[F1 2021] Race 19 GP van Brazilië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 60 Laatste
Acties:
  • 216.757 views

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:50

sjaool

Every life should have 9 cats

Voor de mensen die balen dat Max geen P1 is geworden. Ik denk dat hij heel berekend aan het rijden is op dit moment. Geen risico nemen en op zeker punten pakken.

"When you grow up your heart dies"

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-12 12:12
siggy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:13:
Dat volgen blijft een ramp, zelfs als je sneller bent.
Vertel Sir Lewis dit ook even :Y)

PSN: xMaurice93

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:21
Hopelijk wordt het morgen wat warmer daar.

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:15
Bensimpel schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:13:
[...]

Zolang het eerlijk en sportief blijft. Stiekem proberen vals te spelen (of het bewust was, is geen bewijs voor, maar lijkt mij niet dat je het DRS systeem onbewust tever open zet?).
Ferrari was ook dominant juist omdat ze valsspeelden. Nee ik zie liever gewoon dat wedstrijden eerlijk gewonnen worden. Winnen ten koste van alles verneukt de sport alleen maar..
Persoonlijk vind ik het een positief onderdeel van deze sport. Het limiet opzoeken en soms eroverheen, want er zal genoeg verzonnen zijn in de jaren door allerlei teams en ook niet 100% gevonden door de FIA.

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:27
Max was aardig nat van het zweet toen hij uitstapte dus heeft echt wel even zijn best gedaan. En dat met maar 24 rondjes te rijden. Kan morgen nog wel eens pittig worden met 71 ronden. Carlos leek ook aardig buiten adem.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Mooi opmerking van Sainz. Het was koel vandaag, dat heeft geholpen voor de rode band. Nou, morgen lekker warm en dan zien we het wel weer.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
computerjunky schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:11:
[...]

Veel met talent heeft dit niet te maken. Dit was gewoon 100% overspeed waar je niets aan hoeft te doen en niets tegen kan doen. Die bak is gewoon absurd veel sneller.
Ik weet niet veel van de sport, maar een ALB, GAS, etc. kwamen er toch niet goed langs, met een goede auto. Hetzelfde heeft BOT ook met inhalen, hij was vandaag ook erg goed weg.

Helaas is de F1 geen zuivere koffie, niet alleen dit seizoen, dat is altijd wel zo geweest.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:11

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

tweakduke schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:14:
[modbreak]Geen reden tot zuurheid, zo verrassend is deze uitslag niet. En hap eens niet zo op elkaar, paar reacties naar de TC[/]
Hoezo is deze uitslag niet verrassend? Tot vlak voor de race (FP2) hadden ze het nog over pitstops voor degenen op rood. Dat ze het volhielden en het verschil met geel zo klein was vind ik verre van verwacht.

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-11 17:12
Giem schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:13:
[...]

Mag toch hopen dat de Fia dan in gaat grijpen. Dat gaat volledig in tegen de gedachtegang van die regels, cost cap en zo voorts.
'
Het gaat niet tegen de letter van de regels in, dus denk dat ze er niet veel aan kunnen doen. Hoogstens de regels aanpassen voor volgend seizoen.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:38

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

djmelvee schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:13:
"Today it wasn't possible" zegt 'ie met een grijns op z'n gezicht. Mijn gok ik dat dit gewoon een strategisch besluit is. Perez en Verstappen beide nu aan de binnenkant bij de start. :)
Dat was mijn gevoel ook. Hij reed tot binnen een seconde van bottas, maar plotseling zakte hij weer een halve seconde terug, en bleef daar strak rijden.
Dat gaf mij al de indruk dat hij gewoon aan het managen was.
Het interview bevestigde dat eigenlijk alleen maar. :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
cy-gor25 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:09:
[...]

Ja. Hij zal het nodig hebben zeker? Beetje kinderachtig, maar ok
Die Wolff is gewoon echt een eng, heel eng mannetje. Kudos voor Hamilton verder. Prima toch, wordt 't in ieder geval geen walk in the park morgen. Spannend.

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:43
Goede sprint race van Lewis. Kreeg 't idee dat Mac settelde voor tweede en niet echt wilde riskeren door Bottas er te worden afgetikt en achteraan te moeten starten.

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-12 10:42
djmelvee schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:13:
"Today it wasn't possible" zegt 'ie met een grijns op z'n gezicht. Mijn gok ik dat dit gewoon een strategisch besluit is. Perez en Verstappen beide nu aan de binnenkant bij de start. :)
Ik heb eerlijk gezegd al vanaf de start van de sprint race het idee dat Max heeft gedacht ok.. p1 is leuk. Maar voor de race is p2 misschien nog wel beter. Zouden ze zo berekend zijn?

• pietr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-11 18:38
Hamilton heeft flink doorgetrapt vandaag en dat moet ie morgen ook (deels) doen. Die motor slijt dus ook sneller.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:34
CrazyFool schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:17:
[...]

Ik heb eerlijk gezegd al vanaf de start van de sprint race het idee dat Max heeft gedacht ok.. p1 is leuk. Maar voor de race is p2 misschien nog wel beter. Zouden ze zo berekend zijn?
Nee, natuurlijk niet... Wat een onzin.

Verwijderd

Exocet schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:13:
[...]

Je bedoelt Bottas wint gewoon, waarom zou Max het morgen wel redden?
Omdat er vast weer iets misgaat bij de pitstop van Bottas? O-)

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:45
*knip*
Commentaar op de moderatie doen we in de DM.

[ Voor 94% gewijzigd door tweakduke op 13-11-2021 21:19 ]

• tweakduke
  • Laatst online: 00:50

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
MikeyMan schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:16:
[...]

Hoezo is deze uitslag niet verrassend? Tot vlak voor de race hadden ze het nog over pitstops voor degenen op rood. Dat ze het volhielden en het verschil met geel zo klein was vind ik verre van verwacht.
De racepace op de rode band zakte wel degelijk in alleen was het voor Max niet goed genoeg om er ook daadwerkelijk langs te komen.

Dat Hamilton zo snel is met die nieuwe krachtbron dat mag geen verrassing zijn, maar ook voor hem geldt evengoed om de mensen vooraan als Max ook daadwerkelijk in te halen als die een heel stuk vooruit rijden gaat een ander verhaal worden.

Dus in de race is alles nog mogelijk, de pessimisme slaat wel heel hard toe.

Tweakers Discord

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dus hebben jullie genoten mensen? :z
Weer twee punten erbij waardoor het voordeel nu 21 punten is en het is P2 starten vs. P10.

Wat hadden jullie nu werkelijk niet gedacht dat Hamilton niet zo door het veld heen zou gaan? Het was overduidelijk dat dit zou gebeuren. Maar het betekent vrij weinig omdat morgen de punten pas echt verdeeld worden. En de verschillen tussen een P1, P2 of P3 zijn bewust vrij groot gemaakt. Komt bij dat zowel Verstappen als Bottas dusdanig veel sneller waren dat die een gratis pitstop kunnen rijden op de Ferrari's en McLaren's. Idem voor Perez als die niet klem komt te zitten. Je moet er als Hamilton dus ook eigenlijk in twee a drie ronden al voorbij zijn en dat gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren. Daarna ga je alleen maar meer tijd verliezen. Helpt ook niet dat tijdens de normale race, DRS pas na een paar ronden aangezet zal worden.

Voordeel Verstappen dus morgen. Want hij hoeft eigenlijk alleen maar Bottas te passeren en dan is het klaar. En Verstappen had waarschijnlijk nog aardig langer of nog sneller op een setje mediums kunnen gaan in vrije lucht.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
CrazyFool schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:17:
[...]

Als P2 volgens hem beter is dan gaat hij echt voor P2.

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:32

Harrie

NederVlaming

Exocet schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:13:
[...]

Je bedoelt Bottas wint gewoon, waarom zou Max het morgen wel redden?
Morgen kan je op strategie er voorbij, hoeft het niet op de baan.
Morgen starten ze wellicht ook op dezelfde compound, en is er een kansje bij de start (moet hij wel beter dan vandaag)

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:18
Max heeft echt niet berekenend of voorzichtig gereden. Anders ga je ook niet met 150+ over het gras naast Sainz.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:40

The Legend

*Plop*

DrivinUCrazy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:16:
[...]

Dat was mijn gevoel ook. Hij reed tot binnen een seconde van bottas, maar plotseling zakte hij weer een halve seconde terug, en bleef daar strak rijden.
Dat gaf mij al de indruk dat hij gewoon aan het managen was.
Het interview bevestigde dat eigenlijk alleen maar. :)
Ik heb de hele race de driver cam van Max bekeken; hij was echt niet aan het managen. Wellicht de laatste 2 ronden, maar daarvoor niet. Het tijdverlies waren steeds foutjes bij het uitkomen van een bocht.

Ik ben toch malle pietje niet!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

pietr schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:17:
Hamilton heeft flink doorgetrapt vandaag en dat moet ie morgen ook (deels) doen. Die motor slijt dus ook sneller.
Ze hebben gekeken bij Bottas wat voor slijtage er optreedt als je de motor verder open schroeft. Adh daarvan kunnen ze inschatten of het zinvol is een nieuwe motor te gebruiken voor een race, ondanks de 5 plaatsen straf. Tactisch meesterlijk.

Te koop....

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-12 10:42
Snowdog schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:18:
[...]

Nee, natuurlijk niet... Wat een onzin.
Mwoah, daar ben ik niet zo zeker van. Ik acht de kans groot dat VER morgen vanaf de 2e bocht op p1 ligt. Kijk de herhaling van de sprint race nog maar ff terug. Die situatie is morgen ook van toepassing.

Bensimpel

Positieve meneer

Hari-Bo schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:15:
[...]

Persoonlijk vind ik het een positief onderdeel van deze sport. Het limiet opzoeken en soms eroverheen, want er zal genoeg verzonnen zijn in de jaren door allerlei teams en ook niet 100% gevonden door de FIA.
De regelementen zijn toch duidelijk? De limieten opzoeken hoort erbij. Maar hier ging Mercedes er gewoon overheen. Goed bestraft door de FIA (duurde wel een beetje lang).

😆 - Denk ook eens om ;)

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:33
albino71 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:19:
[...]

Ze hebben gekeken bij Bottas wat voor slijtage er optreedt als je de motor verder open schroeft. Adh daarvan kunnen ze inschatten of het zinvol is een nieuwe motor te gebruiken voor een race, ondanks de 5 plaatsen straf. Tactisch meesterlijk.
Moet je wel zo'n afvalputje in je team hebben 😂

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:18:
Weer twee punten erbij waardoor het voordeel nu 21 punten is en het is P2 starten vs. P10.

Wat hadden jullie nu werkelijk niet gedacht dat Hamilton niet zo door het veld heen zou gaan? Het was overduidelijk dat dit zou gebeuren. Maar het betekent vrij weinig omdat morgen de punten pas echt verdeeld worden. En de verschillen tussen een P1, P2 of P3 zijn bewust vrij groot gemaakt. Komt bij dat zowel Verstappen als Bottas dusdanig veel sneller waren dat die een gratis pitstop kunnen rijden op de Ferrari's en McLaren's. Idem voor Perez als die niet klem komt te zitten. Je moet er als Hamilton dus ook eigenlijk in twee a drie ronden al voorbij zijn en dat gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren. Daarna ga je alleen maar meer tijd verliezen. Helpt ook niet dat tijdens de normale race, DRS pas na een paar ronden aangezet zal worden.

Voordeel Verstappen dus morgen. Want hij hoeft eigenlijk alleen maar Bottas te passeren en dan is het klaar. En Verstappen had waarschijnlijk nog aardig langer of nog sneller op een setje mediums kunnen gaan in vrije lucht.
Verwacht wel, maar tegen beter weten in toch hopen. Is helaas wel het resultaat van nieuwe motor, en het enorme gat wat Merc en RBR met de rest hebben. Plus niemand neemt nog risico om te verdedigen. Iedereen rijdt een eigen race.

Morgen moet Max snel Bottas voorbij, anders wint Hamilton met gemak.

[ Voor 0% gewijzigd door siggy op 13-11-2021 21:26 . Reden: Brainfade ]

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• Yonix
  • Laatst online: 21:45
Ik ga wel napraten @Reddit of @Discord, want op Tweakers wordt mijn aanwezigheid niet getolereerd. :')

Misschien tot morgen allemaal. :>

Bensimpel

Positieve meneer

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:18:

Ik had gehoopt dat Perez nog P3 ging pakken, want dan stonden Mercedes en Redbull gelijk in het constructeurs kampioenschap :'( Hoezo kwam Perez niet langs Sainz..

😆 - Denk ook eens om ;)

• groggy
  • Niet online
siggy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:20:
[...]

Verwacht wel, maar tegen beter weten in toch hopen. Is helaas wel het resultaat van nieuwe motor, en het enorme gat wat Merc en RBR met de rest hebben. Plus niemand neemt nog risico om te verdedigen. Iedereen rijdt een eigen race.

Volgend jaar moet Max snel Bottas voorbij, anders wint Hamilton met gemak.
Volgend jaar begint iedereen weer op 0....

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:52
Wat is eigenlijk het nut van dat uitschakelen van de Quick Reply?

Alsof iemand die wat wil posten zich laat stoppen door een extre knopje klikken. 8)7

• Snowdog
CrazyFool schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:20:
[...]

Mwoah, daar ben ik niet zo zeker van. Ik acht de kans groot dat VER morgen vanaf de 2e bocht op p1 ligt. Kijk de herhaling van de sprint race nog maar ff terug. Die situatie is morgen ook van toepassing.
Nogmaals, wat een onzin. Je ziet wat je wil zien, maar het is echt dikke bs. Het zou zomaar goed kunnen uitpakken morgen, maar ze hebben hier niet met opzet P2 gepakt. Ik snap niet waar zo'n belachelijke theorie vandaan komt.

• Sempy
  • Laatst online: 22:48
[...]

Volgend jaar zal Bottas echt geen rol meer spelen tgv Hamilton. ;)

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Bensimpel schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:21:
[...]

Ik had gehoopt dat Perez nog P3 ging pakken, want dan stonden Mercedes en Redbull gelijk in het constructeurs kampioenschap :'( Hoezo kwam Perez niet langs Sainz..
Omdat inhalen hier niet zo makkelijk is als mensen denken. Het is eigenlijk overal ellende de laatste jaren.
Morgen heb je alleen bandenstrategie als factor en zal het veld veel meer uit elkaar kunnen vallen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Teknix1982 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:22:
[...]

Hmm vreemde manier van moderatie. Dit topic gaat al 100 pagina’s over speculaties maar zijn reactie over gevolgen van deze sprintrace mag niet omdat jij het geen verrassing vindt?
Ja op die manier kan je net zo goed helemaal geen forum hebben. "Want alles is mogelijk voorspelbaar of moet je achteraf bekijken", de charme gaat er zo wel heel hard af. :/

Volvotips.com

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Tjonge, dat was weer een sprintrace om van te smullen... De Lewis fans hebben er iig nog wat aan gehad. Maar wat een bizar slecht format is het toch ook.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:13
Allemachtig wat ging die Hamilton hard. Vreemd dat hij ieder rondje met gemak iemand voorbij reed, en Perez Sainz niet voorbij kwam terwijl die een gat liet vallen van bijna 20 seconden.

Bottas vind ik toch ook wel gaaf hoor. Sinds zijn middelvinger naar Mercedes rijdt ie met enige regelmaat geniaal. Jammer genoeg dat hij zodra de top 2 uit zicht is, ook gelijk de brui er aan geeft.

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:32

Harrie

NederVlaming

[...]

Als hij Sainz voorbij was, waren het 3 punten voor Mercedes en 3 voor Redbull. Had Mercedes er ook nog 1 voor gestaan.
Nu is Mercedes 1 punt uitgelopen, en staan ze er 2 voor.

[ Voor 6% gewijzigd door Harrie op 13-11-2021 21:24 ]

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

[...]

Gaat VER dan in een HAAS starten? Die Alfa-Romeo moet toch wel te pakken zijn door 'm, dan? :P

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Bensimpel

Positieve meneer

Frappuccino schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:22:
Wat is eigenlijk het nut van dat uitschakelen van de Quick Reply?

Alsof iemand die wat wil posten zich laat stoppen door een extre knopje klikken. 8)7
Sommige mensen hebben net even een extra CPU/Hersen cycle nodig voordat ze wat posten. (moi incluis) Ook gaat het posten dan net wat langzamer zodat de mods het iets beter bij kunnen houden.

😆 - Denk ook eens om ;)

Bensimpel

Positieve meneer

Harrie schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:24:
[...]

Als hij Sainz voorbij was, waren het 3 punten voor Mercedes en 3 voor Redbull. Had Mercedes er ook nog 1 voor gestaan.
Nu is Mercedes 1 punt uitgelopen, en staan ze er 2 voor.
Ohja, ik rekende Max op 1 :+ (sorry gewoonte)

😆 - Denk ook eens om ;)

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Snowdog schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:22:
[...]

Nogmaals, wat een onzin. Je ziet wat je wil zien, maar het is echt dikke bs. Het zou zomaar goed kunnen uitpakken morgen, maar ze hebben hier niet met opzet P2 gepakt. Ik snap niet waar zo'n belachelijke theorie vandaan komt.
Niet zozeer met opzet P2 pakken, uiteraard was P1 het ultieme doel.
Maar vervolgens is het gaandeweg besluiten of je risico neemt voor dat extra plekje (en punt) met de kans dat je er af gekegeld wordt, of dat je op zeker gaat voor morgen en die P2 vasthoudt.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

caspervc schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:17:
Goede sprint race van Lewis. Kreeg 't idee dat Mac settelde voor tweede en niet echt wilde riskeren door Bottas er te worden afgetikt en achteraan te moeten starten.
Dat risico loopt ie morgen nog steeds, de Bottas horde kan (opnieuw) een hele lastige worden. Bottas kan, als ie voor Verstappen komt na de start, het tempo gaan drukken en Verstappen steeds buiten schootsveld houden. Hamilton kan daardoor steeds meer aansluiten en uiteindelijk ook mee gaan doen om de prijzen, laat staan zelfs voor de overwinning.

Bottas doet niet meer mee voor het rijderskampioenschap, dus die wordt alleen nog maar strategisch ingezet. Perez was vandaag ook niet werkelijk bijzonder, ook dat geeft te denken. De snelheid van de RB16b zit op dit circuit op het verkeerde gedeelte, dat geeft weinig mogelijkheden tot inhalen ben ik bang.

Testing, one, two ...

• Snowdog
Ypuh schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:24:
Allemachtig wat ging die Hamilton hard. Vreemd dat hij ieder rondje met gemak iemand voorbij reed, en Perez Sainz niet voorbij kwam terwijl die een gat liet vallen van bijna 20 seconden.

Bottas vind ik toch ook wel gaaf hoor. Sinds zijn middelvinger naar Mercedes rijdt ie met enige regelmaat geniaal. Jammer genoeg dat hij zodra de top 2 uit zicht is, ook gelijk de brui er aan geeft.
Die middelvinger dat hij geen nieuw contract kreeg bedoel je? Of welke middelvinger praten we hier over?

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hamilton haalde meestal aan het begin van het rechte stuk in...... Bizar wat een power uit die Mercedes

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:09

Qu3st

Na het lange kibbelen over de DQ van Hamilton, kan ik alleen maar _/-\o_ doen naar hem en het team. Die FU van Toto was misschien wat onnodig, maar ook in de emotie heel erg begrijpelijk. Knappe prestatie van hen. En ja dat vind ik dan zelf weer aan de ene kant jammer, ik had P7/8 eerder verwacht (gehoopt) dan P5.

• DoeEensGek
  • Laatst online: 20:57
[Streamable: [Sprint] "Lewis, make sure you don't touch any cars when you get out," Pete Bonnington says to Hamilton]https://streamable.com/9651is

"Lewis, make sure you don't touch any cars when you get out," Pete Bonnington

Ik moest toch gniffelen. >:) :9

Bensimpel

Positieve meneer

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:23:
[...]

Omdat inhalen hier niet zo makkelijk is als mensen denken. Het is eigenlijk overal ellende de laatste jaren.
Morgen heb je alleen bandenstrategie als factor en zal het veld veel meer uit elkaar kunnen vallen.
Maar Lewis kwam er toch wel vrij snel doorheen, blijkbaar is de aero van de mclaren toch iets anders, Bottas kwam daar de volgende keer ook niet makkelijk (lees niet) langs..

😆 - Denk ook eens om ;)

• Bansheeben

Bansheeben

Ypuh schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:24:

Mwoah, geniaal was dit toch niet echt te noemen. Hij is geen moment in gevaar geweest, vanwege dirty air/oververhitting bij Verstappen. Misschien dat je dat feit geniaal vindt. Hamilton's race geniaal vinden kan ik nog begrijpen, alhoewel hij met een splinternieuwe motor rijdt en de enige echt mooie inhaal actie die op Norris was (die 'm ook geen duimbreed in de weg reed).

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Snowdog
DrivinUCrazy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:25:
[...]

Niet zozeer met opzet P2 pakken, uiteraard was P1 het ultieme doel.
Maar vervolgens is het gaandeweg besluiten of je risico neemt voor dat extra plekje (en punt) met de kans dat je er af gekegeld wordt, of dat je op zeker gaat voor morgen en die P2 vasthoudt.
Dat is een totaal ander iets. Natuurlijk gaan ze geen enorme risico's nemen voor dat ene puntje. Dat heeft echter niks te maken met de start morgen. Als ze dat extra puntje hadden kunnen pakken zonder risico dan hadden ze dat gewoon gedaan.

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
[...]

Mee eens. We hebben enkel inhaalacties gezien op rechte stukken met slipstream/DRS vs voorste auto zonder.
Of een Hamilton met een OC-edition Mercedes motor voor deze wedstrijd.

Wat je in je vorige post ook al zei: de kop moet het tempo hoog houden terwijl Hamilton tijd verliest in het middenveld. Als het hem weer 12 ronden kost om naar plek 5 te rijden, met 1-1,5s verschil per ronde, dan zit je al redelijk dicht bij een free pitstop van P1 naar P5.

Maar goed als dit als dat enz. Eerst maar morgen clean openingsronde, want daar moest Max toch wel oppassen voor een snelle Ferrari.

Bensimpel

Positieve meneer

Sainz had was echt goed weg inderdaad, ben benieuwd naar de reactietijd van hem.

😆 - Denk ook eens om ;)

• GAIAjohan
  • Laatst online: 00:46
[...]

Omdat inhalen hier niet zo makkelijk is als mensen denken.
Huh? Ik hoorde net van een andere moderator dat het helemaal niet verrassend, en dat het geen zin heeft hierover te praten?

Ik vind Het ook bijzonder, hoe extreem die Mercedes motor op dit moment ‘open’ staat.
Mercedes kan zo gewoon elke race een nieuwe motor pakken en iedereen inhalen. Nog eenvoudig ook

[ Voor 23% gewijzigd door GAIAjohan op 13-11-2021 21:31 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Qu3st

Qu3st

Bensimpel schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:29:
Sainz had was echt goed weg inderdaad, ben benieuwd naar de reactietijd van hem.
Kwam dat ook niet door die gear sync problemen bij Verstappen?

• siggy

siggy

Wait.... what?

Tsja Lando zget al dat het niet eens een gevecht was met Lewis.

Benieuwd of Hamilton in t volgende race weekend ook de motor zo kan uitbuiten.

• Bansheeben

Bansheeben

GAIAjohan schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:29:
[...]

Huh? Ik hoorde net van een andere moderator dat het helemaal niet verrassend, en dat het geen zin heeft hierover te praten?
Als je auto een seconde per ronde sneller is, dan is het wat minder moeilijk. Als je geen Perez of Bottas heet dan natuurlijk :/

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:30
Qu3st schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:29:
[...]

Kwam dat ook niet door die gear sync problemen bij Verstappen?
Verstappen gaf volgens mij aan dat dat bij downshifting was

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• SunriseBGN
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-12 07:45
[...]

Omdat Perez geen Verstappen is, en de Red Bull wellicht gewoon een stukkie minder hard gaat dan de Mercedes met verse motoren.

Het kan morgen weer alle kanten op, wat een traktatie is dit seizoen toch. Gebaseerd op de overspeeld van Hamilton vandaag en gisteren, staat morgen Max voor Lewis voor mij gelijk aan een overwinning.

• LewisVries
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-11-2021
Auw auw auw. Dit was weer Mercedes 2020 dominantie. Op een baan die als Red Bull-terrein vooraf werd bestempeld. Met hierna de 3 resterende races op banen met ene lange rechtste stuk na andere.

Iemand zei hier dat Bottas geen bedreiging is. Nou die Bottas heeft Max nu al veel punten gekost, terwijl Perez buiten Baku geen enkel punt van Lewis Hamilton heeft weten weg te snoepen. Snap echt niet wat ze zien in Perez.

Ondertussen komt Max met hangen en wurgen een Ferrari voorbij, maar Perez lukt dat niet. Ondertussen vliegen de Mercedessen fluitend over de rechte stukken zonder dreiging (Bottas) en met 2 vingers in de neus langs de rest van het veld (Hamilton).

Ik voor zie eigenlijk de resterende 4 wedstrijden allemaal winst voor Mercedes/Hamilton en dus beide wereldtitels alsnog voor hun. Die auto is (met name op rechte stuk) dermate veel beter, daar is geen concurreren tegen mogelijk. Als jij voorligt zijn ze je zo voorbij, als zij voorliggen kom je er never meer voorbij behalve via undercut. Totaal kansloos.

Morgen denk ik HAM BOT VER. Resterende races HAM en dan combinatie BOT en VER die elkaar afwisselt. Wereldtitel naar Hamilton en Mercedes. :/

[ Voor 3% gewijzigd door LewisVries op 13-11-2021 21:32 ]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:44
Hahahaha Vettel

Float like a butterfly, sting like a bee.

Bensimpel

Positieve meneer

SunriseBGN schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:31:
[...]

Omdat Perez geen Verstappen is, en de Red Bull wellicht gewoon een stukkie minder hard gaat dan de Mercedes met verse motoren.

Het kan morgen weer alle kanten op, wat een traktatie is dit seizoen toch. Gebaseerd op de overspeeld van Hamilton vandaag en gisteren, staat morgen Max voor Lewis voor mij gelijk aan een overwinning.
Perez vocht met een ferrari he, die last had van slechtere banden.

😆 - Denk ook eens om ;)

• Qu3st

Qu3st

Inspector Vettel _O-

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:27
Ben het nu aan het terugkijken ondanks dat ik de uitslag al weet. Maar bizar hoe HAM door het veld heen rijdt

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Bensimpel

Positieve meneer

LewisVries schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:32:
Auw auw auw. Dit was weer Mercedes 2020 dominantie. Op een baan die als Red Bull-terrein vooraf werd bestempeld. Met hierna de 3 resterende races op banen met ene lange rechtste stuk na andere.

Iemand zei hier dat Bottas geen bedreiging is. Nou die Bottas heeft Max nu al veel punten gekost, terwijl Perez buiten Baku geen enkel punt van Lewis Hamilton heeft weten weg te snoepen. Snap echt niet wat ze zien in Perez.

Ondertussen komt Max met hangen en wurgen een Ferrari voorbij, maar Perez lukt dat niet. Ondertussen vliegen de Mercedessen fluitend over de rechte stukken zonder dreiging (Bottas) en met 2 vingers in de neus langs de rest van het veld (Hamilton).

Ik voor zie eigenlijk de resterende 4 wedstrijden allemaal winst voor Mercedes/Hamilton en dus beide wereldtitels alsnog voor hun. Die auto is (met name op rechte stuk) dermate veel beter, daar is geen concurreren tegen mogelijk. Als jij voorligt zijn ze je zo voorbij, als zij voorliggen kom je er never meer voorbij behalve via undercut. Totaal kansloos.

Morgen denk ik HAM BOT VER. Resterende races HAM en dan combinatie BOT en VER die elkaar afwisselt. Wereldtitel naar Hamilton en Mercedes. :/
Denk het niet, Jeddah is helemaal nieuw en weten we nog niets over (kan beide kanten opgaan). Ham moet ging gaan stampen morgen voor de winst. Max kan ook gewoon wegrijden van Bottas. Bottas is nooit echt goed geweest op de zondag imho. Perez moet gewoon zijn werk gaan doen om Max te beschermen.

😆 - Denk ook eens om ;)

Bensimpel

Positieve meneer

Wat een kerel is het toch ook :D _O-

😆 - Denk ook eens om ;)

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Met die Mercedes motor vandaag op standje 11 of 12 is het nieuwe er wel vrij snel van af.
Dat Mercedes het er alles aan gelegen is om niet te veel achterstand op te lopen is wel duidelijk maar qua betrouwbaarheid heb ik meer vertrouwen in de Honda motor morgen dan die opgefokte PU achterin de Mercedes.

Desondanks een erg mooie actie gezien van HAM op NOR, de rest van die inhaalacties was geen zak aan.
Maar allemachtig wat is de DRS sterk hier, gewoon niet leuk meer.
Hopelijk volgend seizoen closer racing want dat kan ook hier op Interlagos, laat ze maar knokken met de neus in de versnellingsbak van de voorligger en per ronde positie wisselen.
Nu is het DRS open en doei.

• DoeEensGek
  • Laatst online: 20:57
https://streamable.com/dxdbvo

Vettel grapt dat hij de auto van Hamilton gaat aanraken. :9

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:08

vhal

ಠ_ಠ

Hehe...het tshirtje aan een touwtje die Hamilton signeert :D

Strava

• Snowdog

Met hangen en wurgen nogwel... Sainz is happy dat hij Verstappen kon pakken dankzij een betere start, rondje later is Max er voorbij omdat 'ie gewoon veel sneller is. De rest van je post verliest daarmee ook al zijn waarde.

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:30
Bensimpel schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:34:
[...]

Denk het niet, Jeddah is helemaal nieuw en weten we nog niets over (kan beide kanten opgaan). Ham moet ging gaan stampen morgen voor de winst. Max kan ook gewoon wegrijden van Bottas. Bottas is nooit echt goed geweest op de zondag imho. Perez moet gewoon zijn werk gaan doen om Max te beschermen.
Niet om de pessimist uit te hangen. Maar de pure overspeed die MER nu toont met een nieuw blok zou best welleens gebruikt kunnen worden. Als ik in de schoenen van Toto zou staan kreeg Hamilton vanaf nu elke race een nieuwe ICE.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-11 17:12
PalingDrone schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:36:

Hopelijk volgend seizoen closer racing want dat kan ook hier op Interlagos, laat ze maar knokken met de neus in de versnellingsbak van de voorligger en per ronde positie wisselen.
Zeg dat maar tegen Perez die Sainz niet in kon halen met DRS, of Max die niet voorbij Bottas kwam ;)
Een beetje fatsoenlijke baseline snelheid van je motor helpt dan wel.

• LewisVries
miicker schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 20:42:
[...]

Bij de start had hij er wel al 4 hé, niet dat het niet goed is. Tijdens de race dus 'pas' 4 plaatsen.
En dit bedoelde ik dus met verschil van pitlane start vs achteraan starten.

• GAIAjohan
  • Laatst online: 00:46
Bensimpel schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:34:
[...]

Als ik naar het profiel van Jeddah kijk zie ik vooral mogelijkheden voor Mercedes. Pak de pole en je hebt m.

Losail is met deze snelheid van Mercedes ook eigenlijk wel duidelijk..
Die motor staat gewoon op standje ‘Do or die’. En ergens kunnen ze dat elke race wel doen, zo scheuren ze iedereen eenvoudig voorbij.

En toch, een mooie plof zoals Honda ten tijde van BAR en Jordan had zou ook wel weer een keer leuk zijn :$

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 13-11-2021 21:40 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Jasphur
PalingDrone schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:36:
Met die Mercedes motor vandaag op standje 11 of 12 is het nieuwe er wel vrij snel van af.
Dat Mercedes het er alles aan gelegen is om niet te veel achterstand op te lopen is wel duidelijk maar qua betrouwbaarheid heb ik meer vertrouwen in de Honda motor morgen dan die opgefokte PU achterin de Mercedes.

Desondanks een erg mooie actie gezien van HAM op NOR, de rest van die inhaalacties was geen zak aan.
Als de motor op standje elf staat en in de Q op 10 dan hebben ze parc ferme verbroken toch? :P

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Bastie-88 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:37:
[...]

Niet om de pessimist uit te hangen. Maar de pure overspeed die MER nu toont met een nieuw blok zou best welleens gebruikt kunnen worden. Als ik in de schoenen van Toto zou staan kreeg Hamilton vanaf nu elke race een nieuwe ICE.
dit zou ook mijn tactiek zijn (vanaf 't begin van het seizoen).
maar de kosten van een volledig nieuw blok gaan wel ten laste van je budgetcap, dus je komt jezelf ergens tegen.

• sjaool

sjaool

Iemand zei hier dat Bottas geen bedreiging is. Nou die Bottas heeft Max nu al veel punten gekost,
Wow, welgeteld 1 puntje... Beetje dramaqueen dit... ;)

• LewisVries
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 20:46:
[...]

Een punt ja, maar morgen zit er gewoon veel meer verschil en Hamilton ligt er min of meer uit. Want die krijgt nog eens vijf plaatsen voor zijn motor.
Famous last words. HAM gaat morgen waarschijnlijk minimaal P2 worden, mogelijk zelfs nog winst. Dermate veel overspeed.

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:55
tja als je ziet hoe hard Ham gaat met de nieuwe motor waarom niet elke race vervangen, die 5 extra plaatsen straf haalt ie zo weer in. :'(

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:36
Meesterlijk. 🤣🤣🤣

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FEGeXBOXIAAlq90?format=jpg&name=large

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:36
mr thee schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:40:
tja als je ziet hoe hard Ham gaat met de nieuwe motor waarom niet elke race vervangen, die 5 extra plaatsen straf haalt ie zo weer in. :'(
Even kijken of er hier ook een modbrake op komt?

• sjaool

sjaool

Morgen dus een 2-stopper volgens Bottas. Strategie gaat dan weer een grote rol spelen overspeed of niet...

Bensimpel

Positieve meneer

sjaool schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:39:
[...]

Wow, welgeteld 1 puntje... Beetje dramaqueen dit... ;)
Uhm nee, herinneren we de Hongaarse GP nog? :P

😆 - Denk ook eens om ;)

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Knappe sprint van Bottas. Ook erg goed van Hamilton. Max viel me wat tegen. Had verwacht dat Bottas wel te pakken was voor hem na een slechte start. Helaas toch niet, misschien ook niet het risico willen nemen. Wel goede uitgangspositie voor morgen. Hamilton met zijn gridstraf en Bottas houdt dit niet nogmaals vol tegen Max. Hopelijk kan Perez nog een vorm van betekenis morgen spelen voor Max en Red Bull.

• LewisVries
miicker schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 20:58:
Ben bang dat Verstappen Bottas niet meer gaat pakken, dan morgen in de race maar.
Want dan is de Honda ineens sneller ofzo?

• sjaool

sjaool

Bensimpel schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:42:
[...]

Uhm nee, herinneren we de Hongaarse GP nog? :P
Ik heb het over nu. Als we het over punten kosten gaan hebben dan zijn Baku en Silverstone veel doorslaggevender dan de punten die Bottas af en toe weggesnoept heeft.

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:13

Speculeren mag niet in dit topic volgens de moderator

• Scuderia110
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:42:
Morgen dus een 2-stopper volgens Bottas. Strategie gaat dan weer een grote rol spelen overspeed of niet...
Bijna alles wat de Mercedes mannen zeggen is BS, 1-stopper dus :) ze zijn een mooie contra-indicator over zichzelf.

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Dat een aantal mensen hier in dit topic nog met plezier kunnen kijken zeg als ze de uitslag van morgen toch al schijnen te weten. :z

• sNielz123
  • Laatst online: 30-11 23:56
Morgen race en er kan weer vanalles gebeuren.

Merk zelf ook wel mijn Nederlandse emoties: er gebuert iets: “Max gaat wdc worden!” En 5 minuten nadat er iets anders gebeurt: “Hij gaat het nooit halen!”
Beetje zoals we ook vaak over oranje doen 😄

• PalingDrone
  • Niet online
Jasphur schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:39:
[...]

Als de motor op standje elf staat en in de Q op 10 dan hebben ze parc ferme verbroken toch? :P
Nee die moeten ze gewoon zo laten staan wegens parc ferme, daarom gaat die PU geen lang leven hebben. Leuk voor nu maar kan best zorgen voor nog een wissel in de laatste races, maargoed dan verwacht Mercedes toch dominant te zijn...

• sjaool

sjaool

pjlgt schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:45:
Dat een aantal mensen hier in dit topic nog met plezier kunnen kijken zeg als ze de uitslag van morgen toch al schijnen te weten. :z
Ach, het is elke keer weer hetzelfde pessimisme dat de kop opsteekt. Je raakt eraan gewend. ;)

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Bastie-88 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:37:
Niet om de pessimist uit te hangen. Maar de pure overspeed die MER nu toont met een nieuw blok zou best welleens gebruikt kunnen worden.
Aston Martin, McLaren en Williams dan ook elke race een nieuwe motor. Dat zijn 10 motoren per weekend. Gaat het em niet worden, ze hebben reeds moeilijkheden om motoren te maken.

[ Voor 9% gewijzigd door Chevy454 op 13-11-2021 21:48 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• tweakduke
  • Laatst online: 00:50

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
DoubleDutch schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:42:
[...]

Even kijken of er hier ook een modbrake op komt?
Ik zie Mercedes er haast nog wel voor aan ;)

Maar bij Bottas is er duidelijk wat geëxperimenteerd wat ze kunnen doen met het ICE blok en daar plukt Hamilton nu de vruchten ervan.

In deze race was het damagecontrol, misschien gokten ze zelfs wel op de overwinning als je ziet hoe snel het blok is. De volgende races moet Hamilton dan wel winnen, wil Hamilton nog kampioen worden en mag Max niet tweede worden. Om dan iedere race te gaan gokken op een nieuwe ICE dan maak je het jezelf niet makkelijk en lijkt mij niet de eerste keus. Dit blok moet het gewoon gaan doen voor de komende races, zo snel degradeert de snelheid nu ook weer niet per race.

En het is wel gebleken dit seizoen, iedere race geeft weer een onverwacht resultaat we gaan het gewoon zien. Lekker genieten van dit seizoen :)

Tweakers Discord

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:30
sNielz123 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:46:
Morgen race en er kan weer vanalles gebeuren.

Merk zelf ook wel mijn Nederlandse emoties: er gebuert iets: “Max gaat wdc worden!” En 5 minuten nadat er iets anders gebeurt: “Hij gaat het nooit halen!”
Beetje zoals we ook vaak over oranje doen 😄
Ah. Als t net als oranje gaat wordt Max iig nooit WDC..

• siggy

siggy

Wait.... what?

PalingDrone schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:46:
[...]

Nee die moeten ze gewoon zo laten staan wegens parc ferme, daarom gaat die PU geen lang leven hebben. Leuk voor nu maar kan best zorgen voor nog een wissel in de laatste races, maargoed dan verwacht Mercedes toch dominant te zijn...
Ja, 5 plaatsen gridstraf is een lachertje op deze wijze. Kunnen ze over 2 races weer nieuwe motor erin gooien en overal voorbij cruisen. Frappant, eerste keer dat Merc motor moet wisselen, minder straf. Achjah.

Benieuwd wat het morgen wordt, maar steeds meer benieuwd naar volgend jaar. Hopelijk krijgen ze het echt voor elkaar dat ze de auto's weer kunnen volgen. Is gewoon een klucht dat je 1,5 sec sneller moet zijn om te kunnen passeren. Met drs.

Koelere temperatuur had RB ook wel echt voor de softs moeten kiezen. Morgen race veel eerder, dus warmer.

[ Voor 6% gewijzigd door siggy op 13-11-2021 21:49 ]

• LewisVries
Jackson6 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:03:
[...]

Vergeet niet dat Max de hele race tijd heeft verloren achter Bottas. Hij was anders dik weggereden.
En wie staat er morgen voor Max?

En Max heeft maar een paar rondjes in DRS gezeten, was mijn inziens helemaal niet dik weggereden.

• Jasphur
PalingDrone schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:46:
[...]

Dat is precies wat ik zei hehe.

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
LewisVries schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:43:
[...]

Want dan is de Honda ineens sneller ofzo?
Want dan komt er meer bij kijken. Als deze sprint nog 10 ronden langer geduurd had dan had Max hem echt wel gepakt. Bandenmanagement is Max beter in dan Bottas. Daarnaast kan Bottas niet echt goed omgaan met langdurige druk. Dus ja, denk dat de race weldegelijk anders gaat uitpakken voor Bottas en Max.
Pagina: 1 ... 33 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord