[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 252 Laatste
Acties:
  • 817.789 views

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-01 22:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CjTmQa8ERSiLvD-O3jIuY4VirG8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wfPjcS1X20IiLlUPKqFLgosr.jpg?f=user_large

Geiten? Wie roept er wat over geiten??

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 09:30:
[...]

Zoals ik in een andere reactie al aangaf: Ja, dat maakt voor mij uit omdat ik instap-/uitstapmomenten beter kan timen als er nu een bearmarket verschijnt tov van nu eerst een vervolg van de bullrun te doorlopen met een voor mij onzekere top, met daarna een bearmarket waarbij ik de bodem lastiger kan inschatten.

Als het geheel zo loopt volgens het welbekende plaatje dan speel ik daar optimaal op in, dan weet ik waar de bodem waarschijnlijk zit en waar ik dus moet inkopen, dat zet meer zoden aan de dijk dan eerst een price discovery gebied te doorlopen waar ik uiteraard ook heel blij mee zou zijn.

Voor winstmaximalisatie is voorspelbaarheid van de markt heel erg wenselijk. Klinkt als een open deur, maar dat is de reden waarom ik het graag zo zou zien gebeuren.

Voorbeeld:

Bitcoin stijgt vanaf hier door: Je hebt 1 BTC, prijs gaat nu naar 100k. Je stapt uit, koopt weer in op 50k, dan heb je 2 BTC, prijs stijgt daarna naar 250k en dan heb je 500k.

Bitcoin komt eerst in een kleine korte bearmarket: Je hebt 1 BTC op 48k verkocht, je koopt 2 stuks op 24k, daarna stijgt de prijs naar 100k. Je stapt uit, koopt weer in op 50k, dan heb je 4 BTC, daarna stijgt de prijs naar 250k en dan heb je 1.000k.

Natuurlijk kan je met andere voorbeelden en bedragen hele andere resultaten schetsen, maar het gaat ook om de verhouding en de voorspelbaarheid van de bedragen, de hoogte van de pieken vs de dalen. Afijn, ik vind beide prima, maar hopelijk is duidelijk wat ik ermee bedoel.
Het niet weten in welk gedeelte van de markt dat we zitten maakt het voor een noob als mijzelf erg moeilijk om een goede strategie te bepalen. Ik merk dus vooral dat ik meer risico neem wanneer de koersen laag zijn (voor mij dan als nieuweling) en heb vooral lopen inkopen en traden tussen de 30 en 36K.

Nu het weer omhoog gaat, probeer ik nog wel eens een trade, maar dan met de afspraak met mezelf dat als ik de boot mis omdat de koers omhoog gaat ipv soms een kleine correctie, dat ik dan niet meer hoger ga instappen. Dan is het maar even zo.

Zo ben ik vrijdag op een mooi punt met 75% van mijn totale inleg (niet de winst dus) uitgestapt, dat staat nu braaf op de exchange aan de zijlijn voor een eventuele correctie. Geen correctie, dan blijft het dus aan de zijlijn.

Komt er wel een correctie, dan verwacht ik dat ik met maximaal de helft van die 75% weer instap. Uiteraard wel afhankelijk van de grootte van de correctie, maar ik vermoed dat er geen heel grote meer gaan komen en dat hoop ik ook niet eerlijk gezegd.

Dit jaar is vanaf april, bij mijn start, accumuleren geweest voor mijn komende eerste bear en op dit moment is mijn inleg verdriedubbeld. Dus in stappen mijn inleg uithalen voelt helemaal niet zo slecht. Ik moet oppassen dat mijn greed niet te hoog word, maar dat is verduveld moeilijk, al voelt het niet als greed, maar als kansen pakken. Maar feitelijk is dat hetzelfde :).

TLDR; juist omdat ik niet weet waar we zitten in de cycle, voelt het niet slecht om de inleg er uit te halen bij een gemiste trade. Dan blijf ik met de winst gewoon proberen verder te werken aan een mooier PF.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:49

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ebU4XuBUt3AbflOtHc269t1mKow=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RnYtnidPX3eHDaz2SXPRi0jj.jpg?f=user_large

Zo dan toch?

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Rogerrrr schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 09:23:
[...]

Om het voorbeeld compleet te maken. Kan iemand antwoord geven wat de totale kosten zullen worden als ik transfer:

van Bitvavo naar Celcius:

1000USDC
10000USDC
De network fee veranderd niet aan de hand van het bedrag dat je verstuurd. Het is geen percentage. Duizend of tienduizend USDC maakt dus niet uit voor de fee.

Als je meer fee betaald heb je wel een hogere kans dat miners je transactie eerder oppakken dan met een lage fee. Maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van hoe druk het is op het netwerk.

• Rogerrrr
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 25-10-2023
Azer schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 10:03:
[...]

De network fee veranderd niet aan de hand van het bedrag dat je verstuurd. Het is geen percentage. Duizend of tienduizend USDC maakt dus niet uit voor de fee.

Als je meer fee betaald heb je wel een hogere kans dat miners je transactie eerder oppakken dan met een lage fee. Maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van hoe druk het is op het netwerk.
Bedankt voor je antwoord Azer :)

Op Etherscan zie ik dat de Gwei continu verandert. Op bitvavo zie ik geen mogelijkheid om te kiezen hoeveel fee ik wil betalen.

Neemt bitvavo dan standaard de meest snelle transactie ( dus zeg maar high fee ) ?

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01 23:12

Bad Brains

<(0.o)>

Nu dat gezeik met Bij Nance al een tijd aan de gang is i.v.m. storten en vooral erafhalen van je centen, wat is hier de meest gebruikte oplossing voor.
Bitvavo wordt genoemd maar moet je wallet screens gaan sturen en Bitonic maar dat is volgens mij geen exchange maar een broker. (duurder?)
Wij zijn aan het kijken wat de beste manier is om dit te doen totdathet ooit een keer weer geregeld is bij Nance.
Coinbase pro een optie?

Wat is wijsheid, het gaat dus om met het minste gezeik transfers te kunnen doen.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:27
Bad Brains schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 10:40:
Nu dat gezeik met Bij Nance al een tijd aan de gang is i.v.m. storten en vooral erafhalen van je centen, wat is hier de meest gebruikte oplossing voor.
Bitvavo wordt genoemd maar moet je wallet screens gaan sturen en Bitonic maar dat is volgens mij geen exchange maar een broker. (duurder?)
Wij zijn aan het kijken wat de beste manier is om dit te doen totdathet ooit een keer weer geregeld is bij Nance.
Coinbase pro een optie?

Wat is wijsheid, het gaat dus om met het minste gezeik transfers te kunnen doen.
ik gebruik kraken en bitonic (die laatste wil ik gewoon supporten omdat ze veel goeds doen in NL mbt regelgeving)

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Rogerrrr
Coinbase pro een optie?

Je zou ftx kunnen overwegen met sepa

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:06
Coinbase pro een optie?

of gebruik de Binance kaart en ga extra pinnen bij de Jumbo

nothing stops this train

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 10:30
Verwijderd schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 18:40:
Wat verwachten we nog van celr deze maand? Met hun release in stapjes deze maand terug naar de 20$?
Deze maand denk ik 20 tot 30 cent. Daarna afhankelijk wat staking in SGN gaat opleveren en hoe erg cbridge aansluit en grote volumes gaat draaien.

Cbridge zal vandaag de 300 miljoen aantikken aan volume.

[ Voor 7% gewijzigd door mannowlahn op 03-10-2021 10:48 ]

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Rogerrrr schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 10:29:
[...]

Bedankt voor je antwoord Azer :)

Op Etherscan zie ik dat de Gwei continu verandert. Op bitvavo zie ik geen mogelijkheid om te kiezen hoeveel fee ik wil betalen.

Neemt bitvavo dan standaard de meest snelle transactie ( dus zeg maar high fee ) ?
Als je een withdrawal doet van een exchange, dan bepaald de exchange vaak de network fee. In de meeste gevallen hoef je die niet zelf in te stellen. De exchange rekent de network fees aan de gebruikers door en pakt daar vaak zelf ook nog een winstmarge op.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
sh4d0wman schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 09:26:
[...]

Ehmm die munten moet je helemaal niet willen gebruiken. Denk ook maar niet dat ze dat met crypto gaan integreren vanwege de belangen die spelen. Ik ga er van uit dat deze munt straks opgedrongen gaat worden door op je normale rekening een negatieve rente te berekenen. Nadat alles over is zal men proberen crypto in te perken danwel te verbieden.

Met deze ECB munten hebben landen straks complete financiele controle over de burger. Men kan zien hoe jij je geld spendeert en daar ook restricties op zetten. Zie China met social credit, die kunnen met hun digitale munt nu ook mensen compleet buiten sluiten. Hoeft Aldi/Lidl ook geen cigaretten meer uit het schap te halen, je kunt ze simpelweg niet afrekeken. Computer says NO :*)
Mjah, maar wat voor alternatieven zijn er verder dan?
Crypto niet, dat hebben we met z'n allen wel verpest door er een speculatiemachine van te maken.
(Exhibit A: Dit topic :P )

Dus dan komen we vanzelf weer gewoon bij het oude vertrouwde fiat terecht?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Rogerrrr schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 09:23:
[...]

Om het voorbeeld compleet te maken. Kan iemand antwoord geven wat de totale kosten zullen worden als ik transfer:

van Bitvavo naar Celcius:

1000USDC
10000USDC
Is het niet zo dat je eerst een overzicht krijgt van de kosten voordat je de verzending moet bevestigen? In dat geval heeft Bitvavo zelf het antwoord voor je.
Het mooie is wel dat versturen vanuit Celsius helemaal gratis is :)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-01 11:55
mannowlahn schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 10:47:
[...]

Deze maand denk ik 20 tot 30 cent. Daarna afhankelijk wat staking in SGN gaat opleveren en hoe erg cbridge aansluit en grote volumes gaat draaien.

Ik teken al voor $0,20. In deze groene zee doet Celr nog niet mee. Maar dat kan zo veranderen uiteraard. Deze maand ook layer 2 finance toch?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01 23:12

Bad Brains

<(0.o)>

anti elppa schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 10:45:
[...]

ik gebruik kraken en bitonic (die laatste wil ik gewoon supporten omdat ze veel goeds doen in NL mbt regelgeving)
Kraken is Amerikaans, wil je niet specefiek iets "nederlands/europees want regulering?
Anders krijg je hetzelfde gezeik straks ook bij Kraken of zie ik dat verkeerd, ik ben niet iemand die 20 exchanges wil. Bij Nance is wat ik ken en lekker vindt werken.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:32
mannowlahn schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 10:47:
[...]

Toevallig de AMA van Dong bekeken? Zag dat het via Telegram was, dus niet gekeken.

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
Coinbase pro een optie?

Wallet screen doe je één keer, dan ben je ervan af tenzij je steeds andere munten wil gebruiken.

De andere kant op heb ik niet gedaan, ik cash niet. Naar Binance->Nexo met XLM is wel voordelig als je je gratis withdrawals niet allemaal opgebruikt (en Nexo aanhoudt voor die gunst)
Kol Nedra schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 10:47:
[...]

of gebruik de Binance kaart en ga extra pinnen bij de Jumbo
Dat werkt bij mijn Jumbo niet, computers says no als je er 50 bij laat zetten

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Rogerrrr
Ali Baba 1001 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 10:56:
[...]

Is het niet zo dat je eerst een overzicht krijgt van de kosten voordat je de verzending moet bevestigen? In dat geval heeft Bitvavo zelf het antwoord voor je.
Het mooie is wel dat versturen vanuit Celsius helemaal gratis is :)
Ja Celcius komt goed over. Wel wat regulatie zorgen, maar dan worden coin houders volgens mij niet geraakt. En ben nog niet zo onder de indruk van de CEL token als uitbetaling, jullie ?

• Crawl NL
  • Laatst online: 14-01 21:48
Ngangatar schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 09:59:
[...]

Het niet weten in welk gedeelte van de markt dat we zitten maakt het voor een noob als mijzelf erg moeilijk om een goede strategie te bepalen. Ik merk dus vooral dat ik meer risico neem wanneer de koersen laag zijn (voor mij dan als nieuweling) en heb vooral lopen inkopen en traden tussen de 30 en 36K.

Nu het weer omhoog gaat, probeer ik nog wel eens een trade, maar dan met de afspraak met mezelf dat als ik de boot mis omdat de koers omhoog gaat ipv soms een kleine correctie, dat ik dan niet meer hoger ga instappen. Dan is het maar even zo.

Zo ben ik vrijdag op een mooi punt met 75% van mijn totale inleg (niet de winst dus) uitgestapt, dat staat nu braaf op de exchange aan de zijlijn voor een eventuele correctie. Geen correctie, dan blijft het dus aan de zijlijn.

Komt er wel een correctie, dan verwacht ik dat ik met maximaal de helft van die 75% weer instap. Uiteraard wel afhankelijk van de grootte van de correctie, maar ik vermoed dat er geen heel grote meer gaan komen en dat hoop ik ook niet eerlijk gezegd.

Dit jaar is vanaf april, bij mijn start, accumuleren geweest voor mijn komende eerste bear en op dit moment is mijn inleg verdriedubbeld. Dus in stappen mijn inleg uithalen voelt helemaal niet zo slecht. Ik moet oppassen dat mijn greed niet te hoog word, maar dat is verduveld moeilijk, al voelt het niet als greed, maar als kansen pakken. Maar feitelijk is dat hetzelfde :).

TLDR; juist omdat ik niet weet waar we zitten in de cycle, voelt het niet slecht om de inleg er uit te halen bij een gemiste trade. Dan blijf ik met de winst gewoon proberen verder te werken aan een mooier PF.
Leuk om te lezen dat beginners (ben er zelf ook een) nog stoeien met hun strategie. Ikzelf ben ingestapt begin februari 2021 en heb vanaf dat moment diverse dingen uitgeprobeerd. Ik kom er nu langzamerhand achter dat ik geen trader ben. Ik haat stress ;)

Vanaf begin vorige maand met mijzelf afgesproken om de Rainbow chart te volgen icm DCA (sort off). Geel en lager accumuleren met een wekelijkse DCA moment en Oranje en hoger HODL waarbij ik wel wekelijks een bedrag stort maar dit in fiat houdt totdat de chart weer in Geel beland.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vyjZKct0WSLfdW4K7sUx422SJME=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MhKAg2gmod8jBMtYAdK1nlJf.png?f=fotoalbum_large

• Rogerrrr
Crawl NL schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 11:19:
[...]

Leuk om te lezen dat beginners (ben er zelf ook een) nog stoeien met hun strategie. Ikzelf ben ingestapt begin februari 2021 en heb vanaf dat moment diverse dingen uitgeprobeerd. Ik kom er nu langzamerhand achter dat ik geen trader ben. Ik haat stress ;)

Vanaf begin vorige maand met mijzelf afgesproken om de Rainbow chart te volgen icm DCA (sort off). Geel en lager accumuleren met een wekelijkse DCA moment en Oranje en hoger HODL waarbij ik wel wekelijks een bedrag stort maar dit in fiat houdt totdat de chart weer in Geel beland.

[Afbeelding]
Ik zou juist gebruik maken van de nog steeds aanwezige wale manipulatie. We gaan niet in een rechte lijn naar hogere toppen. Standaard een trap van 9 stop limit orders van -7 tot -25% onder huidige koers. Dat lijkt mij een mooie dca strategie

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:37

WhySoSerious

Be the change.

[...]

[Afbeelding]
https://www.blockchaincenter.net/bitcoin-rainbow-chart/

Voor mensen die deze interactief willen hebben.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 11:42
Tezos neemt nog even een lekker sprintje :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• anti elppa
Bad Brains schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 10:58:
[...]

Kraken is Amerikaans, wil je niet specefiek iets "nederlands/europees want regulering?
Anders krijg je hetzelfde gezeik straks ook bij Kraken of zie ik dat verkeerd, ik ben niet iemand die 20 exchanges wil. Bij Nance is wat ik ken en lekker vindt werken.
nee Kraken is er ook al extreem lang (2011). Ik gebruik het ook 5 jaar en nog nooit 1 probleem gehad. Ze voldoen sowieso binnen USA aan alle wet en regelgeving. Ik weet dat ze ook bij de DNB aangemeld zijn, maar weet niet of ze al approved zijn. Bitonic bijvoorbeeld al wel.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Bad Brains schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 10:58:
[...]

Ikzelf heb nu 3 exchanges.
- Bitvavo (simpel, daar begonnen als NL).
- Nance (vervolgstap, meer keuzes, meer mogelijkheden)
- Kraken (juist omdat het USA is, zo heb ik ook qua land/werelddeel risicospreiding ivm evt reguleringen).

• Lazyke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-10-2025
Waar vind ik ergens een overzichtelijke lijst van de meest gebruikte erc-20 tokens (volume, holders, aantal transacties etc)?

• Kol Nedra
Gisteren had ik eindelijk mijn fysieke kaart binnen van crypto.com maar vandaag pas geopend

wat mooi verpakt zeg!
Ik ga deze misschien meer gebruiken dan de Binance kaart aangezien je via SEPA makkelijk geld erop kan zetten ipv de omweg Bitvavo --> Binance

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UjOfW6csVFevDwDmGFKBLirPXzo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9UY3qcVBsRTOVO0fB39hxv9U.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 74% gewijzigd door Kol Nedra op 03-10-2021 12:02 ]

nothing stops this train

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 11:59:
Gisteren had ik eindelijk mijn fysieke kaart binnen van crypto.com maar vandaag pas geopend

wat mooi verpakt zeg!

[Afbeelding]
Doen ze goed idd.

Heb hem nog maar beperkt gebruikt, wordt tijd dat AH credit cards toestaat zodat ik er meer profijt van ga hebben.

Motor-forum.nl

• Kol Nedra
Bananeman schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 12:01:
[...]

Doen ze goed idd.

Heb hem nog maar beperkt gebruikt, wordt tijd dat AH credit cards toestaat zodat ik er meer profijt van ga hebben.
idd, naast dat en Koopzegels.

maargoed dat kan bij Jumbo wel

nothing stops this train

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Zo, Parijs Roubaix op de achtergrond en wat liquiditeit in m'n trading pot gecreëerd om een leuke swing trade te maken. Lekker middagje voor de boeg.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

[Afbeelding]
Klinkt goed! Dat zal voor mij wel een beetje op hetzelfde neerkomen (in maart gestart overigens)

• zwembroek
  • Laatst online: 15-01 11:55
Jedi_Pimp schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 12:07:
Zo, Parijs Roubaix op de achtergrond en wat liquiditeit in m'n trading pot gecreëerd om een leuke swing trade te maken. Lekker middagje voor de boeg.
Ben benieuwd hoeveel procent je gaat pakken.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Bananeman schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 12:01:
[...]

Doen ze goed idd.

Jumbo jonguh. Is sowieso goedkoper.

• Bananeman
  • Niet online
Darrell schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 12:22:
[...]

Jumbo jonguh. Is sowieso goedkoper.
Ga ik idd naar kijken. Ik laat altijd alles thuisbezorgen, dus moet ff uitzoeken hoe de bezorgmogelijkheden van Jumbo zijn. Dat is belangrijker dan de crypto.com cashback :)

Motor-forum.nl

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

In december komen er 100 miljoen miljard vragen over hoe die cash op je bankrekening te krijgen.

Inclusief mezelf, maar die worden dan zeker weer beantwoord door jullie vooronderzoekers.

*edit* Ik gebruik vooralsnog gewoon de cards (o.a. binance, monolith, curve) om iets te kopen, maar heb nog niet goed in t snotje hoe dat straks gaat als ik het in een ander (minder risicovol) potje wil gooien. Dat zal toch echt via de bankrekening moeten vrees ik.

[ Voor 41% gewijzigd door MicroWhale op 03-10-2021 12:33 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ook hier Parijs Roubaix, genieten! Helaas weinig traden, vandaag extra dagje werken.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01 08:37
Ngangatar schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 12:40:
[...]

Ook hier Parijs Roubaix, genieten! Helaas weinig traden, vandaag extra dagje werken.
Werk je bij Parijs Roubaix?

:+

Zero.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:09
Lazyke schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 11:56:
Waar vind ik ergens een overzichtelijke lijst van de meest gebruikte erc-20 tokens (volume, holders, aantal transacties etc)?
Op Etherscan kun je al deze info vinden: https://etherscan.io/

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Yep ik weet het zeker. Ik heb een probleem.

Van de week bij een maatje voetbal kijken. Dortmund tegen nog iets.. whatever.

Iedere keer als die commentator het over Dortmund had, verstond ik DOT moon :F

UberLurker Departement #GG.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 10:30
zwembroek schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 10:58:
[...]

Ik teken al voor $0,20. In deze groene zee doet Celr nog niet mee. Maar dat kan zo veranderen uiteraard. Deze maand ook layer 2 finance toch?
Ja deze maand layer2finance en cbridge, de combi van die twee kan er interessant worden.

Celr heeft al een flinke spurt gemaakt, maar ik zie ze wel verder komen dan 20 cent deze maand.

• Ali Baba 1001
Rogerrrr schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 11:19:
[...]

Ja Celcius komt goed over. Wel wat regulatie zorgen, maar dan worden coin houders volgens mij niet geraakt. En ben nog niet zo onder de indruk van de CEL token als uitbetaling, jullie ?
Ligt eraan hie je het bekijkt…toen ik ermee begon waren ze 5 dollarcent of zo waard per stuk…tegenwoordig stuur ik ze met regelmaat naar FTX om ze daar gelijk om te ruilen voor keiharde dollars, die ik dan weer inzet om andere shitcoins mee aan te schaffen…je moet toch wat he :)

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:12

Chaes

#HODL

Wie gaat 'm winnen denk je? :9

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Chaes schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 13:05:
[...]

Wie gaat 'm winnen denk je? :9
Ik vermoed toch echt dat Van Aert vandaag met de winst er vandoor gaat. Mits hij geen pech heeft en die factor is in deze koers vaak van megabelang.

• Chaes
  • Laatst online: 21:12

Chaes

#HODL

Ngangatar schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 13:08:
[...]

Ik vermoed toch echt dat Van Aert vandaag met de winst er vandoor gaat. Mits hij geen pech heeft en die factor is in deze koers vaak van megabelang.
Ik zou het hem wel gunnen na het tegenvallende WK van vorige week. Maar MVDP zou ook niet verkeerd zijn :)

Sorry voor de off-topic trouwens.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaes op 03-10-2021 13:12 ]

• Tierd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-12-2025
Ali Baba 1001 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 13:05:
[...]

Ligt eraan hie je het bekijkt…toen ik ermee begon waren ze 5 dollarcent of zo waard per stuk…tegenwoordig stuur ik ze met regelmaat naar FTX om ze daar gelijk om te ruilen voor keiharde dollars, die ik dan weer inzet om andere shitcoins mee aan te schaffen…je moet toch wat he :)
Hmmm, waarom stuur jij ze naar ftx, als ik vragen mag? Levert dat voordeel op?

14x390=5460 Wp z/zo 45° Twente

• Ali Baba 1001
Tierd schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 13:15:
[...]

Hmmm, waarom stuur jij ze naar ftx, als ik vragen mag? Levert dat voordeel op?
Om ze te verkopen dus; zover ik weet is het de grootste exchange waar ze gelist zijn.
Verder geen specifiek voordeel of zo.

[ Voor 6% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 03-10-2021 13:19 ]

• Tierd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-12-2025
Ali Baba 1001 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 13:19:
[...]

Om ze te verkopen dus; zover ik weet is het de grootste exchange waar ze gelist zijn.
Verder geen specifiek voordeel of zo.
Ah okay Thx, ik moet er niet teveel achter zoeken dus :z

14x390=5460 Wp z/zo 45° Twente

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Ngangatar schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 13:08:
[...]

@Chaes

Ik denk niet dat Wout hem pakt, het seizoen heeft voor hem nu echt te lang geduurd - tijdens de WK was hij ook al niet meer in beste doen. Ik denk dat Stybar voor een verrassing kan zorgen, zelfde geldt voor Sagan. Maar ik hoop natuurlijk op Mathieu!

Ik wil niet in herhaling vallen, maar ik denk echt dat LUNA de kans heeft om de volgende SOL te worden. Ik houd de levels 41.5, 41 en 40 in de gaten voor een add-on :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
MicroWhale schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 12:27:
In december komen er 100 miljoen miljard vragen over hoe die cash op je bankrekening te krijgen.

Inclusief mezelf, maar die worden dan zeker weer beantwoord door jullie vooronderzoekers.

*edit* Ik gebruik vooralsnog gewoon de cards (o.a. binance, monolith, curve) om iets te kopen, maar heb nog niet goed in t snotje hoe dat straks gaat als ik het in een ander (minder risicovol) potje wil gooien. Dat zal toch echt via de bankrekening moeten vrees ik.
Uitcashen via sepa bij de exchanges die dit ondersteunen. Dus fix alvast het KYC geneuzel zodat je probleemloos die keiharde euri kunt overboeken zodra je uitcasht over een paar maanden.

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02-2025
Jedi_Pimp schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 13:29:
[...]

@Chaes

Ik denk niet dat Wout hem pakt, het seizoen heeft voor hem nu echt te lang geduurd - tijdens de WK was hij ook al niet meer in beste doen. Ik denk dat Stybar voor een verrassing kan zorgen, zelfde geldt voor Sagan. Maar ik hoop natuurlijk op Mathieu!

Ik wil niet in herhaling vallen, maar ik denk echt dat LUNA de kans heeft om de volgende SOL te worden. Ik houd de levels 41.5, 41 en 40 in de gaten voor een add-on :)
Die mag van mij wel op bitvavo komen

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:47

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Joosie200 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 13:32:
[...]

Uitcashen via sepa bij de exchanges die dit ondersteunen. Dus fix alvast het KYC geneuzel zodat je probleemloos die keiharde euri kunt overboeken zodra je uitcasht over een paar maanden.
Dat moet ik nog doen ja :X Recent wel meer in eigen beheer genomen dus de exchange reserves nemen aardig af :+

Bitonic kocht ik in het verleden Bitcoin van (met IDeal) maar als ik mij niet vergis kun je daar ook verkopen. Alleen geen idee wat voor KYC gedrocht je daar wellicht nog voor hebt. Ben ook benieuwd hoe blij de Rabobank is als ik uitcash. Die willen dan vast weer van alles weten :|

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• baba420
  • Laatst online: 23:23
sh4d0wman schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 13:38:
[...]

Dat moet ik nog doen ja :X Recent wel meer in eigen beheer genomen dus de exchange reserves nemen aardig af :+

Bitonic kocht ik in het verleden Bitcoin van (met IDeal) maar als ik mij niet vergis kun je daar ook verkopen. Alleen geen idee wat voor KYC gedrocht je daar wellicht nog voor hebt. Ben ook benieuwd hoe blij de Rabobank is als ik uitcash. Die willen dan vast weer van alles weten :|
Qua KYC geneuzel sprong Bitonic wel bij mij uit qua innovatie. Ze hebben een seciale app die de NFC chip van je paspoort uitleest. Zo hoef je geen kopie van je paspoort/ID aan hen te geven.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]

Hoe bitonic het nu regelt weet ik niet. 2014/2015 is de laatste keer geweest dat ik via hun kocht en verkocht. Kan me niet voorstellen dat het anders is dan bij Kraken, Coinbase pro. En dat is legitimatiebewijs en recente bankafschrift insturen zodat ze jouw naam + betaalrekening kunnen koppelen.

Qua navraag door banken: hangt er vanaf hoe je ingedeeld bent qua risicocategorie. Bij hoog risico wordt je jaarlijks gecheckt, medium om de drie jaar en bij laag om de vijf jaar. Maar dat is de periodieke review. Als je in eens zeg een ton overboekt aan cryptowinst tja dan kun je ongeacht bij welke bank je zit wel een telefoontje of brief verwachten.

Men wil de herkomst weten hoe je dat vermogen verdient hebt. Als jouw rekeninggebruik regelmatig crypto overboekingen kent ligt het in lijn met je profiel bij de bank. Dus dan kun je verwijzen naar de blow off top qua bitcoin en heb je je verklaring. Maar als je nauwelijks crypto herleidbare transacties hebt vinden banken het eng. Want alles met crypto = foute boel want grote kans op witwassen. Terwijl het voor ons Tweakers niks meer dan een speculatief alternatief van beleggen is met meer profijt dan aex aandelen.

En wanneer zelfs de belastingdienst je crypto portfolio ziet als box 3 vermogen zouden banken er net zo in moeten staan wat mij betreft. Maarja zij zijn gebonden aan AML richtlijnen en toezicht vanuit de Nederlandse bank. En die ziet meer beren op de weg zullen we maar zeggen. Dat wij die beren pas een keer volgend jaar verwachten tja :+

• Kol Nedra
[...]

Ik zou niet alles op 1 plek zetten, de Rabobank is een viezere bank vergeleken met ABN AMRO of ING.
tenzij je het geld nodig hebt om er iets mee te doen, velen raden een Ledger aan, verspreiden is het veiligst

nothing stops this train

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/card_img/1441384832270053376/LT2wTxg8?format=jpg&name=medium
https://www.bloomberg.com...-bitcoin-founder-unveiled

Satoshi heeft een standbeeld in Hongarije gekregen _O-

• Pelox
[...]

Gewoon niet uitcashen via de bank. Tenminste niet alles. Als ik uitcash laat ik tegenwoordig mijn euro's op de exchanges staan en betaal ik als het mogelijk is met mijn binance card. Ik ga vandaag nog wat extra op nexo zetten denk ik. Nog iets meer spreiden.

Zero.

• anti elppa
[...]

zou dat maar rap doen, als iedereen er straks uit wil kan je soms dagen wachten op je KYC confirmation. Ik heb iig 3 kanalen waardoor ik het eruit kan halen.
Ik zou ook vast een 2e rekening openen aangezien je bij de rabo zit.....

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:53
Qua locatie weer eens wat anders dan de Bruna

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:47

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Bedankt allen maar een nieuwe rekening kan ik niet openen. Wel in het land waar ik nu woon maar die moeten al helemaal niks van crypto hebben. Ik kan in ieder geval naar stable omzetten bij exchanges. Zal eens kijken of Bitonic een optie is.

edit: @ onderbuurman, klopt. Ik kon er niet eens geld mee naar het buitenland overboeken (ziektekostenverz.) omdat ik geen werk visum heb 8)7 Alles gaat daar ook nog eens grotendeels handmatig, briefje overtikken ipv scannen bijvoorbeeld.

[ Voor 33% gewijzigd door sh4d0wman op 03-10-2021 14:40 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:09
sh4d0wman schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:34:
Bedankt allen maar een nieuwe rekening kan ik niet openen. Wel in het land waar ik nu woon maar die moeten al helemaal niks van crypto hebben. Ik kan in ieder geval naar stable omzetten bij exchanges. Zal eens kijken of Bitonic een optie is.
Aan je profielfoto te zien zit je in Thailand? In vergelijking met de banken daar mogen we hier in onze handjes knijpen. Banken daar zijn echt hilarisch :+

Verwijderd

Net keihard op mijn bek gegaan met de spartamet, op de terugweg naar huis uit het werk.

Knieën open, pols verstuikt...

Schuld van Bitcoin. Als die nou wat harder moonde hoefde ik niet meer te werken. |:(

• YES
  • Laatst online: 23:43

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:44:
Net keihard op mijn bek gegaan met de spartamet, op de terugweg naar huis uit het werk.

Schuld van Bitcoin. Als die nou wat harder moonde hoefde ik niet meer te werken. |:(
Klaag Satoshi maar aan bitch, doe het.

Verwijderd

YES schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:46:
[...]

Klaag Satoshi maar aan bitch, doe het.
Waar woont die gast? Baksteen door sien ramen

• Skrunsies
  • Niet online

Dat heb je met die Friese kloten landweggetjes.

Volgende keer de trekker maar weer pakken. Beetje groene diesel erin. ( want rooie diesel is rood en rood is niet goed want candles enzo ) Bitcoin support band op de radio en gas erop!

( maaruh gaat ie ? )

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-01 22:00
Waar komst fut Jaapio

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:47:
[...]

Waar woont die gast? Baksteen door sien ramen
hier misschien?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sejd3AJ4BKqQtGGpE7cVKpDUKSY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b2WIQ6Lmj1i4Y724m1X5iFXj.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Skrunsies
  • Niet online
Ut mem! Duhhh

• YES

YES

Moderator General Chat
Volop reclame voor BLOX langs het veld bij Ajax, nog een paar groene kaarsen de komende tijd en Henk en Ingrid FOMO'en weer volledig in crypto. Hopelijk zijn ze nog enigszins verstandig en gaan ze voor BTC maar op de reclameborden wordt ook DOGE gewoon aangeprezen :F

Verwijderd

Snits nou.
Ja joh komt wel weer goed. Niet de eerste keer dat ik pleur met dat kut apparaat. Vorige keer was het met m'n kin op het asfalt, nu mijn knieën. Progressie.

Alleen ff hopen dat m'n pols gebroken blijkt, kan ik lekker een tijdje de ziektewet in.

Maar dat zal er wel niet in zitten.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Coinbase pro een optie?

Je hebt op binance ook Advcash , kan je gewoon account aanmaken en die storten het naar je rekening dan.
Had het binnen een dag.

• Pelox

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/phNWkFPEeFRFDMbOkgr8mprX660=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wRpC5wyBry193Mey277mWPb2.jpg?f=user_large

Zero.

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
Koersdoel: dat vakantiehutje scoren.
Mooi, dat detail! _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door Wiley99 op 03-10-2021 15:06 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Kol Nedra
YES schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:54:
Volop reclame voor BLOX langs het veld bij Ajax, nog een paar groene kaarsen de komende tijd en Henk en Ingrid FOMO'en weer volledig in crypto. Hopelijk zijn ze nog enigszins verstandig en gaan ze voor BTC maar op de reclameborden wordt ook DOGE gewoon aangeprezen :F
BTC is te duur, ze kunnen niet 1 BTC kopen 🤡
daarom zijn ze fan van VET en Doge

stel je voor Doge gaat ook de 48k aantikken 👀

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 03-10-2021 15:13 ]

nothing stops this train

• YES

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:12:
[...]

BTC is te duur, ze kunnen niet 1 BTC kopen 🤡
daarom zijn ze fan van VET en Doge

stel je voor Doge gaat ook de 48k aantikken 👀
Ja inderdaad. Dure troep die Bitcoin, dan kan je beter gewoon een bak safemoon of cumrocket kopen

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
Krijg over 3 weken een kitten van de overburen, zoek nog een naam! Gaat om een vrouwke.

Suggesties? Hodl? oOo

Ontopic, saaie cryptodag!!

Fijne zondag allen :)

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
moontje ALGO

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
PlanR schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:17:
Krijg over 3 weken een kitten van de overburen, zoek nog een naam! Gaat om een vrouwke.

Suggesties? Hodl? oOo

MOON natuurlijk.

• Pelox

Suggesties? Hodl? oOo

Ik heb wel een suggestie. Niet aannemen.

Ps. Eth vertrekt weer..

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 03-10-2021 15:22 ]

Zero.

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03-2025
Na maanden van misère gaat EOS nu ook eindelijk een keer een beetje omhoog.

• JW04
  • Laatst online: 14-01 18:42

Suggesties? Hodl? oOo

Rekt

Verwijderd

Suggesties?
Ingrid.

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022

Suggesties? Hodl? oOo

Satoshi

God morks in wysterious ways.

• Prozaq

Suggesties?
Boris Jeltsin

• YES

YES

Moderator General Chat

Verwijderd

Dit is em! d:)b

En dan luidkeels roepen bij de deur als ze buiten is en je brokjes voor d'r hebt. :Y

• Prozaq
Verwijderd schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:30:
[...]

Dit is em! d:)b

En dan luidkeels roepen bij de deur als ze buiten is en je brokjes voor d'r hebt. :Y
Brokjes met een schaaltje wodka

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/adCUGBnZuw0R3wIc3Uog8YPahRI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/84eRDWlFVvH4kawP2Xkx8oac.gif?f=user_large

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
48k!

• Skrunsies
  • Niet online

Suggesties? Hodl? oOo

Kambria! d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NUWCz_B_g_CwDbbNI1BzRaL5Nh4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/UmxXZliFrACQj2IFkCiEE10q.png?f=fotoalbum_large

Trouwens het hebben van een cryptopoes is zoooo 2017 Cryptokitties _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EkB13Ou84dHlHmX7mC5EW57MHE4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0Fg2gFgaFnh16ErdPMket5R5.png?f=fotoalbum_large

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
Zo ga ik haar niet noemen!
Bij de 144K zal ik er eens over nadenken

Bedankt voor de suggesties vrienden!!!!
Zat ze met een smile te lezen :Y) d:)b

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:00

Parijs - Roubaix is nog bezig hoor je bent noh niet thuis voorlopig

• Bananeman
  • Niet online
PlanR schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:01:
[...]

Zo ga ik haar niet noemen!
Bij de 144K zal ik er eens over nadenken

Bedankt voor de suggesties vrienden!!!!
Zat ze met een smile te lezen :Y) d:)b
69kat.

Kan tot vreemde reacties leiden.

Motor-forum.nl

• Bananeman
  • Niet online
Vraagje trouwens over de crypto.com kaart. Als je genoeg CRO op de kaart staket waardoor je in een hogere tier komt, moet je dan ook een vervangende fysieke kaart aanvragen (à € 50 re-issue charge) om ook het hogere cashback % te krijgen?

Volgens de crypto.com support moet ik idd een nieuwe fysieke kaart aanvragen, maar heb net online een aankoop gedaan en het lijkt erop dat ik het hogere cashback % al krijg. In dat geval houd ik mijn oude kaart liever i.p.v. dat ik 50 euro betaal voor een nieuwe.

Motor-forum.nl

• Den Berk
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 21:23
Bananeman schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:12:
Vraagje trouwens over de crypto.com kaart. Als je genoeg CRO op de kaart staket waardoor je in een hogere tier komt, moet je dan ook een vervangende fysieke kaart aanvragen (à € 50 re-issue charge) om ook het hogere cashback % te krijgen?

Volgens de crypto.com support moet ik idd een nieuwe fysieke kaart aanvragen, maar heb net online een aankoop gedaan en het lijkt erop dat ik het hogere cashback % al krijg. In dat geval houd ik mijn oude kaart liever i.p.v. dat ik 50 euro betaal voor een nieuwe.
Je kunt idd je volgende tier staken zonder de fysieke kaart te hebben. Je krijgt dan alle voordelen behalve de lounge (in geval van ruby naar green jade). Je betaalt pas de € 50,- als je ook echt de kaart wilt hebben.

• Bananeman
  • Niet online
Den Berk schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:14:
[...]

Je kunt idd je volgende tier staken zonder de fysieke kaart te hebben. Je krijgt dan alle voordelen behalve de lounge (in geval van ruby naar green jade). Je betaalt pas de € 50,- als je ook echt de kaart wilt hebben.
Dat dacht ik ook idd. Maar support heeft vandaag tot twee keer gezegd dat je de nieuwe kaart moet hebben. Dat (b)lijkt niet te kloppen.

Motor-forum.nl

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:21

resusaapje

h less

Ik ook! Groetnis!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Den Berk
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 21:23
Bananeman schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:18:
[...]

Dat dacht ik ook idd. Maar support heeft vandaag tot twee keer gezegd dat je de nieuwe kaart moet hebben. Dat (b)lijkt niet te kloppen.
Ik heb al 8 maanden de jade green tier, terwijl ik de ruby card gebruik. Gewoon spotify/netflix en 3%

• Skrunsies
  • Niet online
Ût mem toch en net ûs mem? :? Oars binne we broerkes *;

[ Voor 4% gewijzigd door Skrunsies op 03-10-2021 16:30 ]

• Bananeman
  • Niet online
Den Berk schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:22:
[...]

Ik heb al 8 maanden de jade green tier, terwijl ik de ruby card gebruik. Gewoon spotify/netflix en 3%
Top, heb zojuist voor de derde keer met support gechat en nu werd dan eindelijk gezegd (nadat ik er specifiek naar vroeg) dat de fysieke kaart idd alleen nodig is voor lounge access. Dat boeit me niet, dus ik houd mijn Midnight Blue kaart gewoon.

Thanks voor de bevestiging!

Motor-forum.nl

• Lazyke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-10-2025
jvel92 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 12:49:
[...]

Op Etherscan kun je al deze info vinden: https://etherscan.io/
Bedankt, ik neem een kijkje bij de top tokens, kijken welke de leukste naam heeft, en daar een stukje in investeren en bidden _/-\o_

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Pagina: 1 ... 98 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!