Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Is dat het plan/idee?tweakduke schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:53:
Nou Max kan de race met deze set wel uitrijden, wat doet Hamilton nu.
PSN: xMaurice93
Target +6 hoor ik nettweakduke schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:53:
Nou Max kan de race met deze set wel uitrijden, wat doet Hamilton nu.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Gezien de nieuwe regels is dit een snelle stop.Jolke schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:54:
2.8 weer niet echt rap voor RBR.
"When you grow up your heart dies"
Fixed.dawg schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:53:
Met die nieuwe pitstop regel hou ik elke keer mijn hart vast bij Ferrari.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Hij moet 1,5 sec pace voordeel hebben om voor een 3-stopper te gaan.
Auto is deze stint natuurlijk wel wat lichter.DaniëlWW2 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:54:
Max moet deze banden rustiger inrijden zodat ze beter blijven.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat zoekt hij ook bewust op hè. Hij heeft al meerdere malen z’n gal gespuwd over de regels en hoe ze nageleefd worden.mavaros schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:53:
Ik vind Alonso wel weer lekker geniepig racen. Net op/over het randje, maar niet genoeg om hem te vervloeken.
Dat gedrag of die insteek zijn ook onderdeel van een sport.
Hij probeerde t eerst allemaal volgens de regels te doen terwijl de rest dat niet deed… dus ja dan join them
- DaniëlWW2
- Niet online
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Go max!!
Whatever.
/s
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ja die had Hamilton zijn eventuele undercut dus op kunnen vangen, maar nu is Max hem gewoon voor. Perez meteen maar naar binnen om nu alsnog een buffer te kunnen zijn.
Strategisch gaat Red Bull dit winnen zo lijkt mij.
Teammeeting na de race over waarom zo laat.The_Scarabial schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:55:
HAM dus langer doorgereden, zodat zijn 2e set hard beter is op het einde van de race
Mijn boefje is liev!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
I served in a company of heroes.
Als Max nog 5 rondes was doorgegaan...
Maargoed, misschien had Lewis dan een undercut gedaan. Hmm...
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
DUGG
Op deze set hard naar het einde.CrazyFool schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:55:
Wtfbbqroflcopter, deze pit van VER moet ik heel even op mij laten inwerken. Wat gaat hier gebeuren…
Loopt tot 10sec in op Ham.
Hamilton pit in ronde 42~45 naar geel en loopt 1 sec per ronde in. In de laatste lap vechten ze om de winst.
Voor?Vuvuzela schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:56:
Dit gaan hele vervelende laatste ronden worden..
Banden zullen beter gaan met de lichtere auto’s
Jammer dat de tweede rijder altijd als een dweil rijdt, verder zou het fijn zijn als RB de tactiek een keer mee heefttweakduke schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:55:
[...]
Ja die had Hamilton zijn eventuele undercut dus op kunnen vangen, maar nu is Max hem gewoon voor. Perez meteen maar naar binnen om nu alsnog een buffer te kunnen zijn.
Ben benieuwd wanneer Hamilton nu gaat pitten.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ham zn banden zullen eerder op ziin, de race is nog niet over.Exocet schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:56:
Max niet veel sneller dan Hamilton, dit wordt lastig om de race te winnen
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Dit dus. Denk dat ze behoorlijk vroeg zijn gepit bij RBR...Vuvuzela schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:56:
Dit gaan hele vervelende laatste ronden worden..
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Eens zien of Lewis dat voor elkaar krijgt
Als Max wint, heeft ie dat ook top gedaanPWM schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:56:
Als HAM deze wint, heeft ie dat toch wel echt top gedaan.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Juist niet. Met deze gap blijft hij P1 en hopelijk zijn banden heel. Lekker managen nu.d0s schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:56:
Verstappen moet nu toch wel flink gaan stampen
Perez moet nog. En de 2-stopper is sowieso sneller.Quad schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:55:
Hm niet goed, Verstappen met 2 stops voor de 1 stopper van Perez.
Als Mazepin hem wint dan….. Koop ik morgen een staatslot
eerste stint was het 15 sec. Nu ongeveer 17 sec.d0s schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:56:
Verstappen moet nu toch wel flink gaan stampen
Nog wel ruimte om HAM voor bij te gaan als ham PIT.
Maar de banden moeten wel 6 ronden langer meer mee gaan.
nu toch wel billenknijpen tot het eind
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Slapjanus die Perez, toon wat lef etc etcdglavimans schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:55:
Teamorders VER en PER. Dit kan echt niet!!!! Schande
/s
Tuurlijk wel. Hij heeft al 16 laps op wit gereden met een volle wagen. De wagen is nu 50kg lichter.AequitasII schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:57:
Ik denk dat Max voor een driestopper gaat. Die gaat niet 26 ronde met de harde band volhouden.
Perez is een rondje geleden binnen gekomen.JackBol schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:57:
[...]
Perez moet nog. En de 2-stopper is sowieso sneller.
Ja nieuwe.DoubleDutch schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:57:
Heeft HAM nog Mediums over?
Yep.DoubleDutch schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:57:
Zo te lezen hier, is de kans weer erg groot.PWM schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:56:
Als HAM deze wint, heeft ie dat toch wel echt top gedaan.
Spik splinternieuweDoubleDutch schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:57:
I have no special talent. I am only passionately curious.
JaDoubleDutch schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:57:
Van dat geld kun je beter een bril kopendglavimans schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:57:
[...]
Als Mazepin hem wint dan….. Koop ik morgen een staatslot
Hoe dan? Als hamilton over een paar rondes pas pit dan heeft die veel versere bandjes, en misschien kanndie wel naar mediums.tweakduke schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:55:
[...]
Hij deed er 20 op de vorige set, geen idee of deze pit uit noodzaak of tactisch was...AequitasII schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:57:
Ik denk dat Max voor een driestopper gaat. Die gaat niet 26 ronde met de harde band volhouden.
"When you grow up your heart dies"
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit zouden andere teams nou nooit doen Perez wordt hier gewoon voor paal gezet.
Oke ben weer klaar met sarcasme
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ja, want Hamilton loopt nu niet uit en als die er dadelijk weer erachter zit dan is die er niet zo 1 2 3 erlangs. Ik geloof niet dat ze zoveel sneller gaan zijn aan het einde van de race om het gat dicht te rijden en ook nog erlangs te komen.shoombak schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:57:
[...]
Jammer dat de tweede rijder altijd als een dweil rijdt, verder zou het fijn zijn als RB de tactiek een keer mee heeft
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Daar dacht Lewis hetzelfde oversjaool schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:59:
Weer eens een nutteloze radio van Toto... "Lewis you're racing for the win".
Niet geheel ondenkbaar.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Of... Het is codetaalsjaool schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:59:
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, regie is niet lief met hun willekeur.

[ Voor 40% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-10-2021 22:02 ]
Leave me alone, I know what I am doing.sjaool schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:59:
VSC heeft nu voordeel voor HAM.Sport_Life schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:59:
Misschien gokken ze bij RBR op een VSC?
Niet geheel ondenkbaar.
Is het gewoon niet bedoeld om irritant te zijn? Lewis gaat zometeen vast en zeker weer roepen dat z'n banden eraan zijn..sjaool schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:59:
Een vsc is in het voordeel van mercedesSport_Life schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:59:
Niet geheel ondenkbaar.
Als Ham daar onder pit heeft hij er enorm voordeel van juist. Dus dat zou slecht uitkomen voor RBRSport_Life schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:59:
Niet geheel ondenkbaar.
Jep.StefanVerkerk schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:00:
Perez zit nu op +21.3 ten opzichte van Hamilton. Als Perez nog ff doorstampt, heb je kans dat hij Hamilton nog voor is bij pitstop van Hamilton. Of zie ik dat verkeerd?
Hello Yuki, bumpercarmode onSport_Life schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:59:
Niet geheel ondenkbaar.
Dat is op MaxStefanVerkerk schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:00:
Perez zit nu op +21.3 ten opzichte van Hamilton. Als Perez nog ff doorstampt, heb je kans dat hij Hamilton nog voor is bij pitstop van Hamilton. Of zie ik dat verkeerd?
- DaniëlWW2
- Niet online
Yup.CrazyFool schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:00:
Hmmm, proberen ze PER op p2 te krijgen waardoor HAM straks achter PER zodat die zichzelf kan opstellen als een rijdende chicane?
Nope.

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-10-2021 22:02 ]
Mag ik je quoten aan het einde van de race?streamnl schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:58:
Mannen! We hebben het over RB en niet over FER.
Bij RB weten ze wél wat strategisch is
Of was je sarcastisch over RB....
Ja. Je kijkt naar de afstand tussen ver en perStefanVerkerk schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:00:
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
PSN: xMaurice93
36.5?StefanVerkerk schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:00:
Dat is al gelukt. Pit delta is 26 seconde hier toch?CrazyFool schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:00:
Hmmm, proberen ze PER op p2 te krijgen waardoor HAM straks achter PER zodat die zichzelf kan opstellen als een rijdende chicane?
Keek verkeerd naar de cijfers

[ Voor 7% gewijzigd door chevsticks op 24-10-2021 22:01 ]
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |