[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.789 views

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Darrell schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 18:49:
[...]

@Ngangatar weet wel waar je die kan halen
Prepare to go REKT. Dagelijks :)

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:32
Ik heb nog een aantal DOTjes over. Voor welke prijs gaan ze bij jullie weg? Ik denk binnenkort een ATH?

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:53
30 euro

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:55

WhySoSerious

Be the change.

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
100k

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 18:40:
Wat verwachten we nog van celr deze maand? Met hun release in stapjes deze maand terug naar de 20$?
Ik heb geen idee, als btc hem omhoog houd zal het wel loslopen.
Ik heb een sell order een drupje onder de 20 cent staan.
Zit er mischien wel iets te fors voor mijn gevoel in, maar no risk no gains toch....?

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:27
GioStyle schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 18:52:
Ik heb nog een aantal DOTjes over. Voor welke prijs gaan ze bij jullie weg? Ik denk binnenkort een ATH?
$369-$569

JOJO nieuwe ATH (alweer) d:)b
Project Quantum gaat weer een nieuwe poging doen voor nieuwe ATH :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 02-10-2021 19:06 ]

nothing stops this train

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01 08:37
I sold eth in the pump, but it keeps pumping..

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 02-10-2021 19:05 ]

Zero.

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-10-2025
Niet geïnteresseerd in de parachains van deze maand?

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Eth gaat ook lekker. Met een beetje geluk komt de 3500 babe ook nog langs vanavond.

• nagynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:53
OMG tijdje niet gevolgd, die gaat lekker deze week!

• Pelox
Darrell schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 19:06:
Eth gaat ook lekker. Met een beetje geluk komt de 3500 babe ook nog langs vanavond.
Ik heb net boven de 3400 verkocht... dus een kort dipje mag wel hoor. Daarna naar de 10k

Zero.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:12

Chaes

#HODL

Ik mik zeker op >$100, dat lijkt me zeker geen onrealistische prijs voor deze market cycle.

Maar goed, ik lock zelf toch een deel voor ~2 jaar met de parachain auctions die straks beginnen.

[ Voor 14% gewijzigd door Chaes op 02-10-2021 19:09 ]

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:32
MF Doom schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 19:06:
[...]

Niet geïnteresseerd in de parachains van deze maand?
Met 10 DOT'jes? Nee, niet echt, denk ik. :D

• Chaes

Chaes

#HODL

Pelox schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 19:08:
[...]

Ik heb net boven de 3400 verkocht... dus een kort dipje mag wel hoor. Daarna naar de 10k
Dacht even dat je Pingo was, totdat ik zag van niet :Y) 7(8)7

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 19:08:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bC918mL3ckNPkV4uOCQd5lzWw4g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/D2mWRDtNSx3TjY4IPbTLhZE4.gif?f=user_large

• Pelox
Was wel tevreden met mijn handmatig market trade eigenlijk :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iw7QdvkQVoHBL7mvbUd3pb8DGko=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VIimoGAdY3ULKJNZ59qK6qkf.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 02-10-2021 19:16 ]

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 19:13:
[...]

Was wel tevreden met mijn handmatig market trade eigenlijk :)

[Afbeelding]
“But wait, I’m gonna go to the binance, I’m gonna get my Ethers, I’m gonna actually put it into dollars, here they are right on the table!”

“Aww, that’s money that you took from one of the accounts!”

I say: “What am I gonna do?” Then I said to myself, “You know what? When I started to put ten thousand dollars a day on her, right on her, y’know on her table”.

Then she’s gonna say: “WOOOOW.” HA-HA-HA-HA-h. “YEAYEYEYEYEYE OK, THAT’S REAL” HAHAHAHAH!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-01 08:38
Kol Nedra schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 19:03:
[...]

$369-$569

JOJO nieuwe ATH (alweer) d:)b
Project Quantum gaat weer een nieuwe poging doen voor nieuwe ATH :Y)
Haha. Ben benieuwd of DOT ooit boven de 100$ uit gaat komen.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 11:42
LINK leeft gelukkig ook weer een beetje op. Blijft toch een beetje het sloomste jongetje van de klas :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
** Knip **
Bitcoin/crypto kan best helemaal nat gaan (tegenovergestelde kan ook), maar onthoud dat het niet relevant is wat de waarde van je asset is tijdens de crash/crisis, maar dat je er nog beschikking over hebt erna. Vervolgens zal Bitcoin/crypto of welke asset dan ook opnieuw gewaardeerd worden tegen een nieuwe digitale munt.

[ Voor 73% gewijzigd door Taro op 02-10-2021 21:22 ]

https://opensea.io/seaart

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Eindelijk iemand die precies mijn mening deelt, dank U

[ Voor 48% gewijzigd door RaptorXS op 02-10-2021 20:05 ]

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-01 11:17
** Knip ivm quote **

[ Voor 111% gewijzigd door Taro op 02-10-2021 21:22 ]

• Pelox
lighting_ schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 20:08:
[...]

Alweer een conspiracy theory. Familie van Middelkoop?
Tuurlijk zal er wel wat achter zitten waar wij als burger niks van af weten. Maar leef gewoon en verdeel je vermogen indien mogelijk. Je hebt niks aan het zwart kijken de hele dag. Mocht er wat gebeuren dat zit iedereen in de problemen.
Maar als je zwart kijkt dan kan je wel mooi die euro's die je bespaart in crypto steken.

Zero.

• DoeMaarDuurzaam
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-03-2024
** Knip ivm quote **

[ Voor 110% gewijzigd door Taro op 02-10-2021 21:22 ]

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22:57
Shiba INU... what did i miss

• enomiss
troje schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:56:
[...]

Het wordt uitgeleend of er gebeurt iets anders vaags mee. Bitvavo is er in ieder geval heel onduidelijk over. De kleine lettertjes op hun website zijn niet verhelderend. Wel staat erin dat zodra je jouw assets staket, ze verhuizen van een BV naar een andere BV. Een van de redenen waarom ik niet stake bij bitvavo.
Je krijgt geen gratis euro's. Lees je in wat staking is. Je krijgt rente in de vorm van magische internet muntjes. De werkelijke staking percentages zijn hoger dan hetgeen op exchanges gefaciliteerd wordt. De exchange snoept er wat vanaf. Er is dus niks vaags aan.

• Skrunsies
  • Niet online
GioStyle schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 19:08:
[...]

Met 10 DOT'jes? Nee, niet echt, denk ik. :D
Als je ze kwijt wilt. Voor $120 neem ik ze alle 10 van je over :)

UberLurker Departement #GG.

• YES
  • Laatst online: 23:43

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:52:
[...]

Dat zijn de meesten van ons. Visca is de kleuter hier :).

Welkom! Mooie magische muntjes heb je.
Met mijn 94 jaar behoor ik inderdaad tot de broekies onder deze verzameling fossielen!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-01 11:17
Pelox schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 20:16:
[...]

Maar als je zwart kijkt dan kan je wel mooi die euro's die je bespaart in crypto steken.
Dat is ieder te bepalen. De ene koopt aandelen/goud/vastgoed.

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2025

troje

was here!

enomiss schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 20:20:
[...]

Je krijgt geen gratis euro's. Lees je in wat staking is. Je krijgt rente in de vorm van magische internet muntjes. De werkelijke staking percentages zijn hoger dan hetgeen op exchanges gefaciliteerd wordt. De exchange snoept er wat van af. Er is dus niks vaags aan.
Ik schrijf nergens dat er gratis Euro's ontvangen worden. Wat ik wel schrijf is dat Bitvavo vaag is over staking. Ja, ik heb me ingelezen, en dan kom je zoiets als dit tegen in de kleine lettertjes van Bitvavo:
By using the Off-Chain Staking Services, the Off-Chain Staking Digital Assets are no longer held and separated by the Foundation, but the Foundations assigns – with the consent of the User – its duties relevant for the Off-chain Staking Digital Assets to Bitvavo Custody and transfers the Off-chain Staking Digital Assets to Bitvavo Custody, who may transfer these Digital Assets to third parties to earn Rewards, while User remains the beneficial owner of the Off-chain Staked Digital Assets. Bitvavo Custody obtains a claim on these third parties, while those third parties may not be in a position to (fully) return the Off-chain Staking Digital Assets (in a timely fashion) to Bitvavo Custody. This could result in additional default and/or insolvency risks of Bitvavo Custody in which case Bitvavo Custody may not be in the position to redeliver the Off-chain Staking Digital Assets. This could result in a loss of Digital Assets belonging to a User. User is aware of these counterparty risks and should be wary of allowing third parties to hold and use their Digital Assets for any reason.
Bitvavo leent je assets uit aan een third party met als doel rewards te earnen. Het risico dat deze third parties ze niet teruggeven, ligt volledig bij mij. En voor de rest vind ik het allemaal vaag.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-01 23:30
Mensen die bekend zijn met BNB Vault?
Ik vind het echt veel te vaag.
Bovenaan de pagina staat 'one click earn', wat mij doet laten denken dat ik BNB erin stop en verder niks hoef te doen.
Maar er is ook een knop 'Join Launchpad'.

Nu er over een paar dagen een nieuwe launchpad is, moet ik die nou wel of niet nog handmatig joinen?

Ik zou zeggen van niet, maar waarom is die 'Join Launchpad' knop er dan...

• enomiss
Taro schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 17:07:
[...]

Ik merk dat de "TA" met de hamertjes een beladen iets is, maar, dit is puur een herhaling van zetten van de vorige 2 cycles die ik geschetst heb, waarin ik dit ook spotte. Het is inderdaad niet iets waar ik op hoop, of waar ik 100% van uit ga, maar, wel iets waar ik bij het handelen rekening mee houd. Als die trend niet doorzet, dan ben ik daar zelf ook blij mee. MAAR, ik zou persoonlijk nog wel graag eerst een bearmarket meepakken om laag in te slaan om daarna nogmaals een super bullmarket mee te maken, dan profiteer ik daar meer van dan nu en ik zit er niet in om binnen 2 jaar FO te worden, 4-6 jaar is ook prima. Dat geldt denk ik ook voor vele anderen :)
Ik begrijp dat je dat persoonlijk heel fijn vindt, maar ik zie dat qua timing niet goed komen met de financiële crash die eraan komt.

Ik wil juist een enorme bull market voortzetting voordat het fiat systeem crasht. Dat is voor mij het essentiële punt waar ik op let. Daarom zit ik ook constant te roepen dat het nu moet gebeuren, nu in oktober dus. Op zijn minst voor de jaarwisseling een bevestiging van voortzetting van de bull market. Of op zijn minst geen definitieve bevestiging van een meerjarige bear market. Want we hebben de luxe niet om het een paar jaartjes aan te zien. Die tijd is er niet in relatie tot externe gebeurtenissen. Bitcoin/crypto heeft nu een paar jaar om zich te bewijzen en voldoende tractie te genereren zodat het niet iets is wat eenvoudig opzij gezet kan worden tijdens een financiële fiat crisis. Het moet als een alternatief gezien worden door een groep die groot genoeg is. Daar zijn we nog niet. We moeten echt nog even gigantisch groeien. Dit moet naar mijn mening gebeuren voor de financiële fiat crisis.

Benjamin Cowen is een typisch gevalletje die in zijn TA-crypto-bubble zit (time is on our side my ass). Michael Saylor heeft hem al een keer uitgelegd dat hij in sprookjes land zit. Het gaat erom dat je een asset bezit die externe gebeurtenissen kunnen weerstaan. Daar is Bitcoin er wellicht een van. Alle andere crypto projecten waar personen achter zitten die ter verantwoording geroepen kunnen worden of nog erger vallen niet in deze klasse.

Omdat Bitcoin zich als goud 2.0 moet bewijzen is het stock 2 flow model zo belangrijk. Mensen denken dat het een TA-achtig iets is, maar dat is het niet. Het is meer een soort van testcase van "heeft Bitcoin dezelfde karakteristieken als goud?". Het is dus essentieel dat het stock 2 flow model zich gaat bewijzen. Als dat faalt, zitten we niet op een degelijke raket naar de maan, maar op een gevaarlijk projectiel.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
questarey schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 20:40:
Bovenaan de pagina staat 'one click earn', wat mij doet laten denken dat ik BNB erin stop en verder niks hoef te doen.

Nu er over een paar dagen een nieuwe launchpad is, moet ik die nou wel of niet nog handmatig joinen?

Nee, die hoef je niet ook nog handmatig te joinen. Zie ook de topicstart.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• enomiss
** Feedback op moderatie mag in het Feedback topic, niet hier. **

[ Voor 119% gewijzigd door Taro op 02-10-2021 20:49 ]

• Kol Nedra
questarey schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 20:40:

Je hoeft idd niks te doen, het is de ideale plek om je BNB te stallen zodat je cashback krijgt met je debit card.
De dagelijkse BNB die ik ontvang die zet ik bij DeFi staking (5.23%) Als de launchpad token er is en het heeft een mooi hoog % dan haal ik die DeFi staking weg en zet ik in de Launchpad

nothing stops this train

• enomiss
Kol Nedra schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:01:
[...]

Je hoeft idd niks te doen, het is de ideale plek om je BNB te stallen zodat je cashback krijgt met je debit card.
De dagelijkse BNB die ik ontvang die zet ik bij DeFi staking (5.23%) Als de launchpad token er is en het heeft een mooi hoog % dan haal ik die DeFi staking weg en zet ik in de Launchpad
Nu plekje vrij om BNB vast te zetten voor 60 dagen: 6.53%. Ik heb even het deel BNB wat niet meetelt voor mijn cashback daarin gezet.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
enomiss schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 20:41:
[...]

Ik begrijp dat je dat persoonlijk heel fijn vindt, maar ik zie dat qua timing niet goed komen met de financiële crash die eraan komt.
Mwah, er is gemiddeld om de zeven jaar een crash, dus als-ie voor de komende crash nog niet 'rijp' is, dan zal het de volgende wel zijn ;)
Crisissen zat :P

Al denk ik persoonlijk niet dat crypto goud 2.0 is, maar gewoon een asset, zoals zoveel anderen en derhalve gevoelig voor het wel en wee van de economie. Er hoeft maar een bouwbedrijf in China te hoesten of de bitcoin zakt 10% :P
Het is niet onafhankelijk genoeg van de fiatwereld en zal dat denk ik ook nooit worden.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Kol Nedra
enomiss schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:03:
[...]

Nu plekje vrij om BNB vast te zetten voor 60 dagen: 6.53%. Ik heb even het deel BNB wat niet meetelt voor mijn cashback daarin gezet.
Ja klopt, maar die dagelijkse kleine fluffjes BNB is niet hoog genoeg om elke dag in locked staking te zetten :+
voor de DeFi BNB staking hoef je 0.00001000 BNB maar te hebben.
is toch daily compounden :)

lolwhut? deze dan :o
https://www.coingecko.com/en/coins/bnbpay

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 02-10-2021 21:13 ]

nothing stops this train

• enomiss
Kol Nedra schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:08:
[...]

Ja klopt, maar die dagelijkse kleine fluffjes BNB is niet hoog genoeg om elke dag in locked staking te zetten :+
voor de DeFi BNB staking hoef je 0.00001000 BNB maar te hebben.
is toch daily compounden :)

lolwhut? deze dan :o
https://www.coingecko.com/en/coins/bnbpay
Dat is een goeie inderdaad. (y)

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
@enomiss, ondanks dat macroeconomie hand in hand gaat met vrijwel alle assets waaronder ook crypto's, is het hier niet gewenst. Niet op Tweakers.

Deze topicreeks is niet voor serieus economie-nieuws of opinies in een slowchat met hier en daar een lach of een dame, maar meer specifiek crypto of iets wat zeer dichtbij crypto zit, zoals de koers natuurlijk. Daarover gesproken, moontober heeft een prima begin. Blijkt dat er veel short liquidaties waren en de koers dus daardoor keihard omhoog ging (en natuurlijk wat Powell zei maar dat is macro).

Volgens de wel wetende Wortel krijgen we een leuk kerstcadeau dit jaar:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FAs-Z0aVkAUHhN0?format=jpg&name=4096x4096

• enomiss
anandus schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:07:
[...]

Mwah, er is gemiddeld om de zeven jaar een crash, dus als-ie voor de komende crash nog niet 'rijp' is, dan zal het de volgende wel zijn ;)
Crisissen zat :P

Al denk ik persoonlijk niet dat crypto goud 2.0 is, maar gewoon een asset, zoals zoveel anderen en derhalve gevoelig voor het wel en wee van de economie. Er hoeft maar een bouwbedrijf in China te hoesten of de bitcoin zakt 10% :P
Het is niet onafhankelijk genoeg van de fiatwereld en zal dat denk ik ook nooit worden.
Niet om de 7 jaar een Bretton Woods moment.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Qunix schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:19:
Volgens de wel wetende Wortel krijgen we een leuk kerstcadeau dit jaar:

[Afbeelding]
Ik bedenk mij nu... Als dit echt zo gaat zijn moeten we in 2022 enorm veel belasting betalen terwijl het waarschijnlijk niet eens zo hoog zal staan de rest van het jaar! :F

Ik hoop dat de piek pas volgend jaar zal plaatsvinden!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
Qunix schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:23:
[...]

Ik bedenk mij nu... Als dit echt zo gaat zijn moeten we in 2022 enorm veel belasting betalen terwijl het waarschijnlijk niet eens zo hoog zal staan de rest van het jaar! :F

ja het moet of begin december goed dalen of veel later zodat je de belasting makkelijk uit de gains kunt betalen :D

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Qunix schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:23:
[...]

Luxeproblemen :).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-01 22:00
Kom er maar in met een 48K babe (of gelijk een 49K)

[ Voor 24% gewijzigd door eldeegee op 02-10-2021 21:36 ]

• Pelox
Zit echt geen weekenddip in he..

Zero.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
Pelox schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:58:
Zit echt geen weekenddip in he..
Komt nog wel

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:27
ja idd, ergens in 2022 vast wel weer

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Wat een groen geweld. 16 procent op m'n trading account in circa anderhalve dag.

En verder bullish nieuws voor een paar van m'n long term shitcoin holds. Mooi weekend zo.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• malarkan
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:09:
Wat een groen geweld. 16 procent op m'n trading account in circa anderhalve dag.

En verder bullish nieuws voor een paar van m'n long term shitcoin holds. Mooi weekend zo.
Ja dit mag altijd wel, ik zit nu wel met een klein plukje fiat omdat ik een gedeelte van mijn ICX heb verkocht, maar geen idee waar dat nu in moet :D

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
malarkan schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:17:
[...]

Ja dit mag altijd wel, ik zit nu wel met een klein plukje fiat omdat ik een gedeelte van mijn ICX heb verkocht, maar geen idee waar dat nu in moet :D
Qnt? Dot? Eth? Btc? >:)

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:51

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
malarkan schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:17:
[...]

leuk avondje met de vrouw (of man) uit.
En anders zonnepanelen, en daarna mooie plantjes op zolder. :9

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lP3fKk2dNoXuGd1oVVNetvhS-uU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fEa2DpkaedRL3aqZgyJib55G.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b-AaH3BHgnyiXwjd63YTSOfPzck=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DLKKzOLjVDnf7ZsaNmsPSH9C.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door Darrell op 02-10-2021 22:37 ]

• malarkan
twain4me schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:28:
[...]

leuk avondje met de vrouw (of man) uit.
En anders zonnepanelen, en daarna mooie plantjes op zolder. :9
Moet ik haar wel eerst opblazen vrees ik. Kan ik ook thuis blijven, geeft zoveel rare blikken als je met haar op een terras gaat zitten :P :D

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Waarom je moet oppassen binnen het crypto wereldje (mits dit echt is gebeurd uiteraard):

En het vervolg over zijn "kidnapping": https://twitter.com/mah_twittar/status/1444088020483952646.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Pelox
Taro schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:40:
Waarom je moet oppassen binnen het crypto wereldje (mits dit echt is gebeurd uiteraard):
[Twitter]
[Twitter]
En het vervolg over zijn "kidnapping": https://twitter.com/mah_twittar/status/1444088020483952646.
Vreemd verhaal.. gedrogeerd en voor dood achtergelaten in het bos. Weet niet of ik het moet geloven eigenlijk.. maar alles kan in deze wereld.

Zero.

• Skrunsies
  • Niet online
malarkan schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:35:
[...]

Moet ik haar wel eerst opblazen vrees ik. Kan ik ook thuis blijven, geeft zoveel rare blikken als je met haar op een terras gaat zitten :P :D
Moet je niet te hard blazen. Die van mij is net juist op bed gegaan, had last van een opgeblazen gevoel…

[ Voor 17% gewijzigd door Skrunsies op 02-10-2021 22:52 ]

Verwijderd

[Twitter]
[Twitter]
Gvd, die Russen kun je echt niets mee. Helemaal niks.

Ik had nog zo gezegd: boormachines.

Ik zal even wat telefoontjes plegen.

• twain4me

twain4me

[Twitter]
[Twitter]
Gelukkig is het een piramidespel waar ik niets van moet hebben.. O-)

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:50
YES schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:35:
[...]

Hoe is je PF opgebouwd? Niet in bedragen maar percentages of flufjes!
Ben je een hipster moonboy, juin je graag af in de Bruna?
:+

• YES
  • Laatst online: 23:43

YES

Moderator General Chat

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Taro schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 17:07:
[...]

Ik merk dat de "TA" met de hamertjes een beladen iets is, maar, dit is puur een herhaling van zetten van de vorige 2 cycles die ik geschetst heb, waarin ik dit ook spotte. Het is inderdaad niet iets waar ik op hoop, of waar ik 100% van uit ga, maar, wel iets waar ik bij het handelen rekening mee houd. Als die trend niet doorzet, dan ben ik daar zelf ook blij mee. MAAR, ik zou persoonlijk nog wel graag eerst een bearmarket meepakken om laag in te slaan om daarna nogmaals een super bullmarket mee te maken, dan profiteer ik daar meer van dan nu en ik zit er niet in om binnen 2 jaar FO te worden, 4-6 jaar is ook prima. Dat geldt denk ik ook voor vele anderen :)
Toch wel beetje raar dit , als nu een bullmarket komt of niet de bear komt er toch wel.
Dan kan je toch alsnog je bearmarket meepakken?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
wehave schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 23:27:
[...]

Toch wel beetje raar dit , als nu een bullmarket komt of niet de bear komt er toch wel.
Dan kan je toch alsnog je bearmarket meepakken?
Klopt, maar de bearmarket kan op dit moment al enige tijd bezig zijn (sinds de 64k) en ik verwacht dat als er nu direct een echte bearmarket volgt, dat de inkoopprijzen lager zullen zijn dan als de bullmarket nu eerst doorzet en daarna een bearmarket volgt. Als je nu instapt en op tijd uitstapt maakt dat niet uit, helder, maar ik zie wel graag een patroon vormen dat zich herhaalt om het geheel beter te kunnen timen en goed uit te kunnen spelen.

Waarom dit voor mij belangrijk is: Ik ben rond 58k uitgestapt, tussen 28-30k weer ingestapt en bovenin de 4x k weer uitgestapt. Als de cycles ineens anders gaan lopen, dan wordt dit moeilijker te timen en kan ik dit voordeel minder pakken. Als holder maakt dat niet uit, maar dat ben en word ik niet :)

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Taro schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 23:37:
[...]

Klopt, maar de bearmarket kan op dit moment al enige tijd bezig zijn (sinds de 64k) en ik verwacht dat als er nu direct een echte bearmarket volgt, dat de inkoopprijzen lager zullen zijn dan als de bullmarket nu eerst doorzet en daarna een bearmarket volgt. Als je nu instapt en op tijd uitstapt maakt dat niet uit, helder, maar ik zie wel graag een patroon vormen dat zich herhaalt om het geheel beter te kunnen timen en goed uit te kunnen spelen.

Waarom dit voor mij belangrijk is: Ik ben rond 58k uitgestapt, tussen 28-30k weer ingestapt en bovenin de 4x k weer uitgestapt. Als de cycles ineens anders gaan lopen, dan wordt dit moeilijker te timen en kan ik dit voordeel minder pakken. Als holder maakt dat niet uit, maar dat ben en word ik niet :)
Maar dan gaat Plan B eraan.. -O-

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
Zijn er meer die wachten op de Pulse Chain? Nieuwe miljonairs? 🤩

Kusama zou meer potentie hebben dan Polkadot.

• Jedi_Pimp
LUNA wordt de nieuwe SOL.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Kol Nedra
Area schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 00:24:

gewoon beide pakken en in parachains projecten stoppen 👍

nothing stops this train

• Chaes

Chaes

#HODL

Area schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 00:24:

Wat praat jij voor onzin? Pulse chain staat nou niet heel goed bekend.

En KSM meer potentie? Want? Lagere MC?

[ Voor 14% gewijzigd door Chaes op 03-10-2021 00:34 ]

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
anandus schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:07:
[...]Al denk ik persoonlijk niet dat crypto goud 2.0 is, maar gewoon een asset, zoals zoveel anderen en derhalve gevoelig voor het wel en wee van de economie. Er hoeft maar een bouwbedrijf in China te hoesten of de bitcoin zakt 10% :P
Hoe breder en meer bitcoin wordt geaccepteerd als betaalmiddel, des te meer dat het beïnvloed wordt door de traditionele markten. Dat was anders toen je voor 10.000 BTC 2 pizza's kocht.

• Atmosfear
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 15-03-2023
Link go. Mijn pf staat serieus in de plus. Holden

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-12-2025
Atmosfear schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 01:08:
Link go. Mijn pf staat serieus in de plus. Holden
Dank voor je berichtje over je PF en LINK. Zodanig goed onderbouwd, dat ik nu mijn PF van LINK heb ontdaan. Voelt f*cking goed :+

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:07
[...]

Ik dacht dat we je hadden overgehaald om niet op die 44k-ish uit te stappen ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SeS5oDY9eKlUVmTNPQOBqQ656go=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IMg7bzsSNc8vXivQDtwObvF9.jpg?f=user_large
Hoewel de koers na mijn 'betoog' toch nog snel ff een paar k dipte (2 en 3 aug). Wellicht is dat de reden geweest.

Desalnietteplus, ik ben het sowieso met je eens dat wanneer er nú een bearmarket zou volgen, dat dat beter zou zijn qua laag inkopen, dan dat er eerst een bullrun volgt met daarná pas een bearmarket. Want in dát geval zou terugzakken naar 'slechts' 75k weleens reëel kunnen zijn :P.
Dan is 30k of zelfs 20k met een directe bearmarket toch wel ietwat interessanter.
Hoewel een nieuwe ATH op korte termijn voor het vertrouwen wel heel mooi zou zijn. Want als we weer in een longer term bearmarket terecht komen is het waarschijnlijk wederom enkele jaren wachten op een nieuwe ATH.

Wat mij betreft mag 'ie nu omhoog. Zoals ik in het verhaal schreef wat de aanleiding van jouw reactie destijds was, zie ik BTC eerder naar 60k gaan dan naar 30k of lager.
Daarom zat/zit ik weer voor verreweg het grootste deel ingekocht sinds 30-35k.
Hoewel ik altijd wat fiat geparkeerd laat staan voor eventuele interessante koopmomentjes. Maar bijzonder veel is het niet meer.

Moet wel zeggen dat ik blij ben met met die pump van gisteren, want ik begon 28/29 sept toch erg te twijfelen.

Verder denk ik dat het voor BTC (ofwel crypto's in het algemeen) erg belangrijk is om nu zo snel mogelijk a.h.w. een soort van 'statement' te maken. Daarmee bedoel ik een solide prijsstijging terwijl er in de aandelenwereld onzekerheid heerst. Want dat kan zomaar een trigger zijn voor beleggers over het gehele spectrum om net die paar extra %-jes in crypto te proppen i.p.v. ergens anders in.

• Atmosfear
Love it juist opgekocht
Iets verder kijken dan hier.

• Urbanus
De hele macro economische wereld, maar ook de geo-politieke wereld is confused en fucked up. Voelt voor mij alsof we op een punt aankomen waar het voor de crypto wereld "beslissend" is. En eigenlijk zegt dat genoeg.....Ik weet het niet meer. 8)7
Enige ik weet is dat ik LINK heb verkocht na een goed advies (thnx Atmosfear) en de rest HODL, tot het moment ik weer duidelijke, onderbouwde adviezen lees 8) _/-\o_
Lijkt me heerlijk te kunnen vasthouden aan grafieken en YT analyses, maar die begrijp ik nooit O-)

• Urbanus
Atmosfear schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 01:25:
Love it juist opgekocht
Iets verder kijken dan hier.
Als ik de kleine dump zo zie, heb ik meer verkocht dan jij kocht 8)

• Atmosfear
Ik zit al in van 2001 dus ik heb zeker geen verlies. Ben wat aan het luisteren naar nirvana

• Urbanus
Atmosfear schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 02:20:
Ik zit al in van 2001 dus ik heb zeker geen verlies. Ben wat aan het luisteren naar nirvana
Ben hier pas. Maar luister naar Lil'Red Riding Hood. :-) Top Hits 1966 :9

Ik heb net iets gedaan, totaal dom, stom en past helemaal niet in het plaatje. Misschien juist daarom. Gewoon gevoel volgen en dan de blaren uitzitten, of een jubel dansje maken. Wie weet. HOT is het zeker. Lol. 8)

[ Voor 27% gewijzigd door Urbanus op 03-10-2021 02:59 ]

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-12-2025
Tezos moont zich even een nieuwe ATH

• twain4me

twain4me

Atmosfear schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 02:20:
ik sinds 1848

• Urbanus
De holochain is voor mij iets wat echt telt. Ja, ik weet dat er talrijke andere zijn die in veler optiek beter zijn, betere papieren hebben . Maar voor nu is HOT, voor mij, de underdog met uitzonderlijk goede papieren.
Gevoel, kennis, sentiment, momentum. Het komt voor nu even samen.

Wel op tijd uitstappen en als je al uitgestapt was, op tijd instappen :-) Al denk ik dat long term het echt wel iets kan worden.

Ik verwelkom commentaar en kritische blikken op deze coin.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Een genuanceerde kijk op Cardano:

https://tokenmetrics-insi...MH_GGbpjO70CsyF1V-T3qZ-rg

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Rsj
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:26

Rsj

.

[ Voor 99% gewijzigd door Rsj op 03-10-2021 07:28 ]

• Rsj
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:26

Rsj

gijsvogel schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 03:09:
Tezos moont zich even een nieuwe ATH
Xtz is erg bullish. Een cup en handle op de weekly en mooi kanaal naar boven. Als xtz de ath goed weet te houden, is 12-14$ de eerst volgende halte (tp1). Verder is Tezos goed bezig..met name in EU en US..dus zou nog veel hoger kunnen eind dit jaar (3 digits afh van hamer of moon btc). Verder xtz/btc is ook intressant...met wat geduld zou die naar 0.00032 xtz/btc kunnen (meer btc voor je geld). En laat vooral weten als iemand het anders ziet..ik ben nog niet te oud om te leren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q3niJJ1ejjSzwH69HGCJyV1D-4A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0aFqznbkwljHyteThIR59IqP.jpg?f=fotoalbum_large

• Jedi_Pimp
Rsj schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 07:08:
[...]

Xtz is erg bullish. Een cup en handle op de weekly en mooi kanaal naar boven. Als xtz de ath goed weet te houden, is 12-14$ de eerst volgende halte (tp1). Verder is Tezos goed bezig..met name in EU en US..dus zou nog veel hoger kunnen eind dit jaar (3 digits afh van hamer of moon btc). Verder xtz/btc is ook intressant...met wat geduld zou die naar 0.00032 xtz/btc kunnen (meer btc voor je geld). En laat vooral weten als iemand het anders ziet..ik ben nog niet te oud om te leren.

[Afbeelding]
Los van de fundamentals zag de daily chart er al een tijdje erg goed uit. Higher lows. Persoonlijk zou ik nu eerst wachten op een hertest van een historisch S/R level maar er zit zeker nog meer upside potentie in.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Area schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 00:32:
[...]

Hoe breder en meer bitcoin wordt geaccepteerd als betaalmiddel, des te meer dat het beïnvloed wordt door de traditionele markten. Dat was anders toen je voor 10.000 BTC 2 pizza's kocht.
Volgens mij was bitcoin toen stabieler dan nu en was het toen een veel beter betaalmiddel :P

Laat de bitcoin (of welke crypto het betaalmiddel van de toekomst zou worden) in een jaar tijd minder dan twee procent wijzigen in koers en dan kunnen we pas kijken naar crypto als betaalmiddel, maar tot die tijd zal dat niet gebeuren.

En om de koers stabiel te houden moet er veel gebeuren. Regulering. Instrumenten om de koers een bepaalde kant op te duwen (analoog aan de rentebepaling van centrale banken). Etc.
Sowieso mist bitcoin daar het gereedschap voor, dus dat zal het niet worden als betaalmiddel. Ook is het te anoniem, waardoor het moeilijk is om bijv witwassen tegen te gaan.

Ik zeg niet dat een crypto het betaalmiddel van de toekomst niet zal zijn, maar er zijn een hoop eisen waaraan voldaan moet worden met stabiliteit voorop en dat laatste is echt nog ver te zoeken. Crypto is op het moment een asset voor waardeopslag. Net als moderne kunst of NFTs. Het is een digitale pindakaasvloer.

Ik denk dat je dan meer moet kijken naar officiële stablecoins, zoals waar de ECB en China mee bezig is (in de VS ook? Ik weet het niet), als toekomstige crypto-betaalmiddel. Daar zitten ook mogelijkheden en de maatschappelijke wil om de koers stabiel te houden, waar waardemanipulatie bij crypto puur om eigen gewin is.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:25
[...]

… en ik verwacht dat als er nu direct een echte bearmarket volgt, dat de inkoopprijzen lager zullen zijn dan als de bullmarket nu eerst doorzet en daarna een bearmarket volgt.
Maakt dat uit?

Of je nu een bear hebt tot 20k (die daarna stijgt naar 100k), of een bear tot 50k (die daarna stijgt tot 250k) doet niets af aan je rendement.

Maar het is natuurlijk wel wat ‘sneller’ profiteren, als die bear zich ook snel aandient.
toilet_paper schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 01:17:
[...]

Desalnietteplus, ik ben het sowieso met je eens dat wanneer er nú een bearmarket zou volgen, dat dat beter zou zijn qua laag inkopen, dan dat er eerst een bullrun volgt met daarná pas een bearmarket. Want in dát geval zou terugzakken naar 'slechts' 75k weleens reëel kunnen zijn :P.
Dan is 30k of zelfs 20k met een directe bearmarket toch wel ietwat interessanter.
Idem?

[ Voor 31% gewijzigd door MrMrq op 03-10-2021 08:49 ]

Maktub

• Rogerrrr
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 25-10-2023
Even een vraagje. Is er een website waar je huidige gas fee kan berekenen. Stel ik verstuur 10000 USD, wat zijn daar dan de transactie kosten voor?

Verwijderd

Rogerrrr schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 09:11:
Even een vraagje. Is er een website waar je huidige gas fee kan berekenen. Stel ik verstuur 10000 USD, wat zijn daar dan de transactie kosten voor?
voor ETH -> https://etherscan.io/gasTracker

• Rogerrrr
Thanks. Wat ik alleen nog niet begrijp. er staat 11.72dollar gemiddelde kosten.

Stel ik stuur 10000usdc, dan komt er bij andere wallet dus 11,72dollar minder aan toch?

En is dat ook zo als ik 100.000usdc stuur? Of 1000USDC?

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-01 21:45
Rogerrrr schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 09:14:
[...]

Thanks. Wat ik alleen nog niet begrijp. er staat 11.72dollar gemiddelde kosten.

Stel ik stuur 10000usdc, dan komt er bij andere wallet dus 11,72dollar minder aan toch?

En is dat ook zo als ik 100.000usdc stuur? Of 1000USDC?
De fee betaal je altijd in eth. In ieder geval op het ERC20 netwerk. Zullen wel tussenpartijen zijn die dat weer kunnen omzetten, maar de netwerk fees blijven altijd in eth.

• Rogerrrr
T-mo-T schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 09:20:
[...]

De fee betaal je altijd in eth. In ieder geval op het ERC20 netwerk. Zullen wel tussenpartijen zijn die dat weer kunnen omzetten, maar de netwerk fees blijven altijd in eth.
Om het voorbeeld compleet te maken. Kan iemand antwoord geven wat de totale kosten zullen worden als ik transfer:

van Bitvavo naar Celcius:

1000USDC
10000USDC

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:05

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

anandus schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 08:08:
[...]
Ik denk dat je dan meer moet kijken naar officiële stablecoins, zoals waar de ECB en China mee bezig is (in de VS ook? Ik weet het niet), als toekomstige crypto-betaalmiddel. Daar zitten ook mogelijkheden en de maatschappelijke wil om de koers stabiel te houden, waar waardemanipulatie bij crypto puur om eigen gewin is.
Ehmm die munten moet je helemaal niet willen gebruiken. Denk ook maar niet dat ze dat met crypto gaan integreren vanwege de belangen die spelen. Ik ga er van uit dat deze munt straks opgedrongen gaat worden door op je normale rekening een negatieve rente te berekenen. Nadat alles over is zal men proberen crypto in te perken danwel te verbieden.

Met deze ECB munten hebben landen straks complete financiele controle over de burger. Men kan zien hoe jij je geld spendeert en daar ook restricties op zetten. Zie China met social credit, die kunnen met hun digitale munt nu ook mensen compleet buiten sluiten. Hoeft Aldi/Lidl ook geen cigaretten meer uit het schap te halen, je kunt ze simpelweg niet afrekeken. Computer says NO :*)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
MrMrq schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 08:46:
[...]

Maakt dat uit?

Of je nu een bear hebt tot 20k (die daarna stijgt naar 100k), of een bear tot 50k (die daarna stijgt tot 250k) doet niets af aan je rendement.
Zoals ik in een andere reactie al aangaf: Ja, dat maakt voor mij uit omdat ik instap-/uitstapmomenten beter kan timen als er nu een bearmarket verschijnt tov van nu eerst een vervolg van de bullrun te doorlopen met een voor mij onzekere top, met daarna een bearmarket waarbij ik de bodem lastiger kan inschatten.

Als het geheel zo loopt volgens het welbekende plaatje dan speel ik daar optimaal op in, dan weet ik waar de bodem waarschijnlijk zit en waar ik dus moet inkopen, dat zet meer zoden aan de dijk dan eerst een price discovery gebied te doorlopen waar ik uiteraard ook heel blij mee zou zijn.

Voor winstmaximalisatie is voorspelbaarheid van de markt heel erg wenselijk. Klinkt als een open deur, maar dat is de reden waarom ik het graag zo zou zien gebeuren.

Voorbeeld:

Bitcoin stijgt vanaf hier door: Je hebt 1 BTC, prijs gaat nu naar 100k. Je stapt uit, koopt weer in op 50k, dan heb je 2 BTC, prijs stijgt daarna naar 250k en dan heb je 500k.

Bitcoin komt eerst in een kleine korte bearmarket: Je hebt 1 BTC op 48k verkocht, je koopt 2 stuks op 24k, daarna stijgt de prijs naar 100k. Je stapt uit, koopt weer in op 50k, dan heb je 4 BTC, daarna stijgt de prijs naar 250k en dan heb je 1.000k.

Natuurlijk kan je met andere voorbeelden en bedragen hele andere resultaten schetsen, maar het gaat ook om de verhouding en de voorspelbaarheid van de bedragen, de hoogte van de pieken vs de dalen. Afijn, ik vind beide prima, maar hopelijk is duidelijk wat ik ermee bedoel.

Verwijderd

Buy low sell high

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:27
idd, scheelt weer lezen :+

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Verwijderd

19 slowchat reeksen in 1 post:

- Hoe moet ik *insert crypto vraag*...
- Wow, kijk *insert random coin*!
- We gaan moon!
- We gaan rekt!
- Buy low sell high
- Hodl
- Wat als *insert random coin* globale economie blabla

- Memes

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 09:37:

- We gaan moon!
- We gaan rekt!
- Buy low sell high
- Hodl

- Memes
Prima OP voor het volgende topic. En direct slotje erop want alles is al gezegd.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 22:32
Verwijderd schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 09:37:

- We gaan moon!
- We gaan rekt!
- Buy low sell high
- Hodl

- Memes
- Babes

Of vallen die onder de memes? ;)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Skrunsies
  • Niet online
Bushalte schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 09:42:
[...]

- Babes

Of vallen die onder de memes? ;)
En geiten dan ?

Pagina: 1 ... 97 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!