Mijn raket is gelanceerd.anti elppa schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:12:
[...]
Ik gok vandaag al wel weer een stapje omhoog. gebaseerd op extreem bullish baised TA
:strip_exif()/f/image/iLEZF6yIRfjBW2NGkGUIhgFz.jpg?f=fotoalbum_large)
Trouwens, net btc van bitvavo naar Binance overgemaakt. Transactiekosten: 82 eurocent maar liefst. Zorg dat je het Bech-32 adres gebruikt van je Binance account. Dat scheelt aanzienlijk.
Dacht dat je dat altijd via XLM moest doen ivm de kosten.knakworst schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:17:
[...]
Mijn raket is gelanceerd.
[Afbeelding]
Trouwens, net btc van bitvavo naar Binance overgemaakt. Transactiekosten: 82 eurocent maar liefst. Zorg dat je het Bech-32 adres gebruikt van je Binance account. Dat scheelt aanzienlijk.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Niks moet, eth is nog steeds ridicuul. Maar voor btc hoeft het dus niet altijd, 82 cent is minder dan de transactiekosten voor omzetten naar XLM in mijn geval. Niet alles en iedereen ondersteunt bech 32 (segwit). Binance ondersteunt bech 32 sinds december 2020.JDx schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:18:
[...]
Dacht dat je dat altijd via XLM moest doen ivm de kosten.
In before 'alles runt nu' - SKL op een bescheiden 12.5 procent
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Weet je of nexo het ook ondersteunt?knakworst schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:21:
[...]
Niks moet, eth is nog steeds ridicuul. Maar voor btc hoeft het dus niet altijd, 82 cent is minder dan de transactiekosten voor omzetten naar XLM in mijn geval. Niet alles en iedereen ondersteunt bech 32 (segwit). Binance ondersteunt bech 32 sinds december 2020.
Geen idee hoe het met die Chivo app zit en wie erachter zit, maar als je van het “meest” decentrale netwerk het verkeer er bovenop centraal maakt dan gaat de waarde er van verloren lijkt mij.Vis schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:23:
Interessant stukje leesvoer over het Lightning Network en dat schijnt toch niet zo decentraal te zijn als men denkt.
Ik ben niet zo goed geïnformeerd over LN dus wellicht kan iemand dit beargumenteren of beamen?
https://cryptowhale.mediu...st-nightmare-8402be4a4e73
Ik citeer een stukje uit het artikel wat mij wel zorgen baart en waar we wellicht dus naar toe gaan, zie QR codes en overheidsbemoeienis.
When El Salvador’s president, Nayib Bukele, showed his support for Bitcoin at the 2021 Miami Bitcoin conference, people were excited and thrilled.
What he didn’t mention was how people would be forced to use Chivo, a fully centralized LN wallet. In a recent tweet, Bukele said “Chivo isn’t a bank” and he’s right. Chivo is 1000x more corrupt, and centralized than any bank on earth.
The government now has full direct control over all of their citizens funds, and can turn their wallets on or off whenever they want. We saw this first hand when on the day they launched they quickly shut down due to “technical difficulties”
Snel uitstappen nu je winst hebt.Jedi_Pimp schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:27:
SKL runt eindelijk lekker. Blij dat ik positie heb genomen. Wellicht ook anderen nadat ik hem hier geshilled heb?
In before 'alles runt nu' - SKL op een bescheiden 12.5 procent
Oké.Palindrome schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:34:
Hoogmoed komt voor de val
Een Bech32 adres start altijd met bc1. Ik heb zelf ook nexo maar ik krijg in de app geen bc1 adres te zien helaas.
Exact ook hoe ik erover denk. Daarom moeten we gewoon al niet met BTC willen betalen in de toekomst. Laat BTC nou gewoon een store of value zijn welke je kan gebruiken als onderpand voor verschillende doeleinden en dan kunnen we betalen voor onze boodschappen etc met een Litecoin of Nano.elektriekert schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:37:
[...]
Geen idee hoe het met die Chivo app zit en wie erachter zit, maar als je van het “meest” decentrale netwerk het verkeer er bovenop centraal maakt dan gaat de waarde er van verloren lijkt mij.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
De makers vermoed ik.JDx schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:41:
Wie noemt zijn coin nou Avalanche, getting bigger as we go down?
Juist vanwege die contradictie een heerlijk geniale naam.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik ben ook overgestapt met mijn BTC. Maar na een week klaarzetten om 02:00-02:20 ben ik nog steeds niet die Fixed Savings ingekomen. Inmiddels een zombie.knakworst schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:17:
[...]
Mijn raket is gelanceerd.
[Afbeelding]
Nu vang ik dus niks en terug naar Bitvavo kost €20
Eens, en het mooie daaraan is ook dat die contradictie nog de waarheid is ook. Maar dat bedoel jij waarschijnlijk juistNgangatar schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:59:
[...]
Juist vanwege die contradictie een heerlijk geniale naam.
Hoeveel geeft die fixed savings?AlterBridge schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:02:
[...]
Ik ben ook overgestapt met mijn BTC. Maar na een week klaarzetten om 02:00-02:20 ben ik nog steeds niet die Fixed Savings ingekomen. Inmiddels een zombie.
Nu vang ik dus niks en terug naar Bitvavo kost €20
Locked Savings geeft 7% op jaarbasis, zit 90 dagen vast.
Flexible geeft 0,5%, maar dan kun je niet snel instappen in Locked Savings.
Bitvavo zit op 0,85% ongeveer dacht ik. Dus kan nog beter daar zitten dan nergens ☹️
Kijk eens naar Nexo, heeft ook locked savings en geen limieten zoals bij Binance.AlterBridge schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:35:
[...]
Locked Savings geeft 7% op jaarbasis, zit 90 dagen vast.
Flexible geeft 0,5%, maar dan kun je niet snel instappen in Locked Savings.
Bitvavo zit op 0,85% ongeveer dacht ik. Dus kan nog beter daar zitten dan nergens ☹️
Ik wil niet shillen. Maar ik ga shillen. Ik denk dat GRT ondanks dikke inflaatsie nog wel wat rare sprongen gaat maken.
Kortom, ik heb zo'n gevoel dat we weer naar de 44k regionen afzakken en wellicht nog lager.
Dus heb een kleine 5% winst gepakt en nu maar even afwachten..
Neeeh. Even de fundering aanstampen dit weekend, en morgenavond verder stijgen.Scirocco schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:22:
Lijkt er een beetje op alsof een whale gister de oktober-moonmaand heeft willen hypen, waarna men even op de hype-train sprong, maar nu inziet dat er niet genoeg draagvlak is om te moonen.
Kortom, ik heb zo'n gevoel dat we weer naar de 44k regionen afzakken en wellicht nog lager.
Geen financieel advies.
Goed verhaal..Scirocco schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:22:
Lijkt er een beetje op alsof een whale gister de oktober-moonmaand heeft willen hypen, waarna men even op de hype-train sprong, maar nu inziet dat er niet genoeg draagvlak is om te moonen.
je eerste jaar in btc?Scirocco schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:22:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Winst nemen is natuurlijk altijd goed.Scirocco schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:22:
Ik geloof alleen niet in de theorie dat één whale bedacht heeft even een pump te willen veroorzaken. Dan geloof ik liever in een soort van collectieve opluchting dat september voorbij is gecombineerd met wat bots die aanslaan op MA's die doorbroken werden. Nu wacht iedereen weer even af of dit nou een misleidend pumpje was en we straks alsnog vol op onze bek gaan, of dat we verder gaan stijgen. Na de dalingen van de afgelopen maanden is het vertrouwen natuurlijk nog wat broos..
Weerstand en steun in 1 min. En kort een TA toelichting door iemand van BUX. Weet ik meteen waarom ik Nederlandse begrippen slecht trek. Na de commercial de crypto corner.RaptorXS schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 14:03:
Weinig spraakmakend nieuws, dan nu maar even Bulls and Bears kijken op RTL-Z.
Oke 1 whale is wellicht wat overdreven, maar het was 1 mega groene kaars die ons van 45k naar 47k bracht. In ieder geval geen organische groei zeg maar.YES schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:45:
[...]
Winst nemen is natuurlijk altijd goed.
Ik geloof alleen niet in de theorie dat één whale bedacht heeft even een pump te willen veroorzaken. Dan geloof ik liever in een soort van collectieve opluchting dat september voorbij is gecombineerd met wat bots die aanslaan op MA's die doorbroken werden.
Dit is eigenlijk precies wat ik zeiYES schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:45:
[...]
Nu wacht iedereen weer even af of dit nou een misleidend pumpje was en we straks alsnog vol op onze bek gaan, of dat we verder gaan stijgen. Na de dalingen van de afgelopen maanden is het vertrouwen natuurlijk nog wat broos..
Groepje whales die samen in een discord/telegram groepje zitten.Scirocco schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 14:33:
[...]
Oke 1 whale is wellicht wat overdreven, maar het was 1 mega groene kaars die ons van 45k naar 47k bracht. In ieder geval geen organische groei zeg maar.
[...]
Dit is eigenlijk precies wat ik zei
Ik gebruik Delta. Ik markeer coins die ik wil volgen als favoriet. Gebruik het ook om portfolio in de gaten te houdenNortepe85 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:23:
Zijn er mensen die een soort van dashboard met koersen van diverse crypto’s gebruiken? Ik ben redelijk nieuw in de crypto’s en zoek een soort dashboard of overzichtspagina waar je in 1 oogopslag live de koersen van de populairste crypto’s kunt zien.
Zo herkenbaar. Wij gingen vorig jaar een nieuwe tool gebruiken welke standaard op Nederlands stond. Kwam ik plots de optie Koppel Magier tegen.... Maar heel snel naar Engels geswitched, Links Wizard klinkt stukken beter. In mijn hoofd danJoosie200 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 14:18:
[...]
Weerstand en steun in 1 min. En kort een TA toelichting door iemand van BUX. Weet ik meteen waarom ik Nederlandse begrippen slecht trek. Na de commercial de crypto corner.
Zo bekeken zitten we inderdaad vrij dicht bij elkaar wat betreft statements. Al geloof ik niet echt in één whale of een klein groepje whales die zoiets doen. Maar goed wie ben ik, ik weet niets eigenlijkScirocco schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 14:33:
[...]
Oke 1 whale is wellicht wat overdreven, maar het was 1 mega groene kaars die ons van 45k naar 47k bracht. In ieder geval geen organische groei zeg maar.
[...]
Dit is eigenlijk precies wat ik zei
Echt geroutineerde hipster moonboys happen niet op dat soort posts. Rookie.Ngangatar schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 14:52:
[...]
Hey hey hey! Niet zo lullig he tegen de andere 1e jaars cryptonerds. We weten je te vinden met onze harpoenen, pek en veren, dikke bitcoin maximalistische walvis.
Die heeft ook nog echt wat in te halen!eldeegee schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:00:
VET is weer leuk bezig
Absoluut, ben VET HODL'er maar wat ging die vies door het putje zeg . Sta eindelijk weer eens positief ervoor.
I'm a rookie, noob, shrimp, a nobody, make mistakes on a daily basis, will go REKT 69 times a year, and am fckng proud of it! Denk ik. Althans, zeg ik heel stoer.... Eigenlijk baal ik ervan...YES schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 14:59:
[...]
Echt geroutineerde hipster moonboys happen niet zo op dat soort posts. Rookie.
Grrr... Weer een weekend naar zijn klote door Whale elppa en zijn buddy Visca...
Taro, ze pesten mij! Alweer!
[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 02-10-2021 15:12 ]
Ngangatar schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:10:
[...]
Althans, zeg ik heel stoer.... Eigenlijk baal ik ervan...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7WJlg5dYOIp9W6jGYnBBiDfH.jpg?f=user_large)
Je maakt het wel heel bont hoor. Ik een buddy van elppa.. Ken 'm niet eens! En ik denk dat ik zijn veters nog niet mag strikken op het gebied van crypto, zelfs niet als ik het vriendelijk vraag!Grrr... Weer een weekend naar zijn klote door Whale elppa en zijn buddy Visca...
Taro, ze pesten mij! Alweer!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Niks. Die is ver gevallen en VEerT weer terug.Atmosfear schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:26:
Wat is er gaande met vet? Ik vind niet iets terug op het net
Nu eens uitzoeken hoe ik een degelijke fee bereken met Electrum
[ Voor 8% gewijzigd door sh4d0wman op 02-10-2021 15:31 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nou dit is niet echt voorstellen he, meneer de lurker.Atmosfear schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:29:
Mag ik me voorstellen? Ik ben een van die lurkers maar heb hier al meer geleerd van sommige posters dan alle boeken die ik gekocht heb.
Hoe oud ben je, wat doe je in het dagelijks leven?
Hoe is je PF opgebouwd? Niet in bedragen maar percentages of flufjes!
Ben je een hipster moonboy, juin je graag af in de Bruna?
We houden het hier graag inhoudelijk dus iets meer diepgang in je voorstelpraatje mag wel
Dat zijn de meesten van ons. Visca is de kleuter hierAtmosfear schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:50:
En ik ben wat ouder dan u.
Welkom! Mooie magische muntjes heb je.
Maakt verder niet uit, kan jij ook niets aan doen..Atmosfear schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:56:
Dank u. Moest dit uit maken mijn beroep is veiligheidsinspektor.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ergens wel blij dat ik die Binance Futures niet meer kan gebruiken, nu had ik waarschijnlijk wel een liquidatie mailtje ontvangen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Wordt druk zo, Bruna is maar een klein winkeltje hier in de wijkProzaq schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:52:
Dammit, wordt weer afjuinen als het zo door gaat.
Ja bizar... Volgens Plan J zitten we nu in de jojo fase...Taro schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:03:
MOON/REKT/MOON!
Ergens wel blij dat ik die Binance Futures niet meer kan gebruiken, nu had ik waarschijnlijk wel een liquidatie mailtje ontvangen.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Wat vertellen je Ta’s met de hamertjes?Taro schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:03:
MOON/REKT/MOON!
Die zijn het spoor bijster!
Maffe munt
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Mocht je ze missen, dan willen we best je PM box hier ermee volspammen op gezette tijden, kunnen we best wat creativiteit op loslatenTaro schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:03:
MOON/REKT/MOON!
Tjah, maar net hoe je het bekijkt, wat betreft het grotere plaatje klopt het mogelijk nog wel, maar die uitbraak boven de vorige candle kan ervoor zorgen dat de situatie die tweemaal eerder is opgetreden in het verleden geen derde keer gaat plaatsvinden:PlanR schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:09:
[...]
Wat vertellen je Ta’s met de hamertjes?
Die zijn het spoor bijster!
Maffe munt
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Eerst nog wat zakken voor de zekerheid.
P.s. niet zover zakken dat de inkooporders van Pingo geraakt worden svp
[ Voor 19% gewijzigd door DaWayne op 02-10-2021 16:37 ]
Toestaan en dan zeggen dat hij ze "minted" moet laten voor over 50 jaarDaWayne schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:35:
Mm, mijn zoontje wilde pokemonkaarten kopen van zijn zakgeld bij de Bruna. Beter zijn er geen hipster moonboys....
Eerst nog wat zakken voor de zekerheid.
P.s. niet zover zakken dat de inkooporders van Pingo geraakt worden svp
Haha, I wish. Mijn magic kaarten uit de jaren 90 (Met 2x een Mox) heb ik verkocht om bier van te kunnen kopen als student. Zou knap zijn als het hem luktNgangatar schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:39:
[...]
Toestaan en dan zeggen dat hij ze "minted" moet laten voor over 50 jaar
Btw veiligheidsinspektor. is wel een woord wat we niet gebruiken .
Voor een beter beeld houd ik m’n telefoon op z’n kop. Zo gaan we het doen & niet anders! Op naar de 100K+Taro schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:18:
[...]
Tjah, maar net hoe je het bekijkt, wat betreft het grotere plaatje klopt het mogelijk nog wel, maar die uitbraak boven de vorige candle kan ervoor zorgen dat de situatie die tweemaal eerder is opgetreden in het verleden geen derde keer gaat plaatsvinden:
[Afbeelding]
& een goed weekend dames.
Niet teveel & niet te weinig
Ok, gevalletje Deja vu... Ik moet stoppen met drinken voor de rest van de dag geloof ik...Atomius schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:43:
Ik zie dat Tether, gekoppeld aan de dollar, een stacking oplevert van 6% bij Bitvavo. Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan? Ik bedoel, waar komt dit geld vandaan? De dollar op je spaarrekening levert toch ook niets op? Gevalletje "when something sounds to good to be true"..?
Bij NEXO kan je 12% krijgen. Ze lenen het uit of gebruiken het als onderpand. Je kan het terugvinden op de website wat ze er wel of niet mee doen.Atomius schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:43:
Ik zie dat Tether, gekoppeld aan de dollar, een stacking oplevert van 6% bij Bitvavo. Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan? Ik bedoel, waar komt dit geld vandaan? De dollar op je spaarrekening levert toch ook niets op? Gevalletje "when something sounds to good to be true"..?
Ik ga beginnenNgangatar schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:48:
[...]
Ok, gevalletje Deja vu... Ik moet stoppen met drinken voor de rest van de dag geloof ik...
Bedankt man voor het overnemen van mijn dienst.
Ik doe met je mee, net retourtje meubelzaak gedaan voor een nieuw interieur.
Kan nu wel wat drank gebruiken plus een vette moon om die zooi allemaal te betalen 🤪
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Darrell schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:27:
Lekker gewerkt @PlanR
Ik was bijna zover dat ik dat hamerplaatje uit mn geheugen gewist had.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Het wordt uitgeleend of er gebeurt iets anders vaags mee. Bitvavo is er in ieder geval heel onduidelijk over. De kleine lettertjes op hun website zijn niet verhelderend. Wel staat erin dat zodra je jouw assets staket, ze verhuizen van een BV naar een andere BV. Een van de redenen waarom ik niet stake bij bitvavo.Atomius schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:43:
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Wat zullen we allemaal blij zijn als @Taro zijn Ta iets anders gaat verlopen! Denk dat hij er zelf ook geen moeite mee zal gaan hebben.
Goed, zoals ik gister postte. We staan nog steeds lager als een maand geleden. Mooi hoor zo’n pump maar iets niks zeggends.
Mooie ontwikkeling die niet veel mensen zagen aankomen, dat wel. Zelfde als met crashes… zijn we ook te laat met uitkopen
Ik merk dat de "TA" met de hamertjes een beladen iets is, maar, dit is puur een herhaling van zetten van de vorige 2 cycles die ik geschetst heb, waarin ik dit ook spotte. Het is inderdaad niet iets waar ik op hoop, of waar ik 100% van uit ga, maar, wel iets waar ik bij het handelen rekening mee houd. Als die trend niet doorzet, dan ben ik daar zelf ook blij mee. MAAR, ik zou persoonlijk nog wel graag eerst een bearmarket meepakken om laag in te slaan om daarna nogmaals een super bullmarket mee te maken, dan profiteer ik daar meer van dan nu en ik zit er niet in om binnen 2 jaar FO te worden, 4-6 jaar is ook prima. Dat geldt denk ik ook voor vele anderenPlanR schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 17:00:
[...]
Wat zullen we allemaal blij zijn als @Taro zijn Ta iets anders gaat verlopen! Denk dat hij er zelf ook geen moeite mee zal gaan hebben.
Goed, zoals ik gister postte. We staan nog steeds lager als een maand geleden. Mooi hoor zo’n pump maar iets niks zeggends.
Mooie ontwikkeling die niet veel mensen zagen aankomen, dat wel. Zelfde als met crashes… zijn we ook te laat met uitkopen
Bitcoin hoog = check mijn PF dan!
Can’t lose 🤣
Ah, Deutsch! WillkommenAtmosfear schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:56:
Dank u. Moest dit uit maken mijn beroep is veiligheidsinspektor.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Boeken...?Atmosfear schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:29:
Mag ik me voorstellen? Ik ben een van die lurkers maar heb hier al meer geleerd van sommige posters dan alle boeken die ik gekocht heb.
Dilemma: moest -> België, Inspektor -> Duits.
Misschien Duitstalig Belg? ;-)
Of gewoon jaren 70 probeerspelling.
Welkom Atmosfear, hoop dat je niet te bang bent voor lucht.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
https://www.abnamro.nl/nl...onlijke-lening/index.htmlAtomius schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:43:
Of hij houd niet van dolby atmosWiley99 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 18:15:
[...]
Dilemma: moest -> België, Inspektor -> Duits.
Misschien Duitstalig Belg? ;-)
Of gewoon jaren 70 probeerspelling.
Welkom Atmosfear, hoop dat je niet te bang bent voor lucht.
Verwijderd
Elk bericht van je wordt door mij zeer gewaardeerd! Ik troll maar wat. Of we einde van het jaar naar de maan gaan, of over 2-5 jaar. We gaan het zien.Taro schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 17:07:
[...]
Ik merk dat de "TA" met de hamertjes een beladen iets is, maar, dit is puur een herhaling van zetten van de vorige 2 cycles die ik geschetst heb, waarin ik dit ook spotte. Het is inderdaad niet iets waar ik op hoop, of waar ik 100% van uit ga, maar, wel iets waar ik bij het handelen rekening mee houd. Als die trend niet doorzet, dan ben ik daar zelf ook blij mee. MAAR, ik zou persoonlijk nog wel graag eerst een bearmarket meepakken om laag in te slaan om daarna nogmaals een super bullmarket mee te maken, dan profiteer ik daar meer van dan nu en ik zit er niet in om binnen 2 jaar FO te worden, 4-6 jaar is ook prima. Dat geldt denk ik ook voor vele anderen
Mooi spelleke!
Succes lady’s
wow!! als ik zo'n vrouw had he
nothing stops this train
nee joh, ik hou het nog niet eens 3 minuten vol
nothing stops this train
We kunnen niet overal hodler zijn ...Kol Nedra schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 18:48:
[...]
nee joh, ik hou het nog niet eens 3 minuten vol
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/fTyzTzNRldrTsPgVci8Z4Eef.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/u4zplIoaC8ElNZYwdW93pXwJ.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/uU2Ilot7vJc3LTi678q4daZo.jpg?f=fotoalbum_large)