Wie goed doet, die goed ontmoet.
Gewoon het setje waarmee ze naar de grid toe rijden. Meer niet. Lewis ook trouwens.JB schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:28:
Max op rood?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat zijn andere banden. Ze gaan niet de juiste banden onnodig gebuiken met naar de grid rijden.d0s schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:29:
Max op rood. Tenzij ze banden nog wisselen.. (mag dat?)
---RAWE CEEK!!!---
Hoewel het daar andersom leek te gaan?Spotmatic schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:21:
[...]
Ik zag het net ook weer in de herhaling op Ziggo. Het kan ook geen gewone speling zijn want dat lijkt me aardig gevaarlijk.
Het stuur beweegt zo te zien gewoon zoals bij DAS. De vraag is, gebruiken ze dit inderdaad maar voor iets anders.
Mijn boefje is liev!
Wel, dat zou logisch zijn als het in de ene richting is om voordeel te hebben bij het remmen, en in de andere richting om voordeel te hebben bij het accelereren...
Remblokken van de schijven af en er weer op net vokr het remmen?Amphiebietje schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:34:
[...]
Wel, dat zou logisch zijn als het in de ene richting is om voordeel te hebben bij het remmen, en in de andere richting om voordeel te hebben bij het accelereren...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wij zitten er, in ieder geval, weer klaar voor.
Mijn verwachtingen:
• P1: HAM
• P2: VER
• P3: BOT
Maar goed, we'll see.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat kan je ook omdraaien. Hij had zich sowieso naar voren gereden in een reguliere race. Nu heeft hij 3 punten extra weggegooid (en Max 1 punt).Kalder schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:13:
Klopt het dat Lewis wel erg veel geluk heeft dat er een sprint race gehouden werd? Zou hij niet anders gediskwalificeerd zijn voor de quali waardoor hij in de race achteraan zou staan?
Eigenlijk prima toch? Ik geloof dat Hamilton hier het meest verliest. En hij krijgt nu ook nog 5 plaatsen gridstraf. Bij een PF en DSQ, en directe race erna hadden ze waarschijnlijk ook nog de turbo en MGU kunnen wisselen zonder verdere gevolgen.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Niet echt fan van hem maar beter dan HyperBuxton.Jasphur schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:38:
Wat een verademing die track walk met Collins. Fijne technische info ook, daar waar nodig.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
In 24 rondes van laatste naar #5. Netjes zou ik zeggen.Tuupie schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:38:
Ik snap niet dat ze op Ziggo toch zo lyrisch blijven over Hamilton gisteren. Het is toch gewoon logisch dat je met zo'n overspeed geen moeite hebt om door het veld te komen. De enige momenten waarmee hij uitblonk was de start en de actie bij Norris.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Tuurlijk was het netjes, maar om het een masterclass te noemen? Zoals hier al vaker werd aangegeven, hij had niets te verliezen, iedereen anders in het veld wel. En dan met zo'n overpowered bolide.....ricardo246 schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:39:
[...]
In 24 rondes van laatste naar #5. Netjes zou ik zeggen.
Ik vind het allemaal wel meevallen
[ Voor 3% gewijzigd door Tuupie op 14-11-2021 17:41 ]
Ze doen er wel de practice starts op.Spotmatic schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:29:
[...]
Gewoon het setje waarmee ze naar de grid toe rijden. Meer niet. Lewis ook trouwens.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Aldus F1 TV.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Na gisteren mag Hamilton ook nooit meer klagen over achterkant van de grid die te laat aansluit.. hij sloot zelf zo laat aan niet normaal...Tuupie schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:38:
Ik snap niet dat ze op Ziggo toch zo lyrisch blijven over Hamilton gisteren. Het is toch gewoon logisch dat je met zo'n overspeed geen moeite hebt om door het veld te komen. De enige momenten waarmee hij uitblonk was de start en de actie bij Norris.
Vorige week was hij nog aan het klagen er over
Maar in plaats van P20 starten in de race waar het echt om de punten gaat, kan hij al vanaf P10 starten, dat scheelt al enorm, want nu heeft hij nog een kans om mee te doen om de topposities, terwijl die anders te ver weg kunnen rijden terwijl hij door het veld moet. Dat zag je gisteren ook, BOT en VER lagen heel ver voor op de rest van het veld aan het einde, dat gat zou HAM dus ook ongeveer hebben als het de normale race was geweest. Nu is hij al halverwege en dat scheelt enorm voor zijn kansen.Rene schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:38:
[...]
Dat kan je ook omdraaien. Hij had zich sowieso naar voren gereden in een reguliere race. Nu heeft hij 3 punten extra weggegooid (en Max 1 punt).
Eigenlijk prima toch? Ik geloof dat Hamilton hier het meest verliest. En hij krijgt nu ook nog 5 plaatsen gridstraf. Bij een PF en DSQ, en directe race erna hadden ze waarschijnlijk ook nog de turbo en MGU kunnen wisselen zonder verdere gevolgen.
Ja en de rest. Aardige lijst aan vervangen onderdelen.DaniëlWW2 schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:41:
Verstappen zijn achtervleugel is vervangen onder parc ferme.
Zowel bij max als checo brake master cilinder ook.
[ Voor 39% gewijzigd door MikeyMan op 14-11-2021 17:43 ]
Dan nog? Is toch gewoon goed? Of gaan we omdat het niet Max is bagatelliseren?Tuupie schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:38:
Enne, is het eten al klaar? Of besteld? We beginnen bijna.
Hij beukte gisteren ook wel hard over de kerb heen in het begin van de sprintrace.Illegal_Alien schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:41:
(Deel van) Vleugel van max vervangen door wat damage, maar allemaal volgens de regeltjes.
Aldus F1 TV.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Collins is net als Buxton megafan van Hamilton. Het sijpelt er iets te veel door. Brundle is en blijft nog het meest neutraal.Illegal_Alien schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:38:
[...]
Niet echt fan van hem maar beter dan HyperBuxton.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Wat hadden we het dan genoemd als Mazepin zo naar voren was gereden?Qu3st schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:42:
[...]
Dan nog? Is toch gewoon goed? Of gaan we omdat het niet Max is bagatelliseren?
Enne, is het eten al klaar? Of besteld? We beginnen bijna.
God?
Alsin happy of down?StefanVerkerk schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:41:
Toto Wolff nu bij Sky tijdens de gridwalk van Martin Brundle. Toto zijn lichaamstaal is anders dan anders, of ben ik de enige die dat vind?
Mijn boefje is liev!
Dat was niet Ham maar het teamCrysania schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:41:
[...]
Na gisteren mag Hamilton ook nooit meer klagen over achterkant van de grid die te laat aansluit.. hij sloot zelf zo laat aan niet normaal...
Vorige week was hij nog aan het klagen er over
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat is waarschijnlijk vanwege de koeling. Veel auto's zullen kleine aanpassingen hebben omdat het niet zou koel meer is.MikeyMan schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:42:
[...]
Ja en de rest. Aardige lijst aan vervangen onderdelen.
Zowel bij max als checo brake master cilinder ook.
Als ik Lewis was zou ik me vooral zorgen maken om bocht 1 na de start.. in het midden van de pack zit een ongeluk in een klein hoekje in de openingsronde..Bensimpel schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:43:
Ik verwacht wel dat mensen wat meer met lewis zullen gaan vechten. Het gaat om de punten.
Nou ik weet niet, komt wat teneergeslagen neer. Zijn lichaamstaal en manier van spreken is meestal best krachtig, ik had nu het idee dat ik naar een gekrenkt vogeltje zat te kijken (zonder bias bekeken).
Wel bijzonder dit jaar, de merc was de afgelopen 6 jaar verreweg de betrouwbaarste.DaniëlWW2 schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:36:
Er zijn problemen bij Latifi zijn auto. Motorisch lijkt het.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Een God kan. Maar omdat iets naar verwachting gaat, hij (Hamilton) moet het wel eerst flikken. Hij heeft het heel clean gehouden, amper fouten gemaakt.Tuupie schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:43:
[...]
Wat hadden we het dan genoemd als Mazepin zo naar voren was gereden?
God?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
De intentie kan leuk zijn, de uitvoering wat minder. Als Lewis dezelfde overspeed als gisteren kan laten zien, is ie binnen no-time vooraan te vinden.Bensimpel schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:43:
Ik verwacht wel dat mensen wat meer met lewis zullen gaan vechten. Het gaat om de punten.
PSN: xMaurice93
Huillie huillieChiron schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:44:
Toto is nog steeds not amused: “ Toto Wolff: No, I am not. Judged with two ways in the sport. We just heard that a third time in a row that the Red Bull was allowed to change things on the rear wing under parc ferme. They can keep it and cut it in a thousand pieces.”
Die man is zo hypocriet als de pest. Plus hij liegt gewoon. De Red Bull kwam gewoon door de tests, de Merc niet. Einde verhaal. Jammer dat je zo overduidelijk mag en kunt liegen. Straffeloos. En menschen uitschelden.Chiron schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:44:
Toto is nog steeds not amused: “ Toto Wolff: No, I am not. Judged with two ways in the sport. We just heard that a third time in a row that the Red Bull was allowed to change things on the rear wing under parc ferme. They can keep it and cut it in a thousand pieces.”
De wil van Putin?Tuupie schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:43:
[...]
Wat hadden we het dan genoemd als Mazepin zo naar voren was gereden?
God?
De Haas gaat eindelijk als een haas?
Waar blijft Schumacher toch?
Bensimpel
Positieve meneer
Waarom? Bottas zal geen do or die actie uitvoeren. Hij hoeft niets meer te bewijzen voor Mercedes.Bart-Willem schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:45:
Ik heb een sterk voorgevoel dat Bottas Verstappen eraf gaat knikkeren.Aan de andere kant heb ik ook een voorgevoel dat die nieuwe motor van Hamilton gaat ploffen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat laatste graag, alhoewel als VER dan nog op 3 wielen de pits haalt en BOT ergens zonder wielen naast de Senna S staat vind ik het ook wel goed.Bart-Willem schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:45:
Ik heb een sterk voorgevoel dat Bottas Verstappen eraf gaat knikkeren.Aan de andere kant heb ik ook een voorgevoel dat die nieuwe motor van Hamilton gaat ploffen.
Als de rollen waren omgedraaid met welk ander willekeurig team dan had die team principal net zo gereageerd denk ik. Niet te veel waarde aan hechten en al helemaal niet te serieus nemen.siggy schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:46:
[...]
Die man is zo hypocriet als de pest. Plus hij liegt gewoon. De Red Bull kwam gewoon door de tests, de Merc niet. Einde verhaal. Jammer dat je zo overduidelijk mag en kunt liegen. Straffeloos. En menschen uitschelden.
Waarom? Omdat Toto ondertussen met iedereen ruzie heeft en Bowlingbal Bottas heeft dit eerder al gedaan. Die lui bij Mercedes kennen totaal geen schaamte.Bensimpel schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:47:
[...]
Waarom? Bottas zal geen do or die actie uitvoeren. Hij hoeft niets meer te bewijzen voor Mercedes.
Het is gewoon goed. Dat dus niet meer en niet minder. Van een HAM en een Mercedes mag je gewoon verwachten dat ze bij de race naar een podium rijden. Alles minder is slecht. Van een VER en een RBR verwacht ik dat ook.Qu3st schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:42:
[...]
Dan nog? Is toch gewoon goed? Of gaan we omdat het niet Max is bagatelliseren?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nou, Horner hoor je tenminste nog begripvol ook andere kanten van het verhaal te vertellen. Dat doet Wolff nooit. Wolff is gewoon 'wij doen nooit wat fouts en iedereen moet ons hebben'. Is om moe van te worden. Op naar de race!AtlAntA schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:47:
[...]
Als de rollen waren omgedraaid met welk ander willekeurig team dan had die team principal net zo gereageerd denk ik. Niet te veel waarde aan hechten en al helemaal niet te serieus nemen.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Bottas zal wel weer ergens pech hebben...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Bensimpel
Positieve meneer
Spinnen?Chevy454 schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:50:
De formation lap zo lang mogelijk rekken, hoe zou je dat doen?
😆 - Denk ook eens om ;)
1. Ham
2. Bot
3. Nor.
Ver valt uit…. Motor issue
Update gedaan? Nieuwe versie available.chevsticks schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:51:
Jullie ook al zo'n ruzie met Race Control? Bij mij blijven de streams op de meest willekeurige momenten hangen.
Ver die uit valt zou ik wel redelijk drama willen noemenricardo246 schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:51:
Ik ga voor een clean race, zonder drama, zodat dit topic niet ontspoort.
1. Ham
2. Bot
3. Nor.
Ik nietrenegrunn schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:52:
[...]
Ver die uit valt zou ik wel redelijk drama willen noemen
Zonder drama ....ricardo246 schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:51:
Ik ga voor een clean race, zonder drama, zodat dit topic niet ontspoort.
1. Ham
2. Bot
3. Nor.
Nope draait soepel hier. Ben wel gewisseld naar de MPV player ipv de internal.chevsticks schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:51:
Jullie ook al zo'n ruzie met Race Control? Bij mij blijven de streams op de meest willekeurige momenten hangen.
oh en pssstt: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Vraag maar aan Hamilton gisteren.Chevy454 schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:50:
De formation lap zo lang mogelijk rekken, hoe zou je dat doen?
Er zijn mensen die voor een ander zijn dan VER.
Zonder drama bedoel ik zonder tikjes, crashes en ander dubieuze dingen waar we nog dagen over praten.
Ok, clean race is wat we allemaal willen (hoop ik). Max die verliest maar puur op racecraft heb ik totaal geen moeite mee.ricardo246 schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:54:
[...]
Zonder drama bedoel ik zonder tikjes, crashes en ander dubieuze dingen waar we nog dagen over praten.
Have fun
Ik hoop op een Max win. Easy peasy.
Veel plezier!
[ Voor 15% gewijzigd door dawg op 14-11-2021 17:55 ]
Zoals een los zittend stuur?ricardo246 schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:54:
[...]
Mijn boefje is liev!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:37
Fijne race allemaal!
Ik ben wel voor VER maar ik ben het meest voor een goede race met mooie momentenricardo246 schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:54:
[...]
Ja, maar je zegt 'zodat het topic niet ontspoord'. Waar een eventuele uitval door Verstappen ook door zal komen zal dat toch gebeuren (niet per se in negatieve zin). Dus dat strookt niet echt met elkaar.ricardo246 schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:54:
[...]
Fijne race allemaal.
Oh, even bookmarken. En dank, dat eens proberen.AtlAntA schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:53:
[...]
Nope draait soepel hier. Ben wel gewisseld naar de MPV player ipv de internal.
oh en pssstt: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Max
Checo
BOT
[ Voor 8% gewijzigd door Kenny_026 op 14-11-2021 17:57 ]
Ik denk HAM BOT SAI
PSN: McMillan0984
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ahh Frankrijk opnieuw.Dentist schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:56:
Radio Max is redelijk slecht te verstaan.. wordt lastig bijhouden
Ik hoop vooral dat MER geen RBR aanraakt of andersom.Shinji schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:55:
[...]
Ja, maar je zegt 'zodat het topic niet ontspoord'. Waar een eventuele uitval door Verstappen ook door zal komen zal dat toch gebeuren (niet per se in negatieve zin). Dus dat strookt niet echt met elkaar.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Heel snel aan z'n einde ja.Hippocampus schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:56:
Als het goed is is een nieuwe Mercedes motor heel snel, dus met die bijna nieuwe motor kan Norris dus bloedsnel zijn deze race![]()
![]()
Fijne race allemaal.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nergens voor nodig, alles kan gebeuren, maar niks waar je enige invloed op hebt.wontcachme schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:57:
Ik heb een slecht gevoel over de race vandaag![]()
Meestal hoor ik die eerst op televisie en dan pas op de onboard van F1TV Pro...Dentist schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:56:
Radio Max is redelijk slecht te verstaan.. wordt lastig bijhouden
Nu hoor ik gelukkig wel meer info dan er op tv wordt doorgegeven.
"When you grow up your heart dies"
Fijne race allemaal
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Succes, ik heb zo'n voorgevoel dat het nodig gaat zijn
[ Voor 44% gewijzigd door HKLM_ op 14-11-2021 17:59 ]
Cloud ☁️
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Ik hoop op wat mooie acties in het middenveld...
"When you grow up your heart dies"
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |