[F1 2021] Race 12 GP van België Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 46 Laatste
Acties:
  • 134.707 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:49

Blokker_1999

Full steam ahead

DoeEensGek schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:46:
[...]

3 hele rondes van start naar finish?
Ja. Bij het uitrijden van de pitlane wordt ronde 1 geteld. Men is daarna 2x over start/finish lijn gereden en in de derde rond rijd men de pitlane opnieuw in. Voor de eerste pitbox in de pitlane ligt ook een finish lijn. Je kan in principe de race winnen door gewoon de pits in te rijden in de laatste ronde.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 19:35

Spotmatic

Ken sent me

Ik heb dit keer geen echt kut gevoel. Voor de mensen die daar IRL waren zal dat anders zijn. Sorry. :(

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:40:
Je kan toch ook gewoon zeggen dat het echt niet gaat en we pakken de boel in. Die punten zijn dan helaas.
Natuurlijk ben ik ergens ook blij dat Max zo 5 punten is ingelopen en voor Russel vind ik het ergens ook wel leuk dat die ook een trofee heeft, maar iedereen weet dat dit een farce is.
Max zou maar WC worden met <5 punten voorsprong...
En voor Russell vind ik het alleen maar sneu, op deze manier je 1e prijs winnen?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:34
DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:46:
[...]

Ja dat is technisch zo. Maar de FIA heeft het halve regelboek toch herschreven de afgelopen uren, dus ik betwijfel of ze dit nog gaan doen. Wel weer uitzonderlijk knullig niet die derde ronde te rijden. :z
Dit boek?
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/WzFbJ7cF/afbeelding.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:43
DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:48:
Gelukkig hebben Max en Lando zich vermaakt. :+
[Embed]
Met daarna ook nog de melding dat Max blij was dat Lando vandaag überhaupt in een auto kon stappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:47
WhatsappHack schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:21:
[...]Why not? Er was ook een verzekering die stelde dat als door een pandemie iets niet door kon gaan dat er dan uitgekeerd werd. Dat was ook een vorm van overmacht, maar simpelweg gespecificeerd met een reden erbij en zodoende alsnog verzekerd.
Je zegt het zelf al: Als iets niet door kan gaan dan........
Er is een uitslag, dus het evenement is doorgegaan.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Die ja. Paar details aangepast en wat zaken geschrapt. Gewoon een kleine revisie. :z

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:47
Blokker_1999 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:49:
[...]

Ja. Bij het uitrijden van de pitlane wordt ronde 1 geteld. Men is daarna 2x over start/finish lijn gereden en in de derde rond rijd men de pitlane opnieuw in. Voor de eerste pitbox in de pitlane ligt ook een finish lijn. Je kan in principe de race winnen door gewoon de pits in te rijden in de laatste ronde.
Er was ooit een coureur die ontdekte dat het sneller was door de pit dan op de baan zelf. Dat vond de FIA niet zo grappig dus sinds dat grapje is er een speed limit in pit lane ;) .

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

DoeEensGek schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:46:
[...]

3 hele rondes van start naar finish?
Ja waarschijnlijk is dat dus de reden voor de discussie. Als je de rode vlag hanteert en de race niet meer hervat, dan wordt de uitslag gebaseerd op de rangschikking van 1 ronde ervoor, maar voor een race echt als race geldig te laten zijn dienen er 2 volledige rondes afgelegd te zijn. Probleem is wellicht dat de outlap/inlap niet meetellen en er daardoor officieel maar 2 echte rondes achter de safetycar gereden zijn, minus 1 ronde wegens rode vlag = 1 ronde officieel gereden = te weinig om het als "race" te bestempelen, waardoor er geen punten uitgedeeld kunnen worden.

Ze kunnen dat ook niet af gaan doen als "klein foutje van de raceleider, maar de uitslag staat toch" want dan weet je nu al dat Mercedes de uitslag gaat aanvechten. :X

Volvotips.com

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:57
jan390 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:48:
Sky interview waarin Hamilton aangeeft dat de fans de entree terug zouden moeten krijgen.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij was bij de post race wel de enige die de fans benoemden en ook hier weer duidelijk zegt wat hij ervan vindt.
Denk dat je dan toch wat beter moet luisteren. Max heeft de fans ook gewoon benoemd post race.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 20:13
toolkist schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:49:
[...]

En voor Russell vind ik het alleen maar sneu, op deze manier je 1e prijs winnen?
Ach max heeft nog 75 punten tegoed (1x eruit gekegelt door Bottas, 1x door Pirelli en 1x door Hamilton zelf)

:+

En ik denk dat Williams het weinig boeit. En russel ook. Alles beter dan op het podium komen nadat iedereen al naar huis is :+

Net trouwens de hele race teruggekeken vanaf begin tot einde... Morgen nog maar een keer om te zien of ik niets gemist heb!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:45
[...]

Die was er allang blij mee, gaf zelf in een interview in de wacht tot de herstart al aan dat hij hoopte dat iig die 2 ronden zouden worden gereden.

Daarnaast zou die Williams in de race ook echt geen 2e zijn geworden, dus voor hem gewoon een mooi resultaat en over 10 jaar als iemand de statistieken bekijkt, denken ze ook, damn goed resultaat in die brakke auto 2e worden.

Net als in voetbal, het maakt soms niet uit hoe je wint, als je maar wint I guess.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MantaMaartuh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-07-2023
asing schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:51:
[...]

Er was ooit een coureur die ontdekte dat het sneller was door de pit dan op de baan zelf. Dat vond de FIA niet zo grappig dus sinds dat grapje is er een speed limit in pit lane ;) .
Echt? Wie en wanneer? 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:17
Sky interview waarin Hamilton aangeeft dat de fans de entree terug zouden moeten krijgen.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij was bij de post race wel de enige die de fans benoemden en ook hier weer duidelijk zegt wat hij ervan vindt.
Ja dat zeggen we al jaren dat Ham meer met de fans en de zaken en meningen er omheen bezig is dan met racen.
De man wil aandacht en populaire zijn. Het is geen coureur met een goeie auto. Het is een model met een goeie auto.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowdog
Mel33 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:51:
[...]

Ja dat zeggen we al jaren dat Ham meer met de fans en de zaken en meningen er omheen bezig is dan met racen.
De man wil aandacht en populaire zijn. Het is geen coureur met een goeie auto. Het is een model met een goeie auto.
Oneens, hij zegt hier gewoon iets waar hij voor staat en wat hem vast niet in dank zal worden afgenomen door de hoge heren in de F1. Hoe je ook dit weer kan zien als iets negatiefs over Hamilton ontgaat mij echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

[...]

Vroeger lag de finish lijn in het verlengde van die op de racebaan. Dan kwam het dus voor dat sommige pitboxen voor en anderen achter die lijn lagen. Daar heeft ooit iemand misbruik van gemaakt, was het Schumacher?, door een stop/go straf die in 1 van de laatste ronde gegeven werd te nemen in de laatste ronde en dus bij het wegrijden uit de pitlane te finishen en zo dus tijd te winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:04
[...]

Schumacher Groot Brittannië 98-99 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
[...]

Russel zou onmogelijk stand gehouden kunnen hebben, zeker niet als de baan een beetje droog gereden zou worden. Dus dit is voor hem het beste resultaat wat hij vandaag kon halen.

Ten eerste is hij Latifi nu voorbij in het kampioenschap. Hij is al die tijd al beter maar door een mazzeltje stond Latifi 2 punten voor. De tweede mazzelaar is Williams die nu met 20 punten eigenlijk niet meer is in te halen voor P8. Die krijgen nu een bootlading cash als prijzengeld.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

[...]

Eh nee, je bedoelt misschien de recente Formule E race waarin dit gebeurde, maar dat was met pit limiter en achter de safety car. Speed limit in de pitstraat is gewoon in 1994 ingevoerd na dat drama weekend.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
Yaksa schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:50:
[...]

Je zegt het zelf al: Als iets niet door kan gaan dan........
Er is een uitslag, dus het evenement is doorgegaan.
Ik ga ook maar een race organiseren. Kaarten verkopen, verder niemand aanwezig. Geen racers, auto's of whatever.

Gooi een dobbelsteen en dat is dan de race uitslag.

Evenement is doorgegaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:46
RenaldoN schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:53:
[...]

Schumacher Groot Brittannië 98-99 ?
Nee, toen was er al een speedlimit, dat had met een penalty te maken.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
Waah schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:53:
[...]

Ik ga ook maar een race organiseren. Kaarten verkopen, verder niemand aanwezig. Geen racers, auto's of whatever.

Dus beetje alla fyrefest?

(Mocht je niet weten wat dat was, een festival georganiseerd door jarule waar dure VIP tickets verkocht werden maar uiteindelijk op de locatie helemaal niets was .)

[ Voor 19% gewijzigd door Puc van S. op 29-08-2021 19:57 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Snowdog schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:53:
[...]

Oneens, hij zegt hier gewoon iets waar hij voor staat en wat hem vast niet in dank zal worden afgenomen door de hoge heren in de F1. Hoe je ook dit weer kan zien als iets negatiefs over Hamilton ontgaat mij echt.
Wie zegt dat het negatief is?
Het kan net zo goed positief zijn en we modellen en populaire mensen in de autos zetten straks
Ik zeg dat iig niet negatief

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Waah schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:53:
[...]

Als je dat in hele kleine lettertjes op de achterkant van het kaartje zet, en de mensen lezen het niet en weten het niet, prima toch. Of je een 2e event dan kut organiseren? Denk niet dat er dan veel mensen op af gaan komen :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 11:34
Blokker_1999 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:49:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/ZK5XjqWH/afbeelding.png

Dit is dus de officiële uitslag tot nog toe. 1 ronde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
siggy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:53:
[...]

Eh nee, je bedoelt misschien de recente Formule E race waarin dit gebeurde, maar dat was met pit limiter en achter de safety car. Speed limit in de pitstraat is gewoon in 1994 ingevoerd na dat drama weekend.
Jawel : https://wtf1.com/post/on-...test-lap-in-the-pit-lane/

Senna, snelste rondetijd door Pit Lane, 1993. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yaksa
dglavimans schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:27:
[...]Dat maakt het al iets degelijker, dat ik gewoon enorm fout zit :p

Hopen dat ze er dan uit komen allemaal met een constructie.. Vindt het gewoon best erg voor de fans daar en zou daar ook voortaan weg blijven als ik niks van compensatie zou krijgen
Iets zegt mij dat je zelf geen echte race fan bent, in de zin dat je regelmatig naar een circuit gaat. Want dan zou je weten dat een race ook wel eens anders verloopt dan onder een stralend zonnetje. Maar een echte fan maalt daar niet om, die gaat toch wel, ook als hij/zij weet dat het slecht weer zal/kan zijn.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Volvotips.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:16
Mel33 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:51:
[...]

Ik weet eigenlijk niet hoe te reageren op iemand die zo weinig begrijpt van de sport, maar tussen de regels door heb ik het gevoel dat je hem niet mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

DoeEensGek schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:55:
[...]

[Afbeelding]

Dat is inderdaad de klassifikatie. Daarvoor wordt 1 ronde terug geteld. Maar wat staat er in de regels? Moet het om klassifikatie gaan of moet het om gereden ronden gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Okay, lol. Maar dat was niet de reden van de invoering van een pit lane speed limit. Dat was gewoon San Marino 1994....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Mel33 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:55:
[...]

Wie zegt dat het negatief is?
Het kan net zo goed positief zijn en we modellen en populaire mensen in de autos zetten straks
Ik zeg dat iig niet negatief
Nouja, dat gaat natuurlijk nooit gebeuren, ik vind dat je het zo interpreteert al vrij negatief. Ja, hij heeft soms z'n dingen die niet helemaal geweldig zijn als het op pers-/fanpraat aankomt, maar hier kan je hem toch alleen maar respect voor geven? Ik zie het andere coureurs nog niet zo snel zeggen.

En ik denk ook echt niet dat hij het zegt om punten te scoren (zoals jij dat blijkbaar wel doet (en wat dus negatief is imo)). Hij geeft gewoon zijn mening hier. En hij heeft daar wmb wel een punt. Ik vind het mooi dat er nog iemand is die zoiets "durft" te zeggen in de politiek correcte praat, ondanks dat ze daar zeker niet blij mee zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Dat zal ongetwijfeld in Canada geweest zijn, in de tijd dat de snelheidslimiet in de pit niet bestond. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Laatst online: 13:18

ricardo246

Life's what you make it!

Dat zegt Toto tegen journalisten, niet tegen de FIA, het comment was origineel: is MER weer bij de FIA aan het huilen?
Andere Teams en Coureurs hebben ook al aangegeven dat het van hun niet hoefde, maar zover ik heb gelezen, niemand die bij de FIA klaagde...

[ Voor 6% gewijzigd door ricardo246 op 29-08-2021 20:01 ]

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
jan390 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:58:
[...]

Ik weet eigenlijk niet hoe te reageren op iemand die zo weinig begrijpt van de sport, maar tussen de regels door heb ik het gevoel dat je hem niet mag.
Mis. Lees me vorige bericht maar(19:55uur). Het verandert allemaal

[ Voor 11% gewijzigd door Mel33 op 29-08-2021 20:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

[...]

De limiet is gekomen door het rampenweekend in Imola, waarbij een losgekomen wiel een hoop monteurs geraakt had. :X

Volvotips.com

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:59

Martinspire

Awesomeness

ricardo246 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:59:
[...]

Dat zegt Toto tegen journalisten, niet tegen de FIA, het comment was origineel: is MER weer bij de FIA aan het huilen?
Andere Teams en Coureurs hebben ook al aangegeven dat het van hun niet hoefde.
Iedereen die punten verliest op de concurrentie zit nu te klagen ja. Beetje beïnvloeden van de media noemen we dat.

Feit blijft gewoon dat het werk van zaterdag nu beloond wordt waar dat normaal gesproken pas na de race gebeurt, maar menig uitslag had nooit zo geweest als ook de bijbehorende zaterdag nooit was geweest.

Als Hamilton niet elke keer op pole kon vertrekken, had ie echt niet zoveel WDC's behaald. Ze zeggen vaak dat de zaterdag de helft van het werk is en nu is dat een keer letterlijk zo. Ik heb er weinig problemen mee. Beter dit dan helemaal geen rondes en helemaal geen podium.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:08
Het is Stroll gelukt om als enige lager te eindigen dan te starten.

+10s straf voor de achtervleugel.
https://www.fia.com/sites...ear%20wing%20assembly.pdf

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wouter12345
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:59
DoeEensGek schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:55:
[...]

[Afbeelding]

Dan heeft max de snelste race ronde - 1 (of half?) puntje extra :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

wouter12345 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:02:
[...]

Dan heeft max de snelste race ronde - 1 (of half?) puntje extra :-)
Nee, Oligarch Mazepin heeft hem :) Eigenlijk het meest hilarische van deze race.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jan390
Stroll heeft nog een 10 seconden penalty aan zijn broek gekregen vanwege een aanpassing aan zijn achtervleugel:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/k9BA87U.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
siggy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:03:
[...]

Nee, Oligarch Mazepin heeft hem :) Eigenlijk het meest hilarische van deze race.
Nou volgens de laatste berichten zijn er geen valid laps geweest en heeft niemand de fastest lap. Maar goed, dat kan ook elk moment weer veranderen I guess. We zien het morgen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:29
Blokker_1999 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:58:
[...]

Dat is inderdaad de klassifikatie. Daarvoor wordt 1 ronde terug geteld. Maar wat staat er in de regels? Moet het om klassifikatie gaan of moet het om gereden ronden gaan?
Waarschijnlijk is het aantal ronden zo, vanwege dat er 1 ronde terug geteld wordt. Een uitslag bij 0 rondes kan dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter12345
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:59
siggy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:03:
[...]

Ja dat was ronde 2, maar in de uitslag alleen 1 ronde wordt meegenomen dan heeft Max die het snelst gereden ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:29
mjjveldt schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:02:
Het is Stroll gelukt om als enige lager te eindigen dan te starten.

+10s straf voor de achtervleugel.
https://www.fia.com/sites...ear%20wing%20assembly.pdf
En Perez dan?!

7e gewalificeerd en laatste geeindigd?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Sir_Lion schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:04:
[...]

Waarschijnlijk is het aantal ronden zo, vanwege dat er 1 ronde terug geteld wordt. Een uitslag bij 0 rondes kan dus niet.
Zie net het volgende staan:
* Provisional results. Note – half points awarded, as less than 75 percent of the original race distance was completed. Results were calculated in accordance with Article 51.14 of the FIA Formula One Sporting Regulations, namely at the end of lap 1 being the penultimate lap before the lap during which the signal to suspend the race was given. However, for the determination of points, Article 6.5 was applicable, the leader having crossed the Control Line 3 times, therefore complying with the requirement for the leader to have completed more than 2 laps in order for half points to be awarded.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:39

Saffie_time

Why use this? 42!

Ach het was beter geweest om dit heel veel vroeger in de middag te doen en dan direct de stekker eruit trekken. Het was van begin af aan duidelijk dat FIA het niet aandurfde om ze te laten racen (terecht of niet). Maar dit uitrekken was gewoon tenenkrommend. Had dan dat uur achter de SC volgemaakt zodat publiek nog wat van de de auto's gezien had. Niemand thuis die daarop wacht maar deze farce is enkel voor de centen en nergens anders om.
Ik snap dat men de keuze maakt dat ze het risico niet willen aangaan maar ben dan duidelijk. Of laat aan je publiek weten dat je over een uur 2 rondes doet omdat het moet voor de contracten zodat mensen naar huis kunnen die daar niet op willen wachten.
Communicatie is de key waar het weer eens aan ontbrak.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
Sir_Lion schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:05:
[...]

En Perez dan?!

7e gewalificeerd en laatste geeindigd?
Die is als laatste gestart ook ;-).

Maar ben benieuwd hoe de soap eindigt en hoop dat we weer net zo lang op de volgende farce race moeten wachten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Saffie_time schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:06:
Ach het was beter geweest om dit heel veel vroeger in de middag te doen en dan direct de stekker eruit trekken. Het was van begin af aan duidelijk dat FIA het niet aandurfde om ze te laten racen (terecht of niet). Maar dit uitrekken was gewoon tenenkrommend. Had dan dat uur achter de SC volgemaakt zodat publiek nog wat van de de auto's gezien had. Niemand thuis die daarop wacht maar deze farce is enkel voor de centen en nergens anders om.
Ik snap dat men de keuze maakt dat ze het risico niet willen aangaan maar ben dan duidelijk. Of laat aan je publiek weten dat je over een uur 2 rondes doet omdat het moet voor de contracten zodat mensen naar huis kunnen die daar niet op willen wachten.
En dan komt er een opklaring, kan je alsnog een uurtje racen maar is de helft van je bezoekers al naar huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Toch is het wel lastig. Ik snap het wel dat ze willen wachten eigenlijk. Voor de fans niet ideaal, maar hoe vaak hebben we niet "90% rain in 15 minutes" oid en dat er vervolgens geen regen komt. Het is niet bepaald een exacte wetenschap en vandaag pakt dat even allemaal slecht uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:10
Is het al afgelopen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Nee nu begint het pas
https://www.google.com/am...stewards-voor-uitleg.html

Dit wordt een politieke race :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
Ach het weder geluid horen ze volgende week week wel 😂😅

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Snowdog schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:08:
[...]

Toch is het wel lastig. Ik snap het wel dat ze willen wachten eigenlijk. Voor de fans niet ideaal, maar hoe vaak hebben we niet "90% rain in 15 minutes" oid en dat er vervolgens geen regen komt. Het is niet bepaald een exacte wetenschap en vandaag pakt dat even allemaal slecht uit.
Nee, het is niet lastig. De eerste 'start' had gewoon een paar rondjes achter de SC moeten afleggen. Puur om een fatsoenlijk beeld te krijgen én om die 2 rondjes gedaan te hebben. Maar omdat Masi veel te snel besliste, ontstond er de communicatie drama en regelinterpretatie. Rondjes achter de SC vind ik zo irritant als maar wat, maar daarmee voorkom je dit drama. Dan wist iedereen na 2 rondjes, dat dat het kón zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
siggy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:11:
[...]

Nee, het is niet lastig. De eerste 'start' had gewoon een paar rondjes achter de SC moeten afleggen. Puur om een fatsoenlijk beeld te krijgen én om die 2 rondjes gedaan te hebben. Maar omdat Masi veel te snel besliste, ontstond er de communicatie drama en regelinterpretatie. Rondjes achter de SC vind ik zo irritant als maar wat, maar daarmee voorkom je dit drama. Dan wist iedereen na 2 rondjes, dat dat het kón zijn.
Eens, maar dan hadden ze na de formation laps een rolling start moeten doen. En dat hebben ze niet gedaan 8)7

Acties:
  • +36 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
Voor iedereen die het zonde van de tijd vond: er is een Tweaker die zo als tegenprestatie voor deze race met zijn vrouw BzV moet kijken...

Alles is relatief

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:58

rammes

koekebakker 1e klas

sowieso de races weer om 14:00u laten beginnen 15:00u is echt totale onzin

Ik zou het doen!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik weet al hoe ze zich hieruit gaan praten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0TQlLIsMMQcFiTCKVS0s7gT7H-c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oHFHYyCuNI3kBBkXcxnETsCy.jpg?f=fotoalbum_large

De resultaten van de race worden genomen van de vorige ronde, maar waar staat precies dat er een ronde word geschrapt van het totaal aantal gereden ronden? ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaksa
[...]

Ja hoor, en van achter kiek ie de koe ient gat.
Masi heeft elke keer getracht om te kijken wat er mogelijk was, maar hij moet ook de belangen van de teams in de gaten houden. Je hebt er niks aan om te laten rijden, en dat vervolgens de helft bijna onherstelbaar in de vangrails hangt. Immers, a.s. weekend staat er weer een race op het programma.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:07
Mijn respect voor die man is echt enorm gedaalt dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
[...]

Nouja, ik denk sowieso dat ze gewoon door hadden kunnen rijden toen, maar dat heeft er verder weinig mee te maken. Het was sowieso toen al duidelijk dat dat het kon zijn? Niemand was daarna onder de illusie dat er zeker een race zou volgen vandaag? En dat ze dan afwachten, dat lijk me vrij logisch, aangezien het weer gewoon niet zo geweldig te voorspellen is geweest (zoals gezegd in vorige post)?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Waah
Race highlights voor de liefhebbers:
[YouTube: Belgium GP Race Highlights (Kinda) #belgiumgp #f1]
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

mjjveldt schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:12:
[...]

Eens, maar dan hadden ze na de formation laps een rolling start moeten doen. En dat hebben ze niet gedaan 8)7
Neen. Gewoon starten achter de safety car, zoals zo vaak in deze omstandigheden is gedaan. En Masi heeft veeel te snel die formatieronde afgebroken, dat ging nergens over. Gewoon een paar rondjes op de rondeteller, dan heb je dat gehad. Dat kan, dat mag, en dat is al zo vaak eerder gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
siggy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:17:
[...]

Neen. Gewoon starten achter de safety car, zoals zo vaak in deze omstandigheden is gedaan. En Masi heeft veeel te snel die formatieronde afgebroken, dat ging nergens over. Gewoon een paar rondjes op de rondeteller, dan heb je dat gehad. Dat kan, dat mag, en dat is al zo vaak eerder gedaan.
Een rolling start is een start achter de safety car, dus jullie zeggen in principe hetzelfde hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:50
Yaksa schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:56:
[...]

Iets zegt mij dat je zelf geen echte race fan bent, in de zin dat je regelmatig naar een circuit gaat. Want dan zou je weten dat een race ook wel eens anders verloopt dan onder een stralend zonnetje. Maar een echte fan maalt daar niet om, die gaat toch wel, ook als hij/zij weet dat het slecht weer zal/kan zijn.
Ik ben inderdaad nog nooit naar het circuit geweest, wou wel gaan volgend jaar als het kon.. Maar paar honderd euro voor saus betalen, niet mijn idee van een lekker uitstapje nee :9~

Duidelijkheid maakt slecht weer me niet veel uit heh, wat mij wel zou irriteren is als ik vier uur zit te wachten op een F1 race dat er twee rondes voor de statistieken wordt gereden en that's it :9 Zou mij wel vermaakt hebben met de kwali en trainingsdagen daarentegen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Toch wel weer een heerlijk fijn en gelukkig mazzel meevallertje voor degene die toevallig vandaag, zeg, de derde plaats heeft.. dan scheelt het maar 5 puntjes ipv. 10 punten tegenover iemand die, zeg, als eerste eindigt.

Ik vind het altijd super leuk en eerlijk als dit soort dingen gebeuren, vooral als het om personen enzo gaat, en heb ik ook geen neiging om hier over te gaan zeiken en klagen. Nee. No sir! :) :> :D d:)b :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:31

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Best crowd ever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

siggy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:17:
[...]

Denk niet dat Massi te snel de handdoek in de ring heeft gegooid. Wanneer heel het veld laat weten dat ze niets kunnen zien op de kemel straight, behalve Max dan, dan heb je gewoon een probleem. Bijkomend rijdt de safety car met dit weer zo traag dat die F1 wagens de banden en remmen niet op temperatuur kunnen krijgen/houden waardoor een herstart nog gevaarlijker wordt. Je hebt voor dit soort situaties eigenlijk een andere safety car nodig. 1 die sneller kan zodat ze die snelheid en temperaturen wel kunnen opbouwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
poor Leno schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:20:
Toch wel weer een heerlijk fijn en gelukkig mazzel meevallertje voor degene die toevallig vandaag, zeg, de derde plaats heeft.. dan scheelt het maar 5 puntjes ipv. 10 punten tegenover iemand die, zeg, als eerste eindigt.

Ik vind het altijd super leuk en eerlijk als dit soort dingen gebeuren, vooral als het om personen enzo gaat, en heb ik ook geen neiging om hier over te gaan zeiken en klagen. Nee. No sir! :) :> :D d:)b :Y
Alsof Russell Hamilton was voorgebleven..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Exocet schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:22:
[...]

Met dit weer? Dat kon wel eens gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
[...]

Alsof er een garantie was dat HAM hem op de baan had gehouden :+

Should've could've would've...

Maar Russel stond ook op p2 met diezelfde Williams bij de start dus..... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
Haha het laatste is echt hilarisch 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
[...]

Alsof Russel de helft van de top 10 was voorgebleven. Ik vrees voor Williams dat het gewoon (net als andere races) een race was geweest waarin ze langzaam terugzakken en hopen nog wat punten te pakken. Dat zei de CEO van Williams voor de race zelf overigens ook al op Sky. Vond dat wel een leuk en realistisch interview eigenlijk. Vooral dat 2e.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Blokker_1999 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:21:
[...]

Denk niet dat Massi te snel de handdoek in de ring heeft gegooid. Wanneer heel het veld laat weten dat ze niets kunnen zien op de kemel straight, behalve Max dan, dan heb je gewoon een probleem. Bijkomend rijdt de safety car met dit weer zo traag dat die F1 wagens de banden en remmen niet op temperatuur kunnen krijgen/houden waardoor een herstart nog gevaarlijker wordt. Je hebt voor dit soort situaties eigenlijk een andere safety car nodig. 1 die sneller kan zodat ze die snelheid en temperaturen wel kunnen opbouwen.
Nou ja en nee. Feitelijk heeft ie gelijk, maar had ie net zo goed niet kunnen startenn. Plus, genoeg regenraces meegemaakt waar het halve veld het ene roept en het andere veld iets anders roept en de FIA nog rondenlang achter de SC laat rijden. Linksom of rechtsom, als in het begin die 2/3 rondjes op het bord stonden genoteerd, was er zoveel gigantisch minder discussie dan wat we nu hebben meegemaakt. Dát is de reden dat ie niet zo snel had moeten opgeven. Dat ene rondje was compleet zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
[...]

Oh ik was gewoon random hypothetisch aan het dagdromen hoor.. Gewoon, dat het altijd fijn is dat er bij sommigen toch gelukkig een gelukje is, als er pech is. :)

Dit moet veel vaker gebeuren. Hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

siggy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:24:
[...]

Nou ja en nee. Feitelijk heeft ie gelijk, maar had ie net zo goed niet kunnen startenn. Plus, genoeg regenraces meegemaakt waar het halve veld het ene roept en het andere veld iets anders roept en de FIA nog rondenlang achter de SC laat rijden. Linksom of rechtsom, als in het begin die 2/3 rondjes op het bord stonden genoteerd, was er zoveel gigantisch minder discussie dan wat we nu hebben meegemaakt. Dát is de reden dat ie niet zo snel had moeten opgeven. Dat ene rondje was compleet zinloos.
Met dat verschil dat dit keer heel het veld hetzelfde riep, met uitzondering van Max die als eerste natuurlijk wel goed zich zou hebben. En stel je even voor dat ie er een rondje of 2 bij deed en er schuift iemand van de baan. Dan zouden we hier staan klagen dat dat weer onverantwoord was want heel het veld stond te roepen dat het weer te slecht was en toch waren we rondjes aan het draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
Gaat ie straks ook nog dreigen volgend jaar geen Safety Car en Medical Car meer te leveren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Blokker_1999 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:28:
[...]

Met dat verschil dat dit keer heel het veld hetzelfde riep, met uitzondering van Max die als eerste natuurlijk wel goed zich zou hebben. En stel je even voor dat ie er een rondje of 2 bij deed en er schuift iemand van de baan. Dan zouden we hier staan klagen dat dat weer onverantwoord was want heel het veld stond te roepen dat het weer te slecht was en toch waren we rondjes aan het draaien.
Mwoa. An sich gelijk, maar het drama van de rest was gewoon te voorkomen geweest, dát is het punt. Als je eenmaal aan het rollen bent, kun je net zo goed 2 rondjes volledig afrijden. Een rondje heeft voor niemand nut, dat is mijn punt. Heeft de hele situatie alleen maar erger gemaakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:50
Maar nu even serieus.

Is dit nu het record voor de langste korte race ooit.

Of hebben we ooit eens langer moeten wachten op minder ronden?

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:46

-tom-562

Oliesjeik

Lol wat een 'race' :D ik ben op vakantie en had mij voorgenomen om deze race na afloop terug te kijken (vanmiddag waren we er op uit). Nou, om 17:30 de race aangezet en uiteindelijk kon ik gewoon live meekijken :') :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:30
Hamilton is duidelijk via social media. En voor de verandering ben ik het met hem eens :9 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EeKG2uiw-qWpn4eraYUXE7EgsRo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/grltOsrK97ZFcmvhq75R5lQz.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
Is het Ziggo Sport interview met Max al beschikbaar?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:35

pro_6or

amateur_60r

Wat? Alle 3 de podium interviews benoemden de fans hun trouw en steun.

Waarachtig idioot.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:03
Waarom niet op maandag rijden zoals ze in Indycar en Nascar wel doen als het op zondag door omstandigheden niet lukt?

Dat er niet gereden kon worden is overmacht, maar dat je daar nog een uitslag aan toe gaat kennen slaat nergens op. Nu geef je gewoon punten cadeau voor een race die niet gereden is….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Maurice079 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:31:
Hamilton is duidelijk via social media. En voor de verandering ben ik het met hem eens :9 [Afbeelding]
In dit geval ben ik het niet met hem eens (ondanks dat ik het eerder wel met hem eens was, maar dat was in iets andere context). Die sophisticated equipment zit er regelmatig naast. Dat ze dan 2 rondjes rijden, dat is een ander ding. Ik heb het idee dat dit weer meer damage control is en dat hij hiermee aangeeft liever gewoon geen punten te zijn verloren. Beetje een misser wat mij betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
Edgenumber schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:30:
Maar nu even serieus.

Is dit nu het record voor de langste korte race ooit.

Of hebben we ooit eens langer moeten wachten op minder ronden?
Kortste race ever.
Tot nu toe was dat de race in Australie in 1991

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frappuccino
Snowdog schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:34:
[...]

In dit geval ben ik het niet met hem eens (ondanks dat ik het eerder wel met hem eens was, maar dat was in iets andere context). Die sophisticated equipment zit er regelmatig naast. Dat ze dan 2 rondjes rijden, dat is een ander ding. Ik heb het idee dat dit weer meer damage control is en dat hij hiermee aangeeft liever gewoon geen punten te zijn verloren. Beetje een misser wat mij betreft.
Gewoon weer politiek om die punten er weer vanaf te krijgen.

Hopen maar dat Masi nu ook gewoon voet bij stuk houdt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 18:30
Tomcatter_31 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:33:
Waarom niet op maandag rijden zoals ze in Indycar en Nascar wel doen als het op zondag door omstandigheden niet lukt?

Dat er niet gereden kon worden is overmacht, maar dat je daar nog een uitslag aan toe gaat kennen slaat nergens op. Nu geef je gewoon punten cadeau voor een race die niet gereden is….
Bij NASCAR (Indycar weet ik niet) zijn de Marshalls van de organisatie.

Bij F1/Spa zijn de marshalls vrijwilligers, met gewoon een 'dayjob'. Oftewel als ze morgen zouden rijden, zijn er veel marshalls die gewoon niet kunnen :)
Als de FIA wel vaker op maandag wilt rijden, moeten ze zelf maar Marshalls inhuren en mee brengen met het circus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
Hamilton is duidelijk via social media. En voor de verandering ben ik het met hem eens :9 [Afbeelding]
Yep, Hamilton en Vettel hebben zich beide al tegen deze farce uitgesproken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Hier in dit topic zitten ook nog wel wat meteorologen die we moeten ontslaan…. Of zien we het een keer door de vingers?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:51
Tja, maar die mensen zitten er sowieso al, die zijn 's ochtends vroeg gekomen. Of je dan direct om 15.30 de boel stopt of het nog een paar uur aankijkt of het wellicht nog lukt, maakt dan voor die mensen ook niet veel meer uit. Dan kan je het best een tijd aankijken.
Het was gewoon een k*situatie. Kan gebeuren in de ardennen. Maar geen farce.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:05
Op Google Maps ziet er het qua verkeer op de wegen nog aardig rood uit bij Spa.
Zal voor veel mensen een later-tje worden denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
jan390 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:36:
[...]

Van Vettel geloof ik de oprechtheid wel. Die is altijd duidelijk uitgesproken. Heerlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:43
Ryur schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:36:
[...]

Bij NASCAR (Indycar weet ik niet) zijn de Marshalls van de organisatie.

Bij F1/Spa zijn de marshalls vrijwilligers, met gewoon een 'dayjob'. Oftewel als ze morgen zouden rijden, zijn er veel marshalls die gewoon niet kunnen :)
Als de FIA wel vaker op maandag wilt rijden, moeten ze zelf maar Marshalls inhuren en mee brengen met het circus!
En volgende week is Zandvoort, alles is nu zo'n beetje ingepakt en komt deze kant op. Daar moet woensdag(?) zo'n beetje alles draaiende zijn
jan390 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:36:
[...]

Hamilton speelt natuurlijk ook mee dat Max nu weer dichterbij komt in het WK... het is in zijn voordeel als deze punten geschrapt zouden worden.

[ Voor 22% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 29-08-2021 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
Kenny_026 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:36:
Hier in dit topic zitten ook nog wel wat meteorologen die we moeten ontslaan…. Of zien we het een keer door de vingers?
Op het moment dat de race officieel werd beeindigd was er op buienradar (zoeken op francorchamps) helemaal geen regen te zien in de buurt van het circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
Frappuccino schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:40:
[...]

Op het moment dat de race officieel werd beeindigd was er op buienradar (zoeken op francorchamps) helemaal geen regen te zien in de buurt van het circuit.
En dat spul wat daadwerkelijk uit de lucht viel was er dan ook niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
Iemand nog langs de snelweg de vrachtwagens spotten? ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nagynl
  • Laatst online: 21:54
Bensimpel|IA schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:18:
Zul je net hebben dat het kampioenschap met 0.5 punt beslist wordt _/-\o_ :P
Mits in het voordeel van Max heb ik daar geen probleem mee... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 18:30
KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:40:
[...]

En volgende week is Zandvoort, alles is nu zo'n beetje ingepakt en komt deze kant op. Daar moet woensdag(?) zo'n beetje alles draaiende zijn
Dat probleem heeft NASCAR ook wel, en soms met nog veel meer afstanden dan F1 deze week moet rijden.

NASCAR heeft vooral vorig jaar belachelijk veel last gehad van de regen, waarbij sommige teams (die maar 1 chauffeur hebben, vaak zelfs ook iemand die in de pitcrew werkt) echt in de transportproblemen kwamen.
Zelfs een race die woensdagavond werd (Texas, en toen moesten ze op zaterdag in Martinsville zijn, met vaak ook nog een auto wisselen in Charlotte)

[ Voor 7% gewijzigd door Ryur op 29-08-2021 20:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
Kenny_026 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:38:
[...]

Van Vettel geloof ik de oprechtheid wel. Die is altijd duidelijk uitgesproken. Heerlijk!
Ben in het mee eens. Hamilton en Bottas begonnen de interviews precies het zelfde. Zit wel een stukje "mediabegleiding" van Mercedes achter.
Pagina: 1 ... 42 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.