Jaapio ik mis je. Meer posten.Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:34:
I once knew a guy who injected one whole blinde greed.
[Afbeelding]
Gaat lekker hier boys.
Top is in?
Dit is geen vraag maar een bevel
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Jaapio ik mis je. Meer posten.Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:34:
[Afbeelding]
Gaat lekker hier boys.
Top is in?
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:34:
[Afbeelding]
Gaat lekker hier boys.
Top is in?
Zero.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ah je bent er weer. Klaar met de nieuwe ath babes begrijp ik?Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:34:
[Afbeelding]
Gaat lekker hier boys.
Top is in?
Er wordt als een maloot fiat bijgedrukt, maar bij BTC gaat die vlieger niet op. Dit soort platforms willen het liefst je crypto (de rente op BTC is vaak het hoogst) en traden er mee - op een hopelijk vrij behoudende wijzeRichh schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:31:
[...]
Laat dit het hele punt zijn. Er wordt gigantisch veel geld bijgedrukt nugeld is praktisch gratis. Ik heb een hypotheek afgesloten met een rente die lager ligt dan de gemiddelde inflatie van afgelopen decennia.
Nederland wil een fonds starten waarmee ze eenmalig miljarden investeren omdat het geld zo goedkoop is.
Maar blijkbaar kan een dergelijke toko onvoldoende duidelijk maken hoe ze het geld investeren, om al dan niet via een omweg hetzelfde te doen. Blijkbaar geven zij zo'n 10x meer rente dan nu gangbaar is om de boel draaiende te houden...
Ik vind dat verre van goed verklaarbaar
Met het laatste 100% eens, maar zonder (enig) risico ook geen rewards. Aan ieder om dat risico zelf af te wegen. Verdeel het ook aub over meerdere platforms. En als je het helemaal "slim speelt" haal je ook per periode je gains uit het platform en "stel je veilig" op de Rabo, in aandelen of in stenen.De samenleving zal anders naar geld en het belang van sparen kijken, denk ik. En dat is zeker interessant en leuk om daar deel van uit te maken
Maar dat maakt staking niet minder risicovol
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Tja uiteindelijk is alles wat je met je geld (fiat) doet risicovol alleen de mate verschilt:Richh schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:31:
[...]
Laat dit het hele punt zijn. Er wordt gigantisch veel geld bijgedrukt nugeld is praktisch gratis. Ik heb een hypotheek afgesloten met een rente die lager ligt dan de gemiddelde inflatie van afgelopen decennia.
Nederland wil een fonds starten waarmee ze eenmalig miljarden investeren omdat het geld zo goedkoop is.
Maar blijkbaar kan een dergelijke toko onvoldoende duidelijk maken hoe ze het geld investeren, om al dan niet via een omweg hetzelfde te doen. Blijkbaar geven zij zo'n 10x meer rente dan nu gangbaar is om de boel draaiende te houden...
Ik vind dat verre van goed verklaarbaar
[...]
Dat klopt, maar is nu eigenlijk een achterhaald idee. De bank wil jouw geld helemaal niet, want daar moeten ze nog enige verantwoordelijkheden voor aftekenen. Je kan als bank veel goedkoper (indirect) bij de ECB aankloppen voor gratis geld...
[...]
Het probleem is dat die traditionele financiële wereld aan het verschuiven is. Door covid, maar ook doordat de mensen hogerop de lessen uit het verleden negeren. En dan hebben we het nog niet eens over het kernprobleem; vergrijzing, waardoor de decennia van groei uiteindelijk zullen stoppen.
De samenleving zal anders naar geld en het belang van sparen kijken, denk ik. En dat is zeker interessant en leuk om daar deel van uit te maken
Maar dat maakt staking niet minder risicovol
Bij mij is de hype ook wat omgeslagen naar een soort gezonde argwaan. Jammer, want de teleurstellende rewards kunnen ook een rem zijn op de groei van DOT zelf.Heisenbug schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:31:
[...]
Acala heeft nu ook de details van hun crowdloan bekend gemaakt: https://medium.com/acalan...-on-polkadot-f271389f5054
Ook hier vallen de rewards tegen; 17% van de supply en geen hardcap op het aantal bijgedragen DOT.
Ik wacht zelf wel totdat Moonbeam en Acala op exchanges verschijnen. De nadelen van de DOT lockup en de token vesting periode wegen niet op tegen de rewards.
Boven die MA liggen toch nog allerlei andere levels die we kunnen (terug)testen? Hoe langer we boven de 60k blijven, hoe meer bullish ik word. Er zijn momenteel weinig analisten die denken dat we 52k gaan opzoeken - niet dat dat een 'waarheid' is natuurlijkBTFD schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:38:
En toch als ik naar de Daily kijk, denk ik steeds: Wen Moon (E)MA99?
Dat zou neerkomen op 50 á 53K, gezien het verleden is dit wel iets om rekening mee te houden..
Al was de laatst (geslaagde) test in de week van 21 September, maar dit zegt natuurlijk niet veel..
Ook denk ik dat het wel gezond is om deze support te testen, voordat die naar Mars vertrekt
BTC Daily met (E)MA 99..
[Afbeelding]
Hoe dan ook, ondanks alle groene candles adviseer ik de mensen om mij heen wat voorzichtig te zijn in deze regio en zit dan zelf ook voor 90% in FIAT te wachten (wat weer DAR staat te harken, dus staat niet compleet stil)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik zit na gister 100% in fiat. CRO en Celr buy orders weggehaald voorlopig. Het gaat mij net iets te goed allemaal en ik heb het gevoel dat Bitcoin dit level niet lang meer gaat houden.BTFD schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:38:
Dat zou neerkomen op 50 á 53K, gezien het verleden is dit wel iets om rekening mee te houden..
Al was de laatst (geslaagde) test in de week van 21 September, maar dit zegt natuurlijk niet veel..
Ook denk ik dat het wel gezond is om deze support te testen, voordat die naar Mars vertrekt
BTC Daily met (E)MA 99..
[Afbeelding]
Hoe dan ook, ondanks alle groene candles adviseer ik de mensen om mij heen wat voorzichtig te zijn in deze regio en zit dan zelf ook voor 90% in FIAT te wachten (wat weer DAR staat te harken, dus staat niet compleet stil)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik ben het met je eens dat die mogelijkheid bestaat, ik heb zelf een deel winst op BNB gepakt en in een grid bot gestopt in het bereik onder mijn take profit omdat ik daar consolidatie na de snelle stijging verwacht. Ik let vooral op afwijkingen met behulp van bollinger bands en op de weekly zitten we nog steeds in het bereik van een 'te hoge' prijs, wat normaliter weer richting de MA gaat. Juist als er net allerlei groene candles geweest zijn verwacht ik daarna weer een stapje terug. Ook op 53k zit een vorige top, wat dan als support zou werken.BTFD schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:38:
BTC Daily met (E)MA 99..
[Afbeelding]
Hetzelfde, maar dan met een stoploss. Nu ik ben wel de koning van de gemiste moons.zwembroek schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:58:
[...]
Ik zit na gister 100% in fiat. CRO en Celr buy orders weggehaald voorlopig. Het gaat mij net iets te goed allemaal en ik heb het gevoel dat Bitcoin dit level niet lang meer gaat houden.
Nergens op gebaseerd trouwens, voel het aan de blaas. Maar dat kan ook aan het weer liggen. Ik kijk even mee langs de zijlijn. Vooral deze: be fearful when others are greed
Anoniem: 1032405
Ok.YES schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:39:
[...]
Jaapio ik mis je. Meer posten.
Dit is geen vraag maar een bevel
Mag je er al een tijd niet meer op of zo? De stoom komt van je post af.Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:14:
[...]
Ok.
Deze markt is ontstaan vanuit Bitcoin en zal vallen voor Bitcoin.
Sterker nog, het draait allemaal om Bitcoin. Alles eromheen is blinde opgeilende greed. Er zal een tijd komen dat niemand nog een fuck geeft om gratis fiat gains, niemand nog een fuck geeft om shitcoins. Ethereum op PoSDat zou de grootste alarmbel moeten zijn voor iedereen. Wat een klimaatgeile deugende hoerenbagger, zelfs Craig Wright zou dit niet kunnen verzinnen.
Platformen die 'rente' bieden op Bitcoin door je keys te stelen zijn fullblown bullrun criminelen. Succes met terughalen van het nieuwe digitale goud wanneer de hele geitenponzi klapt.
Mensen liggen naakt, schaamteloos en wijdbeens voor de ramen, hun privatekeys in de hand, juinend te spuiten uit pure blinde greed. Opgegeild door hype, verleid met bullrun rente op zero sum shit. Het is zo ongelofelijk goor en triest dat zelfs de meest gure hondenmuntjes er van kotsen.
For the world to see.
Deze hele met fiat volgeblafte overgeilde geitenponzi gaat gigantisch hard klappen als nooit tevoren.
Succes met traden
Anoniem: 1641394
Mag ik de NFT van deze post kopen om me op af te juinen?Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:14:
[...]
Ok.
Sterker nog, het draait allemaal om Bitcoin. Alles eromheen is blinde opgeilende greed. Er zal een tijd komen dat niemand nog een fuck geeft om gratis fiat gains, niemand nog een fuck geeft om shitcoins. Ethereum op PoSDat zou de grootste alarmbel moeten zijn voor iedereen. Wat een klimaatgeile deugende hoerenbagger, zelfs Craig Wright zou dit niet kunnen verzinnen.
Platformen die 'rente' bieden op Bitcoin door je keys te stelen zijn fullblown bullrun criminelen. Succes met terughalen van het nieuwe digitale goud wanneer de hele geitenponzi klapt.
Mensen liggen naakt, schaamteloos en wijdbeens voor de ramen, hun privatekeys in de hand, juinend te spuiten uit pure blinde greed. Opgegeild door hype, verleid met bullrun rente op zero sum shit. Het is zo ongelofelijk goor en triest dat zelfs de meest gure hondenmuntjes er van kotsen.
For the world to see.
Deze hele met fiat volgeblafte overgeilde geitenponzi gaat gigantisch hard klappen als nooit tevoren.
Succes met traden
Nu lig ik te huilen als een baby terwijl ik een uurtje geleden nog aan een lambo zat te denkenAnoniem: 1032405 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:14:
[...]
Ok.
For the world to see.
Succes met traden
PS5
Via bitvavo lijkt me?Madametussaud schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:18:
Hoe krijg ik geld op mijn trustwallet zonder binance te gebruiken. Nu er geen geld meer te storten is via ideal op binance weet ik niet hoe ik geld op trustwallet krijg. Iemand tips?
Jouw post is echt prachtig getimed. Hulde.Madametussaud schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:18:
Hoe krijg ik geld op mijn trustwallet zonder binance te gebruiken. Nu er geen geld meer te storten is via ideal op binance weet ik niet hoe ik geld op trustwallet krijg. Iemand tips?
Ben het met jou eens dat er nog genoeg support op die weg te vinden is, maar gezien het verleden (en ook deels door onze oppergod Taro), ben ik wat voorzichtig geworden na pumps als deze..Jedi_Pimp schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:55:
[...]
Boven die MA liggen toch nog allerlei andere levels die we kunnen (terug)testen? Hoe langer we boven de 60k blijven, hoe meer bullish ik word. Er zijn momenteel weinig analisten die denken dat we 52k gaan opzoeken - niet dat dat een 'waarheid' is natuurlijk
zwembroek schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:58:
[...]
Vooral deze: be fearful when others are greed
Die top op 53K is dan ook welke ik in het vizier heb, als deze dan als support zou dienen kan het wel eens snel gaan. Maar post dit ook meer voor de nieuwkomers die niks anders voorbij zien komen dan >69K en er toch erop wil wijzen dat dit ook een mogelijkheid is..iBasch schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:00:
Juist als er net allerlei groene candles geweest zijn verwacht ik daarna weer een stapje terug. Ook op 53k zit een vorige top, wat dan als support zou werken.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
ja, je mist de mogelijkheid om via ideal geld te storten op Binance...Madametussaud schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:20:
@Anoniem: 1641394 heb de reacties ervoor niet gelezen. Mis ik iets?
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Zero.
30cl voor tijdens het werk en de halve liters voor vanavond?Pelox schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:25:
Na die post van @Anoniem: 1032405 gelijk boodschappen gedaan.. je weet maar nooit.. kan ik in ieder geval drinken tijdens het rekt gaan..
[Afbeelding]
Voorlopig gaan we toch nog niet rekt. Zitten jullie nou allemaal in fiat. Mijn pareltje ethereum gaat nog wel ff door zo.Pelox schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:25:
Na die post van @Anoniem: 1032405 gelijk boodschappen gedaan.. je weet maar nooit.. kan ik in ieder geval drinken tijdens het rekt gaan..
[Afbeelding]
Ik neem vaak wel risico's maar door die high risk is het ook moeilijker om geheel zonder emotie te traden waardoor ik nog regelmatig de echte moonshots mis door te snel te verkopen. En ik ben vaak genoeg hard op mijn bek gegaan. Maar de aanhouder wint. Na 1 klap alle doelstellingen gehaald. Ik ben dik tevreden met wat ik nu heb. Als ik nog ergens in stap is het voor de korte termijn en alleen met een deel van de winst. Deze bull market kan ik niet meer met verlies afsluiten. En heel misschien maak ik nog een mega klapper met Moonbeam. De volgende run ga ik het echt anders doen. Inkopen in de crypto winter. Met minimaal 50% Bitcoin en max 3 andere munten. Waarschijnlijk ETH, Polkadot en Moonbeam.josvaesen schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:07:
[...]
Hetzelfde, maar dan met een stoploss. Nu ik ben wel de koning van de gemiste moons.
Moest het iemand interesseren. Het enige wat ik van crypto heb geleerd sinds mei is dat ik zeer risico aversief ben. Dus eigenlijk niet geschikt voor deze bende
Zo jammer dit.Pelox schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:25:
[Afbeelding]
Over smaak valt nie.......Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:29:
[...]
Zo jammer dit.
Je had voor de smaak beter lege flesjes kunnen vullen met 3 weken stilstaand dakgootwater.
[ Voor 4% gewijzigd door BeyondThunder op 03-11-2021 13:32 ]
Het is toch niet voor mijzelf hahaha ik drink niet eensAnoniem: 1032405 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:29:
[...]
Zo jammer dit.
Je had voor de smaak beter lege flesjes kunnen vullen met 3 weken stilstaand dakgootwater.
Zero.
Mijn BUSD staat momenteel DAR te harken!
[ Voor 7% gewijzigd door BTFD op 03-11-2021 13:34 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Yo, gerapporteerd ditAnoniem: 1032405 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:29:
[...]
Zo jammer dit.
Waarom niet gewoon BTC en ETH gewoon HODL en nu kleine DCAs en gewoon grote chunks in kopen tijdens de "crypto winter" volgens mij een stuk fijner en minder stress, plus eventueel bestendig tegen het feit als er geen echte crypto winter komt dit jaar/volgend jaar. Heb je tenminste nog je "te dure" BTC en ETH in je bakje.zwembroek schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:28:
[...]
Ik neem vaak wel risico's maar door die high risk is het ook moeilijker om geheel zonder emotie te traden waardoor ik nog regelmatig de echte moonshots mis door te snel te verkopen. En ik ben vaak genoeg hard op mijn bek gegaan. Maar de aanhouder wint. Na 1 klap alle doelstellingen gehaald. Ik ben dik tevreden met wat ik nu heb. Als ik nog ergens in stap is het voor de korte termijn en alleen met een deel van de winst. Deze bull market kan ik niet meer met verlies afsluiten. En heel misschien maak ik nog een mega klapper met Moonbeam. De volgende run ga ik het echt anders doen. Inkopen in de crypto winter. Met minimaal 50% Bitcoin en max 3 andere munten. Waarschijnlijk ETH, Polkadot en Moonbeam.
Wat is de listing prijs van DAR?BTFD schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:33:
[...]
Mijn BUSD staat momenteel DAR te harken!![]()
En als deze de 5 a 10$ gaat aantikken, heb ik het alsnog niet slecht gedaan met mijn FIAT..
Ik zou niet weten waarom je het nodig vindt ruzie te zoeken met @MooodyAnoniem: 1032405 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:29:
[...]
Zo jammer dit.
Dit lijkt mij ook een beetje afhankelijk van wat jouw positie is, heb jij maar 100 euro erin zitten en de koers zakt 20%, lekker belangrijk..Wowhead schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:35:
[...]
volgens mij een stuk fijner en minder stress
Google.nlMadametussaud schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:18:
Hm ok. Nog even bedenken of ik direct dump op de eerste pomp of omdat het gamefi spul is deze token wat langer bewaar.
Ik zeg zomaar wat, heb geen idee... ik verkoop die troep direct zodra het kan met een market sell.keepitfrosty schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:40:
[...]
Hm ok. Nog even bedenken of ik direct dump op de eerste pomp of omdat het gamefi spul is deze token wat langer bewaar.
Zero.
Ja ik meestal ook, maar gezien alle gamefi tokens flink aan het pompen zijn hou ik deze misschien wat langer. Of dump ik op de eerste pomp en koop ik deze terug in de dip.Pelox schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:41:
[...]
Ik zeg zomaar wat, heb geen idee... ik verkoop die troep direct zodra het kan met een market sell.
Nee hoor, je lijn is gewoon scheefRay_ schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:39:
Verdorie. Mijn tekening is verpest. Wie verkoopt er nu dan ook?
[Afbeelding]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Top. Zou je misschien de situatie kunnen schetsen zodat we er nog wat van opsteken?Taro schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 20:55:
Vandaag overigens reactie van Bitvavo ontvangen, ze hebben een net voorstel gedaan om mij vanuit eenmalige "coulance" te compenseren. Zand erover
Niet voor het volledige bedrag overigens, maar het was ook een principekwestie, dus ik laat het verder rusten.
https://opensea.io/seaart
Sowieso, discussieren welke schimmeldrank het beste smaaktBeyondThunder schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:31:
[...]
Over smaak valt nie.......
Maar een stuk beter dan Heineken, of dat gore italiaanse, veel te dure bier wat je tegenwoordig overal ziet.
Edit, Birra Moretti was de naam
Ah, dank. Altijd al wat moeite gehad met binnen de lijntjes te tekenen, laat staan ze recht te tekenen.Gelukszoekr schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:46:
[...]
Nee hoor, je lijn is gewoon scheef
[Afbeelding]
Ik begin met DCA nadat we al een jaar in de bear zitten. En geloof me die echte cryptowinter komt er. Ik heb mijn lesje geleerd in 2018. This time it is different right? Vergeet het maar. En dat stress bestendige is idd mijn volgende strategie. Maar dan wel in de diepe krochten van de crypto winter. Het heeft me uiteindelijk twee cycles gekost om met deze wijsheid te komen. En wat dat betreft heb ik mega geluk dat alles nog zo goed is uitgepakt.Wowhead schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:35:
[...]
Waarom niet gewoon BTC en ETH gewoon HODL en nu kleine DCAs en gewoon grote chunks in kopen tijdens de "crypto winter" volgens mij een stuk fijner en minder stress, plus eventueel bestendig tegen het feit als er geen echte crypto winter komt dit jaar/volgend jaar. Heb je tenminste nog je "te dure" BTC en ETH in je bakje.
Zelf heb ik een entry op 402 genomen. Huidige prijs geeft een SL van 4,3%.Amd RuLuzzz schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:00:
TLM begint zich leuk te vormen onder de zone van 500 sats. Er is een patroon te zien van steeds hogere lows on de resitance. Deze resistance breken en er staat weinig in de weg naar de 630 sats. Zie afbeelding voor ene mogelijke setup, de stoploss is met 8.3% wel tamelijk groot, je kan ervoor kiezen om het iets krapper te zetten, dan staat hij niet onder een low.
Potentiele targets zijn 492 en 628.
[Afbeelding]
Hopelijk is er een btc pump om 14.30 uur. TLM is een Binance launchpad coin, bij een daling heeft die het zwaar.Amd RuLuzzz schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:51:
[...]
Zelf heb ik een entry op 402 genomen. Huidige prijs geeft een SL van 4,3%.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Kom je aan met €65,- in Shiba haha!Khaelos schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:55:
Stond net met een collega te ouwehoeren en die doet samen met z'n pa crypto, hebben er 50k€ in zitten en dat vind ik best veel maar wat me het meest verbaasde.. van die 50k zit er 20k in SHIBA!!!![]()
Één ding moet ik ze toegeven, ballen van staal
Haha, dan is die 20K zakgeld voor die mannen ofzo? Wanneer zijn ze ingestapt op SHIBA? Als dat een maand geleden was, is het een paar 100 EUR geweest -> nu 20K EURKhaelos schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:55:
Stond net met een collega te ouwehoeren en die doet samen met z'n pa crypto, hebben er 50k€ in zitten en dat vind ik best veel maar wat me het meest verbaasde.. van die 50k zit er 20k in SHIBA!!!![]()
Valt natuurlijk wel wat voor te zeggen: "Ape big, or don"t ape at all"Khaelos schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:55:
https://coinmarketcap.com/nl/rankings/exchangesMadametussaud schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:18:
Fair enough dat zijn inderdaad flinke bedragen.BTFD schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:38:
[...]
Dit lijkt mij ook een beetje afhankelijk van wat jouw positie is, heb jij maar 100 euro erin zitten en de koers zakt 20%, lekker belangrijk..
Maar het kan dus ook zo zijn dat je een middenklasser ziet verdampen. Geeft dat dan rust? Ik vraag het mij af..
Je kan iedereen hier helpen door zelf BTC te kopenServor schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:07:
Man man man wie zit er nou allemaal
BTC te verkopen?!
Inderdaad, en uiteindelijk komt er wel regelgeving dat je tot bedrag x beschermt bent tegen hacks. Buiten het feit dat zulke garanties nog niet op papier staan verwacht ik coulance vanuit betrouwbare grote exchanges. Kraken bijvoorbeeld gaat je echt wel (deels) vergoeden als je coins kwijtraakt door een hack door een beveiligingslek in hun systeem. Vergoeden is namelijk veel goedkoper dan reputatieverlies.Mooody schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 23:36:
[...]
Dat hele "not your keys" gezeur gaat vreselijk achterhaald worden denk ik.
Je complete vermogen bij Coinbase stallen zou risicovoller zijn, dan al je keys op een Ledger bewaren?
Het is het verhaal van "bewaren in een sok" vs "Rabobank-rekening".
Gewoon even geduld hebben tot 15:00, dan komt er weer een pump.Servor schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:07:
Man man man wie zit er nou allemaal
BTC te verkopen?!
Dank voor het Fin. Adv. - all in gegaan!WhySoSerious schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:18:
[...]
Gewoon even geduld hebben tot 15:00, dan komt er weer een pump.
De inleg aan DOT's is inderdaad gewoon te zien.MrKennedy1985 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:10:
Even een tip voor DOT holders die mee gaan doen aan de crowdloans. De meeste projecten bieden een Max aantal tokens aan die verdeeld worden onder alle inleggers. Dat betekent dat des te meer er ingelegd wordt, des te minder tokens je krijgt per ingelegde DOT.
Ik verwacht dat de projecten een live counter gaan tonen van het aantal ingelegde DOT. Zo kan je een inschatting maken wat de return is. Ik zou dus wachten tot redelijk vlak voor het eind van de looptijd om je keuzes te maken.
Het systeem neigt naar een minder lucratieve auction dan de kusama auctions maar we gaan het zien.
Dat denk ik niet. Wie moet hier garant voor gaan staan dan?enomiss schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:16:
Inderdaad, en uiteindelijk komt er wel regelgeving dat je tot bedrag x beschermt bent tegen hacks.
Ja, uiteraard. Zolang de echange de hack kan "coveren". Als dit onmogelijk is dan gaat iedereen nat. En wat iemand anders al benoemde; het kan ook voor een bankrun zorgen wanneer een exchange gehacked is. Het is namelijk een kwestie van vertrouwen, en dat valt ineens weg. Waardoor de exchange alsnog kan omvallen.Buiten het feit dat zulke garanties nog niet op papier staan verwacht ik coulance vanuit betrouwbare grote exchanges. Kraken bijvoorbeeld gaat je echt wel (deels) vergoeden als je coins kwijtraakt door een hack door een beveiligingslek in hun systeem. Vergoeden is namelijk veel goedkoper dan reputatieverlies.
Alles kan, Maar dit is wel een bijzonder scenario. En dan nog kan je het eventueel onder toezicht van een notaris of whatever uitleggen en laten uitvoeren.Coins in eigen beheer is zeer risicovol. Je kan alles tot in de puntjes uitdenken zoals ik eerder gepromoot heb dmv Shamir, echter je hoeft maar 1 foutje te maken en je bent de pineut. Stel voor je regelt Shamir perfect, maar je raakt blind, kun je je seed nog lezen zonder afhankelijk te zijn van anderen? De gekste scenario's kunnen roet in je waterdichte plan gooien.
Hoe kan een risico afhankelijk zijn van het bedrag?Daarom ben ik van mening dat spreiden over verschillende betrouwbare exchanges minder risicovol is, zolang dit geen tonnen/miljoenen zijn.
Nee.Jedi_Pimp schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:34:
[...]
Wat nou als we nu in een dusdanig veranderde crypto wereld zijn beland, dat de BTC.D nooit meer zijn oude niveaus gaat behalen?
Als je het op exchanges zet is 1 foutje van jouw kant ook genoeg. Alleen zijn er meer manieren om foutjes te maken dan met een hardware wallet.enomiss schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:16:
[...]
Inderdaad, en uiteindelijk komt er wel regelgeving dat je tot bedrag x beschermt bent tegen hacks. Buiten het feit dat zulke garanties nog niet op papier staan verwacht ik coulance vanuit betrouwbare grote exchanges. Kraken bijvoorbeeld gaat je echt wel (deels) vergoeden als je coins kwijtraakt door een hack door een beveiligingslek in hun systeem. Vergoeden is namelijk veel goedkoper dan reputatieverlies.
Coins in eigen beheer is zeer risicovol. Je kan alles tot in de puntjes uitdenken zoals ik eerder gepromoot heb dmv Shamir, echter je hoeft maar 1 foutje te maken en je bent de pineut. Stel voor je regelt Shamir perfect, maar je raakt blind, kun je je seed nog lezen zonder afhankelijk te zijn van anderen? De gekste scenario's kunnen roet in je waterdichte plan gooien.
Zo weet ik redelijk wat van computers/software, maar zelfs ik ben wel eens bestanden verloren omdat ik bijvoorbeeld vertrouwde op een bepaalde backup, en even een harde schijf moest formatteren voor een andere dringend doel. Dus dan weet je wel hoe je het allemaal perfect moet regelen, maar op tijden van verstandsverbijstering of waar iets snel snel moet gebeuren maak je aannames en gaat er gegarandeerd een keer iets fout.
Je bent letterlijk je eigen bank. Er komt heel veel bij kijken om het waterdicht te houden. Daarom ben ik van mening dat spreiden over verschillende betrouwbare exchanges minder risicovol is, zolang dit geen tonnen/miljoenen zijn. Als je dan toch echt je private key wil, dan lees je zeer goed in om zoveel mogelijk risico's uit te sluiten. En test vooral je seed door deze eens op een lege wallet te herstellen. Bij Trezor kun je je seed ook testen zonder te hoeven resetten/herstellen.
Het heeft beide zijn voor- en nadelen. Wat ik ook wel een risico vind bij exchanges, dat ze zomaar kunnen besluiten (of dat wordt voor hun besloten) om geen SEPA meer te ondersteunen. Waardoor je met allerlei omwegen je geld moet terug zien te krijgen, omdat je exchange ook heeft besloten dat je coin X niet meer mag opnemen.enomiss schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:16:
[...]
Inderdaad, en uiteindelijk komt er wel regelgeving dat je tot bedrag x beschermt bent tegen hacks. Buiten het feit dat zulke garanties nog niet op papier staan verwacht ik coulance vanuit betrouwbare grote exchanges. Kraken bijvoorbeeld gaat je echt wel (deels) vergoeden als je coins kwijtraakt door een hack door een beveiligingslek in hun systeem. Vergoeden is namelijk veel goedkoper dan reputatieverlies.
Coins in eigen beheer is zeer risicovol. Je kan alles tot in de puntjes uitdenken zoals ik eerder gepromoot heb dmv Shamir, echter je hoeft maar 1 foutje te maken en je bent de pineut. Stel voor je regelt Shamir perfect, maar je raakt blind, kun je je seed nog lezen zonder afhankelijk te zijn van anderen? De gekste scenario's kunnen roet in je waterdichte plan gooien.
Zo weet ik redelijk wat van computers/software, maar zelfs ik ben wel eens bestanden verloren omdat ik bijvoorbeeld vertrouwde op een bepaalde backup, en even een harde schijf moest formatteren voor een andere dringend doel. Dus dan weet je wel hoe je het allemaal perfect moet regelen, maar op tijden van verstandsverbijstering of waar iets snel snel moet gebeuren maak je aannames en gaat er gegarandeerd een keer iets fout.
Je bent letterlijk je eigen bank. Er komt heel veel bij kijken om het waterdicht te houden. Daarom ben ik van mening dat spreiden over verschillende betrouwbare exchanges minder risicovol is, zolang dit geen tonnen/miljoenen zijn. Als je dan toch echt je private key wil, dan lees je zeer goed in om zoveel mogelijk risico's uit te sluiten. En test vooral je seed door deze eens op een lege wallet te herstellen. Bij Trezor kun je je seed ook testen zonder te hoeven resetten/herstellen.
Wat een boomer advies zeg, pff. Je kan altijd je coins op veel exchanges omzetten naar XLM, LTC, of welke coin dan ook met een lage fee om van wallet naar wallet te versturen.jvel92 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:35:
[...]
Het heeft beide zijn voor- en nadelen. Wat ik ook wel een risico vind bij exchanges, dat ze zomaar kunnen besluiten (of dat wordt voor hun besloten) om geen SEPA meer te ondersteunen. Waardoor je met allerlei omwegen je geld moet terug zien te krijgen, omdat je exchange ook heeft besloten dat je coin X niet meer mag opnemen.
Dan ben je mijn inziens beter af om gewoon je eigen wallet in beheer te hebben. Als je dan wilt cashen kun je het rechtstreeks van je wallet naar een werkende exchange sturen.
Altijd zelf blijven nadenken
Waarom heeft hij ongelijk? Waarom heb jij volgens sommigen ongelijk? Ieders situatie en daarbij behorende oplossing is anders. We leggen allemaal accenten op een andere plek. Voor jou geeft dat dus een andere uitkomst dan voor een ander. Heb jij gelijk? In jouw ogen wel. Heeft een ander gelijk, in jouw ogen blijkbaar niet.Anoniem: 1641394 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:33:
[...]
Als je het op exchanges zet is 1 foutje van jouw kant ook genoeg. Alleen zijn er meer manieren om foutjes te maken dan met een hardware wallet.
Ik ga niet weer ranten waarom je ongelijk hebt, heb ik al genoeg gedaan vandaag. Maar als een beginner dit leest met een leuk bedrag in crypto dan please please please luister niet hiernaar en ga je verdiepen in hardware wallets.
[ Voor 8% gewijzigd door Ngangatar op 03-11-2021 14:42 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Hij heeft feitelijk ongelijk, software wallets of exchanges zijn veel risicovoller dan hardware wallets. Alle "nadelen" van hardware wallets zijn present bij software wallets of exchanges, plus een hele grote berg andere problemen. Als iemand die hele Bitcoins heeft zien verdwijnen bij BTC-e mag ik mezelf wel ervaringsdeskundige noemen. Ik hoop dat andere dit niet met duur leergeld hoeven te ervaren.Ngangatar schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:40:
[...]
Waarom heeft hij ongelijk? Waarom heb jij volgens sommigen ongelijk? Ieders situatie en daarbij behorende oplossing is anders. We leggen allemaal accenten op een andere plek.
Voor jou geeft dat dus een andere uitkomst dan voor een ander. Heb jij gelijk? In jouw ogen wel. Heeft een ander gelijk, in jouw ogen blijkbaar niet.
Er zijn meer oplossingen en mogelijkheden en alles heeft zijn flaws.
Kom eens van je hoge paard man. Of geef NoInput anders.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 1641394 op 03-11-2021 14:43 ]
Het gaat er niet om dat niemand coins op een sw wallet mag hebben. Neem lekker je risico. Pretendeer alleen niet dat dat een veiligere oplossing is dan een hw wallet.Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:42:
Beginners kunnen beter helemaal geen crypto meer kopen en binnen hun hermetisch afgesloten woonruimte blijven in een hazmat pak met kunstmatige zuurstof tank en fijnstof filter. En dan middels een verzekerde constructie, opgezet en vastgelegd door een notaris, blikken groente, vitamines en SMACK DCA´en.
DeNk GoEd Na VoOrDaT Je RiSiCo´S nEeMt!!!1!!! ! 1
Fucking greedy fucks
Steefmeister schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:26:
Ik dacht al... waar blijft de woensdag dip?
Jezus wat bizar onprofessioneel...iVibes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:44:
Alleen mijn handelspot staat verspreid over diverse exchanges.
M'n hodl-pot staat op twee Ledgers (bakup pack) ... Voel ik me in ieder geval een stuk veiliger bij....
Lees je eens in wat staking is. Het is geen vaag iets, het is geen product van shady exchanges. Staking zit ingebouw in het protocol en de distributie van rewards gaat via de blockchain. Zonder dit mechanisme bestaat een PoS muntje überhaupt niet, tenzij het een PoW muntje is. Het enige wat shady kan zijn is het muntje zelf, maar staking aan sich is net zo betrouwbaar als het protocol zelf.Joosie200 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:57:
[...]
Doet me ook denken aan de tijden van icesave, DSB ed. Persoonlijk doe ik niks met staking. Mij te shady als er allerhande sites uit het niets komen en gouden bergen beloven met fikse rentepercentages. Sure, vastzetten tegen percentage X kan iedereen aanbieden. Maar of je het ook werkelijk krijgt / kunt withdrawnen?
Hetzelfde met nft's. Komt op mij over als de nieuwe rage zoals je in 2017/2018 bedolven werd onder de ico's. Of dus leverage trading. Ik koop/verkoop enkel in spot en klaar. Kopen, op ander moment hoger verkopen is simpel, standaard en saai. Geeft wel het minste risico.
Maarja de jeugd van tegenwoordig /ikwordoudDie zien dollartekens en duiken op alles wat hot en happening is op tiktok. Geeft het je meer rendement? Mogelijk. Sta je ook bloot aan een hoger risico? Wel degelijk. Lekker je winsten staken bij bedrijven die doen alsof ze banken zijn en deposito's aanbieden zonder bankvergunning ga je gang. Ik skip het. Crypto in je eigen wallet en klaar. Be your own bank was toch het idee?
No problem, m'n ledgers bewaar ik naast de boormachine-afdeling bij de Gamma...Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:46:
[...]
Jezus wat bizar onprofessioneel...
Wel erg dapper en denk ook goed dat je dit gewoon schaamteloos durft neer te plempen.
Ok, en dan ken ik iemand die door omstandigheden, in een woongemeenschap leeft. Geen eigen kamer, wel een eigen computer, maar het is een in en uitloop van mensen daar. Soms zelfs van mensen die men niet persoonlijk kent en veel maatschappelijk werkers. Diegene heeft een klein, bescheiden portfolio wat hem moet helpen om weer een mooie stap terug te maken de maatschappij in, zodra wat andere problemen welke niets met geld te maken hebben, achter de rug zijn.Anoniem: 1641394 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:43:
[...]
Hij heeft feitelijk ongelijk, software wallets of exchanges zijn veel risicovoller dan hardware wallets. Alle "nadelen" van hardware wallets zijn present bij software wallets of exchanges, plus een hele grote berg andere problemen. Als iemand die hele Bitcoins heeft zien verdwijnen bij BTC-e mag ik mezelf wel ervaringsdeskundige noemen. Ik hoop dat andere dit niet met duur leergeld hoeven te ervaren.
Je bent op zoek naar een exchange: [Exchanges] Het grote cryptocurrency exchanges topiclawkexarib schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:51:
Van de zomer had ik voor 100,- ethereum gekocht en gisteren voor het dubbele verkocht.
En nou hoorde ik van een kennis dat je ethereum ook kunt verhandelen, dwz, dat er een platform is dat voor je ethereum koopt/verkoopt met bepaalde variabelen, zoals wat is de ondergrens, bovengrens.
Ik vroeg mij af welke betrouwbare platform zouden jullie adviseren?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dankjewel voor jouw snelle reactie!Wom schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:52:
[...]
Je bent op zoek naar een exchange: [Exchanges] Het grote cryptocurrency exchanges topic
Mocht je met ondergrens en bovengrens "shorts & longs" bedoelen, ga je dan eerst inlezen ajb want anders ben je je winst vrij snel weer kwijt in een paar uur.lawkexarib schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:51:
Van de zomer had ik voor 100,- ethereum gekocht en gisteren voor het dubbele verkocht.
En nou hoorde ik van een kennis dat je ethereum ook kunt verhandelen, dwz, dat er een platform is dat voor je ethereum koopt/verkoopt met bepaalde variabelen, zoals wat is de ondergrens, bovengrens.
Ik vroeg mij af welke betrouwbare platform zouden jullie adviseren?
Nee, dan is de exchange geen goede oplossing. Dan is de exchange de enige oplossing die werkt in die situatie. Dat maakt de oplossing niet opeens goed.Ngangatar schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:51:
[...]
Ok, en dan ken ik iemand die door omstandigheden, in een woongemeenschap leeft. Geen eigen kamer, wel een eigen computer, maar het is een in en uitloop van mensen daar. Soms zelfs van mensen die men niet persoonlijk kent en veel maatschappelijk werkers. Diegene heeft een klein, bescheiden portfolio wat hem moet helpen om weer een mooie stap terug te maken de maatschappij in, zodra wat andere problemen welke niets met geld te maken hebben, achter de rug zijn.
Hij heeft absoluut geen mogelijkheid om prive zaken ergens op te kunnen bergen en de buitenwereld is beschikbaar voor zaken als boodschappen doen onder begeleiding. Wat moet zo'n gast met een hardware wallet aangezien die niet ergens "veilig" opgeborgen kan worden.
Er zijn legio redenen waarom een exchange een betere oplossing kan zijn. Je hebt gewoon geen gelijk wanneer je zegt dat je altijd gelijk hebt door in elke situatie dezelfde norm op te leggen. Elke situatie is anders en heeft een andere oplossing / benadering nodig.
Je mag jezelf wat mij betreft best ervaringsdeskundige noemen, je hebt er alleen bar weinig aan wanneer je jouw situatie blijft projecteren op anderen.
Servor schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:56:
Ik vond het plaatsen van flauwe afgekauwde memes geloof ik leuker dan dat gekat op elkaar.
Geitenbende, iemand?
Totaal in lijn der verwachting. De marketing is al gedaan via KSM crowdloans. Daarmee naamsbekendheid verkregen. Er zijn minder rewards nodig om dezelfde publiciteit/aandacht te behalen.Heisenbug schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:31:
[...]
Acala heeft nu ook de details van hun crowdloan bekend gemaakt: https://medium.com/acalan...-on-polkadot-f271389f5054
Ook hier vallen de rewards tegen; 17% van de supply en geen hardcap op het aantal bijgedragen DOT.
Ik wacht zelf wel totdat Moonbeam en Acala op exchanges verschijnen. De nadelen van de DOT lockup en de token vesting periode wegen niet op tegen de rewards.
[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 03-11-2021 14:59 ]
Nee dankje. Naar het noorden rijden kost me alleen al aan de brandstof in mijn lambo meer, dan dat die crapto's gaan opleveren.Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:54:
Heb zelf mijn complete trade pot op 4 exchanges staan waarvan ik de wachtwoorden en 2FA authenticator backup codes bewaar in de eerste beste notitie app die ik kon vinden op de android store.
Allemaal hetzelfde wachtwoord en inlog. Al 4 jaar lang.
Mijn hodl pot bewaar ik op een tweedehands Trezor van marktplaats en heb de seedphrase er gewoon naast gelegd. Gewoon op papier op dezelfde plank.
Hahahaha.
Kom halen dan boormachine lurkertjes. Toe dan.
Honkbalknuppel in je nek zodra je mijn drempeltje overstapt. Doe het.
Kom dan.
Prima oplossing maar wel even nameten of je geen aardstralen in je achtertuin hebt lopen.Kol Nedra schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:55:
over veilig bewaren gesproken, ik dacht zelf aan zoiets:
[Afbeelding]
hierin zeer goed mijn seed phrase bewaren en dit als kopie begraven in de achtertuin, ook een kopie ergens zeer goed verstopt in het huis, maar wel veilig dat mocht het huis afbranden dat ik nog 1 versie in de achtertuin heb liggen.... zou dit sterk genoeg zijn?
Geitenponzi!Servor schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:56:
Ik vond het plaatsen van flauwe afgekauwde memes geloof ik leuker dan dat gekat op elkaar.
Geitenbende, iemand?
Hoe gaat het met A87?Ngangatar schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:51:
[...]
Ok, en dan ken ik iemand die door omstandigheden, in een woongemeenschap leeft. Geen eigen kamer, wel een eigen computer, maar het is een in en uitloop van mensen daar. Soms zelfs van mensen die men niet persoonlijk kent en veel maatschappelijk werkers. Diegene heeft een klein, bescheiden portfolio wat hem moet helpen om weer een mooie stap terug te maken de maatschappij in, zodra wat andere problemen welke niets met geld te maken hebben, achter de rug zijn.
Hij heeft absoluut geen mogelijkheid om prive zaken ergens op te kunnen bergen en de buitenwereld is beschikbaar voor zaken als boodschappen doen onder begeleiding. Wat moet zo'n gast met een hardware wallet aangezien die niet ergens "veilig" opgeborgen kan worden.
Er zijn legio redenen waarom een exchange een betere oplossing kan zijn. Je hebt gewoon geen gelijk wanneer je zegt dat je altijd gelijk hebt door in elke situatie dezelfde norm op te leggen. Elke situatie is anders en heeft een andere oplossing / benadering nodig.
Je mag jezelf wat mij betreft best ervaringsdeskundige noemen, je hebt er alleen bar weinig aan wanneer je jouw situatie blijft projecteren op anderen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq