Kunnen jullie een tandje langzamer posten, is niet tegenop te lezen

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Skills.malarkan schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:28:
[...]
ik lees nergens iets van je dat ik als een aanval op mij zie, sterker nog: jij kunt mij totaal niet daarop aanvallen omdat:
I do my own research. en ik beslis zelf wel wat mijn risico ergens is wat ik accepteer.
En dat mag iedereen hier doen. Jij wil dit hele topic veranderen in mensen die overal alleen maar de beren (pun intended) op de weg zien. en dat laatste vind ik hier een verandering dat niet past in dit topic, in dit onderwerp van crypto en de rest. er is al vele malen aangegeven wat de meest veilige methode is, zelfs enorme discussies in hoeverre je de seedphrase in hoeveel stukken moet opknippen.
Ook daar kun je van alles over vinden maar ook daar geldt: waar jij je goed bij voelt moet je doen, zolang je maar je Due Diligence hebt gedaan. Dan kun jij hard blijven schreeuwen, maar dan is het nog niet interessant.
Ik heb mij overigens nergens geuit over of iets veiliger is dan het ander.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik lees nu deze info: https://www.binance.com/en/dotslotNopheros schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:42:
@ parachain auctions, op 15 oktober heeft Binance nog een bericht de wereld in gestuurd dat ze de auctions zouden ondersteunen maar heb er daarna niets meer over gehoord?
Iemand iets gelezen?
Tandje minder.Xqlus1ve schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:32:
Pure genius hehehe
Zo nou... ik heb heel wat gemist blijkbaar.. moet echt minder werken op een normale werkdag.Xqlus1ve schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:32:
Zero.
Welk project in bijzonder? Geen zin om Willem te kijken.Kol Nedra schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:26:
zozo, Willem is ook bullish over DeFi!!
hij heeft zelfs wat BTC ervoor verkocht....
[YouTube: Willem Middelkoop: Wanneer ons geld sterft | Sunday Special #2]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik ga juist weer aan het werkPelox schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:35:
[...]
Zo nou... ik heb heel wat gemist blijkbaar.. moet echt minder werken op een normale werkdag.
Verwijderd
Echt helemaal niks wat je hier zegt heb ik ook maar ergens ontkracht.malarkan schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:28:
[...]
ik lees nergens iets van je dat ik als een aanval op mij zie, sterker nog: jij kunt mij totaal niet daarop aanvallen omdat:
I do my own research. en ik beslis zelf wel wat mijn risico ergens is wat ik accepteer.
En dat mag iedereen hier doen. Jij wil dit hele topic veranderen in mensen die overal alleen maar de beren (pun intended) op de weg zien. en dat laatste vind ik hier een verandering dat niet past in dit topic, in dit onderwerp van crypto en de rest. er is al vele malen aangegeven wat de meest veilige methode is, zelfs enorme discussies in hoeverre je de seedphrase in hoeveel stukken moet opknippen.
Ook daar kun je van alles over vinden maar ook daar geldt: waar jij je goed bij voelt moet je doen, zolang je maar je Due Diligence hebt gedaan. Dan kun jij hard blijven schreeuwen, maar dan is het nog niet interessant.
Ik heb mij overigens nergens geuit over of iets veiliger is dan het ander.
Thnx matedisbehave schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:33:
[...]
Ik lees nu deze info: https://www.binance.com/en/dotslot
Ze delen vanaf morgen nog wat bonussen uit bij pre-voting. En je ontvangt 100% van de rewards, dus ze houden niet een percentage zelf.
Ik denk dat ze dit zien als mogelijkheid om gebruikers aan Binance te binden en ze daarom deze service gratis aanbieden.
Verwijderd
Welke?roflexx schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:36:
Ik heb 2 nfts gekocht. Nu wachten op moooon
Heb ik 2 weken geleden speciaal bij Kraken een account voor aangemaakt. (en om DOT te staken tegen 12% natuurlijk)Chaes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:38:
Dus eigenlijk beter om Binance te gebruiken in plaats van Kraken, voor de DOT crowd loans. Interessant.
En wat dan gedaan mat MATIC? of is dat nu ook een munt om niet te hodl?Mooody schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:42:
[...]
Toen ik de volgende ochtend mijn post teruglas, dacht ik: Wat een waardeloos idee![]()
Risico-management is imo belangrijk als je nog niet eens met zekerheid kunt zeggen of Bitcoin over 5 jaar nog bestaat. Dus ik blijf lekker voor +/- 95% hangen in BTC, ETH, DOT, KSM en LINK. Tis goed zo
Tja, ik ben er ook nog niet over uit eerlijk gezegd. Maar 10% afstaan is wel veel.DaWayne schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:42:
[...]
Heb ik 2 weken geleden speciaal bij Kraken een account voor aangemaakt. (en om DOT te staken tegen 12% natuurlijk)
Was eigenlijk niet van plan om mijn DOT weer terug te sturen naar Binance...
Voor mij nog steeds niet duidelijk hoeveel rewards je krijgt per x DOT. hoe weet ik dan of het voor mij gunstg is?Chaes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:48:
[...]
Tja, ik ben er ook nog niet over uit eerlijk gezegd. Maar 10% afstaan is wel veel.
Ik ga ook hier weer spreiden. 50% van mijn dot gaat in parachains, 25% op binance en 25% op kraken. De rest in staking op kraken. Dus ik stuur 25% naar binance.Chaes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:48:
[...]
Tja, ik ben er ook nog niet over uit eerlijk gezegd. Maar 10% afstaan is wel veel.
Zero.
JE MOET JE FUNDS OP EEN LEDSJER ZETTEN WORDT HIER TOCH GEZEGD.Pelox schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:52:
[...]
Ik ga ook hier weer spreiden. 50% van mijn dot gaat in parachains, 25% op binance en 25% op kraken. De rest in staking op kraken. Dus ik stuur 25% naar binance.
Alleen mijn hodl pf staat op de ledsjer.. of te wel btc en een flafje eth.WhySoSerious schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:53:
[...]
JE MOET JE FUNDS OP EEN LEDSJER ZETTEN WORDT HIER TOCH GEZEGD.
Zero.
Daarvoor heb ik niet genoeg DOTjesPelox schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:52:
[...]
Ik ga ook hier weer spreiden. 50% van mijn dot gaat in parachains, 25% op binance en 25% op kraken. De rest in staking op kraken. Dus ik stuur 25% naar binance.
50% is 50%...DaWayne schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:54:
[...]
Daarvoor heb ik niet genoeg DOTjes.
Denk 50% in de parachains en 50% gestaked om uit te kunnen cashen indien nodig.
Zero.
Verwijderd
1 BTC = 1 BTC
na inlezen idd, wat een interessante ontwikkeling....Chaes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:38:
Dus eigenlijk beter om Binance te gebruiken in plaats van Kraken, voor de DOT crowd loans. Interessant.
nothing stops this train
En via polkadot.js? Is dat niet een optie? Want via Binance moet je ook fees afdragen lijkt me en die bespaar je als je rechtstreeks stortKol Nedra schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:57:
[...]
na inlezen idd, wat een interessante ontwikkeling....
Kraken kan het nog aanpassen, anders gaat mijn deel DOT naar Binance
I know en 25% is 25%.
lijkt erop van niet na inlezen.... morgen verder naar kijken als het dan wellicht meer info vrij komt...Vibravis schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:59:
[...]
En via polkadot.js? Is dat niet een optie? Want via Binance moet je ook fees afdragen lijkt me en die bespaar je als je rechtstreeks stort
nothing stops this train
Ik heb ze op Bitvavo staan, direct withdrawel is gebloktVibravis schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:59:
[...]
En via polkadot.js? Is dat niet een optie? Want via Binance moet je ook fees afdragen lijkt me en die bespaar je als je rechtstreeks stort
Mooi dat je het deelt. Nu kun je een nieuw plan maken...Kol Nedra schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:55:
over veilig bewaren gesproken, ik dacht zelf aan zoiets:
[Afbeelding]
hierin zeer goed mijn seed phrase bewaren en dit als kopie begraven in de achtertuin, ook een kopie ergens zeer goed verstopt in het huis, maar wel veilig dat mocht het huis afbranden dat ik nog 1 versie in de achtertuin heb liggen.... zou dit sterk genoeg zijn?
https://opensea.io/seaart
https://parachains.info/auctions/polkadotDaWayne schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:59:
[...]
I know en 25% is 25%.
De vraag is wat is het minimum aantal DOT dat je moet inzetten om mee te doen met de parachains.
Ik heb iets gelezen van 7 stuks. (geen idee of dat nog klopt)
Anyhow, 28 DOT heb ik niet a.t.m.
Hoeveel rewards je krijgt per DOT hangt af van in welk project je investeert. Maar voor zover ik weet moet dit nog aangekondigd worden door elk project.Xqlus1ve schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:52:
[...]
Voor mij nog steeds niet duidelijk hoeveel rewards je krijgt per x DOT. hoe weet ik dan of het voor mij gunstg is?
Thanks.Vibravis schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:01:
[...]
https://parachains.info/auctions/polkadot
Hier kun je eigenlijk alles wel vinden.
Succes met inlezen! En deel vooral je gedachtes hier want het kan iedereen helpen om een keuze te maken. Samen naar the moon!DaWayne schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:07:
[...]
Thanks.
Ga me er komende dagen eens verder in verdiepen. Moet ook nog een keuze maken in welk(e) project(en) investeren...
De rewards zijn bekend (https://www.binance.com/en/dotslot) alleen hoeveel je krijgt weet je pas na afloop. De rewards worden verdeeld over alle ingelegde DOTjes dus het hangt af van hoeveel DOT elk project krijgt (en of ze winnen uiteraard)Chaes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:06:
[...]
Hoeveel rewards je krijgt per DOT hangt af van in welk project je investeert. Maar voor zover ik weet moet dit nog aangekondigd worden door elk project.
Vibravis schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:08:
[...]
Succes met inlezen! En deel vooral je gedachtes hier want het kan iedereen helpen om een keuze te maken. Samen naar the moon!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
MATIC heb ik nog, is onderdeel van die 10%. Mag nog ff meehobbelen, maar gaat weg zodra ETH 2.0 dichterbij komt.Fleske schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:47:
[...]
En wat dan gedaan mat MATIC? of is dat nu ook een munt om niet te hodl?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Is dat alleen wanneer je DOT staked of ook wanneer je meedoet met de crowdloans?Wom schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:13:
Meest interessante aan de Binance manier van de Polkadot auctions is misschien nog wel het volgende:
[Afbeelding]
Gezien de lange tijd dat de parachains lopen, krijg je hier wel wat beweegruimte terug. Interessant. Had bij Acala ook al gelezen dat ze dat als optie gingen bieden, maar heb Kraken hier nog niet over gehoord.
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 03-11-2021 16:19 ]
Je moet daar de gif-versie wel van pakken natuurlijk
Ik zie nu inderdaad dat van een aantal projecten dit al bekend is. Voor o.a. Moonbeam en Astar nog niet.disbehave schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:09:
[...]
De rewards zijn bekend (https://www.binance.com/en/dotslot) alleen hoeveel je krijgt weet je pas na afloop. De rewards worden verdeeld over alle ingelegde DOTjes dus het hangt af van hoeveel DOT elk project krijgt (en of ze winnen uiteraard)
Ik begrijp niet helemaal wat ze bedoelen denk ik.Wom schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:13:
Meest interessante aan de Binance manier van de Polkadot auctions is misschien nog wel het volgende:
[Afbeelding]
Gezien de lange tijd dat de parachains lopen, krijg je hier wel wat beweegruimte terug. Interessant. Had bij Acala ook al gelezen dat ze dat als optie gingen bieden, maar heb Kraken hier nog niet over gehoord.
Binance noemt het deelnemen aan een parachain ook een staking. Dus als ik het goed begrijp krijg je BDOT voor je DOT waarmee je deelneemt aan de parachain, als dat project de auction wint.Mooody schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:16:
[...]
Is dat alleen wanneer je DOT staked of ook wanneer je meedoet met de crowdloans?
Er staat "staking" namelijk.
Reward Distribution
Binance will distribute 100% voting rewards to participants.
Projects that win the slot auction will lock the staked assets according to the project's lease period, and Binance will start distributing rewards to participants based on the Rewards Timeline.
Precies, hopelijkMooody schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:43:
[...]
Er wordt als een maloot fiat bijgedrukt, maar bij BTC gaat die vlieger niet op. Dit soort platforms willen het liefst je crypto (de rente op BTC is vaak het hoogst) en traden er mee - op een hopelijk vrij behoudende wijze
En die rewards zijn dan uiteindelijk weer afhankelijk van de waarde van de munt. Als de coin 8% daalt en je had 10% staking reward dan schiet het nog amper opVergeet ook niet dat je ook deels "gecreëerd geld" (bijv. in de vorm van CRO en NEXO) ontvangt voor je deposits. Dat maakt het ook mogelijk om hoge rewards te geven.
Volgens mij zijn we het iig volledig met elkaar eensMet het laatste 100% eens, maar zonder (enig) risico ook geen rewards. Aan ieder om dat risico zelf af te wegen. Verdeel het ook aub over meerdere platforms. En als je het helemaal "slim speelt" haal je ook per periode je gains uit het platform en "stel je veilig" op de Rabo, in aandelen of in stenen.
Ongelimiteerd crypto blijven compounden op 1 platform is niet de manier die de voorkeur heeft
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
En nu heb ik zo'n paracetamolletje van Jaapio nodig dus...YES schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:16:
[...]
Je moet daar de gif-versie wel van pakken natuurlijk![]()
[Afbeelding]
Wat ben je ook een "Bram" heWhySoSerious schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:53:
[...]
JE MOET JE FUNDS OP EEN LEDSJER ZETTEN WORDT HIER TOCH GEZEGD.
Je DOT die je inlegt werken als een soort onderpand voor BDOT. Die BDOT kun je dan weer gebruiken om, naar ik verwacht, te traden (misschien zelfs te staken?). Maar wat er gebeurd as je geen BDOT meer hebt op het moment dat de parachain afloopt weet ik niet. Waarschijnlijk dat dan de DOT die vrijkomt verrekend wordt met je BDOT saldo. Maar dit is even een gok van mijn kant.Vibravis schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:20:
[...]
Ik begrijp niet helemaal wat ze bedoelen denk ik.![]()
Waarom zou je gaan swappen en hoe krijg je daardoor mee beweeg ruimte?
Ah zo. Dank voor de uitleg. Dat zou wel mooi zijn want dan kun je toch blijven traden en hopelijk winst maken in de tussentijd. Daarnaast heb je ook weinig risico omdat je een onderpand hebt. In het slechtste geval ben je alle BDOT kwijt en krijg je alleen nog de rewards van de parachain.Wom schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:24:
[...]
Je DOT die je inlegt werken als een soort onderpand voor BDOT. Die BDOT kun je dan weer gebruiken om, naar ik verwacht, te traden (misschien zelfs te staken?). Maar wat er gebeurd as je geen BDOT meer hebt op het moment dat de parachain afloopt weet ik niet. Waarschijnlijk dat dan de DOT die vrijkomt verrekend wordt met je BDOT saldo. Maar dit is even een gok van mijn kant.
Ah, was de Hertog op?Pelox schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:25:
Na die post van @Verwijderd gelijk boodschappen gedaan.. je weet maar nooit.. kan ik in ieder geval drinken tijdens het rekt gaan..
[Afbeelding]
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Dus je kan in feite die BDOT omwisselen voor BUSD of USDT, daar 2 jaar lang rente op laten trekken, en vervolgens meer rewards krijgen?UniMatrix schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:27:
Je kunt die BDOT eventueel verkopen maar volgens mij is het de vraag of de (markt)waarde gelijk gaat zijn aan DOT.
Tenslotte is het een soort optie op een DOT over XX weken, lijkt me.
Zo lees ik het ook. Lijkt me ook niet echt de bedoeling want dan heb je dus eigenlijk nul risico.Chaes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:28:
[...]
Dus je kan in feite die BDOT omwisselen voor BUSD of USDT, daar 2 jaar lang rente op laten trekken, en vervolgens meer rewards krijgen?
[ Voor 40% gewijzigd door Xqlus1ve op 03-11-2021 16:30 ]
Dat kan denk ik, maar aan het einde van de rit krijg je volgens mij niet meer DOT dan dat je BDOT hebt.Chaes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:28:
[...]
Dus je kan in feite die BDOT omwisselen voor BUSD of USDT, daar 2 jaar lang rente op laten trekken, en vervolgens meer rewards krijgen?
[ Voor 18% gewijzigd door UniMatrix op 03-11-2021 16:36 ]
Chaes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:28:
[...]
Ah ok, dus je kan niet méér rewards krijgen. Maar dus wel die funds (die anders 2 jaar vast zouden staan) gebruiken om andere cryptos mee te traden. Heldersolidslayer schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:36:
5. What is BDOT? If I sell my BDOT, will I keep receiving the voting rewards of my favored projects?
BDOT provides liquidity to users. It is a tokenized asset representing your staked DOT on a 1:1 basis. Binance activates the "convert to BDOT" feature within 45 days when the total auction period ends. You can choose to convert or not. If you sell your BDOT during the lock-up period, you will continue to receive the voting rewards from your favored projects. However, when the slot lease expires, you can swap BDOT to DOT in accordance with the amount of your BDOT holdings at the time of the swap.
[...]
https://www.russianbrides.com?Richh schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:40:
Dus sorry van de drop 2 uur geleden, moest ff nieuwe vaatwasser cashen
Verwijderd
ParachainamolletjeDaWayne schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:23:
[...]
En nu heb ik zo'n paracetamolletje van Jaapio nodig dus...
[ Voor 27% gewijzigd door Xqlus1ve op 03-11-2021 16:45 ]
BUSD (geen fees)Xqlus1ve schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:44:
Iemand advies voor goedkoopste manier om DOT van bitvavo naar Binance te krijgen?
DOT > NANO > Binance > ???? > DOT
Weet niet wat de goedkoopste manier is om NANO op binance om te zetten naar DOT is...
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Zouden die ook wifi en auto-open hebben?
Hmm, auto-open zie ik het nut nog wel van in maar wifi lijkt me niet nodig.Richh schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:46:
[...]
Zouden die ook wifi en auto-open hebben?
Ik ga het even overleggen met m'n vriendin...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gadver.. doe niet zo verstandig aub.hmr schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:47:
Zoo vanmiddag even iets afgeroomd naar fiat en winst genomen. Je kan het maar hebben toch?
Zero.
En hoe moeten die whales nu kaviaar eten als ontbijt? Egoïst!hmr schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:47:
Je kan het maar hebben toch?
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Neem aan gewoon weer verstand geïnvesteerd? Floki of Shiba zijn aanraders.hmr schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:47:
Zoo vanmiddag even iets afgeroomd naar fiat en winst genomen. Je kan het maar hebben toch?
Ongeveer. Litentry geeft aan dat je minstens 2,5 LIT krijgt en bij Crust Network minstens 0,2 CRU, maar inderdaad, elk project kan zelf bepalen welke regels ze hanteren dus het blijft handwerk. En als het zo gaat als bij KSM, dan houden ze altijd iets onder de pet, zoals bv de tokenprijs, zodat het een gok blijft.Chaes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:06:
[...]
Hoeveel rewards je krijgt per DOT hangt af van in welk project je investeert. Maar voor zover ik weet moet dit nog aangekondigd worden door elk project.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Zero.
Nee, morgen naar 5000Da_maniaC schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:51:
Weer een pluk ETH verkocht vandaag. Eens kijken of hij terug gaat corrigeren naar ~4K binnenkort.
Volgens mij is het net andersom...Pelox schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:54:
Nog even over die Bdot.. kan je dan ook je dot in een parachain staken en dan die bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan weer die bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan die nieuwe bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan weer die andere die bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan die bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan die bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan die bdot omzetten enzo?
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Volgens mij ook.
Nee dat kan niet want de BDOT optie is pas later beschikbaar.Pelox schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:54:
Nog even over die Bdot.. kan je dan ook je dot in een parachain staken en dan die bdot omzetten in dot en die in een parachain staken en dan weer die bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan die nieuwe bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan weer die andere die bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan die bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan die bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan die bdot omzetten enzo?
Het zou zomaar kunnen als de 61,8K het als support heeft gehouden en we vanaf nu omhoog gaan. maar dat is wel erg onzekerjvel92 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:54:
Oke, iedereen aan het verkopen vandaag. Vaak een goeie indicator dat we weer omhoog gaan.
Twijfel twijfel, herkenningPhiltjens schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:11:
[...]
Heb momenteel alleen ETH en SOL
Twijfel ook om sol weg te doen en in te ruilen voor ETH dan opnieuw iets zoeken om trg mooi te laten stijgen
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ze lopen ons gewoon te bedotten dus! ... manipuliatipatie!Nopheros schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:57:
[...]
Nee dat kan niet want de BDOT optie is pas later beschikbaar.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Toch zal het in de praktijk nog maar de vraag worden of er zoveel geld beschikbaar is. Hoe bedrijven als bijvoorbeeld BitGo er op dat moment mee om zullen gaan.Mooody schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:17:
[...]
Er zijn bedrijven als BitGo waar platforms en instituties crypto-vermogensverzekeringen kunnen afsluiten. Het komt er dus wel aan.
Nexo maakt bijv. gebruik van de diensten van BitGo.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Is nog maar een aanloopje richting volgende weekChaes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:59:
Ondertussen rustig een nieuwe ATH voor DOT.
Bij de Bruna was het best druk.Chaes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:59:
Ondertussen rustig een nieuwe ATH voor DOT.
Verwijderd
In Den Bosch ook al las ik op NOS. Schijnt dat je daar gratis PFIZER kan krijgen. Kan nog wel een grote worden aan alle Ingrid's die daar in de rij stonden te zien.
Zou kunnen. Ben geen trader en volg vrijwel nooit de dagelijkse prijsactie. Maar snap nooit zo goed waarom mensen verkopen in de support, terwijl we paar dagen geleden nog de ATH aantiktenjorwas schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:57:
[...]
Het zou zomaar kunnen als de 61,8K het als support heeft gehouden en we vanaf nu omhoog gaan. maar dat is wel erg onzeker
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq