😆 - Denk ook eens om ;)
Dat zijn ze vast wel aan het doorrekenen....Bensimpel schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:16:
Kan max niet naar softs?
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Dan zit ie er nog dichterbij, dat maakt niet uit.groggy schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:16:
Perez moet een sc fixen
Van mij mag hij 1ste en 2de worden. 🤡HollowGamer schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:16:
Hoe zal het Amerikaans publiek reageren als Max tweede wordt en Max eerste? Doen ze daar ook aan 'boe' geroep of zijn zij meer gericht op de sport prestaties?
Stiekem nitroPeacekeeperNL schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:17:
Hamilton is aan het vliegen, kanonne.. peper in zijn reet
"When you grow up your heart dies"
RIC een beetje duwen om SAI af te houden, heerlijk.
WK titel bij de coureurs levert €0 op…Quad schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:17:
[...]
Volgens mij heeft RBR ooit gezegd dat ze meer aan constructeurs kampioenschap verdienen dan een eventuele WK titel van Max.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat lukt geen 12 ronden.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Achterblijvers?sjaool schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:17:
HAM kakt een beetje in. Zou hij dan toch last krijgen van een te hoge temperatuur in zijn banden?
Bensimpel
Positieve meneer
Of max is ook aan het stampensjaool schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:17:
HAM kakt een beetje in. Zou hij dan toch last krijgen van een te hoge temperatuur in zijn banden?
😆 - Denk ook eens om ;)
Er zullen sowieso wat mensen huilen als hun driver geen p1 wordtrenegrunn schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:17:
Hoe staat het met die regen?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dat is wel heel snel, cheater!
De rode is snel op, dus red je niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 24-10-2021 22:18 ]
Nee hoor, dat waren de achterblijvers.sjaool schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:17:
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Achterblijvers?sjaool schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:17:
Jij kan niet een kwartier langer wakker blijven om deze ontknoping mee te maken?HollowGamer schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:17:
[...]
Mooi, dan gaan we langzaam richting bed.
Is maar wat je inkakken noemt. Hij was een halve seconde sneller afgelopen ronde, terwijl Verstappen z'n persoonlijk beste tijd neerzettesjaool schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:17:
PSN: xMaurice93
Misschien te snel gestart? Die harde band moet wat langzamer warm gereden worden dacht ik, maar weet niet of dat ook deze specifieke compound betreft.sjaool schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:17:
Binnenkort naar Verstappenland zoals Brazilie en Mexico. Daarnaast, mensen die klagen over Perez, hij rijdt wel 3e en maakt zich op dit moment nuttiger voor het WCC dan Bottas.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
I served in a company of heroes.
Dan moet hij 2 sec/lap sneller zijn. En dan er ook nog voorbij.Jolke schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:18:
Rode band gaat een ronde of 10-12 mee, dus dan zou nu het moment moeten zijn dat VER nog kan wisselen. Heeft die nog wel rood?
Het is nu 1:39:6 voor VER en 1:39:2 voor HAM.... Dus ja, hij kakt wat in...Malfunctions schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:18:
[...]
Nee hoor, dat waren de achterblijvers.
En dan. Dan haal je nooit P1. En per blijft wel achter ver.Jolke schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:18:
Rode band gaat een ronde of 10-12 mee, dus dan zou nu het moment moeten zijn dat VER nog kan wisselen. Heeft die nog wel rood?
Dus P2 is sowieso save
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
ICE ICE Baby
Nee. Nog 40 seconden.Bensimpel schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:19:
Bottas wordt zo op een ronde gezet
Zo te lezen gaat het gewoon gebeuren en eindigt VER als tweede.JackBol schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:18:
[...]
Jij kan niet een kwartier langer wakker blijven om deze ontknoping mee te maken?
Too soon?streamnl schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:58:
Mannen! We hebben het over RB en niet over FER.
Bij RB weten ze wél wat strategisch is
Probably
Maar Red Bull maakt het wel spannend zo
- puur op de gok dat je tegenstander reageert
Of
- omdat je banden eraan gaan en je gewoon eerder naar binnen wilt dan je concurrent.
Want al een paar races heb ik het gevoel dat het gewoon dom is om een undercut te doen aangezien je concurrent langer door rijdt, later naar binnen gaat en dan op het eind versere banden heeft.
Maximaal sparen, zodat je overhoudt als het op vechten aan komt.CyBeRSPiN schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:19:
Max houdt het gat op 4s?
Go
To
Bed
I have no special talent. I am only passionately curious.
Haters everywhere but I don’t really care
? zit een halve minuut ofzo tussenBensimpel schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:19:
Bottas wordt zo op een ronde gezet
Het heeft ook geen zin meer om nog een keer te stoppen, dat rijd je niet meer terug.
Er zijn genoeg races waarbij 10 rondes van de voren 'de uitslag vast stond'.....HollowGamer schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:20:
[...]
Zo te lezen gaat het gewoon gebeuren en eindigt VER als tweede.
Ik kan me Baku nog vaag herinneren....
Heel slecht ontvangst nu, dus kan ze niet echt verstaan. Maar tot op heden weinig stress daar.matthijst schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:20:
Iemand de max boardradio aan?
Ja inderdaad, ik zie niet zo snel gebeuren dat VER en HAM, BOT op een ronde zetten.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, maar die is de laatste ronden amper verstaanbaar.matthijst schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:20:
Ja maar de 'jammer' lijkt aan te staan, er is weinig te maken van het berichtje van GP aan Max.matthijst schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:20:
Op basis van pace. Kijken of je eerder naar binnen kunt om zo voor je tegenstander te eindigen en een gat te slaan, want betere pace.Tuupie schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:20:
Even een vraag over de undercut. Waarop wordt deze beslissing genomen?
Of
- omdat je banden eraan gaan en je gewoon eerder naar binnen wilt dan je concurrent.
Want al een paar races heb ik het gevoel dat het gewoon dom is om een undercut te doen aangezien je concurrent langer door rijdt, later naar binnen gaat en dan op het eind versere banden heeft.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Verwijderd
Hopen dat die muur groot is.DaniëlWW2 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:21:
Dus nu komt de dirty air muur nog.
Twijfel. Hamilton op hard is in andere races echt beter dan Max… maar hij zal wel een paar ronden erop moeten zitten wil hij er echt voorbij kunnen.djmuggs schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:19:
Max managed zijn banden naar het niveau van HAM zijn stops, dus vanaf moment X kan VER net zo voluit als HAM.
Ik hoop het, maar zouden die Harde banden niet sowieso 20-25 ronden moeten kunnen uithouden, voluit? Lijkt mij wel, dus ik vraag me af of Max wel zo hard aan het sparen is geweestdjmuggs schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:19:
Max managed zijn banden naar het niveau van HAM zijn stops, dus vanaf moment X kan VER net zo voluit als HAM.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Tijd voor een nieuwe headset, dat was de vorige races ook al zo.sjaool schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:21:
[...]
Ja, maar die is de laatste ronden amper verstaanbaar.
Tja als je 1 lap eerder dan je tegenstander plant gaat werkt het prima.Tuupie schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:20:
Even een vraag over de undercut. Waarop wordt deze beslissing genomen?
Of
Als je tegenstander door rijd kán het zijn dat ze veel sneller zijn... Of ze gaan te laat naar binnen.
Elke ronde die je nieuwere banden hebt pak je gewoon best veel tijd. En Hamilton pakt nu eigenlijk die tijd terug.
Met de undercut neem je het risico dat je banden te vroeg op zijn....
Met langer doorgaan dat je hem te laat pakt en voor je in range komt de finishvlag al is geweest.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
37 ronden langste stint in 2019Geronimous schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:22:
[...]
Ik hoop het, maar zouden die Harde banden niet sowieso 20-25 ronden moeten kunnen uithouden, voluit? Lijkt mij wel, dus ik vraag me af of Max wel zo hard aan het sparne is geweest
Haters everywhere but I don’t really care
Hopen dat de benodigde 1,5 a 2 seconde overspeed weg zijn door de dirty air en hete bandenDaniëlWW2 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:21:
Dus nu komt de dirty air muur nog.
Merc met drs rijdt er gewoon voorbij.KlaasjeNL schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:23:
Zolang Verstappen maar aan de binnenkant blijft zodra de aanval komt.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Welnee. Met DRS cruised HAM er bijna fluitend langsgroggy schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:23:
Max gaat ham er niet langs laten. Het wordt of p1 voor max of een DNF voor max en ham.
Misschien helpt een pilsje nog wat.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
JaLAD93 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:23:
HAM heeft z’n 100e overwinning toch al?
Cloud ☁️
Verwijderd
YepLAD93 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:23:
Al is zijn auto 3x zo breed voor het rechte stuk. Ham zal 20/30km/h harder gaanKlaasjeNL schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:23:
Zolang Verstappen maar aan de binnenkant blijft zodra de aanval komt.
Yep, dit zou 101 worden.LAD93 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:23:
Ja, foutje OlavLAD93 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:23:
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Jup, foutje van ome Olav, kan gebeuren.LAD93 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:23:
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Olav kan maar tot 100 tellen!LAD93 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:23:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Bensimpel
Positieve meneer
Yup, dit kan 101 zijn.LAD93 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:23:
😆 - Denk ook eens om ;)
Iets meer rondjes, maar toch knap. Bandjes zijn 8 rondes nieuwer, dat is best veel.poor Leno schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:23:
Serieus, binnen 8 ronden 6 seconden inlopen. Doe ff normaal man
Liever dat Ham een ronde of 5 binnen 1sec zit. Dan stookt hij z'n banden zo op.poor Leno schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:23:
Serieus, binnen 8 ronden 6 seconden inlopen. Doe ff normaal man
Bijna onmogelijkmiicker schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:24:
Hamilton komt er in rondje 50-51 denk ik vlak achter, dus zo'n 6-7 ronden achter hem houden. Gaat erg lastig worden voor Verstappen.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |