[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 251 252 Laatste
Acties:
  • 813.536 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1641394

Zo zie je maar weer dat je zelfs vanuit een woongemeenschap een positieve invloed kan hebben op dit topic. Inspirerend, kan ik nog veel van leren. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-02 12:38
Katseviool schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:56:
Als je normaal op Tweakers zit om je videokaart te overklokken en je OLED wat beter af te stellen en je klikt uit verveling op dit topic, dan vraag je je echt af in welke kelder van GoT je nu weer terecht bent gekomen :+
Welkom, heb je al floki?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-06 21:13

WhySoSerious

Be the change.

Anoniem: 1641394 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:04:
[...]

Zo zie je maar weer dat je zelfs vanuit een woongemeenschap een positieve invloed kan hebben op dit topic. Inspirerend, kan ik nog veel van leren. d:)b
Iedereen blinkt ergens in uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Anoniem: 1641394 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:04:
[...]

Je bent de eerste post van draadje 1001. @Taro tijd voor een nieuwe 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Die heeft mijn ledgers, passwords en backup codes ook in beheer!

#funds-are-safu

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Hoi,

Net weer terug, hele ochtend int ziekenhuis rondgestapt.

Heb ik nog wat gemist?

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10-06 14:49
Skrunsies schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:07:
Hoi,

Heb ik nog wat gemist?
Rekt en exchange goed of fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11-06 21:07
resusaapje schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:22:
[...]

QFT. Mijn hele portfolio out of whack. Ooit had ik keurig merendeels BTC en ETH. Nu is dat links en rechts ingehaald door exploderende gure shitcoins zoals MOVR, DOT, SOL en NU.

Binnenkort maar weer eens rechttrekken...
Heb momenteel alleen ETH en SOL

Twijfel ook om sol weg te doen en in te ruilen voor ETH dan opnieuw iets zoeken om trg mooi te laten stijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Gelukszoekr schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:25:
[...]
Dat denk ik niet. Wie moet hier garant voor gaan staan dan?
[...]
Ja, uiteraard. Zolang de echange de hack kan "coveren". Als dit onmogelijk is dan gaat iedereen nat. En wat iemand anders al benoemde; het kan ook voor een bankrun zorgen wanneer een exchange gehacked is. Het is namelijk een kwestie van vertrouwen, en dat valt ineens weg. Waardoor de exchange alsnog kan omvallen.

[...]
Alles kan, Maar dit is wel een bijzonder scenario. En dan nog kan je het eventueel onder toezicht van een notaris of whatever uitleggen en laten uitvoeren.

[...]
Hoe kan een risico afhankelijk zijn van het bedrag?
De fees kunnen omhoog of exchanges kunnen staking rewards inhouden voor een pot welke coulances/foute transacties/hacks/slashes kunnen vergoeden. Waarschijnlijk komt hier wel regelgeving voor.

De hoogte van het bedrag is in die zin relevant, dat wanneer 10 miljoen weggehakt is de kans kleiner is dat je die 10 miljoen terug terug krijgt dan 10k.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:07:
Hoi,

Heb ik nog wat gemist?
Weinig. Enige wat ik geleerd heb is dat alle exchanges totaal onveilig zijn en je 14 ledgers in je tuin moet begraven en de passphrase op je voorhoofd moet tatoeëren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Katseviool schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:56:
Als je normaal op Tweakers zit om je videokaart te overklokken en je OLED wat beter af te stellen en je klikt uit verveling op dit topic, dan vraag je je echt af in welke kelder van GoT je nu weer terecht bent gekomen :+
:?

Video overklokken is meer crypto minen.
Crypto winst is mooie OLED kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Ach we kunnen zo hopelijk wel weer de 62K babe zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YES schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:13:
[...]

Weinig. Enige wat ik geleerd heb is dat alle exchanges totaal onveilig zijn en je 14 ledgers in je tuin moet begraven en de passphrase op je voorhoofd moet tatoeëren.
Hi ha ho, goed advies is een meme.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Anoniem: 1641394 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:14:
[...]

goed advies volgens 1 iemand die zelf niet verder leest dan zijn neus lang is, is inderdaad een meme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

malarkan schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:14:
[...]

goed advies volgens 1 iemand die zelf niet verder leest dan zijn neus lang is, is inderdaad een meme :)
Geloof me, heb gezocht voor de argumenten. Nergens te vinden. Misschien in het nieuwe topic opnieuw proberen. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Masstje schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:09:
[...]

Rekt en exchange goed of fout...
YES schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:13:
[...]

Thanks, maar dat wist ik allemaal allang.. Ook nog iets met geiten voorbij gekomen? Als dit het was, ga ik nu eerst maar aan de koffie :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Not your keys not your coins!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:37
JordydG1998 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:40:
[...]

Wat een boomer advies zeg, pff. Je kan altijd je coins op veel exchanges omzetten naar XLM, LTC, of welke coin dan ook met een lage fee om van wallet naar wallet te versturen.
Lol okay zoomer :+

Misschien lees ik erover heen, maar kun je mij helpen waar ik in mijn post iets zeg over de fees?

Daarnaast, als ik mij druk zou maken over fees, dan zou ik uberhaupt niet mijn tokens op een hardware wallet zetten.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Crypto is gewoon een gezellige hobby.

Een 70 plus breiclub met kortpittige kapsels die respectvol babbelen over de laatste buurtroddels onder het genot van een high tea met instant diabetes tot direct gevolg is er niets bij.

Alsof je bij je ouders op bezoek bent en stiekem gniffelt als ze op elkaar kibbelen terwijl het overduidelijk is dat ze al 50 jaar niet zonder elkaar kunnen.

Alsof je in een warm bad van regenboog kleuren ligt te ontspannen terwijl er roze wolken van suikerspin tegen je bakkes aanvliegen, een zoete afdruk achterlatend op je vrolijke gelaat.

Alsof je na een lange zware werkdag een koud biertje plopt en bij de eerste slok een weeldigere stroom van gerstennat je keel in voelt glijden, een pure fysieke genotservaring als kers op de taart die het leven heet.

Zo ervaar ik deze fantastische economische second layer, gevuld met wonderen waarvan ik het bestaan pas leerde kennen toen ik zachtjes wakker werd geschud uit mijn economische onderdruke positie.

Een absoluut wonder die mij deed beseffen dat het nooit te laat is om in te stappen, behalve als dat 3 kwartier geleden was en je nu het gevoel hebt dat je nieren er zonder verdoving uit worden gevreten door een groep wilde hyena's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jvel92 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:16:
[...]

Lol okay zoomer :+

Misschien lees ik erover heen, maar kun je mij helpen waar ik in mijn post iets zeg over de fees?

Daarnaast, als ik mij druk zou maken over fees, dan zou ik uberhaupt niet mijn tokens op een hardware wallet zetten.
Precies, voor je het weet betaal je 100% fees voor een transactie die je zelf niet geïnitieerd hebt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
fijne 62K allemaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
Anoniem: 1641394 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:15:
[...]

Geloof me, heb gezocht voor de argumenten. Nergens te vinden. Misschien in het nieuwe topic opnieuw proberen. d:)b
Ik heb al heel veel posts gezien met goede argumenten maar die worden alleen door jou dus aan de kant geschoven doordat het niet jouw standpunt verandert. Op gegeven moment krijg je dan inderdaad dat mensen het niet zo nuttig meer vinden om te praten tegen een muur, dan krijg je inderdaad de memes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:25:
[...]
Dat denk ik niet. Wie moet hier garant voor gaan staan dan?
[...]
Er zijn bedrijven als BitGo waar platforms en instituties crypto-vermogensverzekeringen kunnen afsluiten. Het komt er dus wel aan.

Nexo maakt bijv. gebruik van de diensten van BitGo.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 03-11-2021 15:19 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Anoniem: 1641394 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:53:
[...]

Nee, dan is de exchange geen goede oplossing. Dan is de exchange de enige oplossing die werkt in die situatie. Dat maakt de oplossing niet opeens goed.

En dat is helemaal prima, ik heb ook wat op exchanges staan, hoe moet je anders traden. Maar ik pretendeer niet dat dat even veilig of veiliger is dan een hardware wallet, want dat is het gewoon niet.
Ik heb ook nergens gezegd wat de beste oplossing is, maar juist dat dat bepaald wordt door ieders situatie. Bedankt voor de bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

malarkan schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:17:
[...]

Ik heb al heel veel posts gezien met goede argumenten maar die worden alleen door jou dus aan de kant geschoven doordat het niet jouw standpunt verandert. Op gegeven moment krijg je dan inderdaad dat mensen het niet zo nuttig meer vinden om te praten tegen een muur, dan krijg je inderdaad de memes.
Man lees eens. Ik heb al 15 keer gezegd dat je lekker je coins op een exchange moet zetten als je in een woongroep woont zonder privacy. Pretendeer alleen niet dat het een veiligere oplossing is dan een hardware wallet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ngangatar schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:18:
[...]

Ik heb ook nergens gezegd wat de beste oplossing is, maar juist dat dat bepaald wordt door ieders situatie. Bedankt voor de bevestiging.
Omdat jouw maat op de woongroep geen hardware wallet heeft wil het niet zeggen dat hardware wallets onveiliger zijn dan exchanges, wat deze hele kut discussie gestart heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:16:
Crypto is gewoon een gezellige hobby.

Een 70 plus breiclub met kortpittige kapsels die respectvol babbelen over de laatste buurtroddels onder het genot van een high tea met instant diabetes tot direct gevolg is er niets bij.

Alsof je bij je ouders op bezoek bent en stiekem gniffelt als ze op elkaar kibbelen terwijl het overduidelijk is dat ze al 50 jaar niet zonder elkaar kunnen.

Alsof je in een warm bad van regenboog kleuren ligt te ontspannen terwijl er roze wolken van suikerspin tegen je bakkes aanvliegen, een zoete afdruk achterlatend op je vrolijke gelaat.

Alsof je na een lange zware werkdag een koud biertje plopt en bij de eerste slok een weeldigere stroom van gerstennat je keel in voelt glijden, een pure fysieke genotservaring als kers op de taart die het leven heet.

Zo ervaar ik deze fantastische economische second layer, gevuld met wonderen waarvan ik het bestaan pas leerde kennen toen ik zachtjes wakker werd geschud uit mijn economische onderdruke positie.

Een absoluut wonder die mij deed beseffen dat het nooit te laat is om in te stappen, behalve als dat 3 kwartier geleden was en je nu het gevoel hebt dat je nieren er zonder verdoving uit worden gevreten door een groep wilde hyena's.
Je hebt goed gespaard toen je die dag offline was he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ga lekker op de gast hakken die exchanges vergelijkt met rabo spaarrekeningen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
Anoniem: 1641394 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:19:
[...]

Man lees eens. Ik heb al 15 keer gezegd dat je lekker je coins op een exchange moet zetten als je in een woongroep woont zonder privacy. Pretendeer alleen niet dat het een veiligere oplossing is dan een hardware wallet.
Man ik lees je wel! Maar heb inmiddels al 100x gehoord wat je argument is. en inmiddels ook al 15x gehoord dat je dat wel leest maar nog steeds vindt dat wij hier iedereen maar een handje boven het hoofd moeten houden en voor diegenen moeten nadenken. en zoals ik daar al meerdere keren op heb gezegd: dat doen ze maar ergens anders.

vind het rot voor je dat jij wel btc kwijt bent geraakt, maar om dan maar iedereen aan te raden om blind zo voorzichtig mogelijk te zijn is gewoon enorme onzin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

WhySoSerious schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:20:
[...]

Je hebt goed gespaard toen je die dag offline was he?
Ik glijd langzaam naar beneden op de geestelijk welzijn spiraal in deze wereld gevuld met waanzin.

Vanavond maar een paracetamolletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Anoniem: 1641394 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:20:
[...]

Omdat jouw maat op de woongroep geen hardware wallet heeft wil het niet zeggen dat hardware wallets onveiliger zijn dan exchanges, wat deze hele kut discussie gestart heeft.
En zo zijn er nog wel wat mogelijkheden :). Volgens mij is alles onveilig en is hoe iemand met dat gegeven om kan gaan de sleutel tot de meest veilige oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
Anoniem: 1641394 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:20:
[...]

nee hoor jij startte vanochtend de discussies doordat jij vond dat we hier overal enorme disclaimers moeten neerzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Laat iedereen gewoon lekker doen waar hij of zij zich goed bij voelt...
Voor de rest ... hodl!

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:22:
[...]

Ik glijd langzaam naar beneden op de geestelijk welzijn spiraal in deze wereld gevuld met waanzin.

Saaineus :).

Goed je weer te zien ouwe peperkwekert, we hebben je gemist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

malarkan schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:21:
[...]

Man ik lees je wel! Maar heb inmiddels al 100x gehoord wat je argument is. en inmiddels ook al 15x gehoord dat je dat wel leest maar nog steeds vindt dat wij hier iedereen maar een handje boven het hoofd moeten houden en voor diegenen moeten nadenken. en zoals ik daar al meerdere keren op heb gezegd: dat doen ze maar ergens anders.

vind het rot voor je dat jij wel btc kwijt bent geraakt, maar om dan maar iedereen aan te raden om blind zo voorzichtig mogelijk te zijn is gewoon enorme onzin.
Het kan me echt de kont roesten waar A87 zijn SHIB host.

Enige waar ik op reageer is de reactie dat exchanges veiliger zijn dan hardware wallets, wat gewoon feitelijk onwaar is.

Dat jij dat dan weer leest als een aanval op jouw gekozen manier van opslag is niet mijn probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 20:29

BeyondThunder

Lost Lightning

Is een " Paperwallet" die offline maakt, en ook offline uitprint en in een kluis legt niet gewoon de veiligste HODL wallet? Eventueel meerdere kopieën in meerdere kluizen.
Uiteraard wel goed papier gebruiken, eventueel plastificeren met een apparaat wat ook offline is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ngangatar schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:22:
[...]

En zo zijn er nog wel wat mogelijkheden :). Volgens mij is alles onveilig en is hoe iemand met dat gegeven om kan gaan de sleutel tot de meest veilige oplossing.
Ahja, omdat ze je raam in kunnen gooien doe je je deur maar niet meer op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

malarkan schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:22:
[...]

nee hoor jij startte vanochtend de discussies doordat jij vond dat we hier overal enorme disclaimers moeten neerzetten.
Ook dat heb ik niet gezegd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
... Int ziekenhuis was t gezelliger :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:22:
[...]

Bewaar er een voor mij aub. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Anoniem: 1641394 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:14:
[...]

Nee, goed advies is goed advies. Iemand die zichzelf blijft herhalen kan je wel een meme van maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Ngangatar schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:22:
[...]

Saaineus :).

Goed je weer te zien ouwe peperkwekert, we hebben je gemist.
Ik jullie ook.

Hahahahaaha _O-

Dat was natuurlijk gewoon een grapje om een beetje fatsoen uit te stralen.

Smerige klootzakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skrunsies schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:24:
... Int ziekenhuis was t gezelliger :9
Daar hebben de mensen die waarheden verkondigen tenminste gestudeerd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YES schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:24:
[...]

Nee, goed advies is goed advies. Iemand die zichzelf blijft herhalen kan je wel een meme van maken.
Oeh ik wil wel een tegeltje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Anoniem: 1641394 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:33:
[...]

Als je het op exchanges zet is 1 foutje van jouw kant ook genoeg. Alleen zijn er meer manieren om foutjes te maken dan met een hardware wallet.

Ik ga niet weer ranten waarom je ongelijk hebt, heb ik al genoeg gedaan vandaag. Maar als een beginner dit leest met een leuk bedrag in crypto dan please please please luister niet hiernaar en ga je verdiepen in hardware wallets.
Het is geen kwestie van gelijk/ongelijk. Voor beide scenario's valt iets te zeggen. De meeste mensen hier zijn bezig met een paar tientjes/paar duizend euro. Wanneer je dan je exchange beveiliging maximaal op orde hebt, is dit in combinatie met gebrek aan kennis mbt cold storage waarschijnlijk minder risicovol. Wanneer dingen fout gaan heb je tenminste kans op coulance, dat bestaat niet wanneer je alles in eigen beheer hebt. Ja, je kan je eindeloos verdiepen in hoe je cold storage maximaal te organiseren, echter wanneer je geen informatica gestudeerd hebt, en geen brein hebt wat 12 stappen vooruit kan denken, en niet op een heleboel scenario's kan anticiperen, dan zie je gegarandeerd dingen over het hoofd. Hoeveel je ook leest, want je weet niet wat je niet weet. Wat jij adviseert is om ieder willekeurig persoon deze verantwoordelijkheid te geven. Feit is, dat kan 90% niet aan. Net zoals in het werkleven, krijgen mensen verantwoordelijkheden welke in verhouding staan tot hun capaciteiten. Jij gaat waarschijnlijk uit van je eigen capaciteiten. Als jij denkt cold storage perfect te kunnen organiseren, vooral doen. Dan is dat absoluut de beste manier. Maar dan moet het ook echt perfect zijn.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:47
Kan eth nog wat zakken aub.. ik wil goedkoper terugkopen dan dit niveau.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
zozo, Willem is ook bullish over DeFi!!
hij heeft zelfs wat BTC ervoor verkocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

enomiss schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:25:
[...]

Het is geen kwestie van gelijk/ongelijk. Voor beide scenario's valt iets te zeggen. De meeste mensen hier zijn bezig met een paar tientjes/paar duizend euro. Wanneer je dan je exchange beveiliging maximaal op orde hebt, is dit in combinatie met gebrek aan kennis mbt cold storage waarschijnlijk minder risicovol. Wanneer dingen fout gaan heb je tenminste kans op coulance, dat bestaat niet wanneer je alles in eigen beheer hebt. Ja, je kan je eindeloos verdiepen in hoe je cold storage maximaal te organiseren, echter wanneer je geen informatica gestudeerd hebt, en geen brein hebt wat 12 stappen vooruit kan denken, en niet op een heleboel scenario's kan anticiperen, dan zie je gegarandeerd dingen over het hoofd. Hoeveel je ook leest, want je weet niet wat je niet weet. Wat jij adviseert is om ieder willekeurig persoon de verantwoordelijkheid te geven. Feit is, dat kan 90% niet aan. Net zoals in het werkleven, krijgen mensen verantwoordelijkheden welke in verhouding staan tot hun capaciteiten. Jij gaat waarschijnlijk uit van je eigen capaciteiten. Als jij denkt cold storage perfect te kunnen organiseren, vooral doen. Dan is dat absoluut de beste manier. Maar dan moet het ook echt perfect zijn.
Hey we hebben er nog een. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Nu online

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r8sSPF-w1gQNoghIw1yCgaSo62A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ylnI9yZngZ1cOAdS5niUYvUK.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:51
Anoniem: 1641394 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:21:
Ga lekker op de gast hakken die exchanges vergelijkt met rabo spaarrekeningen.
Doel je op mij?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Anoniem: 1641394 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:23:
[...]

Ahja, omdat ze je raam in kunnen gooien doe je je deur maar niet meer op slot.
Je leest niet wat ik zeg of ik kan het je niet aan je verstand peuteren, dat kan ook, maakt niet uit goos.

Oh en voor wat betreft mijn deur op slot, mijn balkondeur staat altijd open, ook wanneer ik niet thuis ben.

Als men bereid is om een paar balkons op te klimmen, vervolgens mijn tv van de muur af te halen om vervolgens weer naar beneden te klimmen terwijl er een hond in hun broek hangt, dan hebben ze deze dubbel en dwars verdiend en koop ik wel weer een nieuwe.

*edit, een nieuwe tv, niet een nieuwe hond :+

[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 03-11-2021 15:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Maarre, on a serious note.

Ik heb dus recentelijk een erfenis van €50k ontvangen die ik in SHIB geduwd heb. Deze is nu €250k. Moet ik die op Poloniex met SMS 2FA laten staan, of op een ledger? Ik las laatst dat ledger gehacked was....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Ik zat meer hier aan te denken. Het posten heeft me eerder great succes opgeleverd in de vorm van vele onhackbare +1's. En daar meet ik mijn succes aan af.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PzarUBhuPWihrvF526ftnC_yDEY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ze04EQdMMJznO0dmbm2FcVqw.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
Anoniem: 1641394 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:22:

[...]

Het kan me echt de kont roesten waar A87 zijn SHIB host.

Enige waar ik op reageer is de reactie dat exchanges veiliger zijn dan hardware wallets, wat gewoon feitelijk onwaar is.

Dat jij dat dan weer leest als een aanval op jouw gekozen manier van opslag is niet mijn probleem.
ik lees nergens iets van je dat ik als een aanval op mij zie, sterker nog: jij kunt mij totaal niet daarop aanvallen omdat:
I do my own research. en ik beslis zelf wel wat mijn risico ergens is wat ik accepteer.

En dat mag iedereen hier doen. Jij wil dit hele topic veranderen in mensen die overal alleen maar de beren (pun intended) op de weg zien. en dat laatste vind ik hier een verandering dat niet past in dit topic, in dit onderwerp van crypto en de rest. er is al vele malen aangegeven wat de meest veilige methode is, zelfs enorme discussies in hoeverre je de seedphrase in hoeveel stukken moet opknippen.

Ook daar kun je van alles over vinden maar ook daar geldt: waar jij je goed bij voelt moet je doen, zolang je maar je Due Diligence hebt gedaan. Dan kun jij hard blijven schreeuwen, maar dan is het nog niet interessant.

Ik heb mij overigens nergens geuit over of iets veiliger is dan het ander.

[ Voor 13% gewijzigd door malarkan op 03-11-2021 15:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Anoniem: 1641394 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:25:
[...]

Daar hebben de mensen die waarheden verkondigen tenminste gestudeerd. :D
Op de afdeling waar ik was, zat ik te praten met de patienten die 'gelijke' problemen hebben als mijn dochter, zeker niet gestudeerd. Maar zoals ik al zei, ze waren een stuk gezelliger :)

Wat maakt het ene zak uit wie er gelijk heeft of niet, voor alles is wel wat te zeggen en iedereen zit er vanuit een andere hoek naar te kijken, andere bedragen, andere doelen..

YOLO oh nee ik bedoel HODL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

WhySoSerious schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:28:
Maarre, on a serious note.

Ik heb dus recentelijk een erfenis van €50k ontvangen die ik in SHIB geduwd heb. Deze is nu €250k. Moet ik die op Poloniex met SMS 2FA laten staan, of op een ledger? Ik las laatst dat ledger gehacked was....
Jaapio had hier goed advies over:
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:54:
Heb zelf mijn complete trade pot op 4 exchanges staan waarvan ik de wachtwoorden en 2FA authenticator backup codes bewaar in de eerste beste notitie app die ik kon vinden op de android store.

Allemaal hetzelfde wachtwoord en inlog. Al 4 jaar lang.

Mijn hodl pot bewaar ik op een tweedehands Trezor van marktplaats en heb de seedphrase er gewoon naast gelegd. Gewoon op papier op dezelfde plank.

Hahahaha.

Kom halen dan boormachine lurkertjes. Toe dan.

Honkbalknuppel in je nek zodra je mijn drempeltje overstapt. Doe het.

Kom dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brontosaurus99
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:11
Ngangatar schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:27:
[...]

Je leest niet wat ik zeg of ik kan het je niet aan je verstand peuteren, dat kan ook, maakt niet uit goos.

Oh en voor wat betreft mijn deur op slot, mijn balkondeur staat altijd open, ook wanneer ik niet thuis ben.

Als men bereid is om een paar balkons op te klimmen, vervolgens mijn tv van de muur af te halen om vervolgens weer naar beneden te klimmen terwijl er een hond in hun broek hangt, dan hebben ze deze dubbel en dwars verdiend en koop ik wel weer een nieuwe.

*edit, een nieuwe tv, niet een nieuwe hond :+
Wat voor hond?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

YES schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:28:
[...]

Ik zat meer hier aan te denken. Het posten heeft me eerder great succes opgeleverd in de vorm van vele onhackbare +1's. En daar meet ik mijn succes aan af.
[Afbeelding]
Alsjeblieft, nog een plusje. Gun iedereen zijn success hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Jullie nemen het allemaal veel te serieus man.

Gewoon beetje buy high sell low en hodl.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Anoniem: 1641394 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:29:
[...]

Alsjeblieft, nog een plusje. Gun iedereen zijn success hier.
Nee die van jou hoef ik niet. Voel me aangevallen door jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg alleen maar meer cijfertjes bij mijn belletje. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Geen Shiba Inu of Floki :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Nu online

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kunnen jullie een tandje langzamer posten, is niet tegenop te lezen _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

malarkan schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:28:
[...]

ik lees nergens iets van je dat ik als een aanval op mij zie, sterker nog: jij kunt mij totaal niet daarop aanvallen omdat:
I do my own research. en ik beslis zelf wel wat mijn risico ergens is wat ik accepteer.

En dat mag iedereen hier doen. Jij wil dit hele topic veranderen in mensen die overal alleen maar de beren (pun intended) op de weg zien. en dat laatste vind ik hier een verandering dat niet past in dit topic, in dit onderwerp van crypto en de rest. er is al vele malen aangegeven wat de meest veilige methode is, zelfs enorme discussies in hoeverre je de seedphrase in hoeveel stukken moet opknippen.

Ook daar kun je van alles over vinden maar ook daar geldt: waar jij je goed bij voelt moet je doen, zolang je maar je Due Diligence hebt gedaan. Dan kun jij hard blijven schreeuwen, maar dan is het nog niet interessant.

Skills. _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mrNf4GlBbxtQH08emfYLLMsdd6Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m7RJ8dPCqZnu0eJt9KjnQP7Y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Nopheros schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:42:
@ parachain auctions, op 15 oktober heeft Binance nog een bericht de wereld in gestuurd dat ze de auctions zouden ondersteunen maar heb er daarna niets meer over gehoord?

Iemand iets gelezen?
Ik lees nu deze info: https://www.binance.com/en/dotslot

Ze delen vanaf morgen nog wat bonussen uit bij pre-voting. En je ontvangt 100% van de rewards, dus ze houden niet een percentage zelf.

Ik denk dat ze dit zien als mogelijkheid om gebruikers aan Binance te binden en ze daarom deze service gratis aanbieden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Xqlus1ve schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:32:
Tandje minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:13
ik had inmiddels al een paar tientjes aan crypto verdiend op coinbase middels het earn programma.. 50/50 geconverteerd naar ANKR en SHITZU.. wacht die laatste heet anders geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Xqlus1ve schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:32:
Zo nou... ik heb heel wat gemist blijkbaar.. moet echt minder werken op een normale werkdag.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Kol Nedra schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:26:
zozo, Willem is ook bullish over DeFi!!
hij heeft zelfs wat BTC ervoor verkocht....

[YouTube: Willem Middelkoop: Wanneer ons geld sterft | Sunday Special #2]
Welk project in bijzonder? Geen zin om Willem te kijken.

Zal Aave, Synthetix of Uniswap zijn, de veilige keuzes.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Ik heb 2 nfts gekocht. Nu wachten op moooon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pelox schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:35:
[...]

Zo nou... ik heb heel wat gemist blijkbaar.. moet echt minder werken op een normale werkdag.
Ik ga juist weer aan het werk ;). HODL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

malarkan schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:28:
[...]

Echt helemaal niks wat je hier zegt heb ik ook maar ergens ontkracht.

Als jij je coins graag in een brainwallet stopt die geseed is met de phrase "NoInputIsEenLutser" moet je dat lekker doen.

Waar ik graag op hak zijn mensen die pretenderen het beter te weten of het gebied van cybersecurity. Die hun risico-afweging presenteren als waarheid.

En voor de goede orde, nee, daar ben jij er niet een van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:42
disbehave schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:33:
[...]

Ik lees nu deze info: https://www.binance.com/en/dotslot

Ze delen vanaf morgen nog wat bonussen uit bij pre-voting. En je ontvangt 100% van de rewards, dus ze houden niet een percentage zelf.

Ik denk dat ze dit zien als mogelijkheid om gebruikers aan Binance te binden en ze daarom deze service gratis aanbieden.
Thnx mate (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

roflexx schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:36:
Ik heb 2 nfts gekocht. Nu wachten op moooon
Welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 07:26

Chaes

#HODL

Dus eigenlijk beter om Binance te gebruiken in plaats van Kraken, voor de DOT crowd loans. Interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:18
Chaes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:38:
Dus eigenlijk beter om Binance te gebruiken in plaats van Kraken, voor de DOT crowd loans. Interessant.
Heb ik 2 weken geleden speciaal bij Kraken een account voor aangemaakt. (en om DOT te staken tegen 12% natuurlijk)
Was eigenlijk niet van plan om mijn DOT weer terug te sturen naar Binance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Eig7-32tWhNNjpSrAhjTz8hEiI8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/64ewkyDHRp91n7VOb0Pv9V6z.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleske
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:46
Mooody schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:42:
[...]

Toen ik de volgende ochtend mijn post teruglas, dacht ik: Wat een waardeloos idee :')

Risico-management is imo belangrijk als je nog niet eens met zekerheid kunt zeggen of Bitcoin over 5 jaar nog bestaat. Dus ik blijf lekker voor +/- 95% hangen in BTC, ETH, DOT, KSM en LINK. Tis goed zo :)
En wat dan gedaan mat MATIC? of is dat nu ook een munt om niet te hodl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 07:26

Chaes

#HODL

DaWayne schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:42:
[...]

Heb ik 2 weken geleden speciaal bij Kraken een account voor aangemaakt. (en om DOT te staken tegen 12% natuurlijk)
Was eigenlijk niet van plan om mijn DOT weer terug te sturen naar Binance...
Tja, ik ben er ook nog niet over uit eerlijk gezegd. Maar 10% afstaan is wel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Nu online

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Chaes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:48:
[...]

Tja, ik ben er ook nog niet over uit eerlijk gezegd. Maar 10% afstaan is wel veel.
Voor mij nog steeds niet duidelijk hoeveel rewards je krijgt per x DOT. hoe weet ik dan of het voor mij gunstg is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Chaes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:48:
[...]

Ik ga ook hier weer spreiden. 50% van mijn dot gaat in parachains, 25% op binance en 25% op kraken. De rest in staking op kraken. Dus ik stuur 25% naar binance.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Pelox schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:52:
[...]

Ik ga ook hier weer spreiden. 50% van mijn dot gaat in parachains, 25% op binance en 25% op kraken. De rest in staking op kraken. Dus ik stuur 25% naar binance.
JE MOET JE FUNDS OP EEN LEDSJER ZETTEN WORDT HIER TOCH GEZEGD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
WhySoSerious schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:53:
[...]

JE MOET JE FUNDS OP EEN LEDSJER ZETTEN WORDT HIER TOCH GEZEGD.
Alleen mijn hodl pf staat op de ledsjer.. of te wel btc en een flafje eth.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
Pelox schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:52:
[...]
Daarvoor heb ik niet genoeg DOTjes :).

Denk 50% in de parachains en 50% gestaked om uit te kunnen cashen indien nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
DaWayne schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:54:
[...]

Daarvoor heb ik niet genoeg DOTjes :).

Denk 50% in de parachains en 50% gestaked om uit te kunnen cashen indien nodig.
50% is 50%...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5KJCOHWaOXqYrOg7ew5rk3MyRl4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/TDOIi6X6G8LO50Qrz7mBM7in.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Intressant leesvoer om het laatste uurtje van je werkdag mee in te gaan:

https://www.reddit.com/r/...of_people_screwed_at_gox/

Of misschien wat dichter bij huis:

MtGox - Huidige status en ontwikkelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
1 BTC = 1 BTC
mits ze niet gejat worden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Chaes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:38:
na inlezen idd, wat een interessante ontwikkeling....
Kraken kan het nog aanpassen, anders gaat mijn deel DOT naar Binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:51
Kol Nedra schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:57:
[...]

na inlezen idd, wat een interessante ontwikkeling....
Kraken kan het nog aanpassen, anders gaat mijn deel DOT naar Binance
En via polkadot.js? Is dat niet een optie? Want via Binance moet je ook fees afdragen lijkt me en die bespaar je als je rechtstreeks stort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
I know en 25% is 25%.
De vraag is wat is het minimum aantal DOT dat je moet inzetten om mee te doen met de parachains.
Ik heb iets gelezen van 7 stuks. (geen idee of dat nog klopt)
Anyhow, 28 DOT heb ik niet a.t.m.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Vibravis schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:59:
[...]

En via polkadot.js? Is dat niet een optie? Want via Binance moet je ook fees afdragen lijkt me en die bespaar je als je rechtstreeks stort
lijkt erop van niet na inlezen.... morgen verder naar kijken als het dan wellicht meer info vrij komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Nu online

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Vibravis schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:59:
[...]

Ik heb ze op Bitvavo staan, direct withdrawel is geblokt :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Stinkmarkt
Pagina: 1 ... 251 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!