Hoop niet dat dit een monoloog wordt
Update 1.4.3;
- Nederlands is een stuk beter, enkele zaken hebben nu ook een vertaling gekregen
- Geen probleem om het spulletje op Engels te zetten
- Je kunt via een QRcode in de webconfigurator komen! op mijn iPhone werkte dit niet, mijn ietwat oudere iMac ook niet (safari/opera) maar via bootcamp Windows wel. Zal wel iets zeer specifieks gebruiken.
- De webconfigurator is automatisch in de taal van de remote; in mijn geval 80% Nederlands 20% Engels
- Je kunt hier ook meer docks toevoegen; ik hoop nog steeds op een raspi os/iets zodat deze als dock in mijn afgesloten tv kastje kan (mocht iemand weten hoe of dit aan het ontwikkelen voor de R2 laat mij weten!)
- Een apparaat toevoegen voor IR is nog altijd een zoektocht en lukt me niet; niet via activities waarin het onder zou verwachten.
- Via de webconfigurator zie ik de optie om afstandsbedieningen toe te voegen alleen als ik op dat menu item klik is de pagina leeg
- Heb een integration geprobeerd, zeg maar een app. Roon. Helaas kan ik geen connectie met mijn server krijgen. Er is nog geen squeezelite integratie.
Daarmee houdt op wat er getest kan worden... het voelt allemaal wat beta maar wel dat er aardige stappen gemaakt worden. Alleen na al die tijd mag je toch verwachten date basisdingen wel verder op orde zijn... zeker omdat er al een Remote One is. Of zijn ze helemaal van scratch begonnen? Hoe dan ook echt bruikbaar is het nog niet voor mij... dus verdwijnt ie weer onder de bijzettafel tot komend weekend.
Als iemand iets specifieks getest wilt zien wil ik best kijken alleen gaat lastig allemaal dus.