[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 251 252 Laatste
Acties:
  • 813.706 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Kol Nedra schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:55:
over veilig bewaren gesproken, ik dacht zelf aan zoiets:
[Afbeelding]

hierin zeer goed mijn seed phrase bewaren en dit als kopie begraven in de achtertuin, ook een kopie ergens zeer goed verstopt in het huis, maar wel veilig dat mocht het huis afbranden dat ik nog 1 versie in de achtertuin heb liggen.... zou dit sterk genoeg zijn?
Mooi dat je het deelt. Nu kun je een nieuw plan maken...

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-06 14:25
DaWayne schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:59:
[...]

I know en 25% is 25%.
De vraag is wat is het minimum aantal DOT dat je moet inzetten om mee te doen met de parachains.
Ik heb iets gelezen van 7 stuks. (geen idee of dat nog klopt)
Anyhow, 28 DOT heb ik niet a.t.m.
https://parachains.info/auctions/polkadot

Hier kun je eigenlijk alles wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-02 12:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:42

Chaes

#HODL

Xqlus1ve schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:52:
[...]

Voor mij nog steeds niet duidelijk hoeveel rewards je krijgt per x DOT. hoe weet ik dan of het voor mij gunstg is?
Hoeveel rewards je krijgt per DOT hangt af van in welk project je investeert. Maar voor zover ik weet moet dit nog aangekondigd worden door elk project.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:36
Dat is een boormachine merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17:26
Thanks.
Ga me er komende dagen eens verder in verdiepen. Moet ook nog een keuze maken in welk(e) project(en) investeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
DaWayne schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:07:
[...]

Thanks.
Ga me er komende dagen eens verder in verdiepen. Moet ook nog een keuze maken in welk(e) project(en) investeren...
Succes met inlezen! En deel vooral je gedachtes hier want het kan iedereen helpen om een keuze te maken. Samen naar the moon! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Chaes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:06:
[...]

Hoeveel rewards je krijgt per DOT hangt af van in welk project je investeert. Maar voor zover ik weet moet dit nog aangekondigd worden door elk project.
De rewards zijn bekend (https://www.binance.com/en/dotslot) alleen hoeveel je krijgt weet je pas na afloop. De rewards worden verdeeld over alle ingelegde DOTjes dus het hangt af van hoeveel DOT elk project krijgt (en of ze winnen uiteraard)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaWayne
Vibravis schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:08:
[...]

Succes met inlezen! En deel vooral je gedachtes hier want het kan iedereen helpen om een keuze te maken. Samen naar the moon! :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VPkCe_aGCnS988bCS3mh_cF4R-g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Adod2ejcrQJBhG0DDG79Utef.png?f=user_large

Nu nog vooral dit dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-06 13:48

Wom

Meest interessante aan de Binance manier van de Polkadot auctions is misschien nog wel het volgende:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w75buOuCRqDlPtB3HlnNMplL0lw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/phtyJcvWb3CAb8saez3yhzg2.png?f=user_large

Gezien de lange tijd dat de parachains lopen, krijg je hier wel wat beweegruimte terug. Interessant. Had bij Acala ook al gelezen dat ze dat als optie gingen bieden, maar heb Kraken hier nog niet over gehoord.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:44
Het lijkt er op dat Binance aantrekkelijker is dan Kraken op dit moment. Heb 1 mail van Kraken gehad van de week.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Fleske schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:47:
[...]

En wat dan gedaan mat MATIC? of is dat nu ook een munt om niet te hodl?
MATIC heb ik nog, is onderdeel van die 10%. Mag nog ff meehobbelen, maar gaat weg zodra ETH 2.0 dichterbij komt.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Wom schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:13:
Meest interessante aan de Binance manier van de Polkadot auctions is misschien nog wel het volgende:

[Afbeelding]

Gezien de lange tijd dat de parachains lopen, krijg je hier wel wat beweegruimte terug. Interessant. Had bij Acala ook al gelezen dat ze dat als optie gingen bieden, maar heb Kraken hier nog niet over gehoord.
Is dat alleen wanneer je DOT staked of ook wanneer je meedoet met de crowdloans?
Er staat "staked DOT" namelijk. Als je meedoet met een crowdloan, wordt je DOT niet gestaked, maar tijdelijk gelocked.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 03-11-2021 16:19 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 15:09

YES

Moderator General Chat
Je moet daar de gif-versie wel van pakken natuurlijk :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z89KxtQ-DGV3luIAoJ5JBUZ89H8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ZZ7wuRiTjDEIiEK4sK7VJof8.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

disbehave schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:09:
[...]

De rewards zijn bekend (https://www.binance.com/en/dotslot) alleen hoeveel je krijgt weet je pas na afloop. De rewards worden verdeeld over alle ingelegde DOTjes dus het hangt af van hoeveel DOT elk project krijgt (en of ze winnen uiteraard)
Ik zie nu inderdaad dat van een aantal projecten dit al bekend is. Voor o.a. Moonbeam en Astar nog niet.
Dan ben ik ook wel erg benieuwd of deze rewards (oftewel hoeveel van X token je krijgt per DOT) nog varieërt tussen Kraken, Binance, Polkadot.js, etc.?

Hier staat overigens nog bijna geen informatie w.b.t. de rewards per DOT (m.u.v. LIT en CRU). Wel apart dat 't op Binance al meer bekend is dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Wom schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:13:

[Afbeelding]

Ik begrijp niet helemaal wat ze bedoelen denk ik. 8)7

Waarom zou je gaan swappen en hoe krijg je daardoor mee beweeg ruimte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Mooody schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:16:
[...]

Is dat alleen wanneer je DOT staked of ook wanneer je meedoet met de crowdloans?
Er staat "staking" namelijk.
Binance noemt het deelnemen aan een parachain ook een staking. Dus als ik het goed begrijp krijg je BDOT voor je DOT waarmee je deelneemt aan de parachain, als dat project de auction wint.
Reward Distribution
Binance will distribute 100% voting rewards to participants.
Projects that win the slot auction will lock the staked assets according to the project's lease period, and Binance will start distributing rewards to participants based on the Rewards Timeline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:04
Mooody schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:43:
[...]

Er wordt als een maloot fiat bijgedrukt, maar bij BTC gaat die vlieger niet op. Dit soort platforms willen het liefst je crypto (de rente op BTC is vaak het hoogst) en traden er mee - op een hopelijk vrij behoudende wijze ;)
Precies, hopelijk :) 10% gaat voor ervaren traders natuurlijk dik op - in een bull market. Dat stopt een keer, en daar zit het grootste risico :)
Vergeet ook niet dat je ook deels "gecreëerd geld" (bijv. in de vorm van CRO en NEXO) ontvangt voor je deposits. Dat maakt het ook mogelijk om hoge rewards te geven.
En die rewards zijn dan uiteindelijk weer afhankelijk van de waarde van de munt. Als de coin 8% daalt en je had 10% staking reward dan schiet het nog amper op :+ tegelijkertijd kan het elkaar ook aansterken natuurlijk.

Ik denk zelf dat dergelijke coins juist hoog staan omdat er zeer veel munten (die wel degelijk 'in omloop' zijn) gestaked staan, wat het tekort (tijdelijk!) aanzwengelt. Dit zorgt voor boom-bust cycli op de lange termijn; uiteindelijk gaat men toch verkopen.
Met het laatste 100% eens, maar zonder (enig) risico ook geen rewards. Aan ieder om dat risico zelf af te wegen. Verdeel het ook aub over meerdere platforms. En als je het helemaal "slim speelt" haal je ook per periode je gains uit het platform en "stel je veilig" op de Rabo, in aandelen of in stenen.

Ongelimiteerd crypto blijven compounden op 1 platform is niet de manier die de voorkeur heeft :P
Volgens mij zijn we het iig volledig met elkaar eens :) zolang iedereen de risico's maar snapt - we willen geen Icesafe 2.0 ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaWayne
YES schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:16:
[...]

Je moet daar de gif-versie wel van pakken natuurlijk :+
[Afbeelding]
En nu heb ik zo'n paracetamolletje van Jaapio nodig dus...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

WhySoSerious schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:53:
[...]

JE MOET JE FUNDS OP EEN LEDSJER ZETTEN WORDT HIER TOCH GEZEGD.
Wat ben je ook een "Bram" he ;).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom

Wom

Vibravis schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:20:
[...]

Ik begrijp niet helemaal wat ze bedoelen denk ik. 8)7

Waarom zou je gaan swappen en hoe krijg je daardoor mee beweeg ruimte?
Je DOT die je inlegt werken als een soort onderpand voor BDOT. Die BDOT kun je dan weer gebruiken om, naar ik verwacht, te traden (misschien zelfs te staken?). Maar wat er gebeurd as je geen BDOT meer hebt op het moment dat de parachain afloopt weet ik niet. Waarschijnlijk dat dan de DOT die vrijkomt verrekend wordt met je BDOT saldo. Maar dit is even een gok van mijn kant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vibravis
Wom schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:24:
[...]

Je DOT die je inlegt werken als een soort onderpand voor BDOT. Die BDOT kun je dan weer gebruiken om, naar ik verwacht, te traden (misschien zelfs te staken?). Maar wat er gebeurd as je geen BDOT meer hebt op het moment dat de parachain afloopt weet ik niet. Waarschijnlijk dat dan de DOT die vrijkomt verrekend wordt met je BDOT saldo. Maar dit is even een gok van mijn kant.
Ah zo. Dank voor de uitleg. Dat zou wel mooi zijn want dan kun je toch blijven traden en hopelijk winst maken in de tussentijd. Daarnaast heb je ook weinig risico omdat je een onderpand hebt. In het slechtste geval ben je alle BDOT kwijt en krijg je alleen nog de rewards van de parachain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Pelox schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:25:
Na die post van @Anoniem: 1032405 gelijk boodschappen gedaan.. je weet maar nooit.. kan ik in ieder geval drinken tijdens het rekt gaan..

[Afbeelding]
Ah, was de Hertog op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
BDOT werkt dus hetzelfde als BETH en WETH als ik dat zo zie.

De enige vraag is hoe het dan werkt met de maandelijkse uitkeringen die er zijn. (en hoe deze in de waarde van BDOT worden verwerkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
Je kunt die BDOT eventueel verkopen maar volgens mij is het de vraag of de (markt)waarde gelijk gaat zijn aan DOT.

Tenslotte is het een soort optie op een DOT over XX weken, lijkt me.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

UniMatrix schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:27:
Je kunt die BDOT eventueel verkopen maar volgens mij is het de vraag of de (markt)waarde gelijk gaat zijn aan DOT.

Tenslotte is het een soort optie op een DOT over XX weken, lijkt me.
Dus je kan in feite die BDOT omwisselen voor BUSD of USDT, daar 2 jaar lang rente op laten trekken, en vervolgens meer rewards krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vibravis
Chaes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:28:
[...]

Dus je kan in feite die BDOT omwisselen voor BUSD of USDT, daar 2 jaar lang rente op laten trekken, en vervolgens meer rewards krijgen?
Zo lees ik het ook. Lijkt me ook niet echt de bedoeling want dan heb je dus eigenlijk nul risico.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 16:34

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Lees net dat een minimum van 5 DOT is benodigd voor moonbeam.

https://moonbeam.foundati...tails-moonbeam-crowdloan/

[ Voor 40% gewijzigd door Xqlus1ve op 03-11-2021 16:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UniMatrix
[...]

Dat kan denk ik, maar aan het einde van de rit krijg je volgens mij niet meer DOT dan dat je BDOT hebt.

EDIT: Dus je kunt 'dingen blijven doen' (traden, earnen, DeFi) ter waarde van (een deel van) de DOT die je ingelegd hebt wat niet zo is als je geen token krijgt.

[ Voor 18% gewijzigd door UniMatrix op 03-11-2021 16:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:56
5. What is BDOT? If I sell my BDOT, will I keep receiving the voting rewards of my favored projects?
BDOT provides liquidity to users. It is a tokenized asset representing your staked DOT on a 1:1 basis. Binance activates the "convert to BDOT" feature within 45 days when the total auction period ends. You can choose to convert or not. If you sell your BDOT during the lock-up period, you will continue to receive the voting rewards from your favored projects. However, when the slot lease expires, you can swap BDOT to DOT in accordance with the amount of your BDOT holdings at the time of the swap.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

solidslayer schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:36:
5. What is BDOT? If I sell my BDOT, will I keep receiving the voting rewards of my favored projects?
BDOT provides liquidity to users. It is a tokenized asset representing your staked DOT on a 1:1 basis. Binance activates the "convert to BDOT" feature within 45 days when the total auction period ends. You can choose to convert or not. If you sell your BDOT during the lock-up period, you will continue to receive the voting rewards from your favored projects. However, when the slot lease expires, you can swap BDOT to DOT in accordance with the amount of your BDOT holdings at the time of the swap.

[...]
Ah ok, dus je kan niet méér rewards krijgen. Maar dus wel die funds (die anders 2 jaar vast zouden staan) gebruiken om andere cryptos mee te traden. Helder :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Richh
Tussen het posten door ook nog een beetje aan het verbouwen hier :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Jy7x_OQfLUpYvlPorBS3Q4Cpt8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/unJyrnmGpaT4JjdBCwtfFacV.jpg?f=fotoalbum_large

Overmorgen komen ze de hele zooi weg frezen en boren. Moet ook, want over een week gaan ze alles netjes stucen *O*

Net nog even bij de keukenzaak geweest om wat kleine aanpassingen te maken aan de keuken die over een maand geleverd wordt. Bora blijkt toch naar buiten af te kunnen zuigen. En als we dan toch de apparatuur aan het veranderen zijn...

Dus sorry van de drop 2 uur geleden, moest ff nieuwe vaatwasser cashen >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Richh schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:40:
Dus sorry van de drop 2 uur geleden, moest ff nieuwe vaatwasser cashen >:)
https://www.russianbrides.com?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

DaWayne schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:23:
[...]

En nu heb ik zo'n paracetamolletje van Jaapio nodig dus...
Parachainamolletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 16:34

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Iemand advies voor goedkoopste manier om DOT van bitvavo naar Binance te krijgen?

DOT > NANO > Binance > ???? > DOT

Weet niet wat de goedkoopste manier is om NANO op binance om te zetten naar DOT is...

[ Voor 27% gewijzigd door Xqlus1ve op 03-11-2021 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:18
Xqlus1ve schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:44:
Iemand advies voor goedkoopste manier om DOT van bitvavo naar Binance te krijgen?

DOT > NANO > Binance > ???? > DOT

Weet niet wat de goedkoopste manier is om NANO op binance om te zetten naar DOT is...
BUSD (geen fees)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Zouden die ook wifi en auto-open hebben?

Ik ga het even overleggen met m'n vriendin...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Richh schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:46:
[...]

Zouden die ook wifi en auto-open hebben?

Ik ga het even overleggen met m'n vriendin...
Hmm, auto-open zie ik het nut nog wel van in maar wifi lijkt me niet nodig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

Zoo vanmiddag even iets afgeroomd naar fiat en winst genomen. Je kan het maar hebben toch?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-06 22:27
hmr schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:47:
Zoo vanmiddag even iets afgeroomd naar fiat en winst genomen. Je kan het maar hebben toch?
Gadver.. doe niet zo verstandig aub. :r

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:18
En hoe moeten die whales nu kaviaar eten als ontbijt? Egoïst! :r

:9B

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
hmr schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:47:
Neem aan gewoon weer verstand geïnvesteerd? Floki of Shiba zijn aanraders.
Geen financieel advies trouwens :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-06 10:54

resusaapje

h less

Chaes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:06:
[...]

Ongeveer. Litentry geeft aan dat je minstens 2,5 LIT krijgt en bij Crust Network minstens 0,2 CRU, maar inderdaad, elk project kan zelf bepalen welke regels ze hanteren dus het blijft handwerk. En als het zo gaat als bij KSM, dan houden ze altijd iets onder de pet, zoals bv de tokenprijs, zodat het een gok blijft.

In ieder geval blijft de opbrengst boven een DOT staking opbrengst is de bedoeling ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Weer een pluk ETH verkocht vandaag. Eens kijken of hij terug gaat corrigeren naar ~4K binnenkort.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Nog even over die Bdot.. kan je dan ook je dot in een parachain staken en dan die bdot omzetten in dot en die in een parachain staken en dan weer die bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan die nieuwe bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan weer die andere die bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan die bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan die bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan die bdot omzetten enzo?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-02 12:38
Da_maniaC schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:51:
Weer een pluk ETH verkocht vandaag. Eens kijken of hij terug gaat corrigeren naar ~4K binnenkort.
Nee, morgen naar 5000

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:17
Oke, iedereen aan het verkopen vandaag. Vaak een goeie indicator dat we weer omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Pelox schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:54:
Nog even over die Bdot.. kan je dan ook je dot in een parachain staken en dan die bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan weer die bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan die nieuwe bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan weer die andere die bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan die bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan die bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan die bdot omzetten enzo?
Volgens mij is het net andersom...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
iVibes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:55:
[...]

oh... dan snap ik het niet.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

iVibes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:55:
[...]

Volgens mij ook.

@Pelox als jij dit nou even probeert straks en ons van je bevindingen op de hoogte brengt.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:23
Pelox schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:54:
Nog even over die Bdot.. kan je dan ook je dot in een parachain staken en dan die bdot omzetten in dot en die in een parachain staken en dan weer die bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan die nieuwe bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan weer die andere die bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan die bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan die bdot omzetten in dot en die in in een parachain staken en dan die bdot omzetten enzo?
Nee dat kan niet want de BDOT optie is pas later beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
jvel92 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:54:
Oke, iedereen aan het verkopen vandaag. Vaak een goeie indicator dat we weer omhoog gaan.
Het zou zomaar kunnen als de 61,8K het als support heeft gehouden en we vanaf nu omhoog gaan. maar dat is wel erg onzeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-06 10:54

resusaapje

h less

Philtjens schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:11:
[...]

Heb momenteel alleen ETH en SOL

Twijfel ook om sol weg te doen en in te ruilen voor ETH dan opnieuw iets zoeken om trg mooi te laten stijgen
Twijfel twijfel, herkenning :)

Volgens InvestAnswers gaat SOL nog dit jaar naar $400 en volgend jaar naar $500 dus ik hodl

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Nopheros schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:57:
[...]

Nee dat kan niet want de BDOT optie is pas later beschikbaar.
Ze lopen ons gewoon te bedotten dus! ... manipuliatipatie!

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Ondertussen rustig een nieuwe ATH voor DOT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 17:24
Mooody schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:17:
[...]

Er zijn bedrijven als BitGo waar platforms en instituties crypto-vermogensverzekeringen kunnen afsluiten. Het komt er dus wel aan.

Nexo maakt bijv. gebruik van de diensten van BitGo.
Toch zal het in de praktijk nog maar de vraag worden of er zoveel geld beschikbaar is. Hoe bedrijven als bijvoorbeeld BitGo er op dat moment mee om zullen gaan.

Je noemt Nexo als voorbeeld dat eerder op de frontpage de claim had dat alles verzekerd was tot iets van 100miljard. Wat de totale pot geld van BitGo is. Vele andere cryprobedrijven claimen ook aanspraak te kunnen maken op dit bedrag. Ik vraag me af wanneer bijvoorbeeld Nexo een grote hack krijgt of BitGo dan met al hun funds de boel komen redden.

Je gaf eerder zelf al aan geen enkel bedrijf volledig te vertrouwen. Waarom dan niet dmv een random seed generator een wallet aanmaken?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Chaes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:59:
Is nog maar een aanloopje richting volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:58

knakworst

Get more sats!

Chaes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:59:
Bij de Bruna was het best druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1641394

knakworst schreef op woensdag 3 november 2021 @ 17:01:
[...]

Bij de Bruna was het best druk.
In Den Bosch ook al las ik op NOS. Schijnt dat je daar gratis PFIZER kan krijgen. Kan nog wel een grote worden aan alle Ingrid's die daar in de rij stonden te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06 19:32

BeyondThunder

Lost Lightning

Ik ben trouwens wel blij met Velaspad,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:17
jorwas schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:57:
[...]

Het zou zomaar kunnen als de 61,8K het als support heeft gehouden en we vanaf nu omhoog gaan. maar dat is wel erg onzeker
Zou kunnen. Ben geen trader en volg vrijwel nooit de dagelijkse prijsactie. Maar snap nooit zo goed waarom mensen verkopen in de support, terwijl we paar dagen geleden nog de ATH aantikten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Ik ook.

Eigenlijk snap ik niet zo goed hoe ik ooit leefde voor Velaspad.

Zo zie je maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1641394

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9RDFmo4V-qmgUDguWZSPTPtebwk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9xrZTLzZTsveQfplK93RW1E1.png?f=fotoalbum_large

Dikke tech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Modbreak:En door naar editie #20, met daarin hopelijk wederom een aantal nieuwe ATH's! -> [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Pagina: 1 ... 251 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!