Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Tenzij zijn pitstop verpest wordt

Och kak, ik zit naar de INT te kijken inderdaad. Foutje.
2.6 halverwege de inlap.miicker schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:00:
Hoe groot was het gat ook alweer voordat ver ging pitten? Rond de 3.5 meen ik, maar weet het niet meer zeker.
Nope, moet dan 15 sec op Verstappen inrijden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Bensimpel
Positieve meneer
17 sec dichtrijden op nieuwere banden kan welMaurice079 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:01:
Perez zit op +37 mensen. Die zit nog niet eens in de buurt van het pit window
😆 - Denk ook eens om ;)
Verwijderd
Ben benieuwd, ze gaan erg hard op hard, beter dan op de medium eerst.Bart-Willem schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:00:
Hamilton gaat straks naar medium, dat kan haast niet anders.
Thanks GeriHumma Kavula schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:01:
Kak, ik heb het gevoel dat rb de verkeerde call heeft gedaan.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Stomme willekeurige echte tijden en intervals door elkaar steeds.Maurice079 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:01:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Minder, 20 seconden stond er net in beeld bij average time lost in pit.chevsticks schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:01:
[...]
Dat is al gelukt. Pit delta is 26 seconde hier toch?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dat is correct.miicker schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:00:
Hoe groot was het gat ook alweer voordat ver ging pitten? Rond de 3.5 meen ik, maar weet het niet meer zeker.
Perez is nog 21 seconden achter Ver... (21+15 achter Ham)oZy schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:00:
PER rijdt nu binnen de pitwindow van HAM en blijft daar hangen om hem straks op te vangen, Max meer tijd om weg te rijden
Die interval tijden met deze splits zijn irritant.. maar ja, F1 regie hè…Maurice079 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:01:
Ze hopen op een medium band window bij mercedes. Wel netjes gedaan van ze als ze dat lukt. Dan zou Ham flink moeten stampen op het laatst. Alhoewel, dan zijn de bandjes van max ook wel op hun einde.
Later we hopen dat max deze banden beter managed
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Volgens AWS 20 sec, maar de meeste doen 22-23 sec.Temujin schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:01:
wat is de gemiddelde pit delta hier op cota eigenlijk met f1 ?
Jep ik vermoed het ook. Gaat erom hoeveel de komende 5 a 7 laps max in kan lopen.Humma Kavula schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:01:
Kak, ik heb het gevoel dat rb de verkeerde call heeft gedaan.
20sec ongeveerTemujin schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:01:
wat is de gemiddelde pit delta hier op cota eigenlijk met f1 ?
En loopt volgens sky een seconde per ronde in op ham.Maurice079 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:01:
Al houd die dat niet vol natuurlijk. De magische nieuwe banden blijven niet magisch nieuw.
Hij hoeft niet meer in te lopen, dit zo houden is prima. Dan moet Hamilton straks weer 6 seconde dicht rijden voordat hij in kan gaan halen.Emgeebee schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:02:
[...]
Jep ik vermoed het ook. Gaat erom hoeveel de komende 5 a 7 laps max in kan lopen.
Perez zit 22sec achter max, niet hamilton.oZy schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:00:
PER rijdt nu binnen de pitwindow van HAM en blijft daar hangen om hem straks op te vangen, Max meer tijd om weg te rijden
"When you grow up your heart dies"
PER is wellicht ook niet erg 'fit meer' doordat hij niet kan drinken?zerocool82 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:02:
En RB heeft weer eens niets aan PER, HAM kan eenvoudig stoppen en ruim voor PER terecht komen...
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dit dus.
Dat moet ook wel. Als hij nu geen gat slaat, rijdt Ham hem dadelijks op de mediums voorbij.sjaool schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:03:
VER is nu toch wel behoorlijk sneller dan HAM.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Goede info voor de streamers
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Dit. Perez moet gewoon zijn P3 verdedigen.HollowGamer schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:03:
[...]
PER is wellicht ook niet erg 'fit meer' doordat hij niet kan drinken?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat trekken die mediums alleen niet. De slijtage is hier serieus.FunkyTrip schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:03:
VER komt niet echt snel dichterbij. Als HAM nat medium gaat kan hij de achterstand rap dicht rijden in de laatste rondes 😲
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alleen was het Stroll, je moet niet altijd Olav Mol overnemen.
Dan moet hij wel in gaan halen op oude mediums. Dus kan me ook voorstellen dat ze voor hard gaan, waarmee hij nog relatief verse banden heeft tijdens het inhalen. Ligt er een beetje aan hoe lang hij nog door kan nu.miicker schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:03:
Dit wordt spannend aan het eind als de banden van Ver 20 ronden oud zijn en Ham vermoedelijk op mediums rijdt
Er zit nog een gat van 13s tussen?talkatoo schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:03:
Max kan zelfs nog een keer pitten als Ham pit. Dan heeft ie m.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
PSN: xMaurice93
Neehoor Bot was eerder gepitdutchgio schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:04:
[...]
Alleen was het Stroll, je moet niet altijd Olav Mol overnemen.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Ben er ook bang voor. Jammer.DoubleDutch schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:04:
Ben bang dat ze het bij RBR fout hebben berekend. 😢
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ja maar elke ronde langer doorrijden voor HAM en de kans op medium wordt groter. Ik zie hem dan nog wel VER voorbijkomen die dan op oudere (harde) banden rijdt...sjaool schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:03:
VER is nu toch wel behoorlijk sneller dan HAM.
Met een lichte auto? Ham hoeft alleen maar Max voorbij te gassen. Als hij ervoor zit kan Max toch niet meer voorbij op z'n 20+laps oude hards.DaniëlWW2 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:04:
[...]
Dat trekken die mediums alleen niet. De slijtage is hier serieus.
Als ze tegelijk pitten... is het gat nog steeds 13 seconden in theorie. Dat zou mijn strategie zijn.
I served in a company of heroes.
moeten ze wel snel zijn anders klapt max miss wel mee naar een rode bandMaurice079 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:05:
Die pace van HAM op oude hards is echt heel sterk. Ik verwacht ook niet dat Mercedes naar mediums gaat, maar zo dadelijk naar de witte band gaat. Ik verwacht dat Lewis dat gaat daarna heel rap dicht heeft.
Want dukctape is goed? Ken het nietCynicRelief schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:05:
had dan ook dukctape genomen jeez …
Verwijderd
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Half uurtjeHollowGamer schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:05:
Duurt de race nog lang? Normaal ga ik altijd rond dit tijdstip naar bed.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Dan ga je er vanuit dat Max nu op de max van zijn banden rijd.JackBol schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:04:
[...]
Dat moet ook wel. Als hij nu geen gat slaat, rijdt Ham hem dadelijks op de mediums voorbij.
Max weet dat die nog veel laps moet. En zit weer op 6 seconden in zijn pit window. Dus lekker banden sparen en dan als het moet nog kunnen knallen op die hards.
Vergeet niet. Die mediums gaan 20 laps mee.... Maar dat is niet volgas.
Helemaal onder die Mercedes die veel glijdt.DaniëlWW2 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:04:
[...]
Dat trekken die mediums alleen niet. De slijtage is hier serieus.
We?Cowamundo schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:06:
Laten we voor Ham gewoon op een kapotte wielmoer hopen… beetje onsportief maar het zou toch fijn zijn als het Ham eens NIET meezit.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Bookmark even je eigen post. Kan je morgen verder lezen waar je gebleven bentHollowGamer schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:05:
Nog 40 minuten volhoudenHollowGamer schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:05:
Nog 20 ronden, ruim een halfuur ongeveer gok ik.HollowGamer schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:05:
halfuurtje +/-HollowGamer schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:05:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dan moet perez eerst dichter in zijn window gaan rijden, anders red hij het nooit.Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:06:
Zou Max nog een derde stop gaan doen? Lijkt mij beter dan een sitting duck te zijn aan het einde van de race.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dan zit max er ipv 7 sec voor 14 achter, lijkt me niet zo slim.talkatoo schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:06:
[...]
Als ze tegelijk pitten... is het gat nog steeds 13 seconden in theorie. Dat zou mijn strategie zijn.
Flickr PSN ID= cheironnl

In het voordeel van Hamilton? Waar zit dan de winst?talkatoo schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:06:
[...]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die Ham heeft anders een verdomd goeie pace laten zien de laatste 15 laps....Bensimpel schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:07:
Harde band..max wint
Nee doe dat lekker op een Merc track als HAM dik voorligtCowamundo schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:06:
Laten we voor Ham gewoon op een kapotte wielmoer hopen… beetje onsportief maar het zou toch fijn zijn als het Ham eens NIET meezit.
Maar HAM heeft al zijn geluk gespaard (historisch en toekomstig) voor zijn f1 carrière.
Als die stop, heeft die eeuwig pech. Dat kan niet anders.
Que? 8 seconden in 7 rondjes?SinergyX schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:07:
Die pakt Ver in max 7 rondjes.
per aspera ad astra
En het kan dus wel anders!Bart-Willem schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:00:
Hamilton gaat straks naar medium, dat kan haast niet anders.
Bensimpel
Positieve meneer
Er langs is verhaal 2 heSinergyX schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:07:
😆 - Denk ook eens om ;)
Daarom zit jij ook achter de tvtalkatoo schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:06:
[...]
Leuke woordspelingSinergyX schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:07:
Staat genoteerd.SinergyX schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:07:
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Voor de neutrale fans onder ons is dit toch prachtig?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |