[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 250 ... 252 Laatste
Acties:
  • 813.040 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-05 23:11

YES

Moderator General Chat
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:34:
I once knew a guy who injected one whole blinde greed.

[Afbeelding]

Gaat lekker hier boys.

Top is in?
Jaapio ik mis je. Meer posten.
Dit is geen vraag maar een bevel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:25

[Afbeelding]

Gaat lekker hier boys.

Top is in?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4owVXAr6ZhndSTPLBy5AV2cK52k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nU00EBhgljaKjdJIqxlfiSl0.png?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-05 22:46

NeoflexNL

Forever young

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C01k0JaCX3RCE4l50HZp0432CNw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zyeUJv2vlK7396Yozvotkn6e.jpg?f=user_large

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[Afbeelding]

Gaat lekker hier boys.

Top is in?
Ah je bent er weer. Klaar met de nieuwe ath babes begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Richh schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:31:
[...]

Laat dit het hele punt zijn. Er wordt gigantisch veel geld bijgedrukt nu :P geld is praktisch gratis. Ik heb een hypotheek afgesloten met een rente die lager ligt dan de gemiddelde inflatie van afgelopen decennia.
Nederland wil een fonds starten waarmee ze eenmalig miljarden investeren omdat het geld zo goedkoop is.

Maar blijkbaar kan een dergelijke toko onvoldoende duidelijk maken hoe ze het geld investeren, om al dan niet via een omweg hetzelfde te doen. Blijkbaar geven zij zo'n 10x meer rente dan nu gangbaar is om de boel draaiende te houden...

Ik vind dat verre van goed verklaarbaar :P
Er wordt als een maloot fiat bijgedrukt, maar bij BTC gaat die vlieger niet op. Dit soort platforms willen het liefst je crypto (de rente op BTC is vaak het hoogst) en traden er mee - op een hopelijk vrij behoudende wijze ;)

Vergeet ook niet dat je ook deels "gecreëerd geld" (bijv. in de vorm van CRO en NEXO) ontvangt voor je deposits. Dat maakt het ook mogelijk om hoge rewards te geven.
De samenleving zal anders naar geld en het belang van sparen kijken, denk ik. En dat is zeker interessant en leuk om daar deel van uit te maken :)

Maar dat maakt staking niet minder risicovol ;)
Met het laatste 100% eens, maar zonder (enig) risico ook geen rewards. Aan ieder om dat risico zelf af te wegen. Verdeel het ook aub over meerdere platforms. En als je het helemaal "slim speelt" haal je ook per periode je gains uit het platform en "stel je veilig" op de Rabo, in aandelen of in stenen.

Ongelimiteerd crypto blijven compounden op 1 platform is niet de manier die de voorkeur heeft :P

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Richh schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:31:
[...]

Laat dit het hele punt zijn. Er wordt gigantisch veel geld bijgedrukt nu :P geld is praktisch gratis. Ik heb een hypotheek afgesloten met een rente die lager ligt dan de gemiddelde inflatie van afgelopen decennia.
Nederland wil een fonds starten waarmee ze eenmalig miljarden investeren omdat het geld zo goedkoop is.

Maar blijkbaar kan een dergelijke toko onvoldoende duidelijk maken hoe ze het geld investeren, om al dan niet via een omweg hetzelfde te doen. Blijkbaar geven zij zo'n 10x meer rente dan nu gangbaar is om de boel draaiende te houden...

Ik vind dat verre van goed verklaarbaar :P

[...]

Dat klopt, maar is nu eigenlijk een achterhaald idee. De bank wil jouw geld helemaal niet, want daar moeten ze nog enige verantwoordelijkheden voor aftekenen. Je kan als bank veel goedkoper (indirect) bij de ECB aankloppen voor gratis geld...

[...]

Het probleem is dat die traditionele financiële wereld aan het verschuiven is. Door covid, maar ook doordat de mensen hogerop de lessen uit het verleden negeren. En dan hebben we het nog niet eens over het kernprobleem; vergrijzing, waardoor de decennia van groei uiteindelijk zullen stoppen.

De samenleving zal anders naar geld en het belang van sparen kijken, denk ik. En dat is zeker interessant en leuk om daar deel van uit te maken :)

Maar dat maakt staking niet minder risicovol ;)
Tja uiteindelijk is alles wat je met je geld (fiat) doet risicovol alleen de mate verschilt:

Bank = Inflatie
ETF's = Beurs crash
Aandelen = Bedrijf kapot
Stables staken = platform kapot
Bitcoin = Bitcoin crash
Alts = Bitcoin crash + alts crashen etc.

No (low) risk = no gainz

Ga zo maar door

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrKennedy1985
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11-2021
Heisenbug schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:31:
[...]

Acala heeft nu ook de details van hun crowdloan bekend gemaakt: https://medium.com/acalan...-on-polkadot-f271389f5054

Ook hier vallen de rewards tegen; 17% van de supply en geen hardcap op het aantal bijgedragen DOT.

Ik wacht zelf wel totdat Moonbeam en Acala op exchanges verschijnen. De nadelen van de DOT lockup en de token vesting periode wegen niet op tegen de rewards.
Bij mij is de hype ook wat omgeslagen naar een soort gezonde argwaan. Jammer, want de teleurstellende rewards kunnen ook een rem zijn op de groei van DOT zelf.

Ik heb nav wat research een minimale ratio bepaald waarbij ik in ga stappen. Als het onder die ratio blijft dan ga ik elders kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-05 10:50
Boomer percentages ;) i kid i kid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
BTFD schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:38:
En toch als ik naar de Daily kijk, denk ik steeds: Wen Moon (E)MA99?

Dat zou neerkomen op 50 á 53K, gezien het verleden is dit wel iets om rekening mee te houden..
Al was de laatst (geslaagde) test in de week van 21 September, maar dit zegt natuurlijk niet veel..

Ook denk ik dat het wel gezond is om deze support te testen, voordat die naar Mars vertrekt

BTC Daily met (E)MA 99..
[Afbeelding]

Hoe dan ook, ondanks alle groene candles adviseer ik de mensen om mij heen wat voorzichtig te zijn in deze regio en zit dan zelf ook voor 90% in FIAT te wachten (wat weer DAR staat te harken, dus staat niet compleet stil)
Boven die MA liggen toch nog allerlei andere levels die we kunnen (terug)testen? Hoe langer we boven de 60k blijven, hoe meer bullish ik word. Er zijn momenteel weinig analisten die denken dat we 52k gaan opzoeken - niet dat dat een 'waarheid' is natuurlijk :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03

Dat zou neerkomen op 50 á 53K, gezien het verleden is dit wel iets om rekening mee te houden..
Al was de laatst (geslaagde) test in de week van 21 September, maar dit zegt natuurlijk niet veel..

Ook denk ik dat het wel gezond is om deze support te testen, voordat die naar Mars vertrekt

BTC Daily met (E)MA 99..
[Afbeelding]

Hoe dan ook, ondanks alle groene candles adviseer ik de mensen om mij heen wat voorzichtig te zijn in deze regio en zit dan zelf ook voor 90% in FIAT te wachten (wat weer DAR staat te harken, dus staat niet compleet stil)
Ik zit na gister 100% in fiat. CRO en Celr buy orders weggehaald voorlopig. Het gaat mij net iets te goed allemaal en ik heb het gevoel dat Bitcoin dit level niet lang meer gaat houden.
Nergens op gebaseerd trouwens, voel het aan de blaas. Maar dat kan ook aan het weer liggen. Ik kijk even mee langs de zijlijn. Vooral deze: be fearful when others are greed

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:57

BTC Daily met (E)MA 99..
[Afbeelding]

Ik ben het met je eens dat die mogelijkheid bestaat, ik heb zelf een deel winst op BNB gepakt en in een grid bot gestopt in het bereik onder mijn take profit omdat ik daar consolidatie na de snelle stijging verwacht. Ik let vooral op afwijkingen met behulp van bollinger bands en op de weekly zitten we nog steeds in het bereik van een 'te hoge' prijs, wat normaliter weer richting de MA gaat. Juist als er net allerlei groene candles geweest zijn verwacht ik daarna weer een stapje terug. Ook op 53k zit een vorige top, wat dan als support zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvaesen
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-03 12:53
zwembroek schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:58:
[...]

Ik zit na gister 100% in fiat. CRO en Celr buy orders weggehaald voorlopig. Het gaat mij net iets te goed allemaal en ik heb het gevoel dat Bitcoin dit level niet lang meer gaat houden.
Nergens op gebaseerd trouwens, voel het aan de blaas. Maar dat kan ook aan het weer liggen. Ik kijk even mee langs de zijlijn. Vooral deze: be fearful when others are greed
Hetzelfde, maar dan met een stoploss. Nu ik ben wel de koning van de gemiste moons.

Moest het iemand interesseren. Het enige wat ik van crypto heb geleerd sinds mei is dat ik zeer risico aversief ben. Dus eigenlijk niet geschikt voor deze bende :+

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

YES schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:39:
[...]

Jaapio ik mis je. Meer posten.
Dit is geen vraag maar een bevel
Ok.

Deze markt is ontstaan vanuit Bitcoin en zal vallen voor Bitcoin.

Sterker nog, het draait allemaal om Bitcoin. Alles eromheen is blinde opgeilende greed. Er zal een tijd komen dat niemand nog een fuck geeft om gratis fiat gains, niemand nog een fuck geeft om shitcoins. Ethereum op PoS _O- Dat zou de grootste alarmbel moeten zijn voor iedereen. Wat een klimaatgeile deugende hoerenbagger, zelfs Craig Wright zou dit niet kunnen verzinnen.

Platformen die 'rente' bieden op Bitcoin door je keys te stelen zijn fullblown bullrun criminelen. Succes met terughalen van het nieuwe digitale goud wanneer de hele geitenponzi klapt.

Mensen liggen naakt, schaamteloos en wijdbeens voor de ramen, hun privatekeys in de hand, juinend te spuiten uit pure blinde greed. Opgegeild door hype, verleid met bullrun rente op zero sum shit. Het is zo ongelofelijk goor en triest dat zelfs de meest gure hondenmuntjes er van kotsen.

For the world to see.

Deze hele met fiat volgeblafte overgeilde geitenponzi gaat gigantisch hard klappen als nooit tevoren.

Succes met traden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:14:
[...]

Ok.

Sterker nog, het draait allemaal om Bitcoin. Alles eromheen is blinde opgeilende greed. Er zal een tijd komen dat niemand nog een fuck geeft om gratis fiat gains, niemand nog een fuck geeft om shitcoins. Ethereum op PoS _O- Dat zou de grootste alarmbel moeten zijn voor iedereen. Wat een klimaatgeile deugende hoerenbagger, zelfs Craig Wright zou dit niet kunnen verzinnen.

Platformen die 'rente' bieden op Bitcoin door je keys te stelen zijn fullblown bullrun criminelen. Succes met terughalen van het nieuwe digitale goud wanneer de hele geitenponzi klapt.

Mensen liggen naakt, schaamteloos en wijdbeens voor de ramen, hun privatekeys in de hand, juinend te spuiten uit pure blinde greed. Opgegeild door hype, verleid met bullrun rente op zero sum shit. Het is zo ongelofelijk goor en triest dat zelfs de meest gure hondenmuntjes er van kotsen.

For the world to see.

Deze hele met fiat volgeblafte overgeilde geitenponzi gaat gigantisch hard klappen als nooit tevoren.

Mag je er al een tijd niet meer op of zo? De stoom komt van je post af.
Ga zo door :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1641394

[...]

Ok.

For the world to see.

Mag ik de NFT van deze post kopen om me op af te juinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madametussaud
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 15-04 00:24
Hoe krijg ik geld op mijn trustwallet zonder binance te gebruiken. Nu er geen geld meer te storten is via ideal op binance weet ik niet hoe ik geld op trustwallet krijg. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-05 16:40
[...]

Ok.

For the world to see.

Nu lig ik te huilen als een baby terwijl ik een uurtje geleden nog aan een lambo zat te denken :| Bedankt he! ;(

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:23
Madametussaud schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:18:
Hoe krijg ik geld op mijn trustwallet zonder binance te gebruiken. Nu er geen geld meer te storten is via ideal op binance weet ik niet hoe ik geld op trustwallet krijg. Iemand tips?
Via bitvavo lijkt me?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Jouw post is echt prachtig getimed. Hulde. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madametussaud
@Anoniem: 1641394 heb de reacties ervoor niet gelezen. Mis ik iets? :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 29-05 12:28
Jedi_Pimp schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:55:
[...]

Boven die MA liggen toch nog allerlei andere levels die we kunnen (terug)testen? Hoe langer we boven de 60k blijven, hoe meer bullish ik word. Er zijn momenteel weinig analisten die denken dat we 52k gaan opzoeken - niet dat dat een 'waarheid' is natuurlijk :)
Ben het met jou eens dat er nog genoeg support op die weg te vinden is, maar gezien het verleden (en ook deels door onze oppergod Taro), ben ik wat voorzichtig geworden na pumps als deze..

In het begin alles op HODL, tot je een paar keer een mooi bedrag ziet verdampen en dan bij jezelf denkt: Waarom geen actie ondernomen, want het zat eraan te komen..

Ook eens dat de nieuwsberichten nu niet op een correctie wijzen, maar deze wordt vaak pas na de actie vermeld! ;)
zwembroek schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:58:
[...]
Vooral deze: be fearful when others are greed
_/-\o_ Dit! i.c.m. mijn avatar maakt dat ik mijn PF gestaag zie groeien! Geduld is de key hier..
iBasch schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:00:

Juist als er net allerlei groene candles geweest zijn verwacht ik daarna weer een stapje terug. Ook op 53k zit een vorige top, wat dan als support zou werken.
Die top op 53K is dan ook welke ik in het vizier heb, als deze dan als support zou dienen kan het wel eens snel gaan. Maar post dit ook meer voor de nieuwkomers die niks anders voorbij zien komen dan >69K en er toch erop wil wijzen dat dit ook een mogelijkheid is..

:)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Madametussaud schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:20:
@Anoniem: 1641394 heb de reacties ervoor niet gelezen. Mis ik iets? :p
ja, je mist de mogelijkheid om via ideal geld te storten op Binance...
:+

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Na die post van @Anoniem: 1032405 gelijk boodschappen gedaan.. je weet maar nooit.. kan ik in ieder geval drinken tijdens het rekt gaan..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h3SLTPxQE_6EX5-nJ6dyzwd3Jfs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hKzObmDyXMXLC7f2vpPrqXxw.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Pelox schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:25:
Na die post van @Anoniem: 1032405 gelijk boodschappen gedaan.. je weet maar nooit.. kan ik in ieder geval drinken tijdens het rekt gaan..

[Afbeelding]
30cl voor tijdens het werk en de halve liters voor vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madametussaud

[Afbeelding]
Voorlopig gaan we toch nog niet rekt. Zitten jullie nou allemaal in fiat. Mijn pareltje ethereum gaat nog wel ff door zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
josvaesen schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:07:
[...]

Hetzelfde, maar dan met een stoploss. Nu ik ben wel de koning van de gemiste moons.

Moest het iemand interesseren. Het enige wat ik van crypto heb geleerd sinds mei is dat ik zeer risico aversief ben. Dus eigenlijk niet geschikt voor deze bende :+
Ik neem vaak wel risico's maar door die high risk is het ook moeilijker om geheel zonder emotie te traden waardoor ik nog regelmatig de echte moonshots mis door te snel te verkopen. En ik ben vaak genoeg hard op mijn bek gegaan. Maar de aanhouder wint. Na 1 klap alle doelstellingen gehaald. Ik ben dik tevreden met wat ik nu heb. Als ik nog ergens in stap is het voor de korte termijn en alleen met een deel van de winst. Deze bull market kan ik niet meer met verlies afsluiten. En heel misschien maak ik nog een mega klapper met Moonbeam. De volgende run ga ik het echt anders doen. Inkopen in de crypto winter. Met minimaal 50% Bitcoin en max 3 andere munten. Waarschijnlijk ETH, Polkadot en Moonbeam.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

[Afbeelding]
Zo jammer dit.

Je had voor de smaak beter lege flesjes kunnen vullen met 3 weken stilstaand dakgootwater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:53

BeyondThunder

Lost Lightning

Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:29:
[...]

Zo jammer dit.

Je had voor de smaak beter lege flesjes kunnen vullen met 3 weken stilstaand dakgootwater.
Over smaak valt nie.......
Maar een stuk beter dan Heineken, of dat gore italiaanse, veel te dure bier wat je tegenwoordig overal ziet.
Edit, Birra Moretti was de naam

[ Voor 4% gewijzigd door BeyondThunder op 03-11-2021 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
[...]

Zo jammer dit.

Het is toch niet voor mijzelf hahaha ik drink niet eens :9

Was het goedkoopste spul wat ik kon vinden, kan ik de besparing in een hondenmuntje stoppen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
Madametussaud schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:28:
[...]
Zitten jullie nou allemaal in fiat
Mijn BUSD staat momenteel DAR te harken! :7
En als deze de 5 a 10$ gaat aantikken, heb ik het alsnog niet slecht gedaan met mijn FIAT..

[ Voor 7% gewijzigd door BTFD op 03-11-2021 13:34 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:27
[...]

Zo jammer dit.

Yo, gerapporteerd dit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
zwembroek schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:28:
[...]

Ik neem vaak wel risico's maar door die high risk is het ook moeilijker om geheel zonder emotie te traden waardoor ik nog regelmatig de echte moonshots mis door te snel te verkopen. En ik ben vaak genoeg hard op mijn bek gegaan. Maar de aanhouder wint. Na 1 klap alle doelstellingen gehaald. Ik ben dik tevreden met wat ik nu heb. Als ik nog ergens in stap is het voor de korte termijn en alleen met een deel van de winst. Deze bull market kan ik niet meer met verlies afsluiten. En heel misschien maak ik nog een mega klapper met Moonbeam. De volgende run ga ik het echt anders doen. Inkopen in de crypto winter. Met minimaal 50% Bitcoin en max 3 andere munten. Waarschijnlijk ETH, Polkadot en Moonbeam.
Waarom niet gewoon BTC en ETH gewoon HODL en nu kleine DCAs en gewoon grote chunks in kopen tijdens de "crypto winter" volgens mij een stuk fijner en minder stress, plus eventueel bestendig tegen het feit als er geen echte crypto winter komt dit jaar/volgend jaar. Heb je tenminste nog je "te dure" BTC en ETH in je bakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
BTFD schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:33:
[...]

Mijn BUSD staat momenteel DAR te harken! :7
En als deze de 5 a 10$ gaat aantikken, heb ik het alsnog niet slecht gedaan met mijn FIAT..
Wat is de listing prijs van DAR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
keepitfrosty schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:36:
[...]

Wat is de listing prijs van DAR?
0,03 usd

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Zo jammer dit.

Ik zou niet weten waarom je het nodig vindt ruzie te zoeken met @Mooody

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTFD
Wowhead schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:35:
[...]
volgens mij een stuk fijner en minder stress
Dit lijkt mij ook een beetje afhankelijk van wat jouw positie is, heb jij maar 100 euro erin zitten en de koers zakt 20%, lekker belangrijk..

Maar het kan dus ook zo zijn dat je een middenklasser ziet verdampen. Geeft dat dan rust? Ik vraag het mij af..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-02 12:38
Google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 20:39
Verdorie. Mijn tekening is verpest. Wie verkoopt er nu dan ook?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXf9JuRrPYVAfZSNymPrhW1NA0c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oG8joMbmdgmg08Q6Y0Rme7CR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Hm ok. Nog even bedenken of ik direct dump op de eerste pomp of omdat het gamefi spul is deze token wat langer bewaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
keepitfrosty schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:40:
[...]

Hm ok. Nog even bedenken of ik direct dump op de eerste pomp of omdat het gamefi spul is deze token wat langer bewaar.
Ik zeg zomaar wat, heb geen idee... ik verkoop die troep direct zodra het kan met een market sell.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Pelox schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:41:
[...]

Ik zeg zomaar wat, heb geen idee... ik verkoop die troep direct zodra het kan met een market sell.
Ja ik meestal ook, maar gezien alle gamefi tokens flink aan het pompen zijn hou ik deze misschien wat langer. Of dump ik op de eerste pomp en koop ik deze terug in de dip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-05 23:35
Ray_ schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:39:
Verdorie. Mijn tekening is verpest. Wie verkoopt er nu dan ook?

[Afbeelding]
Nee hoor, je lijn is gewoon scheef
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Xs4v1rJ/o-G8jo-Mbmdgmg08-Q6-Y0-Rme7-CR.png

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Taro schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 20:55:
Vandaag overigens reactie van Bitvavo ontvangen, ze hebben een net voorstel gedaan om mij vanuit eenmalige "coulance" te compenseren. Zand erover d:)b

Niet voor het volledige bedrag overigens, maar het was ook een principekwestie, dus ik laat het verder rusten.
Top. Zou je misschien de situatie kunnen schetsen zodat we er nog wat van opsteken? O-)
De site werkte niet op het moment dat je iets wou kopen/verkopen?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:31
BeyondThunder schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:31:
[...]

Over smaak valt nie.......
Maar een stuk beter dan Heineken, of dat gore italiaanse, veel te dure bier wat je tegenwoordig overal ziet.
Edit, Birra Moretti was de naam
Sowieso, discussieren welke schimmeldrank het beste smaakt :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 20:39
Gelukszoekr schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:46:
[...]

Nee hoor, je lijn is gewoon scheef
[Afbeelding]
Ah, dank. Altijd al wat moeite gehad met binnen de lijntjes te tekenen, laat staan ze recht te tekenen.

Sowieso kwamen er gister wel wat nuttige posts voorbij om meer naar horizontale lijnen te kijken ipv driehoekjes, vlaggetjes en andere scheve lijntjes. Herinnerde mij er wel aan om daar eens wat vaker naar te kijken wat ik nu dus weer fout doe...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Wowhead schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:35:
[...]

Waarom niet gewoon BTC en ETH gewoon HODL en nu kleine DCAs en gewoon grote chunks in kopen tijdens de "crypto winter" volgens mij een stuk fijner en minder stress, plus eventueel bestendig tegen het feit als er geen echte crypto winter komt dit jaar/volgend jaar. Heb je tenminste nog je "te dure" BTC en ETH in je bakje.
Ik begin met DCA nadat we al een jaar in de bear zitten. En geloof me die echte cryptowinter komt er. Ik heb mijn lesje geleerd in 2018. This time it is different right? Vergeet het maar. En dat stress bestendige is idd mijn volgende strategie. Maar dan wel in de diepe krochten van de crypto winter. Het heeft me uiteindelijk twee cycles gekost om met deze wijsheid te komen. En wat dat betreft heb ik mega geluk dat alles nog zo goed is uitgepakt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MzsRQekECMkXxqvKvqNu8xlBBTE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HeHAYSY8YbAsZyfBBuqznQig.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:18

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ogHXcgxmSQp-VZo0ExupieMzM38=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Px8EWuovQeCcL35gVmWu24pZ.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 00:23
Amd RuLuzzz schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:00:
TLM begint zich leuk te vormen onder de zone van 500 sats. Er is een patroon te zien van steeds hogere lows on de resitance. Deze resistance breken en er staat weinig in de weg naar de 630 sats. Zie afbeelding voor ene mogelijke setup, de stoploss is met 8.3% wel tamelijk groot, je kan ervoor kiezen om het iets krapper te zetten, dan staat hij niet onder een low.

Potentiele targets zijn 492 en 628.

[Afbeelding]
Zelf heb ik een entry op 402 genomen. Huidige prijs geeft een SL van 4,3%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Amd RuLuzzz schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:51:
[...]

Zelf heb ik een entry op 402 genomen. Huidige prijs geeft een SL van 4,3%.
Hopelijk is er een btc pump om 14.30 uur. TLM is een Binance launchpad coin, bij een daling heeft die het zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-05 11:43
REKT.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-05 19:28
Stond net met een collega te ouwehoeren en die doet samen met z'n pa crypto, hebben er 50k€ in zitten en dat vind ik best veel maar wat me het meest verbaasde.. van die 50k zit er 20k in SHIBA!!! 7(8)7

Één ding moet ik ze toegeven, ballen van staal :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0w!N
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07:09
Khaelos schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:55:
Stond net met een collega te ouwehoeren en die doet samen met z'n pa crypto, hebben er 50k€ in zitten en dat vind ik best veel maar wat me het meest verbaasde.. van die 50k zit er 20k in SHIBA!!! 7(8)7

Kom je aan met €65,- in Shiba haha!
Wel shit dat Kraken niet die listining gelijk deed gisteren.
Zag gisteren om rond half 11 mooie stijging maar op dit moment Mweh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-05 11:43

Haha, dan is die 20K zakgeld voor die mannen ofzo? Wanneer zijn ze ingestapt op SHIBA? Als dat een maand geleden was, is het een paar 100 EUR geweest -> nu 20K EUR 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92

Valt natuurlijk wel wat voor te zeggen: "Ape big, or don"t ape at all"

Veel mensen die het "gemaakt" hebben in crypto, hebben dit kunnen bereiken door hoog in te zetten op een random coin. Als je eenmaal wat kapitaal bij elkaar hebt weten te harken, wordt het ook makkelijker. Immers met geld maak je meer geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05 15:30
https://coinmarketcap.com/nl/rankings/exchanges

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
BTFD schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:38:
[...]

Dit lijkt mij ook een beetje afhankelijk van wat jouw positie is, heb jij maar 100 euro erin zitten en de koers zakt 20%, lekker belangrijk..

Maar het kan dus ook zo zijn dat je een middenklasser ziet verdampen. Geeft dat dan rust? Ik vraag het mij af..
Fair enough dat zijn inderdaad flinke bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Man man man wie zit er nou allemaal
BTC te verkopen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Servor schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:07:
BTC te verkopen?!
Je kan iedereen hier helpen door zelf BTC te kopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Pick one:
  • -0.84% 24h
  • REKT

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• roflexx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Mooody schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 23:36:
[...]

Dat hele "not your keys" gezeur gaat vreselijk achterhaald worden denk ik.

Je complete vermogen bij Coinbase stallen zou risicovoller zijn, dan al je keys op een Ledger bewaren?

Het is het verhaal van "bewaren in een sok" vs "Rabobank-rekening".
Inderdaad, en uiteindelijk komt er wel regelgeving dat je tot bedrag x beschermt bent tegen hacks. Buiten het feit dat zulke garanties nog niet op papier staan verwacht ik coulance vanuit betrouwbare grote exchanges. Kraken bijvoorbeeld gaat je echt wel (deels) vergoeden als je coins kwijtraakt door een hack door een beveiligingslek in hun systeem. Vergoeden is namelijk veel goedkoper dan reputatieverlies.

Coins in eigen beheer is zeer risicovol. Je kan alles tot in de puntjes uitdenken zoals ik eerder gepromoot heb dmv Shamir, echter je hoeft maar 1 foutje te maken en je bent de pineut. Stel voor je regelt Shamir perfect, maar je raakt blind, kun je je seed nog lezen zonder afhankelijk te zijn van anderen? De gekste scenario's kunnen roet in je waterdichte plan gooien.

Zo weet ik redelijk wat van computers/software, maar zelfs ik ben wel eens bestanden verloren omdat ik bijvoorbeeld vertrouwde op een bepaalde backup, en even een harde schijf moest formatteren voor een andere dringend doel. Dus dan weet je wel hoe je het allemaal perfect moet regelen, maar op tijden van verstandsverbijstering of waar iets snel snel moet gebeuren maak je aannames en gaat er gegarandeerd een keer iets fout.

Je bent letterlijk je eigen bank. Er komt heel veel bij kijken om het waterdicht te houden. Daarom ben ik van mening dat spreiden over verschillende betrouwbare exchanges minder risicovol is, zolang dit geen tonnen/miljoenen zijn. Als je dan toch echt je private key wil, dan lees je zeer goed in om zoveel mogelijk risico's uit te sluiten. En test vooral je seed door deze eens op een lege wallet te herstellen. Bij Trezor kun je je seed ook testen zonder te hoeven resetten/herstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 03:57

WhySoSerious

Be the change.

Servor schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:07:
BTC te verkopen?!
Gewoon even geduld hebben tot 15:00, dan komt er weer een pump.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
WhySoSerious schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:18:
[...]

Gewoon even geduld hebben tot 15:00, dan komt er weer een pump.
Dank voor het Fin. Adv. - all in gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Buy de dipje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
MrKennedy1985 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:10:
Even een tip voor DOT holders die mee gaan doen aan de crowdloans. De meeste projecten bieden een Max aantal tokens aan die verdeeld worden onder alle inleggers. Dat betekent dat des te meer er ingelegd wordt, des te minder tokens je krijgt per ingelegde DOT.

Ik verwacht dat de projecten een live counter gaan tonen van het aantal ingelegde DOT. Zo kan je een inschatting maken wat de return is. Ik zou dus wachten tot redelijk vlak voor het eind van de looptijd om je keuzes te maken.

Het systeem neigt naar een minder lucratieve auction dan de kusama auctions maar we gaan het zien.
De inleg aan DOT's is inderdaad gewoon te zien.

Echter kun je de strategie van zo lang mogelijk afwachten niet altijd zonder risico of nadelen toepassen. Sommige projecten hebben een reward multiplier die bij elk slot gedurende de 7 dagen afloopt en gereset wordt bij het volgende slot. Je moet je altijd per project inlezen hoe alles precies in elkaar zit. Zo voor de hand liggend is het niet allemaal. Een project kan op een bepaald moment ook kiezen om meer inleg te ontmoedigen omdat men verwacht al genoeg opgehaald te hebben om een auction te winnen. Op dat moment worden bijvoorbeeld interfaces waar je referral links kan invoeren gesloten. Er kan echt van alles variëren en gebeuren waardoor je er bovenop moet zitten, en vanaf dag 1 een plan van aanpak moet hebben, wil je het maximale eruit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
enomiss schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:16:
Inderdaad, en uiteindelijk komt er wel regelgeving dat je tot bedrag x beschermt bent tegen hacks.
Dat denk ik niet. Wie moet hier garant voor gaan staan dan?
Buiten het feit dat zulke garanties nog niet op papier staan verwacht ik coulance vanuit betrouwbare grote exchanges. Kraken bijvoorbeeld gaat je echt wel (deels) vergoeden als je coins kwijtraakt door een hack door een beveiligingslek in hun systeem. Vergoeden is namelijk veel goedkoper dan reputatieverlies.
Ja, uiteraard. Zolang de echange de hack kan "coveren". Als dit onmogelijk is dan gaat iedereen nat. En wat iemand anders al benoemde; het kan ook voor een bankrun zorgen wanneer een exchange gehacked is. Het is namelijk een kwestie van vertrouwen, en dat valt ineens weg. Waardoor de exchange alsnog kan omvallen.
Coins in eigen beheer is zeer risicovol. Je kan alles tot in de puntjes uitdenken zoals ik eerder gepromoot heb dmv Shamir, echter je hoeft maar 1 foutje te maken en je bent de pineut. Stel voor je regelt Shamir perfect, maar je raakt blind, kun je je seed nog lezen zonder afhankelijk te zijn van anderen? De gekste scenario's kunnen roet in je waterdichte plan gooien.
Alles kan, Maar dit is wel een bijzonder scenario. En dan nog kan je het eventueel onder toezicht van een notaris of whatever uitleggen en laten uitvoeren.
Daarom ben ik van mening dat spreiden over verschillende betrouwbare exchanges minder risicovol is, zolang dit geen tonnen/miljoenen zijn.
Hoe kan een risico afhankelijk zijn van het bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-05 22:16
Ik dacht al... waar blijft de woensdag dip? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Jedi_Pimp schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:34:
[...]
Wat nou als we nu in een dusdanig veranderde crypto wereld zijn beland, dat de BTC.D nooit meer zijn oude niveaus gaat behalen?
Nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[...]

Inderdaad, en uiteindelijk komt er wel regelgeving dat je tot bedrag x beschermt bent tegen hacks. Buiten het feit dat zulke garanties nog niet op papier staan verwacht ik coulance vanuit betrouwbare grote exchanges. Kraken bijvoorbeeld gaat je echt wel (deels) vergoeden als je coins kwijtraakt door een hack door een beveiligingslek in hun systeem. Vergoeden is namelijk veel goedkoper dan reputatieverlies.

Zo weet ik redelijk wat van computers/software, maar zelfs ik ben wel eens bestanden verloren omdat ik bijvoorbeeld vertrouwde op een bepaalde backup, en even een harde schijf moest formatteren voor een andere dringend doel. Dus dan weet je wel hoe je het allemaal perfect moet regelen, maar op tijden van verstandsverbijstering of waar iets snel snel moet gebeuren maak je aannames en gaat er gegarandeerd een keer iets fout.

Je bent letterlijk je eigen bank. Er komt heel veel bij kijken om het waterdicht te houden. Daarom ben ik van mening dat spreiden over verschillende betrouwbare exchanges minder risicovol is, zolang dit geen tonnen/miljoenen zijn. Als je dan toch echt je private key wil, dan lees je zeer goed in om zoveel mogelijk risico's uit te sluiten. En test vooral je seed door deze eens op een lege wallet te herstellen. Bij Trezor kun je je seed ook testen zonder te hoeven resetten/herstellen.
Als je het op exchanges zet is 1 foutje van jouw kant ook genoeg. Alleen zijn er meer manieren om foutjes te maken dan met een hardware wallet.

Ik ga niet weer ranten waarom je ongelijk hebt, heb ik al genoeg gedaan vandaag. Maar als een beginner dit leest met een leuk bedrag in crypto dan please please please luister niet hiernaar en ga je verdiepen in hardware wallets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
[...]

Het heeft beide zijn voor- en nadelen. Wat ik ook wel een risico vind bij exchanges, dat ze zomaar kunnen besluiten (of dat wordt voor hun besloten) om geen SEPA meer te ondersteunen. Waardoor je met allerlei omwegen je geld moet terug zien te krijgen, omdat je exchange ook heeft besloten dat je coin X niet meer mag opnemen.

Dan ben je mijn inziens beter af om gewoon je eigen wallet in beheer te hebben. Als je dan wilt cashen kun je het rechtstreeks van je wallet naar een werkende exchange sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordydG1998
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-01 15:07
jvel92 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:35:
[...]

Het heeft beide zijn voor- en nadelen. Wat ik ook wel een risico vind bij exchanges, dat ze zomaar kunnen besluiten (of dat wordt voor hun besloten) om geen SEPA meer te ondersteunen. Waardoor je met allerlei omwegen je geld moet terug zien te krijgen, omdat je exchange ook heeft besloten dat je coin X niet meer mag opnemen.

Dan ben je mijn inziens beter af om gewoon je eigen wallet in beheer te hebben. Als je dan wilt cashen kun je het rechtstreeks van je wallet naar een werkende exchange sturen.
Wat een boomer advies zeg, pff. Je kan altijd je coins op veel exchanges omzetten naar XLM, LTC, of welke coin dan ook met een lage fee om van wallet naar wallet te versturen.

Altijd zelf blijven nadenken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Anoniem: 1641394 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:33:
[...]

Als je het op exchanges zet is 1 foutje van jouw kant ook genoeg. Alleen zijn er meer manieren om foutjes te maken dan met een hardware wallet.

Ik ga niet weer ranten waarom je ongelijk hebt, heb ik al genoeg gedaan vandaag. Maar als een beginner dit leest met een leuk bedrag in crypto dan please please please luister niet hiernaar en ga je verdiepen in hardware wallets.
Waarom heeft hij ongelijk? Waarom heb jij volgens sommigen ongelijk? Ieders situatie en daarbij behorende oplossing is anders. We leggen allemaal accenten op een andere plek. Voor jou geeft dat dus een andere uitkomst dan voor een ander. Heb jij gelijk? In jouw ogen wel. Heeft een ander gelijk, in jouw ogen blijkbaar niet.

Er zijn meer oplossingen en mogelijkheden en alles heeft zijn flaws. Voor mij is op dit moment spreiding over exchanges de beste oplossing. Wellicht over 4 jaar niet meer, blijven evalueren, anticiperen en risico's afwegen voor iedereen.

Kom eens van je hoge paard man. Of geef NoInput anders.

[ Voor 8% gewijzigd door Ngangatar op 03-11-2021 14:42 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Beginners kunnen beter helemaal geen crypto meer kopen en binnen hun hermetisch afgesloten woonruimte blijven in een hazmat pak met kunstmatige zuurstof tank en fijnstof filter. En dan middels een verzekerde constructie, opgezet en vastgelegd door een notaris, blikken groente, vitamines en SMACK DCA´en.

DeNk GoEd Na VoOrDaT Je RiSiCo´S nEeMt!!!1!!! ! 1

Fucking greedy fucks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ngangatar schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:40:
[...]

Waarom heeft hij ongelijk? Waarom heb jij volgens sommigen ongelijk? Ieders situatie en daarbij behorende oplossing is anders. We leggen allemaal accenten op een andere plek.

Voor jou geeft dat dus een andere uitkomst dan voor een ander. Heb jij gelijk? In jouw ogen wel. Heeft een ander gelijk, in jouw ogen blijkbaar niet.

Er zijn meer oplossingen en mogelijkheden en alles heeft zijn flaws.

Kom eens van je hoge paard man. Of geef NoInput anders.
Hij heeft feitelijk ongelijk, software wallets of exchanges zijn veel risicovoller dan hardware wallets. Alle "nadelen" van hardware wallets zijn present bij software wallets of exchanges, plus een hele grote berg andere problemen. Als iemand die hele Bitcoins heeft zien verdwijnen bij BTC-e mag ik mezelf wel ervaringsdeskundige noemen. Ik hoop dat andere dit niet met duur leergeld hoeven te ervaren.

En als je harde uitspraken doet dat hardware wallets outdated zijn en geen plaatst meer hebben want Coinbase/hardware-wallet is als rabobank/oude sok, dan krijg je harde uitspraken terug.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 1641394 op 03-11-2021 14:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Alleen mijn handelspot staat verspreid over diverse exchanges.

M'n hodl-pot staat op twee Ledgers (backup pack) ... Voel ik me in ieder geval een stuk veiliger bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:42:
Beginners kunnen beter helemaal geen crypto meer kopen en binnen hun hermetisch afgesloten woonruimte blijven in een hazmat pak met kunstmatige zuurstof tank en fijnstof filter. En dan middels een verzekerde constructie, opgezet en vastgelegd door een notaris, blikken groente, vitamines en SMACK DCA´en.

DeNk GoEd Na VoOrDaT Je RiSiCo´S nEeMt!!!1!!! ! 1

Fucking greedy fucks
Het gaat er niet om dat niemand coins op een sw wallet mag hebben. Neem lekker je risico. Pretendeer alleen niet dat dat een veiligere oplossing is dan een hw wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Steefmeister schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:26:
Ik dacht al... waar blijft de woensdag dip? :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B7TFxvNH01N7B2ZHfTr7u7fX4GA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Tv1xDHhTsWT5DcFjIGuT28Uk.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d-74A040GtYVIcT667oQLJ3TVdQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Qg5KJFtn7lBIlO1iYPnnBfNn.jpg?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

iVibes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:44:
Alleen mijn handelspot staat verspreid over diverse exchanges.

M'n hodl-pot staat op twee Ledgers (bakup pack) ... Voel ik me in ieder geval een stuk veiliger bij....
Jezus wat bizar onprofessioneel...

Wel erg dapper en denk ook goed dat je dit gewoon schaamteloos durft neer te plempen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Joosie200 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:57:
[...]

Doet me ook denken aan de tijden van icesave, DSB ed. Persoonlijk doe ik niks met staking. Mij te shady als er allerhande sites uit het niets komen en gouden bergen beloven met fikse rentepercentages. Sure, vastzetten tegen percentage X kan iedereen aanbieden. Maar of je het ook werkelijk krijgt / kunt withdrawnen?

Hetzelfde met nft's. Komt op mij over als de nieuwe rage zoals je in 2017/2018 bedolven werd onder de ico's. Of dus leverage trading. Ik koop/verkoop enkel in spot en klaar. Kopen, op ander moment hoger verkopen is simpel, standaard en saai. Geeft wel het minste risico.

Maarja de jeugd van tegenwoordig /ikwordoud :+ Die zien dollartekens en duiken op alles wat hot en happening is op tiktok. Geeft het je meer rendement? Mogelijk. Sta je ook bloot aan een hoger risico? Wel degelijk. Lekker je winsten staken bij bedrijven die doen alsof ze banken zijn en deposito's aanbieden zonder bankvergunning ga je gang. Ik skip het. Crypto in je eigen wallet en klaar. Be your own bank was toch het idee?
Lees je eens in wat staking is. Het is geen vaag iets, het is geen product van shady exchanges. Staking zit ingebouw in het protocol en de distributie van rewards gaat via de blockchain. Zonder dit mechanisme bestaat een PoS muntje überhaupt niet, tenzij het een PoW muntje is. Het enige wat shady kan zijn is het muntje zelf, maar staking aan sich is net zo betrouwbaar als het protocol zelf.

2 sec googlen: https://medium.com/chorus...ypto-staking-ced72bc1756b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:46:
[...]

Jezus wat bizar onprofessioneel...

Wel erg dapper en denk ook goed dat je dit gewoon schaamteloos durft neer te plempen.
No problem, m'n ledgers bewaar ik naast de boormachine-afdeling bij de Gamma...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Anoniem: 1641394 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:43:
[...]

Hij heeft feitelijk ongelijk, software wallets of exchanges zijn veel risicovoller dan hardware wallets. Alle "nadelen" van hardware wallets zijn present bij software wallets of exchanges, plus een hele grote berg andere problemen. Als iemand die hele Bitcoins heeft zien verdwijnen bij BTC-e mag ik mezelf wel ervaringsdeskundige noemen. Ik hoop dat andere dit niet met duur leergeld hoeven te ervaren.
Ok, en dan ken ik iemand die door omstandigheden, in een woongemeenschap leeft. Geen eigen kamer, wel een eigen computer, maar het is een in en uitloop van mensen daar. Soms zelfs van mensen die men niet persoonlijk kent en veel maatschappelijk werkers. Diegene heeft een klein, bescheiden portfolio wat hem moet helpen om weer een mooie stap terug te maken de maatschappij in, zodra wat andere problemen welke niets met geld te maken hebben, achter de rug zijn.

Hij heeft absoluut geen mogelijkheid om prive zaken ergens op te kunnen bergen en de buitenwereld is beschikbaar voor zaken als boodschappen doen onder begeleiding. Wat moet zo'n gast met een hardware wallet aangezien die niet ergens "veilig" opgeborgen kan worden.

Er zijn legio redenen waarom een exchange een betere oplossing kan zijn. Je hebt gewoon geen gelijk wanneer je zegt dat je altijd gelijk hebt door in elke situatie dezelfde norm op te leggen. Elke situatie is anders en heeft een andere oplossing / benadering nodig.

Je mag jezelf wat mij betreft best ervaringsdeskundige noemen, je hebt er alleen bar weinig aan wanneer je jouw situatie blijft projecteren op anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
  • Laatst online: 08-03 23:59
Van de zomer had ik voor 100,- ethereum gekocht en gisteren voor het dubbele verkocht.
En nou hoorde ik van een kennis dat je ethereum ook kunt verhandelen, dwz, dat er een platform is dat voor je ethereum koopt/verkoopt met bepaalde variabelen, zoals wat is de ondergrens, bovengrens.
Ik vroeg mij af welke betrouwbare platform zouden jullie adviseren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 23:27

Wom

lawkexarib schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:51:
Van de zomer had ik voor 100,- ethereum gekocht en gisteren voor het dubbele verkocht.
En nou hoorde ik van een kennis dat je ethereum ook kunt verhandelen, dwz, dat er een platform is dat voor je ethereum koopt/verkoopt met bepaalde variabelen, zoals wat is de ondergrens, bovengrens.
Je bent op zoek naar een exchange: [Exchanges] Het grote cryptocurrency exchanges topic

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lawkexarib
  • Laatst online: 08-03 23:59
Dankjewel voor jouw snelle reactie!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

lawkexarib schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:51:
Mocht je met ondergrens en bovengrens "shorts & longs" bedoelen, ga je dan eerst inlezen ajb want anders ben je je winst vrij snel weer kwijt in een paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ngangatar schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:51:
[...]

Ok, en dan ken ik iemand die door omstandigheden, in een woongemeenschap leeft. Geen eigen kamer, wel een eigen computer, maar het is een in en uitloop van mensen daar. Soms zelfs van mensen die men niet persoonlijk kent en veel maatschappelijk werkers. Diegene heeft een klein, bescheiden portfolio wat hem moet helpen om weer een mooie stap terug te maken de maatschappij in, zodra wat andere problemen welke niets met geld te maken hebben, achter de rug zijn.

Hij heeft absoluut geen mogelijkheid om prive zaken ergens op te kunnen bergen en de buitenwereld is beschikbaar voor zaken als boodschappen doen onder begeleiding. Wat moet zo'n gast met een hardware wallet aangezien die niet ergens "veilig" opgeborgen kan worden.

Er zijn legio redenen waarom een exchange een betere oplossing kan zijn. Je hebt gewoon geen gelijk wanneer je zegt dat je altijd gelijk hebt door in elke situatie dezelfde norm op te leggen. Elke situatie is anders en heeft een andere oplossing / benadering nodig.

Je mag jezelf wat mij betreft best ervaringsdeskundige noemen, je hebt er alleen bar weinig aan wanneer je jouw situatie blijft projecteren op anderen.
Nee, dan is de exchange geen goede oplossing. Dan is de exchange de enige oplossing die werkt in die situatie. Dat maakt de oplossing niet opeens goed.

En dat is helemaal prima, ik heb ook wat op exchanges staan, hoe moet je anders traden. Maar ik pretendeer niet dat dat even veilig of veiliger is dan een hardware wallet, want dat is het gewoon niet.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Heb zelf mijn complete trade pot op 4 exchanges staan waarvan ik de wachtwoorden en 2FA authenticator backup codes bewaar in de eerste beste notitie app die ik kon vinden op de android store.

Allemaal hetzelfde wachtwoord en inlog. Al 4 jaar lang.

Mijn hodl pot bewaar ik op een tweedehands Trezor van marktplaats en heb de seedphrase er gewoon naast gelegd. Gewoon op papier op dezelfde plank.

Hahahaha.

Kom halen dan boormachine lurkertjes. Toe dan.

Honkbalknuppel in je nek zodra je mijn drempeltje overstapt. Doe het.

Kom dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:20
over veilig bewaren gesproken, ik dacht zelf aan zoiets:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.myonlinestore.eu/94b6aba5-6be1-11e9-a722-44a8421b9960/image/cache/full/85e29bc16b41e9598603d07c2f0640bd86755204.jpg

hierin zeer goed mijn seed phrase bewaren en dit als kopie begraven in de achtertuin, ook een kopie ergens zeer goed verstopt in het huis, maar wel veilig dat mocht het huis afbranden dat ik nog 1 versie in de achtertuin heb liggen.... zou dit sterk genoeg zijn?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik ben even weg jongens. Moet al mijn funds van exchanges af halen. Ga het op een usb stick zetten want een Ledger is me te duur. Kan toch wel lijkt me? Al dat gedoe met codes ook altijd..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Ik vond het plaatsen van flauwe afgekauwde memes geloof ik leuker dan dat gekat op elkaar.

Geitenbende, iemand?

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Katseviool
  • Laatst online: 05-05 08:45
Als je normaal op Tweakers zit om je videokaart te overklokken en je OLED wat beter af te stellen en je klikt uit verveling op dit topic, dan vraag je je echt af in welke kelder van GoT je nu weer terecht bent gekomen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Servor schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:56:
Ik vond het plaatsen van flauwe afgekauwde memes geloof ik leuker dan dat gekat op elkaar.

Geitenbende, iemand?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KkDhjCMOBQ1StHa-NdZBKGs51GA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZzPDAdP7XcOTRiKNRIJjycWv.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Heisenbug schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:31:
[...]

Acala heeft nu ook de details van hun crowdloan bekend gemaakt: https://medium.com/acalan...-on-polkadot-f271389f5054

Ook hier vallen de rewards tegen; 17% van de supply en geen hardcap op het aantal bijgedragen DOT.

Ik wacht zelf wel totdat Moonbeam en Acala op exchanges verschijnen. De nadelen van de DOT lockup en de token vesting periode wegen niet op tegen de rewards.
Totaal in lijn der verwachting. De marketing is al gedaan via KSM crowdloans. Daarmee naamsbekendheid verkregen. Er zijn minder rewards nodig om dezelfde publiciteit/aandacht te behalen.

Een DOT crowdloan project met hogere rewards zal een project zijn waarvan geen jonger KSM broertje bestaat, maar die enkel ambiëren om een DOT slot te bemachtigen. Of zo'n project bestaat/bij de komende crowdloan zit, heb ik me nog niet in verdiept.

[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 03-11-2021 14:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:54:
Heb zelf mijn complete trade pot op 4 exchanges staan waarvan ik de wachtwoorden en 2FA authenticator backup codes bewaar in de eerste beste notitie app die ik kon vinden op de android store.

Allemaal hetzelfde wachtwoord en inlog. Al 4 jaar lang.

Mijn hodl pot bewaar ik op een tweedehands Trezor van marktplaats en heb de seedphrase er gewoon naast gelegd. Gewoon op papier op dezelfde plank.

Hahahaha.

Kom halen dan boormachine lurkertjes. Toe dan.

Honkbalknuppel in je nek zodra je mijn drempeltje overstapt. Doe het.

Kom dan.
Nee dankje. Naar het noorden rijden kost me alleen al aan de brandstof in mijn lambo meer, dan dat die crapto's gaan opleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Kol Nedra schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:55:
over veilig bewaren gesproken, ik dacht zelf aan zoiets:
[Afbeelding]

hierin zeer goed mijn seed phrase bewaren en dit als kopie begraven in de achtertuin, ook een kopie ergens zeer goed verstopt in het huis, maar wel veilig dat mocht het huis afbranden dat ik nog 1 versie in de achtertuin heb liggen.... zou dit sterk genoeg zijn?
Prima oplossing maar wel even nameten of je geen aardstralen in je achtertuin hebt lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Servor schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:20:
[...]

Dank voor het Fin. Adv. - all in gegaan!
Pumperoni in 3, 2, 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Servor schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:56:

Geitenbende, iemand?
Geitenponzi!

Oeps sorry! Ben ik weer aan het mopperen. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ngangatar schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:51:
[...]

Hoe gaat het met A87?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PtMyP4cmEzK0DtutuhQDGJdA7ic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/vvYYBIgSgV721hhrP7jkYbcl.png?f=user_large
Pagina: 1 ... 250 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!