Ah wat stom, je kon er op klikken. Ik zie het nu, dank je!

. Scheelt idd een hoop laders die ik toch niet wil pakken. Op de grotere wegen gewoon Fastned/Shell/Ionity. Die hebben bijna allemaal ook wel een wc/winkeltje etc dus dat komt wel goed. Even de boel ingevuld, geeft nu 3 laadstops aan (heb wel aangegeven met 50% aankomen in Dijon) met allemaal maar 15/16 min laden maar dat is sowieso te kort voor een break van het autorijden dus grote kans dat we het met 1 of max 2 laadstops wel redden tot Dijon. Afhankelijk natuurlijk ook van hoeveel we willen aankomen op locatie. Er is nog een Ionity redelijk kort voor Dijon, wellicht gooi ik de wagen daar dan alsnog nog even flink vol. Wel grappig dat ondanks dat ik bijv. alleen Fastned aanvink, ABRP alsnog voor het grootste deel andere laders geeft dan Fastned zelf via haar app.
We zien wel, heerlijk dat je tegenwoordig meer dan genoeg opties hebt om te laden en het wellicht zelfs gewoon tijdens het rijden zelf kan bepalen. Accu is dan toch wel vanzelf voorverwarmd dus je zou het (zeker na de 1e laadstop) niet meer in te hoeven stellen van te voren. De eerste locatie in noord/oost Spanje heeft zelf voor gasten al laadpalen dus dat is helemaal top. Nachtje aan de lader en de auto is weer 100%.
Benieuwd naar het verbruik van onze nieuwe PS2!
[
Voor 5% gewijzigd door
Juancho op 24-08-2025 11:40
]
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio