GP vertelt hem net: "great to know we have the speed.." en of MAX weer rustig aan doet..sjaool schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:17:
Max wil dat extra puntje echt zelf hebben... Fastest lap...
Aha. BOT zit achter RIC.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Dat hele verhaal can Olav heeft toch geen zin? Lijkt er alles op dat Perez voor de 2e plek gaat.
Driving home for Christmas. ♪♫Justevo schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:16:
HAM vraagt over de radio of z'n team er nog wel is...
Perez gaat dat alleen redden als de banden van Lewis helemaal gaar zijn. En dat gaat niet gebeuren.DaniëlWW2 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:17:
Perez lijkt circa 0,5s per ronde eraf te halen. Dat gaat dus na iets van tien ronden al beginnen als het zo doorgaat. En dan is het de vraag weer hoe het gaat met de vuile lucht.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:27
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Mercedes kan ook niet veel meer betekenen voor Hamilton. Zat zelf nog te denken als Hamilton nog een keer naar binnen gaat en het gat dicht rijdt met Perez, de rollen omdraaien dus.
Maar de tijd om dat te doen wordt ook snel minder.
Ze hopen erop dat PER niet snel genoeg dichterbij komt..tweakduke schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:18:
Mercedes kan ook niet veel meer betekenen voor Hamilton. Zat zelf nog te denken als Hamilton nog een keer naar binnen gaat en het gat dicht rijdt met Perez, de rollen omdraaien dus.
Eigenlijk niets van NOR gezien.
Mclaren valt beetje tegen. Jammer
Goed voor FEr dat weer wel
Mclaren valt beetje tegen. Jammer
Goed voor FEr dat weer wel
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Nou Lewis… zo voelt het om tegen 2 auto’s te moeten rijden…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik zit m anders toch aardig te zenuwen of Perez Hamilton nog kan pakken xDKenny_026 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:18:
Een race waarbij de hartslag steady onder de 80 blijft is ook wel een keer lekker.
[Afbeelding]
Dit is voor Perez voor het wdc ook mooi toch? Bottas pakt weinig punten vandaag.DaniëlWW2 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:17:
Perez lijkt circa 0,5s per ronde eraf te halen. Dat gaat dus na iets van tien ronden al beginnen als het zo doorgaat. En dan is het de vraag weer hoe het gaat met de vuile lucht.
En inderdaad: hoe hard gaat HAM verdedigen? Hij was het toch die zei dat je soms verstandig moet zijn en naar het grote plaatje moet kijken?
Perez op 3,8 en weer ruim een halve seconde sneller.
[ Voor 5% gewijzigd door Maurice079 op 07-11-2021 21:19 ]
PSN: xMaurice93
Bensimpel
Positieve meneer
Hier al 140 hoor #checoKenny_026 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:18:
Een race waarbij de hartslag steady onder de 80 blijft is ook wel een keer lekker.
[Afbeelding]
😆 - Denk ook eens om ;)
Perez er naartoe is 1 maar er voorbij.... Als hij een undercut had gedaan had hij er voor gezeten na de stop van Hamilton en weg kunnen rijden als we de tijden bekijken. Strategische misser wat mij betreft.
Oei Charles zegt genoeg door niks te zeggen haha
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En nu gaan we langzaam naar de moeilijkheden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Niet alleen Stroll rijdt een pudding van een race maar Bottas ook hoor Olav.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wacht het nou gewoon ff af.computerjunky schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:19:
Perez er naartoe is 1 maar er voorbij.... Als hij een undercut had gedaan had hij er voor gezeten na de stop van Hamilton. En weg kunnen rijden als we de tijden bekijken. Strategische misser wat mij betreft.
En ze liegen ook nog tegen HAM. "Einde wedstrijd laatste laps komt die misschien vlakbij".PatrickC schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:19:
Nou Lewis… zo voelt het om tegen 2 auto’s te moeten rijden…
Met huidige tempo is die er een stuk eerder. Kan niet wachten op de boord radio " why didn't you warn me sooner".
De race pace is er gewoon niet, als je naar binnen gaat geef je Perez ook de ruimte om mee naar binnen te gaan en het gat te verkleinen.tweakduke schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:18:
Hopen dat je P2 houdt is het maximale, de rollen zijn nu eindelijk eens omgedraaid nu Red Bull de snelheid heeft en Bottas is weggevallen.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:27
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dan moet Hamilton Perez behoorlijk lang van zich af gaan houden denk ik. We gaan het zo meemakenDentist schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:18:
[...]
Ze hopen erop dat PER niet snel genoeg dichterbij komt..
Als Perez Hamilton nog pakt weer ik het wel
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Bensimpel
Positieve meneer
Piccobello BV wilt weer een strategie vernagellen..
😆 - Denk ook eens om ;)
Als PER HAM voorbij gaat dan mag PER voor mij DotD zijn
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Max mag de lift off zelf gaan bepalen...
"When you grow up your heart dies"
Nee, dat soort verwensingen of hopen doen we niet.
[ Voor 75% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-11-2021 21:23 ]
Hey Sainz swappen met Lec, dat is goed voor mijn fantasy
Perez kan de tijden van nu rijden omdat die later stopte. HAM moet sparen....computerjunky schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:19:
Perez er naartoe is 1 maar er voorbij.... Als hij een undercut had gedaan had hij er voor gezeten na de stop van Hamilton en weg kunnen rijden als we de tijden bekijken. Strategische misser wat mij betreft.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Vuile lucht is gewoon altijd ellende. En het begint eigenlijk al rond de 4s en onder de 3s word het erger en erger.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als Perez Hamilton inhaalt, kan Hamilton straks pitten voor verse bandjes om de snelste ronde nog te kunnen pakken. Gasly op +34 seconde achter Perez nu.
Checo zo dood-of-de-gladiolen.
Ergste wat kan gebeuren is dat ze er beiden afgaan en Max op 38 punten komt...
Ergste wat kan gebeuren is dat ze er beiden afgaan en Max op 38 punten komt...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik wacht maar het neemt niet weg dat inhalen moeilijker is als voor blijven.
Aangetikt worden en spinnen?Jackson6 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:21:
Misschien doet Perez wel een Bottasje.
Het mooie is dat Perez weinig te verliezen heeft en Hamilton een kampioenschap... Perez kan lekker agressief aanvallen
Same here, maar Leclerc gaat er helemaal niemand voorbij laten vandaag denk ikdglavimans schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:21:
Hey Sainz swappen met Lec, dat is goed voor mijn fantasy
Toch wel
Flickr PSN ID= cheironnl
Een Hamiltontje is voldoende.Jackson6 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:21:
Zo'n zekerheid was het niet dat hij er voor kwam.computerjunky schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:19:
Stoppen op je hoogtepunt, zo uit het boekje van Rosberg 😂
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Voorstel: Iedereen die iets van deze suggestie doet, moet verplicht maar even wat anders gaan doen...Jackson6 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:21:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
2,8. Perez ramt gewoon dwars door die vuile lucht heen
PSN: xMaurice93
PER zet HAM zo maximaal onder druk. Gaan er samen af echter kan PER door en HAM heeft schade aan zijn voorvleugel
/praymodus off
/praymodus off
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Max DotD door zijn goede start en herstart na de safety car in het begin. En hierna foutloze race met hopelijk de snelste ronde.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Perez komt wel wel erg snel dichterbij. 🥳

Eens. Eens. Eens. Ik ben het absoluut met jullie eens.
Als PER HAM voorbij komt, absoluut PER.
Maar dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren
[ Voor 3% gewijzigd door streamnl op 07-11-2021 21:22 ]
Verliest hij nog steeds meer punten op verstappen + RBR komt dan aan de leiding in de WCC.StefanVerkerk schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:21:
Als Perez Hamilton inhaalt, kan Hamilton straks pitten voor verse bandjes om de snelste ronde nog te kunnen pakken. Gasly op +34 seconde achter Perez nu.
Volgend jaar zijn de auto's en de motoren overal weer helemaal anders en Honda had geen geld over voor die ontwikkeling.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Rechter achterband schijnt een uitstekende plek te zijn...
Oh zo bedoel je. Ja, ik ben benieuwd of hij echt snel <2s komt en dan nog kan inlopenDaniëlWW2 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:21:
[...]
Vuile lucht is gewoon altijd ellende. En het begint eigenlijk al rond de 4s en onder de 3s word het erger en erger.
Sowieso schrijf je zo!
#durftevragen.sjaool schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:21:
Max mag de lift off zelf gaan bepalen...
Wat betekent lift off in deze context?
DUGG
Mwa zo ver van ham. Stopte verstappen ook niet en die loopt ook uit.Zingo schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:21:
Als Perez nou een Bottasje pulled......dat zou erg vervelend zijn.
Dit topic gaat nog sneller dan anders. Is er minder te zien as per usual mensen?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Dit is toch echt wel een nekslag voor Merc dit weekend… blegh

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
De motoren zijn bevroren tot 2026. Er mag dus geen ontwikkeling meer zijn...Will_M schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:22:
[...]
Volgend jaar zijn de auto's en de motoren overal weer helemaal anders en Honda had geen geld over voor die ontwikkeling.
Nee man, PER voor zijn last-lap inhaal-actie in het stadion op HAMPatrickC schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:22:
Max DotD door zijn goede start en herstart na de safety car in het begin. En hierna foutloze race met hopelijk de snelste ronde.
Minder de wagen laten uitrollen om brandstof te sparen/hybride systeem opladenMach schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:22:
[...]
#durftevragen.
En dan klagen er mensen dat het een saaie race is. Ik snap daar écht niks van.Mu.siQ schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:23:
Dit topic gaat nog sneller dan anders. Is er minder te zien as per usual mensen?
Dat hij niet voluit "mag" rijden om z'n banden te sparen. Nu mag hij dus zelf bepalen of hij nog in houdt of niet.Mach schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:22:
[...]
#durftevragen.
PER voor mijPatrickC schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:22:
Heb Perez gestemd. Eerste Mexicaan op het podium.PatrickC schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:22:
Doe maar gewoon op het rechte stuk inhalen perez :-)
Niet? Hij is en was sneller als Hamilton and Hamilton heeft even 9.5 seconden gepakt door zijn eerdere stop. Nieuwe banden reden gewoon veel betere tijden.Vos schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:21:
[...]
Zo'n zekerheid was het niet dat hij er voor kwam.
DRS incomming
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hamilton kreeg 2 rondes terug nog te horen dat het gevecht in de laatste ronde zou komen...
Go your geng(gang)
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Perez imo DotD
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Thx. Klinkt logischFastFred schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:23:
[...]
Minder de wagen laten uitrollen om brandstof te sparen/hybride systeem opladen
DUGG
Wel, de laatste ronde als hij eraf gaat en moet opgevenFastFred schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:24:
Hamilton kreeg 2 rondes terug mon te horen dat het gevecht in de laatste ronde zou komen...
Weinig inhaalacties, Perez - Hamilton is wel spannend nu.StefanVerkerk schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:23:
[...]
En dan klagen er mensen dat het een saaie race is. Ik snap daar écht niks van.
Omdat hij niet kan omgaan met druk.FastFred schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:24:
Hamilton kreeg 2 rondes terug nog te horen dat het gevecht in de laatste ronde zou komen...
Ze mogen toch wel in een tech sport toch wel fixen dat er drs te krijgen is van een achterligger.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Go go Checo! Pak ham en laat Mexico ontploffen!
Zou wat zijn als hij straks stopt omdat hij denkt dit is de laatste rondeFastFred schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:24:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |