[F1 2021] Race 17 GP van de Verenigde Staten Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 34 Laatste
Acties:
  • 114.372 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:48

Vuvuzela

My spire is forming

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:52:
De baan bij sector een is trouwens echt slecht. Je ziet het gewoon bij onboards dat het helemaal niet egaal is.
En dan hebben ze er nog aan gewerkt ook _O- zo jammer want het is een hele gave baan.. maar het is ligt op de verkeerde plek (op drijfzand)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:47

DarkSide

theres no place like ::1

Hoe dan? Weer gridstraf voor BOT.

Die heeft echt pech.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:39

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:17

pro_6or

amateur_60r

Hebben ze dan vorige race gewoon Bottas motor in 1 weekend opgerookt om Max maar op P2 te houden?

een treffende spreuk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:03
Waarom sneuvelt er nou nooit eens iets bij HAM...... Of steken ze al die vervangen BOT delen stiekem in de auto van HAM ofzo :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ja hoor.
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/3zzbem1u71v71.jpg

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:33
Bottas weer een nieuwe ICU+bijbehorende gridstaf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Perez de snelste op de harde banden. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
PER op de harde band lekker snel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:55:
Perez de snelste op de harde banden. :P
Damnit, stop stealing my thunder :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:33
Als Hamilton de sjaak is in de laatste races met de motor hoor je mij niet klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Ik ben niet van de 'HAM heeft altijd geluk!'-club maar met z'n motor heeft ie blijkbaar toch echt meer meer geluk dan BOT...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:01

epo

Zo kan Bottas om elke race met een nieuwe motor full power gaan rijden en Verstappen afhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

d-vine schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:56:
Als Hamilton de sjaak is in de laatste races met de motor hoor je mij niet klagen
Ook niet als hij de race ervoor kampioen is geworden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Snelste ronde 2019 FP1:

1 33 Max Verstappen RED BULL RACING HONDA 1:34.057

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:32

DataGhost

iPL dev

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/sbyt4v7w2su71.jpg
Toen Bottas uit het raampje van zijn vliegtuig keek net na de landing in de VS.
Dit was een meme van gisteren, misschien even aan de maker vragen wie de race gaat winnen dan :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:52
Bottas: ICE ICE baby 🤡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06-06 15:05
epo schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:56:
Zo kan Bottas om elke race met een nieuwe motor full power gaan rijden en Verstappen afhouden.
Met 10 plaatsen gridstraf is er weinig ophouden aan. Dat werkte alleen in Sochi omdat Verstappen daar ook een gridstraf had. En dan nog, echt werken deed het niet :p

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Afbeeldingslocatie: https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2021/09/b0479c92-c6f5-47fd-9ddc-7aa2d7da4c4f.jpg

Kan het niet laten. :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:33
Misschien met al deze hobbels ploft de motor van Hamilton op zondag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
LZ86 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:54:
Waarom sneuvelt er nou nooit eens iets bij HAM...... Of steken ze al die vervangen BOT delen stiekem in de auto van HAM ofzo :+
Dat kan de FIA dus controleren. ;)
Maar van wat ik ooit had begrepen, bouwen ze een hele serie aan motoren en kunnen ze testen welke het beste werken uit die serie. Wie denk je dat de allerbeste krijgt?

Het is in ieder geval niet andere mappings zijn voor Bottas want dat mag niet meer. Maar met dit niveau aan slijtage kan het zomaar gebeurden dat Hamilton er dus nog eentje moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:57
Wat is Mercedes voor een spel aan het spelen met BOT?

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:01

epo

ParaDroid2 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:57:
[...]

Met 10 plaatsen gridstraf is er weinig ophouden aan. Dat werkte alleen in Sochi omdat Verstappen daar ook een gridstraf had. En dan nog, echt werken deed het niet :p
Ik zeg ook om elke race, werkte prima de laatste race met zijn power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:59:
[...]

Het is in ieder geval niet andere mappings zijn voor Bottas want dat mag niet meer. Maar met dit niveau aan slijtage kan het zomaar gebeurden dat Hamilton er dus nog eentje moet nemen.
Sky heeft het hier ook over, dat ze dat eigenlijk al wel verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000

DarkSide

theres no place like ::1

Toch kan HAM niet lekker in de auto zitten denk ik dan.
Alles wat je hoort of voelt met je toch denken "Zou toch niet...."

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 11:59
hansvk schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:59:
Wat is Mercedes voor een spel aan het spelen met BOT?
Er gaan geruchten dat ze de motor op hoger stand hebben gezet en de motor van BOT uit elkaar halen t.b.v. onderzoek. Waardoor zegels verbroken worden en niet meer ingezet mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
[...]

Maar van wat ik ooit had begrepen, bouwen ze een hele serie aan motoren en kunnen ze testen welke het beste werken uit die serie. Wie denk je dat de allerbeste krijgt?

Dat kost HAM waarschijnlijk zijn kans op het kampioenschap wel als bij RBR alles heel blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:56
[...]

Volgens mij mogen andere mappings wel. Alleen staan ze voortaan een heel weekend vast per auto

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:56
DarkSide schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:00:
Toch kan HAM niet lekker in de auto zitten denk ik dan.
Alles wat je hoort of voelt met je toch denken "Zou toch niet...."
Deze race zal niemand lekker in de auto zitten, met al die hobbels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Brakius schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:00:
[...]

Er gaan geruchten dat ze de motor op hoger stand hebben gezet en de motor van BOT uit elkaar halen t.b.v. onderzoek. Waardoor zegels verbroken worden en niet meer ingezet mag worden.
Vandaar die hogere snelheid van MERC de laatste paar races

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

ParaDroid2 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:57:
[...]

Het zijn slechts vijf plaatsen trouwens, de eerste keer dat je met een bepaald onderdeel over de limiet gaat zijn het tien plaatsen. Voor de ICE heeft hij al eens tien plaatsen gepakt dus elke volgende ICE is maar vijf plaatsen. Heel veel pijn doet het dus niet. Voor de budgetcap kan ik me voorstellen dat dit niet gewenst is. Wel interessant als je kijkt naar hoe hard Toto aan het klagen was na Imola. Dan zou je denken dat ze serieus geld hebben bespaard dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 23:32

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
[...]

Ik kan me bijna niet voorstellen dat de PU onderdelen van Hamilton nog tot het einde van het seizoen mee kunnen. Ze nemen een risico door ermee door te rijden.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MC_Sparkles
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 17:53
Blijft toch heerlijk om F1 te kijken tijdens de warme hap :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 05-06 10:11
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FCUZoFGXoAs-oO2?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FCUZojEWUA8eLVh?format=jpg&name=900x900

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
cvs79 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:01:
[...]

Volgens mij mogen andere mappings wel. Alleen staan ze voortaan een heel weekend vast per auto
Nee dat mag niet eens tussen de teams. McLaren, Williams en Aston Martin moeten ook met precies dezelfde mappings rijden als Mercedes. Dat was een geniaal stukje gelobby van Horner vorig jaar. ;)
DataGhost schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:01:
[...]

Het zijn slechts vijf plaatsen trouwens, de eerste keer dat je met een bepaald onderdeel over de limiet gaat zijn het tien plaatsen. Voor de ICE heeft hij al eens tien plaatsen gepakt dus elke volgende ICE is maar vijf plaatsen. Heel veel pijn doet het dus niet. Voor de budgetcap kan ik me voorstellen dat dit niet gewenst is. Wel interessant als je kijkt naar hoe hard Toto aan het klagen was na Imola. Dan zou je denken dat ze serieus geld hebben bespaard dit seizoen.
PU's vallen buiten de cap. Ja echt, die stomme regels weer. :P
Maar ik denk dat met de kosten per motor die waarschijnlijk al over de miljoen liggen, dit alsnog niet goedkoop zal zijn. Problematischer is misschien dat zoveel Mercedes personeel is weggekocht en je beperkte productiefaciliteiten zal hebben.

[ Voor 52% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-10-2021 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talkatoo
  • Laatst online: 01-06 16:39
Mercedes is als je het mij vraagt op volle kracht de motor voor 2022 aan het ontwikkelen. Gewoon elke race een nieuwe versie erin gooien en waardevolle data genereren. Slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
tweakduke schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:02:
[...]

Ik kan me bijna niet voorstellen dat de PU onderdelen van Hamilton nog tot het einde van het seizoen mee kunnen. Ze nemen een risico door ermee door te rijden.
Dat zou dus betekenen dat ze weten dat ze anders geen kampioen kunnen worden. En daarom nu meer risico nemen.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
Brakius schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:00:
[...]

En ook al ontkracht, want dat zou weinig/geen extra info opleveren.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• jan390
Waar kan ik deze bestellen?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z9sJuoWf81r1TZNK_11D9Yb5MrU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ADhGbrvRo7uQ30ckd7PQnMTu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
DataGhost schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:01:
[...]

Oh ja, dat was ik even vergeten.
Wolff weet naar mijn idee altijd te klagen als zijn team benadeeld wordt. Dit geldt overigens niets alleen voor hem, maar voor iedere team principal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-06 12:19
talkatoo schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:03:
Mercedes is als je het mij vraagt op volle kracht de motor voor 2022 aan het ontwikkelen. Gewoon elke race een nieuwe versie erin gooien en waardevolle data genereren. Slim.
Ze mogen maar heel beperkt onderdelen aanpassen afaik, dus dit heeft dan geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
Gaat dat hard he pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:23

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:50

Osxy

Holy crap on a cracker

Plenkske schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:08:
[...]

Ze mogen maar heel beperkt onderdelen aanpassen afaik, dus dit heeft dan geen nut.
Wel engine mapping/modes. Dus de optimale software instellingen opzoeken is wel optie. (Geen idee hoe ze om de regel heen komen dat alle gebruikers van hun motoren dezelfde software/mapping moeten hebben, mogelijk gebruikt Bottas modes langer? Andere modes?)

[ Voor 22% gewijzigd door Osxy op 22-10-2021 19:16 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-06 08:55
Wat is die helmet cam toch goed zeg; echt mooi van de regie dat ze een lap zo met Ocon erbij blijven.

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Pjottski schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:28:
[...]

Meestal voordat de verslaggever de naam roept heb ik voor 99% al de juiste coureur geroepen. En in sommige gevallen begin ik mijn hoofd te schudden omdat de verslaggever het verkeerd heeft, maar dat ligt aan de beste man die ik niet bij naam noem. :P
Dat is heel knap van je maar vergeet niet dat Olav Mol vaak pas drie ronden later door heeft dat er iets gebeurd is en dan eerst nog 5 keer de verkeerde naam roept.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Daar is Hamilton wel een heel stuk sneller. De helmcam blijft mooi :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
Norris is aan het raggen. Gaat hem zo niet worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:23
I know i know... fp1 maar die Mercedes loopt wel als een raket...damn!

Ben er bang voor dat het een damage control weekend wordt voor RBR en hopen op een flinke plof voor Lewis oid.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06 08:39
Max klaagt dat het in bocht 1 sowieso slecht was vanwege verkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-06 17:15
Zijn wel heel snel idd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003

Spotmatic

Ken sent me

renzo4000 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:13:
I know i know... fp1 maar die Mercedes loopt wel als een raket...damn!

Ben er bang voor dat het een damage control weekend wordt voor RBR en hopen op een flinke plof voor Lewis oid.
Ik krijg steeds meer het idee dat ze de boel aan het overdriven zijn bij Mercedes.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 21:08
Spotmatic schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:14:
[...]

Ik krijg steeds meer het idee dat ze de boel aan het overdriven zijn bij Mercedes.
Of het hele seizoen ultiem gescand bagged :+ en dan kunnen ze straks zeggen dat ze het op karakter hebben gedaan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Nou, Max had wel flink verkeer, maar ik schrik wel van het verschil. P1 Hamilton en ook Bottas kan nog goed terug komen om Max pijn te doen.

Als het écht zo gaat zijn is het gewoon klaar.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Mwah, vorig jaar in FP1 reed VER sneller dan dit. Vrijdagbak, en RBR gaat denk ik nog niet voluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

LZ86 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:19:
Mwah, vorig jaar in FP1 reed VER sneller dan dit. Vrijdagbak, en RBR gaat denk ik nog niet voluit.
Ze gaan het hele seizoen al langzamer dan vorig jaar ;)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Krijg het gevoel dat het bij RBR en dan vooral bij Max, het lijstje afwerken van vooraf geplande set-up s. Wat het tussenliggende resultaat is boeit ze niet zoveel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Waah schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:17:
[...]
Of het hele seizoen ultiem gescand bagged :+ en dan kunnen ze straks zeggen dat ze het op karakter hebben gedaan :+
Nouja.. de regelwijziging aan de vloer hakte er wel in bij Mercedes. Dus niet gek dat ze steeds sneller gaan na steeds meer ervaring/data verzameld te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 00:11

Wok

Dakloos...

Wat de hell is Perez aan het doen ?!

7 sec. langzamer 8)7 (weliswaar op de harde band, maar toch)

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-06 16:59
Wok schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:24:
Wat de hell is Perez aan het doen ?!

7 sec. langzamer 8)7 (weliswaar op de harde band, maar toch)
Waarschijnlijk een race-sim ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wok
  • Laatst online: 06-06 00:11

Wok

Dakloos...

Ryur schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:25:
[...]

Waarschijnlijk een race-sim ofzo?
Als dat de race pace wordt van RBR, kunnen ze net zo goed meteen de rest van het seizoen schriftelijk afhandelen :') ;(

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DoeEensGek
De helmet cam bij Ocon. (Zolang de video blijft staan.)
https://streamable.com/rp28wk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online
Die Helm camera bij Ocon is wel fraai. Zat die de vorige keer ook in de helm? Kan het me niet meer herinneren. :P

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Bastien schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:28:
Die Helm camera bij Ocon is wel fraai. Zat die de vorige keer ook in de helm? Kan het me niet meer herinneren. :P
Ja, zat bij Alonso en Russell ook in de helm.
Edit: hier te zien: https://www.autosport.com...ing-is-not-ideal/6665727/

[ Voor 18% gewijzigd door StefanVerkerk op 22-10-2021 19:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MC_Sparkles
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 17:53
Perez is goed aan het oefenen voor de race in t12 :p mooie plek om ze eraf te duwen haha

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Hmm. Perez. Je had ook wel van het gas gekunnen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Jasphur schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:31:
Hmm. Perez. Je had ook wel van het gas gekunnen
Dat had gekund ja, maar over het algemeen gaat de langzame auto aan de kant voor een auto die een hotlap doet. Dit kan zelfs een gridstraf betekenen voor Schumacher.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:50
Vind het verschil tussen Mercedes en RBR wel too big for comfort eigenlijk. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Als ze er morgen in FP3 nog steeds zover achterstaan ga ik me pas zorgen maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JUekgoEuu2ju4VMTGsSFtBlOZDI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aRc7UlNhLkeYL1MWk1hErkDC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qllK4B_qsvi6R2eVnUiY4rxpDes=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rzIySDq0Hi9eMWHMt0rABa5Z.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 44% gewijzigd door StefanVerkerk op 22-10-2021 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Ja het had voor het gevoel wat dichter erbij mogen zitten. Eens kijken wat FP2 straks gaat brengen.

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06 14:50
Maar het zal hier en ook bij de volgende races heel dicht bij elkaar zitten", zei de 36-jarige Hamilton donderdagavond tijdens de persdag volgens Sky Sports.
En het dan gek vinden dat mensen je beu zijn en elke race uitfluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Graft schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:33:
Vind het verschil tussen Mercedes en RBR wel too big for comfort eigenlijk. :/
Dat dacht (en denk) ik dus ook, maar, Perez zat (met de T9 excursion) nog voor Max en Max is meestal 5-7 tienden sneller dan hem. Max had ook bizar veel verkeer op slechte plekken.

Maar zien straks weer.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
DataGhost schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:32:
[...]

Dat had gekund ja, maar over het algemeen gaat de langzame auto aan de kant voor een auto die een hotlap doet. Dit kan zelfs een gridstraf betekenen voor Schumacher.
Is ook. Maar het is “maar” een training :P

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Goed om te zien dat de traditie om het weekend af te schrijven na FP1, nog steeds in leven is. :z
Mensen serieus, FP1...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-06 16:59
Vreselijk! Ik werd er misselijk van.
Hoop dat ze het niet al te vaak gaan gebruiken!

Heb ik ook bij de Visor cam van NASCAR & Indycar, of FE gebruikt hem ook. Waarvan de laatste hem eigenlijk teveel gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Niet het hele weekend, alleen FP1 :P

Scheelt dat we na afloop van FP2 meteen de reacties kunnen horen op de sessies van vandaag.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:02
Ryur schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:38:
[...]

Heb ik ook bij de Visor cam van NASCAR & Indycar, of FE gebruikt hem ook. Waarvan de laatste hem eigenlijk teveel gebruikt.
ik vind het ook maar niks...even grappig maar als snel vervelend

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06 14:50
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:36:
Goed om te zien dat de traditie om het weekend af te schrijven na FP1, nog steeds in leven is. :z
Mensen serieus, FP1...
Vind het vrij naïef om met deze verschillen een andere mening te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 13:24
Ryur schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:38:
[...]

Deze baan is zo hobbelig dat het echt bounce bounce bounce wordt. De vorige cams vond ik echt geweldig.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02:17

JB

Cédric roelt!

Maar waarom die 6e ICE :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Justevo schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:41:
[...]

Vind het vrij naïef om met deze verschillen een andere mening te hebben.
Verstappen belde me net op en zei dat hij niet wist dat de uitslag van FP1 de grid op zondag zou bepalen. Anders had hij wel beter zijn best gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Bang dat hij voor eigen succes gaat en Hamilton dwars zal zitten?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02:17

JB

Cédric roelt!

Ankona schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:44:
[...]

Bang dat hij voor eigen succes gaat en Hamilton dwars zal zitten?
Of een loophole maar dan zou HAM ook geen nieuwe hebben gepakt.

Of juist wel omdat ze iets met die nieuwe motors kunnen om er voor te blijven?

[ Voor 14% gewijzigd door JB op 22-10-2021 19:47 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135360

Geluid liep wel achter. Vergelijk het terug schakelen met de versnelling op zijn stuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Maar goed stel dat Mercedes toch duidelijk sneller is dan is het nog vreemder dat Bottas die gridstraf moet nemen.

Dat kan dus wederom een ideaal scenario zijn voor Max om de schade maximaal te beperken.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:12
JB schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:46:
[...]

Of een loophole maar dan zou HAM ook geen nieuwe hebben gepakt.

Of juist wel omdat ze iets met die nieuwe motors kunnen om er voor te blijven?
Onderdelen/revisie testen voor dat ze bij Ham worden gestoken. Maar dat zal wel niet. Blijkbaar motoren genoeg en Bottas wat meer volgas tijd geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01:15
Nou Merc weer een halve sandbag eraf gepakt. Als ze nog tot 2064 doorgaan met deze specs, dan komen we misschien een keer op het punt waar Merc echt out of tricks is. Dit gaat zo wel een enorm brak einde van het seizoen worden. /einde negatieve mood.

Het is maar FP1. Het zegt niet zoveel, maar het is wel erg apart hoe Merc ineens zoveel sneller lijkt. Zelfs Bottas heeft geen probleem om sneller te zijn. Krijg je iedereen die zegt dat Bottas ineens zo snel lijkt, maar dat heeft weinig met die PU switch of zijn vorm te maken denk ik.

Hoop dat alles er na FP2 en de rest van het weekend anders uitziet. Maar ik begin het nu ook wel negatief in te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
tweakduke schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:00:
Maar goed stel dat Mercedes toch duidelijk sneller is dan is het nog vreemder dat Bottas die gridstraf moet nemen.

Dat kan dus wederom een ideaal scenario zijn voor Max om de schade maximaal te beperken.
Ideaal als je de rest van de races sowieso niet kan winnen idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Snowdog schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:01:
[...]

Ideaal als je de rest van de races sowieso niet kan winnen idd.
Ah Brazilië en Mexico zijn weer anders en meestal beter voor Red Bull.

En bijna geen enkele race verloopt normaal dit seizoen. De strijd is nog niet gestreden :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
tweakduke schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:03:
[...]

Ah Brazilië en Mexico zijn weer anders en meestal beter voor Red Bull.

En bijna geen enkele race verloopt normaal dit seizoen. De strijd is nog niet gestreden :)
Nouja, vooral Mexico, niet zozeer Brazilië, hoewel ze het daar ok doen. Als Mercedes nu echt zo'n voorsprong heeft, dan koop je daar met Mexico en zeker Brazilië ook helemaal niks voor. Maar goed, we gaan het wel zien. Deze FP1 geeft iig geen geweldig gevoel. En ja, ik weet ook wel dat FP1 normaal niks zegt, maar zo'n enorm verschil is wel net wat anders dan normaal zegmaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:07
Lewis in de eerste bocht eraf en de wereld ziet er opeens heel anders uit...

Nog 6 races, alles is mogelijk

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Gaat wel hard bij Merc iig.

Bottas/Russell/Vettel aan de nieuwe motoren dit weekend.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
hoevenpe schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:05:
Lewis in de eerste bocht eraf en de wereld ziet er opeens heel anders uit...

Nog 6 races, alles is mogelijk
Droomscenario :P Dat geluk moet toch een keer opzijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:18
Ik krijg het idee dat Bottas het proefkonijntje is waar ze alles maximaal opschroeven en kijken of het heel blijft. Die settings min een beetje worden dan bij Lewis gebruikt. Verder is het mooi meegenomen dat hij wat achter de grote WK blijft bij starts etc. Hij zou eens kapsones krijgen en voor eigen gewin gaan. Dat kunnen ze niet hebben natuurlijk.

Benno

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:16

Vos

AFCA

[Twitter: https://twitter.com/_Regenmeister/status/1451606310064164868?t=5S-zIw78UT6AjzHIyY0REg&s=19]

Die auto duikt wel bizar ver naar beneden zeg op rechte stukken. Benieuwd in hoeverre dit bij bijv. RBR gebeurt.

(Kon zo niet zien of dit al gepost was hier.)

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 22-10-2021 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Vos schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:14:
[Twitter]

Die auto duikt wel bizar ver naar beneden zeg op rechte stukken. Benieuwd in hoeverre dit bij bijv. RBR gebeurt.

Dit is meer dan een Red Bull doet. Die zakken ook ver, maar niet zover. Komt natuurlijk ook bij dat die Mercedes wel iets langer is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:50

Osxy

Holy crap on a cracker

Vos schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:14:
[Twitter]

Zonder de achtergrond geluiden en beter beeld.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Osxy schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:22:
[...]

[Streamable: 2021-10-22 20-00-20]
Zonder de achtergrond geluiden en beter beeld.
Lijkt wel de Williams uit '92. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19:21
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:21:
[...]

Dit is meer dan een Red Bull doet. Die zakken ook ver, maar niet zover. Komt natuurlijk ook bij dat die Mercedes wel iets langer is.
Terwijl er bij Red Bull door de high rake weer meer ruimte zou moeten zijn om te kunnen zakken.
Pagina: 1 ... 3 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord