Vindt het oprecht knap hoe je Lewis hier in die discussie hebt kunnen krijgendr.lowtune schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:33:
[...]
Waarom niet? Het is niet onsportiever dan Hamilton na z’n actie in een zekere gp..

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Vindt het oprecht knap hoe je Lewis hier in die discussie hebt kunnen krijgendr.lowtune schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:33:
[...]
Waarom niet? Het is niet onsportiever dan Hamilton na z’n actie in een zekere gp..
Dat is toch heel normaal? In ‘t NL zijn t officieel van oudsher ook piloten dacht ik, hehe.HKLM_ schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:33:
Dat commentaar van de Belgen is geniaal![]()
De coureurs noemen ze piloten en het middenveld peloton.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Vet was ook mijn gedachtefranssie schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:32:
[...]
Nog niet https://www.formula1.com/en/vote.html
Ik doe overigens VET
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ik ook. Zo'n kwalificatie en dan toch gewoon 2de worden in dit veld. Is echt goed.Joosie200 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:34:
[...]
Ha goeie. Ik stem op Russel. Bazenkwali.
In principe kan Massi vroeger beslissen van niet te herstarten als blijkt dat er geen opklaringen meer aankomen volgens de weerradar. De kans lijkt mij zeer klein te zijn dat ze nog zullen herstarten. Je zit met een aankondigingstijd van 10 minuten voor een herstart, sowieso meerdere ronden achter een SC waar je niets mee wint dus ik acht de kans nihil.mr_petit schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:32:
Moeten we nu nog 3 kwartier weer naar regen kijken voordat het afgevlagd wordt?
Wat is de kans dat de auto's nog gaan racen?
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Omdat er nog 42 minuten te gaan zijnFormula one schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:34:
Waarom vlaggen ze het niet nu direct af?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat is niet echt eerlijker... de rijders hebben gister behoorlijke risico's genomen om op deze positie te starten.TommyGun schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:29:
Ik zou geen punten eerlijker vinden...
Ik heb echt het idee dat deze regel vandaag verzonnen is voor het 1 uur evenement. Ik bedoel het evenement van 3 uur kan die klok opeens wel stilgezet worden en dan deze optie.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:33:
Ook echt dat ze de tijd laten doorlopen onder de rode vlag.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Eat the bugs, live in a pod
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ah, dan kan ik de aardappelen dus opzettenBlokker_1999 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:35:
[...]
In principe kan Massi vroeger beslissen van niet te herstarten als blijkt dat er geen opklaringen meer aankomen volgens de weerradar. De kans lijkt mij zeer klein te zijn dat ze nog zullen herstarten. Je zit met een aankondigingstijd van 10 minuten voor een herstart, sowieso meerdere ronden achter een SC waar je niets mee wint dus ik acht de kans nihil.
"man is not truly one, but truly two,"
Hier in België zijn ze dan ook enkel gewend van wielrennen uit te zendenHKLM_ schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:33:
Verwijderd
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2021 18:38 ]
Top laatste dag van mijn vakantie dit.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En de sport noemen ze "autorennen", da's eigenlijk nog het meest geniale!HKLM_ schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:33:
Russel, gehele race Hamilton achter zich gehouden, zie ik vettel niet doen.
Dit is al wel langer gaande, hoor.HMC schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:35:
Hmmm...regenraces worden nu wel iets om minder naar uit te kijken of op te hopen.
Het wordt dus zelfs iets om te vrezen.
Jammer.
Dit was geen regenrace, baan was onbegaanbaar door alle spray en aquaplaning.HMC schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:35:
Hmmm...regenraces worden nu wel iets om minder naar uit te kijken of op te hopen.
Het wordt dus zelfs iets om te vrezen.
Jammer.
Ben het helemaal met je eens hoor, maar met al het gedoe ervoor en nu (vooral financieel), weet ik niet of ze het dan ook stoppen.
Geen idee ik heb het in NL i.i.g nog nooit gehoord. Daar spreken we volgens mij over F1 coureur en geen F1 piloot.WhatsappHack schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:34:
[...]
Dat is toch heel normaal? In ‘t NL zijn t officieel van oudsher ook piloten dacht ik, hehe.
Cloud ☁️
Je bent nummer 4 die hem postVerwijderd schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:35:
Nou.
Daar hebben we dan 4 weken op gewacht
Grappig plaatje dan maar?
[Afbeelding]
I have no special talent. I am only passionately curious.
Na de 4e keer issie niet meer grappig.Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:35:
Nou.
Daar hebben we dan 4 weken op gewacht
Grappig plaatje dan maar?
[Afbeelding]
Je wil niet weten hoe vaak ik mezelf hier moet inhouden/corrigeren om niet langer het woord piloot te gebruiken omdat de meeste het niet zouden snappenHKLM_ schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:33:
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Het wordt alleen maar minder.. dadelijk zijn er nog 10-20 min. over.
Ja dan hoor je dat team x koffie uitdeelt en team Y thee, maar als een team ècht naam wil maken moeten ze worstebroodjes uitdelen!maartend schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:36:
Hoppa. Tijd voro de avondhap daar. Tja, het is ongezond om met volle maag te racen, dsu die gaat niet meer door
"man is not truly one, but truly two,"
Hij heeft nu meer punten dan bij een normale race het geval zou zijnJoosie200 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:36:
Doe maar als compensatie dat de huidige start grid de grid voor Zandvoort gaat zijn. Knokt Russel zo hard haalt ie er weinig profijt uit met rondjes achter de SC rijden.
Ook wel eens fijn gezien de hoeveelheid aan podcasts die ik volg.JohanKupers schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:37:
Dat worden komende week erg korte F1 podcasts.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hij heeft volgens mij het memo niet gekregen dat dit allang gefikst is.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
alles kan off-topic
Les CombesKeRsTmAnNeKe schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:37:
Vanaf die camera op einde kemmel (weet zo even naam van die bochtencombi niet) was het pitcomplex toestraks duidelijker te zien...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dat zijn de FIA regels... Ow wacht...CyBeRSPiN schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:38:
O wacht ik dacht dat het al definitief over was, ze laten nu de klok gewoon aflopen dus.. waarom niet meteen kappen.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Zal de hele race op F1TV komen trouwens ?streamnl schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:36:
Ik kijk nu al uit naar de highlights op YouTube.
/s
Ben wel benieuwd of en hoe ze die ~5min gaan volpraten
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Maar ze zitten toch in een cockpit?Blokker_1999 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:36:
[...]
Je wil niet weten hoe vaak ik mezelf hier moet inhouden/corrigeren om niet langer het woord piloot te gebruiken omdat de meeste het niet zouden snappen
Vind sowieso dat het al steeds vroeger donker word, maar dat terzijde.Justevo schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:37:
Het is al veel te donker aan het worden.
Als er nou eens niet een liter brandstof uit de #44 zou komen.miicker schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:36:
Als ik Max was dan zou ik nu met de vlag om mijn schouders over het circuit gaan rennen
Want op de snelweg heb je met gewone auto's geen last van spray en aquaplaning?groggy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:37:
Zeg ik iets gek, wanneer ik het vrij amateuristisch vind wanneer de f1 niet kan doorgaan ivm spray. Verplicht teams dan om onder dit soort omstandigheden spatborden te monteren oid.
Ja, of slicks..... Geven een stuk minder spray ..groggy schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:37:
Zeg ik iets gek, wanneer ik het vrij amateuristisch vind wanneer de f1 niet kan doorgaan ivm spray. Verplicht teams dan om onder dit soort omstandigheden spatborden te monteren oid.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Als je oud genoeg bent, ken je dat nog wel. "Autorennen" ook, overigens. Op een gegeven moment zijn de Engelse termen in zwang geraakt.HKLM_ schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:36:
[...]
Geen idee ik heb het in NL i.i.g nog nooit gehoord. Daar spreken we volgens mij over F1 coureur en geen F1 piloot.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Wat gek zeg, was voorgaande jaren nooit. Vast te maken met klimaatverandering.HollowGamer schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:38:
[...]
Vind sowieso dat het al steeds vroeger donker word, maar dat terzijde.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
ZOAB misschien een ideewarp schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:39:
[...]
Want op de snelweg heb je met gewone auto's geen last van spray en aquaplaning?
Hadden we een echte regenrace gehad, acht ik eigenlijk de kans groot dat hij die positie had kunnen vasthouden.chevsticks schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:37:
[...]
Hij heeft nu meer punten dan bij een normale race het geval zou zijn
Ik zou het doen!
haal je niet.HollowGamer schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:37:
[...]
Het wordt alleen maar minder.. dadelijk zijn er nog 10-20 min. over.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Kan mooi in de boeken!DaniëlWW2 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:38:
[...]
Hij heeft volgens mij het memo niet gekregen dat dit allang gefikst is.![]()
En Honda viert hun 50ste race met RBR al als overwinning.
Puur over de spray, die zal je altijd hebben, dan moet je echt wachten totdat je al gemakkelijk op inters kunt rijden. Dus nogmaals, waarom is er dan een full wet tyre? Als dit de criteria zijn om niet te rijden? Spray is altijd een issue in de regen geweest...... Dus ik snap het gewoon niet. Er is gewoon geen enkele reden meer om te rijden als het regent. De raceauto's kunnen het niet aan, raceleiding durft het risico niet aan, dus wat doet het er dan nog toe? Vroeger waren regenraces magisch. Interessante uitslagen en geweldige races. Sinds een jaar of 10 ofzo, is het een grote blamage. Nagenoeg wachten totdat het droog wordt.CyBeRSPiN schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:36:
[...]
Dit was geen regenrace, baan was onbegaanbaar door alle spray en aquaplaning.
rond half 9 pas.Chevy454 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:39:
Wanneer gaat de zon onder? Dat gaat het volgende puntje worden? De wagens moeten wel zicht hebben maar ook de stewards voordat een auto in een vuurbal wordt tgv een crash.
Gewoon wat lampen op de auto’s Macgyveren, leuk soort GT F1.dawg schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:39:
Ik snap de FIA niet. Vlag de race gewoon definitief af. Er is gereden, beter wordt het toch niet meer vandaag. Nu zicht van spray, straks zicht doordat het donker wordt.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nee, toch? Doe het gewoon over omdat Japan toch wegvalt of geef die gasten hun geld inderdaad terug.Justevo schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:36:
Je zal maar een kaartje voor vandaag hebben gekocht voor een paar honderd euro. Eigenlijk schandalig dat je dat nu gewoon kwijt bent.
It is a kind of magic.DoubleDutch schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:39:
15 min geleden lieten ze de buienradar zien met een wolk die bijna weg is, ze starten opnieuw en na 5 min stoppen ze weer en laten ze weer een grote wolk zien in de radar, hoe dan? 😳
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ik denk dat dit juridisch is bedacht de afgelopen uren zodat ze geen cent hoeven te betalen aan de organisator van de race. En dat is voor een groot deel geld van Wallonië. Het is dus eigenlijk de belastingbetaler daar belazeren, maar zo werkt het nu eenmaal.dawg schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:39:
Ik snap de FIA niet. Vlag de race gewoon definitief af. Er is gereden, beter wordt het toch niet meer vandaag. Nu zicht van spray, straks zicht doordat het donker wordt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Mwah, slechts 1890+ berichtjes sinds 14:30...Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:38:
[...]
[...]
Excuus.
Ik heb niet alles gevolgd vandaag...
Na 3 rondjes al. Is geleden van de VS 2005maartend schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:40:
Nou ja, het publiek vertrekt halverwege de race al
[ Voor 6% gewijzigd door Blokker_1999 op 29-08-2021 18:41 ]
En bij 0 allemaal buiten vuurwerk afsteken?Frieda schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:41:
En leuk dat de klok doorloopt, kunnen we straks met z'n allen gezellig aftellen
Nepsupporters.maartend schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:40:
Nou ja, het publiek vertrekt halverwege de race al
En dan happy new year scanderen zeker?Frieda schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:41:
En leuk dat de klok doorloopt, kunnen we straks met z'n allen gezellig aftellen
Mazepin!!!Herman schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:40:
Wie heeft de snelste raceronde op zijn naam gekregen?
[ Voor 1% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-08-2021 18:42 ]
Ben je gewoon kwijt. Ben je met je familie weg, 1000 euro aan kaartjes, geen fatsoenlijke ronde gezien en de hele dag in de kou en regen gestaan.HollowGamer schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:40:
[...]
Nee, toch? Doe het gewoon over omdat Japan toch wegvalt of geef die gasten hun geld inderdaad terug.
Je zou daar maar met kids zitten.
Sir_Lion schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:41:
[...]
Mwah, slechts 1890+ berichtjes sinds 14:30...
Franse woorden als "coureur" liggen in Vlaanderen wat gevoeliger dan bij ons.HKLM_ schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:36:
[...]
Geen idee ik heb het in NL i.i.g nog nooit gehoord. Daar spreken we volgens mij over F1 coureur en geen F1 piloot.
M.a.w. ze laten nu gewoon de tijd aflopen tot het einde en gaan niet meer racen?sambalbaj schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:39:
[...]
haal je niet.
Je hebt een 10 minuten signaal en een outlap (achter de safteycar).
Bij 15 minuten op de klok is het dus wel definitief.
Zit nu ook nog geen schot in.
Van die oranje fakkels!maartend schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:41:
[...]
En bij 0 allemaal buiten vuurwerk afsteken?
ArdennenDoubleDutch schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:39:
15 min geleden lieten ze de buienradar zien met een wolk die bijna weg is, ze starten opnieuw en na 5 min stoppen ze weer en laten ze weer een grote wolk zien in de radar, hoe dan? 😳
Je hebt toch een leuke F3 race gezien?Justevo schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:41:
[...]
Ben je gewoon kwijt. Ben je met je familie weg, 1000 euro aan kaartjes, geen fatsoenlijke ronde gezien en de hele dag in de kou en regen gestaan.
En de FIA zegt gewoon
Er is nog maar 35 min te gaan, 10 min warning vooraf, minimaal 2 ronden SC. Dat gaat de zon niet halen.Chevy454 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:39:
Wanneer gaat de zon onder? Dat gaat het volgende puntje worden? De wagens moeten wel zicht hebben maar ook de stewards voordat een auto in een vuurbal wordt tgv een crash.
Ja, helaas.HollowGamer schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:41:
[...]
M.a.w. ze laten nu gewoon de tijd aflopen tot het einde en gaan niet meer racen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq