vooral na een stijging van 44.8 naar 47.8 in een half uur en deze daling is sindsdien in bijna 3 uur behaald...Joosie200 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:47:
[...]
700 dollar op 47.8k is geneuzel in de marge.
Verwijderd
Trol?, kijk je wel naar de chart?malarkan schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:47:
[...]
just checking: ben je hier serieus of is dit trolling?
Dan wonen maar een kwartiertje van elkaar af ongeveerforzaracing schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:43:
[...]
Jup - dacht even dat aan mijn manier van schrijven dat duidelijk was geworden - maar het is gelukkig door mijn Nickname
:-)
Het is een samenspel, dus heel kort: “Ja”YES schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:36:
@elektriekert juinen hipster moonboys zich alleen af in de bruna tijdens alt season of ook als BTC gek doet?
Klopt. We begonnen vannacht zelfs nog op 43k something something dus tja een 10% stijging in 12u tijd niet gek dat ie dan eventjes gas terugneemt.malarkan schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:49:
[...]
vooral na een stijging van 44.8 naar 47.8 in een half uur en deze daling is sindsdien in bijna 3 uur behaald...
:fill(white):strip_exif()/f/image/n1cweChPOsxToJTgXTJ3uPw0.png?f=user_large)
show me waar de daling vandaag is, die door wall street is veroorzaakt.
je weet dat de daling waar jij het over hebt al ruim een uur eerder begon voordat wallstreet opende he.
Zo toch wel lekker, na 4 hele weken in de min in de crypto te zitten nu ineens in de plus 🤡🤡.
Het moet niet gekker worden.
Lekker begin van het weekend. Weer 1 bigmac meer 😏😏..
Het moet niet gekker worden.
Lekker begin van het weekend. Weer 1 bigmac meer 😏😏..
roflexx schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:49:
Welke storm
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Nee extreem normaal gedrag en was vanochtend ook al gemeld dat het normaal is om even terug te gaan. Er was hier ook al eerder een plaatje gepost van een mooie sellwall dus als we die willen gaan slechten moet er gewoon wel een goede basis gevormd worden, net zoals de afgelopen dagen bij de 44k het geval was. mag van mij prima in stapjes, als we maar naar de 50-69-120k gaanJoosie200 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:51:
[...]
Klopt. We begonnen vannacht zelfs nog op 43k something something dus tja een 10% stijging in 12u tijd niet gek dat ie dan eventjes gas terugneemt.
malarkan schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:52:
[...]show me waar de daling vandaag is [...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/69SxXy75z05xTCgsVK12Z31Y.jpg?f=user_large)
Op z'n kop is het nog steeds een stijging
[ Voor 31% gewijzigd door watercoolertje op 01-10-2021 16:00 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Als je 90° draait zie je een pistool. Als daar een enorme groene candle uitschiet....malarkan schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:52:
[...]
[Afbeelding]
show me waar de daling vandaag is, die door wall street is veroorzaakt.
je weet dat de daling waar jij het over hebt al ruim een uur eerder begon voordat wallstreet opende he.
ja met een rookpluimpje er al uit voor alle shorts die gehunt zijnQunix schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:03:
[...]
Als je 90° draait zie je een pistool. Als daar een enorme groene candle uitschiet....
watercoolertje schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:58:
[...]
[Afbeelding]
Op z'n kop is het nog steeds een stijging![]()
![]()
Nu een dikke groene staaf door naar de $52900 en we hebben 2 dikke knopen / jetsers / memmen op de Bitcoin 1D grafiek. Ze hangen wel wat ongelijk maar ach, wie let daar op?
Misschien zijn er de afgelopen uren iets te veel dames gepost hier.
Misschien zijn er de afgelopen uren iets te veel dames gepost hier.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
sh4d0wman schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:07:
Nu een dikke groene staaf door naar de $52900 en we hebben 2 dikke knopen / jetsers / memmen op de Bitcoin 1D grafiek. Ze hangen wel wat ongelijk maar ach, wie let daar op?
Misschien zijn er de afgelopen uren iets te veel dames gepost hier.![]()
[Afbeelding]
I see your weekly and raise you: Bitcoin 300k .....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Jij mag geen k-babes uitkiezen. Zullen we dat alvast afspreken?sh4d0wman schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:14:
[...]
I see your weekly and raise you: Bitcoin 300k .....![]()
![]()
[Afbeelding]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik moest er wel erg hard om lachenStokstaart schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:16:
[...]
Jij mag geen k-babes uitkiezen. Zullen we dat alvast afspreken?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
De battle voor 47k is weer heftig. Binance enorm traag hier (ios app iig). Meestal een teken van serieus volume.
Tijd voor wat popcorn en koersen staren😊
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
hmm bijzonder genoeg is het volume compleet weg tov vanochtendtwit schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:28:
De battle voor 47k is weer heftig. Binance enorm traag hier (ios app iig). Meestal een teken van serieus volume.
@twit vind het wel een mooie.
Een druppel holt een steen uit, niet door geweld, maar door vaak te druppelen.😁
Grafiek/trade window voor spot btc/usdt laad eindelijk en daar is idd helemaal geen volume spike te zien. Ik dacht binance traag en bitcoin op 47020 usdt dan is 1+1 vast 2, maar misschien gewoon iets heel anders aan de hand😊malarkan schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:31:
[...]
hmm bijzonder genoeg is het volume compleet weg tov vanochtend
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik ben bang van weltwit schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:35:
[...]
Grafiek/trade window voor spot btc/usdt laad eindelijk en daar is idd helemaal geen volume spike te zien. Ik dacht binance traag en bitcoin op 47020 usdt dan is 1+1 vast 2, maar misschien gewoon iets heel anders aan de hand😊
Die sig staat er al sinds mijn 16e ofzo denk ik, iig ver voor crypto toen ik nog Latijn kreeg op school en dit ergens las.. Maar idd dingen bereiken doe je door te geloven in de lange termijn ipv dingen forceren. Érg toepasbaar op crypto ook eigenlijk; HOLD!😊pletter schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:35:
@twit vind het wel een mooie.
[ Voor 5% gewijzigd door twit op 01-10-2021 16:37 ]
Wtf? Van de ene op de andere dag is Pokerstars verboden en kan niets meer, kan een land dus ook opeens een Binance ofzo bannen?
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Oké dan!elektriekert schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:51:
[...]
Het is een samenspel, dus heel kort: “Ja”
Er waren tijden dat bitcoin maar $10 bewoog op een dagJoosie200 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:47:
[...]
700 dollar op 47.8k is geneuzel in de marge.
Good ol' memories.
De aanpassing van de kansspelwet is echt al 2 jaar geleden aangenomen, alleen heeft Pokerstars nog een straf uit te zitten door het overtreden van de vorige kanspelwet. En ja dat kan een land, als het bedrijf zich niet aan de wet houdt. dat is ook waarom je niet meer longs en shorts mag gebruiken in Nederland: binance houdt zich niet aan de wWFT.JDx schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:38:
Wtf? Van de ene op de andere dag is Pokerstars verboden en kan niets meer, kan een land dus ook opeens een Binance ofzo bannen?
Ok, best link dus.malarkan schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:42:
[...]
De aanpassing van de kansspelwet is echt al 2 jaar geleden aangenomen, alleen heeft Pokerstars nog een straf uit te zitten door het overtreden van de vorige kanspelwet. En ja dat kan een land, als het bedrijf zich niet aan de wet houdt. dat is ook waarom je niet meer longs en shorts mag gebruiken in Nederland: binance houdt zich niet aan de wWFT.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Moest ff opzoeken ben ook van 1963 dus dit heb ik gevonden,
juinen BETEKENIS & DEFINITIE
1) (2007) (plat) borsten. Vanwege de gelijkenis met ajuinen.
????????
juinen BETEKENIS & DEFINITIE
1) (2007) (plat) borsten. Vanwege de gelijkenis met ajuinen.
????????
Wikipedia: Countries blocking access to The Pirate BayJDx schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:38:
Boh Grieks en Latijn…dat waren tijden. Leren ging me toen nog vrij gemakkelijk af, dacht dat ik de slimste man ter wereld was. Daar dacht ene Satoshi Nakamoto -en nog vele anderen- toch echt anders overtwit schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:36:
[...]
Die sig staat er al sinds mijn 16e ofzo denk ik, iig ver voor crypto toen ik nog Latijn kreeg op school en dit ergens las.. Maar idd dingen bereiken doe je door te geloven in de lange termijn ipv dingen forceren. Érg toepasbaar op crypto ook eigenlijk; HOLD!😊
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ja mooie tijden die 3 weken Grieks en Latijn.Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:58:
[...]
Boh Grieks en Latijn…dat waren tijden. Leren ging me toen nog vrij gemakkelijk af, dacht dat ik de slimste man ter wereld was. Daar dacht ene Satoshi Nakamoto -en nog vele anderen- toch echt anders overen gelukkig ook maar, anders hadden we nu geen iPhone en Crypto
Zero.
Ik heb nu alleen bitvavo, maar wil spreiden.
Liefst met een exchange waar ik wel met leverage kan spelen. Ja ik ken de risico's, nee ik heb dat geld niet nodig.
Kraken? Betere opties?
Liefst met een exchange waar ik wel met leverage kan spelen. Ja ik ken de risico's, nee ik heb dat geld niet nodig.
Kraken? Betere opties?
@Aarle ik wilde Bitfinex zeggen maar zag toen twee headlines:
"Bitfinex Crypto Exchange Mistakenly Sends $24 Million Worth of Tether in ‘Fat Finger Error’"
"Bitfinex Halts Trading Due to Platform Outage"
Dus hmm tja, leverage traden is al een grote gok. Misschien durft je dit dan ook gewoon aan
"Bitfinex Crypto Exchange Mistakenly Sends $24 Million Worth of Tether in ‘Fat Finger Error’"
"Bitfinex Halts Trading Due to Platform Outage"
Dus hmm tja, leverage traden is al een grote gok. Misschien durft je dit dan ook gewoon aan
Het waren bij mij 3 jaar, daarna was ik er ook klaar mee. En heb ook nog ruim 3 jaar met een Griekse gelopen…die me in 2016 al op bitcoin wees…uiteindelijk ben ik er 3 jaar later pas aan begonnen in 2019…en weer 3 jaar later, in 2022 dus voor de langzame rekenaars, landen we op de maanPelox schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 17:11:
[...]
Ja mooie tijden die 3 weken Grieks en Latijn.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Benieuwd of die pump van 12:00u een blijvertje is of dat er een Bartje in de maak is..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
nee bart heeft weekendBTFD schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 17:35:
Benieuwd of die pump van 12:00u een blijvertje is of dat er een Bartje in de maak is..
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
‘Say hi to Uptober’ — Bitcoin price surges above $47K in minutes, liquidating $270M in shorts
October already feels like a different planet to September for traders as abrupt upside sees resistance levels fall like dominoes.
Litecoin gaat ook , lekkkkkkkkkkkkkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dat wordt Heavycoin
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Voor de gelegenheid 100 bijgekocht.Kol Nedra schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 17:45:
DOT zit tegen de resistance te duwen, nog ff en hij knalt door 👀
Met m’n vingers bij de knoppen
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
AXS is blijkbaar de volgende Binance launchpad shitcoin na Celr die mag moonen. Spijtig dat ik de 2.000 in de Launchpad op dag 1 verkocht had, het was inmiddels een Lambo waard geweest.
[ Voor 40% gewijzigd door knakworst op 01-10-2021 17:54 ]
Hier moet je maar niet al te lang en te vaak bij stilstaanknakworst schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 17:52:
AXS is blijkbaar de volgende Binance launchpad shitcoin na Celr die mag moonen. Spijtig dat ik de 2.000 in de Launchpad op dag 1 verkocht had, het was inmiddels een Lambo waard geweest.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik heb mijn eigen TA gedaan. Het is vast een Kinderbijslagpump.
Ok doei!
Ok doei!
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Van de een op andere dag? Dit speelt al jaren hoorJDx schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:38:
En ja, dat kan. Sterker nog, Binance is onlangs al op de vingers getikt omdat ze geen Nederlandse licentie hebben, maar wel hun diensten aanbieden hier.
We hebben wetten en daar moeten bedrijven zich aan houden. Als ze dat niet doen is dit het logische gevolg.
[ Voor 11% gewijzigd door Richh op 01-10-2021 18:16 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
zo op naar de 51k 
edit: jammer nog niet....duurt allemaal lang zeg
edit: jammer nog niet....duurt allemaal lang zeg
[ Voor 58% gewijzigd door anti elppa op 01-10-2021 18:32 ]
Met de huidige steeds toenemende inflatie komt er een moment dat de rente wel omhoog moet. Dan krijgen we denk ik weer een flinke rekkeroni overal. Eerst nog even de 69K soon!
saaie bende, lijkt wel een stablecoin....anti elppa schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:27:
zo op naar de 51k
edit: jammer nog niet....duurt allemaal lang zeg![]()
Oh... Een collega zei vanmiddag al tegen mij dat VET 20% in de plus stond. Maar heb de hele dag in overleg gezeten en zie nu pas dat Bitcoin ook "iets" heeft gedaan
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ja idd. Gaat wel een bende woorden. Maar gaat nog wel ff durenTominatie schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:40:
Met de huidige steeds toenemende inflatie komt er een moment dat de rente wel omhoog moet. Dan krijgen we denk ik weer een flinke rekkeroni overal. Eerst nog even de 69K soon!
Verwijderd
Beetje stijg'n, beetje domineer'n...Taro schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:43:
Oh... Een collega zei vanmiddag al tegen mij dat VET 20% in de plus stond. Maar heb de hele dag in overleg gezeten en zie nu pas dat Bitcoin ook "iets" heeft gedaan
Zit je nog in fiat?Taro schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:43:
Op deze manier kost werken jou meer dan het opbrengt.Taro schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:43:
Maktub
Ja pcies. Mocht de rente omhoog geschroefd worden dan ga je wel een behoorlijk crisis in verwacht ik. Echt een spagaat waar je nu in zit eigk, maar de huidige inflatie is niet houdbaar. Maar als je naar de Zuid-Europese landen kijkt: rente verhogen is gewoon keiharde crisis. Dan moeten ze enorm saneren met die enorme schuldenberg.anti elppa schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:44:
[...]
Ja idd. Gaat wel een bende woorden. Maar gaat nog wel ff duren
Denk dat het financiële stelsel failliet is. Bitcoin gaat overnemen!
MooON MOOOOOON.Oh persoonlijk hoop ik wel op een crisis tho, laat de huizenmarkt maar ff ontploffen kan ik daarna met mijn bitcoin een mooi huiske op de kop tikken.
RENTE UP UP UP
Ja, op 50% van de tradepot in CELR en wat KSM in staking/parachains na. Huidige niveau is ook de top van de vorige candle en zit tegen de 1W MA7 aan:
:strip_exif()/f/image/B7zUrJsgiVWzE9mEb2WTTYjR.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik wacht dus heel even af wat er verder gaat gebeuren, of terugzakken of doorstomen en dan stap ik wel wat later alsnog weer in.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ach joh wat @Verwijderd al zegt. T mag geen naam hebben.Taro schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:43:
UberLurker Departement #GG.
Ja, ik verdien in een vakantie meer dan als ik werkMrMrq schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:45:
[...]
Op deze manier kost werken jou meer dan het opbrengt.
werken doe je als bitcoiner dan ook voor de fun. Misschien ook om nog enige purpose en value te hebben in de samenleving.Taro schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:51:
[...]
Ja, ik verdien in een vakantie meer dan als ik werk
Of je wint vanavond even de jackpot van 1 oktober in de Staatsloterij.. 30 jaar lang 10k per maand.
Daarvan gaat er dan echt wel 100% per maand BTC van worden aangeschaft hé 😎
Compounden die shit van de Staat
Daarvan gaat er dan echt wel 100% per maand BTC van worden aangeschaft hé 😎
Compounden die shit van de Staat
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
@Taro (en anderen), ik zat net te denken, is de huidige situatie qua sentiment/niet-concrete factoren (oktober is daar, een aantal youtubers heeft geroepen dat we in oktober naar de maan gaan, er is een mooie pump geweest meteen en je ziet hier de stemming volledig omslaan van bearish naar bullish), niet de perfecte bull-trap? Of is deze pump al te groot om makkelijk weer neer te slaan en dus als bull-trap te fungeren?
Iedereen en zijn moeder gooit er geld in, opent longs en weet ik wat, we hopen/geloven met zijn allen ineens weer in een voortzetting van de bullrun maar ondertussen zijn er ook allerlei andere macro factoren (beurzen die niet heel goed gingen de afgelopen week, het gedoe met Evergrande, de Amerikaanse regering die weer tegen hun krediet-plafond aan begint te hikken en op de langere termijn het bijdrukken van dollars en euro's en de onvermijdelijke inflatie) die negatief uit kunnen pakken.
Ineens heb ik het gevoel dat dit wel eens een belangrijk moment kan zijn. Als deze pump snel weer neergeslagen wordt en er komt wat meer negativiteit vanuit andere hoeken, kan het wel eens heel hard de verkeerde kant op gaan?
Het past volgens mij niet helemaal in jouw scenario met de hamertjes, daarvoor ging het te hard omhoog volgens mij, maar hoe kijk je tegen bovenstaand scenario aan? Het is van mijn kant vooral op gevoel gebaseerd in combinatie met wat zaken die spelen momenteel. Ik weet het nog niet..
Iedereen en zijn moeder gooit er geld in, opent longs en weet ik wat, we hopen/geloven met zijn allen ineens weer in een voortzetting van de bullrun maar ondertussen zijn er ook allerlei andere macro factoren (beurzen die niet heel goed gingen de afgelopen week, het gedoe met Evergrande, de Amerikaanse regering die weer tegen hun krediet-plafond aan begint te hikken en op de langere termijn het bijdrukken van dollars en euro's en de onvermijdelijke inflatie) die negatief uit kunnen pakken.
Ineens heb ik het gevoel dat dit wel eens een belangrijk moment kan zijn. Als deze pump snel weer neergeslagen wordt en er komt wat meer negativiteit vanuit andere hoeken, kan het wel eens heel hard de verkeerde kant op gaan?
Het past volgens mij niet helemaal in jouw scenario met de hamertjes, daarvoor ging het te hard omhoog volgens mij, maar hoe kijk je tegen bovenstaand scenario aan? Het is van mijn kant vooral op gevoel gebaseerd in combinatie met wat zaken die spelen momenteel. Ik weet het nog niet..
[ Voor 3% gewijzigd door YES op 01-10-2021 19:49 ]
Ik vat je post even kort samen: Het zou dus omhoog kunnen gaan, maar ook omlaag.YES schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:32:
@Taro ik zat net te denken, is de huidige situatie qua sentiment/niet-concrete factoren (oktober is daar, een aantal youtubers heeft geroepen dat we in oktober naar de maan gaan, er is een mooie pump geweest meteen en je ziet hier de stemming volledig omslaan van bearish naar bullish), niet de perfecte bull-trap? Of is deze pump al te groot om makkelijk weer neer te slaan en dus als bull-trap te fungeren?
Ja. Daar kan ik me in vinden. Helemaal mee eens wel. Sterke analyse!
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Ach ja, ik zeg nog bewust dat het op gevoel gebaseerd is en ben benieuwd wat iemand in dit topic, die ik qua analyse hoog heb zitten, om zijn mening hierover. Maar bedankt voor je dooddoener.Whuzz schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:39:
[...]
Ik vat je post even kort samen: Het zou dus omhoog kunnen gaan, maar ook omlaag.
Ja. Daar kan ik me in vinden. Helemaal mee eens wel. Sterke analyse!
Is de reden dat alles zo hard gaat vandaag nou echt doordat het oktober is?
Dat is precies hetgeen wat mij achterdochtig maakt. Oké, blijkbaar snakte iedereen naar het eind van september want dat is een historisch gezien lastige maand, maar dat is nou niet echt een sterk fundament om de bullrun mee aan te jagen lijkt mij. Tenminste, als deze stijging echt alleen uit opluchting over dat september voorbij is voortkomt.StevenzeN schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:41:
[ Voor 9% gewijzigd door YES op 01-10-2021 19:45 ]
Je kent Taro z'n visie inmiddels toch wel?YES schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:32:
@Taro ik zat net te denken, is de huidige situatie qua sentiment/niet-concrete factoren (oktober is daar, een aantal youtubers heeft geroepen dat we in oktober naar de maan gaan, er is een mooie pump geweest meteen en je ziet hier de stemming volledig omslaan van bearish naar bullish), niet de perfecte bull-trap? Of is deze pump al te groot om makkelijk weer neer te slaan en dus als bull-trap te fungeren?
Zou dit een bull trap kunnen zijn? Hangt er van af wat je daaronder verstaat. Binnen nu en twee weken alsnog 38k testen is voor mij geen bevestiging van een bull trap. Voor mij geldt dat alleen als we vanaf nu een heel langzame bleed gaan zien richting 20k en die kans acht ik vrij klein, tenzij er significant gekke dingen gebeuren met stonks/Amerikaanse economie.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Nee. Amerika zei dat ze bitcoin niet gaan bannen. Dus toen is iedereen massaal bitcoin gaan kopen.StevenzeN schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:41:
Enige wat ik kan bedenken is dat er sommige landen salaris pas op de laatste of 1e dag vd maand gestort wordt.StevenzeN schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:41:
Ik wacht nog even tot de huidige bullrun is afgelopen, daarna zal ik tweeten dat ik Bitcoin óók niet ga bannen. Dan zitten we zo op 100k denk ik!roflexx schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:46:
[...]
Nee. Amerika zei dat ze bitcoin niet gaan bannen. Dus toen is iedereen massaal bitcoin gaan kopen.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Ja een bull-trap zou in mijn ogen zijn dat we binnen nu en zeg een week (iets langer mag ook, met nog een beetje voortkabbelen en rustig aan iets stijgen of dalen), alsnog keihard om onze bek gaan. Dus dat de bears een hele zooi longs kapot maken en doordat we door bepaalde MA's heen vallen ook bots massaal beginnen te verkopen. Ik krijg een beetje het gevoel dat deze stijging vandaag op vrijwel niets gebaseerd is en ben er daarom wel benieuwd naar hoe anderen er tegenaan kijken.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:46:
[...]
Je kent Taro z'n visie inmiddels toch wel?
Zou dit een bull trap kunnen zijn? Hangt er van af wat je daaronder verstaat. Binnen nu en twee weken alsnog 38k testen is voor mij geen bevestiging van een bull trap. Voor mij geldt dat alleen als we vanaf nu een heel langzame bleed gaan zien richting 20k en die kans acht ik vrij klein, tenzij er significant gekke dingen gebeuren met stonks/Amerikaanse economie.
Sowieso dom om alleen Taro te vragen trouwens. Dat bedacht ik me door jouw reactie
[ Voor 4% gewijzigd door YES op 01-10-2021 19:50 ]
een casual collega van mij was helemaal uit crypto gegaan toen china bitcoin ging bannen omdat de winst wel erg snel zakte. ze was iig nog blij met 25% winst.Taro schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:43:
ze zat overigens in dogecoin en vet. doge had ze al verlies maar nog wel winst met vet.
ze vond het maar raar dat ik niks verkocht had en ik zei juist doodleuk dat ik wat extra bijgekocht had na de flinke china dump.
ik zal haar maandag weer eens opzoeken en kijken of ze nog crypto volgt 🤡🙃
[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 01-10-2021 19:51 ]
nothing stops this train
Als je het mij vraagt, wat je natuurlijk niet deed, klopt dit zeker.YES schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:32: … is de huidige situatie […] niet de perfecte bull-trap?
[…]
Als deze pump snel weer neergeslagen wordt en er komt wat meer negativiteit vanuit andere hoeken, kan het wel eens heel hard de verkeerde kant op gaan?
Niet van vandaag op morgen, maar als we het oktober onder de worst case van PlanB afsluiten, gaat er best wat hopium naar de klote.
Maktub
Ja precies, dat zou belachelijk zijn en dan hebben al die nu.nl bezoekers gewoon gelijk.YES schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:44:
[...]
Dat is precies hetgeen wat mij achterdochtig maakt. Oké, blijkbaar snakte iedereen naar het eind van september want dat is een historisch gezien lastige maand, maar dat is nou niet echt een sterk fundament om de bullrun mee aan te jagen lijkt mij. Tenminste, als deze stijging echt alleen uit opluchting over dat september voorbij is voortkomt.
Dan zou het minimaal 12x per jaar zo hard moeten gaan op de 1ste van de maand.Patroo schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:46:
[...]
Enige wat ik kan bedenken is dat er sommige landen salaris pas op de laatste of 1e dag vd maand gestort wordt.
Ik denk dat het allemaal gewoon een self fulfilling prophecy is. September gaan we naar 43k. Dan stellen we onze bots zo in dat we naar 43k gaan, en ook daar om heen blijven hangen. Oktober 63k. Prima, die gaan we binnenkort wel zien. Rest van de wereld wordt weer BTC geil, dus die 100k (ofzo) in november komt ook wel, dus die 135k is niet ver weg. Dan gaat iedereen en z'n moeder winst pakken, en dan zakt het weer als een kaartenhuis in elkaar, tot de volgende halving, want dan kan er weer winst gepakt worden en gaat iedereen weer geld erin pompen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ja dat zou best eens kunnen kloppen. Het gevaar van zo'n self fulfilling prophecy is alleen wel dat het gebaseerd is op vertrouwen (en bots blijkbaarSt@m schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:53:
Ik denk dat het allemaal gewoon een self fulfilling prophecy is. September gaan we naar 43k. Dan stellen we onze bots zo in dat we naar 43k gaan, en ook daar om heen blijven hangen. Oktober 63k. Prima, die gaan we binnenkort wel zien. Rest van de wereld wordt weer BTC geil, dus die 100k (ofzo) in november komt ook wel, dus die 135k is niet ver weg. Dan gaat iedereen en z'n moeder winst pakken, en dan zakt het weer als een kaartenhuis in elkaar, tot de volgende halving, want dan kan er weer windt gepakt worden en gaat iedereen weer geld erin pompen.
Maar ach. Wat maak ik me druk. HODL
Zou ik ook zeggen als alles naar boven gaat, behalve CELR.
*Komt onder steen vandaan*
Wat is dit nou weer? Is dit de suckers rally?
Wat is dit nou weer? Is dit de suckers rally?
BTC omhoog is CELR naar beneej. Weten we zo langzamerhand wel toch 😉GioStyle schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 20:06:
[...]
Zou ik ook zeggen als alles naar boven gaat, behalve CELR.
Spannend momentje dit..... BTC dringt wel aan.....
#moonsoon?
#moonsoon?
[ Voor 4% gewijzigd door iVibes op 01-10-2021 20:36 ]
Ja hoor, kijk DOT gaan.
* Jedi_Pimp plaatst drie mislukte longs binnen drie dagen
DOT 1 dag later:
DOT 1 dag later:
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ben benieuwd of de 48K er nog aan gaat deze avond
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Waarom verwachtte je dat DOT omhoog schiet?Jedi_Pimp schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 20:36:
Ja hoor, kijk DOT gaan.
DOT 1 dag later:
[Afbeelding]
Ben benieuwd of de 69K er nog aan gaat deze avond
Hou nou eens op met dat gejank zonder enige onderbouwing.
Als je de laatste pump bekijkt tikte celer de ma20 op de daily aan. Daar zit de koers nu nog boven. Is het niet een beetje erg hard gegaan in een week tijd? Zou een pas op de plaats niet meer dan logisch zijn?
Zo nee, gooi die coins eruit. Zo ja, ook goed en hodl. Damn.
Als je de laatste pump bekijkt tikte celer de ma20 op de daily aan. Daar zit de koers nu nog boven. Is het niet een beetje erg hard gegaan in een week tijd? Zou een pas op de plaats niet meer dan logisch zijn?
[ Voor 12% gewijzigd door Darrell op 01-10-2021 20:42 ]
Underperformed net zoals LINK. Moet ooit gaan.GioStyle schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 20:38:
[...]
Waarom verwachtte je dat DOT omhoog schiet?
Weet je welke nog altijd mega underperformed is deze bull? NANO
133m max supply, snel, fee-less, en vooral: green!
Moet ooit ook gaan.
133m max supply, snel, fee-less, en vooral: green!
Moet ooit ook gaan.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dat is de reden waarom ik nog steeds in de trade zit....van $0.05 naar $0.20. Terug naar $0.15 moet je dan niet laten zweten, dat zou een panic sell zijn geweest. Als BTC sterk blijft, knalt zo'n hypecointje als CELR straks flink over de $0.20 heen. Daar wacht ik geduldig op en dan.....weg met die pruttel!Darrell schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 20:40:
Hou nou eens op met dat gejank zonder enige onderbouwing.
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 01-10-2021 20:57 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/gF2BlzvvAZc9oDB7J9fxGp0B.png?f=fotoalbum_large)