Flickr PSN ID= cheironnl
Formerly known as Ragdoll
Vettel kijkt even hoe het gaat.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
[ Voor 74% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2021 16:06 ]
My god... dit zag er niet goed uit.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Met gemak. Gebeurt wel vaker in q3InFamous schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:03:
Zo die is kapot, zal die wel op tijd klaar zijn voor de race?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:45:
Eindelijk een keer pole position voor Norris vandaag??

- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Ik hoop ook oprecht dat hij een mooie functie binnen de F1 of FIA gaat krijgen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:05:
Serieus na zijn carrière zou Vettel gewoon echt iets van wedstrijdleider moeten worden. Dat zou hij denk ik echt geweldig kunnen.
Ik denk wel meer.Erazzzer schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:05:
Oei, als ik de auto zie heeft Norris een nieuwe voorvleugel nodig morgen.
Wat tape en weer gaan …..Erazzzer schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:05:
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Denk wel iets meerErazzzer schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:05:
En nieuwe banden.Erazzzer schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:05:
Die snap ik ook nooit. Waarom zouden de mindere teams eerder “moeten” gaan? Valt altijd op inderdaad.cheiron schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:03:
Oh, wat zuur voor Norris. Er is toch een reden dat de top teams even afwachten
[ Voor 20% gewijzigd door JB op 28-08-2021 16:09 ]
Mijn boefje is liev!
Que?JB schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:06:
[...]
Die snap ik ook nooit. Waarom zouden de mindere teams eerder “moeten” gaan? Valt altijd op inderdaad.
Formerly known as Ragdoll
https://twitter.com/Ziggo.../1431619777345331203?s=20RODE VLAG! 🚩
— Ziggo Sport Racing (@ZS_Racing) 28 augustus 2021
Wat een gigantische klapper van Lando Norris... 🥶
💬 'Ik ben oké, sorry jongens', meldt Lando 💪#ZiggoSportF1 #F1 #BelgianGP 🇧🇪 https://t.co/30uXQXCyps
Crash Norris.
[ Voor 57% gewijzigd door DoeEensGek op 28-08-2021 22:09 ]
Nieuw chassis, bak en PU ook, die ging vol met de achterkant de banden in.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ook de motor dus.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Als 'ie überhaupt start, zou me niets verbazen als zijn elleboog een te grote optater gehad heeft.nachtnet schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:03:
Norris wordt pitlanestart

Ik betwijfel of Norris morgen achter het stuur zit.Erazzzer schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:05:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
- DaniëlWW2
- Niet online

Wel extra zuur, want dit is/was de nieuwe motorSir_Lion schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:08:
Die auto lijkt echt total loss.
Ook de motor dus.
[ Voor 74% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2021 16:12 ]
Echt toffe peer afgelopen jaren.
Senna 2
Reageerde tig jaar geleden precies hetzelfde
[ Voor 13% gewijzigd door PalingDrone op 28-08-2021 16:11 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Het is ook zeker niet de eerste keer dat hij het called als het echt te nat is. En hij zit er eigenlijk ook nooit naast. Daar moet je gewoon naar luisteren als wedstrijdleiding, voor zo'n crash.DoeEensGek schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:08:
Vettel is te recht boos!
[Streamable: https://streamable.com/eg7uhs] https://streamable.com/eg7uhsDoeEensGek schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:08:
Vettel is terecht boos!
[ Voor 4% gewijzigd door DoeEensGek op 28-08-2021 21:55 ]
Leek wel pijn te hebben aan zijn linker arm.KlaasjeNL schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:10:
Gelukkig loopt hij (ogenschijnlijk) ongedeerd weg. Zonde dat hij zich niet in de strijd om de eerste rij kan mengen. En natuurlijk jammer dat dit niet 10 minuten eerder gebeurde toen HAM en BOT nog een tijd moesten zetten in Q2![]()
En toch begon hij zelf ook aan een snelle ronde. Als ie het echt te gevaarlijk vond had ie ook de pits in kunnen rijden.DoeEensGek schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:08:
Vettel is te recht boos!
Reactie naar Norris was wel geweldig uiteraard.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Aardige crash trouwens.. Goed dat die er heel uit is
Waarom zou het niet doorgaan? Ik denk dat ze de baan gewoon weer in orde maken en dan weer gewoon gaan rijden. Tenzij er hevigere buien aan komen.Henvar schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:10:
Lucky Lewis. Kans groot dat Q3 niet doorgaat
Ik ook. Ik zag hem ook al met zijn been treken bij het lopen naar het medical centregroggy schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:09:
[...]
Ik betwijfel of Norris morgen achter het stuur zit.
Zeker na wat gisteren bij de W Series gebeurde…ook in de kwalificatie… op Eau Rouge… de wedstrijdleiding moet inmiddels beter weten…DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:10:
[...]
Het is ook zeker niet de eerste keer dat hij het called als het echt te nat is. En hij zit er eigenlijk ook nooit naast. Daar moet je gewoon naar luisteren als wedstrijdleiding, voor zon crash.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Toen hij daar klaar was, de acties daarna en nu weer, Vettel is al tijden een van de meest sympathieke en betrokken rijders van het veld in mijn ogen. Oprecht mag ik hem graag.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Qua driver safety zit hij wel op hetzelfde level, iets met karakter enzo.
(Absoluut niet dat hij op Imola moet eindigen maar dat snap je ook wel)
Onzin natuurlijk. Dat Norris crasht is gewoon de gok die je neemt.StefanVerkerk schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:02:
Vettel wil rode vlag, te veel water op de baan.
Tijden van Q2 gaan tellen voor de pole denk ik.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
- DaniëlWW2
- Niet online
Er is ook gedoe geweest dat de F1 coureurs het zat zijn met de veiligheid in die bocht en er iets moet gebeuren. Want het is inmiddels wel de meest gevaarlijke plek op de kalender.PatrickC schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:12:
[...]
Zeker na wat gisteren bij de W Series gebeurde…ook in de kwalificatie… op Eau Rouge… de wedstrijdleiding moet inmiddels beter weten…

( 2 ) Trekt nu over
( 3 ) Komt nu richting het circuit. Als die over gaat komen zometeen dan gaat het echt hozen.
( 4 ) In de aanvoerrichting zit ook nog het een en ander.
Ik zie het voorlopig nog niet starten eigenlijk...
:strip_exif()/f/image/26mWGCIe46svqehpGCt954ZV.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar de laatste jaren, echt een held. Zijn houding overstijgt gewoon de sport en de teams waar hij voor rijd en heeft gereden.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Toepasselijke username in dit geval!groggy schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:09:
[...]
Ik betwijfel of Norris morgen achter het stuur zit.
Absoluut maar hij rijd ook niet echt meer _ergens_ voor. Scheelt ook denk ik. Periode dat Max ‘m onder andere opjaagde was ie minder…simons schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:12:
Bij Ferrari vond ik Vettel in het begin erg vervelend.
Toen hij daar klaar was, de acties daarna en nu weer, Vettel is al tijden een van de meest sympathieke en betrokken rijders van het veld in mijn ogen. Oprecht mag ik hem graag.
Mijn boefje is liev!
Je hebt helemaal gelijk:Aardappelbakker schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:00:
[...]
Het komt regelmatig voor dat ze een extra set inters vrijgeven als de vrije trainingen nat zijn. Dus dikke kans dat het nu ook is gebeurd of gaat gebeuren.
De inters en regenbanden worden volgens mij niet specifiek gemaakt per raceweekend, maar reizen gewoon mee met het circus.
De banden worden per weekend geproduceerd, maar die extra set is dus wel ingecalculeerd en beschikbaar.Four sets of Cinturato Green intermediates and three sets of Cinturato Blue full wets – as is the case at every race. However, each driver will be allowed an extra set of Cinturato Green intermediates if Free Practice 1, Free Practice 2, or Qualifying is held in wet conditions. A further set of Cinturato Green intermediates is also available if the Sprint Qualifying (on Saturday) is run in the wet.
Maar ongebruikte sets na een raceweekend worden altijd vernietigd, want ze kunnen na een weekend niet meer garanderen dat ze daarna nog hetzelfde zijn als gloednieuwe sets (door temperatuurschommelingen en vervoer).
Of de coureurs moeten inmiddels beter weten. Ik blijf erbij dat racen wat mij betreft altijd door moet gaan, al staat het hele circuit blank. Dan moeten ze gewoon nog langzamer rijden. Op een natte baan blijft het balanceren op een dunne lijn tussen wat wel en niet kan en de ene keer is het gewoon natter waardoor er minder kan.PatrickC schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:12:
[...]
Zeker na wat gisteren bij de W Series gebeurde…ook in de kwalificatie… op Eau Rouge… de wedstrijdleiding moet inmiddels beter weten…
Alsjeblieft niet nog eens een chicane daar....DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:13:
[...]
Er is ook gedoe geweest dat de F1 coureurs het zat zijn met de veiligheid in die bocht en er iets moet gebeuren. Want het is inmiddels wel de meest gevaarlijke plek op de kalender.
We hebben Scheivlak nog niet gehad… die wordt ook nog interessant als de condities nat mochten zijn…DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:13:
[...]
Er is ook gedoe geweest dat de F1 coureurs het zat zijn met de veiligheid in die bocht en er iets moet gebeuren. Want het is inmiddels wel de meest gevaarlijke plek op de kalender.
- DaniëlWW2
- Niet online
Potentieel die PU dus stuk en nog gladder daar.
Maar ook een van de mooiste..DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:13:
Want het is inmiddels wel de meest gevaarlijke plek op de kalender.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Een gevalletje confirmation bias, zou ik zeggen.VidaR-9 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:13:
Dus omdat er een crash was had Vettel gelijk? Vind ik persoonlijk maar onzin, Norris was gewoon te enthousiast naar de omstandigheden. Gewoon rijden en niet zeiken. Dan doe je maar wat rustiger aan.
A roept dat het te gevaarlijk is. B crasht vervolgens. Dan is de neiging te zeggen dat A gelijk had, terwijl het best twee ongekoppelde events kunnen zijn. Misschien was B ook gecrashed als A niks had gezegd.
Daar hebben ze middeltjes voor.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:15:
Oh fijn, ligt zo te zien een oliespoor...
De zandzakken laten we even voor wat het is aub.
[ Voor 15% gewijzigd door tweakduke op 28-08-2021 16:17 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze gaan het ook aanpassen, maar niet met een chinace. Zoek het later eens op.PalingDrone schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:14:
[...]
Alsjeblieft niet nog eens een chicane daar....
Wel met je eens. Altijd is misschien wat overdreven, maar dit waren geen bizarre omstandigheden zoals aan het begin van de kwalificatie.KlaasjeNL schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:14:
[...]
Of de coureurs moeten inmiddels beter weten. Ik blijf erbij dat racen wat mij betreft altijd door moet gaan, al staat het hele circuit blank. Dan moeten ze gewoon nog langzamer rijden. Op een natte baan blijft het balanceren op een dunne lijn tussen wat wel en niet kan en de ene keer is het gewoon natter waardoor er minder kan.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Nee alsjeblieft niet zeg.PalingDrone schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:14:
[...]
Alsjeblieft niet nog eens een chicane daar....
Het is ook wel mooi om nog een paar bochten te hebben waar de rijders kunde voor moeten hebben toch?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Opzich is dat al recht stuk, dus zou niet zoveel kwaad kunnen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:15:
Oh fijn, ligt zo te zien een oliespoor...
Hij rijdt niet meer voor een kampioenschap, eens, maar ook bij AM vind ik hem zeker goed presteren! Op een of andere manier bevrijdt en gewoon sympathiek.JB schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:14:
[...]
Absoluut maar hij rijd ook niet echt meer _ergens_ voor. Scheelt ook denk ik. Periode dat Max ‘m onder andere opjaagde was ie minder…
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Grotere uitloopstroken toch en meer toch niet? De bocht zou toch intact blijven?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:16:
[...]
Ze gaan het ook aanpassen, maar niet met een chinace. Zoek het later eens op.
Maar het is ook nog eens nat weer e.d....Chiron schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:16:
[...]
Opzich is dat al recht stuk, dus zou niet zoveel kwaad kunnen.
Ze hebben ook niet onbeperkt de tijd voor Q.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken