Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Zegt niks Max kan aan het sparen zijn geweest en wacht op de aanval.JackBol schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:07:
[...]
Die Ham heeft anders een verdomd goeie pace laten zien de laatste 15 laps....
Dan vanaf ronde 42 kijken of hij dichterbij komt.
En dan de laatste ronde kijken of MAX zijn baden nog in goede conditie zijn
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik denk niet dat gaat gebeuren.De_Bastaard schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:08:
Zou nog een keer pitten voor Max en op rood gaan nog kunnen?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Mercedes heeft wrs niet eens DRS nodig

I served in a company of heroes.
Logica
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Samen eraf is beter voor Max
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Safety car en dan naar soft.De_Bastaard schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:08:
Zou nog een keer pitten voor Max en op rood gaan nog kunnen?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Verwijderd
Nou nee want hij ging pitten voor nieuwe banden.DoubleDutch schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:08:
[...]
Zegt niks Max kan aan het sparen zijn geweest en wacht op de aanval.
Bensimpel
Positieve meneer
4D chess inderdaadDoubleDutch schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:08:
[...]
Zegt niks Max kan aan het sparen zijn geweest en wacht op de aanval.
😆 - Denk ook eens om ;)
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Waarom zou Max dat doen? Om jou van je OCD te laten genieten?pietr schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:09:
Als Ham Max nog voorbijgaat, kan Max naar binnen voor een set mediums voor de snelste ronde. Volgens mij staan ze dan exact gelijk qua punten als ze P1 en P2 finishen.
Bensimpel
Positieve meneer
Ja, eens tijdens een sprintrace gezienSinergyX schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:10:
Oooh onboard naam boven z'n voorganger, was dat er eerder ook? Leuke feature
😆 - Denk ook eens om ;)
Verwijderd
Denk ik ook terwijl Max een 8.5 seconden voorsprong heeft.ScorpionSquad schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:09:
Ik wil niet pessimistisch zijn, maar ik denk dat Hamilton wel de betere kaarten in handen heeft. Maar het is nog niet klaar.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2021 22:11 ]
Het wordt spannend. Zeker in de laatste rondes. Maar dichtbij komen en inhalen zijn 2 verschillende dingen natuurlijk..ScorpionSquad schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:09:
Ik wil niet pessimistisch zijn, maar ik denk dat Hamilton wel de betere kaarten in handen heeft. Maar het is nog niet klaar.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ja heb het een paar keer gezien.SinergyX schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:10:
Oooh onboard naam boven z'n voorganger, was dat er eerder ook? Leuke feature
Krijg wel het idee dat ik een computerspelletje kijk dan
Wat denk je van zo min mogelijk punten verliezen. Is het zo moeilijk?JackBol schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:10:
[...]
Waarom zou Max dat doen? Om jou van je OCD te laten genieten?
Dit lijkt onhoudbaar op deze manier. Hamilton zal zo ook nog wel snelste ronde pakken.
Hij is ook echt een top coureur, al had ik liever iemand met een Kimi karakter gezien. Die werd dit weekend nog herinnerd aan een aantal zaken die hij zelf alweer vergeten was.JackBol schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:07:
[...]
Die Ham heeft anders een verdomd goeie pace laten zien de laatste 15 laps....
Flickr PSN ID= cheironnl
Zo te zien nog niet.Cowamundo schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:10:
Kijken of Ham 0,5 per ronde kan pakken.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dan waren ze enorm kwetsbaar voor een undercutsiggy schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:09:
Met die topsnelheid van de Merc hoeft die gewoon minder zijn bandjes te belasten in de bochten. Als ie erbij komt, in drs range, dan rijdt ie er gewoon langs. Hele rare strategie van red bull. Ik had Ham tenminste een paar rondjes in de vieze lucht laten rondrijden.
Dan kan hij toch beter op P1 uitrijden? Dan staat hij 12 punten los van Hamilton.pietr schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:11:
[...]
Wat denk je van zo min mogelijk punten verliezen. Is het zo moeilijk?
Edit: ik miste het "als ham max nog voorbij gaat".
In dat geval heb je zeker gelijk!
Excuus
[ Voor 15% gewijzigd door JackBol op 24-10-2021 22:12 ]
per aspera ad astra
PSN: xMaurice93
Hij gaat al harder.DaniëlWW2 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:11:
0,3s gepakt in wat Hamilton zijn ideale ronde zou moeten zijn.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is ook weer het probleem..ScorpionSquad schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:09:
Het is moeilijk op P1 uitrijden als hij is ingehaald, dat was de quote die werd aangehaald.JackBol schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:11:
[...]
Dan kan hij toch beter op P1 uitrijden? Dan staat hij 12 punten los van Hamilton.
Ik zie beide nog wel winnen, Hamilton moet veel tijd goed maken maar Verstappen heeft ook gespaard.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Uiteraard.Waah schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:01:
[...]
Mag ik je quoten aan het einde van de race?ongeacht de uitslag?
Of was je sarcastisch over RB....
En nee, ik was niet sarcastisch.
Ik vind dat ze bij RB dit jaar de zaken redelijk op orde hebben qua strategie
Bensimpel
Positieve meneer
Yuki zal ook wel een sebje doenDaniëlWW2 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:12:
Verstappen lapped zo Alonso, Kimi en Yuki. Daarna helemaal vrij baan.
😆 - Denk ook eens om ;)
Tuurliijk is P1 beste.JackBol schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:11:
[...]
Dan kan hij toch beter op P1 uitrijden? Dan staat hij 12 punten los van Hamilton.
Edit: ik miste het "als ham max nog voorbij gaat".
In dat geval heb je zeker gelijk!
Excuus
Excuus: 👍🏼
"When you grow up your heart dies"
6.1Exocet schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:13:
Oef, nog maar 7,3
6.1Exocet schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:13:
Oef, nog maar 7,3
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
6sExocet schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:13:
Oef, nog maar 7,3
Sowieso schrijf je zo!
6.1..Exocet schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:13:
Oef, nog maar 7,3
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ondertussen bij Perez in de autozerocool82 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:09:
Heb je eindelijk eens de mogelijkheid om met twee auto's tegen één Mercedes te strijden, maakt PER het weer niet waar en zit hij 22 seconden achter VER en 9 seconden achter HAM (met nieuwere banden).

drinkfles werkt niet
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Exact, dit heeft geen zin.De_Bastaard schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:14:
Ik zou gewoon nu pitten en naar mediums gaan. Op deze manier houd Max t niet vol
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ham echt snel. Die zit snel op de achterkant van VER denk ik.
En dan nog genoeg laps om er voor bij te gaan.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
WCC technisch niet interessant.Quad schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:14:
Perez kan niet stoppen voor de FL.
WDC technisch gezien wel.
Het kan wel, kost je alleen een plek.Quad schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:14:
Perez kan niet stoppen voor de FL.
Hebben ze wel al eens gedaan volgens mij.
De strijd met Hamilton is belangrijker dan de punten van Perez.

Whatever.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 24-10-2021 22:18 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
En dan?Bensimpel schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:16:
Kan max niet naar softs?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Max op twee plekken tegelijk.HollowGamer schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:16:
Hoe zal het Amerikaans publiek reageren als Max tweede wordt en Max eerste? Doen ze daar ook aan 'boe' geroep of zijn zij meer gericht op de sport prestaties?
Ik denk niet dat dat gaat gebeurenHollowGamer schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:16:
Hoe zal het Amerikaans publiek reageren als Max tweede wordt en Max eerste? Doen ze daar ook aan 'boe' geroep of zijn zij meer gericht op de sport prestaties?
Met DRS is dat een eitjeDoubleDutch schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:16:
Rustaaaaag Max is aan het sparen en Ham de banden aan het opbranden, aan het einde komt die er niet voorbij.
Mijn reviews al gezien?
Volgens mij heeft RBR ooit gezegd dat ze meer aan constructeurs kampioenschap verdienen dan een eventuele WK titel van Max.dutchgio schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:15:
[...]
Het kan wel, kost je alleen een plek.
Hebben ze wel al eens gedaan volgens mij.
De strijd met Hamilton is belangrijker dan de punten van Perez.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik denk dat ze nogal verbaasd zouden zijn als Max zowel P1 en P2 pakt, ik ook trouwens.HollowGamer schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:16:
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |