Mijn boefje is liev!
Afweging.. Genoeg mooie momenten die iets veiliger kunnen vind ik.. Echt zenuwachtig voor morgen
Spotmatic schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:16:
Heeft iemand de Q2 resultaten bij de hand?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
True, al lijkt het me best vermakelijk om de auto's eens stapvoets tegen elkaar te zien racen. Wie durft er met meer dan 10km/u een bocht in te gaan. Kan nog best spannend worden.VidaR-9 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:16:
[...]
Wel met je eens. Altijd is misschien wat overdreven, maar dit waren geen bizarre omstandigheden zoals aan het begin van de kwalificatie.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:29
Er zitten gewoon grenzen aan in hoeverre je de limiet moet opzoeken.
Dit met die W series dan weer iets minder, beetje het spa '98 gevoel
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Commentaar op de moderatie mag per DM. Zie voor de vorige ingreep ook DaniëlWW2 in "[F1 2021] Race 12 GP van België"Bart-Willem schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:16:
[...]
Daar hebben ze middeltjes voor.Zoals olievretend zand,[mbr]*knip*
De zandzakken laten we even voor wat het is aub.[/]
[ Voor 28% gewijzigd door tweakduke op 28-08-2021 16:21 ]
Volgens mij niet alles maar hier een stukkie: https://www.autosport.be/...it-spa-francorchamps.html + extra grindbakken.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:16:
[...]
Ze gaan het ook aanpassen, maar niet met een chinace. Zoek het later eens op.
Aan het tracé van de omloop wordt niet geraakt, de aanpassingen beperken zich daar tot het uitbreiden van de uitloopzones alsook het opnieuw aanleggen van grindbakken (!) in La Source, de Raidillon, Blanchimont, Les Combes en Stavelot.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Zeker, maar de faciliteiten eromheen als het om een crash gaat, zijn zwaar gedateerd en daar zijn de afgelopen jaren gewoon te veel zware crashes geweest. Dit raceweekend al twee.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Geen idee of je het meegekregen hebt maar ooit hebben ze daar dus een chicane neergelegd, was gelukkig maar van korte duur maar een aanpassing wanneer het regent zou ik nog wel verdedigbaar bindenHippocampus schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:16:
[...]
Nee alsjeblieft niet zeg.
Het is ook wel mooi om nog een paar bochten te hebben waar de rijders kunde voor moeten hebben toch?
Mijn boefje is liev!
Als dit de startgrid is voor morgen heeft Mercedes weer eens ontiegelijk veel geluk. Niet normaal.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik ben er bang voor en volgens mij is dat dan meteen achteraan starten. Niet dat Norris niet uit de pitlane zal starten morgen, maar toch.nachtnet schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:18:
@DaniëlWW2 je dacht toch niet serieus dat deze PU niet afgeschreven zou zijn?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Omdat mensen de grenzen verleggen, die bocht blijft denk ik naast Laguna 1 van de veruit gevaarlijkste, maar je kan er 100% veilig doorheen als je niet op 101% grens gaat zitten.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:19:
[...]
Zeker, maar de faciliteiten eromheen als het om een crash gaat, zijn zwaar gedateerd en daar zijn de afgelopen jaren gewoon te veel zware crashes geweest. Dit raceweekend al twee.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Holy moly…wat een crash.
En zoals jullie ook al zeiden… Vettel
Veel crashen dit seizoen
Edit: ziggo is het met mij eens
[ Voor 10% gewijzigd door streamnl op 28-08-2021 16:21 ]
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ik ga er vanuit dat Q3 gewoon afgemaakt gaat worden straks hoorSpotmatic schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:20:
[...]
Als dit de startgrid is voor morgen heeft Mercedes weer eens ontiegelijk veel geluk. Niet normaal.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zie:Bart-Willem schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:19:
[...]
Echt, worden zélfs voor dit soort grappen/knipogen al modbreaks uitgevoerd?Humor/grappen staan toch niet in de topicwarning of wel?
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"
Dat is trouwens het zand wat ik bedoelde.
Ohja, das waar ook. (mijn intern geheugen is niet zo geweldig meer)PalingDrone schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:20:
[...]
Geen idee of je het meegekregen hebt maar ooit hebben ze daar dus een chicane neergelegd, was gelukkig maar van korte duur maar een aanpassing wanneer het regent zou ik nog wel verdedigbaar binden
- DaniëlWW2
- Niet online
Het gaat ook niet om de bocht, maar om de faciliteiten om een crashende auto af te vangen. Die zijn daar gewoon niet goed.SinergyX schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:20:
[...]
Omdat mensen de grenzen verleggen, die bocht blijft denk ik naast Laguna 1 van de veruit gevaarlijkste, maar je kan er 100% veilig doorheen als je niet op 101% grens gaat zitten.
Ja, en daarbij moet je meenemen dat Eau Rouge in de regen gewoon een groot risico is. Juist in een kwalificatie neem je die op zijn scherpst.tweakduke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:19:
De wedstrijdleiding moet toch inschatten of het veilig genoeg is. In de formule 3 werd vanochtend uiteindelijk wel gereden op een kletsnatte baan, maar nu was Norris alleen. Als er meerdere coureurs achteraan kwamen met kwalificatie snelheid dan was dit een potentieel dodelijke situatie.
Laten we hopen dat hun PU nog bruikbaar is
Sponsor. Zonnebrillen oid.ZeRoC00L schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:21:
Waarom staat er police op de helm van HAM?
I served in a company of heroes.
AbsorptiekorrelsBart-Willem schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:21:
[...]
Dat is trouwens het zand wat ik bedoelde.Ben alleen de naam even kwijt, maar dat spul vreet olie (en andere vloeistoffen) als een dolle op.
In garages gebruikt men ook dat spul als er een olielekkende auto in de werkplaats staat.
Dit was geen haatpost of wat dan ook, niet bepaald sfeerverpestend imho.
Aan de andere kant, je kan niet alle verantwoordelijkheid voor crashes bij een circuit leggen. De coureurs moeten ook gewoon opletten, en tja, als ze te hard rijden onder de verkeerde omstandigheden en daardoor crashen, dan is dat toch echt hun eigen schuld.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:19:
[...]
Als je een kans van nul op verwondingen of de dood wilt hebben, ga dan achter je PC zitten racen.
Sponsor. Police is een merk brillenZeRoC00L schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:21:
Soort kattenbakgritBart-Willem schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:21:
[...]
Dat is trouwens het zand wat ik bedoelde.Ben alleen de naam even kwijt, maar dat spul vreet olie (en andere vloeistoffen) als een dolle op.
In garages gebruikt men ook dat spul als er een olielekkende auto in de werkplaats staat.
Geheugenprijze dalen gelukkig alweer een tijdje, gewoon wat bijprikkenHippocampus schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:21:
[...]
Ohja, das waar ook. (mijn intern geheugen is niet zo geweldig meer)
Als je er problemen mee hebt, DM de betreffende moderator.Bart-Willem schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:22:
[...]
Dit was geen haatpost of wat dan ook, niet bepaald sfeerverpestend imho.
Niet aan mij om daar iets over te zeggen.
Sponsoring van t brillenmerk Police. Net zoals Carnext bij Max op de helm staat, en Max in reclames can G-Star te zien wasZeRoC00L schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:21:
Hoe graag je het ook zou willen dat werkt niet, een coureur gaat altijd proberen op de limiet te rijden en daar ligt dan het gevaar.KlaasjeNL schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:14:
[...]
Of de coureurs moeten inmiddels beter weten. Ik blijf erbij dat racen wat mij betreft altijd door moet gaan, al staat het hele circuit blank. Dan moeten ze gewoon nog langzamer rijden. Op een natte baan blijft het balanceren op een dunne lijn tussen wat wel en niet kan en de ene keer is het gewoon natter waardoor er minder kan.
Verleden heeft het al lang en breed bewezen dat er dan hele gevaarlijke situaties komen die je niet wilt hebben.
- DaniëlWW2
- Niet online
Weet je, coureurs proberen over het algemeen om niet te crashen.Amphiebietje schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:22:
[...]
Aan de andere kant, je kan niet alle verantwoordelijkheid voor crashes bij een circuit leggen. De coureurs moeten ook gewoon opletten, en tja, als ze te hard rijden onder de verkeerde omstandigheden en daardoor crashen, dan is dat toch echt hun eigen schuld.
Als je een kans van nul op verwondingen of de dood wilt hebben, ga dan achter je PC zitten racen.
Maar als ze toch crashen, dan is het aan de auto en het circuit om dat op te vangen.
Als als als. Dan kan je bij elke druppel wel de sessie stopzetten. Dit is hun vak toch? En tuurlijk moet je veiligheid meenemen, bijv de huidige weersituatie is al stuk extremer, maar het hoort er ook gewoon bij om je aan te passen aan de omstandigheden.tweakduke schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:19:
De wedstrijdleiding moet toch inschatten of het veilig genoeg is. In de formule 3 werd vanochtend uiteindelijk wel gereden op een kletsnatte baan, maar nu was Norris alleen. Als er meerdere coureurs achteraan kwamen met kwalificatie snelheid dan was dit een potentieel dodelijke situatie.
Ik moet ook weleens naar mn werk als er 10cm sneeuw ligt
Helaas heeft @Hippocampus een oude spec geheugen, upgraden is helaas niet meer mogelijk.PalingDrone schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:22:
[...]
Geheugenprijze dalen gelukkig alweer een tijdje, gewoon wat bijprikken
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:29
Nee niet voor iedere druppel, maar je kunt ook eerst even de SC laten rijden en dan pas beginnen aan Q3.VidaR-9 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:24:
[...]
Als als als. Dan kan je bij elke druppel wel de sessie stopzetten. Dit is hun vak toch? En tuurlijk moet je veiligheid meenemen, bijv de huidige weersituatie is al stuk extremer, maar het hoort er ook gewoon bij om je aan te passen aan de omstandigheden.
Ik moet ook weleens naar mn werk als er 10cm sneeuw ligt
Pas op hè, dit kan als grap gezien worden. /sBart-Willem schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:24:
Benieuwd of Toto al mailtjes naar Masi zit te sturen om Q2 als startopstelling te gebruiken.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Volgens Ollie staat het dus wel in de regels, het zou dus kunnen.DoubleDutch schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:24:
Het zal toch niet zo zijn dat Q2 geld als startopstelling voor morgen?
Dat is ook het regelement...Bart-Willem schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:24:
Benieuwd of Toto al mailtjes naar Masi zit te sturen om Q2 als startopstelling te gebruiken.
Tuurlijk wel… maar je mag niet speculeren waaromDoubleDutch schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:24:
Mijn boefje is liev!
Zou er voor tekenenDoubleDutch schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:24:
...al verwacht ik het niet maar geen idee eigenlijk hoe het vervolg gaat zijn
[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 28-08-2021 16:26 ]
Dat gezegd hebbende zou het wel mooi zijn als Norris wel kan starten morgen.
[ Voor 45% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2021 16:27 ]
Ja, en dat kan je nooit 100% veilig krijgen. Dat is nu eenmaal de realiteit.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:23:
[...]
Weet je, coureurs proberen over het algemeen om niet te crashen.![]()
Maar als ze toch crashen, dan is het aan de auto en het circuit om dat op te vangen.
100% veiligheid bestaat gewoon niet, behalve in de hoofden van bepaalde mensen die ontkoppeld zijn van de werkelijkheid.
Zouden ze eventueel ook Q3 morgenochtend kunnen afmaken? Of is dat niet mogelijk binnen de regels...Yihaaa schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:25:
[...]
Volgens Ollie staat het dus wel in de regels, het zou dus kunnen.
- DaniëlWW2
- Niet online
https://twitter.com/LukeSmithF1/status/1431620663626842115Norris on the radio after his crash: "Sorry boys. We should have had a good one there. I let you down, my bad." Was quickest in Q1 and Q2 #F1 #BelgianGP
— Luke Smith (@LukeSmithF1) 28 augustus 2021
Dan kan het topic voorlopig op slot ben ik bangLZ86 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:26:
Hopen dat ze niet de Q2 opstelling gaan gebruiken. Dat zou toch wel enorm zuur zijn.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
[ Voor 90% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2021 16:29 ]
Dit gezeur levert niks op.JB schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:25:
[...]
Tuurlijk wel… maar je mag niet speculeren waarom
[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2021 16:29 ]
Q1 en Q2 waren veruit het leukst van alle kwalificatiesessies dit jaar, dus ja: gewoon terugkijken.streamnl schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:26:
Vanavond de highlight of was Q1 en Q2 spannend genoeg om hem “compleet “ terug te kijken?
Eens. Je moet ook in de anders Qs gewoon zorgen dat je vooraan mee doet.
[ Voor 22% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2021 16:30 ]
Max deed geen laatste run meer toch?
[ Voor 25% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2021 16:30 ]
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
[ Voor 83% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2021 16:30 ]
Maar hoezo. Staat gewoon in het regelementen boek. Die verwijten hoeven hier nietTinusTegengas schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:27:
[...]
Dan kan het topic voorlopig op slot ben ik bang
[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2021 16:31 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Is toch lekker spannend, regen tijdens de quali
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik hoop het, anders is het nogal een zware anticlimax van een leuke kwalificatie.JeroenTheStig schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:29:
het lijkt straks een half uur droog te zijn. Q3 gaat gewoon uitgereden worden hoor.
https://trackweather.live/formula1/belgian-grand-prix
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Probeerde het wel, maar was niet sneller, dus halverwege afgebroken
Hebben ze een bepaalde onofficiele applicatie draaien? Of zouden ze vanuit de FIA/FOM dat al netjes aangeleverd krijgen?
Hoezo, dan heeft Hamilton eindelijk ook een keer geluk nu die door zijn banden heen is.LZ86 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:26:
Hopen dat ze niet de Q2 opstelling gaan gebruiken. Dat zou toch wel enorm zuur zijn.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Dat gezeur laten we dus.Bart-Willem schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:29:
Ik hoop het, anders is het nogal een zware anticlimax van een leuke kwalificatie.
[ Voor 10% gewijzigd door tweakduke op 28-08-2021 16:33 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dat bedoelde ik ookDutchOwnage schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:29:
[...]
Maar hoezo. Staat gewoon in het regelementen boek. Dat er dan mensen hier zijn waarvan de oranje bril zit vastgeroest, is pas triest.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ah, een soort alternatieve kwalificatie!Barfman schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:29:
Je kan hier gewoon live via de radar de regen volgen
https://trackweather.live/formula1/belgian-grand-prix
Zijn we wat betreft de regenbuien nu in Q1, Q2, of Q3? Welke bui gaat het snelst voorbij Eau Rouge zijn?
Ze zullen alle mogelijke streams wel krijgen vanuit een andere applicatie dan F1TV. Tenminste, dat mag ik toch hopenSpeed24 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:30:
Grappig dat je kon zien dat ze op de pit wall ook F1TV via VLC Player kijken.
Hebben ze een bepaalde onofficiele applicatie draaien? Of zouden ze vanuit de FIA/FOM dat al netjes aangeleverd krijgen?
*knip*
Dat gekibbel op elkaar laten we dus achterwege.
[ Voor 51% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2021 16:35 ]
1 HAM
2 GAS
3 VER
?
Moeten er wel auto's op de baan rijdenZewatanejo schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:30:
Het wordt zo wel droog. Het zijn slechts buien en we hebben gezien dat het vrij snel opdroogt als het stopt met regenen
Ja.Skidmarks schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:31:
Stel het wordt Q2 maar Norris krijgt straf voor vervangen onderdelen, Bottas ook straf. Wordt het dan:
1 HAM
2 GAS
3 VER
?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hier had uw reclame kunnen staan.
Volgens Sky kan dit dus en is al eens vaker voorgekomen.Aardappelbakker schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:26:
[...]
Zouden ze eventueel ook Q3 morgenochtend kunnen afmaken? Of is dat niet mogelijk binnen de regels...
[ Voor 84% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2021 16:34 ]
Klopt, maar je hoeft het ook niet gevaarlijker te maken.Amphiebietje schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:26:
[...]
Ja, en dat kan je nooit 100% veilig krijgen. Dat is nu eenmaal de realiteit.
100% veiligheid bestaat gewoon niet, behalve in de hoofden van bepaalde mensen die ontkoppeld zijn van de werkelijkheid.
Plus dat je dit over werkelijk ieder veiligheidsding hoort... De halo hoefde ook niet "want het is nooit 100% veilig", tja, zonder die halo was in ieder geval Grosjean morsdood geweest, en we hebben ook al genoeg crashes gezien die misschien/waarschijnlijk anders waren afgelopen.
Dit stuk circuit heeft de afgelopen jaren echt een paar heftige klappers gezien, in meerdere disciplines. Dan lijkt het mij vrij logisch om te kijken hoe we het risico wat kunnen verminderen. Hoeft niet eens door de bocht te veranderen, maar misschien ander soort barrieres, die auto's niet terug de baan opslingeren.
People as things, that’s where it starts.
Hebben ze niet van die veegwagens die het water een beetje weg kunnen krijgen?NLDViane schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:31:
[...]
Moeten er wel auto's op de baan rijdenStaat nog aardig water op de baan links en rechts, en het regent weer in de pitlane volgens Sky
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Wil ik ‘m er nog eens ingooien; waarom gaan de top teams altijd als laatste?NLDViane schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:31:
[...]
Moeten er wel auto's op de baan rijdenStaat nog aardig water op de baan links en rechts, en het regent weer in de pitlane volgens Sky
Mijn boefje is liev!
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
:strip_exif()/f/image/j1VqP2Mv9d0cLH2LacPjmXYU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/M2ILpOZjohzNxPEAyusQdV7u.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hUMdbtlj5Ii0mU2r5DCfSixi.jpg?f=fotoalbum_large)