Maar hoe is de WAF als die Hub ineens OFFLINE schiet door die irritante koppeling met de Logitech ServersRobbieT schreef op woensdag 7 december 2022 @ 07:55:
Zonder hub heeft toch geen zin?
Dan kan je geen apparaten bedienen die via het netwerk bedient worden.
En je moet mikken met de afstandsbediening, dat laatste is vooral een groot issue want als je niet goed mikt dan start je activiteit niet goed op.
Dat gaat dus om de haverklap mis.
Dus zonder hub is einde WAF factor.
Dat vond ik altijd echt het grootste nadeel van de Elite+Hub combo!

En anders kan je altijd nog Mrs. RobbieT upgraden!
AMEN!NoFate schreef op woensdag 7 december 2022 @ 08:45:
Ja, er kan niets tippen idd aan de Logitech, daarom heb ik een reserve set gekocht, je kan deze goedkoop vinden 2dehands.
Wel eerlijk van ze! Dat dan weer wel!Deldenaar schreef op woensdag 7 december 2022 @ 11:29:
Contact gehad met hun, ook zij kunnen niet aan mijn wens voldoen en ze geven ook aan dat ze niet kunnen tippen aan Logitech, ook werkt een nvidia shield niet met hun ab.
Tja, aan al het moois komt helaas een keer een einde... ;(wknorde schreef op woensdag 7 december 2022 @ 12:45:
Echt jammer dat Logitech gestopt is met hun Harmony producten. Een enorm goed product wat wij erg zullen gaan missen. Ik denk dat er een te kleine groep gebruik van maakt (relatief gezien).
Uiteindelijk draait alles om geld en als je dan bedenkt dat er heel veel mensen niet eens wisten dat het bestond of te moeilijk vonden om het in te stellen dan houdt het al gauw een keer op voor die kleine groep die zich een leven zonder die dingen niet eens kan voorstellen
Is dit een optie : Caballeros in "[AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 3]"Onze Harmony 650 is het aan het opgeven (knoppen functioneren haast niet meer). Wij hebben er inmiddels een stuk of 6 versleten.
Nu twijfel ik alleen wat wij nu zullen gaan doen. Originele afstandsbedieningen gaan gebruiken zien wij echt niet zitten, al helemaal niet met onze kinderen.
Als je ze allemaal nog hebt bewaard dan kan je meteen alle 7 ermee repareren!
Ik denk het wel, want zoiets werd er geroepen toen ze met het produceren ophielden geloof ik...Nu kunnen wij wel weer voor een Harmony gaan maar hoelang blijft dit nog werken (wanneer stopt de support, de database met alle apparaten). Wordt deze database eigenlijk nog bijgewerkt?
Helemaal met je eens, maar helaas zal je tegenwoordig wel moeten doordat er zoveel apparaten niet puur op Infrarood vertrouwen en van alles en nog wat door elkaar mixen...sverzijl schreef op woensdag 7 december 2022 @ 13:48:
Ik zit niet te wachten op AB's met hubs die je ook weer ergens kwijt moet.
Gewoon simpel IR en wat activiteiten. Al is 3 activiteiten dan wel weer erg weinig.

Sowieso!Zal hoe dan ook behelpen blijven als je Logitech gewend bent.
Nou... dat is inderdaad niet echt iets om vrolijk van te worden!knorde schreef op woensdag 7 december 2022 @ 16:45:
Volgens mij (zover ik kan zien) zijn de activiteiten ook vrij beperkt wat kan (je kan activiteiten gebruiken om de knoppen samen te voegen maar je kan niet ervoor zorgen dat alles dan ook nog eens op de juiste ingangen en instellingen komt te staan wat nu met de Harmony wel kan.
Daarnaast zie ik dat de afstandsbediening met 5 activiteiten (8 devices) nergens leverbaar is.
Het wordt best nog wel een opgave om een goede vervanger te vinden.

Als je iets NIET WILT dan is het wel Harmony achtige afstandsbedieningen combineren met HDMI-CEC want dat wordt gewoon een PUINHOOP als je ook maar een beetje pech hebt!CR2032 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 22:49:
De TV springt hier automatisch over met HDMI-CEC.

Een Harmony alternatief dat daarop vertrouwt doet het IMHO gewoon helemaal verkeerd!

Verrek... Een vergelijking met auto's die WEL KLOPTFire69 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 08:30:
Vreemde opmerking. Lada bestaat ook al meer dan 50 jaar, wil niet zeggen dat ik niet liever met een Mercedes rijdt
Gewoon een fatsoenlijke applicatie op je PC/Laptop en dan via USB aansluiten om alles in te stellen is IMHO gewoon de enige en juiste optie!knorde schreef op donderdag 8 december 2022 @ 13:28:
Wat ik ook een groot nadeel vind is dat je dit niet gewoon kan instellen via een app of online portaal.
Het is zo omslachtig om de (beperkte) instellingen via de afstandsbediening zelf te doen.
Maar er is ook geen alternatief, dus lastig
Die zijn toen weggeconcurreerd door Logitech geloof ik dus misschien is het wel een idee dat ze weer terugkomen!jannus66 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 15:37:
Ik mis mijn Philips Pronto!
Ik kon daar echt alles mee, zelf mijn vrouw kon er blindelings mee omgaan.
Zo jammer dat Philips daarmee is gestopt...

In de basis is het niks anders dan Android TV onderhuids dus dat is waarschijnlijk alleen een kwestie van het profiel een ander naampje geven en Copy -> Paste van alle instellingenNoFate schreef op donderdag 8 december 2022 @ 15:46:
Denk wel dat het up-to-date is, onlangs nog de Google tv remote via BT gepaird met de hub, deze Google tv remote is toch nog vrij recent.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||