[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.795 views

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Vis schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 20:52:
Weet je welke nog altijd mega underperformed is deze bull? NANO

133m max supply, snel, fee-less, en vooral: green!

Moet ooit ook gaan.
Moah, Solana is een stuk sneller.

God morks in wysterious ways.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Vis schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 20:52:
Weet je welke nog altijd mega underperformed is deze bull? NANO

133m max supply, snel, fee-less, en vooral: green!

Moet ooit ook gaan.
Nee, Nano voegt geen drol toe.

Als we perse voor onze spullen willen betalen met een volatiele asset (waarom in godsnaam :?) kan dat via BTC via lightning.

Maar zal ongetwijfeld nog moonen, omdat traders hun winsten zullen herverdelen in haperende alts.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mooody schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 20:59:
[...]

Als we perse voor onze spullen willen betalen met een volatiele asset (waarom in godsnaam :?) kan dat via BTC via lightning.

Maar zal ongetwijfeld nog moonen, omdat traders hun winsten zullen herverdelen in haperende alts.
En omdat Musk deze ooit heeft genoemd eerder deze zomer. Daardoor is dit muntje bij velen in de grijze massa blijven hangen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Mooody

Mooody

elmoody

ArtPhil-Flower schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 20:56:
[...]

Moah, Solana is een stuk sneller.
En ook het argument van snelheid slaat als een tang op een varken. Solano is nog niet getest. Ja 1x en toen vloog het netwerk eruit. Al die specs boeien niet, het gaat om ontwikkelaars, userbase, adoptie en in geval van dit wereldje.....decentralisatie. Vooral dat laatste is geen sterk punt van Solano, dus ik vrees dat het weer een passant is in de top #10.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mooody schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 21:02:
[...]

En ook het argument van snelheid slaat als een tang op een varken. Solano is nog niet getest. Ja 1x en toen vloog het netwerk eruit.
Lol, jouw bovenstaande stukje zei ik 3 minuten geleden letterlijk tegen een maatje op Discord ;).

• Mooody

Mooody

elmoody

Ngangatar schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 21:04:
[...]

Lol, jouw bovenstaande stukje zei ik 3 minuten geleden letterlijk tegen een maatje op Discord ;).
Je hangt teveel rond in dit topic :P

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mooody schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 21:05:
[...]

Je hangt teveel rond in dit topic :P
QFT |:(

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:00

Vis

Mooody schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 20:59:
[...]

Dus met andere woorden: geen shitcoin 😉

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:28
48k babe please.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:52
Geniaal! Dit is toch waarvoor je in crypto zit 😀

Verwijderd

StevenzeN schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:41:
Is de reden dat alles zo hard gaat vandaag nou echt doordat het oktober is?
Dit is simpel te verklaren.

Stoptober.

Iedereen en zijn moeder zijn massaal gestopt met roken en gooien, mega chagrijnig, hun sigarettengeld in crypto.

Je kunt aan de koersen wel zien hoe duur die rommel is geworden intussen.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

WOOOOOP WOOOOOOOOOP WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP

from 2009 _/-\o_ 8)7

[ Voor 73% gewijzigd door A87 op 01-10-2021 21:16 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik vind jou echt iemand die een miniatuur polyp op z'n zolderkamer heeft als nachtlampje. Kom ik in de buurt?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-01 19:10
Wat ADA gekocht zojuist, grafiek ziet er wel goed uit en is wat minder gestegen tov ETH vandaag. Benieuwd of het op termijn erug naar ATH gaat.

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01 23:12

Bad Brains

<(0.o)>

Intelcore schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 21:20:
Wat ADA gekocht zojuist, grafiek ziet er wel goed uit en is wat minder gestegen tov ETH vandaag. Benieuwd of het op termijn erug naar ATH gaat.
lolwhut, 3 dagen te laat?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• GioStyle
ADA is juist net wat ik wilde gaan lozen. :D

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:01
Wanneer den winscht pakken... echt fokking irritant dit soort dagen. De helft er maar uit gooien is ook zo lafjes

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Waar heb ik nou 1 minuut en 23 seconden naar zitten kijken?
Serieus. _O-

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 03-01 20:51
YES schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:32:
@Taro (en anderen), ik zat net te denken, is de huidige situatie qua sentiment/niet-concrete factoren (oktober is daar, een aantal youtubers heeft geroepen dat we in oktober naar de maan gaan, er is een mooie pump geweest meteen en je ziet hier de stemming volledig omslaan van bearish naar bullish), niet de perfecte bull-trap? Of is deze pump al te groot om makkelijk weer neer te slaan en dus als bull-trap te fungeren?

Iedereen en zijn moeder gooit er geld in, opent longs en weet ik wat, we hopen/geloven met zijn allen ineens weer in een voortzetting van de bullrun maar ondertussen zijn er ook allerlei andere macro factoren (beurzen die niet heel goed gingen de afgelopen week, het gedoe met Evergrande, de Amerikaanse regering die weer tegen hun krediet-plafond aan begint te hikken en op de langere termijn het bijdrukken van dollars en euro's en de onvermijdelijke inflatie) die negatief uit kunnen pakken.

Ineens heb ik het gevoel dat dit wel eens een belangrijk moment kan zijn. Als deze pump snel weer neergeslagen wordt en er komt wat meer negativiteit vanuit andere hoeken, kan het wel eens heel hard de verkeerde kant op gaan?

Het past volgens mij niet helemaal in jouw scenario met de hamertjes, daarvoor ging het te hard omhoog volgens mij, maar hoe kijk je tegen bovenstaand scenario aan? Het is van mijn kant vooral op gevoel gebaseerd in combinatie met wat zaken die spelen momenteel. Ik weet het nog niet..
Echt identiek mijn buikgevoel ook... Maar ik zit er klaarblijkelijk ook volledig naast.

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:01
Lekker deuntje }:O

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik raak het niet meer kwijt uit mijn vanavond :). Als ik Shazam vlak bij mijn hoofd houd dan zal die het nog raden ook vermoed ik. :+

• Stokstaart
Toevallig nog streamers hier? Dit is wat THETA vandaag heeft uitgebracht.

https://www.thetavideoapi.com/

Meer info hierrr: https://medium.com/theta-...ring-web-3-0-20bada2b1fab

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Aarebe1 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 21:24:
[...]

Serieus. _O-
Naar een A87 filmpje.

Jouw reactie is een beetje hetzelfde als 10.000 luchtbalonnen van K3 opzetten en dan achteraf teleurgesteld zijn over het gebrek aan hoogwaardige kwaliteit.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

Heerlijk rustgevend.... zennnnnn
:?

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Jedi_Pimp schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 21:29:
[...]

Naar een A87 filmpje.

Jouw reactie is een beetje hetzelfde als 10.000 luchtbalonnen van K3 opzetten en dan achteraf teleurgesteld zijn over het gebrek aan hoogwaardige kwaliteit.
_O- _O-

Je hebt gelijk ik was wel erg naïef. :9

• Stokstaart
Eens hoor, ik kijk ook met argusogen naar de macro economie en de systemic risks die erboven hangen.

Aan de andere kant kan het ook prima een mooie bear trap zijn geweest de afgelopen tijd (met name voor stonks).

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mijn BTC transactie van vanochtend rond 9:00 is nog steeds niet klaar... :)

• A87
  • Niet online

A87

Aarebe1 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 21:24:
[...]

Serieus. _O-
die ouwe memes van voor de tijd van bitcoin of rond die tijd, 2006 sparta etc

[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 01-10-2021 21:45 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
zenith schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 21:44:
Mijn BTC transactie van vanochtend rond 9:00 is nog steeds niet klaar... :)
Kniepert.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
48k!

En er weer onder haha

[ Voor 75% gewijzigd door roflexx op 01-10-2021 21:59 ]

• A87
  • Niet online

A87

** Offtopic... **

[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 01-10-2021 22:05 ]

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
Mooie bounce dat zeker, maar staan nog lager als 3 weken geleden. Ben pas enthousiast als we de 50 ruim doorbreken.

Maar ej, het begin is er!!

Fijne avond iedereen & succes

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-01 15:52

spacer

SAP nerd

AXS 7(8)7

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:26
Tominatie schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:40:
Met de huidige steeds toenemende inflatie komt er een moment dat de rente wel omhoog moet. Dan krijgen we denk ik weer een flinke rekkeroni overal. Eerst nog even de 69K soon!
Tja. Eens.

Maar het gebrek aan visie is in de basis überhaupt de reden dat het concept van Bitcoin met zijn halvings bestaat. Juist omdat men weigert de rente te verhogen. Juist omdat men doodsbang is voor minder welvaart. Omdat de economische cycli niet morgen werken.

Juist wanneer Evergrande gered wordt zit iedereen en zijn moeder weer bakken geld te printen. Assets zullen nog verder in waarde stijgen en een serieuze inflatie is toch niet heel ver weg dan...

Het moment dat de rentes serieus omhoog gaan verkoop ik mn resterende crypto. Tot die tijd... Hodl, tot de blow off top.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-01 11:17
Tominatie schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:40:
Met de huidige steeds toenemende inflatie komt er een moment dat de rente wel omhoog moet. Dan krijgen we denk ik weer een flinke rekkeroni overal. Eerst nog even de 69K soon!
Hoe gaan ze de rente verhogen als landen en burgers diep in de schulden zitten?

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:14

Darrell

Fiat moonboy

Die serieuze inflatie is er al.

Benzine naar recordprijzen. Gas door het dak. En het is al veel te laat om de rente te verhogen. Als ze dat nu doen wordt al die uitgestelde recessie in 1 keer ingehaald.

En dat is ook wel de strekking van de interviews met Raoul Pal. Kicking the can down the road is de enige overgebleven optie.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:44
rentes omhoog? van op de bank bedoel je?
verwacht eerder negatieve rente.... of gewoon op 0.1% houden maar wel de maandelijkse kosten omhoog schroeven, inflatiemodel doet dat toch wel 🤡

heb gewoon een x bedrag op de bank staan (zodat je niet als je geld nodig hebt je vermogen ergens anders vandaan moet halen) en de rest in bitcoin/crypto/aandelen en etf 👍
verdeel je vermogen iig.

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 01-10-2021 23:10 ]

nothing stops this train

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:26
lighting_ schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:08:
[...]

Tja, je kan ook niks doen totdat alles onbetaalbaar is en diezelfde landen en burgers al krom liggen om bestaande schuld af te lossen :P

Verhoogde rente voorkomt dat die schulden nog hoger worden.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
lighting_ schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:08:
[...]

Niet. Met het verhogen van de rente is heel Zuid-Europa failliet en de euro klaar.

Enfin: mijn TP is gehit. Eerst maar zien hoe steady bitcoin blijft hangen rond 47/48k deze week. Wie weet krijg ik maandag te horen waar ik mijn TP in kan stoppen: een nieuwbouw woning.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-01 21:12

Chaes

#HODL

Richh schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:15:
[...]

Tja, je kan ook niks doen totdat alles onbetaalbaar is en diezelfde landen en burgers al krom liggen om bestaande schuld af te lossen :P

De keerzijde is dat, bij een hogere rente, veel overheden, bedrijven (en ook consumenten) hun schulden niet meer kunnen afbetalen. En dat lijkt me minimaal even zorgelijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door Chaes op 01-10-2021 23:18 ]

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Je kan je nog herinneren wat er met de pigs gebeurde toen we nog een "gezonde" rentestand hadden?

• lighting_
[...]

check de schuld van Italie maar eens. Er wordt gezegd als Italie failliet gaat ze de hele EU meesleuren. Zover zal het niet komen omdat Italie dan wel een noodfons krijgt maar dan zijn er meerdere landen die op den duur een gevaar vormen.

Als rente verhogen zo makkelijk oplossing was hadden ze het jaren geleden ook wel gedaan.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:00

Vis

Interessant stukje leesvoer over het Lightning Network en dat schijnt toch niet zo decentraal te zijn als men denkt.
Ik ben niet zo goed geïnformeerd over LN dus wellicht kan iemand dit beargumenteren of beamen?

https://cryptowhale.mediu...st-nightmare-8402be4a4e73

Ik citeer een stukje uit het artikel wat mij wel zorgen baart en waar we wellicht dus naar toe gaan, zie QR codes en overheidsbemoeienis.

When El Salvador’s president, Nayib Bukele, showed his support for Bitcoin at the 2021 Miami Bitcoin conference, people were excited and thrilled.
What he didn’t mention was how people would be forced to use Chivo, a fully centralized LN wallet. In a recent tweet, Bukele said “Chivo isn’t a bank” and he’s right. Chivo is 1000x more corrupt, and centralized than any bank on earth.
The government now has full direct control over all of their citizens funds, and can turn their wallets on or off whenever they want. We saw this first hand when on the day they launched they quickly shut down due to “technical difficulties”

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• GioStyle
lighting_ schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:20:
[...]

check de schuld van Italie maar eens. Er wordt gezegd als Italie failliet gaat ze de hele EU meesleuren. Zover zal het niet komen omdat Italie dan wel een noodfons krijgt maar dan zijn er meerdere landen die op den duur een gevaar vormen.

Als rente verhogen zo makkelijk oplossing was hadden ze het jaren geleden ook wel gedaan.
Italië is al failliet... Italië heeft de afgelopen 20 jaar geen vooruitgang gekend. Het valt alleen wat minder op doordat ze veel lenen. Op de pof leven heet dat. Heeft Griekenland ook een handje van.

• Nortepe85
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:26
Zijn er mensen die een soort van dashboard met koersen van diverse crypto’s gebruiken? Ik ben redelijk nieuw in de crypto’s en zoek een soort dashboard of overzichtspagina waar je in 1 oogopslag live de koersen van de populairste crypto’s kunt zien.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:05
Kol Nedra schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:09:
rentes omhoog? van op de bank bedoel je?
verwacht eerder negatieve rente.... of gewoon op 0.1% houden maar wel de maandelijkse kosten omhoog schroeven, inflatiemodel doet dat toch wel 🤡

heb gewoon een x bedrag op de bank staan (zodat je niet als je geld nodig hebt je vermogen ergens anders vandaan moet halen) en de rest in bitcoin/crypto/aandelen en etf 👍
verdeel je vermogen iig.
Rente moet omhoog als de inflatie niet meer te controleren is. Er is dan nog 1 knop waar ze aan kunnen draaien om de inflatie te remmen en dat is rente omhoog.....alleen hadden ze dat tussen 2014 en start corona moeten doen.....nu gaat het niet meer. Dus je krijgt straks een klap van nog een deel economische crisis, extra opblazen door trump en dragi, en corona.
Have fun

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Richh schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 22:55:
[...]

Tja. Eens.

Maar het gebrek aan visie is in de basis überhaupt de reden dat het concept van Bitcoin met zijn halvings bestaat. Juist omdat men weigert de rente te verhogen. Juist omdat men doodsbang is voor minder welvaart. Omdat de economische cycli niet morgen werken.

Juist wanneer Evergrande gered wordt zit iedereen en zijn moeder weer bakken geld te printen. Assets zullen nog verder in waarde stijgen en een serieuze inflatie is toch niet heel ver weg dan...

Het moment dat de rentes serieus omhoog gaan verkoop ik mn resterende crypto. Tot die tijd... Hodl, tot de blow off top.
En of Evergrande gered gaat worden.
Westerse mogendheden werken daar met alle liefde aan mee.
Stel je voor dat 'de economie' instort en daarmee het geloof in de dollar.
Echt niet.

Bitcoin ftw.

• anti elppa
[...]

Vergeet niet dat italie extreme voorraad goud heeft liggen.

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

[...]

Een vieze -Italiaanse- soep kan je aanlengen met -Duits/Nederlands- water.
Dat is exact wat in 2009 gebeurt is.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
anti elppa schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:23:
[...]
Dus je krijgt straks een klap van nog een deel economische crisis, extra opblazen door trump en drag, en corona.
Have fun
Is ook meteen de test voor bitcoin. Het ontstond door de 2008 crisis, kijken in hoeverre het op eigen benen door kan zonder door het putje te gaan door trade bots en panic sells wanneer shit hits the fan in de reële economie.

Hoe langer de FED/ECB het kan vermijden hoe meer ruimte voor bitcoin om nog een blow off top te maken. Maar het kan zo maar een black swan event worden.

• lighting_
Vis schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:23:
Interessant stukje leesvoer over het Lightning Network en dat schijnt toch niet zo decentraal te zijn als men denkt.
Ik ben niet zo goed geïnformeerd over LN dus wellicht kan iemand dit beargumenteren of beamen?

https://cryptowhale.mediu...st-nightmare-8402be4a4e73

Ik citeer een stukje uit het artikel wat mij wel zorgen baart en waar we wellicht dus naar toe gaan, zie QR codes en overheidsbemoeienis.

When El Salvador’s president, Nayib Bukele, showed his support for Bitcoin at the 2021 Miami Bitcoin conference, people were excited and thrilled.
What he didn’t mention was how people would be forced to use Chivo, a fully centralized LN wallet. In a recent tweet, Bukele said “Chivo isn’t a bank” and he’s right. Chivo is 1000x more corrupt, and centralized than any bank on earth.
The government now has full direct control over all of their citizens funds, and can turn their wallets on or off whenever they want. We saw this first hand when on the day they launched they quickly shut down due to “technical difficulties”
Technisch ken ik LN niet maar de auteur Mr Whale heeft geen goede reputatie in de cryptowereld.
Ik zou het lekker laten liggen.

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Joosie200 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:27:
[...]

Is ook meteen de test voor bitcoin. Het ontstond door de 2008 crisis, kijken in hoeverre het op eigen benen door kan zonder door het putje te gaan door trade bots en panic sells wanneer shit hits the fan in de reële economie.

Hoe langer de FED/ECB het kan vermijden hoe meer ruimte voor bitcoin om nog een blow off top te maken. Maar het kan zo maar een black swan event worden.
Trade bots niet alleen.
Alts, shorts, longs.
Voegen niets toe, behalve het spekken van de 1%.

• Chaes

Chaes

#HODL

anti elppa schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:25:
[...]

De goudvoorraad van Italië valt in het niet bij hun staatsschuld.

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

Nortepe85 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:23:
Zijn er mensen die een soort van dashboard met koersen van diverse crypto’s gebruiken? Ik ben redelijk nieuw in de crypto’s en zoek een soort dashboard of overzichtspagina waar je in 1 oogopslag live de koersen van de populairste crypto’s kunt zien.
Hier kan je zelf coins toevoegen die je wilt zien... (multiple charts)
cryptowatch.net

Een standaard overzicht van alle coins...
coinmarketcap.com

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• lighting_
anti elppa schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:25:
[...]

Italie gaat nooit hun goud voorraad verkopen. Want stel dat de euro valt dan heb je goud als reserve voor het nieuwe geld.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nortepe85 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:23:
Coin Market Cap is wel een makkelijke hiervoor, een watchlist aanmaken met de munten die je leuk vind en klaar.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:44
Joosie200 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:27:
[...]
Maar het kan zo maar een black swan event worden.

nothing stops this train

• anti elppa
Chaes schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:28:
[...]

Is toch gauw 5%. Daar kan je best wat mee als land. Niet dat ze het verkopen.... en sowieso hebben Italianen veeeel minder schulden en meer op de spaarrekening dan bijvoorbeeld Nederlanders

• anti elppa
lighting_ schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:31:
[...]

Italie gaat nooit hun goud voorraad verkopen. Want stel dat de euro valt dan heb je goud als reserve voor het nieuwe geld.
Acht de kans ook erg klein

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:36:
[...]

Is toch gauw 5%. Daar kan je best wat mee als land. Niet dat ze het verkopen.... en sowieso hebben Italianen veeeel minder schulden en meer op de spaarrekening dan bijvoorbeeld Nederlanders
Die schulden staat de dikste pensioenpot en vastgoed tegenover.

• MrKennedy1985
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik ben weer even uitgestapt voor 75% zojuist. Verwacht nog wel weer een retrace naar de 44k regionen vooraleer we weer door stomen

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

[...]

Exact dit.
Maar mensen zoeken niks meer uit Elppa.
Ze roepen maar.

• Chaes

Chaes

#HODL

[...]

Italianen zijn inderdaad (gemiddeld genomen) een stuk rijker dan Nederlanders. Wordt tijd dat ze eens flink belasting gaan heffen daar op dat oud geld d:)b

• Chaes

Chaes

#HODL

Aarebe1 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:38:
[...]

Exact dit.
Maar mensen zoeken niks meer uit Elppa.
Ze roepen maar.
Tegen wie heb je dit?

• anti elppa
Darrell schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:38:
[...]

Die schulden staat de dikste pensioenpot en vastgoed tegenover.
Pensioen pot ja. Vastgoed absoluut niet. Ten eerste hebben meer Italianen een koophuis. En ten 2e zit er amper ern hypotheek op. Waarbij in nl vrijwel op elk huis een hypotheek zit

• anti elppa
Chaes schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:39:
[...]

Italianen zijn inderdaad (gemiddeld genomen) een stuk rijker dan Nederlanders. Wordt tijd dat ze eens flink belasting gaan heffen daar op dat oud geld d:)b
Ja zou goed zijn als ze eens gaan dokken

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Staat er toch? "Ze" >:)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

• Chaes

Chaes

#HODL

Ah, Pingo & Co 8)

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:42:
[...]

Pensioen pot ja. Vastgoed absoluut niet. Ten eerste hebben meer Italianen een koophuis. En ten 2e zit er amper ern hypotheek op. Waarbij in nl vrijwel op elk huis een hypotheek zit
De schuld die we hier hebben is voornamelijk door de gestimuleerde hypotheek. En de vastgoedschaarste drijft de prijs enorm op. Combineer dat met de pensioenpot om dat te compenseren en we zijn samen met duitsland veruit de rijkste landen van de EU. Daarom mogen we ook altijd dokken als er stront is.

Italianen zullen best rijk zijn maar daar schiet Italie als land en de EU als continent blijkbaar niets mee op.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Hoe heette die site ook alweer waar je marketcaps met elkaar in vergelijken. What if DOT had marketcap of ETH?

Het is hier op t forum als eens voorbij gekomen. Maar kan het niet vinden.

UberLurker Departement #GG.

• Lazyke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-10-2025
Skrunsies schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:59:
Hoe heette die site ook alweer waar je marketcaps met elkaar in vergelijken. What if DOT had marketcap of ETH?

coinpaprika?

• Mooody

Mooody

elmoody

Chaes schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:39:
[...]

Nee, want dan gaan die mooie dorpjes nog meer in verval en kunnen we daar niet meer op vakantie.

Italie is mijn vakantieland #1. Land is compleet failliet, maar de bevolking heeft geen idee en leeft nog steeds "la dolce vita". Prachtig toch. Italië kan niet wrekt, omdat Rome, Florence, Pompeï, MIlaan, Aosta etc er ligt. Die dingen kun je niet reproduceren met fiat, dus worden steeds meer waard.

Italië is een collateral asset.

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 02-10-2021 00:06 ]

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Mooody schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 00:04:
[...]

Nee, want dan gaan die mooie dorpjes nog meer in verval en kunnen we daar niet meer op vakantie.

Italie is mijn vakantieland #1. Land is compleet failliet, maar de bevolking heeft geen idee en leeft nog steeds "la dolce vita". Prachtig toch. Italië kan niet wrekt, omdat Rome, Florence, Pompeï, MIlaan, Aosta etc er ligt. Die dingen kun je niet reproduceren met fiat, dus worden steeds meer waard.

Dat vind ik wel een mooie redenatie

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Ik weet nog de laatste keer dat ik in Italië was en een foto wilde maken. Natuurlijk moest jij weer een fotobomb doen... Harig pestventje :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mE9Zo6r2juf03N9sz3IRlccnahU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DcmriQu3AYd46aGaBzdrTh4F.jpg?f=fotoalbum_large

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Maak je maar niet druk over inflatie en rente, de CBDC lost binnen een paar jaar al die problemen op.
Dat is de oplossing van de BIS en alle Central Banks en de geldprinter wordt dus digitaal.
Zullen we het nu weer over Crypto's hebben ;)

[ Voor 8% gewijzigd door RaptorXS op 02-10-2021 00:28 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Ngangatar schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 00:22:
[...]

Ik weet nog de laatste keer dat ik in Italië was en een foto wilde maken. Natuurlijk moest jij weer een fotobomb doen... Harig pestventje :+

[Afbeelding]
Ja ik ben vrij irritant, maar had je maar ff een goede linker moeten hebben. Daar heb ik altijd respect voor.

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 02-10-2021 00:31 ]

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025

Ik zat ook al even te zoeken, maar misschien is https://thecoinperspective.com/ iets?

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
malarkan schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 00:29:
[...]

Ik zat ook al even te zoeken, maar misschien is https://thecoinperspective.com/ iets?
Thanks @malarkan, t was een andere. Maar hier kan ik zeker mee uit de voeten ;)

UberLurker Departement #GG.

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
Skrunsies schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 00:36:
[...]

Asje! :) deze vind ik wel interessant omdat deze ook met willekeurige getallen kan rekenen indien gewenst :)

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:30

knakworst

Get more sats!

Ik had hem haar nog niet gepost vanwege een feestje *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gj08hzRDbWBPNM_eRPeAfHbwVPs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UtFmbKyzHUv0CoaOhidgyGkt.jpg?f=fotoalbum_large

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 21:10:
[...]

Dit is simpel te verklaren.

Stoptober.

Iedereen en zijn moeder zijn massaal gestopt met roken en gooien, mega chagrijnig, hun sigarettengeld in crypto.

Je kunt aan de koersen wel zien hoe duur die rommel is geworden intussen.
Ben jij al gestopt? :X

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Ff paar dagen Turkse peukjes roken en je stopt vanzelf.
Blij als ik vanmiddag een groene staaf kan opsteken :Y)

En wat is het heerlijk om tijdens het wachten op m’n vlucht de slowchat rustig door te lezen en de koersen eens rustig te checken.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-01 11:24

Denk dat je deze bedoelt: https://www.marketcapof.com/

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Skrunsies schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 00:36:
[...]

Marketcapof.com

Edit:
Wat gek, zag de vorige post niet…sorry and good morning all.
Wens jullie allemaal een groene dag!

[ Voor 19% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 02-10-2021 07:20 ]

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:06

almightyarjen

When does the hurting stop?

Over de macro economische discussie: eens dat alleen de rente omhoog moet maar niet kan ivm zuid Europa. Er is geen uitweg en daarom vind ik uitspraken als "in 2030 you will own nothing and you will be happy" erg verontrustend: wat zijn ze van plan.
[...]

De toerisme sector in Italië s niet groot genoeg om de economie te redden. Ik heb drie jaar in Italië gewoond en idd: het volk heeft niets door. Die klaagt voornamelijk over dat alles duurder is geworden sinds de Euro, maar kijkt niet verder dan dat. Voor de rest: supervolk en super land.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• anti elppa
Darrell schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:55:
[...]

De schuld die we hier hebben is voornamelijk door de gestimuleerde hypotheek. En de vastgoedschaarste drijft de prijs enorm op. Combineer dat met de pensioenpot om dat te compenseren en we zijn samen met duitsland veruit de rijkste landen van de EU. Daarom mogen we ook altijd dokken als er stront is.

Italianen zullen best rijk zijn maar daar schiet Italie als land en de EU als continent blijkbaar niets mee op.
Het land schiet er ook niet veel mee op. Wil alleen aangeven dat er grote verschillen zijn en dat italie niet alleen maar arm is en wij rijk. Er zit veel meer achter dan alleen naar staatschuld kijken.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gelukkig is het weer weekend, tijd voor een heerlijk bakkie espresso macchiato.

En wat betreft staatsschulden, rentes, inflatie, REKT, financiële kaders, depositogarantiestelsels, staatsobligaties, noodfondsen, het Europees stabiliteitsmechanisme.... Bitcoin fixes this.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O-viRsxrjHy1WJ9MzqwIRBd_J9E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yngkjQIDVsOAuKTztRkLoyhh.jpg?f=fotoalbum_large

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-01 22:00
Hoe lijkt het, houden we die 48k een beetje vast of gaan we weer rekt.

[ Voor 32% gewijzigd door eldeegee op 02-10-2021 10:02 ]

• eldeegee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/agQINAjIPIkrxSHtV7r3bDF5z4E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1ZKzqjNifANAOG9D00RxGRmB.gif?f=user_large

Tweakers.net, vlak voor de pump gisteren.

• eldeegee
eldeegee schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 10:05:
[Afbeelding]

Tweakers.net, vlak voor de pump gisteren.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

eldeegee schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 09:58:
Hoe lijkt het, houden we die 48k een beetje vast of gaan we weer rekt.
We zitten er sinds een uur of 3 vannacht al onder.

• almightyarjen

almightyarjen

Bart in de maak?

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Ik voel het aan de water.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Chaes schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:28:
[...]

Wat zou de statieschuld van de Jumbo zijn? Als iedereen tegelijk zijn flessen inlevert, gaan ze dan kapot? :+

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• anti elppa
nee hoor. Waarom denk je dat?

• almightyarjen

almightyarjen

anti elppa schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 10:21:
[...]

nee hoor. Waarom denk je dat?
Wild guess, nergens op gebaseerd behalve gevoel. Gisteren was er euforie dat september voorbij was, vandaag komt men down to Earth.

• PWSteal
  • Laatst online: 10-01 13:25
JDx schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 10:20:
[...]

Wat zou de statieschuld van de Jumbo zijn? Als iedereen tegelijk zijn flessen inlevert, gaan ze dan kapot? :+
Ik moet nog even me lege kratjes pils inleveren, ik laat het je vanmiddag weten.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:30

knakworst

Get more sats!

almightyarjen schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 10:52:
[...]

Wild guess, nergens op gebaseerd behalve gevoel. Gisteren was er euforie dat september voorbij was, vandaag komt men down to Earth.
Ik denk dat we zijwaarts blijven gaan en vanaf zondagavond weer omhoog knallen. Nergens op gebaseerd.

May the hopium be with you.

• anti elppa
knakworst schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:08:
[...]

Ik denk dat we zijwaarts blijven gaan en vanaf zondagavond weer omhoog knallen. Nergens op gebaseerd.

May the hopium be with you.
Ik gok vandaag al wel weer een stapje omhoog. gebaseerd op extreem bullish baised TA

Pagina: 1 ... 95 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!