeruxian schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:11:
Als VER en HAM elkaar eraf rijden is dat best gunstig voor Max toch?
Ok, SC , twee rondesExocet schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:09:
Dit kan toch bijna niet? Die ligt over 10 rondes gewoon eerste
Zijn snelle auto staat er verder los van?Formula one schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:11:
Hamilton krijgt p1 cadeau
Moet toch verschrikkelijk zijn als professioneel race driver in het topsegment, dat je gewoon de bitch bent van iemand ander he
Eerder sTROLLed...
[ Voor 70% gewijzigd door ViperTim op 14-11-2021 18:12 ]
Precies nadat HAM voorbij BOT is, goed over nagedacht toch?mnarijnm schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:11:
FIA waarom zo laat de SC? Legit. We zijn 3 rondjes verder totdat ze eindelijk beslissing namen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
heeft Mercedes op aangestuurdmnarijnm schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:11:
FIA waarom zo laat de SC? Legit. We zijn 3 rondjes verder totdat ze eindelijk beslissing namen
Bl44t
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Laten we even afwachten of hij moeite heeft om RB te passeren, dan weten we pas meer. De rest is niet heel representatief..DutchOwnage schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:12:
Ham gaat wel heul hard zeg. Is dat echt alleen maar een vers torretje? Ik begin er steeds meer over te twijfelen.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zal best, maar in kader van teambelang wel logisch.Silent Thunder schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:12:
[...]
Moet toch verschrikkelijk zijn als professioneel race driver in het topsegment, dat je gewoon de bitch bent van iemand ander he
Als Perez voor lag op Verstappen zou ik dat ook wel goed gevonden hebben.
nggyu nglyd
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Maar Perez wel....Spotmatic schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:13:
HAM gaat het niet cadeau krijgen hoor... Max laat zich never nooit niet piepelen.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Er mag wel eens wat gedaan worden aan regels die variabel zijn. Zodat een top team meer gevolgen heeft van een motor wissel dan een minder team.
Dit voelt Mercedes niet zo.
Misschien wel zeggen dat je motor op dezelfe stand moet als je oude motor ofzo.
Met 20 kilometer per uur voorbij gereden worden op het rechte stuk doe je niet veel tegenSpotmatic schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:13:
HAM gaat het niet cadeau krijgen hoor... Max laat zich never nooit niet piepelen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Met die snelheid en DRS heeft Max weinig in te brengen. Is niet te verdedigen.Spotmatic schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:13:
Spannende race part 2!Spotmatic schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:13:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Idd. Dit wordt appeltje eitje voor Lewis.cheiron schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:14:
[...]
Met 20 kilometer per uur voorbij gereden worden op het rechte stuk doe je niet veel tegen
Kunnen ze steeds een nieuwe motor er in zetten? De budget cap komt dan toch ook in de buurt.
BTW Lewis weer geluk met die DSQ dat er een sprintrace was zeg. Starten vanaf 20 of 10 scheelt een bult.
Untappd: Louwke80
Dan ken je Max niet.chevsticks schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:15:
[...]
Met die snelheid en DRS heeft Max weinig in te brengen. Is niet te verdedigen.
Een oplossing is om dan gewoon een paar honderd meter te vroeg in te sturencheiron schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:14:
[...]
Met 20 kilometer per uur voorbij gereden worden op het rechte stuk doe je niet veel tegen
Geen fraaie oplossing, maar het is er één
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
geldt niet voor motoren.Skidmarks schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:15:
Van mij mag HAM naar p1 gaan en dan in de laatste ronde z’n motor opblazen.
Kunnen ze steeds een nieuwe motor er in zetten? De budget cap komt dan toch ook in de buurt.
Motoren vallen niet in de budget cap.Skidmarks schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:15:
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Zoals ik al eerder zei, als hij deze wint zie ik ze dat zeker gaan doen. Hij knalt er zo makkelijk voorbij en de volgende banen is snelheid nog belangrijker.MikeyMan schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:15:
Ik kan me niet voorstellen dat Hamilton de volgende races niet ook een nieuw blok pakt.
PSN: xMaurice93
Inderdaad, als het zoveel sneller is dan is dat vele malen eenvoudiger dan niet. Maar Bottas heeft die topsnelheid niet, en zijn tuin ligt vol met nieuwe motoren. Hebben ze dat gebruikt om wat te veranderen/testen..... of mag Bottas gewoon niet snel gaan?MikeyMan schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:15:
Ik kan me niet voorstellen dat Hamilton de volgende races niet ook een nieuw blok pakt.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Motor valt erbuiten.Skidmarks schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:15:
Of ze gaan gedurende de race de engine mapping omlaag zetten omdat er een "probleem" is..
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
500k investeren om 100 miljoen te winnen, prima deal.*MikeyMan schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:15:
*geen idee wat kosten / winst zijn hoor, bedragen zijn uit mijn dikke duim.
nggyu nglyd
Die nieuwe motor kan RBR ook doen hèLouwke schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:15:
Nou Mercedes elk weekend een nieuwe motor er in knallen die 5 plaatsen gridstraf stelt ook geen ruk voor zo.
BTW Lewis weer geluk met die DSQ dat er een sprintrace was zeg. Starten vanaf 20 of 10 scheelt een bult.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |